Lediga jobb hos Devotum AB
För vår kunds räkning söker vi just nu en VD-assistent till en kund i Västerås. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-08-11 och pågå till och med 2026-02-10. Om uppdraget Vår kund söker nu en Executive Assistant för att täcka upp under en planerad frånvaro. I denna roll kommer du att stötta det svenska marknads- och säljteamet, samt deras respektive chefer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta chefsstöd, bokning av resor och evenemang, kontorsservice och hantering av fakturor. Du kommer även att vara en aktiv del av kundens nätverk av Executive Assistants och samarbeta tätt med teamet för resebokningar. Uppdraget passar dig som trivs i en stödjande roll med många kontaktytor, där struktur, service och samarbete står i fokus. Övrigt: Start: 2025-08-11 Slut: 2026-02-10 Omfattning: 100%, möjlighet till 25% distansarbete. Placering: Västerås Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll a belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Minst 5 års arbetslivserfarenhet som senior VD-assistent - Kunskaper i SAP - Kunskaper i MS365 - Kunskaper i Salesforce Önskade personliga egenskaper: - Professionell och strukturerad - God förmåga att samarbeta - Serviceinriktad Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Vanessa Tummings på 072-897 82 65 eller [email protected]. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
För vår kunds räkning söker vi just nu en kundservice medarbetare till en kund i Göteborg. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-08-10 och pågå till och med 2026-01-10. Om uppdraget Som kundservicemedarbetare mot företag är du en viktig länk mellan kundföretaget och deras företagskunder. Du hanterar inkommande ärenden via både mail och telefon, och arbetar effektivt med att ge snabb, tydlig och professionell service. Du växlar smidigt mellan olika uppgifter och system, och har alltid kundens behov i fokus. Exempel på arbetsuppgifter - Hantera ärenden via mail och telefon - Ställa ut och administrera kort till - Hantera krediteringar och fakturering - Ta emot och behandla returer Övrigt: Start: 2025-08-10 Slut: 2026-01-10 Omfattning: 100% Placering: Gullbergsstrandgata, Göteborg Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll av belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Erfarenhet av kundservice - God datorvana och trygghet i att arbeta i flera parallella system - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. - Förmåga att hantera både enklare och mer komplexa kundärenden. Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: - Erfarenhet av kundservice inom B2B - Erfarenhet av offentlig sektor - Erfarenhet av kollektivtrafik-branschen Önskade personliga egenskaper: - Effektiv och strukturerad. Du har lätt för att prioritera, hantera många ärenden samtidigt och hålla ordning även när tempot är högt. - Serviceinriktad. Du har ett genuint intresse för att hjälpa andra och skapa goda kundupplevelser. - Kommunikativ. Du uttrycker dig tydligt och professionellt i både tal och skrift. - Lösningsorienterad. Du ser möjligheter och tar initiativ för att lösa kundens behov Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Vanessa Tummings på 072-897 82 65 eller [email protected]. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Devotum söker kontinuerligt efter konsulter för pågående och framtida uppdrag hos våra kunder. Oavsett om det gäller korta eller långa uppdrag, så ger vi dig möjligheten att utmana dig själv och bidra med din expertis där den behövs som mest. Registrera dig redan idag och bli en del av vårt nätverk! Hur blir man konsult? Devotum är experter inom kompetensförsörjning inom framför allt samhällsbyggnads- och fastighetsbranschen och får löpande in förfrågningar med kort varsel inom bland annat förvaltning, fastighetsteknik, administration, ekonomi och ledningsfunktioner. Genom att registrera dig som konsult hos oss blir du en del av vårt nätverk och har möjlighet att matchas mot våra aktuella uppdrag. Registreringen är enkel – ladda bara upp ditt CV och se till att lämna så utförlig information som möjligt om din erfarenhet och kompetens. Så snart du registrerat dig hos oss kan du bli kontaktad för att stämma av tillgänglighet och intresse för specifika uppdrag innan en intervju bokas in. Vad krävs för att bli konsult? För att trivas att arbeta som konsult krävs att du är trygg i din roll, självgående, initiativtagande och har lätt för att sätta dig in i nya organistationer och verksamheter. Utöver detta krävs även att du besitter efterfrågade erfarenheter och kompetenser för det aktuella uppdraget hos vår kund. Flexibilitet som konsult hos Devotum Som konsult hos oss har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos Devotum. Devotum är ett bemanningsföretag som sätter våra konsulters välmående i fokus. När du är anställd som konsult hos oss kan du känna dig trygg med förmånliga anställningsvillkor som omfattar lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Vi strävar efter att erbjuda dig de bästa förutsättningarna för en stabil och trygg anställning. Våra dedikerade konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden. Vi värdesätter närvaro och närhet till våra konsulter och strävar efter att skapa en miljö där du känner dig sedd och omhändertagen. Hos oss är varje konsult viktig, och vi arbetar aktivt för att säkerställa att du trivs och når dina mål under ditt uppdrag. Ansökan Låt oss veta redan i din ansökan vilken roll som intresserar dig mest. Då detta är en spontanansökan hör vi av oss när vi har ett uppdrag som passar just din profil. Registrera dig idag och ta nästa steg i din konsultkarriär med Devotum!
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult inom förrådsteknik till en kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-05-12 och pågå till och med 2025-12-31, med möjlighet till förlängning. Om uppdraget I rollen som förrådstekniker blir du en viktig del av den dagliga driften av anläggningens lager och materialförsörjning. Du kommer att arbeta både praktiskt med hantering av material och strategiskt med inköp och leverantörskontakter. Du kommer att ha ett stort eget ansvar för att säkerställa att rätt material finns på plats i tid och att inköpsprocesserna fungerar smidigt och kostnadseffektivt. En viktig del i uppdraget är att bidra till optimering av inköpsflöden, utveckling av leverantörsrelationer och att säkerställa hållbara inköpsval. Exempel på arbetsuppgifter - Godsmottagning och leverans/utlämning av reservdelar och material - Truckkörning - Operativt och strategiskt inköp av reservdelar och material - Offertförfrågningar och uppföljning - Kontinuerlig kontakt med leverantörer - Inventering av lagret/förrådet - Saldohantering i underhållsdatasystemet IFS - Lagerstyrning i linje med verksamhetens behov Övrigt: Start: 2025-05-12 Slut: 2025-12-31 Omfattning: 100% Placering: Stockholm Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll av belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Truckkort A och B - B-körkort alternativt AM-behörighet - Goda datakunskaper, gärna i IFS eller liknande underhållssystem - Erfarenhet av både operativt och strategiskt inköp - Erfarenhet av att leda och driva inköpsprojekt - Erfarenhet av leverantörsförhandlingar, inklusive internationella leverantörer - Erfarenhet av inköp inom industri- eller produktionsverksamhet - Kunskap om lageroptimering och behovsplanering - Kunskap om kostnadsbesparingsinitiativ och leverantörsutveckling Önskade personliga egenskaper: - Mycket intiativtagande och självgående i ditt arbete - Strukturerad och noggrann - Trivs att arbeta i team och har en känsla för service - Nyfiken och driven - Flexibel och trivs att arbeta i ett högt tempo - Trivs med fysiskt arbete Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Lina Widevall på 070-499 38 00. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult inom arbetsmiljö till en myndighet. Uppdraget har en omfattning på 90% och förväntas starta 2025-06-01 och pågå till och med 2027-06-01. Om uppdraget Som arbetsmiljöspecialist kommer du att arbeta med arbetsmiljöfrågor men även närliggande frågor som kvalitet, miljö och elsäkerhet. Du kommer att ingå i projekt kopplade till nybyggnation av ställverk, luftledningar och markkabel inom elöverföringssystemet. Rollen innebär att stötta projektorganisationen i det systematiska arbetsmiljöarbetet samt sköta uppföljning för att se till att lagstiftning och krav efterföljs. Du verkar som sakkunnigt stöd inom arbetsmiljöfrågor i alla projektets faser. Arbetet sker i samverkan med andra specialister, entreprenörer och projektledare. En del av arbetet kan utföras på distans men du ska ha möjlighet till att vara på plats minst 50%. Exempel på arbetsuppgifter - Stötta projektledare i det löpande arbetsmiljöarbetet - Följa upp, granska och bevaka arbetsmiljöarbetet under främst utförandefas via arbetsplatskontroll, enligt checklista och projektets/beställarens kontrollprogram. Uppföljning av motsvarande arbetsuppgifter kan även förekomma i projekteringsfas - Delta vid skydds- och miljöronder samt bevaka att avvikelser åtgärdas - Delta vid behov på möten och interna planerings- och projektmöten - Bevaka incidenter och dess hantering inklusive uppföljning - Dokumentera ej hanterade incidenter och avvikelser (Förfrågan om avvikelserapport till entreprenören). - Rapportera om arbetsmiljöarbetet och uppföljning av entreprenör vid arbetsplatskontroller till projektledare och HMSK-samordnare. - Medverka som utredningsledare alt stöd i olycksutredningar vid behov. Övrigt: Start: 2025-06-01 Slut: 2027-06-01 Omfattning: 90% Placering: Fält inom Stockholms län och delvis i Uppsala och Västmanlands län samt på projektkontor i Stockholms län. Resor under uppdraget kan förekomma. Bakgrundskontroll: Säkerhetsprövning är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Utbildad arbetsmiljöingenjör eller inneha motsvarande dokumenterad kompetens inom arbetsmiljö eller HMSK-området om minst 5 år - Genomförd utbildning i Bas-P och Bas-U. Intyg krävs. Utbildningen får vara max 3 år gammal - Genomförd ESA-utbildning. Intyg krävs. - Minst 5 års arbetslivserfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete med arbetsmiljöfrågor, arbetsmiljölagstiftning, risk-hantering. planering och uppföljning - Minst 5 års erfarenhet av tillämpning av arbetsmiljölagstiftning, normer, praxis och standarder inom arbetsmiljö - Minst 5 års erfarenhet av att ha samordningsansvar enligt arbetsmiljölagstiftningen, inklusive ansvar som byggherre eller beställare, med tillhörande arbetsmiljöansvar - Minst 5 års erfarenhet av arbetet med arbetsmiljöfrågor inom bygg- och anläggningsverksamhet i infrastrukturprojekt - Minst 5 års erfarenhet av arbete med riskhantering och avvikelser - Erfarenhet inom entreprenadjuridik Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: - Erfarenhet av arbetsmiljöarbete i projekt med högre spänningsnivåer (220kV/400kV) - Erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter från infrastrukturprojekt i urbana miljöer Önskade personliga egenskaper: - Drivande och lösningsorienterad - God kommunikatör och van att representera beställarsidan - Självständig och målinriktad - Talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Corazon Wiksell på 070-586 93 11. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult inom beställarstöd till kund i Stockholm. Uppdraget omfattar 80-100% och förväntas starta 2025-09-01 och pågå till och med 2026-08-31. Om uppdraget Som konsult inom beställarstöd kommer du att representera kundens beställarfunktion vid olika anläggningsåtgärder, med ansvar för att ta emot och koordinera behov från andra delar av organisationen. Du omvandlar dessa till konkreta beställningar och arbetar i nära samverkan med olika funktioner inom verksamheten. Arbetsuppgifter i urval: - Koordinering och beställning av anläggningsåtgärder - Framtagande av projektdirektiv, inriktningsbeslut och investeringsbeslut - Sammanställning och registrering av beslutsunderlag i stödsystem - Tvärfunktionella kontakter inom organisationen - Administration av inkommande remisser till enheten Övrigt: Start: 2025-09-01 Slut: 2026-08-31 Omfattning: 80-100% Placering: Sundbyberg. Fysiska möten förekommer ca 3 ggr/månad. Bakgrundskontroll: Säkerhetsprövning samt upprättande av SUA-avtal krävs före uppdragsstart. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Akademisk examen på minst kandidatnivå inom ekonomi eller juridik - Minst 8 års erfarenhet av administrativt arbete i stödsystem inom statlig verksamhet - Minst 4 års erfarenhet från elnät- eller energibranschen - Minst 2 års erfarenhet av att beställa projektåtgärder - Minst 2 års erfarenhet av att ta fram beslutsunderlag Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: - Minst 2 års erfarenhet av arbete med tekniska riktlinjer inom energibranschen Önskade personliga egenskaper: - God samarbetsförmåga och initiativförmåga - Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning - Tydlig i din kommunikation och utåtriktad - Ödmjuk och trygg i att skapa förtroende - Självständig och målinriktad - Strukturerad och trivs med administrativa uppgifter - Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Vi på Devotum söker ständigt efter engagerade konsulter för pågående och framtida uppdrag hos våra kunder. Oavsett om du söker korta eller långa uppdrag, erbjuder vi dig möjligheten att utmana dig själv, utvecklas och bidra med din expertis där den behövs som mest. Registrera dig redan idag och bli en del av vårt nätverk! Hur blir man konsult? Devotum är experter inom kompetensförsörjning inom framför allt samhällsbyggnads- och fastighetsbranschen och får löpande in förfrågningar med kort varsel inom bland annat drift- och fastighetsteknik. Genom att registrera dig som konsult hos oss blir du en del av vårt nätverk och har möjlighet att matchas mot våra aktuella uppdrag. Registreringen är enkel – ladda bara upp ditt CV och se till att lämna så utförlig information som möjligt om din erfarenhet och kompetens. Så snart du registrerat dig hos oss kan du bli kontaktad för att stämma av tillgänglighet och intresse för specifika uppdrag innan en intervju bokas in. Om dig Vi söker dig som har en fastighetsteknikerutbildning eller yrkeserfarenhet inom fastighetsteknik och innehar B-körkort. Vi värdesätter personliga egenskaper och ser gärna att du tycker om att ta ansvar och är en lösningsorienterad och initiativtagande person. För att trivas i rollen är du även kommunikativ och serviceinriktad, då arbetet kommer att innebära mycket kundkontakt. Flexibilitet som konsult hos Devotum Som konsult hos oss har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos Devotum. Devotum är ett bemanningsföretag som sätter våra konsulters välmående i fokus. När du är anställd som konsult hos oss kan du känna dig trygg med förmånliga anställningsvillkor som omfattar lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Vi strävar efter att erbjuda dig de bästa förutsättningarna för en stabil och trygg anställning. Våra dedikerade konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden. Vi värdesätter närvaro och närhet till våra konsulter och strävar efter att skapa en miljö där du känner dig sedd och omhändertagen. Hos oss är varje konsult viktig, och vi arbetar aktivt för att säkerställa att du trivs och når dina mål under ditt uppdrag. Ansökan Låt oss veta redan i din ansökan vilken roll som intresserar dig mest. Då detta är en spontanansökan hör vi av oss när vi har ett uppdrag som passar just din profil. Registrera dig idag och ta nästa steg i din konsultkarriär med Devotum!
För vår kunds räkning söker vi just nu en rekryterare till ett konsultuppdrag i stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-04-28 och pågå till och med 2026-04-24. Om uppdraget Som rekryterare hos vår kund driver du hela rekryteringsprocessen från start till mål med ett konsultativt förhållningssätt. Vår kund rekryterar kompetensbaserat, vilket innebär att objektivitet och rättvis bedömning är centralt i arbetet. Testerna MAP och Matrigma är viktiga verktyg som används genom hela rekryteringsprocessen för att säkerställa välgrundade urvalsbeslut. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Driva rekryteringsprocessen enligt kompetensbaserad metodik, från kravprofil till anställning. Arbeta aktivt med search av kandidater via LinkedIn Recruiter. Säkerställa att tester används som en integrerad del av urvalsprocessen för att skapa träffsäkra beslut. Stötta rekryterande chefer genom tydlig kommunikation och rådgivning samt guida dem i kompetensbaserade intervjuer. Bidra till utvecklingen av kundens arbetssätt. Fungera som en ambassadör för kundens arbetsgivarlöfte (EVP) och säkerställa en positiv kandidatupplevelse. Hos vår kund är rekrytering ett samarbete. Du arbetar självständigt i dina processer i nära samarbete med rekryterande chefer, samtidigt som du är en del av ett engagerat och sammansvetsat team där samarbete och lärande står i fokus. Du får möjlighet att utvecklas i en samhällsviktig organisation med en bredd av rekryteringsuppdrag inom infrastruktur, IT, teknik och andra områden. Den här rollen kommer att ha ett extra fokus på rekrytering till kundens projektverksamhet, med roller som projektledare, projekteringsledare, tekniskt sakkunniga och andra tjänster inom ramen för deras infrastrukturprojekt. Övrigt: Start: 28 april 2025 Slut: 24 april 2025 Omfattning: heltid Placering: Stockholm Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet i rollen som rekryterare/ TA Minst två (2) antal års arbetslivserfarenhet av att ingå i en intern rekryteringsfunktion/ -team i större verksamhet (+500 anställda) Minst tre (3) års erfarenhet av att ha arbetat praktiskt med alla delar i rekryteringsprocessen inklusive search i rollen som rekryterare Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av att självständigt driva kompetensbaserade rekryteringsprocesser med stöd av tester i urvalsarbete. Minst tre (3) års erfarenhet av LinkedIn Recruiter med search Konsulten ska vara certifierad testanvändare i Assessios tester MAP & Matrigma. Certifieringen ska vara genomförd innan uppdragsstart Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av rekrytering i rollen som rekryterare i en intern rekryteringsfunktion i en större verksamhet (+500 anställda) Yrkesutbildning eller högskoleutbildning inom HR, rekrytering eller motsvarande relevant område. Minst ett (1) tidigare uppdrag av att hålla i workshops/ utbildning inom rekytering för chefer Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-7108200 Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
För vår kund söker vi en 'Business Controller' Är du en analytisk och driven person som letar efter en spännande möjlighet? Vi söker en Business Controller för att stärka vårt Business Performance Management-team under en föräldraledighet. Dina ansvarsområden: Stötta Shared Functions i finansiell planering och rapportering Konsolidera och stämma av finansiella rapporter för månadsrapportering till ledningen Konsolidera och stämma av material för affärsgenomgångar Analysera och rapportera finansiella resultat Underhålla och förbättra standardrapporter i Excel, system och BI-verktyg Testa nya systemfunktioner och egenskaper Stötta teamet i datavalidering Delta i utvecklingen mot finansiell självservice Driva automatisering av processer Om avdelningen och rollen: Business Performance Management består av flera underteam med olika fokusområden: Consumer, Business, Fixed, Operations samt System & Reporting. System & Reporting-teamet är en central enhet som ansvarar för att förenkla arbetssättet för våra Business Controllers genom att utveckla verktyg, rapporter och förbättra processer. Teamet stöttar även organisationen med finansiell analys och affärsstrategiska rekommendationer. I denna roll kommer du att täcka för en teammedlem som stöttar Shared Functions i finansiell planering och uppföljning. Du kommer att spela en aktiv roll i teamet genom att: Konsolidera och stämma av finansiell data Hantera koncernrapportering Ansvara för systemadministration Stötta utvecklingen och hanteringen av självbetjäningsverktyg (exempelvis Power BI) samt Excel Skallkrav: Minst 5 års erfarenhet av en liknande roll som Business Controller eller inom FP&A med fokus på kostnader God förståelse för finansiella drivkrafter och affärskontroll Starka kommunikationsförmågor och vana att samarbeta med olika intressenter Erfarenhet av rapportering till senior ledning – meriterande om du har ingått i ett ledningsgruppsteam Utmärkta kunskaper i Excel Flytande engelska och goda kunskaper i svenska Meriterande: Tidigare erfarenhet av koncernrapportering inom ett börsnoterat företag med matrisorganisation Meriterande med kunskap i Power Query Personliga egenskaper: En passion för förenkling, automatisering, Excel och teamwork Can-do-attityd – självgående med ett praktiskt och lösningsorienterat arbetssätt Intresse för teknologi, datahantering och verktyg, samt förmåga att automatisera manuella processer Övrigt Period: 2025-04-21 - 2026-04-19 Omfattning: 100 % Distansarbete25% Stationeringsort: Stockholm Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Corazon Wiksell på 070 586 93 11.
Vi söker nu en hyresadministratör för ett konsultuppdrag i Stockholm. Tjänsten är på heltid med planerad start i april 2025 och löper initialt över tre månader, med möjlighet till förlängning. Om uppdraget Vår kund som är en ett förvaltningsföretag söker en hyresadministratör till ett konsultuppdrag i Stockholm. Som Hyresadministratör arbetar du brett och ansvarar för inbetalningar av hyror, avgifter, hyreshöjningar/korrigeringar, bokslut, moms, avier, etc. Du granskar och säkerställer att hyresavtalen är korrekta samt vårdar och utvecklar relationen med hyresgästerna genom löpande hyresgästkontakt. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära: Inläggning/scanning av hyresavtal Inläggning av nya hyresgäster för automatisk bevakning Bevakning av villkor i hyresavtal Kravrutiner, bevakning och dröjsmålsräntor Avstämning hyres- och kundreskontra Daglig kontakt med inkassobolag Ansvara för uthyrning av bostäder Bevakning av rapporter avseende ändringar hos hyresgäster Löpande säkerställer att nya hyreskontrakt och förändringar i hyresnivåer resulterar i korrekta hyresdebiteringar och korrekta bokföringsunderlag. Om dig Vi söker dig som: Har tidigare arbetat som hyresadministratör och har erfarenhet av att hantera både bostads- och kommersiella avtal Kunskap inom avtalsjuridik Har en avslutad gymnasial utbildning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift Klarar av att självständigt planera och prioritera sitt arbete i syfte att uppnå uppsatta mål Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00 Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 22 jobb