Brinner du för automation, AI och low-code? Till Vings IT avdelning söker vi nu en Power Platform & AI Specialist! Vad erbjuder vi? Arbeta med den senaste Microsoft-tekniken – Du får möjligheten att vara i framkant inom Power Platform och bidra till innovativa lösningar som stärker våra Citizen Developers. Spännande och utvecklande miljö – Ving erbjuder en dynamisk arbetsplats där du kan växa och utvecklas internt. Samarbete över gränserna – Du blir en del av ett nordiskt team som tillsammans skapar fantastiska upplevelser för våra gäster. Högt medarbetarengagemang – Vings interna medarbetarundersökning visar år efter år att de anställda trivs och är engagerade. Möjlighet till hybridarbete två dagar i veckan. Kollektivavtal, tjänstepension enligt ITP planen och trygghetsförsäkringar. Reseförmåner. ”Vi är en arbetsplats med ett stort kunnande och en stark drivkraft att ständigt förbättra vår verksamhet. Som en del av Nordic Leisure Travel Group erbjuder vi en spännande och utvecklande miljö med möjlighet till en intern karriär. Vår arbetsglädje och vårt höga engagemang visar sig i vår årliga medarbetarundersökning – och vi är stolta över att vara en arbetsplats där du kan växa och utvecklas.” Nordic Leisure Travel Group ingår researrangörerna Ving Sverige och Ving Norge, Globetrotter, Spies i Danmark, Tjäreborg i Finland, flygbolaget Sunclass Airlines, hotellkonceptet Sunwing Family Resorts, Ocean Beach Club och Sunprime Hotels. Gruppen säljer cirka 1 325 000 resor årligen i de nordiska länderna. Vem söker vi? Högskoleutbildning inom datavetenskap, teknik, matematik eller motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet Minst 3 års praktisk erfarenhet av Microsoft Power Platform, inklusive Power Apps, Power Automate, Power BI & Copilot Studio Har praktisk erfarenhet av att skapa AI Assistenter Gedigen kunskap om Generativ AI Flytande svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du även: Är certifierad inom AI & Microsoft Power Platform Programmeringsförmåga i språk som Python & .NET Har erfarenhet av att arbeta i en DevOps-kultur och med verktyg som AzureDevOps och GitHub Har erfarenhet av att arbeta agilt. Du är en lösningsorienterad person som trivs med att analysera utmaningar och hitta sätt att skapa stabila och pålitliga system. Ditt arbetssätt präglas av nyfikenhet och en vilja att ständigt utvecklas. Du motiveras av att lära dig nya saker och ser förändring som en möjlighet snarare än ett hinder. Vi värdesätter samarbete och söker en person som trivs i en teamorienterad miljö. Du är prestigelös, lyhörd och engagerad i att hitta gemensamma lösningar tillsammans med dina kollegor. Att ta ansvar är en självklarhet för dig, även när oväntade situationer uppstår. Du ser utmaningar som en naturlig del av arbetet och hanterar dem med ett positivt och lösningsfokuserat förhållningssätt. Vad innebär rollen? Utbilda och stötta Citizen Developers i organisationen Löpande utvärdera skapade AI lösningar och botar för att bibehålla kontroll Utforma, utveckla och tillhandahålla lösningar i Microsoft Power Platform & Copilot Studio Samarbeta med verksamheten och andra intressenter för att förstå affärskrav och identifiera möjligheter för AI-lösningar Utveckla och underhålla Power Platform-infrastruktur och verktyg inklusive AI-komponenter Hålla dig uppdaterad om de senaste utvecklingarna inom Microsoft Power Platform Kommunicera komplexa tekniska koncept till icke-tekniska intressenter. Som Power Platform & AI Specialist kommer du att spela en nyckelroll i att utforma, utveckla och driftsätta lösningar i Microsoft Power Platform för att möta verksamhetens behov. Du kommer att ansvara för att driva plattformen framåt och att fungera som en möjliggörare för Citizen Developers inom vår organisation för low-code lösningar. Dessutom kommer du att arbeta i framkanten av teknologin genom att integrera Generativ AI och AI-assistenter för att automatisera processer och skapa nya värden för verksamheten. Du kommer att ingå i Vings Workplace team som ansvarar för att leverera innovativa och effektiva lösningar som driver vår verksamhet framåt. Teamet strävar efter att ständigt förbättras, och du kommer att ges stora möjligheter till personlig utveckling och att vara i framkant av den snabbt utvecklande low-code & AI teknologin. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Är du en erfaren projektledare som vill vara med och leda spännande byggprojekt i framkant? Vi söker nu en engagerad projektledare som vill växa med ett företag som befinner sig i en expansiv fas. Här får du möjlighet att vara en nyckelspelare i utvecklingen av byggprojekt i södra Stockholm och skapa långvariga framgångar tillsammans med ett engagerat team. Vad erbjuder vi? Utvecklingsmöjligheter i ett växande företag Engagerade ledare som prioriterar medarbetarnas utveckling Ett företag i framkant inom byggbranschen En värdegrund där alla anställda blir sedda och värderade för sina kunskaper. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Här får du chansen att utvecklas och växa tillsammans med bolaget, där du kommer att vara en nyckelperson i ett företag som driver många intressanta och utmanande projekt i södra Stockholm.Företaget är beläget i Rönninge, men ditt arbete kommer huvudsakligen att ske ute på projekten i södra Stockholm, med möjlighet till arbete på andra orter vid behov. Mer information om företaget och dess verksamhet ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker efter dig som har en bakgrund inom byggledning, projektledning eller har erfarenhet från liknande roller. Du har stor förståelse för entreprenadjuridik och erfarenhet av att hantera projekt från start till mål. Krav och kvalifikationer:Minst 5 års erfarenhet av projektledning Erfarenhet av att implementera och följa upp KMA (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö) Högskole-/universitetsutbildning inom bygg, teknik, ekonomi eller relevant område B-körkort Meriterande: BAS U/P och certifieringar som BAS-U/BAS-P, PMP, PRINCE2, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 eller motsvarande Flytande svenska och engelska (både i tal och skrift). Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har ett sinne för detaljer. Du är strukturerad och har god förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Din starka förhandlingsförmåga och intresse för entreprenadjuridik gör att du trivs i rollen som projektledare. Du är också en kommunikatör med ledaregenskaper, och har en vilja att inspirera och leda ditt team mot gemensamma mål. Vad innebär rollen? Som Projektledare kommer du att leda och ansvara för projekt från start till slut, säkerställa att projekten håller budget, tidsramar och kvalitet enligt avtalade villkor. Du kommer att kommunicera med interna och externa intressenter, inklusive hantering av avtal och juridiska frågor. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:Skapa projektplaner, tidslinjer och budgetar Säkerställa att KMA-krav, kalkylunderlag och juridiska aspekter inkluderas i projektets planeringsfas Hantera och tolka entreprenadavtal samt säkerställa att projekten bedrivs enligt avtalsvillkor Implementera och följa upp företagets KMA-policy i alla projekt Fungera som kontaktpunkt mellan olika funktioner och externa parter. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetskontroll där ekonomisk stabilitet är ett krav samt alkohol- och drogtest. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen-vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vill du vara med och samordna tekniska installationer i projekt som gör skillnad? Söker du en roll där du får arbeta nära engagerade kollegor i ett företag som verkligen ser och satsar på sina medarbetare? Då kan detta vara din nästa utmaning. Vad erbjuder vi? Möjlighet att vara med på en tillväxtresa i ett företag i framkant inom byggbranschen Starka utvecklingsmöjligheter tillsammans med engagerade och närvarande ledare En nyckelroll i spännande och utmanande projekt i södra Stockholm En inkluderande och lösningsorienterad arbetsmiljö där varje medarbetare ses och värderas Delaktighet i ett öppet klimat där allas idéer tas till vara – du är med och påverkar! Du blir en del av ett växande företag där kulturen präglas av hög ambitionsnivå, tydliga förväntningar och frihet under ansvar. Här får du möjlighet att växa med bolaget, bidra till framgångsrika projekt och bli en viktig kugge i ett sammansvetsat team. Företaget har sitt kontor i Rönninge, men arbetet sker främst ute på projekt i södra Stockholm.Mer information om företaget ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig med gedigen erfarenhet av installationssamordning i byggprojekt, som har lätt för att se helheten och drivs av att säkerställa kvalitet i varje steg. Du är van att arbeta i multidisciplinära miljöer och ser vikten av tydlig kommunikation och noggrann planering. Krav och kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom bygg, teknik eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet av bygginstallation och samordning Tidigare arbete i multidisciplinära projekt God vana av teknisk dokumentation och granskning God teknisk kunskap om byggstödsystem Flytande svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi tror att du är kommunikativ, strukturerad och detaljfokuserad, du tummar inte på kvalitet och är mån om att följa upp och säkerställa att allt går enligt plan. Du har ett positivt synsätt och uppskattar vikten av samarbete, där alla yrkesgruppers insatser värdesätts. Dessutom värnar du om kollegors arbetsmiljö och bidrar till en god stämning i teamet. Vad innebär rollen? Planering av installationer och resurser Samordning mellan olika tekniska discipliner (el, VVS, ventilation, styrsystem) Deltagande i projektmöten och uppföljning av status Granskning av ritningar och tekniska lösningar Inspektion och testning av installationer Dokumentation av avvikelser, lösningar och åtgärder Löpande kommunikation med entreprenörer och underleverantörer. Som bygginstallationssamordnare får du en central roll i att driva och samordna tekniska installationer i byggprojekt, med ansvar för att säkerställa att installationer genomförs korrekt, effektivt och i enlighet med gällande standarder. Du fungerar som länken mellan olika discipliner, entreprenörer och projektledare – alltid med målet att hitta de bästa lösningarna. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vill du kombinera tekniskt ansvar med ett starkt fokus på miljö, innovation och förbättringsarbete? Nu har du möjlighet att bli en del av ett entreprenöriellt bolag inom förnybar energi som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Du kommer att få stort eget ansvar, möjlighet att bidra till bolagets tekniska utveckling och vara en nyckelperson i förvaltningen av kraftverk med stort miljö- och samhällsansvar. Vad erbjuder vi? Frihet under ansvar i en entreprenöriell miljö Stort fokus på teknik, innovation och förbättringsarbete Internationell arbetsmiljö Familjär stämning och hög trivsel på kontoret Hybridarbete med kontorsplacering i Stockholm. ”Downing är engagerade i att leverera investeringar som gör skillnad – för vår ekonomi, vår hälsa, vårt samhälle, våra lokala gemenskaper och vår miljö. I över 35 år har Downings mycket erfarna team och entreprenöriella anda drivit organisationen att söka långsiktiga och unika möjligheter som löser utmaningar för investerare, företag och samhället i stort.Från huvudkontoret i London, samt från kontor i Cardiff, Glasgow, Helsingfors och Stockholm, strukturerar och förvaltar Downing innovativa investeringar som möter specifika investerarbehov och som blickar mot framtiden med övertygelse. De över 200 medarbetarna driver Downings vision om långsiktigt värdeskapande, vilket uppnås genom att vara modiga, tydliga och ambitiösa. Downing erbjuder ett brett utbud av investeringsmöjligheter. Inom den privata marknaden omfattar infrastruktur för förnybar energi, private equity och private credit. På de publika marknaderna finns ett specialiserat team av fondförvaltare som erbjuder en unik portfölj av investeringsmandat. Som ett certifierat B Corp-företag tar Downing sitt ansvar gentemot investerare, intressenter och samhället på största allvar. Investeringar görs med målet att ge avkastning, men alltid med hänsyn till vilken påverkan de har på världen. Mångfald är viktigt för Downing, och företaget ser tydligt vilka fördelar det ger att ha ett team med olika bakgrunder och perspektiv.” Mer information om Downing ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk tillgångsförvaltning eller drift och underhåll av tekniska anläggningar. Du är tekniskt kunnig, strukturerad och van att arbeta självständigt med stort ansvar. Krav och kvalifikationer: Civilingenjörsexamen eller motsvarande teknisk utbildning (eller likvärdig arbetslivserfarenhet) 2–5 års