Bredablick Förvaltning i Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Arbetande arbetsledare inom fastighetsskötsel till Göteborg!

Om oss Vi ser om ditt hus! Bredablicks ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk förvaltning. Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! Om tjänstenVi söker nu dig som vill göra oss sällskap i en roll som arbetande arbetsledare. Hos oss får du arbeta i en föränderlig miljö, tillsammans med kollegor som med sina olika kompetenser är med och formar Bredablick till ett bolag i toppklass! I rollen som arbetande arbetsledare hos oss kommer din arbetsplats att främst vara ute hos våra kunder, du kommer därmed att ha ett rörligt arbete och arbeta mot flera olika objekt och fastigheter. Du ansvarar för den löpande förvaltningen av fastigheterna hos våra kunder. Arbetet är självständigt och låter dig hitta lösningar på de utmaningar som uppstår. Några av dina arbetsuppgifter är att se till att detaljer såsom dörrar och lampor fungerar och att det inte finns skräp eller dylikt, i eller runt kundernas byggnader. Exempel på arbetsuppgifter Teknisk skötsel av fastigheternas allmänna utrymmen Översyn av installationer Reparationer i fastigheter Proaktiva åtgärdsförslag för att trygga fastigheternas långsiktiga status Kontinuerlig kontakt med våra kunder Sopning och skräpplockning Som arbetande arbetsledare för Teknisk förvaltning på Bredablick i Göteborg är inkluderas även nedanstående punkter: Leda och fördela arbetet i arbetsgruppen Ansvarig för att nå mål för kundnöjdhet Agera föredömligt i att efterleva Bredablickgruppens kultur och skapa trivsel på kontoret Vi erbjuder Bredablick Förvaltning erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom friskvårdsbidrag. Vi söker dig som ..har en bakgrund inom fastighetsbranschen eller liknande teknisk bransch. Vad vi också vill se i din ansökan är: Erfarenhet av arbetsledning Meriterande medrelevant utbildning inom området Flera års erfarenhet av fastighetsskötsel Mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift B-körkort Som person är du Initiativtagande - Utifrån organisationens mål identifierar du vad som behövs göras och driver initiativet framåt Lösningsorienterad - Utmaningar kommer finnas och du har förmågan att se vägen framåt och identifiera vad som behöver göras för att komma dit God kommunikativ förmåga - Du kan med tydlig och anpassad kommunikation få med dig såväl medarbetare som kunder Relationsskapande - Skapa goda relationer både internt och externt samt nyttjar och utvecklar ditt nätverk Övrig information Placering: Göteborg Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning Start: Enligt överenskommelse Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och intervju.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Lokalvårdare på heltid till Göteborg!

Om oss Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat bolagen: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk Förvalting. Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickforvaltning.se/om-oss/) ! (https://bredablickgruppen.se/om-oss/) Om tjänsten Som lokalvårdare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Arbetet är självständigt och låter dig hitta lösningar på de utmaningar som uppstår. Vi erbjuder dig en chans att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet. Som lokalvårdare arbetar du med renhållning av fastigheternas allmänna utrymmen, främst i trapphus. Du utför även olika typer av golvvård samt fönsterputs. Vi erbjuder Bredablick Förvaltning erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom friskvårdsbidrag. Arbetsuppgifter: - Golvvård - Garagestädning - Fönsterputsning - Trapphusstädning - Mopptvättning Vi söker dig som - Har tidigare erfarenhet av lokalvård, det är meriterande med erfarenhet av städning av trapphus - Innehar B-körkort (manuell) - Har goda kunskaper i svenska, i tal så väl som i skrift - Det är meriterande med utbildning som, SRY-utbildning eller annan likvärdig utbildning Som person är du - Noggrann - Serviceinriktad - Resultatinriktad - Erfarenhet både av arbete i team och självständigt Övrig information - Placering: Göteborg - Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månader provanställning - Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Kundansvarig Ekonom till Stockholm!

Om oss Bredablick levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är ca 800 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Vi är en växande koncern och kan därmed erbjuda många spännande möjligheter, både idag men även desto fler framåt. Om tjänsten Som Kundansvarig Ekonom på Bredablick är du en nyckelperson för företaget och för våra framtida expansionsplaner. Du kommer att vara företagets ansikte utåt mot våra kunder och kommer i första hand att fungera som ekonomiansvarig och personlig rådgivare åt kunden. Du tilldelas en kundportfölj som du ska utveckla och förädla enligt Bredablickmodellen. Dina kunder är främst bostadsrättsföreningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: - Helhetsansvaret för 25-30 bostadsrättsföreningar - Upprätta årsredovisning, budget och kvartalsrapporter till kunder - Agerar specialist mot kund genom rådgivning kring bl.a. räntor, kostnadseffektivitet och ramavtal - Deltagande på stämmor Vi söker dig som - Har eftergymnasial examen inom ekonomi - Har minst 2 års erfarenhet från revisions- eller redovisningsbyrå eller från förvaltningsbranschen, alternativt att du har erfarenhet från en ekonomiavdelning där du arbetat med bokslut - Har en god vana av kundrelationer - Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. I övrigt har du en god kommunikativ förmåga. Som person är du - Noggrann - I ditt arbete med årsredovisningar och budget är det av största vikt att vara noggrann med alla detaljer - Självgående - Du har förmågan att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete - Initiativtagande - Du ser vad som behöver göras, både för ditt egna arbete och för vår organisations utveckling - Har en god samarbetsförmåga Övrig information - Placering: Sveavägen 151, Stockholm - Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning - Start: Maj 2024 eller enligt överenskommelse Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Fastighetstekniker till Karlstad

Om tjänsten Vi söker nu dig som vill göra oss sällskap i en roll som fastighetstekniker. Hos oss får du arbeta i en föränderlig miljö, tillsammans med kollegor som med sina olika kompetenser är med och formar Bredablick till ett bolag i toppklass! I rollen som fastighetstekniker hos oss kommer din arbetsplats att vara ute hos våra kunder, du kommer därmed att ha ett rörligt arbete och arbeta mot flera olika objekt och fastigheter. Du ansvarar för tillsyn och skötsel av våra kunders fastigheter, felsökning, service, reparationer, både hemma hos privatpersoner och i gemensamma utrymmen. Tillsammans med dina kollegor i teknikgruppen kommer du även utföra andra fastighetstekniska arbetsuppgifter. I rollen ingår även jourberedskap under kvällar/nätter och helger. Exempel på arbetsuppgifter - Felsökning och reparationer - Underhållsservice - merförsäljning - Kontakter med boende och fastighetsägare - Kontakter med underentreprenörer Vi erbjuder en varierad roll i ett företag med stark framåtanda. Här har du möjlighet att på sikt växa i rollen och vi uppmuntrar alltid utveckling. Rollen som fastighetstekniker innebär ett högt egenansvar; du blir den som löser de problem som uppstår -stora som små! Vi söker dig som - Har minst 1-2 års erfarenhet av roll som fastighetstekniker eller likvärdigt. Har du utbildning som fastighetstekniker ses det som meriterande - Har du dessutom erfarenhet av underhåll/ reparationer av ventilation och värmesystem ses det som meriterande - Har utbildning som fastighetstekniker eller installatör - meriterande - Har goda kunskaper i svenska, i tal såväl som skrift - Har B-körkort (Manuell) - Har grundläggande IT kunskaper och förståelse för olika IT-system För att trivas i rollen tror vi att du som person - Är ansvarstagande och följer upp dina åtaganden mot både kund och arbetsgivare - Är van vid att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa problem under högt tempo. - Är nyfiken och har en initiativförmåga som skapar positiva kontakter både internt som externt. - Har en god kommunikativ förmåga. I rollen kommunicerar du dagligen med kollegor, kunder och intressenter. - Har en god inställning till att arbeta i digitala system. Det är till din fördel om du tidigare har arbetat i exempelvis olika arbetsorder/tidrapporterings-system. Övrig information - Placering: Du kommer att arbeta med våra fastigheter runt om i södra Värmland, men i huvudsak utgå ifrån Karlstad - Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 mån provanställning - Start: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt - Vi tillämpar ett löpande urval och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför gärna så snart som möjligt. Vi eftersträvar mångfald och välkomnar alla sökande. Om oss Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Bredablick i Karlstad har rötterna i Värmlands Fastighetsservice. Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer telefonavstämning och intervjuer.

