Lediga jobb i Borås

Välkommen att söka 614 lediga jobb i Borås. Vi är din portal till spännande karriärmöjligheter i staden. Utforska lediga jobb som matchar dina färdigheter och ambitioner i Borås idag.

Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
CE-chaufför till Borås - Heltidsjobb

Om jobbet Vi söker CE-Chaufförer med giltigt YKB somtrivs och har god vana att köra fjärr körningar med Boråssom utgångs ort. Här får du chansen att arbeta hos ett stort åkeri samt ha goda utvecklingsmöjligheter i din karriär som lastbils chaufför. Det är mediterande om du har längre erfarenhet att köra lastbil med släp, men vi lägger stor vikt ipersonliga egenskaper så som noggrannhet, att du är ansvarsfull och lyhörd samt lösnings orienterad.Vi erbjuder alla våra medarbetare en noggrann introduktion då de är viktigt för oss att du skall känna dig trygg i dina arbetsuppgifter.Vi ser att du tar väl hand om både fordon och godset du levererar, samt att har ett trevligt kundbemötande. Arbetstider: Arbetstiderna är förlagda i skift, och vi ser gärna att du är flexibel med tider samt skift utifrån hur behovet föreligger hos vår kund. Krav: CE- Körkort Lastning & lossning Giltig YKB Digitalt förarkort Truckkort A Behärskar svenska språket Meriterande: Minst 6 månaders daglig körning av lastbil med släp ADR-grund Vi erbjuder: Ett flexibelt arbete med möjlighet till ett varierat arbete inom olika branscher med olika typer av körningar som ger dig omväxling samt bred erfarenhet inom olika områden. Vanligt förekommande är möjlighet att längre fram gå över i anställning hos någon av våra kunder. För dig som är flexibel och gillar omväxling i arbetet, finns också goda möjligheter att bli tillsvidareanställd hos Job&Talent efter sedvanlig provanställning på 6 månader. Tillsättning: Intervjuer och upplärning sker löpande. Tjänsterna är heltid med möjlighet till en tillsvidareanställning efter 6 månader. Det finns också stora möjligheter att gå över i anställning hos någon av våra kunder. Vid en tillsvidareanställning hos Job&Talent kommer du också att ha tillgång till friskvårdsbidrag. Grundlönen baseras på en snittlön som de ordinarie chaufförerna har hos det åkeri du arbetar hos. Ob-tillägg och övertidsersättning är vanligast enligt transports kollektivavtal, men andra kollektivavtal kan förekomma då vi även här utgår efter det kollektivavtal som våra kunder har.

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Datainsamlare Borås

International company is looking for a person to visit several places in Borås, collect simple outside data and upload them to our system using mobile application. The job should be done every day, from Monday to Friday (except for public holidays), any time between 13:00 and 16:00 and Saturdays from 11:00 till 14:00. The job itself won't take more than 30-40 min of your time Requirements: smartphone driving license access to a car The nature of the job makes it great for a student or someone already working part-time and looking for an additional source of income. Self-employed are welcomed

