Vill du vara med och skapa de bästa förutsättningarna för en likvärdig utbildning? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande med funktionsnedsättning ska nå målen för sin utbildning. Vi driver egna specialskolor på olika orter i Sverige. Vi erbjuder också stöd till förskolor och skolor i hela landet för att tillsammans skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Dessutom fördelar vi statsbidrag och utvecklar läromedel. Tillsammans röjer vi hindren! Vi hoppas att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi arbetar engagerat för att allas lika värde ska bli verklighet. Tillsammans använder vi samarbete och kompetens för att lösa uppdrag. Att utveckla ledarskapet och att öka mångfalden är några saker som just nu finns på vår agenda. Tillsammans bidrar vi till hållbarhet i samhället ekonomiskt, socialt och miljömässigt. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb Alla elever har rätt till en skola som ger dem möjlighet att utvecklas utifrån egna förutsättningar. SPSM driver skolor på uppdrag av staten. Vi erbjuder eleverna en lärmiljö som ger dem möjlighet till delaktighet, lärande och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt, stimulerande och viktigt pedagogiskt arbete på våra skolor. ARBETSUPPGIFTER Ditt arbete som skolläkare i Lund och Vänersborg innebär att du ger medicinsk rådgivning till skolsköterska. Vid behov ha skolläkarmottagning. Exempel på arbetsuppgifter: • Skolläkarmottagning • Medicinska bedömningar • Uppföljningsbesök efter hälsosamtal som skolsköterskan har haft • Ordination av vaccinationer KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • är legitimerad läkare med specialistutbildning inom antingen barn- och ungdomsmedicin, barn- och ungdomspsykiatri, allmänmedicin eller skolläkare. • har erfarenhet av förebyggande hälso- och sjukvårdsarbete • har erfarenhet av samverkan med olika yrkeskategorier • har kunskap om hälso- och sjukvårdslagen • har dokumentationsvana • har kännedom om Specialskolorna i myndigheten Det är meriterande om du har: • erfarenhet av arbete med elevhälsa • erfarenhet av arbete som skolläkare • erfarenhet av arbete med barn med funktionsnedsättning Vi ser gärna att du: • har ett positivt och professionellt förhållningssätt • är lyhörd och har lätt för att samarbeta samt skapa goda relationer, både med kollegor och i tvärprofessionella team • har förmåga att arbeta självständigt • är strukturerad, ansvarstagande och har god förmåga att planera • är flexibel och kan anpassa dig till förändrade behov och situationer Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning. I händelse av samhällskris kan du komma att arbetsledas mellan myndighetens verksamhetsområden utifrån din placeringsort. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vill du vara med och skapa de bästa förutsättningarna för en likvärdig utbildning? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande med funktionsnedsättning ska nå målen för sin utbildning. Vi driver egna specialskolor på olika orter i Sverige. Vi erbjuder också stöd till förskolor och skolor i hela landet för att tillsammans skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Dessutom fördelar vi statsbidrag och utvecklar läromedel. Tillsammans röjer vi hindren! Vi hoppas att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi arbetar engagerat för att allas lika värde ska bli verklighet. Tillsammans använder vi samarbete och kompetens för att lösa uppdrag. Att utveckla ledarskapet och att öka mångfalden är några saker som just nu finns på vår agenda. Tillsammans bidrar vi till hållbarhet i samhället ekonomiskt, socialt och miljömässigt. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb Alla elever har rätt till en skola som ger dem möjlighet att utvecklas utifrån egna förutsättningar. SPSM driver skolor på uppdrag av staten. Vi erbjuder eleverna en lärmiljö som ger dem möjlighet till delaktighet, lärande och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt, stimulerande och viktigt pedagogiskt arbete på våra skolor. Hällsboskolan Kungsholmen i Stockholm tar emot elever med grav språkstörning från årskurs 2 till och med årskurs 10. Vår undervisning har fokus på språk och kommunikation. Målet är att eleverna ska få förutsättningar att nå kunskapsmålen, vara delaktiga och aktiva i olika sociala sammanhang och utvecklas som individer. Vi erbjuder boenden för de elever som inte kan pendla varje dag till skolan. ARBETSUPPGIFTER Hällsboskolan Kungsholmen växer och nu söker vi elevassistenter. Som elevassistent på Hällsboskolan hjälper du till med att skapa en inkluderande och tillgänglig lärmiljö, en miljö som gör skillnad. Arbetet pågår under hela skoldagen samt fritidshemsverksamhet på fm/em samt under lov. I all verksamhet utgår vi från vår gemensamma verksamhetsplan. Du ingår i ett team som tillsammans skapar optimala och individuella förutsättningar utifrån elevernas behov och förutsättningar. Samarbetet i teamet är centralt även om ditt huvuduppdrag innebär att stötta en eller flera elever i deras personliga utveckling det kan gälla vardagssituationer såväl som i rutiner, i det sociala samspelet samt inlärningsmässigt. Detta sker i ett nära samarbete med teamet, mentorer och hemmen då detta är en nyckelfaktor för att på bästa sätt kunna hjälpa eleven/eleverna framåt i sin allsidiga utveckling. I din profession som elevassistent på Hällsboskolan skapar du ett tryggt socialt klimat och förtroendefulla relationer, genom att visa övertygelse i att eleven/eleverna vill lära och utvecklas. Du förenar omsorg om och trygghet för eleven/elevernas situation med lärande och utveckling och söker i din roll bidra med en ökad förståelse för eleven/elevernas situation både för dig själv och för eleven/elevernas skull men även för övriga elever, kollegor och vårdnadshavare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: - Har gått gymnasieskolans barn- och fritidsprogram eller motsvarande och har erfarenhet av att arbeta i skolan och på fritidshemmet. - Har erfarenhet av att arbeta i skolans låg och mellanstadium. - Har god kännedom om specialpedagogiska skolmyndighetens (SPSM) arbetssätt. - Har erfarenhet av att arbeta med elever inom NPF. Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av att arbeta med elever med grav språkstörning. - Har erfarenhet av TAKK ÖVRIGT Provanställning på 6 månader tillämpas. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning. I händelse av samhällskris kan du komma att arbetsledas mellan myndighetens verksamhetsområden utifrån din placeringsort. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vill du vara med och skapa de bästa förutsättningarna för en likvärdig utbildning? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande med funktionsnedsättning ska nå målen för sin utbildning. Vi driver egna specialskolor på olika orter i Sverige. Vi erbjuder också stöd till förskolor och skolor i hela landet för att tillsammans skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Dessutom fördelar vi statsbidrag och utvecklar läromedel. Tillsammans röjer vi hindren! Vi hoppas att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi arbetar engagerat för att allas lika värde ska bli verklighet. Tillsammans använder vi samarbete och kompetens för att lösa uppdrag. Att utveckla ledarskapet och att öka mångfalden är några saker som just nu finns på vår agenda. Tillsammans bidrar vi till hållbarhet i samhället ekonomiskt, socialt och miljömässigt. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb Alla elever har rätt till en skola som ger dem möjlighet att utvecklas utifrån egna förutsättningar. SPSM driver skolor på uppdrag av staten. Vi erbjuder eleverna en lärmiljö som ger dem möjlighet till delaktighet, lärande och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt, stimulerande och viktigt pedagogiskt arbete på våra skolor. Hällsboskolan Kungsholmen i Stockholm tar emot elever med grav språkstörning från årskurs 2 till och med årskurs 10. Vår undervisning har fokus på språk och kommunikation. Målet är att eleverna ska få förutsättningar att nå kunskapsmålen, vara delaktiga och aktiva i olika sociala sammanhang och utvecklas som individer. Vi erbjuder boenden för de elever som inte kan pendla varje dag till skolan. ARBETSUPPGIFTER Hällsboskolan Kungsholmen växer och nu söker vi en elevassistent till lågstadiet. Som elevassistent på Hällsboskolan hjälper du till med att skapa en inkluderande och tillgänglig lärmiljö, en miljö som gör skillnad. Arbetet pågår under hela skoldagen samt fritidshemsverksamhet på fm/em samt under lov. I all verksamhet utgår vi från vår gemensamma verksamhetsplan. Du ingår i ett team som tillsammans skapar optimala och individuella förutsättningar utifrån elevernas behov och förutsättningar. Samarbetet i teamet är centralt även om ditt huvuduppdrag innebär att stötta en eller flera elever i deras personliga utveckling det kan gälla vardagssituationer såväl som i rutiner, i det sociala samspelet samt inlärningsmässigt. Detta