Lediga jobb hos Transtema Network Services AB
Nu söker vi dig som vill vara med och driftsäkra infrastruktur inom mobilnät, kommunikationsnät samt el-infrastruktur! Du kommer att tillhöra vårt team, Network Operations Center, NOC, och arbeta från vårt kontor i Gävle. Du kommer att ingå i ett team där du bland annat får övervaka, registrera, hantera och åtgärda näten men även hantera angränsande infrastrukturnära uppdrag telekom och datakom. Vi ser också att du är den som är med och utvecklar våra arbetssätt och arbetar med våra interna system. Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som NOC Operatör i 2nd line kommer du att jobba dagtid där din uppgift blir att stödja NOC operatörerna som går skift, 24/7, 365 dagar om året. Du ansvarar bland annat för infrastruktur relaterad till mobilnät, kommunikationsnät samt el-infrastruktur och driftstjänster. Vi vill att du har kännedom om drift av olika nät inom IP-nät, våglängdsnät, kritiska infrastrukturer samt dess roll och relation till andra nät och slutanvändartjänster. Du kommer att övervaka, registrera, prioritera, åtgärda inkommande larm och ärenden. När du gjort allt som går att genomföra från NOC så eskalerar du ärendena vidare till andra instanser eller fältorganisation. Du ansvarar också för att övervaka att planerade arbeten utförs enligt uppsatta processer. Tillsammans arbetar teamet för att säkerställa att det ständigt levereras ett felfritt nätverk, förbättrade förutsättningar och en arbetsplats med glimten i ögat. En viktig del är att stödja NOC operatörerna och sedan vara länken till 3:e linjens support för felsökning av de ev problem som uppstår Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara: Stödja NOC operatörerna i deras arbete Du kommer att vara den som äger systemfrågorna och utvecklar arbetssätt tillsammans med Teamlead. Övervaka inkommande larm, ärenden och avvikelser från nät, infrastruktur och stödsystem Skapa, logga och dokumentera felhanteringsärenden Analysera, felsöka och åtgärda ärendena Analysera, godkänna och hantera planerade arbeten i näten Eskalera ärenden till relevant parter via stödsystem, samtal eller mail Hantera alla ärenden utifrån överenskomna SLA/KPI-nivåer Vara SPOC för olika typer av driftsärenden som berör våra kunder Vi söker dig som Har kännedom om drift av olika nät inom IP-nät, mobil-nät, kritiska infrastrukturer samt dess roll och relation till andra nät och slutanvändartjänster. Har en förståelse och ett intresse av att arbeta i många olika händelsestyrda IT driftsmiljöer och kan arbeta med flertalet parallella IT applikationer och verktyg. Kan vara flexibel och hoppa in och arbeta extra pass vid oplanerad frånvaro eller vid hög arbetsbelastning samt kan arbeta skiftgång dag, kväll, natt och helg. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete med NOC/drift/support eller liknande arbetsuppgifter. Vi vill att du har utbildning i grundläggande Nätverkskunskap: Motsvarande tex IT inriktning på gymnasiet inriktning Nätverk o datateknik Ev Yrkesutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Meriterande är djupare kunskap inom routade och switchade nätverk samt våglängdsteknik. Certifiering hos Cisco tex CCNA/CCNP eller likvärdig certifiering hos annan leverantör. Vem är du? Vi tror att du som söker tjänsten vill vara en del av en organisation som växer där ingen dag är den andra lik. Som person är du problemlösande, noggrann och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som under dina arbetsdagar arbetar efter kundernas och teamets bästa. Då arbetsbelastningen kan variera är det viktigt att du har förmåga att hantera flera ärenden samtidigt samt prioritera de olika arbetsuppgifterna under stressade perioder. Slutligen har du ett proaktivt arbetssätt, utmanar det som är otydligt och kan bli bättre samt har en pragmatisk inställning till att arbeta reaktivt. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Vi erbjuder Våra medarbetare är vår största tillgång och det är viktigt för oss att du trivs på jobbet. Vi är stolta över den drivkraft som finns inom Transtema och vi vill att alla medarbetare ska vara engagerade i att utveckla verksamheten. Vi erbjuder en utmanande och utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Om oss Transtema ser till att nätet fungerar! Vi vill vara den naturliga partnern när det gäller att designa, bygga, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsnät och infrastruktur. Vi finns över hela Sverige och Norge och våra tekniker är tillgängliga 24 timmar om dygnet för att se till att våra kunders nät alltid fungerar. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Övrig information Placeringsort: Gävle (on site) Start: Enligt ök. Omfattning: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. I denna rekrytering kan vi komma att utföra en säkerhetsprövning och registerkontroll. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Magnus Vagfalvi, avdelningschef NOC. [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vi på Transtema söker en projektledare, främst till telekom. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett växande bolag med ett nytänkande arbetssätt. Om tjänsten Projektledarens övergripande ansvar är att planera, genomföra och slutföra projekt framgångsrikt inom tid, budget samt att uppfylla projektets mål. Tjänsten innebär resor framför allt inom Sverige och du utgår från något av våra kontor runt om i landet. Arbetsuppgifter Några av dina främsta arbetsuppgifter: Utarbeta en detaljerad projektplan som inkluderar mål, tidslinjer, budget, resurser och riskanalys. Organisera och leda projektgruppen genom att tilldela arbetsuppgifter, övervaka framsteg och säkerställa att projektet följer planen. Fungera som kommunikationsnavet inom projektet, hålla intressenter informerade om framsteg och förväntningar. Säkerställa att nödvändiga resurser såsom personal, utrustning, budget och underentreprenörer är tillgängliga och effektivt används. Identifiera och hantera potentiella risker och utveckla en plan för att hantera dem om de uppstår. Säkerställa att projektresultaten uppfyller kvalitetskraven och specifikationerna samt att arbetsmiljön följer lagar och förordningar. Övervaka projektets ekonomi och säkerställa att det håller sig inom budget. Säkerställa att ändringar och ÄTOR i projektet hanteras så att marginalen inte försämras. Hantera tidslinjer och deadlines för att se till att projektet slutförs i tid. Skapa regelbundna rapporter om projektets framsteg och status till intressenter och ledning. Lösa utmaningar som kan uppstå inom projektgruppen eller med externa parter. Utvärdera avslutat projekt för framtida effektiviseringar och nödvändiga förändringar. Med expertis driva och delta i anbudsarbete och ta fram underlag för offerter. Skapa goda relationer med kunder och leverantörer, befintliga och nya, inom branschen. Vi söker dig som har Framgångsrikt genomfört ett flertal komplexa/stora projekt i rollen som projektledare i tex. fiberentreprenader. Arbetat med upphandlingar mot kunder och leverantörer. Kunskap om branschspecifika metoder och verktyg, tex AB04/ABT06, AMP och ÄTA hantering. Goda kunskaper om metoder och bästa praxis inom projektledning, som ska kunna påvisas genom praktisk erfarenhet av planeringsverktyg för projektledning som Excel, Office 365, MS Project, IFS eller liknande. Teknisk kompetens inom mobil, fibernät samt transmission. Goda kunskaper i svenska och engelska. B-körkort. Erfarenhet av entreprenadsjuridik. 5 års erfarenhet av att ha arbetat i större fiberprojekt de senaste åren. Teknisk gymnasieutbildning samt utbildning på högskole- eller universitetsnivå inom relevant område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Genomgått projektledarutbildning. Meriterande är Erfarenhet av arbete på beställarsidan. Varit med och drivit förbättringar av projektmetodiker samt agerat mentor för andra projektledare. Erfarenhet av att ha jobbat som tekniker och projektör inom telekom. Erfarenhet av el/kraft projekt, då vi har ett nytt affärsområde inom detta segment. Vem är du? Vi söker en kvalitetsdriven och resultatinriktad person med ett starkt fokus på service. Du har en utmärkt förmåga att kommunicera och förhandla samt är en skicklig relationsbyggare som kan hantera människor på olika nivåer och med olika bakgrund. Du planerar noggrant i förväg, kan förutse utmaningar och föreslå lämpliga åtgärder vid behov. Du har också förmågan att hantera perioder med högt tryck och fatta beslut under dessa omständigheter. Som en analytisk person har du dessutom en stark problemlösningsförmåga. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Om oss Du kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtemakoncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Övrig information Transtema som företag arbetar och levererar tjänster till samhällsviktiga aktörer och verksamheter. Mot bakgrund av detta kommer vi att genomföra en backgrundskontroll av alla som avses anställas. För vissa roller och uppdrag som så kräver kommer även säkerhetsprövning med registerkontroll enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585) förekomma. Slumpmässiga drog- och alkoholtester genomförs på våra arbetsplatser. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Richard Stenros, telefonnummer +46708603640 Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Nu söker vi en Logistik/lager medarbetare som vill vara med och supporta kundens datacenter i Kista. På Transtema får du möjligheten att arbeta i ett nytänkande och växande bolag med stora möjligheter till utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som Logistik/Lager medarbetare på vår avdelning Goods & Warehouse i Kista kommer du tillsammans med en arbetskamrat sköta den dagliga hanteringen av materialet som behövs i labbverksamheten. Goods & Warehouse tar emot och skickar leveranser, initierar inköp samt supportar installatörer. Avdelningen har även koll på de olika lager som finns på plats och ser till att de är påfyllda. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer vara: Jobba i interna system för uppföljning av lagersaldo Påfyllning av lagren Packa och skicka hårdvara Inventering Supporta installatörer vid frågor om leveranser, lager produkter mm Vi söker dig som har Minst tre års erfarenhet av lagerverksamhet Truckkort, vilket är meriterande Erfarenhet av att arbeta i logistiksystem samt med Microsoft Office-paketet En samarbetsvillig och kreativ inställning för att hitta nya lösningar Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl i tal som skrift eftersom det dagliga arbetet kommer att ske på engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har rätt inställning, engagemang och vilja att utvecklas. Vem är du? I rollen som logistik/lager medarbetare på vår godsmottagning är du en central del av lagerverksamheten, vilket innebär att arbeta i en dynamisk och servicecentrerad miljö där effektivitet, noggrannhet och samarbete värderas högt. Du har lätt för att samarbeta med dina kollegor samtidigt som du är självgående i dina arbetsuppgifter. Vi söker dig som är driven och som tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har sinne för ordning och reda, är engagerad och värdesätter att arbeta utefter de rutiner som finns på lagret. Du ser fram emot att vara delaktig i att forma, utveckla och förbättra företagets lagerverksamhet, och därmed bidra till företagets fortsatta framgång och utveckling. Om oss Du kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtemakoncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Övrig information Transtema som företag arbetar och levererar tjänster till samhällsviktiga aktörer och verksamheter. Mot bakgrund av detta kommer vi att genomföra en backgrundskontroll av alla som avses anställas. För vissa roller och uppdrag som så kräver kommer även säkerhetsprövning med registerkontroll enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585) förekomma. Slumpmässiga drog- och alkoholtester genomförs på våra arbetsplatser. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Conny Andersson Strand, telefonnummer +46761429170, mail [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Nu söker vi en ICT elektriker om vill vara med och se till att nätet fungerar. På Transtema får du möjligheten att arbeta i ett nytänkande och växande bolag med stora möjligheter till utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten I rollen som ICT-elektriker tillhör du företagets ICT-team och arbetar på kundens datacenter i Mjärdevi, Linköping. Du arbetar med att installera, driftsätta och underhålla olika typer av utrustning. Både -48V & 230/400 VAC. Ditt ansvar inkluderar bland annat att: Planera, installera och underhålla teknisk utrustning Installera olika typer av hårdvara, inklusive fysiska kopplingar samt driftsätta Skapa och uppdatera dokumentation över elektriska installationer Vi söker dig som Är utbildad elektriker på gymnasial nivå eller innehar annan relevant utbildning Innehar certifikat som elektriker, ECY eller liknande. Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl i tal som skrift eftersom det dagliga arbetet sker på engelska Har en god datorvana Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet som elektriker. Det är även starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som elektriker på ICT-Datacenter. Vem är du? Utöver detta tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Transtema. Vi värdesätter framför allt din vilja och motivation att utvecklas och lära dig nya saker. Du trivs med att arbeta i grupp och är en lagspelare som kan samarbeta effektivt och kommunicera väl med andra. Vi ser även att du kan ta egna initiativ och motiveras av att utföra ett noggrant och kvalitativt arbete. Om oss Du kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtemakoncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Övrig information I denna rekrytering kan vi komma att utföra en säkerhetsprövning och registerkontroll. Slumpmässiga drogtester förekommer också. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Emil Johansson, Gruppchef, telefonnummer +46725805979, mail [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Nu söker vi en Service Product Manager som vill vara med och se till att nätet fungerar. På Transtema får du möjligheten att arbeta i ett nytänkande och växande bolag med stora möjligheter till utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänstenSom Service Product Manager (SPM) arbetar du för att Transtema med ekonomisk effektivitet uppfyller och utvecklar sitt åtagande inom våra kundavtal.I rollen kommer du arbeta nära och utveckla framgångsrika relationer med våra befintliga kunder. Det gör du exempelvis genom att fungera som kundens kontaktperson inom respektive