Vi växer och söker en uppdragschef till SAAND Personlig assistans!

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND är verksamma inom personlig assistans, hemtjänst, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Våra kontor finns idag i Linköping (huvudkontor), Botkyrka, Eskilstuna, Järfälla, Malmö, Södertälje, Uppsala, Värmdö, Västervik och Örebro. ******************* Förstärk vårt team inom personlig assistans i Uppland och grannlän! Vi är på en spännande tillväxtresa och letar efter en passionerad ledare som vill vara en del av vårt fantastiska team och göra verklig skillnad i vår region. Varför du kommer älska att arbeta hos oss: Central och uppskattad roll: Du blir hjärtat av vårt företag, där din insats spelar en avgörande roll för både våra uppdragsgivare och dina kollegor. Fritt att växa: Vi värdesätter din självständighet och ger dig frihet att fatta egna beslut under ansvar, vilket ger utrymme för personlig och professionell utveckling. Positivt arbetsklimat: Hos oss är det inte bara arbete – det är en plats där vi värdesätter varandra och har kul tillsammans samtidigt som vi gör skillnad i människors liv. Om rollen: Som vår nya uppdragschef får du en dubbelroll där du inte bara ansvarar för den personliga assistansen för våra uppdragsgivare, utan också blir arbetsgivare för deras assistenter. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Skapa och bibehålla starka kundrelationer. Coachning och ledning av personliga assistenter för att säkerställa bästa möjliga vård och stöd. Rekrytering, schemaläggning och hantering av tidrapporter. Genomförande av personliga möten och årliga medarbetar- samt lönesamtal. Administration av social dokumentation och kontakter med myndigheter som Försäkringskassan och kommuner. Vi letar efter dig som: Har en relevant teoretisk utbildning och erfarenhet inom personlig assistans, med god kännedom om LSS-lagstiftningen. Är skicklig på att bygga förtroendefulla relationer och har en stark kommunikativ förmåga. Är prestigelös, ansvarsfull och engagerad i att stödja andra människors utveckling. Har ett brett nätverk inom personlig assistans och är lösningsorienterad samt initiativrik. Är redo att växa och utvecklas tillsammans med oss. Övrigt: Tjänsten är baserad i antingen Järfälla eller Uppsala, men resande inom tjänsten är förekommande. Körkort är en fördel. Skynda dig och skicka in din ansökan redan idag då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt kandidat. Låt oss tillsammans göra skillnad! Varmt välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi växer och söker en uppdragschef till SAAND Personlig assistans!

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND är verksamma inom personlig assistans, hemtjänst, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Våra kontor finns idag i Linköping (huvudkontor), Botkyrka, Eskilstuna, Järfälla, Malmö, Södertälje, Uppsala, Värmdö, Västervik och Örebro. ******************* Förstärk vårt team inom personlig assistans i Uppland och grannlän! Vi är på en spännande tillväxtresa och letar efter en passionerad ledare som vill vara en del av vårt fantastiska team och göra verklig skillnad i vår region. Varför du kommer älska att arbeta hos oss: Central och uppskattad roll: Du blir hjärtat av vårt företag, där din insats spelar en avgörande roll för både våra uppdragsgivare och dina kollegor. Fritt att växa: Vi värdesätter din självständighet och ger dig frihet att fatta egna beslut under ansvar, vilket ger utrymme för personlig och professionell utveckling. Positivt arbetsklimat: Hos oss är det inte bara arbete – det är en plats där vi värdesätter varandra och har kul tillsammans samtidigt som vi gör skillnad i människors liv. Om rollen: Som vår nya uppdragschef får du en dubbelroll där du inte bara ansvarar för den personliga assistansen för våra uppdragsgivare, utan också blir arbetsgivare för deras assistenter. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Skapa och bibehålla starka kundrelationer. Coachning och ledning av personliga assistenter för att säkerställa bästa möjliga vård och stöd. Rekrytering, schemaläggning och hantering av tidrapporter. Genomförande av personliga möten och årliga medarbetar- samt lönesamtal. Administration av social dokumentation och kontakter med myndigheter som Försäkringskassan och kommuner. Vi letar efter dig som: Har en relevant teoretisk utbildning och erfarenhet inom personlig assistans, med god kännedom om LSS-lagstiftningen. Är skicklig på att bygga förtroendefulla relationer och har en stark kommunikativ förmåga. Är prestigelös, ansvarsfull och engagerad i att stödja andra människors utveckling. Har ett brett nätverk inom personlig assistans och är lösningsorienterad samt initiativrik. Är redo att växa och utvecklas tillsammans med oss. Övrigt: Tjänsten är baserad i antingen Järfälla eller Uppsala, men resande inom tjänsten är förekommande. Körkort är en fördel. Skynda dig och skicka in din ansökan redan idag då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt kandidat. Låt oss tillsammans göra skillnad! Varmt välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi växer och söker en uppdragschef till SAAND Personlig assistans!

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND är verksamma inom personlig assistans, hemtjänst, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Våra kontor finns idag i Linköping (huvudkontor), Botkyrka, Eskilstuna, Järfälla, Malmö, Södertälje, Uppsala, Värmdö, Västervik och Örebro. ******************* Förstärk vårt team inom personlig assistans i Uppland och grannlän! Vi är på en spännande tillväxtresa och letar efter en passionerad ledare som vill vara en del av vårt fantastiska team och göra verklig skillnad i vår region. Varför du kommer älska att arbeta hos oss: Central och uppskattad roll: Du blir hjärtat av vårt företag, där din insats spelar en avgörande roll för både våra uppdragsgivare och dina kollegor. Fritt att växa: Vi värdesätter din självständighet och ger dig frihet att fatta egna beslut under ansvar, vilket ger utrymme för personlig och professionell utveckling. Positivt arbetsklimat: Hos oss är det inte bara arbete – det är en plats där vi värdesätter varandra och har kul tillsammans samtidigt som vi gör skillnad i människors liv. Om rollen: Som vår nya uppdragschef får du en dubbelroll där du inte bara ansvarar för den personliga assistansen för våra uppdragsgivare, utan också blir arbetsgivare för deras assistenter. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Skapa och bibehålla starka kundrelationer. Coachning och ledning av personliga assistenter för att säkerställa bästa möjliga vård och stöd. Rekrytering, schemaläggning och hantering av tidrapporter. Genomförande av personliga möten och årliga medarbetar- samt lönesamtal. Administration av social dokumentation och kontakter med myndigheter som Försäkringskassan och kommuner. Vi letar efter dig som: Har en relevant teoretisk utbildning och erfarenhet inom personlig assistans, med god kännedom om LSS-lagstiftningen. Är skicklig på att bygga förtroendefulla relationer och har en stark kommunikativ förmåga. Är prestigelös, ansvarsfull och engagerad i att stödja andra människors utveckling. Har ett brett nätverk inom personlig assistans och är lösningsorienterad samt initiativrik. Är redo att växa och utvecklas tillsammans med oss. Övrigt: Tjänsten är baserad i antingen Järfälla eller Uppsala, men resande inom tjänsten är förekommande. Körkort är en fördel. Skynda dig och skicka in din ansökan redan idag då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt kandidat. Låt oss tillsammans göra skillnad! Varmt välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kvinnlig Assistent sökes extra på dagtid - Omedelbar Start i Kalmar!

Om oss: SAAND är ett bolag som är dedikerat till att tillhandahålla högkvalitativa assistanstjänster till våra uppdragsgivare. Vi strävar efter att skapa en positiv och stödjande arbetsmiljö för våra medarbetare samtidigt som vi garanterar bästa möjliga vård och service för våra uppdragsgivare. Arbetsbeskrivning: Vi söker omedelbart en akut kvinnlig assistent för en uppdragsgivare i Kalmar. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag, cirka 9.5h i veckan Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet inom vården eller assistans är meriterande men inte ett krav. God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta under pressade situationer. Flexibilitet att arbeta dag-, natt- och helgpass enligt behov. Fördelar med att arbeta hos oss: Möjligheten att få omedelbar anställning och börja arbeta redan på tisdagen den 9 april. En dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter och få värdefull erfarenhet inom vården och assistanssektorn. Ansökan: Om du är redo att ta dig an denna spännande möjlighet och vara en del av vårt team, skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna dig till SAAND-familjen!

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Samordnare till SAAND Service & Omsorg Västervik hemtjänst

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! Vi kommer att förstärka vår verksamhet i Västervik med ytterligare en samordnare! SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Eskilstuna, Köping, Södertälje, Värmdö, Västervik och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Rollen som samordnare hos oss Som samordnare inom SAAND Service & Omsorg är du en mycket viktig lagspelare i verksamheten och är verksamhetschefens högra hand. De prioriterade samordnaruppgifterna är schemaplanering, personalbemanning och uppföljning av utfört arbete. Du behöver kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Samordnaren är en viktig länk i kontakter med handläggare, uppdragsgivare, hemsjukvård och andra externa aktörer. Som samordnare följer du fastställda rutiner och processer i kvalitetsledningssystemet och företagets värderingar samt ser till att vi arbetar enligt dessa. Rollen som samordnare/planerare kommer att innebära att du fördelar din tid mellan våra kontor i Västervik och Överum. Kvalifikationer För att klara av arbetsuppgifterna ser vi gärna att du har undersköterskeutbildning. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt har god datorvana. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hemtjänst. Meriterande är om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Körkort är ett krav. Din profil Vi ser att du är strukturerad och positiv person som kan skapa delaktighet och förtroende i personalgrupperna. Du är också en ansvarsfull person med hög drivkraft som arbetar lika bra självständigt som i team. Vidare vill vi att du är: Stresstålig: Vana att hantera många bollar i luften samtidigt. Lugn och stabil i stressade situationer. Prioriterar rätt frågor trots att det händer mycket runt omkring. Lösningsfokuserad: Se varje fråga som dyker upp som en möjlighet att lösa. Göra det lilla extra som krävs för att hålla god kvalitet. Kommunikativ: Vara lyhörd och säkerställa att budskapet har gott fram till såväl uppdragsgivare, anhöriga och medarbetare. Flexibel: Kunna anpassa sig till nya situationer och ingångsvärden för att sedan kunna ta beslut. Övrig information Vi erbjuder provanställning som går över i tillsvidaretjänst alternativt visstidsanställning på heltid eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd på dagtid. Rekrytering sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Sommarvikarier & timvikarier till SAAND hemtjänst

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Södertälje, Värmdö, Västervik, Överum, Eskilstuna, och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Rollen som undersköterska hos oss Som undersköterska inom hemtjänsten ger du omsorg, omvårdnad, ledsagning, serviceinsatser och socialt stöd utifrån våra uppdragsgivares (kunders) behov, förutsättningar och önskemål. I arbetet som undersköterska är det viktigt att våra uppdragsgivare känner delaktighet och trygghet, att de får ett gott bemötande och att vi har en god tillgänglighet. Du bidrar till upplevelsen av trygghet genom ett pålitligt och professionellt bemötande. Kvalifikationer Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie och är undersköterska eller har erfarenhet av vård- och omsorgsarbete. Vårdutbildning är meriterande. Du är trygg med att hantera dator och tekniska lösningar i det dagliga arbetet. Du pratar och förstår svenska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Din profil Som person trivs du med att ta ansvar, arbeta självständigt i ett flexibelt tempo och du har förmåga att fatta egna beslut vid behov. Du har lätt för att anpassa dig till förändringar, ser möjligheterna till förbättring och tar gärna initiativ till nya lösningar samt att du värderar ett gott samarbete kolleger emellan högt. Du gör gärna det lilla extra och förmår att hantera olika behov. Övrig information Arbetstiden är förlagd på dagar, kvällar och helger. Hel- eller deltid. Varmt välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Undersköterskor till SAAND Service & Omsorg hemtjänst i Södertälje

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Botkyrka, Eskilstuna, Södertälje, Västervik, Värmdö och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Vi söker nu dig som är undersköterska och vill arbeta inom hemtjänsten i Södertälje. Vi söker både tills vidareanställning och timvikarier. Rollen som undersköterska hos oss Som undersköterska inom hemtjänsten ger du omsorg, omvårdnad, ledsagning, serviceinsatser och socialt stöd utifrån våra uppdragsgivares (kunders) behov, förutsättningar och önskemål. I arbetet som undersköterska är det viktigt att våra uppdragsgivare känner delaktighet och trygghet, att de får ett gott bemötande och att vi har en god tillgänglighet. Du bidrar till upplevelsen av trygghet genom ett pålitligt och professionellt bemötande. Kvalifikationer Vi söker dig som vill arbeta som är utbildad undersköterska eller har erfarenhet av vård- och omsorgsarbete. Vårdutbildning är meriterande och B-körkort ett krav. Du är trygg med att hantera dator och tekniska lösningar i det dagliga arbetet. Du pratar och förstår svenska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Din profil Som person trivs du med att ta ansvar, arbeta självständigt i ett flexibelt tempo och du har förmåga att fatta egna beslut vid behov. Du har lätt för att anpassa dig till förändringar, ser möjligheterna till förbättring och tar gärna initiativ till nya lösningar samt att du värderar ett gott samarbete kolleger emellan högt. Du gör gärna det lilla extra och förmår att hantera olika behov. Övrig information Vi söker personal för dagtid, kvällar och helger och även dig som vill arbeta som timvikarie. Varmt välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Undersköterska sökes till SAAND Service & Omsorg hemtjänst i Södertälje

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Botkyrka, Eskilstuna, Södertälje, Västervik, Värmdö och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Vi söker nu dig som är undersköterska och vill arbeta inom hemtjänsten i Södertälje. Rollen som undersköterska hos oss Som undersköterska inom hemtjänsten ger du omsorg, omvårdnad, ledsagning, serviceinsatser och socialt stöd utifrån våra uppdragsgivares (kunders) behov, förutsättningar och önskemål. I arbetet som undersköterska är det viktigt att våra uppdragsgivare känner delaktighet och trygghet, att de får ett gott bemötande och att vi har en god tillgänglighet. Du bidrar till upplevelsen av trygghet genom ett pålitligt och professionellt bemötande. Kvalifikationer Vi söker dig som vill arbeta som är utbildad undersköterska och har erfarenhet av vård- och omsorgsarbete. B-körkort ett krav. Du är trygg med att hantera dator och tekniska lösningar i det dagliga arbetet. Du pratar och förstår svenska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Din profil Som person trivs du med att ta ansvar, arbeta självständigt i ett flexibelt tempo och du har förmåga att fatta egna beslut vid behov. Du har lätt för att anpassa dig till förändringar, ser möjligheterna till förbättring och tar gärna initiativ till nya lösningar samt att du värderar ett gott samarbete kolleger emellan högt. Du gör gärna det lilla extra och förmår att hantera olika behov. Övrig information Vi söker personal för dagtid, kvällar och helger Varmt välkommen med din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Hemtjänstpersonal i Västervik/Överum

Vill Du jobba i företaget med det stora hjärtat? Brinner du för att hjälpa andra människor? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller har annan likvärdig utbildning gällande omvårdnadsarbete inom hemtjänsten. I arbetet ingår dokumentation som kräver att du måste ha god datavana samt kunna uttrycka dig väl i svenska både i tal och i skrift. Du ska ha en positiv inställning till ditt arbete och till dina kollegor. Du ska tycka om att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter samt ha en god samarbetsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att utföra omvårdnadsarbete utifrån bistånd samt kundens genomförandeplan med kvalitet i fokus. I ditt arbete ingår bland annat att ge praktiskt stöd med personlig omvårdnad. Vi vill att Du har goda kunskaper i svenska språket, både skriftligt och muntligt. VI SÖKER TIMVIKARIER Vi söker dig som vill arbeta extra och finnas som timvikarie

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
SAAND Service & Omsorg söker sommarpersonal

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Västervik, Loftahammar och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Rollen som undersköterska hos oss Som undersköterska inom hemtjänsten ger du omsorg, omvårdnad, ledsagning, serviceinsatser och socialt stöd utifrån våra uppdragsgivares (kunders) behov, förutsättningar och önskemål. I arbetet som undersköterska är det viktigt att våra uppdragsgivare känner delaktighet och trygghet, att de får ett gott bemötande och att vi har en god tillgänglighet. Du bidrar till upplevelsen av trygghet genom ett pålitligt och professionellt bemötande. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad undersköterska alternativt har erfarenhet av vård- och omsorgsarbete. Vårdutbildning och B-körkort är meriterande. Du är trygg med att hantera dator och tekniska lösningar i det dagliga arbetet. Du pratar och förstår svenska. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Din profil Som person trivs du med att ta ansvar, arbeta självständigt i ett flexibelt tempo och du har förmåga att fatta egna beslut vid behov. Du har lätt för att anpassa dig till förändringar, ser möjligheterna till förbättring och tar gärna initiativ till nya lösningar samt att du värderar ett gott samarbete kolleger emellan högt. Du gör gärna det lilla extra och förmår att hantera olika behov. Övrig information Vi erbjuder provanställning som går över i tillsvidaretjänst alternativt visstidsanställning på heltid eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd på dagar, kvällar och helger. Kontaktperson: Helene Bjuregård 070-397 80 40 Sista ansökningsdag 8 maj. Ansök via mail [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

6 februari 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024