Vi söker nu dig som brinner för IT och att lösa IT-relaterade problem med tidigare erfarenhet av support. Vill du alltid ge bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll? - Kika vidare! Du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete. Du kommer också arbeta med ett flertal tjänster och med den erfarenheten finns möjlighet att växa in i en roll med mer ansvar. För den här rollen ser vi att du har ett stort intresse inom IT, du kanske har byggt din egen dator eller älskar att felsöka din enhet när något inte fungerar som det ska. Din vilja att förstå hur saker fungerar är mer än bara ett arbete eller inlärt beteende. Därutöver trivs du sannolikt av att jobba i ett högpresterande team och drivs av viljan att göra tekniska lösningar i framkant ännu bättre. Du tycker det är intressant med nätverks- och cybersäkerhet och inser behovet av att förstå komplexa system och deras sårbarheter. Vi ser att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat. Vi söker dig som har erfarenhet inom: Minst 6 månaders erfarenhet av en servicedesk Windows miljö Active Directory/Entra ID (Azure AD) Microsoft 365 Ärendehanteringssystem; t.ex. ServiceNow Intune Meriterande: Windows server (exempelvis patchning) Google Workspace Mac OS SCCM Powershell Som person tror vi att du är en lagspelare, du sträcker gärna ut en hjälpande hand till kollegor och ger det lilla extra i form av god service. Du är självgående och både lyssnar samt delar med dig av kunskap till teamet. Att komma i tid, föregå med gott exempel och vara en problemlösare är egenskaper som kännetecknar dig. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Brinner du för IT och gillar att lösa IT-relaterade problem? Har du tidigare erfarenhet av IT support och drivs av att ge förstklassig service? Då vill vi gärna höra från dig! Nu söker vår kund i Malmö en driven IT Supporttekniker till sitt team där du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete. I rollen som IT Supporttekniker får du arbeta med flera tjänster och jobbar tätt tillsammans med ditt team. Vi söker dig med ett genuint IT-intresse – kanske har du byggt din egen dator eller älskar att felsöka teknik. För denna roll ser vi att du har erfarenhet inom: Minst ett års arbetslivserfarenhet inom servicedesk Felsökning inom Windows miljö Active Directory/Entra ID (Azure AD) Microsoft 365 Ärendehanteringssystem, t.ex. ServiceNow Intune Vi ser också att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Vi tror att du är en lagspelare som gärna stöttar dina kollegor och alltid strävar efter att leverera utmärkt service. Du är självgående, lyhörd och delar gärna med dig av din kunskap för att stärka teamet. Att vara punktlig, föregå med gott exempel och ha en lösningsorienterad inställning är några av dina främsta egenskaper. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Vi söker en Nätverkstekniker för ett uppdrag till vård kunds IT-avdelning. Uppdraget omfattar konfiguration, drift och nyinstallation av nätverk, servermiljöer och datahallskomponenter. Arbetsuppgifter Ingå i ett mindre team som arbetar med nätverkskonfiguration och drift. Installation och underhåll av servermiljöer och datahallskomponenter. Säkerställa att nätverksinfrastrukturen uppfyller höga krav på säkerhet och prestanda. Dokumentera arbetet enligt vedertagna principer. Kvalifikationer Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av nätverkskonfiguration (exempelvis Cisco, Unify eller Checkpoint). Erfarenhet av att arbeta enligt agila metoder. Erfarenhet av NetApp, VMware och Dell Unity (EMC) är meriterande. God samarbetsförmåga och vana att arbeta i team. Flytande svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Strukturerad och lösningsorienterad. God förmåga att samarbeta och dela kunskap med kollegor. Serviceminded och flexibel. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Har du en stark passion för IT och en naturlig talang för att lösa tekniska problem? Vill du arbeta i en varierad och dynamisk roll där du gör verklig skillnad för organisationen och dess medarbetare? Då är detta möjligheten för dig! I rollen som IT Tekniker blir du en viktig del av organisationen och ansvarar för att leverera högkvalitativt användarstöd. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Felsökning och problemlösning i Windows och installerade applikationer. Hantering och paketering av applikationer med SCCM och MSI. Administration av iOS-enheter, inklusive mobiltelefoner, abonnemang och tillbehör, samt enhetshantering i Intune. Arbete med tunna klienter och KVM-lösningar. Användning av ärendehanteringssystem för effektiv support. Administration av Microsoft 365, Microsoft Teams och gärna andra virtuella samarbetsplattformar. Arbete med AV-teknik för mötesrum. Arbetet sker både via telefon, fjärrstyrning och på plats. Vi uppmuntrar dig att bidra med idéer och lösningar för att förbättra våra arbetssätt och processer. KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av: Dokumenterad erfarenhet av arbete inom IT-support. Installation, felsökning och generell förvaltning av PC, Windows, Office 365 och närliggande teknologier. Användarsupport via flera kanaler, såsom telefon, onsite och remote desktop. Ledning av det dagliga arbetet inom ett IT-supportteam, inklusive planering och samordning. Active Directory, EntraID och Intune. Talar och skriver svenska obehindrat. Personliga egenskaper Som person ser vi att du är: Serviceinriktad – Du sätter alltid kunden i fokus och strävar efter att skapa en smidig och positiv upplevelse för användarna av den digitala arbetsplatsen hos kunden. Lagspelare – Du samarbetar aktivt med dina teammedlemmar, delar med dig av kunskap och resurser samt stöttar andra för att tillsammans uppnå gemensamma mål. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Uppsala Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Vill du arbeta i en tekniskt avancerad miljö där du får ansvar och möjlighet att påverka? Vi söker en erfaren nätverkstekniker som vill vara en del av vårt kunds team och säkerställa en stabil, säker och effektiv IT-miljö. Om rollen Som senior Nätverkstekniker ansvarar du för att hantera, underhålla och optimera nätverksinfrastrukturen. Du arbetar självständigt med felsökning, förbättringar och säkerhetsåtgärder samt stödjer kunder och kollegor i nätverksrelaterade frågor. Kvalifikationer Djup kompetens inom nätverk, inklusive: Routing och switching (Cisco, Juniper, Aruba) Brandväggar och säkerhetslösningar (Fortinet, Palo Alto, Cisco ASA, Check Point) VPN, SD-WAN och nätverkssegmentering Wi-Fi-design och implementation (Cisco, Aruba) Nätverksövervakning och analys (SNMP, NetFlow, Wireshark) Lastbalansering och redundanslösningar CCNA-certifiering eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet av IT-säkerhetsrutiner och policyimplementering Förmåga att dokumentera och designa nätverksarkitektur Meriterande: Erfarenhet av containerteknik (Docker, Kubernetes) Kunskap inom molnlösningar (Azure, AWS) Förståelse för kryptografiska lösningar och härdning av nätverksinfrastruktur Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Vill du arbeta i en tekniskt avancerad miljö där du får ansvar och möjlighet att påverka? Vi söker nu en senior Windowstekniker som vill vara en del av ett team som säkerställer en stabil, säker och effektiv IT-miljö. Om rollen I denna roll kommer du att arbeta brett med IT-drift, underhåll och utveckling av vår kunds system. Du kommer att hantera både dagliga incidenter och långsiktiga förbättringar för att säkerställa hög tillgänglighet och säkerhet. Vi söker dig som har teknisk tyngd inom Windows och/eller nätverk och som trivs i en roll med stort ansvar. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantera och prioritera arbetsuppgifter inom användarstöd, teknisk support, systemunderhåll och vidareutveckling Självständigt identifiera, analysera och prioritera behov hos både kund och internt Övervaka IT-systemens hälsa och prestanda samt säkerställa en optimerad drift Utföra patchning, uppdateringar och säkerhetsanpassningar enligt gällande standarder Hantera backuper och återställning vid incidenter Implementera och följa IT-säkerhetsrutiner och policys Dokumentera och följa upp återkommande problem för att förbättra IT-miljön Tryggt bemöta kunder i alla situationer och förmedla lugn även vid komplexa fel Delta i och bidra till teamets kompetensutveckling genom stöd och kunskapsdelning Vi söker dig som har: Djup kompetens inom Windows-miljöer, inklusive GPO, AD, DHCP, DNS, Windows Server 2016 och nyare Erfarenhet av Microsoft Exchange, VMware (ESXi, vSphere, vCenter) och PowerShell Grundläggande kunskap inom nätverk, övervakning, backup, scripting, logghantering och säkerhet Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Senior IT-Projektledare – Driv strategiska IT-leveranser och digital utveckling Har du erfarenhet av att leda komplexa IT-projekt och en förmåga att navigera i stora organisationer? Är du en skicklig projektledare som trivs med att driva digitala initiativ och säkerställa framgångsrika leveranser? Då kan denna roll vara rätt för dig! Om rollen Som Senior IT-Projektledare har du det övergripande ansvaret för planering, koordinering och uppföljning av IT-leveranser, från drift och utveckling till livscykelhantering. Du säkerställer att projekt och leveranser sker enligt plan, inom budget och med hög kvalitet. I rollen leder du tvärfunktionella team och samordnar leveranser mellan olika produktområden, verksamhetsdelar och externa leverantörer. Du identifierar utmaningar, driver förbättringsarbete och skapar strukturer för långsiktig framgång inom IT-projekt och digital transformation. Dina ansvarsområden: Leda och koordinera strategiska IT-projekt från start till mål Säkerställa framdrift, kvalitet och leverans enligt uppsatta mål och budget Fånga upp intressenters behov och översätta dessa till konkreta projektplaner Skapa och upprätthålla KPI:er samt rapportera projektstatus till ledning och styrgrupper Identifiera och hantera beroenden mellan olika system, produkter och verksamhetsområden Driva och utveckla projektmetodik inom organisationen Säkerställa att IT-leveranser följer verksamhetens strategi och affärsmål Koordinera och leda arbetet med externa leverantörer och partners Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av IT-projektledning Erfarenhet av att arbeta i stora och komplexa IT-organisationer Förmåga att driva digital verksamhetsutveckling och förändringsarbete God kännedom om agila och traditionella projektstyrningsmetoder (exempelvis Scrum, SAFe, PPS, PMI, PRINCE2) Starka ledaregenskaper och en förmåga att kommunicera tydligt med både tekniska och affärsmässiga intressenter Erfarenhet av budget- och resursstyrning i IT-projekt Förmåga att analysera, strukturera och skapa effektiva projektvägar Meriterande: Certifieringar inom exempelvis Scrum, SAFe, PPS, PMP, IPMA eller PMI Erfarenhet av leveransledning och arbete med ITIL-processer Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Talar och skriver du flytande danska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både danska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Talar och skriver du flytande finska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både finska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Vi söker en erfaren DevOps-konsult för ett uppdrag hos en kund i centrala Uppsala. Kunden planerar att bygga sitt första Kuberneteskluster för att drifta två omfattande och nationella IT-infrastrukturer. Systemen hanterar stora mängder data och metadata kopplade till forskningspublikationer och digitaliserade historiska samlingar. De befintliga systemen har en hög belastning med över 10 miljoner requests per dag och en total lagringsvolym på cirka 130 TB. Uppdraget omfattar: Design och implementering av ett Kuberneteskluster från grunden. Säkerställande av en stabil och säker drift av infrastrukturen. Kunskapsöverföring till befintliga tekniker inom Kubernetes och dess ekosystem. Optimering av klustret för hantering av både administrationsgränssnitt, datalagring, fritextindex och publika sökgränssnitt. För den här rollen ser vi att du har: Gedigen erfarenhet av att bygga och drifta Kuberneteskluster. God erfarenhet i arkitektur av kuberneteskluster för olika typer av miljöer Genomfört flera olika implementationer av kubernetesklusterfrån grunden God kunskap kring vilken typ av hårdvara som behövs för att bygga väl fungerande kuberneteskluster Kunskap inom containerisering, orkestrering och DevOps-processer. Erfarenhet av lagringslösningar och skalbar infrastruktur. Förmåga att utbilda och vägleda teammedlemmar i ny teknik. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Uppsala Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Välj ett jobb för att visa detaljer