Koordinator till längre konsultuppdrag med fokus på möten och event
Wise Professionals AB
Övriga utbildare och instruktörer

Vi på The Pace söker nu en noggrann och självgående koordinator till ett längre uppdrag hos en av våra kunder. Rollen innebär att du får en central funktion i att stötta verksamheten med koordinering och administration kring olika typer av interna och externa möten – både fysiska och digitala. Detta är ett uppdrag på heltid med start i augusti 2025 och förväntas pågå till augusti 2027. Arbetet sker i huvudsak från kontoret i Malmö med viss möjlighet till flexibilitet. Om rollen I det här uppdraget kommer du att vara med och säkerställa att rätt processer, mallar och underlag finns på plats för att stödja planeringen och genomförandet av olika typer av event. Du arbetar nära både interna team och externa kontakter och får en viktig roll i det dagliga samarbetet. Exempel på arbetsuppgifter Koordinering och administration av möten och event Stöd i praktiska frågor kring bokningar, utskick och uppföljning Kvalitetssäkring av material, mallar och informationsflöden Hantering av interna system kopplade till avtal, leverantörer och mötesplanering Löpande samarbete med flera olika funktioner i organisationen Vi söker dig som Har några års erfarenhet av en koordinerande eller administrativ roll Är strukturerad, lösningsorienterad och van att hantera flera uppgifter samtidigt Har god systemvana och lätt för att sätta dig in i digitala verktyg Trivs i en roll med många kontaktytor och ett högt servicetänk Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska När du blir en av oss Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Emma Rehn ([email protected]) och Konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf ([email protected]) . Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta därför inte med att skicka in din ansökan!  Vi ser fram emot att höra från dig!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
CRM-Analytiker till Rusta
Wise Professionals AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Exempel på uppgifter och ansvarsområden: Analysera kund och försäljningsdata för att identifiera trender, beteenden och möjligheter för förbättring. Utveckla och underhålla rapporter och dashboards för att övervaka viktiga KPI:er. Samarbeta med marknadsförings- inköps- och försäljningsteam för att implementera datadrivna strategier. Utföra segments- och målgruppsanalys för att stödja framtagandet av erbjudanden, kampanjer som driver kundengagemang. Övervaka och optimera CRM-system för att säkerställa datakvalitet och integritet. Presentera insikter och rekommendationer till Marknadsledningen och andra intressenter. Vem är du? För att bli framgångsrik i rollen tror vi att du har mycket god kommunikations- och presentationsförmåga. Du trivs i att arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du har/är: Några års erfarenhet av dataanalys, helst inom CRM eller kundanalys. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med stora datamängder. Erfarenhet av att använda analysverktyg som SQL, Excel, Tableau, Power BI eller liknande. Relevant utbildning inom statistik eller datavetenskap, alternativt kunskap genom erfarenhet. Förståelse för databashantering och goda statistikkunskaper. Förståelse för CRM-processer, kundstrategier och kundrelaterade nyckeltal. Mycket god engelska i tal och skrift. Om Rusta På Rusta är vi övertygade om att företagets framgång bygger på medarbetarnas framgång. Det finns fler anledningar till att det är roligt och utmanande att arbeta med marknad och kommunikation hos oss. Framför allt för att vi lyckats förvalta vår historia parallellt med stort fokus på innovation, hållbarhet och marknadstrender! Rusta vill vara det självklara förstahandsvalet när du ska förnya och fylla på hemma. Sedan vi öppnade 1986 har vi fördubblat vår omsättning vart femte år. Detta tack vare ett unikt och framgångsrikt affärskoncept, där logistiken är en av det viktigaste pusselbitarna. Vi har nämligen full kontroll över både inköps- och transportkedja och undviker på så sätt dyra mellanhänder. Allt efter vi växer kan vi erbjuda dig ännu längre priser. Det innebär också att vi får bättre förutsättningar att kunna erbjuda ännu fler kunder Rustas breda sortiment av hem-och fritidsprodukter, med bra kvalitet till marknadens lägsta priser. Vår devis Det ska inte vara dyrt att välja hållbart är ett fundament som vi står stadigt på. Hos Rusta ska det vara enkelt att förnya och fylla på hemma utan att behöva kompromissa med vårt gemensamma ansvar gentemot kommande generationer. Låter det intressant? I den här rekryteringen samarbetar vi med KIMM / Wise Professionals. Vi ser fram emot din ansökan med CV på kimm.