Lediga jobb i Boden

Sök totalt 276 lediga jobb i Boden

Sommarpersonal till Boden

Gillar du att möta människor och ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss i sommar!   Till butiken i Boden söker vi nu dig som vill ge våra kunder bästa tänkbara service. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 20 timmar i veckan.     Vad du kommer att göra    Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.   Vi söker dig som     • har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.    • gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.   • har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.   • kan arbeta varierande arbetstider där både morgonpass och kvällspass förekommer i juni, juli och augusti.   Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi arbetar aktivt för mångfald och likabehandling och välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Talar du fler språk än svenska, är det en tillgång.    I urvalet lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.     Du utvecklas tillsammans med oss   Systembolaget utvecklas ständigt och det kommer du också att göra. I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Du hjälper oss att utvecklas som företag. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.   Vad vi står för och hur vi arbetar   Systembolaget finns till för alla i Sverige – även de som inte handlar hos oss. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag att göra skillnad för människor och miljö.   Kontakt    Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna-Kaija Kotiranta, butikschef, på telefonnummer: 072 511 57 04 .    Känns rollen rätt för dig   Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, senast den 2024-06-03, och flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!   I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Webbaserade tester är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg. Vi gör urval och intervjuer löpande.    Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!   -------   Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
C-chaufför sökes för sommaruppdrag

TopWork söker nu en ansvarsfull chaufför till kund i Luleå!   Vi söker nu en chaufför som vill bredda sin kompetens under sommaren hos vår kund belägen i Luleå. Vi söker dig som är punktlig och trivs med att arbeta i ett högt tempo med god servicekänsla! Du kommer att arbeta med distribution inom länet. Arbetet är förlagt under dagtid, 07-16. Vi ser att du är: Ansvarsfull Punktlig Intresserad av att utvecklas Formella krav: C- behörighet Giltigt YKB Digitalt förarkort Behärska det svenska språket i tal och skrift Låter detta som din nästa möjlighet att utvecklas som chaufför? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden gått ut.

17 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Funktionsansvarig inom Försvarsmaktens logistik

Befattningen erbjuder Försvarsmaktens Teknik- och Vidmakthållandekontor Logistik (TVK Log) söker Funktionsansvarig verksamhetsnära stödsystem. Vill du vara med och bidra till Försvarsmaktens viktiga logistikarbete och säkerställa rätt förnödenhetsredovisning och efterlevnad av utgivna rutiner? Då kan det vara dig vi söker! Är du prestationsorienterad och lösningsinriktad samtidigt som du har förmåga att samarbeta med andra på ett lyhört och smidigt sätt? Nu har du chansen att söka ett utmanande och viktigt jobb!   Om enheten TVK Log arbetar på central nivå och är en viktig del av logistikledningen i Försvarsmakten. Vi ansvarar bland annat för att logistikmaterielen är tillgänglig och möter förbandens behov. En framgångsfaktor för oss i våra uppdrag är samarbete och expertkompetens. Enheten är indelad i fem avdelningar och består idag av ca 100 medarbetare, huvudsakligen av civil personal med en jämn fördelning mellan kvinnor och män. Ledningen sitter i Boden, men vi har verksamhet på ett flertal orter i Sverige. På arbetsplatsen arbetar vi aktivt för hög trivsel och god arbetsmiljö. Vi lägger även stor vikt vid hälsofrämjande åtgärder och som försvarsmaktsanställd har du exempelvis möjlighet att träna på arbetstid tre timmar per vecka. Vi vårdar en kultur som bygger på gemenskap samt uppmuntrar och möjliggör kompetensutveckling. Vi har flexibel arbetstid, vilket möjliggör en bra balans mellan arbete och privatliv.   Huvudsakliga arbetsuppgifter Som funktionsansvarig inom våra ledningsstödsystem arbetar du med verksamhetsnära förvaltning av mjukvara. Du upprättar styrande dokument och rutiner, kravställer IT-tjänster och utbildning samt följer upp verksamheten inom tilldelat ansvarsområde. Du utvecklar processflöden, leder eller deltar i arbetsgrupper och projekt och företräder verksamhetens krav på funktionalitet i systemen. Du genomför också löpande uppföljningar av förnödenhetsredovisningen inom Försvarsmakten. Du är en avancerad användare i ledningsstödsystemen och stödjer därmed Försvarsmaktens högkvarter genom att bland annat upprätta skrivelser, verksamhetsregler och direktiv.   Krav Kvalifikationer • Godkänd gymnasieutbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete med logistik • Dokumenterad erfarenhet av arbete i Försvarsmaktens stödsystem LIFT • Erfarenhet av projektarbete • B-körkort.   Personliga egenskaper Som person har du mycket god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt. Du är utvecklingsinriktad, drivande och tar egna initiativ. För tjänsten krävs en god analytisk förmåga och en väl utvecklad förmåga att se sammanhang. Du är kommunikativ och pedagogisk och är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Du kommer att ha ett stort eget ansvar för att lösa tilldelade uppgifter, vilket ställer krav på att du kan prioritera och arbeta strukturerat. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Meriterande • Kunskap om och erfarenhet av Försvarsmaktens verksamhet och då främst inom logistik och ledning • Erfarenhet av arbete i Försvarsmaktens stödsystem SAP och VIDAR.   Övrigt Anställningen utgör en civil tillsvidaretjänst på heltid. Sex månaders provanställning kan komma att tillämpas för dig som inte redan är tillsvidareanställd inom Försvarsmakten. Arbetsort: Boden Resor i tjänsten förekommer. Tillträdesdatum: Snarast eller enligt överenskommelse.   Upplysningar om befattningen För frågor om befattningen kontakta avdelningschef Erik Rutberg på tfn 070-234 70 55. Vid frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta HR-generalist Kerstin Palm på tfn 073-316 14 52.   Fackliga företrädare OFR/O – Bengt Rainer OFR/S – Jeanett Svanberg SEKO – Lars-Erik Selström SACO – Elisabeth Valdemarsson Samtliga nås via växeln, 0505-45 10 00.   Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 10 juni 2024. Din ansökan ska innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