erfarenhet inom exempelvis vattenkraft, tillgångsförvaltning eller projektledning God förmåga att identifiera och säkerställa efterlevnad av hälsa, säkerhet och miljökrav Goda kunskaper i MS Excel och god IT-förståelse Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska Stark organisatorisk förmåga och god tidshantering Tidigare erfarenhet inom förnybar energi är starkt meriterande. Du har ett nyfiket och positivt förhållningssätt, trivs med att ta egna initiativ och tycker om att bidra till förbättring och utveckling. Du är prestigelös, engagerad och gillar att arbeta i ett mindre team med hög energi och god stämning. Vad innebär rollen? Som underhållsingenjör får du en central roll i förvaltningen av bolagets kraftverk. Du arbetar tätt med tekniker och entreprenörer för att säkerställa att drift och underhåll fungerar optimalt, att lagkrav följs och att tekniska incidenter hanteras effektivt. Du ansvarar för projekt inom förbättring, optimering och dokumentation, samt stöttar organisationen i rapportering och analys.Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar: Projektleda OPEX- och mindre CAPEX-projekt Hantera servicebegäran och tekniska incidenter Säkerställa att förebyggande underhåll och besiktningar utförs Genomföra platsbesök, skapa rapporter och föreslå åtgärder Arbeta med förbättringsarbete, effektivisering och optimering Dokumentera åtgärder, följa upp drift och bidra till rapportering till styrelse/investerare Integrera nya kraftverk i interna system Kontera och godkänna fakturor i Dynamics, dokumentera i Word och Sharepoint Resor inom Sverige och Europa förekommer. Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor centralt i Stockholm. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Om företaget Bake My Day är ett nytänkande och snabbt växande bageri med sin bas i Arlandastad, strax norr om Stockholm. Här skapas Klassiska och moderna bakverk från grunden med stolthet, passion och högkvalitativa råvaror som svenskt smör, grädde och spannmål. Genom att kombinera hantverkstradition med modern teknik, levererar Bake my Day dagligen färska bakverk till både butik och storhushåll. Företaget kännetecknas av entreprenörsanda, högt kvalitetstänk och en kultur där varje medarbetare bidrar till helheten. Vad vi erbjuder Hos Bake My Day får du en trygg och stimulerande arbetsplats där du blir en viktig del av ett team som arbetar tillsammans för att upprätthålla hög produktionstakt och kvalitet. Du kommer in i ett företag som befinner sig i en expansiv fas, där nytänkande och utveckling står i fokus. Här finns stora möjligheter till personlig utveckling och fortbildning samtidigt som du slipper långa resor och får arbeta dagtid på plats i fabriken. Vi erbjuder:En varierad och social arbetsmiljö Nära samarbete med kollegor och produktionsteam Stabila arbetstider på vardagar mellan 08.00 - 17.00 Möjlighet att påverka och förbättra processer i en tekniskt avancerad miljö En arbetsplats med både traditionella maskiner och moderna robotlösningar Vad tjänsten innebär Som Servicetekniker ansvarar du för att underhålla och reparera bageriets maskiner och produktionslinjer. Det innebär att både planera förebyggande underhåll samt akuta insatser när något behöver åtgärdas snabbt. Du arbetar i nära samverkan med både produktion och andra tekniker och bidrar till att minimera driftstopp och förbättra maskinernas prestanda och driftsäkerhet. Arbetet är varierat och du kommer att hantera såväl mekaniska som elektroniska problem. Du behöver kunna planera om din dag vid förändringar vilket kräver både flexibilitet och problemlösningsförmåga. Placeringsort är Arlandastad och arbetstiderna är måndag till fredag mellan 08.00 och 17.00. Vem vi söker Vi söker dig som har ett tekniskt genuint intresse och tycker om att jobba praktiskt med felsökning, maskiner och produktionslinjer. Du har tidigare erfarenhet som mekaniker eller servicetekniker och är van vid att arbeta självständigt men också som en del av ett team. Du är en kommunikativ och social person som uppskattar att dela kunskap samt att samarbeta och bidra till en god stämning på arbetsplatsen. Vidare är du nyfiken, initiativrik och lösningsorienterad och delar Bake my Days värderingar: Pålitlighet, respekt och omtanke. För att lyckas i rollen har du:Erfarenhet som Mekaniker, Servicetekniker eller liknande Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har du även kunskap inom elektronik, data och nätverk eller erfarenhet från livsmedelsbranschen eller tillverkningsindustrin är det meriterande men inte nödvändigt. Intervjuer sker löpande och har du frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att får in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är utnämnt till Gasellföretag, en utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Nu söker vi en driven rekryterare med erfarenhet av HR-frågor och arbetsrätt. Du blir en del av ett framgångsrikt team på HR-avdelningen som dagligen stöttar verksamheten i hela Sverige med allt från rekrytering till HR-relaterade frågor. Du kommer att driva rekrytering tillsammans med rekryterande chefer och genomföra HR-relaterade projekt. Vem söker vi? Vi söker dig som är självgående, strukturerad och trivs med att arbeta både operativt och strategiskt. Du har en god förmåga att kommunicera med andra och driva rekryteringar från annonsskrivning till anställning. På Carglass kommer du att arbeta med mängdrekrytering, det är viktigt att du trivs med att ha flera processer igång samtidigt och att du tillsammans med närmsta chef kan driva rekryteringen framåt. För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med arbetsrätt och HR-frågor. Vi ser att du har:Erfarenhet av att arbeta med rekrytering och HR relaterade frågor. God erfarenhet av att sköta egna HR-projekt Erfarenhet av att arbeta med arbetsrätt God datavana Förmåga att hantera och planera det dagliga arbetet under tidspress. Erfarenhet av att driva projekt För att lyckas i rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som har stort driv och trivs med att ta egna beslut. Du är självgående och en person som tar tag i saker direkt. Just nu befinner sig Carglass i en tillväxtresa, det händer mycket och detta lägger stor vikt på att du som person trivs med förändringar. Vad innebär rollen? Som Rekryterare på Carglass kommer du bland annat att ansvara för rekryteringar för framför allt verkstäderna runt om i Sverige. Du kommer att rekrytera tekniker men också stötta upp vid rekryteringar för andra roller på företaget. Du kommer att driva egna HR-projekt självständigt och du stötta dina kollegor och chefer i organisationen med HR-relaterade frågor. Initialt kommer du att arbeta mer med rekrytering, med tiden kommer rollen att bli mer inriktad på HR-frågor. Du kommer att:Sköta hela eller delar av rekryteringsprocessen Arbeta med arbetsrätt Driva HR-projekt, bland annat medarbetarundersökningar med mera Följa upp med cheferna hur rekryteringsbehovet ser ut framöver Säkerställa kvalitet i rekryteringsarbetet Tjänsten innebär en blandning av rekrytering och HR-stöd i organisationen, till att börja med kommer stora delar av din arbetstid gå till rekrytering. Vid lugnare perioder kommer det finnas mer tid för projekt och HR relaterade frågor. HR avdelningen på Carglass arbetar hybrid, arbetstiderna är förlagda kontorstid måndag till fredag. Vad erbjuder vi? En varierad roll och en arbetsplats centralt på Gärdet. Möjlighet att arbeta i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Ett engagerat och samarbetsinriktat team. Trygga anställningsvillkor Förmåner som friskvårdsbidrag och 28 dagars semester. Carglass® är en arbetsgivare som värnar om sina medarbetares utveckling och välmående. Vi strävar efter att skapa en inkluderande arbetsplats där alla känner sig välkomna och motiverade att göra sitt bästa. Hos oss blir du en del av ett engagerat team där samarbete och gemenskap står i centrum. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emily Higgins. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vill du kombinera tekniskt ansvar med ett starkt fokus på miljö, innovation och förbättringsarbete? Nu har du möjlighet att bli en del av ett entreprenöriellt bolag inom förnybar energi som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Du kommer att få stort eget ansvar, möjlighet att bidra till bolagets tekniska utveckling och vara en nyckelperson i förvaltningen av kraftverk med stort miljö- och samhällsansvar. Vad erbjuder vi? Frihet under ansvar i en entreprenöriell miljö Stort fokus på teknik, innovation och förbättringsarbete Internationell arbetsmiljö Familjär stämning och hög trivsel på kontoret Hybridarbete med kontorsplacering i Stockholm. ”Downing är engagerade i att leverera investeringar som gör skillnad – för vår ekonomi, vår hälsa, vårt samhälle, våra lokala gemenskaper och vår miljö. I över 35 år har Downings mycket erfarna team och entreprenöriella anda drivit organisationen att söka långsiktiga och unika möjligheter som löser utmaningar för investerare, företag och samhället i stort.Från huvudkontoret i London, samt från kontor i Cardiff, Glasgow, Helsingfors och Stockholm, strukturerar och förvaltar Downing innovativa investeringar som möter specifika investerarbehov och som blickar mot framtiden med övertygelse. De över 200 medarbetarna driver Downings vision om långsiktigt värdeskapande, vilket uppnås genom att vara modiga, tydliga och ambitiösa. Downing erbjuder ett brett utbud av investeringsmöjligheter. Inom den privata marknaden omfattar infrastruktur för förnybar energi, private equity och private credit. På de publika marknaderna finns ett specialiserat team av fondförvaltare som erbjuder en unik portfölj av investeringsmandat. Som ett certifierat B Corp-företag tar Downing sitt ansvar gentemot investerare, intressenter och samhället på största allvar. Investeringar görs med målet att ge avkastning, men alltid med hänsyn till vilken påverkan de har på världen. Mångfald är viktigt för Downing, och företaget ser tydligt vilka fördelar det ger att ha ett team med olika bakgrunder och perspektiv.” Mer information om Downing ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk tillgångsförvaltning eller drift och underhåll av tekniska anläggningar. Du är tekniskt kunnig, strukturerad och van att arbeta självständigt med stort ansvar. Krav och kvalifikationer: Civilingenjörsexamen eller motsvarande teknisk utbildning (eller likvärdig arbetslivserfarenhet) 2–5 års erfarenhet inom exempelvis vattenkraft, tillgångsförvaltning eller projektledning God förmåga att identifiera och säkerställa efterlevnad av hälsa, säkerhet och miljökrav Goda kunskaper i MS Excel och god IT-förståelse Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska Stark organisatorisk förmåga och god tidshantering Tidigare erfarenhet inom förnybar energi är starkt meriterande. Du har ett nyfiket och positivt förhållningssätt, trivs med att ta egna initiativ och tycker om att bidra till förbättring och utveckling. Du är prestigelös, engagerad och gillar att arbeta i ett mindre team med hög energi och god stämning. Vad innebär rollen? Som underhållsingenjör får du en central roll i förvaltningen av bolagets kraftverk. Du arbetar tätt med tekniker och entreprenörer för att säkerställa att drift och underhåll fungerar optimalt, att lagkrav följs och att tekniska incidenter hanteras effektivt. Du ansvarar för projekt inom förbättring, optimering och dokumentation, samt stöttar organisationen i rapportering och analys.Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar: Projektleda OPEX- och mindre CAPEX-projekt Hantera servicebegäran och tekniska incidenter Säkerställa att förebyggande underhåll och besiktningar utförs Genomföra platsbesök, skapa rapporter och föreslå åtgärder Arbeta med förbättringsarbete, effektivisering och optimering Dokumentera åtgärder, följa upp drift och bidra till rapportering till styrelse/investerare Integrera nya kraftverk i interna system Kontera och godkänna fakturor i Dynamics, dokumentera i Word och Sharepoint Resor inom Sverige och Europa förekommer. Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse med inledande provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka. Företaget har sitt huvudkontor centralt i Stockholm. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta självständigt? Vi söker en Beredare till vår kunds verksamhet söder om Stockholm. Vad erbjuder vi? Kontoret kännetecknas av en positiv atmosfär Variationsrik vardag inom en platt organisation Du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka Goda arbetsvillkor och förmåner. Vår kund arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där de hjälper kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Mer information om kunden ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning Minst 2 års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning Tidigare erfarenhet av EBR och utbildning inom beredning God datorvana Flytande svenska i både tal och skrift B-körkort. Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Då detta är en nyinrättad tjänst är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är självgående. Vad innebär rollen? Som beredare ansvarar du i huvudsak för beredning av anslutningsärenden och projekt inom lokalnät 0,4–24 kV mot företagets kunder med elnät. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: Utföra elutredningar, fältmätningar och markundersökningar Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar/tekniska beskrivningar som uppdraget kräver Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång. Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med företagets projektledare och montörer. Arbetstider är måndag till fredag 08-17 och kontoret är beläget i Huddinge. Intresserad? Välkommen in med din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Elida Rhodin. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vill du vara med och samordna tekniska installationer i projekt som gör skillnad? Söker du en roll där du får arbeta nära engagerade kollegor i ett företag som verkligen ser och satsar på sina medarbetare? Då kan detta vara din nästa utmaning. Vad erbjuder vi? Möjlighet att vara med på en tillväxtresa i ett företag i framkant inom byggbranschen Starka utvecklingsmöjligheter tillsammans med engagerade och närvarande ledare En nyckelroll i spännande och utmanande projekt i södra Stockholm En inkluderande och lösningsorienterad arbetsmiljö där varje medarbetare ses och värderas Delaktighet i ett öppet klimat där allas idéer tas till vara – du är med och påverkar! Du blir en del av ett växande företag där kulturen präglas av hög ambitionsnivå, tydliga förväntningar och frihet under ansvar. Här får du möjlighet att växa med bolaget, bidra till framgångsrika projekt och bli en viktig kugge i ett sammansvetsat team. Företaget har sitt kontor i Rönninge, men arbetet sker främst ute på projekt i södra Stockholm.Mer information om företaget ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Vi söker dig med gedigen erfarenhet av installationssamordning i byggprojekt, som har lätt för att se helheten och drivs av att säkerställa kvalitet i varje steg. Du är van att arbeta i multidisciplinära miljöer och ser vikten av tydlig kommunikation och noggrann planering. Krav och kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom bygg, teknik eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet av bygginstallation och samordning Tidigare arbete i multidisciplinära projekt God vana av teknisk dokumentation och granskning God teknisk kunskap om byggstödsystem Flytande svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi tror att du är kommunikativ, strukturerad och detaljfokuserad, du tummar inte på kvalitet och är mån om att följa upp och säkerställa att allt går enligt plan. Du har ett positivt synsätt och uppskattar vikten av samarbete, där alla yrkesgruppers insatser värdesätts. Dessutom värnar du om kollegors arbetsmiljö och bidrar till en god stämning i teamet. Vad innebär rollen? Planering av installationer och resurser Samordning mellan olika tekniska discipliner (el, VVS, ventilation, styrsystem) Deltagande i projektmöten och uppföljning av status Granskning av ritningar och tekniska lösningar Inspektion och testning av installationer Dokumentation av avvikelser, lösningar och åtgärder Löpande kommunikation med entreprenörer och underleverantörer. Som bygginstallationssamordnare får du en central roll i att driva och samordna tekniska installationer i byggprojekt, med ansvar för att säkerställa att installationer genomförs korrekt, effektivt och i enlighet med gällande standarder. Du fungerar som länken mellan olika discipliner, entreprenörer och projektledare – alltid med målet att hitta de bästa lösningarna. Detta är en rekrytering med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Är du en erfaren ledare inom fältservice som söker nästa utmaning i en internationell och entreprenöriell miljö? Vill du ta ett helhetsansvar för kritisk infrastruktur i två marknader – och samtidigt få arbeta med stor frihet, snabbhet och utvecklingsmöjligheter? Då är det här rollen för dig. Vad erbjuder vi? Ett stort ägandeskap över fältservicen i både Sverige och Tyskland Möjligheten att leda och utveckla en viktig funktion i ett växande bolag Internationell arbetsmiljö med entreprenöriell kultur och korta beslutsvägar En bred roll med ansvar över budget, leverantörer, planering och underhåll Stora möjligheter att påverka och förbättra processer för långsiktig kvalitet En arbetsplats som präglas av öppenhet, engagemang och framåtanda. ”Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har sedan 2019 etablerat sig utomlands och finns för närvarande också i Tyskland, USA och Storbritannien. Vår affärsmodell är att bygga, äga och förvalta fiberinfrastruktur och bidrar på så sätt till samhällets digitala omställning. Open Infra är en unik kombination av liten organisation med stor entreprenörsanda, samtidigt som vi är finansiellt starka med balansomslutning om 8 miljarder SEK. Här verkar du i en miljö av snabba beslutsvägar och kreativt tänkande. På Open Infra råder en avslappnad och lättsam atmosfär, trivsel är viktigt för oss. Vi är inte rädda för att vara oss själva och uppmuntrar till öppenhet och spontanitet. Som en del av vårt team får du också möjlighet att vara med på våra spontana after work-event och aktiviteter.” Så om du är redo att vara med och bygga framtidens digitala infrastruktur, då är Open Infra rätt plats för dig. Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund från fältservice och ledande roller inom infrastruktur, med särskilt fokus på fiber. Du har lång erfarenhet från operativa miljöer, med ansvar för både personal och budget, och drivs av att få saker gjorda med kvalitet och långsiktighet. Krav och kvalifikationer: Flerårig erfarenhet inom fältservice Dokumenterad erfarenhet av personalansvar och arbete genom hela HR-cykeln Gedigen kunskap om schaktning, kabelhantering och fiberterminologier Vana av att arbeta med budgetansvar och uppföljning Förståelse för vad som krävs vid skador i nät och hur dessa åtgärdas permanent Förmåga att läsa och tolka bygghandlingar från CAD God erfarenhet av Officepaketet Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort. Meriterande: Behärskar tyska i tal och skrift. Vi söker dig som är en kommunikativ doer – du tar ägarskap och ser till att saker blir gjorda. Du tänker långsiktigt, är lösningsorienterad och van att arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Du ser helheten och brinner för att skapa struktur och kvalitet i det operativa arbetet.Vidare ser vi att du har en förmåga att samarbeta effektivt med olika kontaktytor, även när intressena varierar. Du är trygg i din kompetens och erfarenhet, vilket gör att du är väl rustad för att hantera krävande situationer och individuella intressen på ett professionellt sätt Vad innebär rollen? Som Fältservicechef kommer du att spela en nyckelroll i hur vi organiserar, förbättrar och följer upp vår fältservice i både Sverige och Tyskland. Du ansvarar för det passiva fibernätet och leder arbetet med bokningar, reparationer, fakturering och budget – samtidigt som du utvecklar våra arbetssätt och säkerställer att åtgärder alltid håller högsta kvalitet. Du blir en del av ett bolag i tillväxt, där du rapporterar direkt till COO och har möjlighet att påverka både strategi och dagligt arbete. Vi arbetar med underentreprenörer, och en del av din roll är att hantera dessa relationer samt hitta nya partners vid behov. Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar: Ägandeskap över det passiva fibernätet i Sverige och Tyskland Ansvar för planering, utförande och uppföljning av fältservice Budgetansvar och fakturering Samarbete och uppföljning av underentreprenörer Säkerställa att alla åtgärder är långsiktiga och hållbara. Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka, måndag till fredag, med placering på företagets huvudkontor i Solna. Kontorsnärvaro tillämpas. Vi ser gärna att du kan tillträda så snart som möjligt, men tar självklart hänsyn till eventuell uppsägningstid.Som en del av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll, vilken omfattar utdrag ur offentligt brottsregister. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elida Rhodin.Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Välj ett jobb för att visa detaljer