Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Du kommer att arbeta med binderier, arrangemang både begravning, bröllop och annat. Varuexponering, kassa, varuplock samt övrigt förekommande butikssysslor. Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse.För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Vi vill att du I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat som Genomfört Bröllop och begravnings arrangemang eller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Som ansvarig för Trädgårdstillbehörskall du dagligen inspirera, engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till medarbetare och kunder.Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt intresse för växter och tillbehör Vi vill att du ska Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar men framförallt medträdgårdstillbehör. I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat som trädgård eller tillbehöreller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ansvar förbeställning, uppföljning, varumottagning, varuexponering, varuplock, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas.Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Som ansvarig för växtavdelningen skall du dagligen inspirera, engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets växtsortiment till medarbetare och kunder.Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Vi vill att du ska Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar men framförallt med växter.I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat med växtereller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ansvar förbeställning, uppföljning, varumottagning, varuexponering, varuplock, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje! Om tjänsten Som ställföreträdande butikschef ansvarar du för den dagliga driften, säkerställer god leverans av varuflöde till butiken och coachar dina butiksmedarbetare.Du förväntas, i samråd med butikschef och medarbetare, medverka i frågor om butikens åtaganden och arbetssätt. Arbetsuppgifter Organisera, prioritera och fördela det dagliga arbetet i butiken efter affärsmässigt behov. Stötta butikens medarbetare i deras arbete för ett välfungerande varuflöde. Försäljningsplanering samt beställning av varor till att vara väl insatt i butikens systematiska arbetsmiljöarbete. Kunna genomföra schemaläggning och personalbemanning för att garantera bästa tänkbara kundupplevelse. Alltid arbeta utifrån Blomsterlandets värderingar och på så vis vara en god förebild och ledare för medarbetarna i butiken. Vem är du? Du är positiv, lyhörd, lösningsorienterad och engagerad. Du trivs med att leda andra människor och är tydlig kring vilka förväntningar som finns på medarbetarna. Som person känner du stolthet i ditt arbete och förstår vilken skillnad dina insatser gör. Vidare är du organiserad, har lätt för att se vad som behöver göras samt strukturerar och prioriterar därefter. Du bör vara bekväm med att skifta kontinuerligt från administrativa arbetsuppgifter, till att bistå med alla tänkbart förekommande arbetsuppgifter i en butik. Tillsammans med butiksteamet arbetar du dagligen med att skapa och erbjuda en fantastisk kundupplevelse. Detta genom att inspirera, tipsa och komma med råd för att sprida växt-glädjen till både kunder och kollegor. För att lyckas i denna roll så har du tidigare butikserfarenhet och minst 1 års avdelningsansvar. Det är meriterande om du har ett intresse för växter, blommor och odling Tillsvidareanställning på heltidmed start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april. Blomsterlandet söker dig med erfarenhet från detaljhandel och som kan anta uppdraget som säljande butikskommunikatör! Brinner du för försäljning, människor och service och kanske har ett starkt växt- och trädgårdsintresse? Då kanske just du är rätt person att komplettera vårt fantastiska team. För att lyckas hos oss tror vi att du är en person med ett stort engagemang för kunden och butikskommunikation. Vi tror att du tillsammans med hela teamet i vår butik kommer att få både dig själv och butiken att växa. Vi vill att du ska:Älska kundmötet, vara positiv, ha lätt för att samarbeta med andra, vara självgående och ha en utpräglad servicekänsla. Du behöver även vara stresstålig, ordningsam och trivas med att ha många bollar i luften. Krav på erfarenhet:För att klara av tjänsten behöver du ha utbildning inom eller motsvarande erfarenhet från butikskommunikation och vana att hantera försäljnings- och kampanjplanering, exponering och varuplock.Det är meriterande om du har erfarenhet/utbildning inom växtbranschen och/eller florist. Arbetsuppgifter:I rollen som butikskommunikatör ansvarar du för butikens kampanj- och säsongsplanering ihop med butikschefen. Du är även regionkommunikatörens förlängda arm. Arbetsuppgifterna består även i försäljningsplanering och beställning, varuexponering, varuplockning samt övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april. Om tjänsten Som butikschef är du övergripande totalansvarig för butikens verksamhet, med målet att skapa och driva en välmående och lönsam butik där försäljning, kundbemötande och kundens serviceupplevelse alltid står i främsta rummet. Med utgångspunkt i företagets vision, mission, värderingar och strategier, leder butikschefen arbetet genom en långsiktig planering av butikens organisation och arbetssätt. Arbetsuppgifter Organisera, prioritera och fördela det dagliga arbetet i butiken efter affärsmässigt behov. Tillsammans med regionchef ta fram budget för butiken. Säkerställa målkort för varje medarbetare och genomföra målkortsuppföljning. Säkerställa arbete och åtgärder enligt uppsatta mål. Stötta butikens medarbetare i deras arbete för ett välfungerande dagligt varuflöde. Ansvara för allt ifrån försäljningsplanering samt beställning av varor till att vara väl insatt i butikens systematiska arbetsmiljöarbete. Kunna genomföra schemaläggning och personalbemanning för att garantera bästa tänkbara kundupplevelse. Alltid arbeta utifrån Blomsterlandets värderingar och på så vis vara en god förebild och ledare för medarbetarna i butiken. Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från butikschefs rollen eller liknande ansvar från butik och besitter ett intresse för trädgårdsarbete, gröna växter samt blommor. Du är positiv, lyhörd, lösningsorienterad och engagerad. Du trivs med att leda andra människor och är tydlig kring vilka förväntningar som finns medarbetarna. Som person känner du stolthet i ditt arbete och förstår vilken skillnad dina insatser gör. Vidare är du organiserad, har lätt för att se vad som behöver göras samt strukturerar och prioriterar därefter. Du bör vara bekväm med att skifta kontinuerligt från administrativa arbetsuppgifter, till att bistå med alla tänkbart förekommande arbetsuppgifter i en butik. Tillsammans med butiksteamet arbetar du dagligen med att skapa och erbjuda en fantastisk kundupplevelse. Detta genom att inspirera, tipsa och komma med råd för att sprida växt-glädjen till både kunder och kollegor. Krav Erfarenhet från butik som butikschef eller liknande ansvar Tidigare haft fullt ekonomisk ansvar Meriterande Tidigare haft rollen som butikschef Ett intresse för växter, blommor och odling Van vid både administrativt och fysiskt arbete Heltid tillsvidareanställning med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Som kassaledare på ICA Kvantum Liljeholmen spelar du en central roll i att säkerställa att kassalinjen fungerar smidigt och effektivt varje dag.Vi söker en person som är strukturerad och tydlig i sin kravställan gentemot teamet, med förmågan att skapa klarhet och riktning i det dagliga arbetet. Du är lösningsorienterad och trivs i ett högt tempo, där du hanterar utmaningar med ett lugnt och effektivt arbetssätt, även under press. Ett starkt kundfokus och en genuin vilja att leverera service i världsklass genomsyrar ditt arbete. Samtidigt är du en inspirerande ledare som motiverar och stöttar teamet för att skapa en positiv och engagerad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Daglig ledning av driften och planering av arbetsdagen. Skapa och följa rotationsscheman i linjen för att säkerställa rätt arbetsflöde. Delegera arbetsuppgifter och säkerställa att checklistor följs. Ha ett helikopterperspektiv för att överblicka kassalinjen, stötta teamet och hålla tempot uppe, särskilt under perioder med högt tryck. Ansvara för rastscheman, besvara kundfrågor och hantera många uppgifter parallellt. Säkerställa en hög servicenivå med stort fokus på kundnöjdhet. Tidigare erfarenheter Erfarenhet av att leda och leda team, gärna inom dagligvaruhandeln. Förmåga att ställa tydliga krav och skapa struktur i kassalinjen. Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och prioritera mellan arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska & engelska. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är på heltid 38,25h/v. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här