17 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Grundskollärare sökes till Fria Emilia i Boden

Grundskollärare sökes till Fria Emilia i Boden Skolan Fria Emilia Fria Emilia är en fristående grundskola, F-9 i Boden. Vi har funnits och vuxit sedan 2004. Vi är en F-9 skola i Boden som drivs som ekonomisk förening utan ekonomiskt vinstintresse. Medlemmarna i den ekonomiska föreningen är föräldrar och personal. På så sätt är det vi som tillsammans äger skolan. Läsåret 23/24 går 255 elever hos oss och vi är 48 anställda. Vår skola ligger på Intendenturvägen 11 b, övre stadsdelen av Boden. Det är nära till busshållplatsen och bussförbindelserna till skolan är goda. Det gör att vår skola är tillgänglig vare sig du bor i stan eller i byarna. Vi har nära till naturen och de fina skidspåren i Pagla. Skolgården är planerad av oss med hjälp av en landskapsarkitekt för att främja rörelseglädje för våra elever. Skolgården har även en skolskog där det finns möjlighet att bedriva undervisning. Våra fina lokaler är indelade i tre våningsplan där varje våning har ett torg- en mötesplats. Att skapa möten och relationer är viktigt för oss. Hos oss blir alla barn sedda. Samma pedagoger finns i huset hela skolgången och vikarier är kända för eleverna. Bekanta ansikten i en föränderlig ålder och en föränderlig tid skapar trygghet både för föräldrar och elever. Vi arbetar aktivt med tillvaratagandet av olikheter som en tillgång. Vår Bistro serverar två rätter samt salladsbuffé varje dag. En av rätterna är alltid vegetarisk och allt är tillagat i eget kök. Förutom den vällagade maten bjuder vi elever på frukt alla dagar. Att få lära sig på olika sätt är centralt i lärandet tillsammans med eleverna. I Reggio Emilia talar vi om 100 språklighet. På skolan finns en musiksal som är designad av musiklärare. Här finns möjlighet att prova på instrument och sång i salens olika rum. Varje våningsplan har även en egen ateljé. På Fria Emilia vill vi att eleverna ska få möjlighet att uppleva sin egen tid i skolan som en helhet och få en långsiktig syn på lärandet. Våra elever lär för framtiden och går ut grundskolan med goda resultat. Med helhet menar vi: • Kontinuitet i förhållningssätt (människosyn), i relation med varandra, en kunskapssyn. • Progression och komplexitet i stoff, process och reflektion. • Eleverna från år F till år 9 ska vara ansvarstagande och äga sitt lärande och sin tid. Med det sagt, så hoppas vi på att just Du vill bli en viktig pusselbit i vårt gäng! Arbetsuppgifter Vi söker dig som har lärarlegitimation med behörighet att undervisa i år 4-6 alternativt 1-7. Meriterande är behörighet i svenska, engelska och NO. Du kommer att vara lärare i en klass med ett delat mentorskap. Du kommer att ingå i ett av skolans härliga och drivande arbetslag och tillsammans med övriga pedagoger är du med och utvecklar skolan och lärandet för eleverna! Kvalifikationer Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Du kan ta ansvar och delar gärna med dig av dina idéer och erfarenheter. Du har en positiv elevsyn och utgår från att alla elever vill och kan utifrån sina förutsättningar. Du besitter god förmåga att skapa professionella och goda kontakter med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du har även förmåga till reflektion och analys av din undervisning. Ansvarskänsla och god samarbetsförmåga är några av de personliga egenskaper som du har med dig tillsammans med ett intresse att jobba i enlighet med våra grundtankar. För att göra det krävs bl.a flexibilitet, god förmåga att lyssna samt mod att ifrågasätta och utmana sig själv och andra. Vi tror starkt på att arbeta tillsammans, arbete i skolan ska inte vara ett ensamarbete och vi strävar därför att så långt som möjligt göra arbetet till ett lagarbete. Anställningsvillkor 100 % med tillträde Ht-24. Rekrytering och intervjuer sker fortlöpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Övrigt om lön, ersättningar och förmåner Individuell lönesättning tillämpas. På Fria Emilia tillämpas semestertjänst med ett lokalt arbetstidsavtal som innefattar en generell kompensationstid. Vårt avtal möjliggör ett tillsammansarbete mellan personal på skolan och ett hållbart arbetsliv. När arbetstiden är slut för dagen går du hem, inget efterarbete förväntas av dig. I praktiken kan du vara ledig under i princip alla lovdagar och det liknar en ferietjänst, men med en fördel att du i högre grad kan påverka när du vill förlägga din ledighet under verksamhetsåret. Vi berättar gärna mer om vårt arbetstidsavtal, om du vill veta mer! På Fria Emilia äter all personal pedagogisk lunch tillsammans med eleverna i vår Bistro där skolmaten tillagas av våra kockar. En timme friskvård i veckan samt ett friskvårdsbidrag på 1500 kr! Vi följer Bodens kommuns läsårsplan. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vänligen bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vikariat Socialsekreterare med inriktning familjerätt vid Team Familj

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Letar du efter ett spännande och varierande arbete där du har möjlighet att göra skillnad för barn och unga? Då kanske just du är den vi söker! Individ- och familjeomsorgen i Boden har en organisation som syftar till att arbeta med multikompetenta team som samverkar kring och med klienterna och familjerna för att ge stöd inom olika områden. Vi arbetar nära vårt samlade öppenvårdsteam och genom alla teamens nära samverkan bidrar det till en trygg likväl som utvecklande arbetsmiljö för medarbetarna. På Team Familj arbetar socialsekreterare med inriktning försörjningsstöd, familjehem, familjerätt/föräldraskap, missbruk/beroende/ohälsa samt barn och unga med målet att skapa en fungerande helhet för familjerna vi möter. Varmt välkommen med din ansökan, om du har frågor kontakta någon av oss två teamchefer eller någon av de fackliga företrädarna. ARBETSUPPGIFTER Handläggning av ärenden inom det familjerättsliga området som vårdnads-, boende och umgängesutredningar, samarbetssamtal samt adoptionsutredningar. Denna tjänst kan komma att innefatta myndighetsberedskap. KVALIFIKATIONER Socionomexamen, inriktning socionom. Erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänst, gärna ¡nom det familjerättsliga området. Du ska ha god förmåga till samarbete, vara ansvarstagande, kunna arbeta självständigt samt uttrycka dig väl i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort erfordras. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sjuksköterska till Hemsjukvården

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska i Hemsjukvården planerar och utför du medicinska behandlings- och omvårdnadsinsatser hos patient i ordinärt boende. Du ger även handledning och delegering till omvårdnadspersonal. Du förväntas kunna arbeta självständigt och i tvärprofessionellt samarbete med andra legitimerade yrkesgrupper. Tjänstgöring dag, kväll och helg. KVALIFIKATIONER Du är legitimerad sjuksköterska. Specialiststutbildning i öppen hälso- och sjukvård eller geriatrik är meriterande. Erfarenhet från arbete i öppen hälso- och sjukvård eller kommunal hälso- och sjukvård är meriterande. Personlig lämplighet är viktigt och vi vill att du är lösningsfokuserad och har ett reflekterande förhållningssätt i ditt arbete. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare

Lockas du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Vi på Silentium söker dig! I din roll ingår: Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal. Hantera frågor om fakturor och betalningar Kunna jobba i flera system. Arbeta med merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision Hantera kundklagomål och problem med en positiv attityd och professionell inställning. Förbättra kundnöjdheten genom att erbjuda en hög nivå av kundservice. Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål. Förmåga att arbeta effektivt i en hektisk miljö och under tidspress. Allt arbete sker på plats på kontoret i Boden, arbete hemma förekommer inte. Vi ger dig internutbildning på plats. Vi har coacher med många års erfarenhet som hela tiden hjälper dig att utvecklas och bli bättre på det jobb du gör hos oss. Hos oss finns även möjligheter att utvecklas inom bolaget vilket vi anser är ett naturligt sätt att gå vidare med din karriär. Vi på Silentium erbjuder dig som anställd: Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision En rolig och utvecklande arbetsplats med fantastiska kollegor Interna utbildningar Karriärmöjligheter inom bolaget Kontinuerlig individuell coachning Fasta arbetstider 9,00-18,00 måndag tom fredag enligt schema För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du: behärskar flytande svenska och engelska i tal/skrift trivs att arbeta i ett högt tempo och har hög social kompentens du har god datavana och kan arbeta i flera system samtidigt som du pratar med kunden är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden har en positiv inställning har en kämparanda och är målinriktad driven och lösningsorienterad du tycker om att arbeta med försäljning & service Känner du att du brinner för detta och vill utvecklas tillsammans med oss? Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare-sommarjobb

Lockas du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Vi på Silentium söker dig! I din roll ingår: Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal. Hantera frågor om fakturor och betalningar Kunna jobba i flera system. Arbeta med merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision Hantera kundklagomål och problem med en positiv attityd och professionell inställning. Förbättra kundnöjdheten genom att erbjuda en hög nivå av kundservice. Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål. Förmåga att arbeta effektivt i en hektisk miljö och under tidspress. Allt arbete sker på plats på kontoret i Boden, arbete hemma förekommer inte. Vi ger dig internutbildning på plats. Vi har coacher med många års erfarenhet som hela tiden hjälper dig att utvecklas och bli bättre på det jobb du gör hos oss. Hos oss finns även möjligheter att utvecklas inom bolaget vilket vi anser är ett naturligt sätt att gå vidare med din karriär. Vi på Silentium erbjuder dig som anställd: Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision En rolig och utvecklande arbetsplats med fantastiska kollegor Interna utbildningar Karriärmöjligheter inom bolaget Kontinuerlig individuell coachning Fasta arbetstider 9,00-18,00 måndag tom fredag enligt schema För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du: behärskar flytande svenska och engelska i tal/skrift trivs att arbeta i ett högt tempo och har hög social kompentens du har god datavana och kan arbeta i flera system samtidigt som du pratar med kunden är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden har en positiv inställning har en kämparanda och är målinriktad driven och lösningsorienterad du tycker om att arbeta med försäljning & service Känner du att du brinner för detta och vill utvecklas tillsammans med oss? Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Norrbotten

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård och/eller särskilt boende. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc. Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Inre Kraft söker nu vikarier & sommarvikarier

Vi på Inre Kraft i Boden söker ständigt nya medarbetare. Både de som vill jobba på fast rad och vikarier. Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad. Nu är även snart sommaren här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i sommar att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker: Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste. Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov. Du som vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent. Ett plus är om du har körkort och tillgång till bil. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse.Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024