Teknisk support för Samsung med start 10/6!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

5 april 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare för vår klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa!

Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™! Du kommer att ingå i ett supportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård. Om rollen Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig! Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL. Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör. Om oss Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus. Vad kan Foundever™ erbjuda dig? Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid Fast lön med kollektivavtal Friskvårdsbidrag En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan Om dig Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts. Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav. Vi söker dig som: · Har goda tekniska kunskaper · Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift · Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du: · Har erfarenhet inom kundsupport · Har erfarenhet inom sjukvården · Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem · Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning · Har relevant gymnasial utbildning · Har relevant eftergymnasial utbildning Arbetstider Du startar på ett schema med arbetstider mellan 07:00-19:30. Längre fram i anställningen kommer du gå över på ett rullande schema där passen förläggs över dygnets alla timmar, alla dagar i veckan. Det innebär att du därmed behöver vara flexibel och kunna arbeta både dag-, kväll- och nattpass, såväl som helgpass. Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 17. Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 22/4. Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning. Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Säljdriven kundtjänstmedarbetare! - Start 17/6

Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare? Då ska du söka denna tjänst! Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja till vårt kontor i Ed! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! På Foundever™ tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare. När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid. Utbildningen är 6 veckor. Under utbildningen kommer våra duktiga utbildare att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll. För att söka detta jobb måste du uppfylla följande: Ha en god kommunikativ förmåga. Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse. Ha grundläggande datorkunskaper. Tycka om att arbeta mot uppsatta mål. Tycka om att arbeta med försäljning Dina arbetsuppgifter kommer bestå av: Svara på inkommande Norska samtal Försäljning av produkter under inkommande samtal. Enklare tekniska frågor Frågor rörande fakturor Vi erbjuder: En bra och betald grundutbildning Utvecklingsmöjligheter inom företaget Härlig arbetsmiljö Skiftarbete Grundlön efter kollektivavtal Du kan själv påverka din lön med provision I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor. Som kundtjänstmedarbetare hos oss hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss. I uppdraget ingår också att erbjuda kunderna andra produkter, utifrån deras behov och önskemål. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen ingår även försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell. På Foundever finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass. Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-19.00, lör 09:00-16:00, så arbetstiderna varierar. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Foundever™ är en global ledare inom branschen för kundupplevelse (CX). Med 170 000 medarbetare över hela världen är vi teamet bakom de bästa upplevelserna för +750 av världens ledande och digitala varumärken. Våra innovativa CX-lösningar, teknologi och expertis är utformade för att stödja operativa behov för våra kunder och leverera en sömlös upplevelse till kunderna i de ögonblick som betyder något. Vårt företagskultur genomsyras av vårt syfte: Create your best moments! Arbetsplatsen är: Nössemarksvägen 12, 668 31 Ed

26 mars 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024