2Complete AB jobb

Lediga jobb hos 2Complete AB

Financial Controller till Interflora

Om du är en erfaren och engagerad controller som drivs av att skapa värde genom finansiell styrning och strategiskt tänkande, så är du den vi letar efter. Var med och forma vår framtid! Vad erbjuder vi? • Internationell organisation. • Frihet under ansvar. • Flexibla arbetstider/ Hybrid. • 30 semesterdagar. • 5000kr i friskvård. • 1 timmes friskvårdstimme per vecka. ”Interfloras vision är att få fler att älska blommor – och varandra. Det är det vi kallar The Flower Effect. Interflora startade sin resa 1923 när sex blomsterhandlare grundade Interflora i Sverige och idag säljer vi Blommogram genom interflora.se och cirka 550 fristående blomsterbutiker. Interflora erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö som genomsyras av mod och entreprenörsanda där du får möjlighet att påverka och bidra till din och bolagets utveckling. Tillsammans med engagerade och inspirerande kollegor bidrar du till en kultur som genomsyras av glädje och passion för arbetet. Interflora strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. ” Placering är pa° Interfloras huvudkontor i Alvik, Bromma. Förutom en marknadsanpassad lön erbjuder företaget många fina förmåner. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Interflora har som standard att genomföra säkerhetsprövningar i alla processer. Vem söker vi? • Akademisk examen eller högskoleutbildning. • Minst 5 års erfarenhet av kvalificerad ekonomiroller, varav arbete med både redovisning och controlling. • Erfarenhet från månadsrapportering och K3. • Erfarenhet av internationell verksamhet. • Erfarenhet från BI verktyg och goda kunskaper i Excel. • Flytande i svenska och Engelska i tal och skift. • Meriterande med erfarenhet från e-handelsbolag och B2C. Vi söker en kommersiellt och finansiellt kunnig person med stark analytisk förmåga och strukturerad tillvägagångssätt för den utlysta tjänsten. Med utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att samarbeta effektivt, kommer du att spela en avgörande roll i att stödja VD och Ledningsgrupp. Vidare kommer du med en prestigelös inställning, en proaktiv natur och förmåga att vara en lagspelare. Dessa egenskaper är avgörande för att vara en oumbärlig del av vårt team. Din starka drivkraft och nyfikenhet för att ständigt utvecklas gör dig till en nyckelperson för att driva företaget mot framgång. Vad innebär rollen? Rollen som Financial Controller Innebär ett övergripande finansiellt och strategiskt stöd till VD och Ledningsgrupp samt övriga i organisationen. Att utveckla och utmana finansiell data och rådgivning i såväl strategiska som operationella initiativ och beslut. Exempel på arbetsuppgifter; • Controlling och FP&A. • Löpnade KPI uppföljning. • Säkerställa datawarehouse och bygga upp dataanalysen. • Löpande rapportering av bolagets försäljningsutveckling. • Ansvarig för budget och forecast processen genomförs enligt MFG krav samt uppföljning. • Månadsrapportering till MFG enligt rapporteringsstandard för alla dotterbolag i koncernen. Resultaträkning, Balansräkning, CF samt analys vs budget/FC. • Ansvarig för att BI verktyget fungerar korrekt och säkerställa data tillsammans med MFG (MyFlower Group, moderbolag Frankrike). Vi söker en driven och analytisk person som vill vara en del av vår organisation och driva oss framåt genom att utmana och utveckla vår finansiella strategi. Som Financial Controller kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att vi tar välgrundade beslut genom att skapa och utvärdera affärsfall samt genomföra datadrivet beslutsfattande. Dina ansvarsområden inkluderar att vara ytterst ansvarig för all finansiell planering, analys och rapportering. Detta innebär att du kommer att leda Controlling och FP&A, genomföra löpande KPI-uppföljning för att säkerställa att vi uppnår våra budget- och prognosmål samt att säkerställa att vår datavärld är robust och effektiv genom att samarbeta med MFG för att bygga och underhålla vårt datawarehouse. Som en del av ditt dagliga arbete kommer du att vara ansvarig för att rapportera försäljningsutveckling och andra relevanta nyckeltal till MFG och övriga i organisationen. Dessutom kommer du att leda budget- och prognosprocessen samt ansvara för att månadsrapportera enligt MFG:s standarder för alla dotterbolag i koncernen. Utöver ditt finansiella ansvar kommer du också att vara en viktig del av vår ledningsgrupp. Du kommer att fortsätta driva integrationen mot MFG, aktivt bidra till den fortsatta utvecklingen och styrningen av vår verksamhet samt delta i långsiktigt strategiarbete tillsammans med VD och övrig ledningsgrupp. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Kundservicemedarbetare Tele2

Letar du efter ett jobb inom service, med alla möjligheter att utvecklas långsiktigt? Då har du kommit helt rätt! Tele2 söker dig som vill arbeta med kundservice mot deras allra största företagskunder. Vad erbjuder vi? • 2-3 veckors utbildning • Stora utvecklingsmöjligheter • En prestigelös och flexibel organisation i nya, ljusa och fina lokaler i Kista norr om Stockholm • Kollegor med högt engagemang och stark teamkänsla • Arbetstider: måndag – fredag kontorstider • Möjlighet till hybridarbete två dagar i veckan. "På Tele2 främjar vi en kreativ och flexibel arbetsmiljö. Hos oss har vi en kultur där teamwork och inkludering leder vägen framåt och du uppmuntras att vara dig själv som den unika person som just du är. Varje medarbetare är viktig och varje individs arbete har en stor påverkan för företagets framgång. Vi vill att du skall växa och du ges möjligheter till utveckling genom exempelvis interna karriärvägar. På Tele2 arbetar vi målmedvetet varje dag för att fortsätta vara ledande inom hållbarhet, vilket har lett till att vi blivit utnämnda klimatledare i Europa av Financial Times. Vi fortsätter att uppnå nya mål och vi hjälper våra kunder att uppnå sina hållbarhetsmål eftersom vi åtagit oss att övergå till en cirkulär ekonomi." Mer information om bolaget ges vid personlig kontakt. Detta är ett vikariat med start omgående till och med 1 maj 2025. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning som hanteras konfidentiellt. Vem söker vi? • Har en fullständig gymnasial utbildning • Har tidigare arbetslivserfarenhet från något serviceyrke • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat • Är ansvarstagande och tycker om att arbeta i team såväl som självständigt • Nyfiken och lösningsorienterad. Vi söker dig som är ansvarstagande och trivs i en roll där du fattar egna beslut. Som person är du driven, engagerad och sätter alltid kunden i fokus. För att lyckas i rollen har du lätt för att sätta dig in i nya miljöer och system. Har du tidigare erfarenhet av telefon/adminsupport och ett tekniskt intresse är det meriterande för rollen. Vad innebär rollen? • Support via telefon och mail • Abonnemangsfrågor • Felsökning • Fakturafrågor. Som Kundservicemedarbetare på Tele2 B2B Support, ansvarar du för att ge administrativt stöd och support till företagskunder. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för en grupp kunder och säkerställer att alla ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika system med hjälp av telefon, mejl och även chatt. Alla medarbetare får lära sig att hantera alla olika typer av ärenden vilket gör arbetsdagen rolig, spännande och lärorik. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

22 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Servicetekniker

Nu söker vi dig som vill arbeta som servicetekniker med industriportar och hissar. Du kommer att ha en varierande vardag med mycket frihet under ansvar. Som servicetekniker utgår du hemifrån med servicebil och arbetar uteslutande på fältet. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en tjänst där ingen dag är den andra lik. Du blir en del av ett team med erfarna servicetekniker där alla hjälps åt och dom har god sammanhållning. Det finns god möjlighet att utvecklas till arbetsledare för teamet i Stockholm. Du arbetar ute på fältet och kommer träffa många kunder. Beroende på projekt kommer du att arbeta både i team och självständigt. Vi erbjuder dig bland annat: • Arbetstider måndag till fredag 7-16 • Utvecklings möjligheter • Servicebil där du utgår hemifrån • Marknadsmässig lön Vem söker vi? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med felsökning och mekanik sedan tidigare. Vi ser gärna att du gått en teknisk utbildning på gymnasiet eller dylikt, helst inom fordon, el eller annan teknisk inriktning. Har du erfarenhet av att arbeta som servicetekniker på fältet är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och du har b-körkort. Arbetsområdet är hela Stockholm, resor kan förekomma vid några tillfällen per år. Som person är du social och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta mycket eget ansvar. Vi tror att du trivs med att arbeta med problemlösning och att du har ett stort tekniskt intresse. Vad innebär rollen? Tjänsten innebär att du arbetar ute på fältet hos företaget kunder, du arbetar med installationer, service, underhåll och reparationer av industriportar och hissar. Du ansvarar för att planera service och underhåll, vid felanmälningar hjälps du och dina kollegor åt att åtgärda akuta reparationer. Arbetstiderna är måndag till fredag 7-16. Du startar din dag hemma och avslutar dagen hemma. En del administration förekommer. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Bilmekaniker

Är du en duktig diagnostekniker som gillar att ge service samt säkerställa kvalitét i världsklass? Gillar du att sätta kunden i fokus och motiveras av att ta ansvar? Då kan det vara just dig vi söker! Vad erbjuder vi? Vår kund på Lidingö erbjuder god arbetsmiljö i en väletablerad gedigen anläggning och fantastiskt roliga medarbetare. Vidare erbjuds: • Heltidstjänst, provanställning tillämpas. • Fast lön. • Liv- och olycksfallsförsäkring. • Friskvårdsbidrag. • Tjänstepension. • Förskottssemester. • Företagshälsovård. Vem söker vi? Du som söker har en 3-årig fordonsteknisk utbildning, alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Du bör även ha minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete som mekaniker. Det är meriterande om du arbetat med våra märken. Utöver ditt tekniska kunnande så ska du vara van vid att själv söka information och ta till dig skriftliga instruktioner. Du bör känna dig bekväm i din roll som mekaniker och kunna utföra arbetet självständigt. Vi förutsätter att du har god datorvana samt administrativ förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av programmen som omfattas inom Volkswagen Group. Du behärskar svenska i både tal och skrift samt innehar B-körkort. Du som söker ska ha ett stort intresse för bilar och en god känsla för service. Du är en lagspelare som är stolt i ditt yrkesutövande och värdesätter hög arbetskvalité. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner samt är flexibel, strukturerad och effektiv i ditt arbete. Vidare är du lojal, positiv och noggrann i ditt arbete men även van vid att hantera arbete i ett högre tempo. Du kan arbeta självständigt för att uppnå dina personliga mål samtidigt som du är en lagspelare som hjälper till att höja teamkänslan. Vad innebär rollen? Du kommer att arbeta hos en märkesverkstad med ett team av flera duktiga mekaniker. Arbetet består av att utföra servicejobb, underhåll, felsökningar, elektronikjobb och reparationer på personbilar av märkena Volkswagen, Audi, Seat och Skoda. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Installationstekniker/Servicetekniker

Vill du bli en del av ett team som arbetar med ett av Stockholms största infrastrukturprojekt? Då har vi rollen för dig där du blir en viktig spelare för att verkställa projektet. Just nu söker vi Servicetekniker/Installationstekniker som tillsammans med vår kund ansvarar för att föra projektet framåt. Du får en spännande vardag med mycket variation där du bidrar till att arbetet utförs säkert och med god kvalitet. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en tjänst där du är med och bidrar till att förbättra infrastrukturen i Stockholm. Du erbjuds bland annat: • Marknadsmässigt hög lön • Sex månaders provanställning och sedan fast anställning • Arbetstider förlagda dagtid måndag till fredag • Engagerade och drivna ledare • En arbetsplats på ett spännande projekt • Utvecklingsmöjligheter Vem söker vi? Vi söker dig som har någon form av teknisk bakgrund. Har du en teknisk utbildning från gymnasiet eller att du arbetat med installationer och/eller montering då är du rätt person för tjänsten. Erfarenhet av el, tele, kabeldragning, rör eller installation inom det området är ett krav. För att lyckas i rollen krävs det att du har B-körkort samt att du behärskar svenska i tal och skrift. Som person ser vi att du trivs med att arbeta i grupp, du har god samarbetsförmåga och är hjälpsam mot dina kollegor. Du är stresstålig, noggrann och flexibel. Vad innebär rollen? I rollen som installationstekniker/montör ingår bland annat dessa arbetsuppgifter: • Packa upp material • Skruva upp material • Dra kabel • Ansluta till skåp • Läsa kopplingsschema • Montera och installera Du kommer att arbeta med att installera och montera bland annat branddetektorer, kamerasystem, högtalarsystem och nödtelefoner. Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Servicetekniker Stockholm

