Lediga jobb i Borås

Välkommen att söka 683 lediga jobb i Borås. Vi är din portal till spännande karriärmöjligheter i staden. Utforska lediga jobb som matchar dina färdigheter och ambitioner i Borås idag.

Redovisningsekonom till Brunngård på 50%!
Academic Work Sweden AB
Redovisningsekonomer

Är du en person med högt självledarskap, strukturerad och noggrann? Är du duktig på redovisning och vill arbeta i ett entreprenöriellt bolag med spännande tillväxtplan? Då kan detta vara möjligheten för dig! OM TJÄNSTEN Som Redovisningsekonom blir du en nyckelspelare i ekonomifunktionen och arbetar nära vår Business Controller, som också agerar arbetsledare. Tillsammans ansvarar ni för företagets ekonomi och utvecklingen av redovisningsprocesserna. I denna roll kommer du att hantera den löpande bokföringen och redovisningen för hela verksamheten. Du kommer även att vara med och sätta nya rutiner samt utveckla och effektivisera ditt ansvarsområde. Rollen innebär många kontaktytor inom bolaget, där du samarbetar med bolagets alla avdelningar. Vi söker dig som trivs i en dynamisk och varierad roll där du får möjlighet att självständigt driva och utveckla ditt arbetssätt. Du behöver snabbt kunna sätta dig in i arbetet och ta egna initiativ för att förbättra processer. Du erbjuds - En central roll i ett expansivt bolag med internationella ambitioner - Möjlighet att modernisera ekonomifunktionen - En innovativ och dynamisk arbetsmiljö där du får påverka bolagets tillväxtresa ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Löpande bokföring, avstämningar * Månads- och årsbokslut för flera bolag inom koncernen * Koncernkonsolidering * Rapportering balans- och resultatrapporter * Momsredovisning och skatteredovisning * Lön & personaladministration * Övrigt förekommande administrativa uppgifter på en ekonomiavdelning VI SÖKER DIG SOM - Har en högskoleutbildning inom relevant område alternativ motsvarande arbetslivserfarenhet - Har erfarenhet av redovisning, momsredovisning och skattedeklarationer - Har goda digitala kunskaper - du kommer att arbeta i bland annat GARP, Medius, Visma och Fortnox som system - Har mycket goda kunskaper i Excel och övriga Officepaketet - Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift - Kan starta senast 30/4-2025 För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Strukturerad - Noggrann - Ansvarstagande - Flexibel Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Brunngård grundades 1983 i av familjen Brunngård och har idag sitt huvudkontor i Viared utanför Borås där tjänsten är placerad, men vi har även kontor och showroom i Stockholm, Oslo och Helsingfors. Vi är ett sammansvetsat, engagerat och försäljningsdrivet team som tillsammans driver varumärkena EXPRO, Springyard, Paul Brunngård, 52BONES, Shoe Shame och Ulle. Läs mer om Brunngård här: Every Step Counts – Brunngård.

Idag
Sista ansökan:
21 april 2025
Gymnasielärare i kemi och matematik
Lärande i Sverige AB
Gymnasielärare

Vi vet att meningsfullt lärande börjar med elevernas personliga intressen. Genom att förena intresse med kunskap skapar vi utbildningar som både inspirerar, engagerar och förbereder våra elever för framtiden – oavsett om det gäller arbetslivet eller vidare studier. Vi samarbetar nära branschen och arbetar aktivt för att ge varje elev de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas, under skoltiden och i framtiden. Vi söker dig som är lärare Som lärare på Realgymnasiet skapar du förutsättningar för lärande och handleder eleverna med utgångspunkt från ett givet utbildningskoncept och programmets utbildningsmål. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen. Vidare arbetar du kontinuerligt med att bedöma måluppfyllelsen samt tillsammans med mentor kommunicera denna till eleven. Du deltar i ämneslagsarbete, arbetslagsarbete och förväntas samarbeta med kollegor. I nära samarbete för din undervisning finns mentor och elevhälsa på skolan. Tillsammans skapar ni en attraktiv skola som ger elever mycket goda förutsättningar för aktivt lärande hos våra elever. Du kommer att undervisa i matematik grund, matematik 1a, matematik 2a samt kemi 1. Kommande läsår kan även andra kurser inom dessa ämnen vara aktuella. Du kommer också vara ansvarig för skolans labbsal. Tjänsten är på 60% och under innevarande läsår förlagd till måndagar, torsdagar och fredagar. Vi tillämpar provanställning i 6 månader för alla tillsvidaretjänster. Kvalifikationer För att vara aktuell för uppdraget ser vi att du har: • Lärarlegitimation med behörighet att undervisa inom matematik och kemi. • Tidigare erfarenhet av rollen som lärare inom gymnasiet. • Tidigare erfarenhet av arbete med kemisäkerhet och rutiner för laborationer och kemisal. Det är meriterande med erfarenhet av att arbeta med elever på yrkesprogram. Vi söker dig som delar Lärandes kärnvärden- trygghet, utveckling, team och framgång. Du har en god samarbetsförmåga är flexibel och förändringsorienterad med siktet inställt på mål och resultat. Du har en mycket god pedagogisk insikt. Du är tydlig och samtidigt bra på att skapa goda relationer till elever och övrig personal. Varför välja Lärande? Vår framgång bygger på trygghet, teamkänsla och ständig utveckling. Hos oss är mod, nya idéer och kunskapsutbyten viktiga delar av vår kultur, och vi ser olikheter som en styrka. Sedan starten har vi gått vår egen väg och vi ser lärande som nyckeln till att möta en värld i ständig förändring. Genom nära samarbeten med näringslivet, branscher och andra aktörer så lär vi för morgondagen.  Sök till oss och bli en del av Lärande – där din insats gör skillnad!    Läs mer om våra verksamheter på:  https://www.larande.se/ (https://www.larande.se/)  Inom Lärande är vi stolta över att vi är certifierade enligt Great Place to Work® internationella standard. Läs mer här (https://www.greatplacetowork.se/).

Idag
Sista ansökan:
4 april 2025
Personliga assistenter sökes till 80 årig kvinna i Borås
BellaBlenda AB
Personliga assistenter

Om oss CASA Assistans är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar för personer med funktionsnedsättningar. Vi arbetar alltid för att ge våra kunder och personliga assistenter trygghet, stöd och service. Vi söker: Vi söker personliga assistenter till en 80 årig kvinna i Borås. Hon är en underbar person, glad och snäll. Hennes intressen är bland annat sol, vara ute i naturen och spendera tid med familj och vänner. Som personlig assistent ska du stödja personen med funktionshinder utifrån dennes behov så att de upplever bästa möjliga livskvalitet och bistå med alla aktiviteter i dagliga livet - inklusive fritidsaktiviteter och resor samt medverka till socialsamvaro med vänner och familj. Din arbetsplats kommer i huvudsak vara hemma hos kunden som utgångspunkt men varierar givetvis utifrån där kunden befinner sig. Mer specifikt, i dina arbetsuppgifter ingår allt från hemmets alla vardagssysslor som städning, dusch och matlagning till att följa med på aktiviteter. Du är en förlängd arm till henne på grund av hennes funktionsvariation. Du som söker är: Du är en person som trivs med att aktivt arbeta för att kunden ska få en tillfredställande tillvaro. Vidare så ser du det som en självklarhet att alltid arbeta utifrån kundens behov och önskemål. Omfattning: Vi söker dig som kan jobba deltid på rullande schema både dagar, kvällar och helger. Arbetstider: Dagpass vardag 08:15 - 13:45 Kvällspass: 17:30 - 19:30 Lördag: 08:15 - 13:45 Söndag: 08:15 - 12:45 Tillträdesdag Tjänsten skall tillsättas omgående, så snart som möjligt. Märk din ansökan antingen "dag", "kväll" eller "helg" beroende på vad du söker. Om du ex söker både kvällar och helger då märker du ansökan med "kväll och helg" Ansökan skickas in via mejl. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på frågor vad gäller rekrytering av tjänsten via telefon utan kontakten sker via mejl i första hand. Vänligen skicka in ansökan till: [email protected]