Har du erfarenhet av färskvaror och dagligvaruhandel samt ett brinnande intresse av mat? Letar du efter en arbetsplats där du får vara kreativ och bidra samtidigt som du får ta stort ansvar i vår kunds kallkök? Då är det dig vi söker!Om tjänsten Som kallskänka hos vår kunds matbutik kommer du att vara en viktig del i köksteamet, där du ansvarar för att förbereda och tillaga ett brett utbud av kalla rätter och delikatesser.Dina arbetsuppgifter inkluderar allt från att komponera sallader och skapa egna röror och smörgåsar, till att förbereda färdiglagade rätter och andra kalla produkter som ska presenteras på ett inbjudande sätt i butiken.Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse.Din profil Vi söker dig som kan delikatess och mat, gärna kallskänka eller kock med passion för kvalitet, presentation och smak. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare arbeten inom delikatessdisk i butik, kallskänk och/eller restaurang. Du har en positiv inställning och älskar utmaningar. Är utbildad kallskänka eller har erfarenhet från branschen med stort matintresse Har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln, skolkök eller restaurang Har goda kunskaper i mathantering och livsmedelshygien Är van att arbeta i ett högt tempo och trivs i ett sammansvetsat team Anställningsform Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltidmed möjlighet att bli anställd av kunden. Det ärvarierande arbetstider under butikens öppettider, vilket inkluderar både dag- och kvällspass samt arbete på helger. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Tillträde snarast. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Har du vad som krävs för att överträffa våra kunders förväntningar och skapa en serviceupplevelse i världsklass? Vill du vara med och forma framtiden för vår nya Bistro – från menyplanering till att sätta dryckesutbudet? Vi på ICA Kvantum Liljeholmen söker Dig som har en passion för mat och kundservice. Som ansvarig för vår Bistro blir du en nyckelperson i att utveckla både vårt erbjudande och vårt team. Tillsammans skapar vi något unikt för våra kunder – en matupplevelse som inspirerar och imponerar. Är du redo att ta plats i vårt engagerade team och göra skillnad? Om tjänsten! Du driver Bistron som en kreativ mötesplats där bara fantasin sätter gränser för idéer och koncept. Du arbetar nära din försäljningschef och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller högsta nivå och utvecklas framåt.Vi söker dig som vill ta helhetsansvaret för vår nya Bistro och göra den till kundernas självklara val. Här får du möjligheten att arbeta med stor frihet och sätta din egen prägel – från att skapa en inspirerande meny och välja rätt dryckesutbud till att utveckla service konceptet. Vem söker vi? Du är en eldsjäl som ser möjligheter och tänker kreativt. Har erfarenhet av mat och dryck, gärna från restaurang och butik. Positiv, social och inspirerande för både kollegor och gäster. Resultatorienterad med stark drivkraft för effektiv drift. Kreativ och utvecklar nya idéer för Bistron. Flexibel, lösningsorienterad och trivs i en varierande vardag. Samarbetar väl och hanterar flera uppgifter samtidigt. Ditt mål är att bygga den bästa Bistron, där både smakupplevelser och atmosfär överträffar kundernas förväntningar. Du kommer att leda och utveckla verksamheten med ett stort fokus på kvalitet, innovation och kundnöjdhet. Med ditt driv och engagemang skapar du en Bistro som inte bara möter dagens behov, utan också formar framtidens måltidsupplevelser. Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på Heltid 38,25h/v med6 månaders provanställning. Vi tillämpar handelsavtalet. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här
Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll på butiksgolvet där du svarar på frågor, ger tips & råd, ser till att det är fräscht, påfyllt och frontat. Kolonialavdelningen är en av dem största avdelningarna i butiken och det krävs att man är snabbfotad och är lyhörd hos kunder såväl som till kollegor. Arbetsuppgifter -Plocka upp varor-Fronta-Ansvara för att ta emot leverans-Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare arbetat på ICA och med varupåfyllning Du ären lagspelare som drivs avatt där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är på heltid 38,25h/v.Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida &Instagram här
Välj ett jobb för att visa detaljer