Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Hjälpsam kundservicemedarbetare

Är du den som dina vänner vänder sig till för att få hjälp i olika frågor? Eller den personen som gärna hjälper familjen att förstå olika applikationer på mobilen? Får du energi av att känna "nu har jag verkligen gjort en skillnad i någons liv"? Vi söker nya kollegor till vår fina arbetsplats i Arbrå. Du kommer hjälpa privatpersoner i olika frågor bland annatfakturafrågor, adressändring, tekniska verktyg med mer. Du får givetvis genomgå en utbildning hos oss innan du självständigt besvarar kunder via inkommande samtal, mail och chatt.Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss gör duskillnad på riktigtför både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Vårt kontor befinner sig i Arbrå. Här sitter vi i stora luftigalokaler i ett öppet kontorslandskap. På kontoret finns även ett gym och ett relaxrum där du får nyttja det vid anställning hos oss. Vi är måna om en trevlig arbetsplats och här kommer du mötas av människor som ser dig och det är lätt att bli en del i gänget! Vi brinner för kundservice i världsklass och här får du chansen att utveckla dina kunskaper inom både service såväl som att lösa olika problem. Du kommer även få inblick i hur olika externa kunder arbetar och lära dig mycket om olika branscher. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Om tjänstenVi kommer under våren och sommaren 2024 anställa flera nya medarbetare hos oss. Du inleder anställningen med en introduktion och anställs i en timanställning. Vi räknar med att du kan arbeta minst 20 timmar per vecka och även under sommaren. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar på hos oss. På vissa avdelningar är arbetstiderna kontorstider, medan andra avdelningar så arbetar man kvällar och helger. Startdatum för tjänsterna varierar under våren och sommaren 2024 och är flexibla om du har en uppsägningstid. När du ansöker till tjänsten kommer du få besvara några frågor och vid kontakt med rekryterare så kommer vi gå igenom vilka intressen du har och erfarenheter för att matcha dig mot rätt avdelning och område. Dina arbetsuppgifterEn vanlig dag hos oss innebär att du loggar in i vårat ärendehanteringssystem och besvarar inkommande samtal från kunder. Du representerar ett företag och kommer utgå från kundens riktlinjer och önskemål. Du arbetar på plats hos oss i Arbrå och kommer ha kollegor runtom dig samt en närvarande Team Manager som kan stötta dig i mer komplexa ärenden. Din profilVi söker dig som vill hjälpa andra personer att lösa och förstå olika problem. Du behöver vara serviceinriktad och vilja arbeta mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du även tycker det är roligt att lära dig nya uppgifter och har en positiv inställning.Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en vilja att utvecklas inom kundservice Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Svensk och finsktalande kundservicemedarbetare (distans)

Bliv en del av vårt remoteteam som Svensk & Finsktalande Kundservicemedarbetare Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på Responda Group för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. ArbetsbeskrivningVi på Responda Group söker en Svensk & Finsktalande Kundservicemedarbetare som kan bidra med god kundservice, positivitetoch noggrannhet i vårt växande team. Vi erbjuder en varierande arbetsmiljö där du dagligen kommer att göra skillnad för våra kunder. Din anställning inleds med en introduktion på plats på något av våra kontor antingen i Haparanda eller Östersund, där du efter introduktionen arbetar från ditt hem. Dina arbetsuppgifter inkluderar Hantera inkommande samt utgående samtal och e-post på både svenska och finska. Säkerställa en hög servicenivå genom att vara lyhörd och lösningorienterad i kundsamtal. Arbeta nära dina kollegor för att gemensamt uppnå och överträffa uppsatta mål. Vem är du? Har en utmärkt förmåga att kommunicera på både svenska och finska i såväl tal som skrift. Trivs i ett snabbt föränderligt arbetsklimat där samarbetsförmåga, punktlighet och noggrannhetär viktigt. Är självständig i ditt arbete samtidigt som du är en teamplayer. Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller kundtjänst, vilket är meriterande men ej ett krav. Har en gymnasial utbildning Har möjlighet att arbeta från ditt hem. Anställning och ansökan Tjänsten är en behovsanställning. Arbetstiden är förlagd under vardagar inom kontorstid, dock med viss flexibilitet.Vi tror på långsiktiga relationer och utvecklingsmöjligheter inom företaget. Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev där du berättar varför du är den perfekta personen för denna roll. Om Responda GroupOm Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. I rekryteringsprocessen har vi valt att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanber oss därför kontakt med sådana.

2 april 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Svensk/finsktalande kundservicemedarbetare (distans)

Bliv en del av vårt remoteteam som Svensk & Finsktalande Kundservicemedarbetare Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på Responda Group för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. ArbetsbeskrivningVi på Responda GroupSvensk & Finsktalande Kundservicemedarbetare som kan bidra med god kundservice, punktlighet och noggrannhet i vårt växande team. Vi erbjuder en varierande arbetsmiljö där du dagligen kommer att göra skillnad för våra kunder. Din anställning inleds med en introduktion på plats på något av våra kontor antingen i Haparanda eller Östersund, där du efter introduktionen arbetar från ditt hem. Dina arbetsuppgifter inkluderar Hantera inkommande samt utgående samtal och e-post på både svenska och finska. Säkerställa en hög servicenivå genom att vara lyhörd och lösningorienterad i kundsamtal. Arbeta nära dina kollegor för att gemensamt uppnå och överträffa uppsatta mål. Vem är du? Har en utmärkt förmåga att kommunicera på både svenska och finska i såväl tal som skrift. Trivs i ett snabbt föränderligt arbetsklimat där samarbetsförmåga, punktlighet och noggrannhetär viktigt. Är självständig i ditt arbete samtidigt som du är en teamplayer. Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller kundtjänst, vilket är meriterande men ej ett krav. Har en gymnasial utbildning Har möjlighet att arbeta från ditt hem. Anställning och ansökan Tjänsten är en behovsanställning. Arbetstiden är förlagd under vardagar inom kontorstid, dock med viss flexibilitet.Vi tror på långsiktiga relationer och utvecklingsmöjligheter inom företaget. Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev där du berättar varför du är den perfekta personen för denna roll. Om Responda GroupOm Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. I rekryteringsprocessen har vi valt att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanber oss därför kontakt med sådana.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Svensk och finsktalande serviceinriktad person

Svensk och finsktalande serviceinriktad medarbetare sökes! Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på Responda Group för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. Vårt erbjudande till dig Hos Responda Group kommer du bli en del av ett härligt team som sätter kunden i första hand. Vi är stolta över vår företagskultur som uppmuntrar glädje och utveckling. Bli en del av vårt team och bidra till att leverera godkundservice på både svenska och finska.Vi erbjuder: En inspirerande arbetsmiljö med trevliga kollegor och luftiga lokaler Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling En stöttande chef som värderar ditt arbete och utveckling Teamaktiviteter och möjligheten att vara en del av en stark gemenskap Om tjänsten Du blir en del av vårt kundserviceteam och utgår från vårt fina kontor i Haparanda. Tjänsten erbjuder möjligheten att använda dina språkkunskaper genom att hjälpa svenska och finsktalande kunder att lösa olika problem. Arbetstiderna är varierande måndag - söndag både dagtid, kväll och helg. Vi ser fram emot din start hos oss i maj 2024. Dina arbetsuppgifter: Du kommer hantera inkommande samtal och förfrågningar på både svenska och finska, erbjuda stöd och lösningar till våra kunder samt representera företaget med professionalism och engagemang. Att arbeta mot uppsatta mål samt med effektivitet bemöta kunder blir en del av din vardag. Din profilFör att passa i rollen ser vi att du: Har passion för kundservice och att lösa problem Är en lagspelare med stark samarbetsförmåga Är punktlig, pålitlig och kan hantera ditt arbete effektivt Är noggrann i ditt arbete med fokus på kvalitet Talar och skriver flytande på både svenska och finska Har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning Har en gymnasieexamen Vi erbjuder en flexibel anställningsform med ambitionen om en långsiktig utveckling hos oss. Skicka in din ansökan snarast via vår karriärsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till Responda Group – där vi tillsammans strävar efter att erbjuda bästa möjliga service. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 18:00. Endast vardagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

27 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Säljande kundservicemedarbetare hemifrån!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: - Ett stimulerande arbete från ditt egna hemmakontor! - Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. - En engagerad och erfaren Team Manager Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från ditt eget hem. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profil För att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: - Har ett stort intresse för kundservice - Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. - Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. - Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. - Har erfarenhet av kundservice eller försäljning - Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska - Har en bra arbetsstation hemma. - Bor max 1h från vårt kontor på Frösön. Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Svensk och finsktalande serviceinriktad person

Svensk och finsktalande serviceinriktad medarbetare sökes! Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. Vårt erbjudande till dig Hos Responda Group kommer du bli en del av ett härligt team som sätter kunden i första hand. Vi är stolta över vår företagskultur som uppmuntrar glädje och utveckling. Bli en del av vårt team och bidra till att leverera god kundservice på både svenska och finska. Vi erbjuder: - En inspirerande arbetsmiljö med trevliga kollegor och luftiga lokaler - Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling - En stöttande chef som värderar ditt arbete och utveckling - Teamaktiviteter och möjligheten att vara en del av en stark gemenskap Om tjänsten Du blir en del av vårt kundserviceteam och utgår från vårt fina kontor i Haparanda. Tjänsten erbjuder möjligheten att använda dina språkkunskaper genom att hjälpa svenska och finsktalande kunder att lösa olika problem. Arbetstiderna är varierande måndag - söndag både dagtid, kväll och helg. Vi ser fram emot din start hos oss i maj 2024. Dina arbetsuppgifter: Du kommer hantera inkommande samtal och förfrågningar på både svenska och finska, erbjuda stöd och lösningar till våra kunder samt representera företaget med professionalism och engagemang. Att arbeta mot uppsatta mål samt med effektivitet bemöta kunder blir en del av din vardag. Din profil För att passa i rollen ser vi att du: - Har passion för kundservice och att lösa problem - Är en lagspelare med stark samarbetsförmåga - Är punktlig, pålitlig och kan hantera ditt arbete effektivt - Är noggrann i ditt arbete med fokus på kvalitet - Talar och skriver flytande på både svenska och finska - Har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning - Har en gymnasieexamen Vi erbjuder en flexibel anställningsform med ambitionen om en långsiktig utveckling hos oss. Skicka in din ansökan snarast via vår karriärsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till Responda Group - där vi tillsammans strävar efter att erbjuda bästa möjliga service. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka. Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid sommarvikariat. Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: - Gymnasieutbildning - Flytande svenska, både tal och skrift - Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift - Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

26 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024