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail pga GDPR. Processen innehåller arbetspsykologiska tester. Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Processen kommer att vara pausad under vecka 29-32 pga semester. Varmt välkommen med din ansökan!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Ekonom till ApartDirect
Wise Professionals AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om rollen Vi söker dig som vill ta ett helhetsansvar för koncernens ekonomi och samtidigt vara en del av ett team där självledarskap, prestigelöshet och närhet till besluten är en självklarhet. Som ekonom hos oss kommer du att arbeta operativt med den löpande redovisningen, upprätta bokslut och vara en nyckelperson i det dagliga ekonomiarbetet. Du ansvarar för bolagets ekonomi från grunden – med möjlighet att successivt växa in i mer avancerade uppgifter såsom årsredovisning och deklaration. Rollen innebär även uppföljning av finansiella KPI:er, delaktighet i budgetarbetet och samarbete med inhyrd konsult kring koncernredovisning och konsolidering. Det finns god stöttning i organisationen och vi ser gärna att du utvecklas och växer in i en mer senior roll över tid. Tjänsten är med placering på Hammarby Allè och du rapporterar till VD för ApartDirect. Vem är du? Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har god förståelse för redovisning, analys och rapportering. Du är trygg i att arbeta självständigt med den löpande redovisningen och har erfarenhet av bokslutsarbete enligt K3. Du ser det som en naturlig del av din utveckling att successivt ta dig an mer komplexa uppgifter i takt med att du växer i din roll. Eftersom mycket av vårt ekonomiarbete är automatiserat och vi hanterar många transaktioner dagligen, är det viktigt att du är systemvan och har ett digitalt arbetssätt. Vi arbetar i Fortnox, som är integrerat med vårt bokningssystem, och våra kunder använder flera olika betalningslösningar – vilket ställer krav på struktur och noggrannhet. Som person är du noggrann men har också förmågan att lyfta blicken och se helheten. Du är initiativtagande, trivs med frihet under ansvar och har ett starkt självledarskap. Hos oss får du möjlighet att påverka, utvecklas och växa i takt med bolaget. Vad erbjuder vi? ApartDirect är ett bolag som kombinerar känslan av ett litet familjeföretag med styrkan av en större organisation. Vi har en kultur som präglas av tillit, ansvar och öppenhet. Vi har regelbundna gruppmöten, individuella samtal och mycket digital kommunikation. Vår VD och grundare Mikael är närvarande, prestigelös och lyhörd – han fungerar som ett bollplank och bidrar aktivt till att våra medarbetare utvecklas. Om ApartDirect ApartDirect är ett familjeföretag med uthyrning av hotellägenheter i Stockholm och Linköping. Vi startade i Stockholm 2012 och erbjuder idag uthyrning av möblerade lägenheter i 7 olika lägenhetshotell på populära platser runt om i Stockholm och Linköping. Våra hemtrevliga hotellägenheter är prisvärda, modernt inredda och utrustade med kök och allt annat som behövs för både långa och korta vistelser. Alla våra möblerade lägenheter är väl omskötta och vårt serviceteam är bara ett telefonsamtal bort, dygnet runt, för att ni ska känna er trygga och bekväma under hela er vistelse hos ApartDirect. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar ApartDirect med Eqonomy – en del av Wise. Du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på wise.se och du får då svara på några korta frågor. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Webbaserade tester och bakgrundskontroll kommer vara en del av denna rekryteringsprocess i nästa steg. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta Karin Steenstrup på [email protected]. Vi gör urval och intervjuar löpande så rollen kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Stort lycka till och välkommen med din ansökan!