Idag
Sista ansökan:
19 april 2025
Säljare Borås
Hemtex AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker nu en resultatorienterad butikssäljare med känsla för service till vår butik i Borås. Tar initiativ, tänker nytt och ser lösningar och möjligheter i nya situationer. Vara nyfikna, pålästa men aldrig fullärda. Att med ödmjukhet våga bjuda på oss själva, vara ärliga, tillåtande och våga göra misstag ibland. Vara lyhörda, intresserade och generöst dela med oss av våra kunskaper för att stärka varandra och vårt engagemang. Det är vi på Hemtex. Vi erbjuder en kreativ och trivsam arbetsplats där du tillsammans med dina kollegor säkerställer en inspirerande och säljande butiksmiljö. Som säljare på Hemtex arbetar du utifrån våra värderingar och kundlöften mot uppsatta försäljningsmål. Genom att vara Affärsmässig, Inspirerande och Dedikerad levererar du service av bästa kvalitet i varje kundmöte. Din profil Vi tror att du, precis som vi, alltid sätter kunden i fokus och vill ge ett generöst kundmöte med en fantastisk köpupplevelse. Vi söker dig som: • Har ett brinnande intresse för sälj och service • Drivs av att nå resultat genom teamwork • Är idérik och bra på att hitta lösningar • Är nyfiken och vill ständigt lära nytt • Är ansvarstagande och gillar att ta egna initiativ • Är prestigelös och en god lyssnare Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personlig service och försäljning, helst inom detaljhandeln. Det är även meriterande om du talar fler språk än svenska och engelska. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi tror att en blandning av erfarenhet och bakgrund bidrar till en dynamisk och kreativ arbetsgrupp, därför eftersträvar vi mångfald och jämställdhet på alla Hemtex arbetsplatser. Omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning och omfattningen är i genomsnitt 20 timmar per vecka. Din arbetstid kommer vara förlagd i båda butikerna i Borås, i City och i Knalleland. Tillträde: 2025-05-01 Har du frågor om tjänsten kontaktar du Butikschef Johanna Engberg, tel: . Välkommen med din ansökan snarast, men senast den 29 mars.

Idag
Sista ansökan:
29 mars 2025
Nämndsekreterare med uppdrag inom säkerhetsfrågor
Borås kommun
Övriga handläggare

Vi söker en engagerad och strukturerad nämndsekreterare som i sitt uppdrag kommer att arbeta med säkerhetsfrågor. Vi är en förvaltning som håller begreppet "tillsammans" högt, eftersom vi tror att de bästa resultaten kommer när vi arbetar med öppna sinnen, nyfikenhet och i god samverkan. Vi är en av fyra förvaltningar i Borås Stad som arbetar med socialtjänst och organiserar ekonomiskt bistånd, arbetsmarknadsinsatser, integration och nationella minoriteter, trygghetsvärdar och personligt ombud. Förvaltningen har cirka 230 medarbetare och finansierar cirka 350 arbetsmarknadspolitiska anställningar. Vi arbetar målinriktat mot vår strävan att så många boråsare som möjligt ska uppnå egen försörjning. Som nämndsekreterare blir du en central medarbetare i vår förvaltning. Här får du möjlighet att bidra till viktiga processer och arbeta i en utvecklande och positiv miljö där vi gör skillnad tillsammans. Tjänsten är organiserad under förvaltningschef och du ingår i förvaltningens ledningsgrupp. Du ingår också i Borås Stads förvaltningsövergripande nämndsekreterarforum, ett nätverk där du möter andra i samma roll. Nämndsekreterare med uppdrag inom säkerhetsfrågor Arbetsuppgifter Som nämndsekreterare är du "spindeln i nätet" i din roll som stödfunktion till politikerna i Arbetslivsnämnden samt till ledning och tjänstepersoner inom Arbetslivsförvaltningen. Då nämndsadministrationen inte tidsmässigt fyller hela tjänsten, är uppdraget utformat med ytterligare två områden; stöd till förvaltningschef/arbete i förvaltningsledning samt arbete med säkerhetsfrågor. Den största delen av uppdraget ligger dock inom nämndsadministrationen. Du ansvarar för nämndsprocessen och deltar vid Arbetslivsnämndens sammanträden, administrerar utskick inför dessa, för protokoll och utför efterarbetet. I detta ingår ärendefördelning till ansvariga tjänstepersoner, att tydliggöra deadlines och stötta i processerna Du är nämndens registrator vilket innebär att du ansvarar för nämndens diarium och tillser att handlingar och ärenden diarieförs korrekt. Du är förvaltningens samordnande arkivredogörare, vilket innebär att du utgör ett stöd till organisationen i frågor som rör informations- och dokumenthantering Ansvar för kallelser och protokoll samt administrativ struktur och samordning i förvaltningsledning Ansvar för informationshanteringsplan och förvaltningsbrevlåda Hantera rese- och konferensbokningar för nämnd och förvaltningsledning Kontinuerlig kontakt med nämnden, presidiet, förvaltningschef, ledningsgrupp och stödfunktioner Vara ett stöd till tjänstepersoner i förvaltningen i frågor som rör krisberedskap, säkerhetssamordning hot- och våldsförebyggande arbete. Övrig information Kvalifikationer Din utbildning: Kandidatexamen inom offentlig förvaltning, statsvetenskap eller juridik alternativt en gymnasieexamen som kompletteras med en gedigen arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer utgör en tillräcklig kompetensgrund för uppdraget. Sådan arbetslivserfarenhet förutsätter en lång tids erfarenhet av handläggnings- och beredningsprocesser och protokollsskrivning inom den kommunala sektorn, som gett dig en mycket god förståelse för den politiska processen och dess flöden. Utbildning inom säkerhetsfrågor såsom krisberedskap, säkerhetssamordning, hot- och våldsförebyggande arbete. Din erfarenhet: Erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig sektor, där du utvecklat en förståelse för den politiska processen, ärendeberedning och protokollskrivning. Erfarenhet av att formulera protokoll och texter. Uppdraget kräver en mycket hög kunskapsnivå i svenska språket, där du har en god förmåga att enkelt fånga ett budskap och formulera i text. Genom tidigare uppdrag har du en god förståelse för ledningsarbete och facklig samverkan. Dina kompetenser: Du är en nyfiken, öppen och positiv person som uppskattar både samarbete och arbete på egen hand. En nämndsekreterare har svart bälte i noggrannhet och uppföljning, låter inte något falla mellan stolarna och utför ofta efterforskningar av handlingar. Det är ett uppdrag där du söker information och letar efter rätt mottagare. Likaså behöver du ha en god förmåga att ta beslut samt prioritera i ditt eget arbete, då graden av självständighet i uppdraget är hög. En förutsättning för att lyckas i arbetet som nämndsekreterare är din egen förmåga att skapa en god administrativ struktur och hitta kloka vägar till effektivt arbete. Du trivs med att prioritera och hantera olika uppgifter parallellt med varandra. Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Förutom meningsfulla arbetsuppgifter och goda anställningsvillkor tar du som anställd i Borås Stad del av samtliga förmåner som bland annat friskvårdsbidrag, fria bad i kommunens badanläggningar samt möjlighet till semesterväxling, Vårt erbjudande - Borås Stad (boras.se) Vi kommer att genomföra intervjuer löpande, vänta inte med din ansökan. Ansökan Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök tjänst" nedan.

Idag
Sista ansökan:
4 april 2025
AnnSam söker Sjuksköterskor för sommar🔆uppdrag SÄBO/HSV i Borås!
Annsam AB
Grundutbildade sjuksköterskor

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för uppdrag inom Särskilt boende samt hemsjukvård i Borås!   Perioden: Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer. behov finns under perioden 2025-06-16 tom 2025-08-10.   Arbetstid: Berätta för oss hur du vill jobba! Erfarenhet: Minst  2  år som  Legitimerad sjuksköterska och trygg i din yrkesroll.   Journalsystem:   Ev. övrigt: Körkortskrav.   Ref.nr: 250320 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

Idag
Sista ansökan:
21 april 2025
Butikskonsulent i Borås med omnejd
Rg Marknadspartner AB
Övriga förmedlare

RG Marknadspartner AB erbjuder bl a säljtjänster inom främst dagligvaruhandeln och fackhandeln. Huvudkontoret finns i Gävle och vi är verksamma sedan 1994. Företaget är rikstäckande med lokalkontor runt om i landet. Är du som person social, serviceinriktad, noggrann, ansvarsfull och trivs med kund- och personalkontakt ute i butik? Då söker vi dig som kan tänka dig att vara tillgänglig vid behov vid sjukdomar, kampanjer eller inhopp vid andra behov. Körkort ger utrymme för fler uppdrag! Vi söker dig som redan har erfarenhet av dagligvaruhandeln eller likvärdigt som anses meriterande. Ett glatt leende uppskattas! Uppdragen består primärt av besök i butik för att ta hand om och fylla på lösgodis- eller naturgodisavdelningen, men kan också bli andra uppdrag såsom ombyggnationer, andra uppdragsgivares plockuppdrag, inventeringar mm. Även demouppdrag finns det möjlighet till om man vill! Maila din ansökan med CV och personligt brev märkt med ”Butikskonsulent Borås" till [email protected]. Läs mer om oss på vår hemsida www.rgmp.se. Lön enligt Handels avtal. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående och innan ansökningstidens slut, så välkommen skicka in din ansökan redan nu.

Idag
Sista ansökan:
19 april 2025
Servicearbetare - Timanställning

Vill du vara med och göra skillnad för vården? Vi söker dig som vill bli en del av vårt team på Södra Älvsborgs sjukhus och avlasta vårdpersonalen. Som medarbetare hos oss stöttar du vården med storstäd och skapar genom det förutsättningar för att vård och samhälle fungerar.  Hos oss får du en trygg anställning, bra förmåner och möjlighet att utvecklas. Oavsett roll är du med och gör skillnad varje dag.  Arbetsuppgifter Som servicearbetare träffar du många nya människor i ett arbete där det händer mycket. Du erbjuds en timanställning i storstädsteamet. Du kommer att arbeta nära både vårdpersonal, patienter och kollegor. I rollen ingår du i ett arbetslag där du främst kommer att arbeta med: Storstäd – Storstäd av mottagningar, avdelningar samt allmänna ytor. Om dig Vi söker dig som gillar att arbeta med människor och service. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera; du kan bygga relationer och skapa förtroende.   Du är ansvarstagande, effektiv och kan själv ta initiativ för uppgifter som behöver lösas. Det är också en fördel om du är flexibel och trivs med att anpassa dig efter vad som händer omkring dig. Du är en viktig del i att sjukhuset kan leverera vård till Västra Götalandsregionens invånare.    Kvalifikationer och färdigheter Du har utbildning på grundskolenivå och hanterar IT-system/läsplatta utan problem. Du har goda kunskaper i svenska språket, både i fråga om att kommunicera med andra och i att kunna ta till dig skriftliga instruktioner och riktlinjer. Du har den fysik som krävs för att kunna gå och stå hela arbetsdagen, lyfta tungt och utföra upprepande arbetsmoment. Du ska ha erfarenhet av storstäd och städmaskiner. Du kommer få den upplärning och utbildning som behövs för arbetsuppgifterna. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en utvecklande arbetsplats där du får introduktion, utbildning och bra anställningsvillkor. Som en del i vårt team lägger du som medarbetare grunden för en fungerande vård. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete där du tillsammans med kompetenta och inspirerande kollegor är en del av en verksamhet som ständigt utvecklas. Rekryteringsprocessen Vi använder oss utav tester som en del i urvalsprocessen. För frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Mikael Thomsen, på telefonnummer 0704909247. Vi ser fram emot din ansökan! Fastighet, stöd och service är Västra Götalandsregionens egen serviceorganisation och fastighetsförvaltare som ser till att saker fungerar som de ska. Vi tar bland annat hand om fastigheters drift, ser till att alla anställda får lön, att lokaler städas och att uppdrag inom regionen bemannas med specialistkompetens. Vi vill arbeta nära dem vi stödjer för vi tror att tillsammans kan vi göra skillnad. Med öppenhet och fokus på utveckling och samarbete verkar vi för ett gott liv i Västra Götalandsregionen. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Idag
Sista ansökan:
3 april 2025
Sjuksköterska till Borås v.24-33 via Viva Bemanning
Viva Bemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker flera sjuksköterskor för tjänstgöring i Borås! Det går bra att söka hela perioden eller delar av perioden som passar dig. Kontakta oss för mer information! Period V.24-33 2025 Schema Dagtid (Det går bra att komma med eget förslag) Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

Idag
Sista ansökan:
23 mars 2025
Inköpsassistent (vikariat)
Gina Tricot AB
Inköps- och orderassistenter

Vi söker nu en vikarierande inköpsassistent till vår Inköpsavdelning! Gillar du utmaningar och klarar av att arbeta i ett högt tempo? Har du det där lilla extra vad gäller känsla för mode och trend? Då vill vi att du hör av dig till oss. Som inköpsassistent är din uppgift att assistera någon av våra inköpare och även hela inköpsteamet inom flera av våra varugrupper. Passion för mode och känsla för trender och hög ambitionsnivå kombinerat med engagemang, ödmjukhet och ordningssinne personifierar ditt sätt att vara. Vi ser att du är utbildad textilekonom alternativt Internationell Inköpare inom textil och mode. Du har även några års erfarenhet som inköpsassistent. Vi ser det meriterande om du har erfarenhet från retail. Engelska är ett krav. Tjänsten är ett vikariat med start omgående. Din bas blir på vårt huvudkontor i Borås. Låter detta intressant? Skicka en kortfattad personlig presentation tillsammans med ditt CV. Vi arbetar med löpande urval, tillsättning kommer ske så snart som möjligt.

Idag
Sista ansökan:
30 april 2025