Teknikinriktad Kundserviceagent

Kundserviceagenter med inriktning teknisk support Vill du vara en del av ett engagerat team där ditt tekniska intresse kommer till sin rätt? Responda Group expanderar och söker nu fler teknikinriktade stjärnor till vår kundserviceavdelning. Vår kundserviceavdelning inom teknisksupport samarbetar med olika kunder inom elindustri, fordonsbranschen, tekniska applikationer med mer. Här får du arbeta med olika tekniska frågeställningar och utveckla dina kunskaper inom detta! Om tjänsten som Kundserviceagent hos ossSom Kundserviceagent hos Responda Group blir du en viktig del av vårt tekniska kundserviceteam, där ditt primära uppdrag är att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse genom telefon och e-post. Ditt arbete kommer att präglas av samarbete i team, att hålla hög servicenivå samt att alltid sträva efter att vara noggrann och punktlig i dina arbetsuppgifter. Arbetstider: Varierande mellan07:00-00:00 måndag-söndagVart utgår man ifrån: ÖstersundHur ser teamet ut: cirka 20 personerIntroduktion: 1-2 veckor heltidStart för tjänsten:Omgående med hänsyn till uppsägningstidAnställningsform: Behovsanställning Ditt nya arbete inkluderar: Att aktivt lyssna och lösa kunders förfrågningar på ett professionellt sätt. Registrera och följa upp kundärenden med hög noggrannhet. Arbeta tillsammans med ditt team för att ständigt förbättra kundupplevelsen. Hantera och lösa olika tekniska ärenden. Vem söker vi? Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Du värderar god samarbetsförmåga och kan arbeta effektivt tillsammans med andra. Du är punktlig och ansvarstagande i ditt arbete. Du har öga för detaljer och strävar efter noggrannhet i allt du gör. Har tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inte ett krav. Kan arbeta under juni, juli och augusti. Anställning och ansökan Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas och växa. Tjänsten är initialt på deltid med möjlighet till heltid beroende på verksamhetens behov och din tillgänglighet. Flexibilitet gällande arbetspass är värdefullt då arbetstiderna omfattar både dagar, kvällar och ibland helger. Är du den vi söker? Skicka din ansökan bestående av CV via vår hemsida. Beskriv varför du passar för rollen som Kundserviceagent hos Responda Group genom ansökningsformuläret. Ansökningar behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Mer om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

19 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 3 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

19 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

18 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Jobba som agent och bli vårt ansikte utåt!

Är du lösningsinriktad och gillar att hjälpa människor? Får du energi av att prata med personer och att lämna ett gott första intryck? Vill du vara våra kundersansikte utåt? Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb där det för rätt person finns det goda möjligheter till en långsiktig anställning. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänstenDu kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion:3 veckorStart: Enligt överenskommelse, men gärna så fort som möjligt.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger. Dina arbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana KontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

17 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 3 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Kundserviceagent inom teknisk support

Kundserviceagenter med inriktning teknisk support Vill du vara en del av ett engagerat team där ditt tekniska intresse kommer till sin rätt? Responda Group expanderar och söker nu fler teknikinriktade stjärnor till vår kundserviceavdelning. Vår kundserviceavdelning inom teknisksupport samarbetar med olika kunder inom elindustri, fordonsbranschen, tekniska applikationer med mer. Här får du arbeta med olika tekniska frågeställningar och utveckla dina kunskaper inom detta! Om tjänsten som Kundserviceagent hos ossSom Kundserviceagent hos Responda Group blir du en viktig del av vårt tekniska kundserviceteam, där ditt primära uppdrag är att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse genom telefon och e-post. Ditt arbete kommer att präglas av samarbete i team, att hålla hög servicenivå samt att alltid sträva efter att vara noggrann och punktlig i dina arbetsuppgifter. Arbetstider: Varierande mellan07:00-00:00 måndag-söndagVart utgår man ifrån: ÖstersundHur ser teamet ut: cirka 20 personerIntroduktion: 1-2 veckor heltidStart för tjänsten:Omgående med hänsyn till uppsägningstidAnställningsform: Behovsanställning Ditt nya arbete inkluderar: Att aktivt lyssna och lösa kunders förfrågningar på ett professionellt sätt. Registrera och följa upp kundärenden med hög noggrannhet. Arbeta tillsammans med ditt team för att ständigt förbättra kundupplevelsen. Hantera och lösa olika tekniska ärenden. Vem söker vi? Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Du värderar god samarbetsförmåga och kan arbeta effektivt tillsammans med andra. Du är punktlig och ansvarstagande i ditt arbete. Du har öga för detaljer och strävar efter noggrannhet i allt du gör. Har tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inte ett krav. Kan arbeta under juni, juli och augusti. Anställning och ansökan Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas och växa. Tjänsten är initialt på deltid med möjlighet till heltid beroende på verksamhetens behov och din tillgänglighet. Flexibilitet gällande arbetspass är värdefullt då arbetstiderna omfattar både dagar, kvällar och ibland helger. Är du den vi söker? Skicka din ansökan bestående av CV via vår hemsida. Beskriv varför du passar för rollen som Kundserviceagent hos Responda Group genom ansökningsformuläret. Ansökningar behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Mer om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Studerar du och söker ett socialt extrajobb?

Kundserviceagenter på deltidsökes Är du serviceinriktad, noggrann och har en utmärkt förmåga att arbeta i team? Vill du ha ett roligt deltidsjobb vid sidan av dina studier där du dessutom har möjligheten att öka upp timmarna under sommaren och lov? Vi på Responda Group letar efter dig som vill vara en del av vårt kundserviceteam och bidra till att leverera exceptionell service. Vi är ett företag som värnar om våra anställdas utveckling och välmående. Upptäck mer om oss och vår företagskultur genom att besöka vår hemsida Responda Group. Om TjänstenSom Kundserviceagent hos oss är din huvudsakliga uppgift att hantera kundkontakter över telefon och e-post. Arbetet innebär att svara på kunders frågor, lösa problem och hantera reklamationer på ett professionellt sätt. Du blir en viktig del i vårt team där vi tillsammans strävar efter att uppnå och överträffa våra kunders förväntningar. Dina arbetsuppgifter Mottaga och hantera inkommande samtal och e-post från kunder. Ge stöd och service relaterad till företagets produkter/tjänster. Säkerställa att kundärenden registreras och hanteras effektivt. Vem är du? Du talar och skriversvenska obehindrat. Du har kunskaper i engelska i både tal och skrift. Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller liknande roller, även om det inte är ett krav. Studerar på eftergymnasial nivå och kan jobba minst 2 dagar per vecka. Samarbetsförmåga: Du är en lagspelare som värderar samarbete högt. Punktlighet: Du är ansvarsfull och ser till att dina arbetsuppgifter blir utförda i tid. Noggrann: Du har en hög arbetskvalitet och ser till att detaljer inte missas. Anställning och ansökan Denna tjänst är en behovsanställning på deltid.Arbetstiderna kan variera både dagtid, kvällar och helger beroende på vilken avdelning du arbetar på hos oss.Skicka in din ansökan bestående av CV och skriv i ansökningsformuläretvarför just du passar för denna tjänst. Ansökningsprocessen är löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om Responda GroupResponda Group har sedan starten 2008 arbetat med att erbjuda marknadens bästa kundservice. Vårt team är kärnan i verksamheten, och vi sätter stor vikt vid våra medarbetares tillfredsställelse och utveckling. Att jobba hos oss innebär att bli en del av en framåtsträvande organisation där du dagligen kommer att bidra till våra kunders nöjdhet och lojalitet. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Jobba som agent och bli vårt ansikte utåt!

Är du lösningsinriktad och gillar att hjälpa människor? Får du energi av att prata med personer och att lämna ett gott första intryck? Vill du vara våra kundersansikte utåt? Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb där det för rätt person finns det goda möjligheter till en långsiktig anställning. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänstenDu kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion:3 veckorStart: Enligt överenskommelse, men gärna så fort som möjligt.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger. Dina arbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana KontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

9 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 3 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

4 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024