avtal, skapa en förståelse för kundens behov och vara dess förespråkare inom Transtema.Utöver den nära kundkontakten, kommer några av dina främsta arbetsuppgifter att vara: Tillsammans med ansvarigt affärsområde omsätta avtal och kundbehov till effektiva leveranslösningar, processer och arbetssätt. Följa upp avtalsleveransen, framförallt rörande uppfyllande av kundkrav och ekonomisk vinstmarginal. Initiera och driva förbättringsarbete inom avtalet, samt tydligt kravställande mot utförandeorganisation och stödfunktioner. Tillhandahålla intern information och utbildning inom avtalsinnehållet. Du ingår i avdelningen Kundavtal & Processer som finns representerad på ett flertal orter i Sverige. Vi söker dig som har Företrädesvis relevant universitetsexamen inom ekonomi, teknik eller management. Minst 5 års erfarenhet av en ledande roll (t ex projektledare, kundansvarig, leveransansvarig, chef) inom telekombranschen, gärna med tydligt vikt motfiberprojekt. Erfarenhet av att arbeta i nära kundrelationer. God affärsförståelse för affärsmodeller, partners behov och branschens dynamik. Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Stark analytisk förmåga. Vem är du?Du kan identifiera dig i vår värdegrund och leva efter att visa respekt, ta ansvar och våga tänka nytt. Som en skicklig kommunikatörär du vanatt hantera många kontaktytor och har en förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du är proaktiv och lösningsorienterad, samtidigt som du ärstrukturerad ochanalytisk. Din flexibilitet gör att du smidigt kanväxla mellan att fokusera på helhetenoch att gå in på detaljer. Om ossDu kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtemakoncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Övrig informationI denna rekrytering kommer vi att utföra en säkerhetsprövning och registerkontroll. Slumpmässiga drogtester förekommer. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Adam Christofferssontelefonnummer +46727286964, mail [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Är du redo att ta ansvar och leda i internationell miljö? Vi på Transtema söker nu en Gruppchef som vill vara med och driva vår kunds testanläggning i Stockholm.På Transtema får du möjligheten att arbeta i ett nytänkande och växande bolag med stora möjligheter till utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Gruppchefens uppgift är att följa upp sin avdelnings verksamhet och ekonomi regelbundet då du har verksamhet-, kvalitets- och resultatansvar. Du kommer rapportera direkt till affärsenhetschefen för Site Services och ha personalansvar för ca 30 medarbetare.Du ingår ocksåi ledningsgruppen för leveransområde Stockholm. I ledningsgruppen förväntas du bidra med både strategiska och operativa perspektiv, representera ditt ansvarsområde, visa ledarskap och engagemang, samt arbeta för företagets bästa. Du ska även bidra till ett starkt samarbete inom gruppen och säkerställa att kundens behov och förväntningar integreras i beslutsfattandet. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att: Coacha och utveckla medarbetarna så att de når sin fulla potential. Säkerställa att teamet har rätt resurser på rätt plats för att möta verksamhetens behov. Ansvara för rekrytering, onboarding och att skapa en arbetsmiljö där medarbetare trivs och presterar. Driva arbetsmiljöfrågor, säkerhet och riskhantering för att skapa en trygg och säker arbetsplats. Vara en del av verksamhetens långsiktiga utveckling genom att bidra med idéer och lösningar som stärker vårt erbjudande. Vi söker dig som har: Minst 4 års arbetslivserfarenhet från datacenter, alternativt liknande bransch Teknisk utbildning från universitet, Högskola, YH God teknisk kännedom kring olika tekniska möjligheter/begränsningar Vana attkommunicera obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift B-körkort Vem är du Du är en skicklig kommunikatör som skapar goda relationer med både ditt team och övriga kontaktytor i organisationen. Det faller sig naturligt för dig att bygga både interna och externa nätverk och möta samt förståolika intressenters behov. Du har antingen haft personalansvar tidigare eller ser detta som ett naturligt nästa steg i din karriär, då du trivs i ledarrollen. Du är van vid att prioritera mellan olika uppgifter och är inte rädd för utmaningar. Samtidigt värdesätterdu struktur i ditt arbete, vilket hjälper dig att hålla tidsramar och leverera med hög kvalitet. Om oss Du kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtemakoncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Övrig information Bakgrundskontroll genomförs på alla som anställs på Transtema och i vissa rekryteringar genomförs även en säkerhetsprövning. Slumpmässiga drog- och alkoholtester genomförs på våra arbetsplatser. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Miroslav Puskas telefonnummer +46725785903, mail [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 6 av 6 jobb