SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskad start omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer arbeta på en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Du kommer att hantera merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm. Du kommer bli en del av ett litet och familjärt företag där kulturen speglas av en härlig sammanhållning, ärlighet och högt i tak. Vi delger givetvis vilket bolag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL Du kommer arbeta i rollen som rampagent. Det innebär en koordinerande roll där du fungerar som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Dina arbetsuppgifter innefattar: Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround. Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar. Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren. Enklare underhåll av markutrustning Fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi söker dig som är i början av din karriär och har tidigare erfarenhet av en serviceroll. För att vara en match för rollen har du ett intresse för flyg, dess miljö och tilltalas av ett fysiskt jobb i en händelserik miljö. Du är social, utåtriktad, prestigelös, serviceminded och stresstålig. Vidare har du en förmåga att hantera snabba vändningar samt villig att hugga i där det behövs och på tårna. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk och noggrannhet. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. B-körkort. Det är mycket meriterande om du har ett tekniskt intresse eller gått fordonsgymnasium eller liknande. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete Ort: Stockholm, Bromma Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. DIN ROLL I din roll som ramp- och tankpersonal består 90% av tankning. Utöver det krävs en flexibilitet kring att ta sig an fler arbetsuppgifter som exempelvis avisning. Fler arbetsuppgifter kan förekomma vid ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! För att vara en match för rollen har du ett intresse för flyg, dess miljö och tilltalas av ett fysiskt jobb i en händelserik miljö. Du är utåtriktad, har positiv inställning och ett engagemang i det du tar dig an. Du är prestigelös, serviceminded och stresstålig. Vidare har du en förmåga att hantera snabba vändningar samt villig att hugga i där det behövs och på tårna. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk och noggrannhet. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift B-körkort Det är meriterande om du har C-körkort. Vidare meriterande om du har ett flyg, fordon- och motorintresse samt gått fordonsgymnasium eller liknande. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete Ort: Stockholm, Bromma Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. DIN ROLL I din roll som ramp- och tankpersonal består 90% av tankning. Utöver det krävs en flexibilitet kring att ta sig an fler arbetsuppgifter som exempelvis avisning. Fler arbetsuppgifter kan förekomma vid ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! För att vara en match för rollen har du ett intresse för flyg, dess miljö och tilltalas av ett fysiskt jobb i en händelserik miljö. Du är utåtriktad, har positiv inställning och ett engagemang i det du tar dig an. Du är prestigelös, serviceminded och stresstålig. Vidare har du en förmåga att hantera snabba vändningar samt villig att hugga i där det behövs och på tårna. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk och noggrannhet. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift B-körkort Det är meriterande om du har C-körkort. Vidare meriterande om du har ett flyg, fordon- och motorintresse samt gått fordonsgymnasium eller liknande. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00. Ort: Stockholm, Gärdet. Startdatum: Önskat start, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. På Inte Bara Post Group jobbar vi med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare. Ibland handlar det om att få något från A till B, oavsett om det är en brådskande leverans tvärs över stan eller en transport över hela världen. Andra gånger är det att hitta rätt person vid rätt tillfälle, vare sig det är en receptionist för en vecka eller en CFO för en hel karriär. Vi ser också till att kontoren alltid är fyllda med kaffe, frukost och allt det där som får arbetsdagen att rulla på, och när något behöver fixas – från att sätta upp en gardinskena till att sköta hela fastighetens underhåll – då löser vi det också. Dessutom älskar vi att skapa minnesvärda möten och event, vare sig det handlar om ett exklusivt styrelsemöte i fjällen eller en storslagen firmafest med tusentals gäster. Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten. Vill du bli en del av ett företag där energi, lösningsfokus och gemenskap står i centrum? VAD GÖR DU SOM ACCOUNT MANAGER? Som Account Manager på Inte Bara Post Bemanning är du ansvarig för att utveckla och upprätthålla starka relationer med kunder samt identifiera och säkerställa att deras bemannings- och rekryteringsbehov uppfylls. Din roll innebär både försäljning och kundvård, med målet att leverera högkvalitativa kandidater och tjänster som stöder kundens affärsverksamhet. Du kommer att ingå i ett team av tre kollegor och samarbeta tätt med rekryteringsteamet för att säkerställa att kandidater matchar kundens krav och förväntningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Bygga och underhålla långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder. Förstå kundens affärsverksamhet och personalbehov för att kunna erbjuda skräddarsydda bemanningslösningar. Genomföra regelbundna kundmöten och uppföljningar för att säkerställa kundnöjdhet och identifiera nya affärsmöjligheter. Identifiera och prospektera nya kunder genom nätverkande. Utveckla och presentera försäljningsförslag och avtal till potentiella kunder. Uppnå och leverera på försäljningsmål och KPI:er VI SÖKER DIG SOM HAR: Erfarenhet av B2B-försäljning En stark förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder på olika nivåer. Bra kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera uppgifter samtidigt. God kännedom om CRM-system och MS Office-paketet. Ett resultatorienterad mindset med en stark drivkraft att uppnå och överträffa mål. Kunskap av engelska i tal och skrift Meriterande om du har kandidatexamen inom försäljning, marknadsföring, företagsekonomi eller ett relaterat område. Passar ovan beskrivning in på dig? Är du redo att komma in och göra skillnad? Sök då till oss idag! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 40h/månaden Arbetstider: Måndagar kl.08.00-17.00 & första vardagen i månaden kl.08.00-17.00 Ort: Stockholm Startdatum: Önskad start i augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vår kund Swatch Group en ekonomiassistent på deltid som kommer tillhöra ett utvecklande och målmedvetet team i ljusa och fina lokaler på Kungsholmen! Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar majoriteten av alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är Swatch Group återförsäljare av: Omega, Rado, Longines, Certina, Tissot, Balmain, Swatch och FlikFlak med mera. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm. Läs mer om Swatch Group här! Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen innebära att: Inläsning av bankfiler för Sverige, Danmark, Norge och Finland Uppföljning med kund via mejl Bokföra settlementfiler för E-Commerce Kundfakturering och packa fakturor Hjälpa till med avstämningar Täcka upp på kundreskontra och leverantörsreskontra under sommarperioder VEM ÄR DU? Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har flera terminer kvar av din utbildning. På sikt kan det finnas möjlighet att både timmarna och ansvaret i tjänsten ökar. Du är en ansvarstagande person som vill lära dig mer inom ekonomiyrket och som ser detta som en bra grund för din framtida karriär. Du är en strukturerad, noggrann och självständig person som vågar ta för sig och är nyfiken. Du är framåt och gillar nya utmaningar där du får möjlighet att växa i din roll och utvecklas! Skallkrav för tjänsten: Studerar en ekonomirelaterad eftergymnasial utbildning Har ett systemintresse Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Vi ser det som meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare Har erfarenhet av att arbeta i Excel VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskad start omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer arbeta på en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Du kommer att hantera merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm. Du kommer bli en del av ett litet och familjärt företag där kulturen speglas av en härlig sammanhållning, ärlighet och högt i tak. Vi delger givetvis vilket bolag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL Du kommer arbeta i rollen som rampagent. Det innebär en koordinerande roll där du fungerar som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Dina arbetsuppgifter innefattar: Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround. Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar. Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren. Enklare underhåll av markutrustning Fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi söker dig som är i början av din karriär och har tidigare erfarenhet av en serviceroll. För att vara en match för rollen har du ett intresse för flyg, dess miljö och tilltalas av ett fysiskt jobb i en händelserik miljö. Du är social, utåtriktad, prestigelös, serviceminded och stresstålig. Vidare har du en förmåga att hantera snabba vändningar samt villig att hugga i där det behövs och på tårna. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk och noggrannhet. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. B-körkort. Det är mycket meriterande om du har ett tekniskt intresse eller gått fordonsgymnasium eller liknande. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer