Releasy Customer Management AB jobb

Lediga jobb hos Releasy Customer Management AB

Kundtjänstmedarbetare

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy! Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare SL, som har övergripande ansvaret för kollektivtrafiken i Stockholms län - Du kommer tillhandahålla förstklassig kundservice via samtal och mejl - Hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov - Ge korrekt information om produkter/tjänster och guida kunder genom olika processer - Arbeta proaktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och en bra kundupplevelse Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med 12 dagars utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten innefattar varierande arbetstider förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00. Startdatum: 2024-05-13 Vad vi erbjuder På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll. Kvalifikationer och färdigheter - Har fyllt 18 år - Flytande svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt - Starka kommunikationsfärdigheter - God dator- och systemkompetens - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service är meriterande - Fokus på att uppnå hög kundnöjdhet och ett genuint intresse för att hjälpa kunder med deras frågor - Förmåga att förutse problem, analysera situationer och hitta genomförbara lösningar - Medvetenhet om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback - Drivs av att nå önskade resultat och måluppfyllelse - Förmåga att ta egna initiativ och aktivt söka nya utmaningar för personlig och professionell utveckling inom arbetet - Anpassningsbar till förändrade omständigheter och förmåga att hantera press och stress genom konstruktivt och målinriktat arbete Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

26 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Real Time Manager

Vill du vara den som tar företagets prestationer till nästa nivå genom att navigera i realtidens utmaningar och möjligheter? Då är det dags att omfamna rollen som Real Time Manager! Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och analytisk Real Time Manager som vill vara med och bidra till det dagliga operativa arbetet inom verksamheten. Du kommer ha en betydande roll i att upprätthålla verksamhetens kapacitet genom att hantera servicenivåer i realtid och optimera tillgängligheten bland välkända varumärken. Om du är driven och självgående individ med analytiska färdigheter och förmåga att fatta beslut under tidspress, är detta rätt roll för dig! Det är en spännande roll i ett bolag under en nordisk tillväxt med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett kompetent team med stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling. Tjänsten utgår från Linköping. Vi har ett arbetssätt som huvudsakligen är på plats men hemarbete kan förekomma. Arbetstiderna är varierande, men består mestadels av dagtid. Startdatum enligt överenskommelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden - Styra och prioritera uppgifter i realtid på volym och servicenivåer - Säkerställa tillgängliga resurser - Optimera bemanningen efter behov och prognoser - Analysera utfall och nyckeltal - Föra diskussioner med Workforce Management (WFM) om schemaläggning i stort och vad som kan förbättras Kvalifikationer och färdigheter - Har en gymnasieexamen - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift - Minst två års arbetslivserfarenhet av RTM eller liknande arbetsroll - Kan effektivt planera och organisera arbetsuppgifter - Mycket god dator- och systemkompetens - Utmärkta kommunikationsförmågor, både skriftligt och muntligt - Anpassar sig väl till föränderliga och dynamiska arbetsmiljöer och tar sig an nya situationer och utmaningar - Har förmåga att förutse problem och ta fram effektiva och genomförbara lösningar - Är duktig på att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya förändrings- och utvecklingsinsatser - Drivs av att nå önskvärda resultat Meriterande - Tidigare erfarenhet inom liknande bransch/verksamhet - Erfarenhet inom systemen Genesys, Pro Scheduler och Calabrio/Teleopti - Förmåga att utveckla och genomföra strategier för att optimera verksamhetsprocesser i realtid för att möta affärsmål Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Talar du flytande norska och vill arbeta med kundservice på distans? Ta då chansen att använda dina språkkunskaper för att ge förstklassig stöd och support för vår Uppdragsgivare Ellos Group! Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Ellos Group, en ledande e-handelsaktör för mode, hem och skönhet i Norden - Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal och mejl - Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov - Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer - Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder - Du arbetar på distans (ej utomlands). Möjligheten finns även att arbeta på kontoret i Borås För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 2 veckor utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 07:00-19:00. Vissa kvällar kan du schemaläggas till 21:00. Utbildningsstart är 2024-05-27 Kvalifikationer och färdigheter - Flytande norska i både tal och skrift - Goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt - Starka kommunikationsfärdigheter - God dator- och systemkompetens - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande - Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat - Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar - Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat - Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar - Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy! Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen - Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal, mejl och chatt - Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov - Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. - Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med - Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden - Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:30 samt lördag 09:00-17:30. Startdatum är 10/5 samt 19/6. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieexamen - Flytande svenska i både tal och skrift - Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt - Starka kommunikationsfärdigheter - God dator- och systemkompetens - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande - Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat - Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar - Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat - Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar - Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy! Om tjänsten - I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och våra Uppdragsgivare gentemot kunderna. - Kundkontakten sker via samtal och mejl. - Du kommer hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning. - Jobba aktivt för att garantera hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda kundupplevelser. - Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en 30 dagar lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstarter är 10 maj och 19 juni. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieutbildning - Flytande svenska, både i skrift och tal. - Grundläggande engelska, både i skrift och tal. - Starka kommunikationsfärdigheter. - God dator- och systemkompetens. - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande. - Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat. - Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar. - Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat. - Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar. - Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig. Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

21 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservicemedarbetare

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy. Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara ansiktet utåt för Releasy och våra väletablerade kunder. - Kundkontakten sker via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag. - Du kommer hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning. - Jobba aktivt för att garantera hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda kundupplevelser. - Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstarter varierar under våren och sommaren. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieutbildning - Flytande svenska, både i skrift och tal - Grundläggande engelska, både i skrift och tal - God dator- och systemkompetens - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande. - Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat. - Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar. - Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat. - Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar. - Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig. - Medveten om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback. Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservicemedarbetare

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy. Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara ansiktet utåt för Releasy och våra väletablerade kunder. - Kundkontakten sker via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag. - Du kommer hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning. - Jobba aktivt för att garantera hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda kundupplevelser. - Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstarter varierar under våren och sommaren. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieutbildning - Flytande svenska, både i skrift och tal - Grundläggande engelska, både i skrift och tal - God dator- och systemkompetens - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande. - Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat. - Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar. - Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat. - Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar. - Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig. Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservicemedarbetare

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy. Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara ansiktet utåt för Releasy och våra väletablerade kunder. - Kundkontakten sker via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag. - Du kommer hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning. - Jobba aktivt för att garantera hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda kundupplevelser. - Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstarter varierar under våren och sommaren. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieutbildning - Flytande svenska, både i skrift och tal - Grundläggande engelska, både i skrift och tal - God dator- och systemkompetens - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande. - Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat. - Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar. - Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat. - Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar. - Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig. - Medveten om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback. Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam. Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare SL, som har övergripande ansvaret för kollektivtrafiken i Stockholms län. - Du kommer tillhandahålla förstklassig kundservice via samtal och mejl. - Hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov. - Ge korrekt information om produkter/tjänster och guida kunder genom olika processer. - Arbeta proaktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och en bra kundupplevelse. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med 12 dagars utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten innefattar varierande arbetstider förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00. Startdatum: 2024-05-13 Vad vi erbjuder På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll. Kvalifikationer och färdigheter - Har fyllt 18 år. - Färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska. - God dator- och systemkompetens. - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service är meriterande. - Fokus på att uppnå hög kundnöjdhet och ett genuint intresse för att hjälpa kunder med deras frågor. - Förmåga att förutse problem, analysera situationer och hitta genomförbara lösningar. - Medvetenhet om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback. - Drivs av att nå önskade resultat och måluppfyllelse. - Förmåga att ta egna initiativ och aktivt söka nya utmaningar för personlig och professionell utveckling inom arbetet. - Anpassningsbar till förändrade omständigheter och förmåga att hantera press och stress genom konstruktivt och målinriktat arbete. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

12 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Releasy söker Kundtjänstmedarbetare

Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam. Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare. - Du kommer tillhandahålla förstklassig kundservice via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan eventuellt förekomma. - Hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning. - Ge korrekt information om produkter/tjänster och guida kunder genom olika processer. - Arbeta proaktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och en bra kundupplevelse. - Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden. Startdatum: Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med 4-5 veckors utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten innefattar varierande arbetstider förlagda inom kundtjänstens öppettider som är dygnet runt. Vad vi erbjuder På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll. Kvalifikationer och färdigheter - Färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska. - God dator- och systemkompetens. - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande. - Fokus på att uppnå hög kundnöjdhet och ett genuint intresse för att hjälpa kunder med deras frågor. - Förmåga att förutse problem, analysera situationer och hitta genomförbara lösningar. - Medvetenhet om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback. - Drivs av att nå önskade resultat och måluppfyllelse. - Förmåga att ta egna initiativ och aktivt söka nya utmaningar för personlig och professionell utveckling inom arbetet. - Anpassningsbar till förändrade omständigheter och förmåga att hantera press och stress genom konstruktivt och målinriktat arbete. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida. Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

12 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024