På Amido bygger vi framtidens sätt att öppna, styra och säkra miljöer genom mjukvarubaserade lösningar för digitala lås och passagesystem. Vi är ett scale-up-bolag i tillväxt, en stark röst inom PropTech och en trygg partner för både privat och offentlig sektor. Som Customer Success Manager Tech på Amido.. …blir du en av nyckelspelarna i vårt Customer Success-team – ett engagerat gäng på nio personer i ett bolag med totalt 37 medarbetare. Din roll? Att bygga starka relationer, skapa långsiktigt värde och se till att våra kunder får ut full effekt av våra lösningar. Med ansvar för en egen kundportfölj inom privat och offentlig sektor, blir du deras främsta kontaktperson. Ditt uppdrag? Att få varje kund att stanna, växa – och vilja mer. Du blir den som ser till att samarbetet fungerar sömlöst, att våra tjänster används optimalt och att vi tillsammans undviker churn genom proaktiv dialog, strategisk rådgivning och nära uppföljning. I vardagen behöver du också känna dig trygg med att läsa och förstå avtal – eftersom du ofta navigerar i gränslandet mellan affär, relation och leverans. Du kommer bland annat att: Driva kundmöten, uppföljningar och förvaltningsdialoger Säkerställa att våra lösningar används effektivt och vidareutvecklas Skapa tillväxt genom merförsäljning och proaktiv affärsutveckling Att fungera som trusted advisor – tekniskt vass, affärsmässig och relationsdriven Vi söker dig som... …har en naturlig känsla för affär och relation, ser helheten i kundresan och vågar ta plats som expert i rummet. Du är trygg i att hantera avtal och dialoger, lyhörd i samarbetet – men har också pondus att tydligt representera både kundens behov och vår leverans. Du är självgående, ansvarstagande och trivs i en roll där du får kombinera struktur med driv. Med ett starkt engagemang och ett relationsbyggande mindset blir du en viktig länk mellan våra kunder och vårt team. Våra önskemål till dig: Några års erfarenhet från CSM, projektledning eller service management inom IT Utbildning inom teknik, IT, ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Ett stort intresse för digitala plattformar och teknik Har du även erfarenhet från en digital leveransorganisation eller från Cloud/SaaS lösningar får du ett extra plus i kanten Flytande svenska och engelska i tal och skrift Varför Amido? Med en växande kundstock och en pågående expansion söker vi nu dig som vill ta del av vår familjära kultur med stor transparens och mycket skratt. Präglade av en stark entreprenörsanda, erbjuder vi dig en miljö där vi tillsammans skapar banbrytande passersystemlösningar för fastighetsbranschen. Bland våra kunder finns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare. Balder, Heimstaden, Stena Fastigheter och Vasakronan är några av många fler som vi har förmånen att samarbeta med dagligen. Hos oss väntar inspirerande konferensresor, härliga middagar, lunchpromenader och träningspass, vad sägs om löprundor på tisdagar och innebandy på torsdagar? Skicka in din ansökan med detsamma – vi ser fram emot att träffa dig! START: Augusti PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vill du vara med och forma framtidens molnlösningar – och samtidigt sätta din egen prägel på ett växande företag? Om rollen Som Azure Cloud Architect hos oss kommer du att designa, implementera och underhålla avancerade Azure-lösningar för våra kunder. Du blir en del av ett litet, agilt team där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. I rollen får du ett stort ansvar och en central position i att driva Cloudiums utveckling framåt – både tekniskt och strategiskt. Du samarbetar nära kunder och interna team för att skapa lösningar som är både smarta, skalbara och säkra. Vi söker dig som Har stark teknisk kompetens och entreprenörsanda – du ser möjligheter, tar initiativ och vågar tänka nytt. I ett mindre team trivs du med att ha inflytande och ta ägandeskap över projekt. Som problemlösare hittar du de bästa lösningarna för komplexa utmaningar och navigerar smidigt mellan teknik och kunddialog. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flera års erfarenheter att arbeta med Azure och dess tjänster. Praktisk erfarenhet av infrastruktur, scripting, automatisering och/eller utveckling. Erfarenhet av att designa och implementera molnlösningar inom stora organisationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Om Cloudium Med över 35 års samlad erfarenhet inom IT har vi på Cloudium specialiserat oss på infrastruktur, SQL Server och Azure. Vi förstår de utmaningar företag möter vid övergången till molnet och erbjuder skräddarsydda lösningar som optimerar drift, säkerhet och prestanda. Vårt mål är att leverera exceptionell service och överträffa förväntningar. Med djup expertis och ett kundfokuserat arbetssätt guidar vi dig genom hela processen – från strategi till en effektiv, säker och skalbar molnlösning. Är du vår nästa kollega? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en nyckelroll i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med en innovativ och framåtdrivande kultur där vi vågar testa nytt, utvecklas och ha kul på vägen. Vill du vara med och forma Cloudiums framtid tillsammans med oss? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. I din roll utgår du från vårt kontor tillsammans med teamet som består av engagerade familjehemskonsulenter och din närmsta chef. Detta för att på bästa sätt kunna finnas till för dels teamet och våra familjehem, som alla arbetar för att alla barn ska ha ett hem att längta hem till. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap eller som samordnare är detta ett plus. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Utbildning inom kälvestensutredning är meriterande. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Excited about shaping the future of real-time analytics? We're looking for a Product Developer to join our forward-thinking, friendly team and help us create game-changing sensor systems for the biopharmaceutical industry. We're not just pushing boundaries – we're the first in the world to create this groundbreaking solution. Are you ready to be part of a revolution that improves lives worldwide? Join our company of 13 skilled professionals at ArgusEye and be part of our exciting journey! About the role: In this role, you'll design and develop cutting-edge hardware devices that seamlessly integrate with our sensor chips, driving real impact in biopharma applications. From brainstorming innovative ideas to testing prototypes, you'll play a crucial role in ensuring our products deliver outstanding performance and reliability. As part of our small but dynamic development team of two, you'll be responsible for the entire product development process—something you're already accustomed to. Your expertise will help shape our technology and contribute to groundbreaking advancements in the field. What you'll do: Solve engineering challenges and develop innovative solutions. Design hardware using CAD tools. Collaborate with multidisciplinary teams and subcontractors. Build prototypes, conduct tests, verify and validate designs. Document design processes and testing procedures. Who you are: A Master's degree in Mechanical Engineering, Industrial Design, Physics, or a related field. 3+ years of experience in product development within a highly regulated industry, such as automotive or medtech, but biopharma is of course especially valued. Skilled in CAD software (e.g., SolidWorks, Space Claim, or AutoCAD). A creative problem-solver who thrives in a collaborative environment. Knowledge of optics, electronics, fluid mechanics, and simulation tools (e.g., COMSOL, ANSYS, Zemax) and quality systems like ISO 9001 or ISO 13485 is a bonus. Why join us? Work on cutting-edge technology with real-world applications. Be part of a supportive, dynamic team where your contributions are valued. Grow your career in an innovative, fast-paced industry. Learn from our customers and attend industry and R&D conferences to grow professionally. Enjoy the freedom to take ownership of your work, supported by a flexible and relaxed environment that values responsibility. Experience a family-like atmosphere filled with collaboration, curiosity, and team activities like music quizzes, bowling and Friday fika. About ArgusEye: ArgusEye is on a mission to revolutionize biopharmaceutical production. Today, developing life-saving medicines is often a slow, complex, and expensive process, putting vital treatments out of reach for many. By providing advanced sensor systems for real-time monitoring of biological processes, we aim to change that. Our technology, built on 15+ years of research at Linköping University, combines nanoplasmonic sensing with fiber optics to deliver real-time data, speeding up medicine development, improving efficiency, and cutting costs. With partnerships among leading pharmaceutical companies and growing demand, we're scaling to make a bigger impact. At ArgusEye, you'll be part of a close-knit team where your ideas and contributions are truly valued. Together, we're making cutting-edge technology accessible to improve lives worldwide. START: According to agreement LOCATION: Linköping JOB HOURS: Full-time CONTACT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications) LAST APPLICATION DATE: Applications are reviewed on an ongoing basis As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of Oddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!
Moberg Bil är inte bara Göteborgs största aktör inom köp och försäljning av begagnade bilar – vi är också en av Sveriges topp 10 inom branschen. Med en ny anläggning på gång trampar vi gasen i botten för att fördubbla försäljningen och sikta mot en miljard i omsättning! Nu letar vi, tillsammans med Oddwork, efter en driven och ansvarstagande inköpare som vet hur man hittar bilar till bäst pris. Är du redo att gasa igång? Om rollen Som inköpare hos oss blir du en del av vårt inköpsteam på tre personer och direktrapporterar till försäljningschef. Din uppgift? Se till att vi alltid har rätt bilar på lager! Du kommer att: Arbeta aktivt med inbyten, värdering och prissättning av begagnade bilar. Ha direktkontakt med våra kunder (privatpersoner och företag) och bilhandlare. Delta i auktioner och bevaka vagnparksförsäljningar. Bygga relationer med företag för att säkra och följa upp värderingar och inköp. Analysera marknaden, granska offerter från leverantörer, hålla koll på bilauktioner och fatta smarta inköpsbeslut. Samarbeta tätt med teamet, team-leader och Försäljningschef för att optimera affärerna. Vem är du? Du är en säljare i själen och vet precis hur man stänger en affär på bästa sätt. Du älskar att arbeta och trivs i ett högt tempo – ju mer det händer, desto mer kommer du till din rätt. Som tävlingsinriktad och driven brinner du för att överträffa dina egna mål och göra affärer, samtidigt som du bidrar till teamets gemensamma framgång. Här får du chansen att ta ansvar, skapa förtroende och leverera resultat – precis som du gillar! Vi ser att du har: Erfarenhet som säljare eller inköpare i bilbranschen. Stort intresse och teknisk kunskap om bilar. Erfarenhet av transportbilar är ett extra plus. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Körkort, ett krav hos oss. Varför välja Moberg Bil? Hos oss blir du en nyckelspelare i ett snabbväxande team där innovation, ansvar och strävan efter att alltid bli bättre går hand i hand. Vår kultur är varm, hjärtlig och fylld med både driv och humor – vi tycker nämligen att jobbet ska vara roligt! På Moberg Bil kommer du att få ta plats, utvecklas och verkligen göra skillnad på vår resa mot att bli den självklara platsen för begagnade bilar i Sverige. START:Enligt överenskommelse PLATS:Göteborg OMFATTNING:Heltid LÖN:Fast lön + provision KONTAKT:Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg,[email protected](för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM:Urval sker löpande Är du redo att få upp farten ytterligare i karriären? Hoppa in och ansök – och låt oss göra den här resan tillsammans! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.
Tycker du att en trasig lampa eller ett droppande rör är en chans att lösa något – inte ett problem? Vill du bli en del av ett mindre, familjärt fastighetsbolag där du får göra skillnad? Då kanske du är vår nästa fastighetsskötare vi letar efter tillsammans med Oddwork. Om rollen: Här blir du den som ser till att våra fastigheter i Storgöteborg mår bra – året om. Du ansvarar för traditionell fastighetsskötsel, vilket innebär allt från att åtgärda felanmälningar och se till att grönytorna trivs, till halkbekämpning när vintern sveper in. Rollen är flexibel och självständig – du planerar din egen dag och tar ansvar för att arbetet flyter på. Samtidigt har du ett nära samarbete med våra förvaltare, där dialogen är tight och beslutsvägarna korta. Men rollen handlar om mer än skruvdragare och spadar – du blir en viktig del av vårt engagerade bolag på 12 personer där samarbete, omtanke och gemenskap är vardag. Vill du bidra till att våra fastigheter håller hög standard och där du själv gör skillnad för både fastigheter och människor? Toppen! Våra önskemål: Erfarenhet av fastighetsskötsel B-körkort och gärna vana att köra släp Talar och skriver obehindrat på svenska Varför Tapajos? För 16 år sedan, i ett 7 kvm krypin på Engelbrektsgatan i Göteborg, startade framgångsresanTapajos. Tre killar från universitetet med en dröm om att skapa och bygga något eget. Idag är Tapajos ett fastighets- och projekteringsbolag som bygger, ombildar och förvaltar egenägda fastigheter och bostadsrättsföreningar. Vi producerar runt 100–150 lägenheter per år och utvecklas i snabb takt. I fina lokaler mitt i centrala Göteborg, där sekelskifte möter framtid, blir du en del av ett härligt team med god sammanhållning. Vi älskar att hitta på saker ihop – både på och utanför jobbet. Är du redo att inte bara bygga fastigheter, utan även relationer? Välkommen hem till oss – klicka in och ansök idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Vasaplatsen 1, Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg,[email protected](för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Vill du kika in i vår vardag? Kolla invår LinkedIn här. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. I din roll utgår du från vårt kontor tillsammans med teamet som består av engagerade familjehemskonsulenter och din närmsta chef. Detta för att på bästa sätt kunna finnas till för dels teamet och våra familjehem, som alla arbetar för att alla barn ska ha ett hem att längta hem till. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap eller som samordnare är detta ett plus. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Utbildning inom kälvestensutredning är meriterande. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer