Lediga jobb hos Talent & Partner AB
Dewesoft is a leader in test and measurement technology in all industries. They offer versatile, easy-to-use equipment and data acquisition solutions that you can use for all your testing needs. Our test and measurement solution are suitable for testing research and development, quality control, monitoring and production processes. Technical Sales Engineer Dewesoft team in Sweden is looking for a creative and results-driven Sales Engineer who can manage, develop and technically support our customers. As a Sales Engineer, you will have a key position to develop the Swedish market and work closely with the existing and new customers primarily test engineers in research and development departments. You will be the key point of contact for customers and provide both pre- and post-sales support. You will be working closely with Dewesoft in Norway and Slovenia but also with colleges from other countries as well. To fit this position, you should be a technical self-motivated person who enjoys to take the lead in finding new customer and markets as well as maintaining the relations with present customer base. The position is a permanent full-time employment. Stationing location flexibel around Stockholm, you need to live in Sweden and speak Swedish and English fluently. Essential Functions/Responsibilities Grow business and expand the Swedish market sales and customer base Hold product presentations, host/attend web-based seminars and trade shows Self-sufficiently identify and develop customer base and project opportunities Register and follow-up sales leads, projects and customer visit Prepare quotations and work with CRM Personal skills / Qualifications Ability to work independently and to succeed in this role we see that this person needs to be pro-active and have preferably work with business development before Strong customer, sales and service orientation A proven track record of sales excellence and revenue growth. Relevant industry experience Good communication, negotiation and interpersonal skills Good IT knowledge (Word, Excel®, PowerPoint®, CRM) Positive attitude with a yes, we can attitude Willing and able to travel for customer visits about 40-50% of the time. Driving license Application Submit your application as soon as possible as selection and interviews are ongoing. This recruitment process is in collaboration with Talent&Partner. Please send your application via link or directly to [email protected] By submitting your application/CV, any personal information you provide will be subject to Talent&Partners Employee Data Policy GDPR. Please review our policy carefully online before submitting any of your personal information. You may contact us at [email protected] with any questions about how we collect or use your personal information, or your applicable rights.
Customer Success Inkommande Kundtjänst (Heltid, Stockholm) Vill du vara först på plats när människor genomgår en av livets mest stressiga händelser – flytten? Hos oss får du möjligheten att göra verklig skillnad för tusentals människor samtidigt som du utvecklas i ett snabbt växande bolag. Nu söker vi en Customer Success Agent som brinner för service, struktur och problemlösning. Om kunden Vi är Sveriges ledande flyttkoordinator. Vi gör flytten enkel genom att hjälpa kunder med allt från bokning av flytt- och städtjänster till att teckna rätt elavtal – på ett och samma ställe. Sedan starten 2020 har över 130 000 hushåll valt oss som sin flyttpartner. Nu växlar vi upp och söker fler stjärnor till vårt team i centrala Stockholm. Om rollen Som Customer Success Agent hos oss är du kundens första kontakt – och deras trygga guide genom hela flyttresan. Du hanterar inkommande förfrågningar, guidar kring avtal och bokningar, löser problem och säkerställer att varje kund får en smidig, trygg och prisvärd upplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ge personlig rådgivning kring flytt, städ och elavtal Konvertera inkommande leads till bokade tjänster Samordna med våra partners och säkerställa smidig leverans Hantera reklamationer professionellt Föra noggrann dokumentation i våra system Vi söker dig som har: Måste-krav: Flytande svenska i tal och skrift och mycket god engelska (många internationella kunder) Minst 3 års erfarenhet inom kundtjänst (B2C) Bekväm med att sälja tjänster i samtal och skrift Stresstålig och självständig problemlösare Van användare av CRM-system (gärna Intercom) Van vid att multitaska