Varuplockare sökes till vår kund i Norrköping med omnejd

Om tjänsten Som varuplockare hos vår kund kommer du att spela en viktig roll i att skapa en inspirerande och attraktiv butiksmiljö. Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder i Norrköping och Linköping med omnejd. Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav. Krav - Körkort - Tillgång till egen bil Anställningsform Tjänsten är på 10/h i veckan. Arbetstiderna är måndag-fredag dagtid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Start omgående. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Butiksmedarbetare sökes till yrkesbutiker i Stockholmsområdet

Om tjänsten Vi på Storesupport by Job&Talent erhåller personal till välkända butikskedjor inom bygg- och yrkesbutiker samt dagligvaruhandeln, vid akut och planerat behov. Som butiksmedarbetare har du en viktig roll i vårt team där du stöttar våra kunder hos Plantagen, Swedol samt på Ica, Coop & Hemköp i hela Stockholmsområdet med omnejd. Dina arbetsuppgifter som butiksmedarbetare består bland annat av: - Varuplock - Kassaarbete - Kundservice - Inventering Vad erbjuder vi dig? - Fartfyllt, omväxlande och utvecklande arbete - Unika utbildningar inom branschen - Möjlighet till framtida anställning i våra kunders butiker Personliga egenskaper Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete i butik eller tidigare arbete från yrkesbutik. Du som person trivs i en serviceinriktad roll och har goda kommunikationsfärdigheter gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Tjänsten är en deltidsanställning på 25 timmar i veckan, måndag - fredag. Dina arbetstider varierar och styrs av de bokningar som kommer in från våra kunder, därför ställs det höga krav på din flexibilitet. Du kommer vara anställd hos på Storesupport by Job&Talent och arbeta för våra kunder. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Dollarstore Skurup söker butikschef!

Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Dollarstore är en av Sveriges största lågprisaktörer och vi fortsätter växa. Idag har vi över 130 butiker i både Sverige och Danmark där vi erbjuder våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Sedan augusti 2023 ingår Dollarstore i finska Tokmanni Group och tillsammans med dem är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden och är listade på finska börsen. Tillsammans med våra 2000 medarbetare brinner vi för försäljning och mötet med kunden. Välkommen till Dollarstore! I rollen som butikschef ansvarar du för butikens försäljning, drift och skötsel. Du vägleder och coachar dina medarbetare och skapar en utvecklande miljö för dem att arbeta i. Du bär ansvaret för såväl operativt arbete, kostnadskontroll, rutiner samt möta våra kunder och ge dem den bästa upplevelsen de kan tänka sig. Du har god erfarenhet av att arbeta i retailbranschen, är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv anda och peppa dina kollegor till att göra det bästa av varje arbetsdag. DollarStore är en butik som är öppen 7 dagar i veckan. Du coachas och rapporterar till distriktschef. Dina arbetsuppgifter - Försäljnings- och resultatansvar - Personalansvar - Budgetarbete - Ledarskapsfrågor - Kundservice i världsklass Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till DollarStore och en rolig resa! DollarStores DNA1. Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser 2. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar. 3. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt. 4. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Butikschef Jysk Kiruna

VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: - Möjligheter till utveckling genom utmärkt utbildning och mentorskap. Lär dig mer om oss här (https://jobb.jysk.se/se/utvecklas-i-retail). - Individuell bonus på upp till fyra månadslöner - Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik - Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter - 30 dagars semester - Avtalspension - ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group - Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ - Flexibelt arbetsschema ‎ - Stöd i jobbet med moderna system och de senaste tekniska verktygen VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA - Tillsammans med Ställföreträdande Butikschef ansvarar du för din JYSK-butik - I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar är du ansvarig för att se till att din butik är 100% redo för att sälja och möta kunder genom att kommunicera, leda och coacha ditt team fysiskt på butiksgolvet - Du agerar på nyckeltal och bestämmer vad som behöver göras för att uppnå målen samt motiverar ditt team att göra det - Följa och utföra butikskoncept och butiksrutiner - Rekrytera och introducera nya kollegor samt utveckla de nuvarande i ditt team - Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken Möt en av våra butikschefer och lär dig om jobbet här (https://jobb.jysk.se/se/butikschef). VAD DU SKA BIDRA MED - Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla medarbetare, gärna från detaljhandeln eller servicebranschen - Vara inspirerande och kommunikativ för att skapa ett positivt arbetsklimat - Engagemang för att ta ägandeskap över din egen butik och dess resultat - Veta hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ - Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ - Du tycker om att vara ledig en dag mitt i veckan, så att du kan vara redo för kunderna och ditt team på arbetet under helgen REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer - för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. Du blir anställd direkt av JYSK som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar - Köpman, ‎Kollega och Kåranda - beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar.På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.

1 mars 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Ställföreträdande Butikschef Jysk Kiruna

Är du den Ställföreträdande Butikschef vi söker? VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: - Möjligheter till egen utveckling och ansvar - vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här (https://jobb.jysk.se/se/utvecklas-i-retail). - Individuell bonus på upp till 2 månadslöner - Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik - Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter - 25 dagars semester - Avtalspension - ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ - Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ - Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ - VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA - Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ - Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs - I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet - Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning - Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken - I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎ här (https://jobb.jysk.se/se/stallforetradande-butikschef). VAD DU SKA BIDRA MED - Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team - Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat - Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den - Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ - Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ - Du jobbar gärna någon helg i månaden så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. - Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare - REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer - för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. Du blir anställd direkt av JYSK som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar - Köpman, ‎Kollega och Kåranda - beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar.På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Butikssäljare på heltid till vår spännande kund - Eskilstuna

Arbetsuppgifter Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad butikssäljare till vår kund i Eskilstuna. Som en del av teamet kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv och professionell köpupplevelse för kunderna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att möta och assistera kunder i butiken. Du kommer att erbjuda rådgivning och produktinformation för att hjälpa kunderna att hitta rätt produkter utifrån deras behov och önskemål. Du kommer också att hantera kassa och kundtransaktioner. Förutom att ge utmärkt kundservice kommer du även jobba med varuplock, skyltning och att hålla butiken ren och organiserad. Det är viktigt att du har en öga för detaljer och kan arbeta självständigt för att säkerställa att butiken alltid ser inbjudande ut. Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktig att du har ett intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande och besitta socialkompetens. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning och sträcker sig över en period av 4 månader, med start i april. Din arbetstid kommer att vara förlagd dagtid från måndag till fredag. Du kommer vara anställd hos Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Butiksmedarbetare Hjertmans, Heltid

Vi söker Butiksmedarbetare till vår butik i NORRKÖPING Vi söker dig som brinner för försäljning och service. Om Jobbet Dina främsta arbetsuppgifter innefattar försäljning, kassahantering och aktivt arbeta mot butikens mål. Tillsammans med dina kollegor fokuserar ni på att ge kunderna bästa möjliga service, hitta de bästa lösningarna och vägleda dem till rätt val. Vi anställer engagerade, arbetsvilliga, positiva och båtintresserade personer som vill göra sitt bästa varje dag på jobbet. Hjertmans använder affärssystemet Pyramid, har du erfarenhet av det är det ett plus. Tunga lyft kan förekomma vid hantering av varor i butiken och på lagret. God kunskap hos medarbetare, servicekänsla och omtanke, samt hög kvalitet på vårt sortiment är viktiga grundstenar för att lösa uppgiften. Personliga egenskaper Du kommer jobba ihop med ett team som brinner för båtliv/fritid, service och försäljning. Vi ser därför vikten av att du är duktig på kundbemötande, strukturerad och resultatinriktad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Hjertmans som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Hjertmans har under snart ett halvt sekel inspirerat till ett enklare båtliv. Vår mission handlar om att vi gör det enkelt för våra kunder att älska båtlivet. Vi är en del av en större koncern som de senaste åren har utvecklats från att vara en liten lokal båttillbehörskedja till att bli en storspelare i Europa. Omsättningen har ökat från 140 miljoner till runt 750 miljoner.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Butiksansvarig Hjertmans

Vi söker Butiksansvarig till vår butik i NORRKÖPING Vi söker dig som brinner för försäljning, service och som har god förmåga att leda andra. Du kommer ha ett övergripande drift-och personalansvar över din personal på plats samt arbeta operativt och hjälpa till med den dagliga verksamheten. Om Jobbet Dina främsta arbetsuppgifter innefattar ledning, bemanningsplanering, försäljning, kassahantering och uppföljning av kundnöjdhet. Parallellt med detta ska du leda och coacha dina medarbetare till att uppnå gemensamma uppsatta mål i verksamheten. En del av ditt personalansvar innefattar även rekrytering av ny personal, såväl heltids- som deltidstjänster. Tillsammans med medarbetarna fokuserar ni på att ge kunderna bästa möjliga service, hitta de bästa lösningarna och vägleda dem till rätt val. Vi anställer engagerade, arbetsvilliga, positiva och båtintresserade personer som vill göra sitt bästa varje dag på jobbet. Hjertmans använder affärssystemet Pyramid, har du erfarenhet av det är det ett plus. Tunga lyft kan förekomma vid hantering av varor i butiken och på lagret. God kunskap hos medarbetare, servicekänsla och omtanke, samt hög kvalitet på vårt sortiment är viktiga grundstenar för att lösa uppgiften. Personliga egenskaper Du kommer jobba ihop med ett team som brinner för båtliv/fritid, service och försäljning. Vi ser därför vikten av att du är duktig på kundbemötande, strukturerad och resultatinriktad. Då dina arbetsuppgifter innefattar personalansvar ser vi gärna att du är en god lagspelare och har vana att leda och lyfta andra. Vidare är du noggrann, flexibel och ansvarstagande. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav. Båtkunskap är meriterande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Hjertmans som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Hjertmans har under snart ett halvt sekel inspirerat till ett enklare båtliv. Vår mission handlar om att vi gör det enkelt för våra kunder att älska båtlivet. Vi är en del av en större koncern som de senaste åren har utvecklats från att vara en liten lokal båttillbehörskedja till att bli en storspelare i Europa. Omsättningen har ökat från 140 miljoner till runt 750 miljoner.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Varuplockare sökes till vår kund i Norrköping med omnejd

Om tjänsten Som varuplockare hos vår kund kommer du att spela en viktig roll i att skapa en inspirerande och attraktiv butiksmiljö. Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder i Norrköping och Linköping med omnejd. Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav. Krav - Körkort - Tillgång till egen bil Anställningsform Tjänsten är på 10/h i veckan. Arbetstiderna är måndag-fredag dagtid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Start omgående. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

21 februari 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Ica Kvantum Liljeholmen söker en säljansvarig Frukt & Grönt

Om tjänsten Som säljlansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmen arbetar du på avdelningen och ansvarar över din zoon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht. Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs. Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter - Daglig drift på avdelningen - Påfyllning - Beställning - Svinn - Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln, där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt& Grönt tidigare samt har kunskap inom AoB eller Store Office. Du är en lagspelare som drivs av resultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024