20 mars 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Driven och nyfiken på försäljning? Nu söker Bredablick säljare till Stoc...

Om oss Bredablick levererar kvalitetslösningar inom förvaltning samt facility services. Vi är ca 670 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa! Om tjänsten I rollen som säljare kommer du erbjuda våra tjänster inom teknisk och ekonomisk fastighetsförvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som säljare kommer du att få ett omväxlande och stimulerande arbete, som representant för företaget kommer du att arbeta med både nya och befintliga kunder men huvudfokus ligger på nykundsbearbetning. I denna roll kan det även förekomma kvällsmöten. Du utgår från vårt kontor i Stockholm och kommer primärt fokusera på kunderna inom detta område men även större och prioriterade kunder i Uppsala, Västerås och Linköping. På kontoret i Stockholm kommer du tillsammans med regionansvarig och kollegor inom andra arbetsområden vara en viktig del av den fortsatta tillväxten inom regionen. Du kommer bland annat ansvara för: - Ansvara för hela säljcykeln, från prospektering till avslut. - Att driva och utveckla försäljning av Bredablicks totala kunderbjudande som innefattar alla våra tjänster. - Att lösa kundernas behov genom att proaktivt föreslå förbättringar utifrån deras nuläge och önskemål. - Bygga och underhålla långsiktiga relationer. - Budget och uppfylla uppsatta mål. - Bearbeta och utveckla nya affärsmöjligheter genom aktiv nykundsbearbetning. Vi söker dig som: Vi ser att du är en driven, nyfiken och resultatinriktad person som vill ta nästa steg i sin karriär. Är van vid att ta initiativ och har förmågan att planera och arbeta självständigt. Du har öga för att identifiera nya affärsmöjligheter och driva försäljningsaktiviteter för att uppnå och överträffa försäljningsmål. Du motiveras av att vara delaktig och göra skillnad i bolagets utveckling och har en hunger att växa och göra din resa tillsammans med oss. Vi ser att du har: - Tidigare erfarenhet från försäljning - Är driven och har vana att arbeta med både långa processer samt långsiktigt uppsatta mål - Meriterande om du har arbetat i något CRM-system - Det ses meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom förvaltning, ekonomi, sälj. Eller har du erfarenhet från styrelsearbete i en bostadsrättsförening eller tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen ses det som meriterande. - Har B- Körkort Övrig information - Placering: (Stockholm) - Lön: Fast del + provision - Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning - Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

19 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Fastighetsskötare till Norrköping!