sker i ett nära samarbete med teamet, mentorer och hemmen då detta är en nyckelfaktor för att på bästa sätt kunna hjälpa eleven/eleverna framåt i sin allsidiga utveckling. I din profession som elevassistent på Hällsboskolan skapar du ett tryggt socialt klimat och förtroendefulla relationer, genom att visa övertygelse i att eleven/eleverna vill lära och utvecklas. Du förenar omsorg om och trygghet för eleven/elevernas situation med lärande och utveckling och söker i din roll bidra med en ökad förståelse för eleven/elevernas situation både för dig själv och för eleven/elevernas skull men även för övriga elever, kollegor och vårdnadshavare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: - Har något års erfarenhet av att ha arbetat i grundskolans lågstadium. - Har erfarenhet av att arbeta med elever inom NPF. - Har gått gymnasieskolans barn- och fritidsprogram eller motsvarande och har erfarenhet av att arbeta i skolan och på fritidshemmet. - Har god kännedom om specialpedagogiska skolmyndighetens (SPSM) arbetssätt. Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av att arbeta med elever med grav språkstörning. - Har erfarenhet av TAKK ÖVRIGT Provanställning på 6 månader tillämpas. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning. I händelse av samhällskris kan du komma att arbetsledas mellan myndighetens verksamhetsområden utifrån din placeringsort. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vill du vara med och skapa de bästa förutsättningarna för en likvärdig utbildning? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande med funktionsnedsättning ska nå målen för sin utbildning. Vi driver egna specialskolor på olika orter i Sverige. Vi erbjuder också stöd till förskolor och skolor i hela landet för att tillsammans skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Dessutom fördelar vi statsbidrag och utvecklar läromedel. Tillsammans röjer vi hindren! Vi hoppas att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi arbetar engagerat för att allas lika värde ska bli verklighet. Tillsammans använder vi samarbete och kompetens för att lösa uppdrag. Att utveckla ledarskapet och att öka mångfalden är några saker som just nu finns på vår agenda. Tillsammans bidrar vi till hållbarhet i samhället ekonomiskt, socialt och miljömässigt. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb Alla elever har rätt till en skola som ger dem möjlighet att utvecklas utifrån egna förutsättningar. SPSM driver skolor på uppdrag av staten. Vi erbjuder eleverna en lärmiljö som ger dem möjlighet till delaktighet, lärande och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt, stimulerande och viktigt pedagogiskt arbete på våra skolor. Hällsboskolan Kungsholmen i Stockholm tar emot elever med grav språkstörning från årskurs 2 till och med årskurs 10. Vår undervisning har fokus på språk och kommunikation. Målet är att eleverna ska få förutsättningar att nå kunskapsmålen, vara delaktiga och aktiva i olika sociala sammanhang och utvecklas som individer. Vi erbjuder boenden för de elever som inte kan pendla varje dag till skolan. ARBETSUPPGIFTER Hällsboskolan Kungsholmen växer och nu söker vi en elevassistent till förskoleklass/lågstadiet. Som elevassistent på Hällsboskolan hjälper du till med att skapa en inkluderande och tillgänglig lärmiljö, en miljö som gör skillnad. Arbetet pågår under hela skoldagen samt fritidshemsverksamhet på fm/em samt under lov. I all verksamhet utgår vi från vår gemensamma verksamhetsplan. Du ingår i ett team som tillsammans skapar optimala och individuella förutsättningar utifrån elevernas behov och förutsättningar. Samarbetet i teamet är centralt även om ditt huvuduppdrag innebär att stötta en eller flera elever i deras personliga utveckling det kan gälla vardagssituationer såväl som i rutiner, i det sociala samspelet samt inlärningsmässigt. Detta sker i ett nära samarbete med teamet, mentorer och hemmen då detta är en nyckelfaktor för att på bästa sätt kunna hjälpa eleven/eleverna framåt i sin allsidiga utveckling. I din profession som elevassistent på Hällsboskolan skapar du ett tryggt socialt klimat och förtroendefulla relationer, genom att visa övertygelse i att eleven/eleverna vill lära och utvecklas. Du förenar omsorg om och trygghet för eleven/elevernas situation med lärande och utveckling och söker i din roll bidra med en ökad förståelse för eleven/elevernas situation både för dig själv och för eleven/elevernas skull men även för övriga elever, kollegor och vårdnadshavare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: - Har gått gymnasieskolans barn- och fritidsprogram eller motsvarande och har erfarenhet av att arbeta i skolan och på fritidshemmet. - Har minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat i förskoleklass inom grundskola. - Har erfarenhet av att arbeta med elever inom NPF. Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av att arbeta med elever med grav språkstörning. - Har erfarenhet av TAKK. ÖVRIGT Provanställning på 6 månader tillämpas. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning. I händelse av samhällskris kan du komma att arbetsledas mellan myndighetens verksamhetsområden utifrån din placeringsort. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vill du vara med och skapa de bästa förutsättningarna för en likvärdig utbildning? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande med funktionsnedsättning ska nå målen för sin utbildning. Vi driver egna specialskolor på olika orter i Sverige. Vi erbjuder också stöd till förskolor och skolor i hela landet för att tillsammans skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Dessutom fördelar vi statsbidrag och utvecklar läromedel. Tillsammans röjer vi hindren! Vi hoppas att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi arbetar engagerat för att allas lika värde ska bli verklighet. Tillsammans använder vi samarbete och kompetens för att lösa uppdrag. Att utveckla ledarskapet och att öka mångfalden är några saker som just nu finns på vår agenda. Tillsammans bidrar vi till hållbarhet i samhället ekonomiskt, socialt och miljömässigt. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb Alla elever har rätt till en skola som ger dem möjlighet att utvecklas utifrån egna förutsättningar. SPSM driver skolor på uppdrag av staten. Vi erbjuder eleverna en lärmiljö som ger dem möjlighet till delaktighet, lärande och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt, stimulerande och viktigt pedagogiskt arbete på våra skolor. Hällsboskolan i Umeå tar emot elever med grav språkstörning. Vår undervisning har fokus på språk och kommunikation. Vi har undervisning för elever från förskoleklass till och med årskurs 10. Målet är att eleverna ska få förutsättningar att nå kunskapsmålen, vara delaktiga och aktiva i olika sociala sammanhang och utvecklas som individer. Vi erbjuder boenden för de elever som inte kan pendla varje dag till skolan. Vi har skickliga och engagerade medarbetare med hög kompetens. Det språkutvecklande arbetssättet är något som genomsyrar det pedagogiska arbetet hos oss och det finns ett elevnära elevhälsoteam. Söker du en spännande arbetsplats där det finns utrymme att vara med och påverka? Söker du en ny utmaning och vill arbeta för målet en likvärdig utbildning för alla? Vill du vara en del av Hällsboskolans verksamhet och skapa förutsättningar för att våra elever med grav språkstörning ska nå sina mål? Då är du den person vi gärna vill träffa. ARBETSUPPGIFTER Du har en tydlig arbetsgivarroll och arbetar självständigt utifrån vår myndighets uppdrag. Ditt ansvar är att se till att verksamheten står i samklang med myndighetens förväntningar och krav. I uppdraget ingår att du biträder skolans rektor i ledning och planering av arbetet inom skolan. Du kommer i överenskommelse med rektor att självständigt ansvara för delar av ledningsuppdraget vilket inkluderar personal-, budget och arbetsmiljöansvar. Som biträdande rektor på 70% av din tjänst kommer du i stor utsträckning arbeta operativt nära den dagliga verksamheten. Du kommer också arbeta med strategisk planering och systematiskt kvalitetsarbete. Du medverkar i schemaläggning och tjänstetillsättning/planering samt planerar och genomför olika möten med personal, elever, föräldrar och andra akörer som vi samarbetar med. Du kommer att ingå i arbetslagsledningsgruppen på skolan. Tillsammans med rektor ansvarar du för att verksamheten drivs enligt gällande styrdokument, mot uppställda mål, att våra elever når goda utbildningsresultat och att skolan håller hög kvalitet. 30% av din tjänst innefattar arbete som lärare på högstadiet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: - En pedagogisk högskoleexamen - Gedigen erfarenhet av arbete som lärare - Erfarenhet av skolledning i pedagogisk verksamhet och är väl förtrogen med skolans styrdokument - Erfarenhet av att arbeta med och leda processer och/eller projekt - Erfarenhet av att strukturera och organisera systematiskt kvalitetsarbete - Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift - Goda IT kunskaper och vana, som gör att du använder IT som verktyg i din vardag och lätt sätter dig in i och arbetar i olika systemstöd, exempelvis schemaläggningsprogram. Meriterande är: - Erfarenhet av pedagogiskt arbete med inriktning grav språkstörning - Tidigare arbete som chef inom statlig verksamhet - Vana att självständigt fatta beslut och verkställa dessa inom givna ramar. Personliga egenskaper: Du har ett stort engagemang i frågor som handlar om skolans verksamhet. Du trivs med att arbeta med ständiga förbättringar och du har analytisk förmåga, är strukturerad och trivs med att driva utveckling framåt. Du är ansvarstagande och har förmåga att skapa samsyn och bygga goda relationer. Du är en nyfiken och modig ledare som kommunicerar tydligt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Provanställning på 6 månader tillämpas. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning. I händelse av samhällskris kan du komma att arbetsledas mellan myndighetens verksamhetsområden utifrån din placeringsort. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vill du vara med och skapa de bästa förutsättningarna för en likvärdig utbildning? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande med funktionsnedsättning ska nå målen för sin utbildning. Vi driver egna specialskolor på olika orter i Sverige. Vi erbjuder också stöd till förskolor och skolor i hela landet för att tillsammans skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Dessutom fördelar vi statsbidrag och utvecklar läromedel. Tillsammans röjer vi hindren! Vi hoppas att du som söker, med din bakgrund och din kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi arbetar engagerat för att allas lika värde ska bli verklighet. Tillsammans använder vi samarbete och kompetens för att lösa uppdrag. Att utveckla ledarskapet och att öka mångfalden är några saker som just nu finns på vår agenda. Tillsammans bidrar vi till hållbarhet i samhället ekonomiskt, socialt och miljömässigt. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb Alla elever har rätt till en skola som ger dem möjlighet att utvecklas utifrån egna förutsättningar. SPSM driver skolor på uppdrag av staten. Vi erbjuder eleverna en lärmiljö som ger dem möjlighet till delaktighet, lärande och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt, stimulerande och viktigt pedagogiskt arbete på våra skolor.Östervångsskolan i Lund har tvåspråkig undervisning i en teckenspråkig miljö för elever från förskoleklass till och med årskurs 10. Våra elever får undervisning både på svenskt teckenspråk och skriven svenska. Vi erbjuder boende för de elever som inte kan pendla varje dag till skolan. ARBETSUPPGIFTER I dagsläget har skolan 1 fast vikarie som samordnar frånvaroanmälningar och tillsättning av vikariat samt ser till att det finns undervisningsunderlag från den personal som är frånvarande. Samordnaren vikarierar också i verksamheten efter behov. Som timvikarie ska du vara beredd på att gå in i undervisning som lärare, som elevassistent eller som boendehandledare. Du har en direkt kontakt med vikariesamordnaren som strukturerar upp ditt uppdrag. Du anpassar och utformar undervisningen i överensstämmelse med de underlag som ordinarie personal delgivit. Du ansvarar för att en trygg lärandemiljö skapas. Du dokumenterar den undervisning som du har ansvarat för under dagen och återkopplar till ordinarie lärare/ assistent. Du samverkar med kollegor när det finns behov av stöd. Du genomför dina arbetsuppgifter på svenskt teckenspråk. I uppdraget som timvikarie kan arbetsuppgifterna variera. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som uppfyller följande krav: Du har minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete med barn eller ungdomar. Du har förmåga att kommunicera på svenskt teckenspråk. Dina kunskaper i svenskt teckenspråk ska vara dokumenterade och du ska beskriva dina teckenspråkskunskaper i din ansökan. Det är meriterande om: Du har erfarenhet från elever med funktionsnedsättning. Du har goda kunskaper i hur man undervisar i en teckenspråkig miljö. Du har en god skriftlig förmåga i svenska. Du har god kännedom om skolans styrdokument. Du har goda kunskaper i att tillgängliggöra undervisningen för varje elev. Du har kunskap om och erfarenhet av att arbeta med ett språkutvecklande arbete. Du har kunskap om konsekvenserna av att vara döv/hörselskadad i vardagen. ÖVRIGT Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 21 till 26 av 26 jobb