Är du en servicetekniker som vill arbeta på ett välkänt bolag med god arbetsmiljö och frihet under ansvar? Här har du möjligheten till ett fartfyllt arbete med chans att påverka din egen lön, servicebil samt möjligheten att lägga upp dina egna arbetsdagar. Vad erbjuder vi? • Centralt kontor i Stockholm • Ett bonussystem där du har möjlighet att påverka din lön • Du planerar ditt arbete själv med hjälp av din teamleader • Du får en servicebil fylld med reservdelar för att på bästa sätt kunna genomföra ditt arbete • En god sammanhållning i teamet • En lyhörd chef som kan det operativa arbetet Mer information om företaget ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? • Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsfokuserad och ansvarstagande • Du drivs av att själv planera dina arbetsdagar • Du har en fullgod gymnasieutbildning gärna med inriktning el-och energi eller dylikt • B-körkort • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Tidigare erfarenhet av tekniskt arbete • El-behörighet/El-vana är mycket meriterande Vad innebär rollen? Tjänsten som servicetekniker innebär att du arbetar ute på fältet med service, underhåll och reparationer av vitvaror. Du arbetar ute hos företagets kunder, i detta fall är det privatpersoner. Inga installationer förekommer utan primärt arbetar du med felsökning och reparationer av vitvaror. Rollen är omväxlande och ingen dag är den andra lik. Arbetstiderna är måndag till fredag 07:30-16:00. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av företaget. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med en inledande provanställning på 6 månader. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan. Frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Koordinator

Är du en mästare på att samordna och ser service som en självklarhet? Drivs du av att hitta innovativa lösningar och av utmaningar? Då har vi den perfekta möjligheten för dig. Ta steget in i en spännande bransch där du inte bara kan göra skillnad utan även bidra till något stort. Vad erbjuder vi? • Anställning på ett spännande bolag • Stora möjligheter att utvecklas • Marknadsmässig lön • Bra förmåner Vi erbjuder dig en varierande vardag i en roll där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att stötta er kund. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Krav: • Svenska obehindrat i tal och skrift • Bekväm i engelska i tal och skrift • B-körkort • Vana av olika datorsystem samt administrativa uppgifter • Van att arbeta i MS Officepaketet • Erfarenhet av att arbeta med logistik och koordinering är meriterande För att trivas i den här rollen ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och tillmötesgående internt som externt. Då tjänsten innefattar en hel del administrativt arbete krävs det att du har god dator- och systemvana. Ditt arbete utgör en viktig förberedelse för nästa steg i vår process så noggrannhet och ansvar är självklart för dig. Vad innebär rollen? I den här rollen arbetar du med koordinering och hantering av ärenden från kunden. Ditt huvudansvar är att guida och stötta vid sortering och packning som ska skickas vidare och hjälpa till med logistiken kring detta. Du kommer också att utbilda och kommunicera med kundens personal enligt de specifika riktlinjerna. Att ha en öppen inställning och vara öppen för förbättringar är positivt i denna roll. Vi uppskattar din vilja att optimera arbetsflödet och bidra med din kunskap. Genom att delta aktivt på kundens arbetsmöten skapar du ökad förståelse och stödjer projektets framgång. I det här teamet är ni en liten grupp som ansvarar för att hålla rutiner för pågående projekt och vid behov samordna med andra enheter för att hålla allting smidigt och effektivt. Arbetstiderna är dagtid, 7-16 måndag till fredag. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Lagerpersonal

Har du truckkörkort och vill arbeta på ett lager bestående av reservdelar för sprillans nya bilar under sommarperioden? Skulle du dessutom beskriva dig som noggrann och är bra på att samarbeta? Då kommer du trivas att jobba på utrustningscenter i Södertälje. Vad erbjuder vi? • Ett konsultuppdrag med start ungefär från maj/juni och fram till sista augusti • Heltidstjänst med arbetstider förlagda mån-tors 07:00-16:30 och fredagar 07:00-14:00 • Kollektivavtal • Ett gott samarbete med kollegor Vem söker vi? Vi söker i första hand dig som kan jobba hela sommaren från maj till sista augusti. Som person är du: • Ansvarstagande • Positiv • Flexibel och lösningsorienterad • Bra på samarbete Vi ställer krav på: • Truckkörkort A1-A4 samt körvana • God datavana Det är meriterande om du har följande: • Jobbat i lager med liknande arbetsuppgifter • B-körkort • Erfarenhet från serviceyrken Vad innebär rollen? Du kommer stötta mekanikerna dagligen med att leverera ut reservdelar till deras pågående arbeten. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för regelbundna inventeringar och håller god ordning på reservdelsavdelningen. Reservdelsteamet där du kommer arbeta som lagerpersonal består idag av 8 härliga medarbetare där det råder öppen kommunikation och ett starkt gemensamt intresse för att ge bra service till verksamheten. Låter det som en spännande tjänst för dig? Välkommen in med din ansökan snarast, urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista datumet för ansökan. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön, friskvårdsbidrag, och terminalglasögon. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Sommarjobb i Uppsala

Om du söker ett sommarjobb där du får vara serviceinriktad och lära av ett duktigt team för att hjälpa kunder på bästa sätt, ska du ta en titt här! Nu söker vi fler drivna och positiva personer som vill jobba med kundservice i sommar. Vad erbjuder vi? Du kommer att få en gedigen upplärning inom förstklassig service där du får gå sida vid sida med erfarna och duktiga serviceproffs. Denna tjänst är på heltid över sommaren vilket även kan leda till extrajobb under terminerna om du studerar på högskola eller universitet. 2Complete står för en trygg anställning som auktoriserade medlemmar hos Almega Kompetensföretagen. Vem söker vi? Flera av våra kunder runt Uppsala kommer att behöva hjälp av dig som är positiv och serviceinriktad som vill vara med och bidra till förstklassig kundservice under sommaren. I rollen kommer du att ta emot samtal från kunder via telefon och mejl och hjälpa dem med deras frågor och ärenden. Det är viktigt att du är engagerad i att skapa en god kundupplevelse genom att vara hjälpsam och serviceinriktad mot företagets kunder. Du kommer också att arbeta med en del administrativa uppgifter vid behov och du kommer att behöva vara tillgänglig större delen av sommaren då dina kollegor kommer att vara på semester. Detta är ett sommarvikariat på heltid under juni-augusti och arbetet är förlagt måndag till fredag antingen kl. 07.30-16.30 eller 08.00-17.00. I samband med start får du en betald upplärning i arbetsuppgifter och rutiner. Arbetsplatsen kan variera men ligger området i och kring Uppsala. Vad innebär rollen? Vi söker dig som: - Är positiv, engagerad och serviceinriktad. Du motiveras av att skapa bra kundupplevelser - Är självgående och arbetar bra under eget ansvar. Du är lösningsorienterad och tar tag i saker direkt - Har utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga - Har goda kunskaper i Office-paketet Vi ser gärna att du är student på högskola eller universitet. Har du tidigare erfarenhet från serviceyrken eller liknande är det meriterande men det viktigaste är att du har ett intresse för det du gör och en vilja att bidra till positiva resultat för företaget. Du blir anställd hos oss på 2Complete och jobbar som uthyrd konsult till vår kund. Är det dig vi söker? Ansök idag då vi träffar intressanta kandidater löpande. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

18 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Kundservice Södertälje

Är du en hejare på att ge service och motiveras du av att göra kund nöjd? Har du tidigare erfarenhet av kundservice och ett intresse för bilbranschen? Då har vi rollen för dig. Vad erbjuder vi? • Utvecklande roll • Globalt företag • Provanställning på 2Complete • Härligt team med engagerade kollegor • Kollektivavtal Detta är en serviceinriktad roll med hög variation på ärenden och kundkontakt. Du arbetar hos en global aktör inom bilbranschen med stora möjligheter till att utvecklas Vem söker vi? • Du har tidigare erfarenhet av kundservice via telefon och mejl • Goda systemkunskaper • Hög förmåga i tal och skrift på svenska och engelska Du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger vi stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift, vi ser att du gärna använder telefonen som verktyg för att hantera dina ärenden. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi ser även gärna att du är positiv, lyhörd och en teamspelare. Vad innebär rollen? Rollen innebär att tillsammans med de andra personerna i kundserviceteamet hjälpa kunder via telefon, mejl, sociala medier och chatt. Du kommer att hantera olika frågor om vår kunds produkter och tjänster och även se till att kunden får hjälp via återförsäljarna. Teamet arbetar tätt tillsammans och därför är det viktigt att du är en lagspelare som drivs av att i en stimulerande arbetsmiljö nå goda resultat. Du hanterar dagligen komplexa kundärenden och söker aktivt information inom organisationen och återförsäljare för att ge service i världsklass. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Emily Higgins. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024