Om oss Följ med på vår spännande resa! Bredablick Förvaltning är ett expansivt bolag med inriktning på ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning. Företaget skapar och förädlar värden för bostadsrättsföreningar, privata fastighetsägare och fastighetsbolag. Bredablick Förvaltning är en del av expansiva Bredablickgruppen. Just nu söker vi fastighetsskötare för ett kortare uppdrag. Som fastighetsskötare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Du ansvarar för den löpande förvaltningen av fastigheterna hos våra kunder. Arbetet är självständigt och låter dig hitta lösningar på de utmaningar som uppstår. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Teknisk skötsel av fastigheternas allmänna utrymmen - Sopning och skräpplockning - Översyn av installationer - Proaktiva åtgärdsförslag för att trygga fastigheternas långsiktiga status - Kontinuerlig kontakt med våra kunder Vi söker dig som är händig och har ett öga för detaljer när det gäller upprätthållandet av en trivsam miljö i allmänna utrymmen. Din viktigaste arbetsuppgift är att se till att detaljer såsom dörrar och lampor fungerar och att det inte finns skräp eller dylikt i eller runt kundernas byggnader. Det är meriterande att du tidigare arbetat som fastighetsskötare och innehar kunskaper inom trädgårdsskötsel eller som på annat sätt har tillgodogjort dig kunskap inom området. Du har förmågan att se kundens behov och avhjälpa problem innan de uppstår. För att trivas i rollen är det en förutsättning att du är mål- och resultatorienterad och vill arbeta i ett bolag som ständigt utvecklas. Som person är du serviceinriktad, noggrann och kan arbeta självständigt. Som medarbetare hos oss på Bredablick är det viktigt att du tycker om att arbeta i ett högt tempo, är bekväm med modern teknik samt har en positiv attityd kombinerat med ett glatt humör. Du vet vad god kundvård innebär och strävar alltid efter att vara steget före. Krav: Körkort: B-körkort Omfattning: Heltid Start: 15/4 t.o.m. 30/6 Låter det intressant? - sök direkt!

18 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Säsongsarbete till Malmö och Lund!

Om oss Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat av två bolag: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk Förvaltning. Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickgruppen.se/om-oss/) Om tjänsten Just nu söker vi efter flera trädgårdsarbetare med erfarenhet och kunskap av utemiljö. Vi erbjuder visstidsanställning mellan april-oktober med chans till förlängning och en spännande resa framöver! Som trädgårdsarbetare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Du ansvarar för den löpande trädgårdsskötseln hos våra bostadsrättsinnehavare. Vi söker därmed säsongsarbetare till Malmö och Lund! Vi söker dig som - Har erfarenhet av trädgårdsskötsel - Det är meriterande om du har utbildning inom trädgårdsskötsel och även giltiga certifikat och kunskap av att hantera trädgårdsmaskiner, i allt från häcksax, trimmer, motorsågar till åkgräsklippare. - Innehar B-körkort (manuell) - Är flytande i svenska i både tal och skrift Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Gräsklippning och annan uteskötsel - Klippning/beskärning av häckar, buskar och andra växter - Ogräsrensning av rabatter och buskage - Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor - Nyplantering och renoveringar av befintliga rabatter och buskage - Kontinuerlig kontakt med vår kund Som person är du - Noggrann - Initiativtagande - Engagerad - Lösningsbenägen Övrig information - Placering: Malmö eller Lund - Omfattning: Säsong fram till slutet på oktober - Start: Början av april Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

15 mars 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare/Hyresadministratör till Bredablick!

Om oss Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Backoffice. Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! Om tjänsten Just nu söker vi en hyresadministratör som även arbetar med kundtjänst och som långsiktigt vill vara med och bidra till att utveckla vår avdelning. Som hyresadministratör kommer du främst att arbeta med panthantering, överlåtelser, andrahandsuthyrningar, betalsätt, samt andra spännande projekt. Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara den första kontaktpunkten för våra kunder och ansvara för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor kring ekonomisk förvaltning till uthyrning och övriga frågor. Det kan till exempel gälla: fakturafrågor, frågor vid försäljning av bostad och uthyrning av förråd osv. Ditt arbete kommer att vara varierat och ibland krävande, men vi tror att du är redo att ta dig an utmaningarna med en positiv inställning och med en vilja att göra skillnad. Bredablick utvecklas ständigt och du bör därför trivas med förändringar och ha en vilja till att utvecklas långsiktigt tillsammans med oss. Arbetet innefattar såväl självständigt arbete som arbete i nära samarbete med dina kollegor på avdelningen, där din förmåga att samarbeta och bidra till en positiv arbetsmiljö kommer att värderas högt. Teamet består idag av en chef, 16 heltidsanställda och sex timanställda. Vi söker dig som - Har 1-2 års erfarenhet av administration eller kundtjänst - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift - Trivs med att arbeta i grupp - God datavana samt tidigare erfarenhet av Excel ses som meriterande - Meriterande med eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller fastighetsföretagande Som person är du - Flexibel - Du har förmågan att snabbt kunna ställa om och prioritera effektivt - Noggrann- Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter hög kvalité i ditt arbete - Har god samarbetsförmåga - Då du både kommer arbeta nära ditt team samt gentemot flera olika funktioner i koncernen är det viktigt att du är kommunikativ, lyhörd och trivs med att arbeta tillsammans med andra - Har god problemlösningsförmåga- Du är duktig på att identifiera problem och hitta effektiva lösningar - Har hög arbetsmoral - Du drivs av att utveckla dig själv och nå dina mål Övrig information - Placering: Malmö - Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning - Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt Några rader från ansvarig chef på avdelningen för administration/kundtjänst På denna avdelning kommer du att mötas av en härlig uppsättning av kollegor. Vi arbetar nära varandra för att tillsammans lösa det löpande arbetet samtidigt som vi driver bolaget framåt med nya idéer och rutinförslag. Visionen är att alla ska kunna lite av allt för att ha koll på helheten, men utöver det även utveckla expertis inom specifika områden. Synergin mellan administrationen & kundtjänsten är stark vilket bidrar till att arbete och samverkan mellan de olika områdena, vilket gynnar likväl den personliga utvecklingen såsom företagets. Som anställd på vår avdelning arbetar du mycket med frihet under ansvar där vi samtidigt förväntar oss engagemang, hög arbetsmoral och att du vill vara en bidragande faktor för att driva avdelningen framåt. Hoppas denna roll lockar dig att vilja bli en del av vårt team, Hanna" Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Nu söker vi en säljare till Bredablick!

Om oss Bredablick levererar kvalitetslösningar inom förvaltning samt facility services. Vi är ca 670 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa! Om tjänsten I rollen som säljare kommer du att erbjuda våra tjänster inom teknisk och ekonomisk fastighetsförvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Din främsta uppgift är att proaktivt skapa och utveckla nya affärsmöjligheter med nya kunder. Du kommer att bli en viktig länk mellan säljteamet och produktionsteamet, som tar över stafettpinnen efter avtalssignering. Vi har bestämt oss för att tillsammans skapa de bästa kundupplevelserna i hela branschen! Du utgår från vårt kontor i Stockholm och kommer primärt fokusera på kunder inom detta område men även större och prioriterade kunder i Uppsala, Västerås och Linköping. På kontoret i Stockholm kommer du tillsammans med regionansvarig vara en viktig del av den fortsatta tillväxten. Du kommer att sitta tillsammans med kollegor inom andra arbetsområden men övriga säljkollegor har placering i Malmö och Göteborg. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: - Ansvar för hela processen avseende nykundsförsäljning från prospektering till avtalsframställning. - Mötesbokning - Hålla i kundmöten, skapa kundspecifika säljpresentationer, utföra en grundlig behovsanalys - Delaktig vid mässor - Kalkylera på uppdrag samt upprätta offerter och avtal Vi erbjuder: En rolig, flexibel och dynamisk arbetsplats. I rollen får du frihet under ansvar, utvecklingsmöjligheter samt en social arbetsroll både ute hos kund men även genom många interna kontakter. Vi söker dig som - Har tidigare erfarenhet från försäljning med mycket goda resultat. - Har erfarenhet av hela försäljningskedjan som prospektering, nykundsbearbetning, fysiska kundmöten och kundpresentationer samt förhandling och avtalsframställning. - Talar och skriver svenska obehindrat, då all kommunikation såväl internt som extern sker på detta språk - Har B-körkort - Meriterande att ha arbetat i något CRM-system - Det ses som meriterande om du har en eftergymnasial utbildning (inom förvaltning, ekonomi och marknad/sälj) eller erfarenhet från styrelsearbete i en bostadsrättsförening eller tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen. Som person är du - Affärsmässig: En viktig grund är att förstå sig på affären, vara kreativ och se affärsmöjligheter. - Resultatinriktad: Du identifierar och sätter utmanande mål för dig själv samt lägger plan för hur du uppnår dem - Uthållig: Vi har ofta långa säljprocesser och du har därför förmågan att bibehålla stark motivation vid långsiktiga utmaningar - Självgående: Du kommer ha kollegor som stöd och att dela erfarenheter med men du bearbetar din region självständigt och behöver därför vara självgående i ditt sätt att arbeta Övrig information - Placering: (Stockholm) - Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning - Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Driftledare Fastighetsskötsel

Om tjänsten Vi söker nu dig som vill göra oss sällskap i rollen som som driftledare! Hos oss på Bredablick Förvaltning får du arbeta i en föränderlig miljö, tillsammans med kollegor som tillsammans med sina olika kompetenser är med och formar Bredablick till ett bolag i toppklass! I rollen som driftledare kommer du att leda ett gäng kompetenta medarbetare i roller som bland annat fastighetstekniker. Vi på Bredablick i Göteborg har stora mål om framtiden - vi söker dig som, tillsammans med vår regionchef, vill leda oss på resan! Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: - Personalansvar - med bland annat medarbetarsamtal, attestering av tider, lönesättning, uppföljning och coachning. - Löpande schemaläggning. - Ansvarig för jourgruppen. - Säkerställa bemanning till avdelning vid bortfall av sjukdom, semester med mera. - Kvalitetsuppföljning på utfört arbete. - Se till så att budget följs och förvaltas på bästa sätt - Inventering och säkerställa att personal har tillgång till rätt verktyg, redskap och utbildning. Vi erbjuder För rätt person är vi övertygade om att det här är en spännande, rolig och utmanande roll. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi dessutom ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget bidrar till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt vilket skapar en gemenskap vi är stolta över! Vi erbjuder dig en möjlighet att utvecklas i ett snabbt växande företag med fortsatta expansionsplaner. Vi söker dig som - Har erfarenhet av arbete inom fastighetsskötsel och -teknik. För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet från en liknande roll i branschen, kanske arbetar du idag som arbetsledare eller driftledare? - Det är meriterande om du tidigare har vana att hantera budget, schemaläggning, kvalitetsuppföljning eller inventering. - Har erfarenhet av personalansvar eller arbetsledningsansvar. - Utbildning inom fastighetsteknik är meriterande, men inget krav. Viktigast är att du har relevant arbetserfarenhet inom området. - Har goda kunskaper i svenska, i tal såväl som skrift. - Har B-körkort (manuell) Som person är/har du - Bra på att coacha och skapa engagemang. Du berömmer dina medarbetar, men är också noga med att ge konstruktiv feedback och föregår med gott exempel så att dina medarbetare utvecklas. - Ansvarstagande. Du håller vad du har lovat och räds inte utmaningar. - God kommunikationsförmåga. En tydlig och rak kommunikation tror vi kommer att vara ett viktigt verktyg i ditt ledarskap. - Förmåga att ta beslut. Det kan låta lätt, men vi vet att utmaningar, stora som små, kräver att beslut fattas, ibland hastigt. - Humor! Vi har roligt på jobbet, och det vill vi att du också ska bidra till! Ibland blir det inte som man har tänkt sig, och då tror vi på vikten av gemenskap, förmåga att bibehålla en positiv anda och att fortsätta inspirera. Övrig information - Placering: Göteborgsområdet - Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 mån provanställning - Start: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt Om oss Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat av bolagen: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! (https://bredablickforvaltning.se/om-oss/) Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer telefonavstämning och intervju.

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024