11 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
HR Manager Sverige till Gasum
Wise Professionals AB
Personal- och HR-specialister

Om Gasum Gasum erbjuder experttjänster inom renare energi för industri och kraftvärmeproduktion, samt renare bränslelösningar för väg- och sjötransporter. Vi etablerar gastankstationer över hela Sverige och hjälper våra kunder att minska både sitt eget och deras kunders miljöavtryck. Som marknadsledare inom vår sektor är vår ambition att fortsätta att växa med den svenska marknaden. Gasum-koncernen har omkring 330 anställda i Finland, Norge, Sverige och Tyskland. Vi hade en omsättning på drygt 1,6 md SEK 2022 och ägs av finska staten.  Om rollen Som HR Manager Sverige har du det övergripande ansvaret för HR-arbetet inom vår svenska organisation med cirka 100 anställda. Du rapporterar till vår nordiska HR-direktör och är en del av det nordiska HR-teamet. Rollen är bred och självständig – här får du möjlighet att arbeta nära våra linjechefer, driva både dagligt HR-arbete och långsiktiga initiativ, samt bidra till ett gott ledarskap och ett inkluderande arbetsklimat. Tjänsten är mestadels placerad i Linköping, men det finns även möjlighet att utgå från våra kontor i Göteborg eller Stockholm om du är villig att emellanåt besöka Linköping. I övrigt tillämpar vi en hybridmodell med tre dagar i veckan på kontoret. Huvudsakliga ansvarsområden Leda och säkerställa efterlevnad av arbetsrätt, kollektivavtal och fackliga relationer i Sverige. Utforma och driva HR-initiativ som möter både svenska affärsbehov och koncernens övergripande strategi – du bidrar aktivt till det nordiska HR-arbetet med lokal förankring och affärsnära perspektiv. Fungera som strategisk HR-partner till våra svenska ledare med ett tydligt fokus på att utveckla organisationen, stötta i förändringsresor och bidra till långsiktig förflyttning. Stärka ledarskapet i organisationen genom att coacha, utmana och stötta chefer i deras dagliga arbete samtidigt som du driver utveckling av framtida ledare och nyckelpersoner. Främja en stark kultur och en god medarbetarupplevelse genom att initiera och följa upp aktiviteter kopplade till engagemang, trivsel och arbetsmiljö. Säkerställa att HR-processer inom t.ex. onboarding, performance, successionsplanering och kompetensutveckling fungerar smidigt och i linje med affärsbehov. Ta fullt ansvar för den svenska löneprocessen från underlag till kvalitetssäkring i nära samarbete med vår externa lönepartner. Fungera som HR-stöd även för vår verksamhet i Tyskland (ett fåtal kollegor), inklusive ansvar för lokal lönehantering och kontakt med extern partner. Bygga broar mellan lokala och nordiska HR-perspektiv och aktivt bidra till samsyn, samarbete och gemensam utveckling i hela Gasum. Bidra till ökad intern effektivitet och stärkt samarbete både lokalt och inom den nordiska HR-organisationen Etablera och driva en tydligare och mer integrerad DEI-agenda (diversity, equity & inclusion) Stödja organisationen i tillväxtresor och potentiella förvärv utifrån ett HR-perspektiv, inklusive integration och förändringsledning Din profil Vi söker dig som är trygg i din HR-kompetens och van att arbeta självständigt i en bred och affärsnära roll. Du har ett starkt eget driv, god samarbetsförmåga och trivs i en dynamisk och förändringsinriktad miljö. Du är van vid att ta initiativ, arbeta strukturerat och bygga upp goda relationer – både med chefer, medarbetare och fackliga parter. Du har ett coachande och lösningsorienterat förhållningssätt, och ser HR som en integrerad del av affären. Du har lätt för att växla mellan operativa uppgifter och mer långsiktigt strategiskt arbete. Eftersom rollen är relativt självständig behöver du trivas med att ta ägarskap och fatta beslut – samtidigt som du gärna samarbetar med kollegor inom det nordiska HR-teamet och i andra delar av verksamheten. För att lyckas i roller tror vi att du har: Flera års erfarenhet av brett HR-arbete som Senior HRBP eller HR Manager. Mycket goda kunskaper i svensk arbetsrätt och erfarenhet av fackliga förhandlingar och dialoger God erfarenhet av att arbeta nära chefer och driva HR-initiativ på egen hand Vana att växla mellan operativt och strategiskt arbete Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt God systemvana. Det är meriterande om du har vana att arbeta i kunskaps/tekniskt-intensiva bolag, vi ser också fördelaktigt på att du har arbetat som ensamt HR-Ansvarig och trivs i att arbeta självständigt. Delar du vår inställning och har vi väckt ditt intresse? I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Consulting. För att säkerställa en objektiv och icke-diskriminerade rekrytering kommer du att få genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna process. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Abdullah Uzunel ([email protected]). Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.  Varmt välkommen med din ansökan!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Konsult: lönesystem och processoptimering på 50%
Wise Professionals AB
Löne- och personaladministratörer

