Vill du arbeta utomhus, utvecklas med kunniga kollegor och vara med och skapa trivsamma utomhusmiljöer? Trädgårdsbolaget söker nu en erfaren och skicklig medarbetare inom trädgård som är redo att blomstra i sin roll Om Trädgårdsbolaget Sydost Vi är en ledande aktör inom design och underhåll av trädgårdar och utemiljöer. Våra tjänster sträcker sig från kreativ trädgårdsplanering till professionell trädgårdsskötsel för både företag och privatpersoner. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att skapa inspirerande utemiljöer. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats där du ges möjlighet att växa & utvecklas, både inom organisationen som helhet men också på ett personligt plan. Arbetsuppgifter I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att arbeta med alla förekommande sysslor inom trädgård, däribland: Grönyteskötsel med vanligt förekommande arbetsuppgifter Plantering Trädbeskärning Trädgårdsstyling Krav för tjänsten Praktisk arbetslivserfarenhet inom trädgårdsarbete Behörighet och vana av röjsåg Goda kunskaper i svenska i tal och skrift B-körkort Du trivs med fysiskt arbete i en utomhusmiljö Meriterande kvalifikationer Trädgårdsmästare - är du trädgårdsmästare och innehar relevant utbildning inom området kommer vi betrakta det som starkt meriterande Motorsågskörkort - samt god kunskap & erfarenhet av att hantera motorsåg Växtkunskap - kännedom om växter, skötselmetoder & beskärningsteknik Trädgårdsdesign - Har du utbildning eller erfarenhet inom trädgårdsdesign är det ett plus i kanten Vi söker dig som Vi söker dig som är positiv, flexibel och trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Du är social, serviceinriktad och har ett öga för detaljer. Du uppskattar omväxling, gillar att vara utomhus och har en lösningsorienterad approach. Har du en vilja att lära dig nytt inom trädgård och bidra till fina utemiljöer är du rätt person för oss. Ett genuint intresse av natur, grönska & trädgård ser vi också som nödvändigt, både för att lyckas men också trivas i rollen. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag-Fredag, 07-16 Placering: Kalmar Anställningsform: 100% anställningsgrad. Initialt en sommaranställning med förhoppningar om att därefter övergå till en tillsvidaretjänst Sista ansökningsdag: 2025-06-29 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmars partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner i annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.
Bli en nyckelspelare för framtidens hållbara arbetsmiljöer – Kinnarps Nyköping söker Säljare Vill du vara med och förändra en hel bransch? Marknaden skriker efter hållbara lösningar – och vi på Kinnarps tar ledningen. Nu söker vi dig som vill kombinera affärer med värderingar – och jobba med ett av marknadens mest respekterade erbjudanden. Hos oss får du chansen att göra verklig skillnad – för människor, organisationer och miljö. Om oss – Kinnarps i NyköpingKontorsfackhandlarna i Nyköping AB är ett privatägt bolag som verkar under det starka Kinnarps-varumärket. Vi täcker Nyköping, Oxelösund, Trosa och Gnesta – en expansiv region där efterfrågan på hållbara, genomtänkta arbetsmiljöer växer snabbt. På Gumsbacken i Nyköping har vi ett modernt showroom som vi delar med Gibon Nyköping. Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar för kontor, utbildning och vård. Sedan 1942 har vi kombinerat kvalitet, ergonomi och design med ett genuint miljötänk. All tillverkning sker i Sverige och vi verkar i över 40 länder. Vad erbjuder rollen?Det här är en säljroll med stor variation och mycket frihet. Du är med och driver vår affär lokalt, från första kundkontakt till färdig leverans. Du rapporterar till vår lokala VD och arbetar nära såväl kollegor som projektledare, inredare och leverantörer. Rollen innebär att: Du proaktivt säljer värdeskapande helhetslösningar inom arbetsplatsdesign – från ergonomiska kontorsmiljöer till skolor och omsorgsmiljöer. Du identifierar behov, håller presentationer, tar fram lösningsförslag tillsammans med våra inredare och följer affären hela vägen i mål. Du bearbetar både befintliga och nya kunder, framför allt beslutsfattare inom offentlig och privat sektor. Du bidrar till att våra kunder skapar hållbara och inspirerande miljöer där människor trivs och presterar. Du arbetar i ett team med högt i tak, prestigelös kultur och en inkluderande anda. Vi erbjuder: Ett starkt och hållbart varumärke i ryggen. Ett erfaret, värderingsstyrt team i Nyköping. Möjlighet att kombinera affärer med kreativitet, samhällsnytta och långsiktiga relationer. Friskvårdsbidrag erbjuds efter avslutad provanställning. En sund balans mellan arbete och privatliv. Vem är du? Du är driven och affärsmässig – men också nyfiken, relationsskapande och passionerad kring hur människor arbetar och mår. Du kanske inte har sålt inredning tidigare, men du har ett öga för färg, form och funktion. Du kanske: Gillar smart design och inspireras av arkitektur och ergonomi. Följer trender inom kontor, hemarbete eller arbetsmiljö. Du känner troligen igen dig i detta: Du har erfarenhet av försäljning, gärna B2B, och trivs med att jobba långsiktigt med dina kunder. Du är strukturerad och målinriktad – du planerar, följer upp och är uthållig. Du är kommunikativ och trygg i att presentera idéer och lösningar i personliga möten, exempelvis i vårt showroom eller runt ett fikabord. Du är lösningsorienterad och har förmågan att förstå kundens behov – ofta innan de själva gör det. Meriterande: Erfarenhet av försäljning till offentlig sektor eller projektbaserad försäljning. Vana att jobba i CRM-system. Intresse för eller erfarenhet av inredningsprogram eller designverktyg. Du har: Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort. Varför välja Kinnarps? Till skillnad från många andra aktörer säljer vi inte bara möbler – vi skapar helhetslösningar som ger långsiktigt värde för våra kunder. Våra kunder ska uppleva ett ökat värde i sin verksamhet när de samarbetar med oss. Vår kunskap guidar dem till hållbara inköp och inkluderar ergonomi, ekonomi, arbetsmiljö och miljö. Vi är certifierade enligt ISO 9001 och 14001, vilket innebär att vi arbetar systematiskt med förbättringar – både internt och för våra kunder. Med svensk produktion, ett starkt hållbarhetsfokus och ett gediget helhetstänk hjälper vi våra kunder att bygga smarta, vackra och funktionella arbetsmiljöer. Du får jobba med något som betyder något – och du får växa tillsammans med oss. Ingen dag är den andra lik. Placeringsort:Nyköping, med kundmöten i närområdet. Körkort krävs. Anställningsform och förmåner: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: Kontorstider, med viss flexibilitet Kollektivavtal: Ja Friskvårdsbidrag: Ja (efter provanställning) Vill du skapa framtidens arbetsmiljöer tillsammans med oss? Välkommen att höra av dig – vi intervjuvar löpande och ser fram emot att lära känna dig! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Nu söker NTM Sverige AB en montör till sin anläggning i Kalmar. NTM AB är norra Europas ledande sopbilsleverantör och är ett familjeägt företag från den svenskspråkiga kusten i Finland. NTM har levererat enheter i Sverige sedan 1961 och satsar nu expansivt och långsiktigt i Kalmar. Företaget vill lyfta och utveckla den långa traditionen Kalmar har av sopbilstillverkning och den höga kompetens, expertis och erfarenhet som finns här i Kalmarregionen. Du kommer att bli en del av vårt dynamiska och engagerade team och arbeta tillsammans med kollegor som värdesätter engagemang, viljan att utvecklas tillsammans och att växa med företaget. Vi är stolta över att erbjuda en arbetsmiljö som främjar utveckling och tillväxt, med goda förmåner och stora möjligheter till karriärutveckling. Vi förväntar oss att du som söker värnar om hög säkerhet, hög kvalitét, god gemenskap och respekt för individen. Huvudsakliga arbetsuppgifter Montering av kompletta sopbilsaggregat från grunden inklusive hydraulik, pneumatik och el. Installation på förekommande lastbilschassier för den nordiska marknaden. Krav för tjänsten Svenska flytande i tal och skrift Tekniskt grundintresse Social kompetens och en vilja att utvecklas och jobba i team Övrigt meriterande för tjänsten B-körkort, C-körkort, truckkort och/eller traverskort är meriterande Erfarenhet av ritningsläsning Monteringsvana Tidigare arbete inom fordons- lastbilsindustrin med tillverkning eller service Erfarenhet av fordonselektronik och fordons el Relevant teknisk utbildning Vi söker dig som: Är en positiv, lyhörd, noggrann och lösningsorienterad person som trivs i en tekniskt utmanande miljö. Du ska vara nyfiken, hjälpsam och ha en stark samarbetsförmåga. Din vilja att utvecklas, förbättra arbetsmetoder, tekniska nyfikenhet och förmåga att arbeta självständigt gör dig till en viktig del av vårt team, där hållbarhet och innovation står i fokus. ÖvrigtStart: Enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag till torsdag, 06:45–15:45, fredag 06.45-14:30 Placering: Kalmar Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Vi är anslutna till Teknikföretagen/IF-Metalls kollektivavtal. Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Sista ansökningsdag: 2025-06-27 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmar som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos NTM Sverige AB och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.
Vill du använda din passion för köksdesign och samtidigt arbeta kundnära med försäljning? Vi befinner oss i en expansiv fas och står inför en spännande resa där framtidstron är stark. Vi söker nu en affärsmässig, driven kökssäljare att bli en del av vår Marbodal-familj! Om oss Marbodal är ett av Sveriges mest välkända köksvarumärken och en del av Nobia – Europas ledande köksspecialist. Med 100-åriga rötter i det svenska hantverket och blicken mot framtiden skapar vi kök med omtanke – om människan, hemmet och miljön. Hos oss står hållbarhet, kvalitet och funktion i centrum. Här kliver du in i en nyckelroll i ett expansivt företag med hjärta, driv och stora ambitioner. Du blir en del av en familjär och prestigelös kultur med stora möjligheter till såväl personlig som professionell utveckling. Arbetsuppgifter som köksdesigner & säljare på Marbodal Möta och vägleda kunder genom hela köksprocessen – från behovsanalys till färdigt kök Skapa kreativa kökslösningar med hjälp av ritprogram och din kunskap inom formgivning Driva försäljningsprocessen och bygga långsiktiga kundrelationer Planera, offerera och följa upp kundprojekt Samarbeta med montörer och leverantörer för lyckad leverans Krav för tjänsten Dokumenterad erfarenhet av försäljning och kundrelationer - du har arbetat med kunder och förstår vikten av relationsbyggande Eftergymnasial utbildning - företrädesvis inom design, inredningsarkitektur, projektledning eller motsvarande Vana av att arbeta i ritprogram – du ska kunna visualisera och ta fram avancerade kökslösningar God kommunikativ förmåga – du uttrycker dig tydligt och professionellt, såväl muntligt som skriftligt Mycket god svenska & engelska i tal och skrift - du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska B-körkort och tillgång till egen bil Hög IT-mognad och trygghet i office-paketet Meriterande kvalifikationer Tidigare erfarenhet från likvärdig roll inom köksbranschen Intresse och erfarenhet av marknadsföring & SoMe God förståelse för ekonomi och affärsmässiga samband Utbildning inom arkitektur, inredningsdesign, affärsutveckling eller liknande område Vem är du? Vi söker dig som vill mer än att bara sälja kök – du vill vara med och bygga något större. Du är ansvarstagande, affärsmässig och genuint intresserad av att skapa goda kundrelationer som håller över tid. Hos oss får du inte en färdig mall att kliva in i, tvärtom. Vi är ett mindre bolag i tillväxt, där du kommer ha stor möjlighet att påverka både arbetssätt, processer och kundupplevelser. Det kräver att du är initiativtagande, prestigelös och trivs i en dynamisk miljö där alla hjälps åt och stöttar varandra. För att trivas, men också lyckas i rollen behöver du ha ett öga för detaljer och förstå att köksdesign handlar om mycket mer än att matcha färger – vi jobbar med komplexa lösningar som kräver både teknisk förståelse och fingertoppskänsla. För att lyckas i rollen är du relationsorienterad, serviceinriktad och alltid mån om att lämna ett professionellt intryck. Du gillar att göra affärer, men aldrig på bekostnad av kundens upplevelse - för oss är nöjda kunder grunden i allt vi gör. Övrigt Start: Tillträde sker enligt överenskommelse Arbetstider: Vardagar ca kl 9-18 samt helger enligt schema Placering: Kalmar Anställningsform: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning Sista ansökningsdag: 2025-06-26 Notera att urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Svaren på ansökningsfrågorna ligger till grund för vår bedömning. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmars partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos Marbodal, och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi erbjuder kompletta lösningar inom byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – och arbetar alltid med kvalitet och kundfokus i varje led. Vi växer och söker därför en kalkylator som kan bidra till att vi håller hög precision i våra anbud och projektplaneringar. Rollen är nyckelfunktion i vårt team och innebär både analys, struktur och affärsförståelse. Rollens ansvarsområdenSom kalkylator på INAB ansvarar du för att: Räkna på inkommande jobb och offerter Göra budgetering och tidsberäkningar (Eventuellt även arbeta med inköp) Arbeta tätt tillsammans med projektledningen Bidra till att vi ger kunderna rätt lösning till rätt pris Krav Du har en teknisk utbildning i grunden – gärna inom industri, bygg, konstruktion eller produktion. Alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning, men relevant praktisk erfarenhet kan väga upp för det. Du har god förståelse för ritningar, materialval och hur tillverkningsflöden fungerar i praktiken. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från branscher som smide, mekanisk verkstad eller byggrelaterad produktion. Meriterande: B-körkort Certifikat tidigare erfarenhet från smide, verkstad eller entreprenad Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Arbetsplatsen Placering: Nyköping (kontor och verkstad i samma byggnad) Resor kan förekomma vid behov Verkstaden är modern med stor kapacitet och välutrustad maskinpark Vem söker jobbet? Du är noggrann, analytisk och strukturerad. Du gillar ordning och reda, är trygg i dig själv och har lätt för att samarbeta. Du har troligtvis tidigare erfarenhet från teknisk administration, offertarbete eller projektkalkylering. Du är punktlig, kommer i tid, är social och har en god förmåga att både ta ansvar och kommunicera med kunder. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill vara en nyckelperson i projekten, där dina beräkningar gör skillnad Du vill jobba i en organisation med stark yrkesstolthet och korta beslutsvägar Du uppskattar tydliga förutsättningar, bra kollegor och frihet under ansvar Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi erbjuder kompletta lösningar inom byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – och arbetar alltid med kvalitet och kundfokus i varje led. Vi växer och söker därför en kalkylator som kan bidra till att vi håller hög precision i våra anbud och projektplaneringar. Rollen är nyckelfunktion i vårt team och innebär både analys, struktur och affärsförståelse. Rollens ansvarsområdenSom kalkylator på INAB ansvarar du för att: Räkna på inkommande jobb och offerter Göra budgetering och tidsberäkningar (Eventuellt även arbeta med inköp) Arbeta tätt tillsammans med projektledningen Bidra till att vi ger kunderna rätt lösning till rätt pris Krav Du har en teknisk utbildning i grunden – gärna inom industri, bygg, konstruktion eller produktion. Alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning, men relevant praktisk erfarenhet kan väga upp för det. Du har god förståelse för ritningar, materialval och hur tillverkningsflöden fungerar i praktiken. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från branscher som smide, mekanisk verkstad eller byggrelaterad produktion. Meriterande: B-körkort Certifikat tidigare erfarenhet från smide, verkstad eller entreprenad Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Arbetsplatsen Placering: Nyköping (kontor och verkstad i samma byggnad) Resor kan förekomma vid behov Verkstaden är modern med stor kapacitet och välutrustad maskinpark Vem söker jobbet? Du är noggrann, analytisk och strukturerad. Du gillar ordning och reda, är trygg i dig själv och har lätt för att samarbeta. Du har troligtvis tidigare erfarenhet från teknisk administration, offertarbete eller projektkalkylering. Du är punktlig, kommer i tid, är social och har en god förmåga att både ta ansvar och kommunicera med kunder. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill vara en nyckelperson i projekten, där dina beräkningar gör skillnad Du vill jobba i en organisation med stark yrkesstolthet och korta beslutsvägar Du uppskattar tydliga förutsättningar, bra kollegor och frihet under ansvar Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi erbjuder kompletta lösningar inom byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – och arbetar alltid med kvalitet och kundfokus i varje led. Vi växer och söker därför en kalkylator som kan bidra till att vi håller hög precision i våra anbud och projektplaneringar. Rollen är nyckelfunktion i vårt team och innebär både analys, struktur och affärsförståelse. Rollens ansvarsområdenSom kalkylator på INAB ansvarar du för att: Räkna på inkommande jobb och offerter Göra budgetering och tidsberäkningar (Eventuellt även arbeta med inköp) Arbeta tätt tillsammans med projektledningen Bidra till att vi ger kunderna rätt lösning till rätt pris Krav Du har en teknisk utbildning i grunden – gärna inom industri, bygg, konstruktion eller produktion. Alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning, men relevant praktisk erfarenhet kan väga upp för det. Du har god förståelse för ritningar, materialval och hur tillverkningsflöden fungerar i praktiken. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från branscher som smide, mekanisk verkstad eller byggrelaterad produktion. Meriterande: B-körkort Certifikat tidigare erfarenhet från smide, verkstad eller entreprenad Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Arbetsplatsen Placering: Nyköping (kontor och verkstad i samma byggnad) Resor kan förekomma vid behov Verkstaden är modern med stor kapacitet och välutrustad maskinpark Vem söker jobbet? Du är noggrann, analytisk och strukturerad. Du gillar ordning och reda, är trygg i dig själv och har lätt för att samarbeta. Du har troligtvis tidigare erfarenhet från teknisk administration, offertarbete eller projektkalkylering. Du är punktlig, kommer i tid, är social och har en god förmåga att både ta ansvar och kommunicera med kunder. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill vara en nyckelperson i projekten, där dina beräkningar gör skillnad Du vill jobba i en organisation med stark yrkesstolthet och korta beslutsvägar Du uppskattar tydliga förutsättningar, bra kollegor och frihet under ansvar Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Har du koll på lyft, gillar ansvar och är trygg bakom ratten? Vill du bli en viktig kugge i ett team med bred kompetens och riktigt bra stämning? Då kan det här vara något för dig. Nu söker vi på INAB Mekaniska i Nyköping en erfaren kran-/lastbilschaufför som också kan hugga i där det behövs. Om tjänsten – dina ansvarsområden Vi söker dig som har C-körkort och erfarenhet av att köra kranbil, gärna i byggmiljö. Du kommer att köra vår egen lastbil för leverans av färdigtillverkade stålkonstruktioner till kund, samt arbeta med kranlyft och montage ute på byggarbetsplatser där vi själva ansvarar för montering av smide. Kranen på fordonet har en kapacitet på 36 ton och en räckvidd på upp till 24 meter – därför är det viktigt att du är noggrann, säkerhetsmedveten och van vid att arbeta nära andra yrkesgrupper på plats. Du behöver trivas med både självständiga uppgifter och lagarbete. Meriterade om du även kan svetsa och kan utföra andra förekommande verkstadsarbeten då lastbilskörningen varierar efter produktion. Arbetsuppgifterna innefattar: Köra tung lastbil till/från kund, lager och arbetsplatser Utföra lyft- och monteringsarbeten med kran Samarbeta med montörer ute på plats Vid behov medverka i verkstadsarbeten Vi söker dig som: Har erfarenhet av att köra tung lastbil och hantera kran Har C- och B-körkort Har krankort Är trygg, noggrann, social och gillar att jobba i ett mindre team Tar ansvar, är lösningsorienterad och gillar kundkontakt Krav Krankort Heta arbeten Truckkort Meriterande Kunnig inom svets Placering & villkor Plats: Nyköping (kontor & utgångspunkt) Arbetstid: 07.00–16.00 Anställning: Heltid/tillsvidare med 6 månaders provanställning kollektivavtal: IF Metall Det här erbjuder vi dig Ett varierat jobb med frihet, ansvar och bra kollegor Friskvårdsbidrag Tillgång till kiropraktor/naprapat vid behov Stabilitet och trygghet i ett växande företag Riktigt bra utrustning och verkstad Låter det som något för dig? Sök redan idag – vi intervjuar löpande! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi arbetar med byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – med kvalitet i varje steg. Det som särskiljer oss är erfarenhet, kapacitet och ett lösningsorienterat arbetssätt. Många av våra kunder väljer oss för att vi kan ta hela kedjan – från konstruktion till färdig leverans. Just nu växer vi och söker därför en nyckelperson till vårt team. Rollens ansvarsområdenSom projektledare hos oss ansvarar du för att: Leda projekt från start till mål – inklusive kalkyl, planering, ritningsgranskning, materialbeställning och uppföljning Hålla i byggmöten och säkerställa att budget och tid hålls Driva smidesprojekt och vara tekniskt bollplank Arbetsleda teamet – både i verkstad och ute på projekt Arbeta självständigt såväl som i grupp, med god överblick och samarbetsförmåga Krav & meriterande Kompetenser: Teknisk utbildning, gärna ingenjörsutbildning i grunden (men rätt erfarenhet kan väga upp) Förmåga att läsa ritningar och räkna på projekt Dokumenterad erfarenhet från liknande roll, helst inom smide eller byggprojekt God materialkännedom B-körkort (krav) Meriterande: Certifikat, truckkort, svetsvana, erfarenhet från entreprenad- eller verkstadsmiljö Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård, fritt och varierat arbete Arbetsplatsen Geografisk placering: Nyköping Kontor och verkstad finns i samma byggnad Verkstaden är modern och välutrustad, med hög maskinkapacitet Vem söker jobbet? Vi tror att du är ordningsam, stabil och trygg i dig själv. Du är noggrann, initiativrik och van att jobba nära både kunder och kollegor. Du gillar struktur, men är också social och har lätt att skapa kontakt. Tidigare erfarenhet från liknande bransch är meriterande – men det viktigaste är att du har rätt driv, rätt värderingar och vilja att ta ansvar. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill ha en fri roll med ansvar – där du får leda projekt och påverka resultatet Du söker ett jobb där både kontor och produktion kombineras Du vill jobba i ett företag där beslutsvägarna är korta och där din insats märks Du vill vara del av ett team med yrkesstolthet och en stark kultur Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi arbetar med byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – med kvalitet i varje steg. Det som särskiljer oss är erfarenhet, kapacitet och ett lösningsorienterat arbetssätt. Många av våra kunder väljer oss för att vi kan ta hela kedjan – från konstruktion till färdig leverans. Just nu växer vi och söker därför en nyckelperson till vårt team. Rollens ansvarsområdenSom projektledare hos oss ansvarar du för att: Leda projekt från start till mål – inklusive kalkyl, planering, ritningsgranskning, materialbeställning och uppföljning Hålla i byggmöten och säkerställa att budget och tid hålls Driva smidesprojekt och vara tekniskt bollplank Arbetsleda teamet – både i verkstad och ute på projekt Arbeta självständigt såväl som i grupp, med god överblick och samarbetsförmåga Krav & meriterande Kompetenser: Teknisk utbildning, gärna ingenjörsutbildning i grunden (men rätt erfarenhet kan väga upp) Förmåga att läsa ritningar och räkna på projekt Dokumenterad erfarenhet från liknande roll, helst inom smide eller byggprojekt God materialkännedom B-körkort (krav) Meriterande: Certifikat, truckkort, svetsvana, erfarenhet från entreprenad- eller verkstadsmiljö Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård, fritt och varierat arbete Arbetsplatsen Geografisk placering: Nyköping Kontor och verkstad finns i samma byggnad Verkstaden är modern och välutrustad, med hög maskinkapacitet Vem söker jobbet? Vi tror att du är ordningsam, stabil och trygg i dig själv. Du är noggrann, initiativrik och van att jobba nära både kunder och kollegor. Du gillar struktur, men är också social och har lätt att skapa kontakt. Tidigare erfarenhet från liknande bransch är meriterande – men det viktigaste är att du har rätt driv, rätt värderingar och vilja att ta ansvar. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill ha en fri roll med ansvar – där du får leda projekt och påverka resultatet Du söker ett jobb där både kontor och produktion kombineras Du vill jobba i ett företag där beslutsvägarna är korta och där din insats märks Du vill vara del av ett team med yrkesstolthet och en stark kultur Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer