Lediga jobb i Västervik

Sök totalt 190 lediga jobb i Västervik

Elgiganten Västervik söker säljare

Har du lätt att prata med folk och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då har du bra förutsättningar att kunna bli en skicklig säljare hos oss. Vi söker dig som vill jobba med försäljning i vår butik Västervik Den viktigaste uppgiften för dig som säljare är att hitta den perfekta lösningen för din kund genom att lyssna, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du genomför kampanjer tillsammans med kollegor och får säljträning och coachning. Arbetsuppgifter: • Möta kunder, försäljning • Hantera frågor och kundärenden • Fylla på varor och hålla butiken säljande och konceptenlig • Genomföra kampanjer • Kassa, Öppning-Stängning • Träning och utbildning Du går på rullande schema och arbetstider kan variera mellan dagtid, kvällstid och helger. Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Tillsammans med dina kollegor är uppgiften att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden!  Profil & Bakgrund  Dina egenskaper och sätt att vara är viktigare för oss än en imponerande meritförteckning. Du älskar att uppnå dina mål och när du gör det vill vi fira det med dig. Vi tror att du: • Tycker om att arbeta med människor • Resultat- och lösningsorienterad • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Vill göra ditt absolut bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas. Arbetsglädje Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans! Utveckling på Elgiganten Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling. Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Nemanja på nemanja@giganten.se Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss! Varmt välkommen med din ansökan. Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Erfaren CNC-operatör till företag i Västervik

* Jobbar du idag som CNC-operatör eller har erfarenhet inom området och vill utveckla dina kunskaper inom svarvning och fleroperationsmaskiner på ett företag i framkant? Vår kund i Västervik behöver hjälp att stärka upp sin bemanning med en erfaren CNC-operatör. Du påbörjar din anställning hos Montico och efter avtalstid kommer anställningen övergå till kund. Om tjänsten Inför denna tjänsten bör du vara en självgående person med goda kunskaper i CNC svarvning vilket även innefattar programmering och ritningsläsning. Utifrån ritningar ställer du in program och byter verktyg i flerops maskiner. Du arbetar tillsammans med ett litet sammansvetsat team där ni övervakar processen och utför löpande kvalitetskontroller av produkten. Tjänsten är förlagd på 2-skift. Vi söker dig som * Arbetat med skärande bearbetning. * Har erfarenhet av CNC-styrda maskiner och fleraxlig svarv. * Är van att programmera maskiner. Du är: * Flexibel och noggrann * Ansvarstagande och van vid att arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt. * Har goda kunskaper i svenska tal och skrift Vi förväntar oss att du är praktiskt lagd samt har verktygsvana. Du är tekniskt intresserad och tycker att det är roligt att utmana dig själv och lära dig nya saker. Du beskriver dig själv som en person som är noggrann och kvalitetsmedveten. För dig är ett gott samarbete och att vara en god kollega viktigt då detta skapar en positiv arbetsmiljö. Viktigt är att du delar Monticos värdegrund, vilken består i respektfullt bemötande, samt att alltid leverera minst vad kunden efterfrågar. Stämmer detta in på dig? Klicka på länken och skicka in din ansökan redan idag!

1 december 2023
Sista ansökan:
31 januari 2024
Verksamhetschef till Funktionsstöd i Västerviks kommun

Funktionsstöd, Västerviks kommun Västerviks kommun söker dig som är en engagerad och erfaren ledare till rollen som ny verksamhetschef för funktionsstöd. Vi står just nu inför en omorganisation av verksamheten och söker dig som vill anta utmaningen framåt. Dina arbetsuppgifter Som verksamhetschef är du en nyckelperson i de strategiska och operativa frågorna där du tillsammans med socialchef, ledningsgrupp och övrig organisation arbetar med våra prioriterade frågor för att skapa Sveriges bästa verksamhet för funktionsstöd. I din roll som verksamhetschef har du det övergripande budget-, personal- och arbetsmiljöansvaret för verksamheten. Du ansvarar också för verksamhetsområdets kvalitet och utveckling, för att funktionsstöd ska kunna möta de förändrade förutsättningar och behov som en modern tid för med sig. Detta innebär bland annat ett hälsofrämjande arbetssätt, där vi uppfyller Västerviks kommuns vision om ”livskvalitet varje dag”. Västerviks kommun arbetar med friskfaktorer och aktiva åtgärder för ett hållbart arbetsliv och du kommer vara en viktig del i att fortsätta driva det arbetet framåt. Du behöver därför ha god insyn i hur man planerar, arbetar och informerar för att främja en god arbetsmiljö. Du är direkt underställd socialchefen och samverkar, både externt och internt, med andra aktörer, förvaltningar, bolag, verksamheter och enheter. Dina kontaktytor innefattar bland annat chefer, medarbetare, fackliga parter samt politiker från kommunen i allmänhet och socialnämnden i synnerhet. Som verksamhetschef för funktionsstöd är du också representant i länets regionala arbete med koppling till nationell nivå. Som hjälp i ditt arbete finns stödfunktionerna i socialförvaltningens stab. Du stöttar och engagerar verksamhetens chefer och arbetar aktivt för ett gott samarbete. Du tydliggör övergripande mål, ser till helheten och arbetar med utveckling och uppföljning med individens bästa i fokus. Din kompetens Rollen som verksamhetschef för funktionsstöd passar dig som har tidigare chefserfarenhet och vi ser det som meriterande om detta innefattar erfarenhet av att leda genom andra ledare. Du ska ha relevant högskoleutbildning och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av projektledning alternativt organisationsutveckling, gärna inom politiskt styrda organisationer. Vi ser det även som meriterande om du har goda kunskaper inom lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) och socialtjänstlagen (SoL). Ditt ledarskap präglas av tydlighet, lyhördhet, prestigelöshet och god kommunikativ förmåga. Du har lätt för att se verksamheten ur ett helhetsperspektiv och att utifrån din strategiska och analytiska förmåga hitta kreativa lösningar och bidra till utveckling inom ditt område. Du är en ledare med hög grad av personlig mognad som ser möjlighet till förbättringar och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utvecklas. Du ser möjligheter till nya arbetssätt och har kunskap om att utveckla och implementera dessa i en större organisation. Vi ser också att du har: • En engagerad ledarstil som inspirerar andra och skapar delaktighet, samverkan och en genuin ”vi”-känsla i verksamheten. • En humanistisk inställning och ödmjukhet inför de utmaningar som vi ställs inför inom vårt område. • Ett högt förtroende för dina medarbetare och att du brinner för att motivera och få andra att växa i sina yrkesroller. Om oss: Socialförvaltningen i Västerviks kommun består av drygt 1500 medarbetare indelade i fyra verksamhetsområden: Äldreomsorg, Funktionsstöd, Individ- och familjeomsorg samt Hälso- och sjukvårdsverksamhet. Verksamheten för funktionsstöd består av cirka 340 tillsvidareanställda medarbetare. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (http://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Övrigt Behöver du hjälp att hitta bostad försöker vi hjälpa dig med det. Inflyttarservice i Västerviks kommun hjälper till med tips, information och kontakter för arbete, bostad, skolor med mera. Inflyttarservice anordnar också återkommande träffar för nyinflyttade för att ge möjlighet att lära känna nya människor och en snabbare väg in i livet i Västervik. Västerviks kommun är en kommun med drygt 36 000 invånare där skärgård möter det småländska landskapet. Här finns lugnet, naturen och roliga evenemang – året runt. Tillsammans med ett aktivt näringsliv och många expanderingar skapar det en attraktiv kommun där visionen är ”livskvalitet varje dag”. Vill du veta mer om Västervik? Besök den här länken! https://www.vastervik.com/flytta-till-vastervik/hittahem/ Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

1 december 2023
Sista ansökan:
7 januari 2024
Verksamhetschef för äldreomsorgen i Västerviks kommun

Äldreomsorgen Västerviks kommun söker dig som är en engagerad och erfaren ledare till rollen som ny verksamhetschef för äldreomsorgen. Vi står just nu inför en omorganisation av vår äldreomsorg och söker dig som vill anta utmaningen framåt. Dina arbetsuppgifter Som verksamhetschef är du en nyckelperson i de strategiska och operativa frågorna där du tillsammans med socialchef, ledningsgrupp och övrig organisation arbetar med våra prioriterade frågor för att skapa Sveriges bästa äldreomsorg. I din roll som verksamhetschef har du det övergripande budget-, personal- och arbetsmiljöansvaret för verksamheten. Du ansvarar också för verksamhetsområdets kvalitet och utveckling, för att äldreomsorgen ska kunna möta de förändrade förutsättningar och behov som en modern tid för med sig. Detta innebär bland annat en förflyttning av organisationen till en enad salutogen och hälsofrämjande äldreomsorg, där vi uppfyller Västerviks kommuns vision om ”livskvalitet varje dag” för både de äldre och för våra medarbetare. Genom det salutogena förhållningssättet arbetar vi lösningsfokuserat med individens behov i centrum och tar tillvara på det som fungerar och stärker individen. Västerviks kommun arbetar med friskfaktorer och aktiva åtgärder för ett hållbart arbetsliv och du kommer vara en viktig del i att fortsätta driva det arbetet framåt. Du behöver därför ha god insyn i hur man planerar, arbetar och informerar för att främja en god arbetsmiljö. Du är direkt underställd socialchefen och samverkar, både externt och internt, med andra aktörer, förvaltningar, bolag, verksamheter och enheter. Dina kontaktytor innefattar bland annat chefer, medarbetare, fackliga parter samt politiker från kommunen i allmänhet och socialnämnden i synnerhet. Som verksamhetschef för äldreomsorgen är du också representant i länets regionala arbete med koppling till nationell nivå. Som hjälp i ditt arbete finns stödfunktionerna i socialförvaltningens stab. Du stöttar och engagerar verksamhetens chefer och arbetar aktivt för ett gott samarbete. Du tydliggör övergripande mål, ser till helheten och arbetar med utveckling och uppföljning med individens bästa i fokus. Din kompetens Rollen som verksamhetschef för äldreomsorgen passar dig som har tidigare chefserfarenhet och vi ser det som meriterande om detta innefattar erfarenhet av att leda genom andra ledare. Du ska ha relevant högskoleutbildning och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av projektledning alternativt organisationsutveckling, gärna inom politiskt styrda organisationer. Ditt ledarskap präglas av tydlighet, lyhördhet, prestigelöshet och god kommunikativ förmåga. Du har lätt för att se verksamheten ur ett helhetsperspektiv och att utifrån din strategiska och analytiska förmåga hitta kreativa lösningar och bidra till utveckling inom ditt område. Du är en ledare med hög grad av personlig mognad som ser möjlighet till förbättringar och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utvecklas. Du ser möjligheter till nya arbetssätt och har kunskap om att utveckla och implementera dessa i en större organisation. Vi ser också att du har: • En engagerad ledarstil som inspirerar andra och skapar delaktighet, samverkan och en genuin ”vi”-känsla i verksamheten. • En humanistisk inställning och ödmjukhet inför de utmaningar som vi ställs inför inom vårt område. • Ett högt förtroende för dina medarbetare och att du brinner för att motivera och få andra att växa i sina yrkesroller. Om oss: Socialförvaltningen i Västerviks kommun består av drygt 1500 medarbetare indelade i fyra verksamhetsområden: Äldreomsorg, Funktionsstöd, Individ- och familjeomsorg samt Hälso- och sjukvårdsverksamhet. Äldreomsorgen består av cirka 960 tillsvidareanställda medarbetare. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (http://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Övrigt Behöver du hjälp att hitta bostad försöker vi hjälpa dig med det. Inflyttarservice i Västerviks kommun hjälper till med tips, information och kontakter för arbete, bostad, skolor med mera. Inflyttarservice anordnar också återkommande träffar för nyinflyttade för att ge möjlighet att lära känna nya människor och en snabbare väg in i livet i Västervik. Västerviks kommun är en kommun med drygt 36 000 invånare där skärgård möter det småländska landskapet. Här finns lugnet, naturen och roliga evenemang – året runt. Tillsammans med ett aktivt näringsliv och många expanderingar skapar det en attraktiv kommun där visionen är ”livskvalitet varje dag”. Vill du veta mer om Västervik? Besök den här länken! https://www.vastervik.com/flytta-till-vastervik/hittahem/ Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

