Aktiv Delgivning Gbg AB jobb

Lediga jobb hos Aktiv Delgivning Gbg AB

Delgivare - Göteborgsområdet

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. Du ärlösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter Körkort B och tillgång till egen bil Gymnasieexamen Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Administratör med datavana

Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års erfarenhet inom branschen. Verksamheten är baserad i centrala Göteborg. Genom vårt stora nätverk av delgivare erbjuder vi våra kunder rikstäckande delgivningstjänster. Vi strävar ständigt efter att ge våra delgivare de optimala förutsättningarna för att utföra sina uppdrag framgångsrikt. I takt med vår tillväxt och ambition att ytterligare stärka vår administrationsavdelning, söker vi nu en erfaren Administratör som är redo att anta utmaningen som handläggare (Process Administrator) och bidra till vår fortsatta framgång. Aktiv Delgivning är ett dotterbolag i Alektum Group koncernen. Om rollen I rollen som Process Administrator blir ditt fokus att hantera inkommande samtal från delgivare, gäldenärer och myndigheter. Arbetet innefattar posthantering, registrering av nya uppdrag och efterforskning. Du kommer arbeta i vårt affärssystem Nova och därigenom handlägga och utreda frågeställningar kopplade till pågående delgivningsprocesser. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt. Din profil Vi söker en individ som har erfarenhet av administration, men som också besitter god datavana. Kunskap och erfarenhet av arbete med vårt affärssystem Nova eller liknande system ses som mycket meriterande. Vi söker dig som är en lösningsorienterad och kommunikativ person som trivs i kontakten med andra människor. Ditt arbetssätt kännetecknas av noggrannhet, förmåga att prioritera och god struktur. En bakgrund inom delgivning är fördelaktig men inte avgörande.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Viktigt för rollen Erfarenhet av administration: Vi söker någon med erfarenhet inom administration, som kan hantera olika uppgifter effektivt och med hög kvalitet. Datavana: Din förmåga att navigera och hantera datasystem är avgörande. Vi värdesätter kunskaper inom systemhantering. Lagspelare: Din förmåga att arbeta i team och bidra till en positiv arbetsmiljö är central. Ansökan Tjänsten är en heltidsanställning med placering vid vårt kontor i centrala Göteborg. Skicka in din ansökan senast den 31 maj. Urval sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående. För frågor, kontakta Daniel Holm, VD på Aktiv Delgivning, via telefon 0708160110 eller [email protected]. Vi ser fram emot att motta din ansökan och välkomnar dig till möjligheten att bli en del av vårt engagerade team

10 april 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Delgivare - Örnsköldsvik

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Delgivare - Härjedalen / Sveg

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Process Advisor

Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig! Rollen I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, vara behjälplig vid onboarding av nya kunder samt olika IT projekt. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt. Vem är du? Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss. Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik. Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg. Låter det intressant? Välkommen in med din ansökan senast den 30 april. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående. Vill du veta mer om tjänsten? Välkommen att kontakta Daniel Holm Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Delgivare - Örnsköldsvik

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

21 mars 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Delgivare -[Ort]

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Process Administrator

Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Genom vårt stora nätverk av delgivare erbjuder vi våra kunder rikstäckande delgivningstjänster. Varje dag jobbar vi aktivt för att säkerställa att våra delgivare har de bästa tänkbara förutsättningarna för att lyckas med sina uppdrag. För att stödja bolagets tillväxtambitioner utökar vi nu vår administration med en ny handläggarassistent (Process Administrator). Aktiv är ett dotterbolag i Alektum Group koncernen. Om rollen I rollen som Process Administrator blir ditt fokus att hantera inkommande samtal från delgivare, gäldenärer och myndigheter. Arbetet innefattar posthantering, registrering av nya uppdrag och efterforskning. Du kommer arbeta i vårt affärssystem Nova och därigenom handlägga och utreda frågeställningar kopplade till pågående delgivningsprocesser. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt. Din profil Vi söker dig som är en lösningsorienterad och kommunikativ person som trivs i kontakten med andra människor. Har du erfarenhet av delgivning/administration eller av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du är noggrann, bra på att prioritera och sätter stort värde på ordning och reda. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Ansökan Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg. Välkommen in med din ansökan senast den 29 februari. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Daniel Holm VD, Aktiv Delgivning, på telefon 0708160110 eller e-post, [email protected]

15 februari 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Process Administrator

Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Genom vårt stora nätverk av delgivare erbjuder vi våra kunder rikstäckande delgivningstjänster. Varje dag jobbar vi aktivt för att säkerställa att våra delgivare har de bästa tänkbara förutsättningarna för att lyckas med sina uppdrag. För att stödja bolagets tillväxtambitioner utökar vi nu vår administration med en ny handläggarassistent (Process Administrator). Aktiv är ett dotterbolag i Alektum Group koncernen. Om rollen I rollen som Process Administrator blir ditt fokus att hantera inkommande samtal från delgivare, gäldenärer och myndigheter. Arbetet innefattar posthantering, registrering av nya uppdrag och efterforskning. Du kommer arbeta i vårt affärssystem Nova och därigenom handlägga och utreda frågeställningar kopplade till pågående delgivningsprocesser. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt. Din profil Vi söker dig som är en lösningsorienterad och kommunikativ person som trivs i kontakten med andra människor. Har du erfarenhet av delgivning/administration eller av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du är noggrann, bra på att prioritera och sätter stort värde på ordning och reda. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Ansökan Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg. Välkommen in med din ansökan senast den 29 februari. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Daniel Holm VD, Aktiv Delgivning, på telefon 0708160110 eller e-post, [email protected]

8 februari 2024
Sista ansökan:
27 juli 2024
Delgivare - Örnsköldsvik

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

29 januari 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024