Din bakgrund Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att analysera och effektivisera löneprocesser, där du identifierar och tar bort manuella arbetsflöden. Du har ett strukturerat arbetssätt, är van vid att driva förbättringsarbete och att implementera smarta hållbara lösningar i nära samarbete med interna team. Du har dessutom god vana av att arbeta i system som Quinyx och Hogia. Det är meriterande om du har god kunskap om Microsoft-miljöer. För att lyckas i uppdraget behöver du ha en stark kommunikativ förmåga, trivas i samarbete med andra – och inte minst: vara operativ. Du är bekväm med att själv vara en aktiv del i det dagliga arbetet och bidra hands-on i processerna. Ditt uppdrag I detta uppdrag kommer du att stötta vår kund i centrala Stockholm i arbetet med att optimera lönesystem och effektivisera manuella arbetsmoment. Fokus ligger på att förbättra integrationerna mellan Quinyx och Hogia, samt att skapa mer effektiva och skalbara processer. Du kommer att arbeta nära lönespecialister och ha en viktig roll i att säkerställa att processerna stödjer verksamhetens behov både på kort och lång sikt. Uppdraget kräver att du är operativ och delaktig i det löpande arbetet, inte enbart i analys och förbättringsarbete. När du blir en av oss Som konsult hos oss lovar vi den bästa tiden i din karriär. Du kommer från dag ett att komma in i ett sammanhang som ger dig en snabb utveckling i karriären, samtidigt som du får vara med och påverka framtidens arbetsplatser. Välkommen till en värld full av möjligheter! Läs mer om livet som konsult vi oss här! Nyfiken på att veta mer? Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Gabriella Olaison ([email protected]) och Konsultchef Kim Lovén ([email protected]). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot din ansökan

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Compensation & Benefits administratör till Norconsult
Wise Professionals AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker nu en HR&Lön specialist att arbeta i roll som Compensation & Benefits-administratör till Norconsult Sverige. Uppdraget startar som konsult via Wise Consulting och går efter 8 månader över i en tillsvidareanställning hos Norconsult, en av Nordens största rådgivare inom samhällsplanering och projektering som ingår i den norska Norconsult-koncernen. Våra medarbetare anlitas som expertstöd i många viktiga och spännande samhällsprojekt. Rollen som Compensation & Benefits-administratör är en viktig del av Norconsults HR- och Löneteam som består av 7 personer varav 3 på Lön. Vi är en rolig och omtänksam avdelning som drivs av att leverera en medarbetarupplevelse i toppklass. Här finns möjlighet att både påverka och utveckla interna processer. Du kommer att ansvara för administration kopplat till ersättning, förmåner och lön. Du säkerställer att anställda får korrekt ersättning i rätt tid, att förmånssystemen fungerar smidigt och att Norconsult följer gällande lagar och interna policys. Det råder ett tätt samarbete med både HR, ekonomi och externa leverantörer som pensionsbolag och förmånsportaler. Dina huvuduppgifter kommer att bestå av: Kvalitetssäkra och administrera löneunderlag i samarbete med lönefunktionen Hantera frågor kring pensioner, försäkringar och andra personalförmåner Stötta ekonomiavdelningen med rapportering av personalrelaterade kostnader Vara kontaktperson för anställda i frågor om lön och förmåner Uppdatera interna system vid förändringar i anställningar och stötta övrig löneadministration Uppdraget är på heltid, med placering på Norconsults huvudkontor vid Lindholmspiren i Göteborg. Din profil Erfarenhet av en liknande administrativ roll inom HR eller lön Grundläggande kunskaper om lönehantering, lönesystem och kompensationsstrukturer Goda kunskaper i Excel och vana att arbeta med siffror Ett strukturerat arbetssätt och hög noggrannhet Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska  Vi ser det som meriterande med erfarenhet av system som Agda, Hogia, SAP, Zalaris och Workday samt tidigare arbete med pensions- och förmånssystem Om Norconsult Norconsult är ett av Nordens ledande konsultföretag inom samhällsbyggnad som kom-binerar ingenjörskonst, arkitektur och digital expertis i projekt av alla storlekar, för pri-vata och offentliga kunder. Genom innovation och samarbete, och med vårt syfte ”Varje dag förbättrar vi vardagen”, söker vi ständigt efter hållbara, effektiva och sam-hällsnyttiga lösningar. Vi är 6500 medarbetare i koncernen och 1400 medarbetare i Sverige utspridda på 40 kontor. Med över 140 kontor i Norge, Sverige, Danmark, Island, Polen och Finland kombinerar vi tvärfacklig expertis med lokal närvaro. För Norconsult är allas lika värde en grundförutsättning. Målsättningen är att våra med-arbetare ska ha samma möjligheter att nå sin fulla potential oavsett vem de är eller hur de identifierar sig. En större bredd av perspektiv hjälper oss att förstå samhällets alla delar, utmanar oss i våra uppdrag och leder till en högre grad av innovation. Vi välkom-nar därför medarbetare med olika bakgrund och erfarenheter. Du behöver behärska svenska obehindrat i tal och skrift för att kunna verka i rollen, men det är inget krav att det är ditt modersmål. När du blir en av oss Som konsult hos Wise HR erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise HR ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Wise HR är rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med kunder och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medar-betares arbetsglädje. Vi är en del av Wise Group, noterat på Nasdaq Stockholm Small Cap och finns idag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö/Öresund. Vi präglas av att vara en tillväxtorganisation - vår kultur andas nyfikenhet samt att vi är modiga och professionella i allt vi gör. Hos oss får du vara del av att ständigt utveckla både dig själv och dina kunder. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod i våra kunduppdrag liksom i vår egen rekrytering. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad kompetensförsörjning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Nyfiken på att veta mer? Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
HR-administratörer i Stockholm!
