Lediga jobb hos Talent & Partner AB
Lendo fortsätter att växa och i takt med det söker vi ytterligare en säljande lånehandläggare till vårt privatlåneteam. Älskar du försäljning, kanske har ett intresse för bank och finans och vill fortsätta utvecklas inom det? Då kan detta vara jobbet för dig! Rollen I din roll som lånehandläggare tar du kontakt med Lendos kunder som gjort en låneansökan hos oss. Under samtalet gör du ditt yttersta för att gå igenom kundens lånebehov och erbjuder även kunden låneskydd och försäkringar. Du arbetar mot tydliga mål och försöker hela tiden utveckla din försäljning tillsammans med dina kollegor och med stöd av din närmaste chef. Tjänsten inleds med en utbildning rörande försäljning, Lendos produkter och om branschen i Sverige. Detta kombineras med medlyssning för att kunna inspireras både av kollegor och chefer och få den feedback som krävs för att utvecklas. Efter grundutbildningen fortsätter givetvis din utveckling genom coaching och utbildning, både från närmsta chef samt våra erfarna säljare. Hos oss på Lendo kommer du att ingå i ett av våra två handläggarteam. På vår avdelning är det viktigt att ha kul längs vägen och att vi når våra resultat tillsammans!! Som lånehandläggare hos oss på Lendo har du en grundlön men utöver den kan du påverka din lön utifrån en attraktiv rörlig ersättningsmodell. Vi värnar om en kultur som speglar våra fyra värderingar, Win as a team, Always Improve, Customer Centric och Focus on Execution och det är värderingar som verkligen syns i vårt vardagliga arbete! Vi söker dig som - Har säljerfarenhet, gärna från telefonförsäljning och/eller erfarenhet av låneförmedling eller bank och finans. - Talar och skriver svenska flytande och behärskar engelska väl - Är resultatinriktad (kanske är du även tävlingsinriktad?) - Gillar att jobba enligt tydliga och ambitiösa mål Du erbjuds - Regelbundna team-och företagsaktiviteter - Tjänstepension - Friskvårdsbidrag på 4000 kr - Två utvecklingsdagar per år och en träningstimme i veckan - 25 dagars semester - Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen - Interna och externa utbildningar inom lån och krediter - Väldigt trevliga kollegor Ansökan Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående.I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev. Skicka din ansökan idag via [email protected] Urval- & och intervjuprocess kommer att påbörjas omgående så tveka inte att visa ditt intresse redan idag.
Nu söker vi på Internetbroker dig som är i början av din säljkarriär och har bestämt dig för att bli Sveriges bästa mediasäljare! Med en bra kombination av drivna kollegor och utbildning får du de bästa förutsättningarna att utvecklas som säljare. Hos oss har du möjlighet att arbeta med flera av Sveriges starkaste varumärken och vi ser att du är med på lång sikt för att växa tillsammans med oss som företag. Du kommer sälja annonsering på Blocket, Aftonbladet, Svenska Dagbladet mfl kanaler. Till vårt huvudkontor i Stockholm söker vi nu två nya inhousesäljare. Vårt arbete utgår ifrån vårt huvudkontor i Hammarby Sjöstad under kontorstider 8-17. Är du den vi söker? Som person är du förtroendeingivande och övertygande i dina kontakter med kunder och har ett starkt engagemang och den affärsmässighet som krävs för att bygga ett kontaktnät med nya kunder samt bygga starka relationer till befintliga kunder. Vi tror att vår nya kollega är en teamplayer med ett glatt humör och en stark drivkraft till att bli Sveriges bästa mediasäljare. Du tar gärna initiativ och eget ansvar för att utvecklas och trivs bäst att arbeta i ett högt tempo. Vi erbjuder dig ett team med öppen feedback kultur där vi skrattar mycket tillsammans och bryr oss om att alla lyckas nå sina mål. Om rollen: I din roll som Account Manager arbetar du med digital marknadsföring på Blocket & Schibsted. Du kommer att arbeta med befintliga kudner men stort fokus ligger även på att hitta nya affärsmöjligheter. Du kommer att arbeta i en kultur där utveckling är en självklar del av vardagen med kollegor som arbetar hårt mot sina mål. Du behöver förstå vikten av att alltid kunna presentera den bästa möjliga lösningen för kunden. Arbetsuppgifter och ansvarsområden - Du ansvarar för hela säljprocessen från prospektering till sälj och uppföljning - Hög aktivitet för en förutsättning för att lyckas i ditt arbete. - Bidra till utvecklingen av koncept som löser kundens utmaningar. - Ta ansvar för egen utveckling och kunskap inom media. - Vara en bidragande del i att skapa bra säljkultur med kunskap, inspiration, lagkänsla och vinnarinstinkt. - Budgetansvar för både dig själv och teamet. - Följa upp dina individuella mål och föra prognoser. Vad kan vi erbjuda dig? - Grundlön och attraktivt provisionssystem. - Du får en personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter - satsar du på oss satsar vi på dig. - Som anställd på Internetbroker får du tillgång till friskvård samt pension enligt ITP-plan. - Utbildningar från våra uppdragsgivare på Blocket och Schibsted, samt internt. - Arbeta med några av Sveriges starkaste varumärken. Anser du dig vara en person med hunger och vinnarinstinkt utan dess like? Då ska du söka denna tjänsten hos oss. Tillsammans siktar vi mot nya mål! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag! Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev. Skicka din ansökan idag via [email protected] Urval- & och intervjuprocess kommer att påbörjas omgående så tveka inte att visa ditt intresse redan idag.
Client Success Manager I rollen som Client Success Manager är ditt primära ansvar att utveckla och vårda långsiktiga relationer med våra befintliga kunder. Genom att skapa en trygg och inspirerande kundupplevelse säkerställer du att våra kunder får den bästa servicen och upplevelsen. Du strävar hela tiden efter att hitta kreativa lösningar som lyfter kundupplevelsen och identifiera nya möjligheter som gör skillnad för både oss och kunden. Med fokus på kundnöjdhet och återkommande affärer blir du en viktig del av vår tillväxt och framgång. Huvudsakliga ansvarsområden - Upprätthålla och utveckla starka, långsiktiga relationer med befintliga kunder. - Förstå kundernas behov och utmaningar för att kunna identifiera nya affärsmöjligheter - Skapa och genomföra strategier för att maximera försäljningspotentialen hos varje kund. - Delta i kundmöten, presentationer och förhandlingar. - Samverka med interna avdelningar för att säkerställa att kundens behov uppfylls och överträffas. - Uppnå och överträffa KPI:er som satts upp av företaget - såsom försäljning. - Strategiskt följa upp försäljning och affärsmöjligheter utifrån de KPI:er som satts upp. Vem tror vi att du är? För att du ska trivas som Client Success Manager ser vi att du är en kommunikativ och affärsdriven person med förmåga att bygga förtroende och långsiktiga kundrelationer. Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet av försäljning och kundrelationer, gärna inom marknadsföring och influencer marketing. Du har en god förmåga att förstå kunders affärsbehov och omsätta dessa i lösningar, vilket du gör på ett strukturerat sätt. Genom ett starkt affärssinne och en resultatorienterad inställning hjälper du våra kunder att nå framgång. Du har en utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga, både skriftligen och muntligen. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Om We Are Era We Are Era hjälper Europas ledande annonsörer att maximera deras relevans genom kreativa kampanjer och strategier över alla sociala medier. Vi brinner för både våra kreatörer och artister, såväl som för våra kunder. We Are Era är ett dotterbolag till RTL Group och finns representerade på sju kontor i Europa.Vi är en inkluderande arbetsplats som välkomnar olika bakgrunder och perspektiv med öppen famn. Hos oss får du attraktiva förmåner, utvecklingsmöjligheter och härliga kollegor. Vi sitter på Eriksbergsgatan i Stockholm, med Humlegården och trevliga lunchrestauranger utanför dörren. Givet att vi är både lokala och globala, skapas fina fö
Är du en driven engagerad säljare som brinner för att erbjuda innovativa lösningar som gör verklig nytta och bygga starka kundrelationer? Rabble söker nu en driven och passionerad Account Manager som vill vara med på vår spännande tillväxtresa. Om Rabble Rabble är en nylanserad och snabbväxande marknadsföringsplattform som revolutionerar sättet varumärken ökar sin försäljning, lojalitet och varumärkeskännedom. Med hjälp av cashback-erbjudanden och ett kraftfullt kampanjverktyg hjälper vi varumärkesägare att påverka shoppingbeteendet på ett nytt sätt – oavsett var konsumenten handlar. Din roll I den här rollen kommer du att ta ett kreativt och proaktivt ansvar för att identifiera och knyta nya affärsrelationer. Du kommer att vara en drivande kraft i att utveckla och identifiera nya affärer, allt ifrån enklare lösningar till kreativa konceptlösningar för våra kunder. Du kommer att säkerställa att vi utnyttjar alla möjligheter att hjälpa kunden och på ett tydligt sätt presenterar dem för våra kunder på bästa sätt. Fokuset kommer vara på att skapa lösningar för kunder i Sverige och bredda Rabble’s närvaro på marknaden. Du kommer att samarbeta nära våra dynamiska team för att driva kreativa kampanjer och erbjudanden som verkligen gör skillnad för våra kunder. Ansvarsområden: - Arbeta nära kunder för att utveckla skräddarsydda lösningar som driver försäljning och stärker varumärkeslojalitet - Bygga och upprätthålla starka relationer med nyckelbeslutsfattare inom marknadsföring och media - Skapa och utveckla nya affärsmöjligheter genom att identifiera lämpliga kampanjer och partnerskap som gynnar både Rabble och våra kunder - Samarbeta med övriga säljteamet för att implementera och driva försäljning av kampanjer som hjälper våra kunder att uppnå sina försäljningsmål - Säkerställa att alla lösningar är förenliga med Rabble’s värderingar och affärsmål - Skapa skräddarsydda erbjudanden för att möta kundernas behov och driva försäljning för kunden - Arbeta med hela försäljningsprocessen - Samverka med övriga team för att leverera en exceptionell kundupplevelse - Bygga och utveckla en långsiktig kundportfölj och säkerställa att omsättnings- och resultatmål uppnås Kommunikation och rapportering - Arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa att alla kreativa kampanjer och lösningar är godkända innan de presenteras för kunderna - Uppdatera och förbättra presentationer och konceptmaterial för att säkerställa högsta professionella standard Den perfekta kandidaten: 3-5 års erfarenhet inom B2B-försäljning, gärna inom marknadsföring, media, SaaS eller reklam Erfarenhet inom kreativ försäljning och förmågan att tänka utanför boxen En passion för att tänka kreativt och utveckla unika lösningar som skapar affärsnytta för både kunder och Rabble Energisk, driven och målmedveten med ett starkt affärsmannaskap och förmåga att inspirera andra Stark kommunikationsförmåga och van att samarbeta över fler avdelningar Intresserad av att vara med på en tillväxtresa där kreativitet och innovation spelar en stor roll i företagets framgång Vad vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med ett starkt, inkluderande team där alla är engagerade Möjlighet att vara med och påverka vår tillväxtresa och forma framtiden för Rabble En roll där du får kombinera kreativitet och försäljning för att skapa verkligt värde för våra kunder Konkurrenskraftiga lönevillkor och bra förmåner Ansökan: I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Mediesäljare till Life Science Sweden Om Nordiske Medier Nordiske Medier är en av Skandinaviens största aktörer inom professionella medier. Vi ger ut cirka 50 B2B-titlar som täcker flera branscher, inklusive bygg- och anläggningssektorn, träindustrin, motorbranschen och detaljhandeln. Våra kunniga facktidningsjournalister levererar högkvalitativ journalistik som går på djupet i respektive bransch, med fokus på att stärka företag och beslutsfattare.Life Science Sweden är en oberoende publikation som ägs av det privata affärstidningsförlaget Nordiske Medier. Vi söker nu en driven Mediesäljare med fokus på Life Science Sweden och den tillhörande sajten, som är en ledande nyhetsplattform för aktörer inom life science industrin i Sverige. Om rollen Som Mediesäljare kommer du att: Ansvara för försäljning av annonsering i både print och digitalt format, samt utveckla kundavtal kopplade till advertorials, nyhetsbrev, event, och digitala lösningar. Driva hela säljprocessen, från prospektering och nykundsbearbetning till vård och utveckling av befintliga kundrelationer. Ta ett stort kommersiellt ansvar och utveckla din egen kundportfölj, med målet att skapa långsiktiga samarbeten och stark tillväxt. Bidra till och exekvera försäljningsstrategier för att säkerställa att vi når våra uppsatta tillväxtmål. Du blir en viktig del av vår ambition att stärka Life Science industrin genom relevanta och effektiva medielösningar för våra kunder. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna av medielösningar inom B2B. Är trygg i uppsökande och relationsbyggande försäljning samt har en kommersiell förståelse för branschspecifika lösningar. Är självgående, metodisk och har ett starkt driv för att uppnå högt uppsatta mål. Är bekväm i kontakt med beslutsfattare och har god förståelse för det svenska näringslivet. Har intresse för eller erfarenhet av industrin – detta är meriterande men inte ett krav. Varför Nordiske Medier? Hos oss får du möjlighet att: Arbeta med en väletablerad branschtidning och plattform som har en stark position inom branschen. Utvecklas professionellt med stöd från ett erfaret team. På sikt växa in i en högre roll med utökat ansvar. Ha en viktig roll i att stärka vår position inom en bransch som spelar en nyckelroll i Sveriges hållbara framtid. Placering Vårt kontor ligger i Solna, men dina kunder finns över hela Sverige. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Vi ser fram emot din ansökan, som ska innehålla CV och ett personligt brev. Ansök via: [email protected] Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – skicka in din ansökan redan idag! Nordiske Medier – en del av Nordjyske Medier, med 250 års erfarenhet av att skapa trovärdiga och branschnära nyheter.
