Är du nyfiken på IT? Junior fälttekniker sökes i Norrköping

Junior Fälttekniker inom IT - Norrköping Vi söker efter en engagerad och tekniskt kunnig individ som vill kickstarta sin karriär inom IT-branschen. Som Junior Fälttekniker kommer du att få en varierande och utvecklande roll där du får möjlighet att lära dig och växa genom att arbeta med olika kunder och produkter. Arbetsuppgifter: Utföra installationer, felsökning och reparationer av olika IT-system såsom kassasystem, scannrar, arbetsstationer, switchar, accesspunkter, servrar och lagring. Hantera incidenter och ge support till kunder inom olika sektorer som finans, handel och kontor. Resor till olika orter i närområdet kan förekomma, därför krävs B-körkort. Krav: Viss erfarenhet inom IT, kan vara en gymnasieutbildning, jobb eller ett stort tekniskt intresse.  Bekväm i Windows-miljön och vilja att arbeta både självständigt och i team. Kommunikativ, strukturerad och flexibel med förmåga att lösa problem ute hos kund. Tekniskt intresse och vilja att lära dig nya teknologier och produkter. Flytande svenska och engelska samt B-körkort. Erbjudande: Tillsvidareanställning med provanställning via Barona. Kontorstider på vardagar med upplärning av erfaren tekniker i början. Möjlighet att arbeta i en dynamisk och växande organisation med möjligheter till personlig och professionell utveckling. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. https://barona.se/om-barona/  https://barona.se/for-jobbsokande/barona-som-arbetsgivare/  Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Välkommen med din ansökan. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Linnea Lundström ([email protected])  Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Team Manager Credits hos Crosskey

Team Manager Credits hos Crosskey Letar du efter en möjlighet till en stimulerande karriär? Plats: Stockholm, Helsingfors eller Mariehamm. Anställningsform: Heltid. Startdatum: Omgående. Din onboarding kommer att vara på HQt i Mariehamn under ca 1 vecka. Övrig information: Då teamet sitter utspritt innebär denna roll regelbundna resor till de två andra kontoren i Helsingfors och Mariehamn. OM OSS På Crosskey formar vi inte bara framtiden för ekonomi – vi leder ansvaret. Vår passion för innovation driver oss att förse företag med banbrytande lösningar och oöverträffad expertis. Som en central ledare inom vår organisation kommer du att spela en avgörande roll i att leda och fostra agila utvecklingsteam över våra kontor, prioritera tillväxten av våra anställda och främja en kultur av samarbete, innovation och framgång. Vårt omfattande tillvägagångssätt för teknik och serviceleverans gör att vi kan skräddarsy lösningar som är skräddarsydda för varje kunds unika behov, vilket driver effektivitet, tillväxt och smidighet. Med en ståndaktig entreprenörsanda och ett brinnande engagemang för teknik, är vi fast beslutna att tänja på gränser och forma framtidens finans. Följ med oss när vi fortsätter att revolutionera branschen och lämna en bestående effekt. Ansvar: • Leda och utveckla flera agila utvecklingsteam från olika kontor och ca 35–40 personer inom team Credits. • Coacha personal, främja engagemang och motivation för att utveckla ditt teams fulla potential. • Driva förändringsledningsinitiativ och förfina arbetssätt inom teamen. • Samarbeta och arbeta nära produktägare för att uppnå teamets mål. • Genomföra handlingssamtal, prestationsbedömningar och hantera kompetensutveckling för teammedlemmar. • Sätta upp och övervaka mål på både team- och individnivå. Krav: • Demonstrerad erfarenhet av att leda team om 20 plus personer. • Beprövad meritlista i att leda organisatorisk förändringsledning. • Passion för att coacha, leda och utveckla team. • Stark förmåga att skapa engagemang och bygga nätverk. • Tidigare ledarskapserfarenhet och skicklighet i att hantera prioriteringar effektivt. • Som person är du strukturerad, tar lätt ansvar, dessutom är du nyfiken och social • Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift, med finska som ett plus. • Relevant yrkeserfarenhet inom bank, finans eller IT föredras, med bonus om du har arbetat inom kredit. • Erfarenhet av budgethantering. • Affärsinriktad med fokus på kvalitet och måluppföljning. VI ERBJUDER DIG En kul och utmanande arbetsplats i ett nytänkande företag där våra medarbetare står i fokus. Vi har en öppen och flexibel kultur. Frihet under ansvar, samarbete och feedback är några av hörnstenarna. Vi älskar utmaningar och drivs av att bidra till att våra kunder når större framgång. Vi är ett företag som präglas av en stark entreprenörsanda och en passion för teknik. Om du är intresserad av att arbeta i en spännande och utmanande miljö, där du får möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med oss, så är du välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vi prioriterar en omfattande onboardingprocess för att säkerställa att våra nya medarbetare känner sig stöttade och rustade för framgång. Vi främjar kontinuerlig tillväxt genom att erbjuda utmanande uppdrag, möjligheter och pågående utbildningsinitiativ. Vi tillhandahåller hybridarbetsmodellalternativ för att tillgodose olika preferenser. Dessutom åtnjuter våra anställda generösa förmåner, och för dig inkluderar detta två veckors betald semester och ledighet 2024, med 30 dagars semesterrätt per år därefter. ATT ANSÖKA Om detta låter lockande vänligen ansök med ditt CV och en kort introduktion om dig själv. Observera att vi kommer att genomföra en säkerhetsprövning för den valda kandidaten. För ytterligare information, vänligen kontakta Rekryterare Emma Hjorth via e-post [email protected]. Ansök redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. MER OM CROSSKEY Crosskey (grundat 2004) kombinerar omfattande IT-kunskap med flexibilitet, engagemang och en personlig touch. Vi gör det enklare att skapa nya intäkter från finansiella tjänster så att du snabbare kommer ut på marknaden med rätt erbjudande. Vår expertis omfattar allt från traditionell bankverksamhet till eBanking, kort- och mobilbetalningar och kapitalmarknader samt Open Banking. Vi har kontor i Mariehamn, Stockholm, Helsingfors och Åbo. Våra kunder spänner över Norden och de inkluderar Ålandsbanken, S-Pankki, DNB och Marginalen Bank.

12 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Onsitetekniker i Stenungsund sökes över sommaren!

Vi söker en onsite-tekniker på heltid 8 veckor i sommar till spännande kund i Stenungsund! Gillar du att ge utmärkt service, har ett stort IT intresse samt något års erfarenhet inom IT/teknik branschen är du rätt person att skicka in din ansökan! Som Onsitetekniker kommer du att jobba ihop med ett mindre team på 2 personer. Tjänsten är på heltid under 8 veckor i sommar, men man ska även ha möjlighet att hoppa in som vikare under våren (ibland med kort varsel). Vi söker dig som kanske är student eller har möjlighet att jobba deltid under våren samt heltid under sommaren. Stora chanser till deltid efter sommaren finns också.     Några arbetsuppgifter som onsite-tekniker inkluderar: - Installation och felsökning av mjukvara - Felsökning och support i Windows-miljö Office 365 - Hantera inkommande ärenden från användare - Ta emot, hantera, tanka och skicka ut IT-utrustning - Hantera Juniper nätverksmiljö Säkerhetsutbildningar via webben måste genomföras innan start, vilka kunden står för. För att lyckas i rollen är det viktigt att du innehar en naturlig förmåga att ge utmärkt service till de olika användarna. Det är många olika kontaktytor som behöver teknisk support och du kommer att vara deras hållplats för högt och lågt. Bakom dig har du IT- system och ett team som står behjälpligt i hur olika ärenden hanteras.    Det är meriterande om du har arbetat med följande: - Installation och felsökning av mjuk/hårvara - Felsöka, konfigurera och reparera nätverk och nätverkskomponenter  - B-körkort krävs Vidare ser vi gärna att du är: - Driven och vill utvecklas inom IT-service - En lagspelare som kan samarbeta bra med andra - Serviceminded och vet vikten av att skapa färtroendefulla relationer med kollegor och kunder - Nyfiken och initiativtagande - Kommunikativ och alltid nyfiken på att lära dig mer.  Vi kommer lägga stor vikt vid personlighet, det är dock meriterande med utbildning inom IT/Teknik/Nätverk samt tidigare erfarenhet.    Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnéa Lundström på [email protected]. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.

11 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Ekonomiassistent

Är du en engagerad och noggrann person som har ett stort intresse av ekonomi och administration?  Då är denna tjänst något för dig! Vi söker en engagerad och självgående ekonomiassistent/administratör för att stärka vår kunds ekonomiteam. I rollen kommer du att vara en viktig del av teamet och ha en central roll i att säkerställa effektiv hantering av ekonomiska processer och upprätthålla hög kvalitet i våra verksamhetsflöden.   Huvudsakliga arbetsupgifter: Leverantörs- och kundreskontra: Registrering av leverantörsfakturor och framtagande av betalningsfiler till bankgirot, avstämning av kund- och leverantörsreskontra månadsvis, registrering av kundinbetalningar och leverantörsbetalningar. Registrering av kundinbetalningar och leverantörsbetalningar. Öppna posten och distribuera. Orderregistering Uppdatering av artikelinformation Vi vet inte vem du är än men vi vet att du har: Flytande kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Erfarenhet av att arbeta med affärssystem, fördelaktigt om du har erfarenhet av Fortnox Mycket god samarbetsförmåga och prestigelös attityd. Övrig information Start: Omgående Omfattning: Måndag till Fredag 8-17 Placering: Bromma och man arbetar främst på kontoret. Möjlighet att arbeta hemifrån finns vid speciella fall men majoriteten av arbetstiden är på kontoret.  Erbjudande Kunden är ett framgångsrikt och företag som verkar inom livsmedelsindustrin. Uppdraget innebär således att du får in en fot hos en aktör i en bransch med mycket att erbjuda.  Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds omgående eller efter överenskommelse. Du blir anställd direkt av kund och anställningen inleds med en 6 månades provanställning.  Rekryteringsprocessen Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Slutligen genomförs en referenscheck tillsammans med en bakgrundskontroll. Med hänvisning till GDPR kan vi tyvärr inte ta emot din ansökan via email eller telefon.  Frågor om tjänsten hänvisas till Elin Nilsson ([email protected]) Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Läs mer på  https://barona.se/om-barona/  Varmt välkommen med din ansökan!

9 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Sommarvikarie IT-fälttekniker i Umeå v24-31

Arbetsuppgifterna är varierande och utvecklande samt är lite olika från kund till kund. Jobbet innebär installationer, felsökning, reparationer av kassasystem, scannrar, arbetsstationer, bankomater, switchar, accesspunkter, servrar och lagring. Kunderna är inom finans, handel, kontor och du kommer utföra service och hantera incidenter. Du arbetar i Umeå med omnejd, resor till andra orter i närområdet förekommer dagligen. För att kunna utföra arbetet krävs B-körkort, du får företagsbil i tjänsten. Arbetstiderna är under kontorstider på vardagar, i början kommer du få upplärning av en av våra andra tekniker. Rollen är en visstidsanställning via Barona. Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter är: ·       Butiksinstallationer (Kassasystem, nätverk, servrar) ·       Bankomat (Installation felsökning) ·       PC och Server (Installation felsökning) ·       Nätverkskomponenter (Installation felsökning Switchar, accesspunkter) ·       Installation och felsökning av mjukvara såsom Microsoft Windows ·       Installation och felsökning av hårdvara Vem är du? ·       Du har några års erfarenhet inom installation, hårdvara, nätverk, skrivare och annan kringutrustning. ·       Du är bevandrad i Windows-miljö och van med att arbeta självständigt såväl som i team. ·       Som person är du kommunikativ, strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt ute hos kund, och uppskattar att jobba tillsammans med andra för att          uppnå era mål. ·       Du är händig och har ett tekniskt intresse som syns i ditt arbete. ·       Du pratar svenska och engelska obehindrat och har B-körkort. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. Ansökan Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Linnea Lundström ([email protected]).

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Solution Architect

Solution Architect Company: Fujitsu Location: Remote with occasional onsite meetings in Sundsvall or Stockholm Duration: May 13, 2024 - May 12, 2025 (with possibility of two 6-month extensions) Job Description: Fujitsu is seeking a talented Solution Architect to enhance our development in customer connectivity and reimbursement solutions for external actors. In this role, you will lead and manage developers while actively participating in the development of solutions for the public sector. The primary focus will be on integrating with various administrative systems such as case management, financial systems, and web forums, alongside in-house development for integrations and business logic. Key Responsibilities: Lead and manage developers in developing specifications and requirements for solutions in the public sector. Integrate with various administrative systems including Jira, iiPax Case Management, Sitevision, and financial systems at the National Government Service Center. Develop proprietary business logic in Java and oversee technical environments including Red Hat Linux VMs and Kubernetes clusters. Develop microservices in Java, Quarkus, and utilize Vue2 and Vue3 for frontend development with TypeScript. Collaborate with external actors to ensure successful implementation of solutions. Competence Requirements: Experience in solution architectures containing integrations between administrative support systems. Proficiency in developing solution architectures in a mixed environment (self-developed and integrations with administrative systems). Familiarity with requirements engineering at the system level. Experience working with developers in similar environments as described in the assignment. Experience working with Quarkus and Java. Familiarity with iiPax Case Management and SiteVision. Experience with Atlassian Jira from an integration perspective. Ability to collaborate effectively with multiple external actors in the same assignment. Why Fujitsu? At Fujitsu, your talents are valued, your ideas are heard, and your growth is nurtured. Join our team and experience the excitement of being at the forefront of technological advancement.   How to Apply Ready to make your mark? Submit your resume/CV  and tell us why you're the perfect fit for this role in your cover letter.   Join Us Today! Don't miss out on this opportunity to contribute to the advancement of digital services in Sweden. Apply now and be part of something extraordinary!   Role Information This is a consultancy assignment where you will be employed by Barona for the period of the project. Barona is an international group with offices in 10 countries. In Sweden, we have offices in Stockholm, Gothenburg, Malmo, Falun, and Strömsund, but we provide competence supply solutions across the country. We offer our clients visionary and forward-thinking partnerships, and our employees exciting opportunities at all stages of their careers. https://barona.se/om-barona/

5 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Fälttekniker till uppdrag i Stockholm

Fältservicetekniker till uppdrag i Stockholm  Nu söker vi en fältservicetekniker i Stockholm! Det var ett tag sedan sist och nu har en öppning i vårt Stockholmsteam dykt upp.  Tycker du om att jobba ute på fält hos våra kunder med allt från installation, till felsökning och reparation av kassasystem? Detta uppdrag erbjuder verkligen varierade arbetsuppgifter. Vidare tillkommer arbete med scannrar, PD-datorer och bankomatservice, som exempel. Kunderna omfattar t.ex. finans, handel och kontor. Du kommer att utgå från kontoret i Stockholm och åka ut till våra kunder som finns inom finans, handel och övriga kontor.  Tjänst: 100% och möjlighet till deltid på 75% eller 50%. Krav: För detta jobb krävs B-körkort och egen bil (milersättning utbetalas) Språk: Svenska och engelska. Plats: Stockholm med omnejd ROLLENS HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER: ·       Butiksinstallationer (Kassasystem, nätverk, servrar) ·       Bankomat (Installation felsökning) ·       PC och Server (Installation felsökning) ·       Nätverkskomponenter (Installation felsökning Switchar, accesspunkter) ·       Installation och felsökning av mjukvara såsom Microsoft Windows ·       Installation och felsökning av hårdvara VEM ÄR DU? ·       Du har någon erfarenhet inom installation, hårdvara, nätverk, skrivare eller annan kringutrustning. ·       Du är bevandrad i Windows-miljö och van med att arbeta självständigt såväl som i team. ·       Som person är du kommunikativ, strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt ute hos kund, och uppskattar att jobba tillsammans med andra för att uppnå era mål. ·       Du är händig och har ett tekniskt intresse som syns i ditt arbete. ·       Du pratar svenska och engelska obehindrat, har B-körkort och tillgång till egen bil. OM BARONA Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Som konsult på Barona kommer du att anställas på ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkring, pension och hälsoförmåner.  Läs mer på: https://barona.se/om-barona/ Om du tror att du har vad som krävs för att lyckas i den här rollen, ansök då med ditt vassaste CV och ett personligt brev som beskriver ditt intresse för rollen och dina färdigheter. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men för frågor, kontakta rekryterande chef Linnéa Lundström ([email protected]) eller rekryteraren Elin Nilsson ([email protected]) Vi ser fram emot att läsa din ansökan! :)

3 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
IT-supporttekniker sommarvikarie

Sommarvikarie, Supporttekniker för Fujitsu i Östersund – Perfekt för teknikentusiaster och idealiskt för juniora profiler som vill startar sin karriär inom IT och Service Startdatum: 2024-05-01 Slutdatum: 2024-08-30   Om oss: Fujitsu söker en entusiastisk och engagerad junior IT-supporttekniker till deras Service Desk i Östersund. Dom är ett dynamiskt team som arbetar med att leverera högkvalitativ teknisk support till deras kunder. Rollbeskrivning: Som junior IT-supporttekniker kommer du att vara en viktig del av deras supportverksamhet. Du kommer att hantera tekniska frågor och problem via telefon, mail och andra medier, och guida våra kunder genom olika IT-relaterade ärenden. Ditt mål kommer att vara att säkerställa att Fujitsus kunder får en enastående supportupplevelse varje gång de kontaktar dom. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Barona och uthyrd till Fujitsu. Vi letar efter dig som: Har utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Besitter en hög pedagogisk förmåga och kan förklara tekniska problem på ett lättförståeligt sätt. Har en god teknisk kunskapsbas och är bekant med system som Windows Operativsystem, Office365, Citrix, Active Directory, Network, iOS/Mac, Exchange och skrivare. (Inget måste med alla dessa system, endast meriterande) Har en mycket hög servicekänsla och trivs i en kundorienterad miljö. Arbetstider: Arbetstiderna är 24/7 måndag-söndag. Så varierade arbetstider förekommer.  Övrigt: Det kan förekomma resor i samband med utbildningar och andra evenemang. Ansökan: Om du är en driven och ansvarstagande individ som vill kickstarta din karriär inom IT-support, är detta en utmärkt möjlighet för dig! Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Observera att både svensktalande och engelsktalande kunder förekommer, vilket innebär att du förväntas kunna kommunicera obehindrat på båda språken. Rekryteringsprocessen Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström ([email protected]) Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Läs mer på  Om Barona - Barona Sverige

3 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Ledande företag inom elfordon söker nästa kundservicestjärna i Strömsund!

Är du teknikintresserad och brinner för att ge kunder en enastående serviceupplevelse? Då kan du vara just den vi letar efter! Vi på Barona söker nu efter engagerade kundservicemedarbetare för ett spännande uppdrag för Nordbutiker - ett e-handelsföretag som arbetar med försäljning av lätta eldrivna fordon som exempelvis el-mopeder och eldrivna seniorscooters.  Arbetsbeskrivning I arbetet kommer du att på ett effektivt, personligt och proaktivt sätt att ge service genom god kunskap, aktivt lyssnande i rätt tid och i rätt kanal. Du kommer att arbeta med att besvara inkommande ärenden gällande produkter, beställningar och reklamationer genom samtal, mejl och chatt som främsta kommunikationskanaler. Du kommer att arbeta i ett härligt team som under högsäsong består av ca 10 personer. Anställningen inleds med en utbildningsperiod om fem arbetsdagar där du får alla de verktyg som krävs för att lyckas i rollen. Utbildningen varvar teoretisk inlärning med praktik så som medlyssning och digital utbildning. Vi söker dig… …Som har en god dator- och systemvana och känner dig bekväm med att navigera flera program samtidigt. Som peson besitter du en positiv attityd och du möter utmaningar med en lösningsorienterad inställning. Du har förmågan att förstå kundens perspektiv och du kommunicerar på ett tydligt och effektivt sätt i arbetet.  Vidare ser vi även att det är meriterande att du som söker har tidigare erfarenhet av kundservice, samt om du har kunskaper i de nordiska språken. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper samt vid förståelse- och intresse för teknik. Om tjänsten Arbetet är förlagt under kontorstider 8–17, under helgfriavardagar. Arbetet utgår från Baronas lokaler i Ulriksfors och vi kan erbjuda arbete enligt hybridmodellen vilket innebär att du, efter utbildning och introduktion, delvis kan arbeta hemifrån när du känner dig trygg i dina arbetsuppgifter. Anställningen är en timanställning på ca 30-40h med start 22a april 2024 och anställningen sträcker sig till och med 31’a augusti 2024. Under sommarmånaderna (maj-augusti) uppgår sysselsättningsgraden till heltid. Det finns stora möjligheter till förlängning av uppdraget efter sista augusti. Intresserad? Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Karolin Andersson, [email protected]   Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Contact Center Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.

2 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Är du nyfiken på IT? Junior fälttekniker sökes i Norrköping

Junior Fälttekniker inom IT - Norrköping Vi söker efter en engagerad och tekniskt kunnig individ som vill kickstarta sin karriär inom IT-branschen. Som Junior Fälttekniker kommer du att få en varierande och utvecklande roll där du får möjlighet att lära dig och växa genom att arbeta med olika kunder och produkter. Arbetsuppgifter: Utföra installationer, felsökning och reparationer av olika IT-system såsom kassasystem, scannrar, arbetsstationer, switchar, accesspunkter, servrar och lagring. Hantera incidenter och ge support till kunder inom olika sektorer som finans, handel och kontor. Resor till olika orter i närområdet kan förekomma, därför krävs B-körkort. Krav: Viss erfarenhet inom IT, kan vara en gymnasieutbildning, jobb eller ett stort tekniskt intresse.  Bekväm i Windows-miljön och vilja att arbeta både självständigt och i team. Kommunikativ, strukturerad och flexibel med förmåga att lösa problem ute hos kund. Tekniskt intresse och vilja att lära dig nya teknologier och produkter. Flytande svenska och engelska samt B-körkort. Erbjudande: Tillsvidareanställning med provanställning via Barona. Kontorstider på vardagar med upplärning av erfaren tekniker i början. Möjlighet att arbeta i en dynamisk och växande organisation med möjligheter till personlig och professionell utveckling. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. https://barona.se/om-barona/  https://barona.se/for-jobbsokande/barona-som-arbetsgivare/  Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Välkommen med din ansökan. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Linnea Lundström ([email protected])  Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024