Rp Rekrytering Bemanning AB jobb

Lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB

Community Host på deltid till United Spaces
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 4h/vecka Arbetstider: Fredagar kl. 15.30-19.30 Ort: Stockholm Startdatum: 15 augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning (uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. För den här tjänsten kommer du att arbeta i centrala Stockholm. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på. I rollen kommer du vara en viktig del av United Spaces veckovisa After Work där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär varje fredag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att du serverar dryck och snacks till medlemmarna, hanterar betalningar och ser till att allting flyter på smidigt under kvällen. Dessutom ser du till att deras AWs blir en positiv upplevelse för alla medlemmar. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna, social, prestigelös och strukturerad. Du behöver också vara nyfiken, tillmötesgående och proaktiv. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande roll inom hotell, restaurang, service alt. närliggande bransch. Du drivs av att göra saker lite bättre, smartare och mer effektivt samt är en passionerad relationsbyggare med genuint intresse för människor. Vi ser att du som söker: Är 20 år fyllda pga alkoholtillstånd Har tidigare erfarenhet av serviceyrket VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Idag
Sista ansökan:
27 november 2025
Rekryterare till Inte Bara Post Bemanning (vikariat)
Rp Rekrytering Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Gärdet Startdatum: 15/9-25 Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett vikariat på 12 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en rekryterare för ett vikariat på 12 månader till vårt rekryteringsteam på Inte Bara Post Bemanning. Inte Bara Post Bemanning är en del av Inte Bara Post Group. Inte Bara Post Group jobbar med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare! Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten.  VAD GÖR DU SOM REKRYTERARE? Som rekryterare hos Inte Bara Post Bemanning rekryterar du externt till våra kunder. Du har en nyckelroll i att självgående leda och genomföra hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till tillsättning. Med ett affärsmässigt och engagerat förhållningssätt bygger du starka relationer med både kunder och kandidater. Du ingår i ett team med en ytterligare rekryterare och samarbetar tätt med kundansvariga samt övriga i leveransteamet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra kravprofil Skriva och publicera jobbannonser Sourcing och aktiv search av kandidater via ATS-system och olika kanaler så som LinkedIn Genomföra intervjuer och bedöma kandidaters kompetenser, erfarenheter och personliga egenskaper Referenstagning och bakgrundskontroller Matcha kandidater med rätt uppdrag och kund Arbeta proaktivt med att bygga långsiktiga relationer med både kunder och kandidater Hantera administrativa uppgifter kopplade till rekryteringsprocesserna Säkerställa positivt employer brand genom att arbeta för en positiv kandidatupplevelse VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen är du relationsskapande och nyfiken på människor, företag och dess affärsverksamheter. Du har en positiv och engagerad inställning med ambitionen att alltid arbeta effektivt och strukturerat. Du är prestigelös och förändringsbenägen. Vidare är du en tävlingsinriktad lagspelare som älskar att ha kul – för hos oss på Inte Bara Post Bemanning är jobbet mer än bara en arbetsplats! Vi söker dig som har: Minst ett års erfarenhet av rekrytering Tidigare erfarenhet av att arbeta med flera rekryteringsprocesser parallellt Eftergymnasial utbildning God datorvana Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av extern rekrytering inom rekryterings- och bemanningsbranschen. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Idag
Sista ansökan:
13 december 2025
Tågtekniker till Swedtrac
Rp Rekrytering Bemanning AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid. Ort: Solna, Stockholm. Kan förekomma jobb på annan verkstadsort. Skiftarbete kan även förekomma – verksamheten bedrivs dygnet runt, året om. Arbetstid och upplägg anpassas i möjligaste mån efter din kompetens och livssituation. Startdatum: Önskat startdatum omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker flera engagerade och kunniga tågtekniker för att stärka upp vår kunds team och vara med på resan att forma Swedtracs framtid. Om du brinner för teknik och vill vara med i att säkerställa driften samt säkerheten för både äldre och moderna tågfordon, då är detta en perfekt möjlighet för dig! Här finns det en chans att utvecklas inom ett växande och innovativt företag, där stabilitet, internutbildningar och långsiktig karriärmöjlighet finns. Swedtrac bedriver järnvägsunderhåll i förhyrda lokaler, reparationer i verkstad av ej egentillverkade lok och andra rullande järnvägs- och spårmaterial. Företaget utför ett kontinuerligt arbete i syfte att hela tiden förbättra trafiksäkerheten. Här kan du läsa mer om Swedtrac via hemsidan. DIN ROLL I rollen som tågtekniker kommer du att spela en central roll i att säkerställa att fordonen är i toppskick. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Utföra regelbundet underhåll och service på tågfordon för att säkerställa att de är driftklara. Diagnostisera och reparera tekniska fel på tåg. Proaktivt förebygga tekniska problem och minimera driftstörningar. Samarbeta med tekniska team för att implementera förbättringar och optimera produktiviteten. Utföra felsökning och modifiering av mekaniska, elektriska, pneumatiska samt hydrauliska system. Ombyggnationer. VEM ÄR DU?  I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på de personliga egenskaperna! Vi söker dig som har ett stort intresse för tåg och teknik. För att lyckas i rollen har du en stor vilja att lära dig samt en positiv attityd. Du är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. Du har du förmågan att hantera stressiga situationer lugnt och metodiskt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och kan samarbetar effektivt med andra teammedlemmar. Vi söker dig som: Tidigare arbetslivserfarenhet. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort  Har kännedom om tågbranschen eller erfarenhet från fordons-, industri- eller flygbranschen är meriterande  God el-kompetens (AC/DC, felsökning, schemaläsning) är även meriterande. ÖVRIG INFORMATION  Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Igår
Sista ansökan:
4 december 2025
Facility Assistant till internationellt bolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Backofficepersonal m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start augusti Uppdragslängd: Löpande  Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu till vår kund, en glad och social Facility Assistant som brinner för att leverera service i världsklass! Vår kund är ett internationellt bolag med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och uthyrd till vår kund. Annonsen är anonym. Vi delger givetvis vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen fokuserar du på att stötta den dagliga driften av kontoret för att säkerställa en välfungerande och smidig arbetsmiljö. Du rör dig på kontorets interna ytor och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du arbetar du tätt med 2 kollegor i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt att du även är ansiktet utåt för företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra postrutiner och pakethantering Besvara inkommande samtal Växel- och mailhantering Kafferundor Tömma och fylla på diskmaskiner Utföra dagliga kontorsrundor Se till att kontoret är snyggt och välkomnande  Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt Stötta receptionen vid behov VEM ÄR DU?  För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är social, prestigelös och trivs i ett högt tempo. Du är initiativtagande, lösningsorienterad, en teamplayer och har lätt för att se vad som behöver göras – och du agerar. Din professionella attityd och ditt öga för detaljer gör dig till en självklar ambassadör för både företaget och arbetsmiljön. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av serviceyrket Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då vår kund är ett internationellt företag Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Igår
Sista ansökan:
13 december 2025
Facility Assistant till internationellt bolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Backofficepersonal m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start augusti Uppdragslängd: Löpande  Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu till vår kund, en glad och social Facility Assistant som brinner för att leverera service i världsklass! Vår kund är ett internationellt bolag med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och uthyrd till vår kund. Annonsen är anonym. Vi delger givetvis vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen fokuserar du på att stötta den dagliga driften av kontoret för att säkerställa en välfungerande och smidig arbetsmiljö. Du rör dig på kontorets interna ytor och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du arbetar du tätt med 2 kollegor i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt att du även är ansiktet utåt för företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra postrutiner och pakethantering Besvara inkommande samtal Växel- och mailhantering Kafferundor Tömma och fylla på diskmaskiner Utföra dagliga kontorsrundor Se till att kontoret är snyggt och välkomnande  Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt Stötta receptionen vid behov VEM ÄR DU?  För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är social, prestigelös och trivs i ett högt tempo. Du är initiativtagande, lösningsorienterad, en teamplayer och har lätt för att se vad som behöver göras – och du agerar. Din professionella attityd och ditt öga för detaljer gör dig till en självklar ambassadör för både företaget och arbetsmiljön. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av serviceyrket Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då vår kund är ett internationellt företag Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Facility Assistant till internationellt bolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Vaktmästare m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start augusti Uppdragslängd: Löpande  Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu till vår kund, en glad och social Facility Assistant som brinner för att leverera service i världsklass! Vår kund är ett internationellt bolag med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och uthyrd till vår kund. Annonsen är anonym. Vi delger givetvis vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen fokuserar du på att stötta den dagliga driften av kontoret för att säkerställa en välfungerande och smidig arbetsmiljö. Du rör dig på kontorets interna ytor och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du arbetar du tätt med 2 kollegor i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt att du även är ansiktet utåt för företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra postrutiner och pakethantering Besvara inkommande samtal Växel- och mailhantering Kafferundor Tömma och fylla på diskmaskiner Utföra dagliga kontorsrundor Se till att kontoret är snyggt och välkomnande  Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt Stötta receptionen vid behov VEM ÄR DU?  För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är social, prestigelös och trivs i ett högt tempo. Du är initiativtagande, lösningsorienterad, en teamplayer och har lätt för att se vad som behöver göras – och du agerar. Din professionella attityd och ditt öga för detaljer gör dig till en självklar ambassadör för både företaget och arbetsmiljön. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av serviceyrket Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då vår kund är ett internationellt företag Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