i digitala miljöer (chatt, mail, telefon) God systemvana (Office 365 eller Google Workspace) Extra plus om du har: Arbetat inom flytt, städ, elhandel, fastighet eller liknande servicebransch Erfarenhet av att jobba med mäklare eller partners (B2B2C) Kännedom om RUT-avdrag, fullmakter och bostadsmarknaden Jobbat med telefonisystem eller AI-verktyg som ChatGPT Erfarenhet av SMS-konvertering och arbete med KPI:er Ej aktuellt om du: Inte behärskar svenska fullt ut Har svårt att växla ton mellan formell/informell kommunikation Saknar förmåga att hantera stress och högt tempo Ogillar försäljningsmål och att arbeta med tydliga KPI:er Vill ha ett tillfälligt jobb – vi söker långsiktighet Vad vi erbjuder Fast och marknadsmässig månadslön, beroende på erfarenhet Heltid, kontorstider 08:00–17:00, i centrala Stockholm Toppmoderna system, onboarding och vidareutbildning Möjlighet att växa inom bolaget – specialistroller eller teamlead Ett team där din insats märks och gör skillnad Målprofil Du är ett erfaret kundtjänstproffs som vill bygga vidare på din karriär i en framtidsbransch. Du gillar snabba puckar, varierande arbetsdagar och att vara den som alltid hittar lösningen. Hos oss är du med och formar en ny standard för service i flyttbranschen. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt till [email protected]
Customer Success Agent! Är du serviceinriktad och älskar utmaningar? Vår kund söker en engagerad kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av att erbjuda fantastisk service och enastående kundbemötande. Vår kund har en tjänst som hjälper mäklares kunder att genomföra sina flyttar enkelt och prisvärt. De erbjuder en helhetslösning för att göra flyttprocessen så smidig och stressfri som möjligt. Här kan kunderna boka flyttjänster, hantera avtal, och få hjälp med allt administrativt som kommer med flytten. Med ett starkt nätverk av leverantörer och kundfokuserad service har de hjälpt över 130 000 flyttare sedan starten 2020. Vi söker dig som har ett stort intresse för service och vill ha nya utmaningar. Här står kundnöjdhet alltid i fokus. Vi letar därför efter någon som brinner för att leverera fantastisk service – även de dagar när tiden är knapp. Du behöver vara en skicklig kommunikatör på både svenska och engelska, du anpassar dig enkelt till olika kunders behov, och är tekniskt kunnig när det kommer till system såsom olika affärs- och CRM-system. Vi söker dig som: Är pålitlig, nyfiken och engagerad Har dokumenterad erfarenhet från kundtjänst Kommunicerar flytande på svenska och engelska Är strukturerad, lösningsorienterad och självgående Behåller lugnet och levererar även under press Meriterande om du har erfarenhet av ekonomi (fakturafrågor m.m.) Arbetsuppgifter: Administrera och svara på frågor om avtal och avtalshantering vid flytt Hantera och lösa kundreklamationer på ett professionellt och effektivt sätt Upprätthålla regelbunden kontakt med leverantörer och samarbetspartners Svara på allmänna kundfrågor via telefon, e-post och våra övriga digitala kanaler Följa upp och säkerställa kundnöjdhet efter avslutade flyttar Arbeta proaktivt med att förbättra interna processer och kundupplevelser Du kan förvänta dig: En dynamisk och utmanande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik Möjlighet att utvecklas i ett snabbväxande företag med stort kundfokus Stöttning från ett engagerat team och utrymme att ta egna initiativ Konkurrenskraftig lön och förmåner Chans att göra skillnad i kundernas liv genom att skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt till [email protected]
Customer Success Agent! Är du serviceinriktad och älskar utmaningar? Flyttsmart söker en engagerad kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av att erbjuda fantastisk service och enastående kundbemötande. Flyttsmart är en tjänst som hjälper mäklares kunder att genomföra sina flyttar enkelt och prisvärt. De erbjuder en helhetslösning för att göra flyttprocessen så smidig och stressfri som möjligt. Här kan kunderna boka flyttjänster, hantera avtal, och få hjälp med allt administrativt som kommer med flytten. Med ett starkt nätverk av leverantörer och kundfokuserad service har Flyttsmart hjälpt över 130 000 flyttare sedan starten 2020. Flyttsmart växer snabbt och vi vill bli fler, därför söker vi deras nästa kollega att ingå i Customer Success Teamet. Vi söker dig som har ett stort intresse för service och vill ha nya utmaningar. Hos Flyttsmart står kundnöjdhet alltid i fokus. Vi letar därför efter någon som brinner för att leverera fantastisk service – även de dagar när tiden är knapp. Du behöver vara en skicklig kommunikatör på både svenska och engelska, du anpassar dig enkelt till olika kunders behov, och är tekniskt kunnig när det kommer till system såsom olika affärs- och CRM-system. Vill du vara en del av Flyttsmarts resa och bidra till att skapa den bästa flyttupplevelsen för Flyttsmarts alla kunder? Ansök redan idag och bli en del av Flyttsmart! Vi söker dig som: Är pålitlig, nyfiken och engagerad Har dokumenterad erfarenhet från kundtjänst Kommunicerar flytande på svenska och engelska Är strukturerad, lösningsorienterad och självgående Behåller lugnet och levererar även under press Meriterande om du har erfarenhet av ekonomi (fakturafrågor m.m.) Arbetsuppgifter: Administrera och svara på frågor om avtal och avtalshantering vid flytt Hantera och lösa kundreklamationer på ett professionellt och effektivt sätt Upprätthålla regelbunden kontakt med leverantörer och samarbetspartners Svara på allmänna kundfrågor via telefon, e-post och våra övriga digitala kanaler Följa upp och säkerställa kundnöjdhet efter avslutade flyttar Arbeta proaktivt med att förbättra interna processer och kundupplevelser Du kan förvänta dig: En dynamisk och utmanande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik Möjlighet att utvecklas i ett snabbväxande företag med stort kundfokus Stöttning från ett engagerat team och utrymme att ta egna initiativ Konkurrenskraftig lön och förmåner Chans att göra skillnad i kundernas liv genom att skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är vä
Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker - Växer! Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i vår butik i Strägnäs och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Junior IT-support – teknikintresserad problemlösare (Confidential Search) Placering: Stockholm Anställningsform: Heltid Start: Enligt överenskommelse Vill du ta dina första steg in i IT-branschen och få möjlighet att växa i ett innovativt bolag som arbetar med lösningar i teknisk framkant? Hos oss får du vara med och stötta tusentals dagliga användare av egenutvecklade digitala system – system som gör verklig skillnad i deras vardag. Vi söker nu en junior IT-support som brinner för teknik, service och smarta lösningar. Om rollen Som Junior IT-support blir du en viktig länk mellan våra användare och det tekniska teamet. Ditt uppdrag är att ge snabb och proffsig hjälp i allt från användarfrågor till enklare felsökning. Du kommer att: Ta emot och hantera supportärenden via mail och telefon Guida användare i våra webbaserade och mobila system Utföra enklare installationer, konfigureringar och kontohantering Dokumentera vanliga frågor/lösningar Samarbeta tätt med utvecklare, projektledare och supportkollegor Systemen du jobbar med används dagligen av tekniker och serviceteam i fält – och din hjälp kommer att göra skillnad direkt i deras arbete. Vi tror att du... Är i början av din IT-karriär och har ett brinnande teknikintresse Har god datorvana och kanske pillat lite med datorer, nätverk eller appar Är serviceinriktad, pedagogisk och gillar att lösa problem Har lätt för att ta till dig ny kunskap och vågar fråga när du är osäker Kommunicerar tydligt på svenska, både i tal och skrift Meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem, lite SQL-kunskap eller har testat att arbeta i någon IT-support tidigare – men det är inget krav. Vad vi erbjuder Du blir en del av ett stabilt och framåtlutat företag med lång erfarenhet av digitalisering och produktutveckling. Här får du: En strukturerad introduktion och handledning Stora möjligheter att utvecklas inom IT och teknik Flexibilitet kring arbetssätt (hybridmöjlighet finns) Kollegor som stöttar, inspirerar och delar din nyfikenhet Ansök nu Vi rekryterar under sekretess, vilket innebär att företagets namn inte kommuniceras i första steget. I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se. Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande. Varmt välkommen att söka!
Maskinsäkerhetsspecialist – med möjlighet att påverka framtidens arbetsmiljö och säkerhetskultur Vill du arbeta i en verksamhet som befinner sig i förändring och som satsar på hållbara, innovativa lösningar inom produktion och teknik? Vi söker nu en maskinsäkerhetsspecialist som vill vara med och bidra till en trygg och effektiv arbetsmiljö – där säkerhet alltid står i centrum. Om rollen I denna roll har du ett strategiskt ansvar för att säkerställa att alla nya maskininvesteringar uppfyller både lagstadgade krav och interna standarder. Du fungerar som rådgivande expert till produktionsteknikorganisationen och bidrar till att skapa en säker och hållbar arbetsmiljö genom riskminimering, efterlevnad och kompetensutveckling inom maskinsäkerhet. Exempel på arbetsuppgifter: Stödja investeringsprojekt med expertis i säkerhetsfrågor inom etablerade processer Hålla intressenter uppdaterade om förändrad lagstiftning och interna krav Bidra i utredningar kring maskinrelaterade incidenter Granska tekniska lösningar och genomföra riskbedömningar Delta i leverantörsbesök, leveranskontroller och andra affärskritiska insatser Verifiera produktionscertifikat före idrifttagning Medverka i utvecklingsprojekt och säkerhetsforum Säkerställa efterlevnad av regelverk som Maskindirektivet, ATEX och PED Vi söker dig som har: Ingenjörsexamen inom mekanik eller elektroteknik, eller motsvarande erfarenhet Certifiering inom maskinsäkerhet (t.ex. CECE-certifiering eller likvärdig) Gärna arbetsmiljöutbildning och förståelse för lagkrav inom arbetsmiljö Kännedom om byggarbetsmiljösamordning (BAS-P/BAS-U) God förståelse för standarder kopplade till Maskindirektivet En nyfiken, strukturerad och samarbetsinriktad arbetsstil Förmåga att arbeta både självständigt och tvärfunktionellt Goda kunskaper i svenska och engelska Vana att använda digitala verktyg i det dagliga arbetet Vad du erbjuds Du får möjlighet att arbeta i en inkluderande, dynamisk miljö där både personlig och professionell utveckling står i fokus. Här finns möjlighet till hybridarbete, individuell utvecklingsplan, friskvårdsbidrag, prestationsbonus, subventionerad lunch och flera personalförmåner. Dessutom ges tillgång till hälsocenter, företagsevenemang och möjlighet till direktbuss mellan Stockholm och Södertälje. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Denna rekryteringsprocess sker i samarbete med Talent&Partner. Skicka din ansökan (CV och gärna ett personligt brev) till [email protected]. Genom att skicka in din ansökan godkänner du att dina uppgifter hanteras i enlighet med Talent&Partners dataskyddspolicy enligt GDPR. Har du frågor om hanteringen av dina personuppgifter, kontakta gärna [email protected].
B2B-säljare – driva affärer i en digital tillväxtmiljö Vill du arbeta i ett snabbfotat team med stort affärsfokus, där du får möjlighet att ta ägarskap över hela säljprocessen? Vi söker en driven och engagerad säljare som vill bidra till tillväxt i en väletablerad digital plattformstjänst. Du kommer in i ett bolag med stark förankring inom digitala tjänster – och där du blir en del av en kultur som präglas av tempo, samarbete och ambition. Om rollen Som B2B-säljare ansvarar du för att driva nykundsförsäljning gentemot små och medelstora företag inom tjänstesektorn. Du arbetar självständigt med hela säljcykeln – från första kontakt till signerat avtal – med telefonen som ditt främsta verktyg. Du får tillgång till effektiva verktyg och en etablerad kundplattform, samtidigt som du samarbetar nära vårt Customer Experience-team för att säkerställa en sömlös upplevelse för nya kunder. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Prospektera och kontakta nya kunder via telefon Kartlägga behov och erbjuda rätt lösning för varje kund Driva säljprocessen från första samtal till avslutad affär Skapa långsiktiga relationer som genererar värde över tid Arbeta mot tydliga mål och bidra till teamets utveckling Vi söker dig som: Trivs i en måldriven miljö och gillar att arbeta med telefonen som främsta kanal Är uthållig, målinriktad och har ett naturligt affärsdriv Har tidigare erfarenhet av försäljning – gärna inom B2B eller telefonförsäljning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Har god systemvana och ett digitalt arbetssätt Vi ser din personlighet som det viktigaste – du behöver inte ha alla svar från start, men du har viljan att lära, ta ansvar och utvecklas i rollen. Vi erbjuder: Fast grundlön + provisionsmodell utan tak Ett säljteam med högt engagemang och stöttande kollegor Centralt kontor i moderna lokaler på Östermalm Stora möjligheter att växa i takt med företaget Ansökan Rekryteringen sker i samarbete med Talent&Partner. Urval och intervjuer sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. 👉 Mejla CV och gärna ett personligt brev till: [email protected] Vid frågor om hur dina uppgifter behandlas enligt GDPR, kontakta gärna [email protected].
Kundansvarig Strateg – med fokus på långsiktiga relationer och tillväxt Är du en relationsbyggare med affärssinne och erfarenhet av att utveckla kundsamarbeten? Vi söker dig som vill spela en nyckelroll i att stärka befintliga kundrelationer, skapa mervärde genom kreativa lösningar och bidra till ökad affärspotential. I rollen som Kundansvarig Strateg har du ett helhetsansvar för några av våra viktigaste kundrelationer. Ditt arbete bygger på att förstå varje kunds affär i grunden – för att säkerställa relevans, skapa engagemang och driva resultat. Du fungerar som både rådgivare och projektledare, med ett tydligt mål: att bygga starka partnerskap över tid. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga, vårda och utveckla långsiktiga relationer med befintliga kunder Förstå kundens affär, behov och utmaningar – och omvandla det till mervärde Identifiera och driva nya affärsmöjligheter inom ramen för pågående samarbeten Skapa och följa upp strategier för att maximera kundens utveckling och potential Leda kundmöten, presentationer och förhandlingar Samarbeta med interna team för att säkerställa kvalitet, leverans och resultat Följa upp försäljning och affärsmål enligt uppsatta KPI:er Vi tror att du har: Erfarenhet av kundansvar, försäljning eller affärsutveckling – gärna inom marknadsföring, media eller digitala lösningar Förmåga att bygga förtroendefulla relationer med både strategisk och operativ höjd En strukturerad och lösningsorienterad arbetsstil Stark kommunikativ förmåga, både i tal och skrift Ett analytiskt tänk kombinerat med kreativt driv Ett stort intresse för medielandskapet och digital kommunikation Därför kommer du trivas Hos oss får du arbeta i ett värderingsdrivet och dynamiskt bolag där idéer uppmuntras, och där du har möjlighet att påverka på riktigt. Du kommer till en arbetsmiljö som kombinerar det lokala med det internationella – med högt i tak, tydliga ambitioner och engagerade kollegor. Vi erbjuder attraktiva förmåner, flexibla arbetssätt och fina möjligheter till utveckling – både i Sverige och utomlands. Ansökan Denna rekrytering sker i samarbete med Talent&Partner. Urval och intervjuer sker löpande – skicka därför din ansökan (CV och gärna personligt brev) så snart som möjligt till [email protected]. Genom att skicka in din ansökan godkänner du att dina uppgifter hanteras enligt Talent&Partners GDPR-policy. Vid frågor om detta, kontakta gärna [email protected].
Maskinsäkerhetsspecialist – med möjlighet att påverka framtidens arbetsmiljö och säkerhetskultur Vill du arbeta i en verksamhet som befinner sig i förändring och som satsar på hållbara, innovativa lösningar inom produktion och teknik? Vi söker nu en maskinsäkerhetsspecialist som vill vara med och bidra till en trygg och effektiv arbetsmiljö – där säkerhet alltid står i centrum. Om rollen I denna roll har du ett strategiskt ansvar för att säkerställa att alla nya maskininvesteringar uppfyller både lagstadgade krav och interna standarder. Du fungerar som rådgivande expert till produktionsteknikorganisationen och bidrar till att skapa en säker och hållbar arbetsmiljö genom riskminimering, efterlevnad och kompetensutveckling inom maskinsäkerhet. Exempel på arbetsuppgifter: Stödja investeringsprojekt med expertis i säkerhetsfrågor inom etablerade processer Hålla intressenter uppdaterade om förändrad lagstiftning och interna krav Bidra i utredningar kring maskinrelaterade incidenter Granska tekniska lösningar och genomföra riskbedömningar Delta i leverantörsbesök, leveranskontroller och andra affärskritiska insatser Verifiera produktionscertifikat före idrifttagning Medverka i utvecklingsprojekt och säkerhetsforum Säkerställa efterlevnad av regelverk som Maskindirektivet, ATEX och PED Vi söker dig som har: Ingenjörsexamen inom mekanik eller elektroteknik, eller motsvarande erfarenhet Certifiering inom maskinsäkerhet (t.ex. CECE-certifiering eller likvärdig) Gärna arbetsmiljöutbildning och förståelse för lagkrav inom arbetsmiljö Kännedom om byggarbetsmiljösamordning (BAS-P/BAS-U) God förståelse för standarder kopplade till Maskindirektivet En nyfiken, strukturerad och samarbetsinriktad arbetsstil Förmåga att arbeta både självständigt och tvärfunktionellt Goda kunskaper i svenska och engelska Vana att använda digitala verktyg i det dagliga arbetet Vad du erbjuds Du får möjlighet att arbeta i en inkluderande, dynamisk miljö där både personlig och professionell utveckling står i fokus. Här finns möjlighet till hybridarbete, individuell utvecklingsplan, friskvårdsbidrag, prestationsbonus, subventionerad lunch och flera personalförmåner. Dessutom ges tillgång till hälsocenter, företagsevenemang och möjlighet till direktbuss mellan Stockholm och Södertälje. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Denna rekryteringsprocess sker i samarbete med Talent&Partner. Skicka din ansökan (CV och gärna ett personligt brev) till [email protected]. Genom att skicka in din ansökan godkänner du att dina uppgifter hanteras i enlighet med Talent&Partners dataskyddspolicy enligt GDPR. Har du frågor om hanteringen av dina personuppgifter, kontakta gärna [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 46 jobb