Wise Professionals AB
Personal- och HR-specialister

Just nu söker vi skickliga HR-administratörer för kommande konsultuppdrag hos våra kunder i Stockholm. Vi letar efter dig som gillar att kavla upp ärmarna, snabbt sätta dig in i nya sammanhang och bidra med trygghet och struktur i HR-arbetet. Som konsult hos oss blir du en viktig representant för Wise Consulting och arbetar ute hos någon av våra kunder – ofta under en begränsad period, till exempel vid sjukfrånvaro, föräldraledighet eller arbetstoppar. Du blir anställd av oss på Wise i samband med uppdrag. Uppdragen kan variera i omfattning, och vi välkomnar dig som söker både heltid och deltid Arbetsuppgifter: Stöd i det dagliga HR-arbetet och administration kopplat till anställningsprocesser Hantering av anställningsavtal, intyg, lönelistor och systemuppdateringar Stöd i rekryteringsprocesser och onboarding Kontakt med chefer och medarbetare i personalrelaterade frågor Övrigt förekommande HR-administrativt arbete Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av HR-administration eller liknande Trivs med att arbeta strukturerat, serviceinriktat och självgående Har god systemvana – erfarenhet av exempelvis Agda, HR-plus, Workday, SAP SuccessFactors, Visma eller liknande är meriterande Är flexibel, kommunikativ och trygg i nya miljöer Konsultrollen passar dig som gillar variation och som snabbt kan skapa förtroende i nya sammanhang. Det är meriterande om du tidigare arbetat som konsult eller har erfarenhet från flera olika verksamheter Nyfiken på att veta mer? Du får gärna kontakta oss om du har frågor. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Vi kontaktar dig så fort vi ser en potentiell matchning med någon av våra kunder! Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

79 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Serviceproffs sökes! Ta klivet till en administrativ roll!
Wise Professionals AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi på The Pace är specialister på att matcha rätt person med rätt administrativ roll – och vi vet att det handlar om mer än vad som står på ditt CV. Vi söker dig som har driv, energi och en vilja att utvecklas. Om du är van vid att hantera kunder, organisera, hålla koll på detaljer och samarbeta i ett högt tempo – då har du redan en fantastisk grund att bygga vidare på! Många som jobbar inom service har också en teknisk nyfikenhet utan att kanske tänka på det. Kanske använder du digitala kassasystem, hanterar bokningar online eller löser kundproblem via olika digitala verktyg? Den typen av erfarenhet är ovärderlig i en administrativ roll där teknik och system ofta är en central del av jobbet. Din förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och hitta lösningar kommer att vara en stor tillgång! Hos oss kan du få möjligheten att ta steget in i en administrativ roll där du får nytta av dina färdigheter inom service, koordinering och problemlösning. Vad kan du förvänta dig? Möjlighet att matchas med en administrativ tjänst som passar din bakgrund och ambition Ett första steg in i kontorsvärlden – med stöd och vägledning längs vägen Nya utvecklingsmöjligheter och chansen att bygga en långsiktig karriär Nu är det dags att ta steget! Skicka in din ansökan eller connecta med oss – vi matchar löpande rätt personer med rätt roller. Genom att bli en del av vårt nätverk får du tillgång till nya karriärmöjligheter när de dyker upp! När du blir en av oss Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Vi vill göra dig uppmärksam på att det här är en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som konsult via The Pace. Annonsen är inte kopplat till något skarpt uppdrag. Varmt välkommen med din ansökan!

87 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025