Mediasäljare till NTT - Nordisk Trä Teknik och Woodnet Om Nordiske Medier Nordiske Medier är en av Skandinaviens största aktörer inom professionella medier. Vi ger ut cirka 50 B2B-titlar som täcker flera branscher, inklusive bygg- och anläggningssektorn, träindustrin, motorbranschen och detaljhandeln. Våra kunniga facktidningsjournalister levererar högkvalitativ journalistik som går på djupet i respektive bransch, med fokus på att stärka företag och beslutsfattare. Vi söker nu en driven Mediasäljare med fokus på NTT Nordisk Trä Teknik och den tillhörande sajten Woodnet, som är en ledande plattform för aktörer inom träindustrin i Sverige. Om rollen Som Mediasäljare kommer du att: Ansvara för försäljning av annonsering i både print och digitalt format, samt utveckla kundavtal kopplade till advertorials, nyhetsbrev, event, och digitala lösningar. Driva hela säljprocessen, från prospektering och nykundsbearbetning till vård och utveckling av befintliga kundrelationer. Ta ett stort kommersiellt ansvar och utveckla din egen kundportfölj, med målet att skapa långsiktiga samarbeten och stark tillväxt. Bidra till och exekvera försäljningsstrategier för att säkerställa att vi når våra uppsatta tillväxtmål. Du blir en viktig del av vår ambition att stärka träindustrin genom relevanta och effektiva medielösningar för våra kunder. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna av medielösningar inom B2B. Är trygg i uppsökande och relationsbyggande försäljning samt har en kommersiell förståelse för branschspecifika lösningar. Är självgående, metodisk och har ett starkt driv för att uppnå högt uppsatta mål. Är bekväm i kontakt med beslutsfattare och har god förståelse för det svenska näringslivet, särskilt inom träindustrin. Har intresse för eller erfarenhet av den industriella sektorn och/eller träbranschen – detta är meriterande men inte ett krav. Varför Nordiske Medier? Hos oss får du möjlighet att: Arbeta med en väletablerad branschtidning och plattform som har en stark position inom träindustrin. Utvecklas professionellt med stöd från ett erfaret team. På sikt växa in i en högre roll med utökat ansvar. Ha en viktig roll i att stärka vår position inom en bransch som spelar en nyckelroll i Sveriges hållbara framtid. Placering Vårt kontor ligger i Solna, men dina kunder finns över hela Sverige. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Vi ser fram emot din ansökan, som ska innehålla CV och ett personligt brev. Ansök via: [email protected] Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – skicka in din ansökan redan idag! Nordiske Medier – en del av Nordjyske Medier, med 250 års erfarenhet av att skapa trovärdiga och branschnära nyheter.
Sälj, marknadsföring och karriärfokus - låter det som något för dig? Se hit! Aftonbladet, Svenska Dagbladet, TV.nu och Klart.se är några av Sveriges absolut största sajter som alla tillhör samma koncern - Schibsted. Som Schibsteds återförsäljare söker vi på Internetbroker nästa säljare som är redo för att bli en del av vårt nya team och som frodas i lägga ner både tid och kraft för att bidra till denna succé. Du är välkommen att söka både med och utan erfarenhet - vi som bolag ger dig de kunskaper du behöver, så länge du bidrar med engagemang och egen drivkraft för att lyckas. Vi tror på att en öppen feedbackkultur är en stor bidragande faktor till personlig utveckling, och att i samband med att vår personal utvecklas så utvecklas även vi som bolag. Vi vill nämligen växa tillsammans med vår personal satsar därför interna och externa utbildning Vi sitter i trivsamma lokaler i Hammarby Sjöstad med utsikt över Södermalm. Här har du möjlighet att arbeta tillsammans med kunniga, fokuserade och genuina kollegor. Att dra sitt strå till stacken är något som förväntas vara grundläggande! Vem är rätt person för Internetbroker? Någon som är positivt bidragande till vår företagskultur Har ett starkt fokus på att utvecklas och tar eget ansvar Förstår att man behöver våga för att vinna Engagerar sig gärna i både bolaget och teamets utöver egna resultat Trivs i en roll med hög aktivitet Är på en plats i livet där du vill lägga ner extra tid och engagemang för att göra karriär. Förstår vikten av att struktur och planering är en viktig del av en säljares framgångar. Om tjänsten Som Account Manager på Internetbroker säljer du digital marknadsföring till nya kunder som vill synas i Schibsteds kanaler Aftonbladet, Svenska Dagbladet, TV.nu och Klart.se. En Account Manager på Internetbroker ansvarar för hela säljprocessen med alla dess moment. Dvs: Prospektering - du hittar dina egna leads Mötesbokning - du bokar in dina möten Affärsmöten - du håller affärsmöten för att driva din försäljning Uppföljning - du ansvarar för dina kunders köpupplevelse och merförsäljning Budgetansvar - din egen och teametsÄr du nästa person att bidra till vårt fantastiska team med din hunger, vilja att utvecklas och fokus? Varmt välkommen att ansöka med eller utan erfarenhet. Vad kan vi erbjuda dig Grundlön, ett attraktivt provisionssystem och möjlighet till bonusar Pension enligt ITP-plan Friskvårdsbidrag Coachande ledarskap Ledarskap med fokus på personlig utveckling Du får ta del av en utbildningsplan baserad på din egen utveckling och vilja där du klättrar steg för steg Personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter Arbeta med några av Sveriges absolut starkaste varumärken Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected]ökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna. Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på www.talentpartner.se
Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Vi expanderar och anställer nu en bilköpsrådgivare för att hjälpa ännu fler kunder med att göra trygga bilaffärer. Om tjänsten Som bilköpsrådgivare på Riddermark Bil är du en mycket viktig del i vårt team och en ännu viktigare för våra kunder. Många av våra kunder efterfrågar hjälp och stöd av sin bil och där agerar du deras första viktiga kontakt hos oss. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att aktivt besvara frågor och agera stöd för kunderna i processen att köpa ny bil. Ditt ansvar är att via mail och telefon vara rådgivande support och ge den trygghet kunderna söker och svara på de frågor och funderingar kunden har. Ditt jobb görs ofta i bilaffärens tidiga fas där du svarar på frågor om bilar och processen att köpa bil. Om dig Vi söker dig som trivs med att ha nära kontakt med kunderna är inte rädd att jobba via mail i första hand men även telefonbaserat och helt enkelt gillar att hålla kunden i handen i köpresan. Du drivs av att se till att hålla nära dialog med kunder och se till att hålla dem i handen, boka in provkörningar eller helt enkelt svara på alla dem frågor som kan uppstå i en bilköpsprocess. Vi tror att tjänsten passar bäst för dig med fordonsintresse och/eller erfarenhet från fordonsbranschen men detta är inte alls avgörande. Rollbeskrivning Gillar att arbeta i ett högt tempo med mycket eget ansvar. Huvudansvar för all kundkontakt och uppföljning via mail och telefon i bilköpstillfället. Se till att alla kunder alltid får svar i tid och alla svar de söker. Ansvar att boka in provkörningar/bokningar till anläggningen. I rollen ingår att jobba helg två helger per månad. Personen i denna roll är ansiktet utåt och agerar föredömligt i kundkontakten i alla avseenden. Du kommer jobba i kundsystemet Kundo. Kvalifikationer Gillar att arbeta i ett högt tempo med mycket eget ansvar. Van vid att driva och ansvara för en bra kundresa för bolagets bilköpskunder. Har ett proaktivt och mycket serviceinriktat arbetssätt. Har drivkraften att prestera och ambition att överträffa uppsatta mål på kundnöjdhet. Är bekväm att jobba via mail och telefon, samarbeta med kunderna på ett positivt och förtroendeingivande sätt. Gärna 2–3 års kundserviceerfarenhet. Säljerfarenhet via telefonen är meriterande. Högskoleutbildning eller eftergymnasial utbildning är meriterande. Meriterande om du talar fler språk än engelska och svenska som behövs i rollen. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
