Ordermottagare med erfarenhet av snabbmatskedja till företag i Tyresö

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast)Ort: TyresöStartdatum: OmgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker nu en ordermottagare till vår kund som är belägen i Tyresö. Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLLDitt huvudansvar kommer vara kundservice, hantering avreservdelsordrar, serviceuppdrag,uppföljning av orderstatus samtkontinuerlig kommunikation med relevanta parter. Detingår även administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter: Registrering av reservdelsorder som inkommer via telefon, mail samt chatt Svara på telefonlinjer som är kopplade mot reservdelsavdelningen samt felanmälan Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt Hantering av olika sorters returer, som kan inkomma från en tekniker eller en servicefirma (UE) Löpande uppsikt av öppna order, överföringsorder samt ha löpande kontakt med koordinatorer, ue, tekniker eller kund om status på ordern, tex om något dröjer med leveransen. Lämna kostnadsofferter till kunder samt ue på reservdelar/ utensilier Vara med på samverkansmöten med inköp som sker 1 gång per vecka Vara behjälplig till servicefirmor samt kunder som önskar olika sorteras manualer Följa upp teknikers lagersaldon gällande reservdelar Underhålla reservdelsorder gällande automatutskick som går till kunder vid olika tillfällen Löpande kommunikation med övriga avdelningar Hantering av inleveranser som inkommer som ska vidare till tex tekniker samt pakethantering från Tyresö vidare till kunder och ue VI SÖKER DIG SOM... Har tidigare arbetslivserfarenhet från en snabbmatskedja som exempelvis McDonald's, MAX eller Burger King. Anledningen till detta är att vi söker någon som har erfarenhet och förståelse för maskiner som används i snabbmatkedja exempelvis glassmaskiner och kaffemaskiner. Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är social och serviceinriktad. Du är självgående, har enkelt för att samarbeta och engod kommunikationsförmåga. Vidareär duäven lösningsorienterad och pålitlig. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Account Manager till Saas-bolag

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund). DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega. Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen. Du har erfarenhet av B2B försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system. Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00.(Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester)Ort:Centrala StockholmStartdatum: Enligt överenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter.Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljustochmoderntkontorslandskap.Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen somFacilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet sombestår av3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående.I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalernastädade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöstarbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempelta bort muggar och glas)Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner Förbereda och fylla påkaffe, läskkyl, frukt ochfrukost Förbereda lunch och fika Förbereda inför möten, konferenser och event Tvätta och sköta handduksservicen ochpåfyllning av badrumsfaciliteter Sophantering och återvinning Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial Kontakt med leverantörer vid behov Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering Ad hoc uppgifter från Facilities Manager Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är ensocial och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och äransvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inomdagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det ärmeriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Sommarjobb som ambulerande receptionist

SNABBFAKTA:Arbetstider:Vardagar under kontorstiderOrt: StockholmPeriod: Sommaren 2024 DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker dig som vill arbeta under sommaren som ambulerande receptionist!Rollen som ambulerande receptionist via oss på Inte Bara Post Bemanning innebär att duhjälper våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. DIN ROLLDina arbetsuppgifter varierar beroende på uppdrag men kommer vara inom kontorsservice vilket innefattar reception, konferens och administrativa uppgifter. Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. Du arbetar vardagar under kontorstid. Vi ser gärna att du som söker har möjlighet och vilja att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges.VAD ERBJUDER VI?Som ambulerande receptionist får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. VEM ÄR DU?Vi söker dig som vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad och lever efter mottot att ingenting är omöjligt! För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och sträva efter att alltid göra det lilla extra. Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga för att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. "Jag tycker att du ska söka rollen som ambulerande receptionist hos Inte Bara Post Bemanning för att du får en enorm erfarenhet, många värdefulla kontakter på vägen och dessutom har du väldigt roligt!" - Joel Hansius, ambulerande receptionist på Inte Bara Post Bemanning Se filmen nedan för en större inblick i rollen! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. kl.11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: omgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSFAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt. Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen. DIN ROLLI rollen som receptionist och konferensvärdinnakommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: · Ta emot och välkomna besökare · Växelhantering · Beställningar av luncher och fikabröd · Ta hand om disk efter serverade luncher · Förbereda inför och efter möten/ konferenser · Kontakt med leverantörer och bud · Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du positiv ochtrevlig! Dubrinner för att göra det lillaextra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: · Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist · Har goda kunskaper i Office-paketet · Talar och skriver obehindrat på svenska · Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00.(Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester)Ort:Centrala StockholmStartdatum: Enligt överenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter.Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljustochmoderntkontorslandskap.Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen somFacilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet sombestår av3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående.I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalernastädade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöstarbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempelta bort muggar och glas)Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner Förbereda och fylla påkaffe, läskkyl, frukt ochfrukost Förbereda lunch och fika Förbereda inför möten, konferenser och event Tvätta och sköta handduksservicen ochpåfyllning av badrumsfaciliteter Sophantering och återvinning Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial Kontakt med leverantörer vid behov Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering Ad hoc uppgifter från Facilities Manager Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är ensocial och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och äransvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inomdagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det ärmeriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Customer Support till Muntra

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30 Ort: Stockholm, Slussen Startdatum: Omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund). DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen samt torsdags-AW. Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här (https://www.about.muntra.se/career). DIN ROLL Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 7 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll. Du har personliga egenskaper som serviceminded och kommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak. Du som söker måste uppfylla nedan krav: - Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support. - Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärska danska eller norska i tal och skrift. - God datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll inom call center eller teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

26 mars 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00. (Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester) Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljust och modernt kontorslandskap. Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen som Facilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet som består av 3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående. I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalerna städade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöst arbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: - Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempel ta bort muggar och glas) Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner - Förbereda och fylla på kaffe, läskkyl, frukt och frukost - Förbereda lunch och fika - Förbereda inför möten, konferenser och event - Tvätta och sköta handduksservicen och påfyllning av badrumsfaciliteter - Sophantering och återvinning - Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare - Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial - Kontakt med leverantörer vid behov - Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering - Ad hoc uppgifter från Facilities Manager - Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: - Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. - Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

26 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00. (Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester) Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljust och modernt kontorslandskap. Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen som Facilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet som består av 3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående. I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalerna städade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöst arbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: - Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempel ta bort muggar och glas) Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner - Förbereda och fylla på kaffe, läskkyl, frukt och frukost - Förbereda lunch och fika - Förbereda inför möten, konferenser och event - Tvätta och sköta handduksservicen och påfyllning av badrumsfaciliteter - Sophantering och återvinning - Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare - Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial - Kontakt med leverantörer vid behov - Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering - Ad hoc uppgifter från Facilities Manager - Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: - Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. - Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, två timmar per dag Arbetstider: Måndag - fredag kl. kl.11.30-13.30 Ort: Stockholm Startdatum: omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt. Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen. DIN ROLL I rollen som receptionist och konferensvärdinna kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och välkomna besökare Växelhantering Beställningar av luncher och fikabröd Ta hand om disk efter serverade luncher Förbereda inför och efter möten/ konferenser Kontakt med leverantörer och bud Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du positiv och trevlig! Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist Har goda kunskaper i Office-paketet Talar och skriver obehindrat på svenska Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024