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Undersköterska

Vård- och äldreförvaltningen i Borås Stad arbetar mot målet att både yngre och äldre invånare som är i behov av vård, omsorg och service, likväl som hälso- och sjukvård samt förebyggande hälsoarbete, ska ha ett gott liv var dag. Förvaltningen består av ca 2 500 medarbetare varav ca 700 arbetar inom de kommunala Vård- och omsorgsboendena. Sanderökroken 1 är ett vård- och omsorgsboende som består av 16 lägenheter i ett plan med inriktning demens. Nu söker vi dig som vill vikariera för vår kollega som snart ska gå hem på föräldraledighet. Vi som jobbar inom Vård- och omsorgsboende Sanderökroken 1 är ett härligt gäng bestående av två vita katter (Lennart & Bosse) undersköterskor, vårdbiträden, patientansvarig sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och enhetschef. Hos oss arbetar män och kvinnor med olika bakgrund, vilket berikar vår verksamhet och breddar vår kompetens. Inom Vård- och omsorgsboende är det systematiska kvalitetsarbetet en viktig byggsten och vi strävar efter att erbjuda alla som bor här en god och säker vård och omsorg. Då vi har demens som inriktning arbetar vi utifrån kvalitetsregistret BPSD. Arbetet ställer höga krav på oss i personalgruppen och vi arbetar aktivt utifrån de insatser och åtgärder som är dokumenterade utifrån den äldres behov och önskemål. Syftet är att öka livskvaliteten för den äldre. Vi är varandras arbetsmiljö och en god arbetsmiljö är viktigt för oss på Sanderökroken 1. Här arbetar chef och medarbetare tillsammans för att främja ett gott arbetsklimat där alla ska trivas. Arbetsglädje, samarbete och gott kollegialt stöd är nycklar i detta arbete. Undersköterska Arbetsuppgifter Din roll som aktivitetsansvarig undersköterska innebär en kombination av renodlat undersköterskearbete i kombination med arbete som aktivitetsansvarig på dag-, kvälls- och helgtid utifrån verksamhetens behov. Det är ett mycket varierade arbete där du är med och bidrar till att skapa en meningsfull vardag för de som bor på Sanderökroken 1. Målet är att skapa ett lugn, stärka den sociala, psykologiska och fysiska funktionsförmågan för de som bor på vård- och omsorgsboendet. I rollen som aktivitetsansvarig fokuserar du på mötet med den äldre att lyfta fram det goda samtalet som ger mening och välbefinnande, både individuellt och i grupp. Du planerar och genomför aktiviteter både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Återkommande inslag i arbetet kan till exempel vara att förbereda frukost, fika och att möta upp de äldre i matsalen vid måltiderna. Du planerar och håller i aktiviteter under dagen och du samarbetar med frivilliga organisationer och olika intresseföreningar. Du tar även ett samordningsansvar för boråd och anhörigträffar. Övrig information Förutom meningsfulla arbetsuppgifter, goda arbetsvillkor och professionella arbetskamrater erbjuds du som anställd inom Borås Stad personalförmåner som ex. friskvårdsbidrag, fria bad i kommunens simhallar, rabatterat pris på Västtrafiks årskort och förmånscykel samt en mängd aktiviteter som personalföreningen Merkraft anordnar. Kontaktpersoner Rebecka Plado, enhetschef: 033-35 88 54 Fackliga kontaktpersoner Eva-Lena Edvinsson, facklig företrädare: 033-35 70 00 Kvalifikationer Du är utbildad undersköterska med examen från Vård- och omsorgsprogrammet eller motsvarande utbildning. Arbetet kräver att du kan tala och skriva på svenska. För att kunna fullgöra ditt kombinerade uppdrag i våra verksamhetssystem är det en förutsättning att du har god administrativ och digital kompetens samt tidigare erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. God samarbetsförmåga är en förutsättning i yrkesrollen. Att kunna köra minibuss kan ingå i arbetet varvid B-körkort är nödvändigt. Du har ett genuint intresse och engagemang för att göra vardagen meningsfull för målgruppen. Som person är du lyhörd för den äldres behov och önskemål. Du har förmågan att entusiasmera människor i din omgivning och du trivs med ett omväxlande arbete som innebär både administrativa och praktiska uppgifter. Du trivs med att utföra arbetet såväl självständigt som tillsammans med andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Pedagogisk yrkeserfarenhet/utbildning är meriterande. Vi erbjuder dig ett arbete inom en lärande organisation där du har möjlighet att utvecklas både i arbetet och som individ. Vi strävar efter att du som medarbetare ska trivas med ditt arbete och känna en stolthet i din yrkesroll.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Goa kollegor sökes till lager i Viared

Om tjänsten Som lagerarbetare på Pokayoke får du ett spännande arbete i en modern logistikverksamhet. Du blir en viktig spelare för våra kunders framgång, och kommer ha stora möjlighet att utveckla dina erfarenheter och kunskap. Just nu söker vi lagerarbetare främst med truckkort, för arbete ute hos vår kund i Viared. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat plock och pack, inpackning, påfyllnad, sortering och containerlossning. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är måndag-fredag kl 06.30-15.15. Ska kunna jobba sommaren är önskvärt. Vad vi söker Vi tror att du som söker är noggrann, effektiv och har en vilja att leverera ett bra jobb. Du behöver ha goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet av lager med orderplock är detta meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och en positiv inställning. En hög arbetsmoral och viljan att lära sig kommer man långt med. Meriterande: Truckkort Lagererfarenhet Erfarenhet av automation Välkommen med din ansökan! Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av. Hos oss är alla lika värda. Vi tar hand om varandra och vill ständigt lära varandra och av varandra. Vi är öppna för utveckling och gör alltid vårt bästa i uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Inställningen är det viktigaste på Pokayoke!

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Svetsare till VM-trailer i Härryda

Om tjänsten Vi på Ikett söker svetsare med kunskap inom MAG (rörtråd) -svetsning och som har erfarenhet av att arbeta med grov stålkonstruktion till VM-trailer i Härryda. Arbetsuppgifter: • Utföra svetsning i svart plåt och höghållfast stål (5–40 mm) • Delta i nybyggnation och renovering av trailers • Läsa och tolka ritningar • Utföra plåtbearbetning Krav för tjänsten: • God erfarenhet av svetsning, främst av svetsmetoden MAG-rörtråd. • Kunskaper om ritningsläsning. • Kunskaper om plåtbearbetning. • Körkort B och tillgång till bil. • Licenskrav är ej nödvändigt, men meriterande. Möjlighet till övergång till uppdragsgivaren Arbetstid: Dagtid Start: Omgående Om företaget VM Trailer AB tillverkar och levererar tillsammans med Härryda Släp AB totalt ca 200 st transportfordon per år. VM Trailer grundades 1989 och har sedan starten ständigt utvecklat organisationen och produkterna som är trailers, släp, kärror, dragbilspåbyggnader samt div special påbyggnationer. 1997 förvärvades Härryda Släp i Härryda för att ytterligare komplettera produktutbudet med lättare kärror, släp, trailers mm. för transporter av generellt gods. 1999 flyttades VM Trailers produktion från Göteborg till nybyggda lokaler i Härryda. Företaget är idag en av Europas ledande tillverkare av transportfordon och kan idag erbjuda det i särklass bredaste utbudet av standard och specialsläp för i stort sett samtliga transportbehov. VM Trailer och Härryda Släp arbetar med ständiga förbättringar för att vara ledande inom utveckling och tillverkning av transportfordon i Norden och är kvalitets certifierade enligt standarden SS-EN ISO 9001:2008. https://www.vmtrailer.se/ Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Cellbes söker en Buying Assistant!

Cellbes kläder är till för alla! Vår kunskap och vårt starka engagemang för vår kund har resulterat i kampanjen #viärcellbes där vi vill visa hur våra kläder ser ut på vanliga, fantastiska kvinnor i olika åldrar och storlekar. På vår turné genom landet besöker vi henne där hon bor, i hennes egen vardag runt om i svenska städer. Cellbes startade 1954 som ett postorderföretag. Idag är vi ett av de ledande E-handelsföretagen inom mode och heminredning. Vår drivkraft är att erbjuda favoritplaggen i garderoben, oavsett tillfälle. Det breda storleksutbudet är en viktig del av det och storlekarna går från 34-64 för kvinnor och S-8XL för män. Cellbes har kontor i Borås, Göteborg och Stockholm. Vi omsätter ca 500 MSEK. Vi är verksamma på 9 marknader i Europa, med kontor i tre av dessa samt ett sourcingkontor i Shanghai. Med en fantastisk personalstyrka på ca 120 medansvariga fortsätter vi vår resa för att nå vår vision: Att på ett hållbart, inkluderande och inspirerande sätt stärka kvinnors självkänsla. Har du erfarenhet som inköpsassistent inom mode, kläder och egenproduktion? Tycker du det är spännande och utvecklande att delta i projekt? Då kan tjänsten som Buying Assistant hos oss på Cellbes vara något för dig!  Ditt uppdrag På Cellbes inköpsavdelning är vi ca 30 personer och består av produktutvecklare, inköpare, designers, mönsterkonstruktörer, inköpsassistenter samt en hållbarhetsavdelning. Vi har även ett inköpskontor i Shanghai med 8 kollegor. Tillsammans ansvarar vi för att Cellbes har ett hållbart och moderiktigt sortiment som vår målgrupp efterfrågar. I rollen som inköpsassistent hos Cellbes arbetar du inom flera olika områden och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är bland annat: - Orderskrivning - Uppföljning av order - Leveransbevakning - Provbevakning - Löpande kontakt med våra leverantörer Kvalifikationer Som inköpsassistent hos oss har du: - Relevant textilutbildning exempelvis: Textilingenjör, Textilekonom, Designtekniker, Kvalitetstekniker eller liknande utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant. - Goda kunskaper i Officepaketet - Kunna engelska i språk och skrift, eftersom vi har daglig kontakt med våra internationella leverantörer. Det är meriterande med tidigare erfarenhet från modebranschen eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är även meriterande med erfarenhet av arbete i projekt, likaså att du arbetat i Harmoney, Illustrator och PLM.  Vem är du? Du är en positiv person med driv och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Att vara strukturerad faller sig naturligt och du har förmågan att prioritera dina uppgifter då vi arbetar i högt tempo. Du har lätt för att samarbeta och att arbeta självständigt. Att Jobba på Cellbes För oss är det viktigt att skapa förutsättningar för våra medarbetare, att ha en balans mellan arbete och fritid. Som medarbetare på Cellbes har du möjlighet att arbeta från våra kontor i Borås, Göteborg och Stockholm, du har också möjlighet att arbeta hemifrån utifrån dina och tjänstens förutsättningar. Vårt arbetssätt, våra processer och hur vi bemöter varandra internt såväl som externt grundas i Cellbes kärnvärden: var modig, driv framåt och arbeta tillsammans. Med rätt engagemang, mål och fokus ökar vi tillsammans försäljningen och lönsamheten för bolaget. Vi erbjuder möjligheten till varierande arbetsuppgifter med ett produktbolags fokus och stabilitet. Hos oss ligger fokus på att förbättra och utveckla sortimentet, marknadsföra och sälja kollektionen, öka kundnöjdheten såväl som arbetsglädje och utveckling för våra medarbetare. Vi är stolta över vår interna kvalitets- och hållbarhetsavdelning som ständigt arbetar med att säkerställa kvaliteten på våra produkter och hanterar bolagets övergripande hållbarhetsfrågor, är du intresserad av att veta mer om vårt arbete i dessa frågor internt och externt, är du varmt välkommen att kolla in vår senaste hållbarhetsredovisning https://www.cellbes.se/kundtjanst/hallbarhet/rapporter Nu söker vi dig som kan ta oss till nästa nivå, passar du in på ovanstående profil och vill höra mer om vad Cellbes har att erbjuda, tveka inte att söka tjänsten redan idag! Ytterligare information Tjänsten som Inköpsassistent är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning kan förekomma. Tillträde sker enligt överenskommelse. Har du några frågor om tjänsten kan du kontakta Isabelle Larsson via mail: [email protected]. Vi tillämpar löpande urval, varmt välkommen med din ansökan senast 2024-05-10.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Lagerarbetare till välkänd kund i Borås | Heltid

Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett uppdrag som lagerarbetare hos en välkänd kund inom logistikbranschen i Borås. Är du på jakt efter ett jobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. ​​​​​​​ Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare kommer du att ha en spännande roll med olika utmaningar. Bland annat kommer du att arbeta med orderplock samt säkerställa och optimera lagernivåer. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team sortera och placera gods till rätt del av lagret samt flytta och lagra varor på lastpall med hjälp av truck. Du kommer att jobba heltid på dagtid, mån-fre 07.00-16.00. Är du rätt för rollen som lagerarbetare? Den här tjänsten passar dig som tycker om att arbeta med hela kroppen och som gillar arbete i högt tempo. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb! Vi söker dig som * behärskar svenska i både tal och i skrift * har god fysik * har truckkort A1-A4 och B1-B4 Det är även meriterande om du * erfarenhet av truckkörning från tidigare arbete * har jobbat på lager tidigare * har körkort och tillgång till bil * har övrig lager- och industrivana För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du strävar efter att göra det lilla extra. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Övrig information Placeringsort: Borås Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med chans till förlängning Arbetstider: Dagskift Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kundservicemedarbetare för Comviq

Är du en serviceinriktad person som är nyfiken på datahantering, kundsupport och administration? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta eget ansvar? Då är jobbet som kundservicetmedarbetare för Comviq något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett modernt, expansivt och spännande företag! Vad erbjuder vi dig Hos oss på Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. När du startar en anställning hos oss erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst. Vi sitter även i en härlig lokal på Armbågavägen 10 med fantastiska kollegor och engagerade ledare. Utöver detta erbjuder vi dig: Kollektivavtal och tjänstepension Friskvårdsbidrag Rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik eller på resturang Utvecklingsmöjligheter Fast grundlön och möjlighet till provision Din roll inom kundsupport Du kommer att arbeta hos Comviq, ett modernt, expansivt och spännande företag som är verksamt inom informations- och kommunikationsbranschen. I rollen kommer du först och främst att ta emot inkommande samtal och arbeta med felsökning och problemlösning. Utöver det kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag. Tjänsten är långsiktig, och startar med en betald utbildning. Att jobba inom kundservice är ett bra sätt att komma in på ett företag och ett utmärkt sätt för dig att klättra uppåt i bolaget. Då det inte krävs någon tidigare erfarenhet har du möjlighet att utvecklas och bilda din egen roll som kundtjänstmedarbetare. Efter en tid som kundservicemedarbetare har man möjlighet till att nå andra positioner inom företaget, så som team ledare, utbildare eller mer fokusera på försäljning. Placeringsort: Borås Tjänstgöringsgrad: Heltid, Dagtid mån-fre Tillträde: Våren Startdatum: 6 maj Om dig Vi välkomnar framför allt dig med kunskaper inom datahantering, kundsupport och administration att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta med service. Om du har erfarenhet av liknande arbete, är duktig på att uttrycka dig i skrift och har arbetat med försäljning tidigare ser vi det som meriterande. Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser: Flytande i tal och skrift på svenska och engelska Driven, engagerad och målmedveten Serviceinriktad, gillar kundkontakt och tycker om att ge support Har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner. Lösningsorienterad, noggrann och ansvarstagande Har tidigare erfarenhet från kundservice Har tidigare erfarenhet inom merförsäljning Rekryteringsprocessen Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med ett test som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om Transcom Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av +90 kontaktcenter i 29 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024