Lediga jobb i Västerås
959 Lediga jobb i Västerås. Upptäck spännande karriärmöjligheter i Västerås med vårt omfattande urval av jobb inom olika branscher och sektorer. Hitta din nästa drömposition här!
Jämför och chatta med bemanningsbolagen enkelt via Vårdföretag App (vardforetag.se) Skapa din profil på mindre än 1 minut och lägg upp dina önskemål. Få erbjudanden på uppdrag som kan passa dina önskemål och chatta med flera av de ledande bemanningsbolagen inom vården. Enkelt och kostnadsfritt! Just nu finns ett ledigt uppdrag till hemsjukvård i Västmanland mellan 2024-12-24 till 2025-01-01. Uppdraget finns att söka bland flera bemanningsbolag i Vårdföretag.se Fördelar: -Hög ersättning -Jämför bemanningsbolag -Sök bland tusentals uppdrag Vill du starta eget aktiebolag? Vi på vardforetag.se hjälper dig att starta aktiebolag och redovisning till fasta kostnader.
UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta, förmånliga villkor! Vi söker just nu sjuksköterskor till Intensivvårdsavdelning. Tidsperiod: 3 mars till 20 april och 21 april till 8 juni Omfattning: Heltid natt Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på Intensivvårdsavdelning. KVALIFIKATIONER Legitimerad specialist sjuksköterska med inriktning intensivvård med minst 2 års erfarenhet. OM OSS Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Brinner du för försäljning, levererar toppklassig kundservice och vill starta eller ta nästa steg i din karriär som säljare? Ta chansen att bli en del av Diamax fantastiska team! Diamax fortsätter att växa och startar upp ett säljteam med möjlighet att arbeta på distans! Diamax arbetar som återförsäljare åt några av Sveriges starkaste varumärken samt välkända uppdragsgivare i en mängd olika branscher med allt från förlag och matkassar till el och telekom. Du får spetskompetens inom försäljning över telefon som tillsammans med styrkan hos våra uppdragsgivares varumärken ger dig utmärkta förutsättningar att lyckas som säljare. Vi söker dig med minst 6 månaders dokumenterad erfarenhet inom telefonförsäljning och som är redo för att ta steget in och bli en del av Diamax framgångsrika resa. Din utveckling är deras framgång! Under din anställning kommer du att varva teori och praktik samtidigt som du får en bred erfarenhet av att sälja olika produkter och tjänster över telefon. Du kommer hela tiden att få coachning, feedback och vidareutbildning för att fortsätta din utvecklingsresa, där det alltid är nära till nästa steg i karriären för den karriärsugne. Anställningen är i första hand på heltid med arbetstider måndag-fredag mellan 09:00-18.00. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är seriös, resultatinriktad och har en grundläggande förståelse för utringande telemarketing med kunden i fokus. Egenskaper som stämmer in på dig är engagemang, driv och nyfikenhet. Du är ansvarsfull och självgående där du är motiverad till att under din anställningstid hela tiden fortsätta utvecklas och förstår sambandet mellan ansträngning och framgång. Du värdesätter även ett företag där man har roligt tillsammans och stöttar varandra till utveckling och måluppfyllnad! Krav: • Minst 6 månaders dokumenterad erfarenhet av utringande telemarketing. • Tillgång till egen dator + headset för att kunna utföra arbetet hemifrån. • Goda kunskaper i svensk i såväl tal som skrift. • Kunna uppge en referens som styrker tidigare erfarenhet och anställningskorrekthet. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras innan anställning. Om du tror att du passar hos Diamax kommer du att erbjudas ett stimulerande arbete tillsammans med fantastiska kollegor, en fast lön med ett utarbetat bonussystem, kollektivavtal via Unionen, friskvårdsbidrag samt ett utvecklingsprogram där rätt person har goda möjligheter att avancera inom företaget. I denna rekrytering samarbetar Diamax med StudentConsulting. Anställning sker löpande. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta team Umeå. Varmt välkommen in med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
ÖoB i Västerås Hälla söker extrapersonal som har möjlighet att arbeta extra vid behov. Som butikssäljare hos oss är du en mycket viktig del i varuhusets drift, där ditt engagemang och serviceinriktade arbetssätt erbjuder våra kunder en mycket bra köpupplevelse vid sitt besök hos oss. I tjänsten ingår sedvanliga uppgifter i butik som kundservice och försäljning, där kassa och varupåfyllnad ingår. Vi söker; En driven och flexibel person med erfarenhet inom detaljhandeln som kan arbeta extra vid behov med kort varsel under december 2024, inklusive under jul och nyår. För rätt person finns det goda möjligheter att arbeta ännu mer extra under vinter/vår 2025. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och helg. Kvalifikationer ÖoB är ett värderingsstyrt bolag med medarbetare som drivs av utmaningar och som gillar ett omväxlande arbete i högt tempo. Därför krävs det att du alltid är serviceinriktad med kundens behov i fokus. Som person söker vi dig som är utåtriktad och självgående som med stor drivkraft och stort engagemang vill utveckla varuhusets försäljning inom ramen för ÖoB:s koncept och arbetsmodell. Vidare så värderar vi god samarbetsförmåga , hög servicekänsla (mot kunder och kollegor) samt kunna se "helheten" i varuhuset. Erfarenhet från service/detaljhandel samt kassavana är ett krav, men stor vikt kommer även läggas vid dina personliga egenskaper. Truckkort är meriterande. Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu dig som vill som vill leda ett dynamiskt team av experter och tillsammans bidra till lösningar som stärker samhällets digitalisering. Hos oss kombineras forskning och innovation med praktiska resultat, och du får chansen att göra skillnad i en miljö som värdesätter samarbete, nytänkande och hållbar utveckling. Är du personen vi söker? Om oss På divisionen ”Digitala system” arbetar vi med forskning och innovation för transformation genom digitalisering och AI. Vi har expertis inom elektronik, informations- och kommunikationsteknik samt mjukvaruutveckling, mobilitet, system-analys och interaktionsdesign. Vi jobbar med lösningar för näringslivet och offentlig sektor, för att bidra till Sveriges hållbara utveckling. Enheten Smart Automation och Cyber resilience fokuserar på att leda en hållbar och motståndskraftig automationsindustri. Genom tillämpad forskning hjälper vi företag och offentlig sektor att övervinna utmaningar, minska sårbarheter och fatta smartare, datadrivna beslut. Om rollen Som Enhetschef för Smart Automation och Cyberresiliens leder och utvecklar du en enhet bestående av cirka 20 kompetenta och engagerade forskare, projektledare och ingenjörer med olika bakgrunder. Denna mångfald berikar vårt arbete och bidrar till innovativa lösningar och perspektiv. Teamet har expertis inom områden som mjukvaruutveckling och testning, AI/ML, cybersäkerhet och IoT. Enheten arbetar med både offentligt finansierad forskning och kommersiella uppdrag. Tillsammans med avdelningens ledningsgrupp och dina medarbetare skapar du konkreta och tydliga mål för enheten utifrån RISE övergripande inriktningar. I din roll engagerar och involverar dina medarbetare och erbjuder den trygghet och närvaro som krävs för ett framgångsrikt arbete i en innovationsmiljö. I samarbete med kollegor inom RISE, kunder och partners, bygger du långsiktiga relationer och stärker vår innovationsförmåga och forskningsutveckling. Som enhetschef rapporterar du till avdelningschef och ingår i avdelningens ledningsgrupp. Placeringen för tjänsten är i första hand i Västerås, men Kista kan också vara en möjlig placeringsort. RISE arbetar idag utifrån ett hybridarbetssätt vilken innebär att många av våra medarbetare fördelar arbetstiden mellan kontoret och hemarbetsplatsen. Vem är du? Vi söker en engagerad och inspirerande ledare som har förmågan att skapa rätt förutsättningar för sina medarbetare att nå framgång. Du är lyhörd och har en förmåga att möta varje individ utifrån deras behov, samtidigt som du tydligt kommunicerar riktning och mål. Med din affärsmässiga inställning och förtroendeingivande sätt bygger du starka relationer med kunder, partners och kollegor. Vidare har du förmågan att se helheten och hjälpa teamet att förstå hur deras arbete bidrar till organisationens övergripande framgång. Genom att balansera tydlighet och kravställning med stöd och tillit bidrar du till en kultur där samarbete och värdeskapande står i centrum. Krav - Masterutbildning i Computer science eller liknande område - Dokumenterad erfarenhet av att arbeta inom forskningsindustrin - Arbetat tillämpat med innovation och utveckling både inom industri, tjänstebolag och offentlig sektor - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Meriterande - Doktorsexamen i Computer science eller liknande område - Erfarenhet av att leda forsknings- och/eller utvecklingsprojekt - Ett etablerat nätverk inom näringsliv, offentlig sektor samt akademin - Tidigare ledarerfarenhet Är vi rätt för varandra? Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Vi lovar dig inte ett lätt jobb men vi kan lova en spännande resa där vi tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor bidrar till en hållbar framtid och till att säkra ett försprång i den globala konkurrensen. Vill du vara med på resan? Välkommen med din ansökan! Om du vill veta mer så är du välkommen att kontakta rekryterande chef Malin Johansson, +46102284426. Sista ansökningsdag är 20 januari, 2025. Våra fackliga representanter är: Ingemar Petermann, SACO, 010-2284122 och Linda Ikatti, Unionen, 010-516 51 61. Vi ber rekryteringsbolag och säljare att inte kontakta oss då vi lyder under lagen om offentlig upphandling.
As Commercial & Contract Manager reporting to the Head of Legal and Contract Management, you will be part of the EPC (team of experienced and motivated professionals, handling a number of large turnkey projects serving customers in the Nordic region. What will you do: Contract Oversight – Effective Governance ensures the portfolio of contracts in the business, follows best practice in contract and claim management methodologies, protecting the company's commercial interests while remaining in accordance with internal standard procedures. Procurement - Tender preparation, negotiation, recommendation and award. Review and comment on commercial and technical tender terms and conditions. Contract Administration - (from project kick-off to project closure) Identifies the contract baseline (including terms and conditions, specifications, drawings, estimate, proposal, schedule and other documents incorporated in the contract) and highlights areas of potential risk. Subcontract Administration – Effective administration of our domestic subcontractors to ensure the awarded scope is delivered as prescribed with all contractual obligations duly satisfied. Establish processes to ensure timely valuation, certification and payment. Change Management - Establishes and enforces standard change methodologies in portfolio of contracts to identify changes and quantify the additional time and compensation due to LINXON per the contract, defines approval requirements and communicates changes to the customer. Project Reporting – In accordance with reporting schedule and in concert with Project Manager and functional teams prepare the Monthly Project Report which will include information pertaining to Schedule Status, Procurement Update, Cash Flow, Cost / Value Reconciliation, Risk & Opportunity Register. Risk management - Analyzes contract terms to highlight areas of potential opportunity and risk, such as ambiguities, omissions and conflicts, as work proceeds. Seeks advice from Legal to draft, negotiate and finalize agreements during the Sales and Project Execution phases. Experience Required: We are looking for an experienced contract manager with an independent and solution-oriented working style. Extensive experience related to EPC contracts, preferably in the energy industry. Experience with projects of different size and complexity and contractual types. Excellent oral and written legal business English and Swedish are required: . Experience of contract law, contract drafting, administration and negotiation of change orders, claims management and effective correspondence. Ability to evaluate the legitimacy of a claim, including knowledge of quantity surveying, as well as understand and interpret the main contract provisions by challenging costs, and how these affect scope and schedule. Education Required: Master or bachelor's degree in Engineering or Law or qualified by experience. Knowledge of ABT06, NS8407, FIDIC (yellow / silver book) and similar bespoke contracts is necessary.