MASKINSÄKERHETSSPECIALIST Bli en del av Scanias transformationsresa Scania genomgår en spännande förändring där vi inte längre bara är en leverantör av lastbilar, bussar och motorer – vi strävar efter att bli en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vårt engagemang för innovation och tillväxt driver vår framgång, och för att leda denna förändring behöver vi dedikerade professionella som kan vara med och påverka. På Scania prioriterar vi förändringsarbete och stöttar våra anställda och intressenter i att anamma nya strategier, teknologier och processer. Vår vision är Scania Care – Zero Harm, och våra strategiska mål är inriktade på att uppnå denna ambitiösa vision. Under denna transformation får du stora möjligheter att påverka våra arbetssätt. Vår verksamhet i Södertälje erbjuder en bekant, engagerande och inkluderande arbetsplatskultur. Om du är passionerad kring maskinsäkerhet och har god kunskap om Scanias PEIP- och TFP-processer vill vi gärna höra från dig. Rollen Som Maskinsäkerhetsspecialist kommer du att säkerställa att vi följer både lagkrav och Scanias egna standarder för de maskiner vi införskaffar. Detta innebär att ge strategiskt stöd och proaktiv rådgivning till vår produktionsingenjörsorganisation, agera som oberoende expert för att minska risker på arbetsplatsen och höja säkerhetsmedvetenheten inom företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter Stödja och vägleda maskininvesteringsprojekt när det gäller säkerhetsfrågor inom PEIP-processen. Hålla intressenter informerade om ny och uppdaterad lagstiftning samt Scanias krav. Erbjuda vägledning och delta i utredningar av komplexa incidenter som involverar maskiner. Genomföra riskbedömningar inom investeringsprojekt och granska tekniska lösningar för att säkerställa efterlevnad. Genomföra affärsresor relaterade till leverantörsbesök, leveransinspektioner och brådskande åtgärder som är kritiska för Scanias verksamhet. Verifiera produktionscertifikat innan idrifttagning. Delta i Green Arrow/TED-projekt (Forskning och utveckling). Hålla sig uppdaterad om förändringar i lagstiftning som Maskindirektivet och arbete med utrustning. Aktivt delta i forum, möten och kommittéer som rör maskinsäkerhet. Kvalifikationer Utbildad ingenjör inom mekanik eller elektroteknik, eller motsvarande erfarenhet, helst från tillverkningsindustrin. Certifierad Maskinsäkerhetsspecialist/Expert. Utbildad Arbetsmiljöingenjör med kunskap om arbetsmiljörisker och lagstiftning. Kunskap om relevant lagstiftning som ATEX, PED och standardisering relaterat till Maskindirektivet. Grundläggande kunskaper i byggarbetsmiljösamordning. Nyfikenhet, driv och en strukturerad arbetsmetod. Starka samarbets- och kommunikationsförmågor. Förmåga att anpassa sig till förändrade förutsättningar och arbeta utifrån ett affärsnyttoperspektiv. Goda digitala färdigheter samt goda kunskaper i svenska och engelska. Scania erbjuder Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med varierande och utmanande arbetsuppgifter i ett hybrid arbetsupplägg, vilket innebär att du kan arbeta hemifrån några dagar i veckan om tjänsten tillåter. Vi kan även erbjuda dig en individuell utvecklingsplan som du skapar tillsammans med din chef för att hjälpa dig att nå dina mål och få rätt stöd på vägen. Förutom karriär- och utvecklingsmöjligheter kan vi som anställd på Scania erbjuda dig förmåner såsom gratis träning på Scanias egen hälsocenter Gröndal eller friskvårdsbidrag, prestationsbonus, tjänstepension, flexibla arbetstider, lunch till rabatterat pris, möjlighet till tjänstebil och mycket mer. Scania arrangerar även flera evenemang under året där familj och vänner alltid är välkomna, vilket uppskattas av alla. Om du bor i Stockholm erbjuder vi också en direktbuss mellan Stockholm och Södertälje med Scania Jobexpress. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer pågår. Denna rekryteringsprocess sker i samarbete med Talent&Partner. Vänligen skicka din ansökan via länk eller direkt till [email protected]. Genom att skicka in din ansökan/CV kommer all personlig information du tillhandahåller att omfattas av Talent&Partners policy för anställdas data GDPR. Vänligen granska vår policy noggrant online innan du skickar in någon av dina personliga uppgifter. Du kan kontakta oss på [email protected] om du har några frågor om hur vi samlar in eller använder din personliga information, eller om dina tillämpliga rättigheter.
Nordiske Medier är en av Skandinaviens största företag inom professionella medier. I nära dialog med det nordiska näringslivet ger Nordiske Medier ut ca 50 B2B-titlar. Nordiske Mediers medieportfölj spänner över bygg- och anläggningssektorn, motorbranschen, nordisk design, detaljhandeln och ett antal andra specifika branscher. Våra kunniga facktidningsjournalister levererar varje dag kvalitetsjournalistik till beslutfattare och professionella inom respektive bransch. Nordiske Mediers journalister producerar både nyheter i ett högt tempo, skriver reportage, porträtt och gör branschanalyser. Alla titlar går på djupet i den bransch de bevakar och fokuserar på att komma nära såväl medelstora som små företag. Nordiske Medier har ca 200 medarbetare i Norden. Huvudkontoret ligger i danska Ålborg med fler kontor Norden och är ett stabilt företag med bra ekonomi. Till vårt kontor i Stockholm söker vi nu en Mediasäljare! Rollen innebär ett stort ansvar och fokus på bearbetning och utveckling av nya kundkontakter. Rollen Du kommer att ansvara för att bygga och utveckla kundavtal kopplat till annonsering print och digitalt, advertorials, event, bilagor, nyhetsbrev, eDR, digitalprenumeration mm. Fokus kommer att ligga på bearbetning på nya kundkontakter och utveckling utav dessa. Rollen innebär att du axlar ett stort ansvar för hela säljprocessen och äger din kundportfölj. Vi tror att du framgångsrikt kan bearbeta din kundportfölj med stark tillväxt mot ökad lönsamhet och hög kundnöjdhet. Din erfarenhet Vi ser gärna att du har erfarenhet av medieförsäljning med mycket goda resultat, då rollen kommer att kräva framöver att du har full förståelse av traditionell såväl som digital media. Rollen kräver att du kommer kunna ta ett stort kommersiellt ansvar samt driva egna initiativ på ett professionellt sätt. Du hjälper till att utforma försäljningsstrategin så att vi kan uppnå de fastställda tillväxtmålen inom området och att du tycker om att exekvera de fastställda planerna. Du kommer att vara ansvarig för att segmentera, bygga och utveckla din egen portfölj samtidigt som det kommer att finnas befintliga kunder som måste vårdas och utvecklas. Ett jobb som kräver god förståelse för kundens behov för att kunna utforma rätt digitala lösning för kunden. Arbetet görs genom möten, telefonsamtal, event i ambitionen att skapa en personlig relation med kunden. Kunderna finns i hela Sverige medan vårt kontor finns i Solna. Finns bra utvecklingsmöjligheter och ansvar för att på sikt agera Key Account Manager. Kvalifikationer Du har 1-2 års försäljningserfarenhet - gärna med försäljning av medielösningar Du trivs med att arbeta med både uppsökande och relationsbyggande försäljning Du har en kommersiell inställning och förståelse för att arbeta med taktisk och strategisk försäljning Du är nyfiken och har driv och engagemang att arbeta med försäljning Du arbetar metodiskt och är ihärdig Du har god inblick i det svenska näringslivet, är trygg i kontakten med Sveriges främsta beslutsfattare Du har körkort Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Nordiske Medier A / S är ett av Skandinaviens största företag inom specialmedier och publicerar några av Skandinaviens äldsta och mest lästa nischmedia/handelstidningar. Företaget täcker det nordiska näringslivet med konstruktiva, trovärdiga och oberoende nyheter med särskilt fokus på att vara mycket nära de branscher vi har att göra med. Nordiske Medier är en del av Nordjyske Medier, som sedan 250 år är en av nyckelaktörerna i den danska mediebranschen.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 22 jobb