Talent & Partner AB jobb

Lediga jobb hos Talent & Partner AB

Digital Senior Account Manager

Vi söker just nu en Digital Senior Account Manager till Branschaktuellt! Branschaktuellt är ett snabbt växande mediehus med fokus på B2B. Sedan bolaget grundades 2009 har vi etablerats till den största aktören inom branschen. Vår ambition är att fortsätta växa de kommande åren och söker nu en driven Digital Senior Account Manager som vill vara med och utveckla Branschaktuellts digitala plattform. Som Digital Senior Account Manager på Branschaktuellt får du möjligheten att jobba med en omtyckt och väletablerad produkt med enorm utvecklingsmöjlighet. Hos oss har du chansen att utvecklas som säljare. Du kommer att spela en betydande roll i verksamhetens vision. Företagets kontor ligger på Kungsholmen med bra kommunikationsmöjligheter. Tjänstebeskrivning Tjänsten är en heltidstjänst och innefattar ansvar för Branschaktuellt's digitala plattform med försäljning via telefon, teamsmöten samt fysiska kundbesök. Bearbetning sker mot nya samt befintliga kunder, såväl direkt mot kund som mot mediebyråer. Som Digital Senior Account Manager ger vi dig möjligheten att vara med att forma samt utveckla Branschaktuellt's digitala satsning framåt. Du bygger upp en egen kundportfölj, med både nya och befintliga kunder där du utvecklar dina egna kundrelationer.Du arbetar mot en uppsatt budget inom ditt affärsområde och får löpande understöd och coachning. Rapportering sker direkt till Försäljningschef. Du ska brinna för att göra affärer och utveckla produkten. Vi värdesätter engagemang, kreativitet och god social kompetens men det absolut viktigaste är att du har ett driv utöver det vanliga och motiveras av att tjäna pengar. Du har lätt att skapa goda relationer med nya och befintliga kunder. Du behöver ha förmågan att balansera kvalitet med kvantitet i dina kundsamtal och kundbesök. Dessutom tror vi att du: - Har förmågan att administrera och projektleda - Är målinriktad och envis - Tar egna initiativ - Är professionell, lyhörd, nyfiken samt hög social kompetens - Trivs att jobba i ett högt tempo och mot deadlines - Är ödmjuk och prestigelös - Vi söker dig som har några års erfarenhet från försäljning inom digital media. Vi erbjuder - Fast lön, provision och bonus. - Det finns mycket goda förtjänstmöjligheter utan lönetak och för rätt person finns det även goda utvecklingsmöjligheter. - Vi sitter i ljusa och fräscha lokaler vid Lindhagensplan. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
 Skicka din ansökan idag via [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Säljare

SÄLJARE ”Jag tycker det roligaste med att arbeta på Servicefinder är att det finns möjligheter att klättra vidare både inom Servicefinder och Schibsted som äger oss” Är du en målinriktad och driven person som älskar att skapa relationer? Schibsted SMB och Servicefinder söker nu efter sin nya stjärna som brinner för att ta försäljning till en ny nivå genom att skapa långsiktiga relationer med alla kunder. Du kommer som säljare att få ta del av utbildning samt coachning för att kunna prestera på bästa sätt i ditt arbete. I rollen är det du som skapar affärer och möten och blir därför en viktig del inom bolaget. Du kommer att arbeta med Schibsted SMBs spännande del Servicefinder. Du kommer att kontakta nya kunder inom Sverige för att berätta om värdet som Schibsted SMB och Servicefinder skapar och hur bolaget kan hjälpa företagen att lyckas. De potentiella kunderna når du via telefon och dator. Du kommer att jobba i ett dedikerat, sammansvetsat och engagerat team som är måna om att alla ska lyckas med sina mål och som ständigt strävar efter att nå ökade resultat och goda relationer. Söker du en långsiktig och stabil säljroll med goda utvecklingsmöjligheter – då är det här jobbet för dig! Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för hela säljcykeln från prospektering till att avtalet är signerat. Du kommer med telefon som arbetsverktyg att inrikta dig på B2B-försäljning mot företag och med din höga arbetsmoral driva teamet framåt i branschen. Stort fokus i rollen kommer att vara att skapa goda relationer med alla som du kontaktar. Din profil Det allra viktigaste är att du är hungrig, orädd, har ett starkt engagemang, ihärdig och går in 100% i det du gör. Du är van vid att knyta nya kontakter och vid att skapa affärsmöjligheter. Du kommer att bearbeta företag med stor variation där det är allt från enskilda firmor till aktiebolag. Det är viktigt att du både talar och skriver flytande svenska och engelska. Du har en inre drivkraft att alltid vilja leverera det bästa för dina kunder och nå bra resultat. Självklart är du positiv och glad, både mot kunder och mot dina kollegor. Kvalifikationer – Tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning – Akademisk utbildning eller tävlings bakgrund på högnivå är meriterande – Flytande på svenska och engelska, andra språk är ett plus – Resultatorienterad och driven – Stark drivkraft att utveckla nya affärer – Trivs i en snabbväxande miljö med kontinuerlig förändring – Inspireras och trivs i en miljö som präglas av goda relationer Om företaget Träffa din nya kollega Mathias! Vilka är Servicefinder? – Vi är ett företag som arbetar med tjänsteförmedling och hjälper kunder att hitta företag som kan hjälpa dom med renoveringar och städa samtidigt hjälper företag att hitta kunder för att kunna bygga vidare sina bolag. Vi hjälper kunder och företag att komma i kontakt med varandra. Vad gör du på Servicefinder? – Jag arbetar främst med försäljning och kontaktar nya företag för att hitta nya samarbeten så att dom kan komma i kontakt med kunder som behöver hjälp. Utöver det har jag dessutom fått ansvar över ett projekt där jag hjälper företagen som vi samarbetar med att lyckas komma igång med tjänsten så dom får en bra start. Jag tittar dessutom på områden där vi inte har så mycket jobb och arbetar nära med marknadsföringsavdelningen så jag kan kontakta företag där så vi växer som bolag utanför storstäderna. Vad är det roligaste med att arbeta på Servicefinder? – Jag tycker det roligaste är att det finns möjligheter att klättra vidare både inom Servicefinder och Schibsted som äger oss. Jag trivs dessutom extremt bra med mina kollegor, vi är verkligen ett bra och litet gäng som har bra sammanhållning både på och utanför jobbet. Och sen något som jag tycker är kul är att jag kan få påverka min egna lön och det är motiverande, att få pengar är det som jag kom hit för. Och sen är det väldigt roligt med jobbresor där vi får träffa alla kollegor från andra länder med roliga aktiviteter.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Digital Marketing Manager Norden

VILKA VI ÄR I en tid av snabb förändring kan det vara knepigt att bedöma kunders kreditvärdighet. För företag som säljer internationellt är det ännu svårare att skilja en bra kund från en potentiellt sämre sådan. På Coface är våra kreditinformations-tjänster utformade för att hjälpa företag fatta kloka lånebeslut, oavsett var och hur de handlar. Som ett modernt företag med internationell spridning är Coface en av de ledande inom kreditförsäkring och riskhantering. Med över 70 år som branschledare och ett team på 4 100 experter i över 65 länder, som betjänar cirka 50 000 företag, arbetar Cofaces experter i takt med den globala ekonomin. Det är vår ambition att bli den mest agila, globala affärsinformationspartnern i branschen. Vi söker just nu en driven Digital Marketing Manager för Norden att ansluta till vårt nordiska marknadsföringsteam. I den här rollen får du i uppdrag att utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier med målet att driva intäktsökning och kundanskaffning. Dina ansvarsområden inkluderar att övervaka kontinuerlig digital tillväxt, optimera trafik, omvandla besökare till kunder, hantera alla aspekter av CRO (Conversion Rate Optimization), genomföra A/B-tester, analysera data, hantera SEO-insatser och hands-on hantera kampanjer baserat på räckvidd, konvertering, SQL och ROI. Detta tillsammans med att balansera och samordna olika digitala kanaler för enhetlig marknadsföring över hela Norden. Rollen innebär med andra ord att både jobba hands-on och med den övergripande strategin över alla nordiska länder. Detta är en heltidsanställning med konkurrenskraftig ersättning och förmåner. UPPGIFTER OCH ANSVAR Utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier som överensstämmer med företagets mål och syften. Samarbeta med tvärfunktionella team för att skapa integrerade marknadsföringskampanjer, inklusive korsförsäljningsinitiativ, nuvarande kundkommunikation och leadskonverteringsprogram. Generera försäljningspipeline genom riktade kampanjer, starta lead- och konvertingsprogram med tillhörande initiativ, generera försäljning och avtal, medverka på branschevenemang/mässor och skapa engagerande innehåll. Genomföra marknadsundersökningar och konkurrensanalys för att identifiera trender och nya möjligheter. Bygga och upprätthålla en stark förståelse för våra B2B SaaS-produkter, målgrupper för kunder, konkurrensanalys och branschsegment. Skapa engagerande innehåll och kampanjer som matchar med specifika målgrupper och bygger positiv och ökad varumärkeskännedom över Norden. KVALIFIKATIONER Kandidatexamen i marknadsföring, företagsekonomi eller relaterat område. Minst 5 års erfarenhet inom B2B- och/eller SaaS-marknadsföring. Erfarenhet av att ha arbetat med marknadsföring över Norden föredras. Starka skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter på engelska och svenska. Utmärkt kunskap om MS Office-verktyg. Stark förståelse för marknadsföringsmetriker, analys och förmåga att analysera och optimera kampanjer. Erfarenhet av att producera marknadsföringsplaner i multi kanaler för att driva efterfrågan och bygga försäljnings- och leadspipeline. Självsäker i samordningen av utvecklingen av innehåll internt och externt via en byrå, viss copywriting och innehållsskapande förmågor föredras. Plats: Sverige (Norden) - hybridarbete. ANSÖKAN I den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Talent&Partner. Vänligen skicka din ansökan via länken eller direkt till [email protected]. Genom att skicka in din ansökan/CV kommer all personlig information du tillhandahåller att omfattas av Talent&Partners GDPR-policy för anställda. Vänligen granska vår policy noggrant online innan du skickar in någon personlig information. Du kan kontakta oss på [email protected] om du har några frågor om hur vi samlar in eller använder din personliga information, eller dina tillämpliga rättigheter.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Account Manager

Är du en driven, skön och resultatinriktad person med erfarenhet av försäljning inom SEO och har en teknisk förståelse och engagemang för webb? Då kan du vara den vi letar efter! Vi är en fullservicebyrå som för närvarande expanderar vårt säljteam och söker en Account Manager för att hjälpa våra kunder att maximera sin online-närvaro och uppnå fantastiska resultat. Om oss: Vi är en ledande digital byrå som har arbetat med olika branscher och kunder för att leverera skräddarsydda digitala lösningar. Vår passion är att driva framgång genom att kombinera vår tekniska expertis med kreativa strategier. Vi är ett dedikerat team av yrkesverksamma som tror på att ständigt förbättra och utveckla våra färdigheter för att möta den snabbt föränderliga digitala världen. Om dig och din roll som AM hos oss: Som Account Manager inom SEO/webb kommer du att vara ansvarig för att bygga och underhålla starka relationer med våra kunder. Du kommer att förstå deras affärsbehov och utmaningar, och sedan arbeta tillsammans med vårt team av experter för att utforma och genomföra skräddarsydda SEO-strategier. Ditt mål kommer att vara att förvärva nya kunder men också säkerställa att våra befintliga kunder når sina mål och att de är nöjda med våra tjänster.  Krav: -Erfarenhet inom försäljning av SEO är ett krav. -Minst 3 års erfarenhet inom B2B försäljning -Teknisk förståelse för webbutveckling och SEO-principer -Stark kommunikationsförmåga och förmåga att bygga långsiktiga relationer. -Förmåga att arbeta i ett snabbt tempo och hantera flera projekt samtidigt. -Resultatorienterad och villig att ta initiativ. -Framåtlutat och villig att ta det där extra steget för att nå framgång och möta kunders krav Vi erbjuder: -Möjlighet att arbeta med spännande projekt och innovativa klienter -Ett stöttande och kreativ arbetsmiljö. -Mindre företag betyder större möjlighet att själv påverka ditt arbete -Kontinuerlig utveckling och möjligheter att växa i din karriär. -Konkurrenskraftig lön och förmåner. Ansökan
 I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Sales Executive

As a leading health tech company in the corporate health industry, we seek to expand our Sales team. We offer challenging projects, diversity throughout and plenty of development opportunities in a dynamic environment where change is an everyday occurrence. This unique opportunity is designed for highly talented and ambitious individuals with the drive and innovative ambition to pursue a fast sales career within a growing tech company. Our vision is to transform the corporate health industry by offering early detection of health risks and proactive follow-up. With a proven track record of assisting over 50,000 employees globally and serving 400 corporate customers, we are expanding our team and searching for motivated individuals who possess a strong sales focus. If you are driven, passionate, and eager to make a difference, we invite you to join our sales team on this exciting journey. ABOUT THE ROLE AS SALES EXECUTIVE Our Sales Executives are key players in driving the OneLab’s growth and safe to say, this team is amazing! We work hard together and share the passion for success, and make sure to celebrate our wins! You will have significant business responsibility, from prospecting and initiating contact to conducting needs analysis, negotiation, and contract signing. Your role involves maintaining an overarching understanding to professionally drive the dialogue with the potential customer forward. You will be in charge of scheduling meetings with decision-makers such as HR, CEO, and CFO, you'll offer solutions to companies looking to prioritize employee well-being. To support your success in closing deals, you will collaborate with experts within the company, including your team and our nurses who can provide clinical expertise. We also provide comprehensive training to ensure your success! In addition to learning everything about OneLab and our culture, you will become highly proficient in our product and the entire sales process. As a Sales Executive, you will report directly to the Head of Sales, contributing to the growth and success of our team and the company at large. Join us in this dynamic role where your business skills and relationship-building skills will make a significant impact! WHAT WE'RE LOOKING FOR -You should have a passion for sales and have an entrepreneurial mindset. -Persistence and grit is in your DNA. -1-3 years sales experience, preferably in B2B. -Fluent in Swedish and English, with professional writing skills in both languages. WHAT’S IN IT FOR YOU? -Becoming a part of an incredibly passionate sales team in a rapidly growing tech company. -Becoming adept at handling complex sales activities in a fast-paced environment. -Working in our modern and vibrant offices located in the heart of Stockholm, Torsgatan 13. At OneLab, we recognize that our customers are vital, and our commitment to customer satisfaction is ever-present. Working in sales at OneLab offers an exciting blend of assisting our clients and engaging in fast-paced, complex sales activities. LET’S GET IN TOUCH! If this role sparks your interest, don't hesitate – hit that apply button now! We’re looking forward to getting to know you. ANSÖKAN
 I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Säljare med ambitioner till Smart Senior

Om Smart Senior Smart Senior är ett modernt Techbolag, inom digitala medielandskapet, med fokus på målgruppen 55plus - Sveriges köpstarkaste konsumenter. Med våra medlemmars beteende som grund driver vi säljdrivande kampanjer åt företag. Med hjälp utav vår unika AI-plattform, datadriven performance marketing och avancerade analysverktyg ser vi till att rätt budskap når rätt kund vid rätt tidpunkt vilket säkerställer effekt för våra partners och kunder. Företag vi jobbar löpande med är bland annat Samsung, Apollo, Apotek Hjärtat, Verisure, Synoptik och Bilprovningen med flera. Med en teknisk plattform på plats och en väl beprövad affärsmodell är vår organisation redo att växa. Vi söker därför vår nästa Säljare, helst med ambition att potentiellt kunna utvecklas till vår nya säljchef, på sikt och givetvis efter goda uppnådda resultat. Smart Senior söker ambitiös säljkollega som vill kunna växa hos oss som arbetsgivare. Tillsammans med VD är uppgiften att driva tillväxt. Vi letar efter en tävlingsinriktad person som kan skapa starka relationer och förstår att högt engagemang och aktiviteter genererar fler affärer. Vi säljer genom kunskap och förtroende, och våra affärsrelationer är långsiktiga. Smart Senior har påbörjat en tillväxtresa med höga ambitioner, och du kommer vara en nyckelperson för att nå våra mål. Under ditt första år kommer vi att fördubbla våra intäkter, dels genom dina säljframgångar och dels genom möjligheter i vår unika tekniska plattform. Dina ansvarsområden Du använder Upsales för att följa upp ditt dagliga arbete. Daglig prospektering och uppföljning av potentiellt nya affärer. Registrering av ordrar. För att lyckas hos Smart Senior måste du vara en stjärna på att sälja, men samtidigt förstå att framgång kräver teamwork. Relationer Du är social och tycker om långsiktiga relationer. Med god konsultativ förmåga hjälper du kunden att förstå nyttan med synlighet hos Smart Senior. Du kommer redan från start att ansvara för ett par av våra viktigaste kunder, relationer att vårda och utveckla. En stor del av arbetet kommer bestå av att bearbeta nya potentiella kunder. Du har god kommunikativ förmåga och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du kommer ha kontakt med personers i ledande befattningar som VD, försäljningsdirektörer och marknadschefer. Kompetenskrav Du har erfarenhet av uppsökande B2B försäljning gärna genom digitala kanaler och känner att det är dags för nästa steg i din karriär. Alternativt är du trött på att vara en i mängden på ett större företag där din kompetens inte tas tillvara. På Smart Senior blir du en viktig person med möjlighet att påverka både din karriär och lön. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Relevant utbildning inom försäljning och/eller marknadsföring. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning av digitala tjänster, Tech-, SaaS eller licensförsäljning. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
 Skicka din ansökan idag via [email protected] Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en spännande tillväxtresa, så väntar Smart Senior på dig. Rekryteringen sker löpande och vi anställer när vi hittar rätt person. Skicka in din ansökan redan idag!

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Key Account Manager inom rörlig media!

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Just nu söker vi för kunds räkning en KAM till försäljningsavdelningen gällande rörlig reklam. I Sverige har bolaget en veckoräckvidd på drygt 4 miljoner tittare och omfattande digital räckvidd som komplement. Om dig Vem söker vi? Till denna roll söker vi dig med minst tre års erfarenhet av försäljning inom rörlig media. Du har tidigare arbetat med uppsökande försäljning direkt mot beslutsfattare och har dokumenterat goda säljresultat. Du är van att själv boka dina besök, planera din vardag organiserat samt att genomföra din plan. Tidigare erfarenhet av TV och digital video försäljning är starkt meriterande. Som person söker vi dig som har ett eget inre driv samt är en genuin relationsbyggare. Du har en passion till sälj och vet att uthållighet är viktigt för att lyckas. Vidare söker vi dig som är ansvarstagande, lyhörd och en bra teamspelare. Den här rekryteringsprocessen genomförs självklart i samarbete mellan Talent&Partner och uppdragsgivaren. Samtliga samtal och ansökningar eller frågor rörande tjänsten sköts utav Talent&Partner. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Talent&Partner men du kommer anställas direkt på bolaget. Dina arbetsuppgifter Vår uppdragsgivare söker en Key Account Manager som kommer ingå i försäljningsavdelningen. Som Key Account Manager arbetar du med försäljning av bolagets hela produktportfölj inom sponsring, reklamspotkampanjer samt rörlig digital media på samtliga digitala plattformar. Du bearbetar och utvecklar självständigt en stor portfölj utav befintliga kunder samt identifierar och utvecklar nya affärsmöjligheter. Du har ett etablerat kontaktnät på mediebyråer och annonsörer. Du arbetar självständigt och i team samt träffar i första hand personer på marknadschefsnivå och nyckelpersoner på byråerna. Viktigt att förstå kundens affärsutmaning och vara en skicklig rådgivare. I arbetsbeskrivningen ställs höga krav på aktivitetsnivå och din tid spenderar du mestadels ute hos kunder och byråer. Du arbetar ansvarsfullt med stort eget ansvar mot din budget och uppsatta KPI:er. Som stöd i ditt arbete har du en erfaren organisation, fantastiska kollegor, ett starkt varumärke samt en väl utvecklad försäljningsprocess och metodik. Ansökan Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via länken eller på [email protected]! Se gärna också alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

22 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
KAM inom digitalmarknadsföring!

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Om rollen För kunds räkning söker vi en framgångsrik Key Account Manager med projektledningserfarenhet som tillsammans med ledningen skall utveckla företagets affärer och skapa långsiktiga relationer till företagets kunder. Vår önskan till dig Eftersom arbetsuppgifterna innefattar mycket kundkontakt, måste du vara utåtriktad och trivas med såväl telefonkontakt som personliga möten. Stor vikt sätts på din professionalitet och känsla för hur man bygger långsiktiga relationer. Det är också viktigt att du är initiativrik men ansvarsfull. Du ska även vara businessminded, se potentiella affärer och exekvera goda resultat. Din förmåga att etablera nya kontakter är avgörande för att lyckas. Du bör ha 3–5 års erfarenhet av mediebranschen, digital arbetslivserfarenhet och vana att arbeta uppsökande. Ambitiös och ansvarstagande är viktigt, samt att leverera kvalité. Du ska kunna driva dina egna processer samtidigt som att du är en del av ett tight team. Tempot är högt så häng med! Det är ett härligt positivt team som väntar på att få dig som kollega i denna globala utevecklingsresa! Ansökan Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via länken eller på [email protected]! Se gärna också alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

22 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
RIKSSÄLJARE/ KEY ACCOUNT MANAGER RIKSFÖRSÄLJNING

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna. www.talentpartner.se RIKSSÄLJARE/ KEY ACCOUNT MANAGER RIKSFÖRSÄLJNING OM ROLLEN Detta är en roll som ställer krav på affärsmannaskap och en vilja att utveckla affären och relation med såväl kunder som byråer. Du kommer vara ytterst ansvarig för intäkterna och samarbetet på alla plan mot givna kunder. Förväntningarna på att du ska utveckla våra kunder i deras vilja/förståelse kring fördelarna i ett samarbete med företaget är stor. Din position hos såväl kund som byrå är rådgivande och affärsmässig. ANSVARSOMRÅDEN Budgetansvar för hela portföljen och budgeten på givna kunder och byråer. Strategisk och taktisk planering för giva kunder och byråer. Bidra till utvecklingen av intäktsmöjligheterna inom alla våra kanaler och affärsområden. Bidra till utvecklingen av koncept som löser kundens utmaningar i alla våra kanaler. Ta ansvar för egen utveckling och kunskap inom media. Vara en bidragande del i att skapa Sveriges/Nordens bästa säljkultur som med kunskap, inspiration, lagkänsla och vinnarinstinkt attraherar de bästa säljarna på marknaden. I eget säljarbete säkerställa att det finns en överensstämmelse med bolagets kärnvärden, övergripande vision och code of conduct (policy). OM DIG Du trivs och inspireras av att arbeta i en digital miljö där teknikutvecklingen hela tiden skapar nya möjligheter för våra kunder. Som person är du en inspirerande kollega. Du förstår vikten och möjligheterna av att hjälpa varandra, dela med sig av kompetens samt ge och ta feedback. För dig är det självklart med vinnarinstinkt, att alltid prestera bästa möjliga resultat både när det kommer till "hårda" värden som intäkter och mötesaktivitet men också kring "mjuka" värden som säljteknik och personliga utvecklingsområden. VI TROR DU HAR; Minst 1 års erfarenhet av digital försäljning. Ett etablerat nätverk bland de största mediebyråerna. Mycket god samarbetsförmåga och social kompetens. God förmåga att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vara mycket drivande. Ett mål- och resultatinriktat fokus. Ett strukturerat arbetssätt som stöttar givna kunders utveckling. Ett analytiskt kunnande och förståelse. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Se alla våra jobb via www.talentpartner.se Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna. www.talentpartner.se

22 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Client Executive Enterprise

Vår kund är en strategisk partner inom betallösningar och söker just nu en Client Executive Enterprise! Genom flexibla betalsätt, anpassade kundresor och långsiktiga partnerskap hjälper vår kund stora nordiska e-handlare och butiker att öka sin lönsamhet, skapa tillväxt och lyckas på sin marknad. Vår kund möjliggör för e-handlare att utveckla och öka sin affär! Vår kunds strävan är att bli det självklara valet för stora nordiska handlare genom att göra betalningar smartare, enklare och tryggare samt stärka relationen mellan handlare och slutkunder. ROLLEN Försäljning mot Nordens största e-handlare och retailbolag. Målet är att ständigt följa, analysera och proaktivt hjälpa och stötta kunderna till framgång och högre försäljning/ROI. Rollen innebär att du erbjuder innovativa betallösningar för e-handel, OMNI och detaljhandelskanaler. Ditt främsta ansvar är att bygga och utveckla din egen portfölj av handlare, säkerställa deras ökade försäljningsprestanda och kontinuerliga tillväxt. DIN ERFARENHET Jobbat inom PAAS – Payment as a Service. Har arbetat med betallösningar och datadrivna, digitala köpresor. Erfarenhet från att ha jobbat hos retailkund dvs större nordisk E-handel eller retail så som tex NetOnNet, AWS, Nelly m.fl. Erfarenhet av försäljning inom e-handel och den digitala affären, försäljning och projektledning. Erfarenhet från cloud based payment management solutions. ERBJUDANDET TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar oss. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi arbetar enligt en hybrid-setup med placering på vårt fina kontor i Stockholm. På plats, vilket vi är några dagar i veckan, sitter våra team tillsammans vilket främja kommunikation och samarbete. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected]

22 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024