Arbetsbeskrivning Har du ett passionerat driv för försäljning och ledarskap? Ahlsell, marknadsledare inom installationsprodukter, verktyg och maskiner, söker nu en försäljningschef som vill ta vår försäljning till nästa nivå. Här får du chansen att påverka, utveckla och leda ett starkt team inom en framgångsrik och växande organisation. För att lyckas som regional försäljningschef hos oss på Ahlsell är det viktigt att du har ett engagerat och lyhört ledarskap, samt erfarenhet av att leda försäljningsteam. Vi söker en ledare som är en god lyssnare och har förmågan att skapa nära kontakt med sitt team. Du kommer att ingå i en regional ledningsgrupp och rapportera till Regionchef. På Ahlsell kommer du till en varm kultur där våra värdeord, enkelhet, ansvar och öppenhet genomsyrar vår verksamhet. Värdeorden beskriver hur vi arbetar och hur vi förhåller oss till kunder, leverantörer, samhället och inte minst, till varandra. Vill du vara med och göra skillnad? Vår vision på Ahlsell - Vi bygger ett mer hållbart samhälle - beskriver vad vår verksamhet och erbjudande syftar till. På Ahlsell är vi en del av våra kunders vardag, vi hjälper dem att göra det enklare att vara proffs. På Ahlsell är medarbetarna det viktigaste vi har och tillsammans med vårt engagemang och kunskap kan vi varje dag bli bättre än igår. För att trivas hos oss ser vi att du tycker om att jobba i en öppen, positiv och entreprenörsdriven kultur, där du får möjlighet att växa och utvecklas. Helt enkelt ”den bästa tiden i ditt arbetsliv” – vårt medarbetarlöfte till dig! Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-12-29, din ansökan bifogas i ett dokument. Ansökningstiden har förlängts. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Bergvall. [email protected] eller Maria Perez, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Du kommer att ansvara för inne- och utesäljare inom VA-segmentet i Region Mellan, som omfattar bland annat Eskilstuna, Västerås, Örebro och Karlstad. I arbetet ingår resor. Du ansvarar för att driva både strategiska och operativa initiativ. Vidare ansvarar du för att: Leda och utveckla ett kompetent säljteam inom VA-segmentet Delta i ledningsgruppen och bidra till affärsstrategin Implementera försäljningsstrategier som driver tillväxt och lönsamhet Resa inom regionen för att stötta medarbetarna i deras dagliga arbete Bygga långsiktiga relationer med kunder och interna partners Identifiera nya affärsmöjligheter och analysera marknadstrender Kvalifikationer Som regional försäljningschef behöver du vara en engagerad och lyhörd ledare som bygger långvariga relationer. Du är kommunikativ, resultatorienterad och har en förmåga att coacha ditt team till framgång. Din erfarenhet av strategiskt och operativt arbete gör att du känner dig trygg i att driva förbättringar och nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Ledaregenskaper inom försäljning Goda erfarenheter av att arbeta mot budget, analysera KPI: er och kunna följa upp resultat på ett effektivt sätt. Affärsmässig förmåga och att du är bra på att bygga relationer. Erfarenhet av att coacha och utveckla team. God vana av datorer och IT-system, såsom Microsoft Office-paketet. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. B-körkort. Erfarenhet från branscher som bygg, VA eller industri Om företaget Ahlsell Sverige AB Ahlsell finns där människor bor, arbetar och lever sina liv. Som ledande distributör av teknisk installation driver vi tillsammans med våra kunder utvecklingen för de som tillverkar, installerar, bygger, reparerar och underhåller. Med ett brett sortiment av hållbara produkter och tjänster, vår specialistkunskap och med logistik i världsklass är det vårt jobb att göra våra professionella kunders vardag enklare. Med en omsättning på ca 50 miljarder SEK, ca 7 500 medarbetare, över 300 butiker och fyra centrallager, gör vi allt för att uppfylla vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs.
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget For the stronger, healthier and happier version of you! Brinner du också för en hälsosam livsstil och vill vara en del av ett team fullt med lagspelare? På HSNG – Health and Sports Nutrition Group HSNG AB strävar vi efter att erbjuda produkter i världsklass inom träning, hälsa & kost. Vi är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott & hälsokost på den nordiska marknaden. HSNG AB består av Gymgrossisten.com, Bodystore.com & Proteinfabrikken.no. HSNG:s produkter säljs också i dagligvaruhandeln genom Fitnessmarket.se. Stronger, healthier and happier! Våra värderingar genomsyrar allt vi gör! HSNG ägs av det industriella investmentbolaget Orkla och är ett av tolv fristående portföljbolag. Dina arbetsuppgifter Som team leader inom e-handel handlar det mycket om att vara en närvarande och stöttande ledare. Du får leda, coacha och motivera ditt team, samtidigt som du planerar och fördelar arbetsuppgifterna på ett sätt som gör att allt flyter på smidigt. Regelbundna möten och individuella samtal är viktiga för att ge feedback, sätta mål och skapa en positiv arbetsmiljö. Dessutom ser du till att nya medarbetare får en bra start genom att identifiera utbildningsbehov och arrangera introduktioner eller vidareutbildningar. På ett mer strategiskt plan bidrar du till att utveckla rutiner och processer som gör att kundupplevelsen blir ännu bättre. Samarbete med andra avdelningar är också en viktig del, för att skapa en effektiv helhet. Du är med och planerar samt implementerar nya strategier eller verktyg som kan förenkla arbetet. Det kan även bli aktuellt att stödja teamet genom att aktivt ta del i det dagliga arbetet, vilket innebär att hantera ärenden operativt och arbeta mer hands-on för att säkerställa att verksamheten flyter på smidigt. Rollen handlar inte bara om att vara rådgivare vid komplexa ärenden, utan att man även tar på sig ansvaret att direkt hantera dem själv. Din profil Vi söker dig som brinner för att coacha och utveckla personal, samtidigt som du har en analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. I rollen kommer du ha möjlighet att bidra till att förbättra processer och höja kvalitén inom kundservice, med kunden alltid i centrum. Vi ser att du har minst en avslutad gymnasieutbildning, och tidigare arbetat i en ledande roll inom kundservice eller liknande, gärna med fokus på processoptimering och kvalitetsarbete. Har du dessutom utbildning eller certifiering inom GDPR och datasäkerhet är det en stor fördel. Du har coachat och utvecklat personal för att förbättra prestation och kvalitet. Som person är du flexibel och kan snabbt anpassa dig efter förändrade behov. Du är skicklig på att planera och organisera det dagliga arbetet för att optimera teamets prestation och flöde. Du är också analytisk och ser möjligheter till förbättring, samtidigt som du har lätt för att skapa och bibehålla förtroendefulla relationer. Ansökan Har du läst det här och känt att du är perfekt för rollen? Vad kul, då vill vi gärna veta mer om dig! Skicka in din ansökan på vår hemsida www.clockworkpeople.se. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Beatrice Lindgren Thalén på [email protected]
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintligarelationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna.I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du?Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Här kommer en unik möjlighet för dig, med erfarenhet från bygg, som vill jobba på ett grönt byggindustriföretag med prisvinnande innovationsdel i stor expansiv fas. Innovationstänk genomsyrar hela företagets kultur och nära samarbete med forskning är en del av vardagen. Du erbjuds en lärorik roll med frihet, goda förtjänstmöjligheter och förmåner. Kund är ett av Europas grönaste byggföretag räknat på hur mycket koldioxid man sparar per anställd. Det i kombination med att man vunnit ett tungt innovationspris, bland tusentals(!), har gjort det lätt för marknadsledande företag att anlita de i stora projekt. Här får du stor frihet. Här är lätt att få saker gjorda. Här kommer du utmanas, utvecklas, känna glädje och stolthet. Om kund Kund är ett innovativt och växande bolag som genom erfarenhet, nytänkande och engagemang säljer och utför både mindre och större projekt med stort fokus på infrastruktur, energi-och miljösektorn. De är ett stabilt företag som visat positiva resultat varje år sen starten 2009, och 2023 gjorde bolaget sitt bästa år. Projekt värderas inte bara ur ekonomiska perspektiv utan också utifrån om det bidrar till glädje, stolthet och utveckling. Verksamhetsområde är hela Skandinavien. Finns representerade på 7 orter i Sverige, i Oslo och ytterligare internationalisering är på tapeten. Om tjänstenInledningsvis kommer du få arbeta nära riktigt kompetenta kollegor och chefer som kommer göra sitt yttersta för att du ska få den kunskap som behövs, och trivas så bra som möjligt. Därefter skapar du dina förutsättningar, får ett budgetansvar för dina projekt hela vägen från kundkontakt till fakturering. Vissa av de projekt du säljer är lämpligt att du även blir projektledare för.Eftersom organisationen är platt sätter din kreativitet gränserna för hur karriären kan te sig när du blivit varm i kläderna, om ett par år kanske du är VD för ett nytt dotterbolag inom koncernen? Vi söker dig som Vi söker dig som har erfarenhet inom bygg, som gillar personlig utveckling och har god social kompetens. För att bli framgångsrik i den här rollen tror vi att du behöver vara nyfiken, schysst, öppen, välorganiserad och driven. Du behöver tycka om att skapa kontakter, relationer och långsiktiga samarbeten. Rätt personlighet är viktigare än formella meriter här. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Västerås Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Sofie Andersson:[email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? - Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria Peopleär rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 959 jobb