5 december 2025
Tågtekniker till Swedtrac
Rp Rekrytering Bemanning AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid. Ort: Solna, Stockholm. Kan förekomma jobb på annan verkstadsort. Skiftarbete kan även förekomma – verksamheten bedrivs dygnet runt, året om. Arbetstid och upplägg anpassas i möjligaste mån efter din kompetens och livssituation. Startdatum: Önskat startdatum omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker flera engagerade och kunniga tågtekniker för att stärka upp vår kunds team och vara med på resan att forma Swedtracs framtid. Om du brinner för teknik och vill vara med i att säkerställa driften samt säkerheten för både äldre och moderna tågfordon, då är detta en perfekt möjlighet för dig! Här finns det en chans att utvecklas inom ett växande och innovativt företag, där stabilitet, internutbildningar och långsiktig karriärmöjlighet finns. Swedtrac bedriver järnvägsunderhåll i förhyrda lokaler, reparationer i verkstad av ej egentillverkade lok och andra rullande järnvägs- och spårmaterial. Företaget utför ett kontinuerligt arbete i syfte att hela tiden förbättra trafiksäkerheten. Här kan du läsa mer om Swedtrac via hemsidan. DIN ROLL I rollen som tågtekniker kommer du att spela en central roll i att säkerställa att fordonen är i toppskick. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Utföra regelbundet underhåll och service på tågfordon för att säkerställa att de är driftklara. Diagnostisera och reparera tekniska fel på tåg. Proaktivt förebygga tekniska problem och minimera driftstörningar. Samarbeta med tekniska team för att implementera förbättringar och optimera produktiviteten. Utföra felsökning och modifiering av mekaniska, elektriska, pneumatiska samt hydrauliska system. Ombyggnationer. VEM ÄR DU?  I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på de personliga egenskaperna! Vi söker dig som har ett stort intresse för tåg och teknik. För att lyckas i rollen har du en stor vilja att lära dig samt en positiv attityd. Du är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. Du har du förmågan att hantera stressiga situationer lugnt och metodiskt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och kan samarbetar effektivt med andra teammedlemmar. Vi söker dig som: Tidigare arbetslivserfarenhet. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort  Har kännedom om tågbranschen eller erfarenhet från fordons-, industri- eller flygbranschen är meriterande  God el-kompetens (AC/DC, felsökning, schemaläsning) är även meriterande. ÖVRIG INFORMATION  Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
4 december 2025
Ambulerande receptionist
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges. Arbetstider: Vardagar under kontorstid Ort: Stockholmsområdet Startdatum: Maj/juni Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! DIN ROLL Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. VEM ÄR DU? Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands. Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar efter att alltid göra det lilla extra. Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Du kan prata och skriva obehindrat på både svenska och engelska. Du har en gymnasieutbildning. VAD ERBJUDER VI? Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

16 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Rekryterare till Inte Bara Post Bemanning (vikariat)
Rp Rekrytering Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08.00-17.00. Ort: Stockholm, Gärdet. Startdatum: September. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett vikariat på 12 månader. Nu söker vi en rekryterare till vårt rekryteringsteam på Inte Bara Post Bemanning.  Inte Bara Post Bemanning är en del av Inte Bara Post Group. Inte Bara Post Group jobbar med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare. Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten. VAD GÖR DU SOM REKRYTERARE? Som rekryterare hos Inte Bara Post Bemanning rekryterar du externt till våra kunder. Du har en nyckelroll i att självgående leda och genomföra hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till tillsättning. Med ett affärsmässigt och engagerat förhållningssätt bygger du starka relationer med både kunder och kandidater. Du ingår i ett team med en ytterligare rekryterare och samarbetar tätt med kundansvariga samt övriga i leveransteamet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra kravprofil Skriva och publicera jobbannonser Sourcing och aktiv search av kandidater via ATS-system och olika kanaler så som LinkedIn Genomföra intervjuer och bedöma kandidaters kompetenser, erfarenheter och personliga egenskaper Referenstagning och bakgrundskontroller Matcha kandidater med rätt uppdrag och kund Arbeta proaktivt med att bygga långsiktiga relationer med både kunder och kandidater Hantera administrativa uppgifter kopplade till rekryteringsprocesserna Säkerställa positivt employer brand genom att arbeta för en positiv kandidatupplevelse VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen är du relationsskapande och nyfiken på människor, företag och dess affärsverksamheter. Du har en positiv och engagerad inställning med ambitionen att alltid arbeta effektivt och strukturerat. Du är prestigelös och förändringsbenägen. Vidare är du en tävlingsinriktad lagspelare som älskar att ha kul – för hos oss på Inte Bara Post Bemanning är jobbet mer än bara en arbetsplats! Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet av rekrytering Tidigare erfarenhet av att arbeta med flera rekryteringsprocesser parallellt  Eftergymnasial utbildning God datorvana Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av extern rekrytering inom rekryterings- och bemanningsbranschen. ÖVRIG INFORMATION  Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025