1 december 2023
Sista ansökan:
7 januari 2024
Innesäljare i Västervik - dagtid

Dags att testa en ny karriär? Eller dags att starta din första? Vill du utvecklas och ha en trygghet på din arbetsplats? -BRA! Då ska du fortsätta läsa här! Hos oss på PEC har du ett mån-fre jobb , mellan 8:30-16:30. En trygg arbetsplats som funnits sedan 2003 med kollektivavtal via unionen. På PEC säljer vi tjänster och produkter till både nya kunder, passiva kunder och befintliga kunder. PEC har alltid har arbetat åt de största företagen i sina respektive branscher, så du kommer att känna till flera av varumärkena du kommer att sälja. Några av de varumärkena är tex; Fortum, Bonnier, Egmont, Allente, operatören 3 och Miljonlotteriet. Vi har även en avdelning med inkommande administrativa samtal då för 1177 Vårdguiden. Utöver arbetet i sig, så får man med sig otroligt många nyttiga färdigheter att ha med sig livet ut! Oavsett om det är i det sociala livet, att förhandla om ett lån på banken eller söka sig vidare till nya äventyr så som att tex plugga till mäklare eller annat typ av arbete inom försäljning. Detta då vi kontinuerligt ger feedback, utbildningar inom säljteknik, retorik, och strukturuppbyggnad! På varje kontor finns det platschef och säljledare med många år inom försäljning, som stöttar, utbildar och ser till att du ska nå dina och företagets mål! Vi erbjuder också möjligheten att testa på jobbet på varmare breddgrader, på Cypern eller i Dubai. Dessutom kommer du under din tid hos oss få uppleva tävlingar om allt från en lunch, middag på stan med kollegor, superpresentkort, en resa till varmare breddgrader, eller varför inte en ny TV ? Det du kan förvänta dig hos oss på PEC är; - Fast månadslön; 120,24 kr/h om du är under 24 år, vilket motsvarar en månadslön på 20,081 kr vid en heltidsanställning 138,05kr/h om du är över 24 år, vilket motsvarar en månadslön på 23,054kr vid en heltidsanställning - Utöver grundlönen har du generös provision - Möjligheten att testa vingarna på varmare breddgrader på tex Cypern eller i Dubai - Feedback och daglig coachning - Ett härligt gruppklimat där vi som kollegor äter gemensam lunch, spelar pingis, biljard eller playstation tillsammans på rasterna - Planerade tävlingar om allt från ära och superpresentkort, till en utomlandsresa till en ny TV, äventyr i Sälen eller bowling och middag tillsammans med kollegor! - Sammanhållning och högt till tak, med en öppen och ärlig dialog så löser vi det mesta! - Försäljning är otroligt givande och väldigt roligt. Vårt mål är att alla som jobbar hos oss ska känna sig som en del av vårt företag, en del av ett team. Att man ska sträva högt! Vi sätter upp dagliga mål på individnivå, kontor och som team. Erfarenheten man får hos oss på PEC har visat sig göra stor nytta hos många av våra anställda även i det sociala livet, eller om man vill plugga vidare till tex mäklare, eller om man ska förhandla om ett lån på banken! Vi söker dig som : - Vill lära dig mer om försäljning - Kan arbeta självständigt och i team - Som ser lösningar och kan ta emot feedback - Har ett engagemang för jobbet du utför - Har mycket goda språkkunskaper i svenska - tal och skrift, detta då vi ställer höga krav på tydlighet och förmågan att förklara produkten. Som du ser har vi inte stora krav på erfarenhet, utan vi lägger absolut mest vikt vid din personlighet. Vi tror heller inte att det bara finns en typ av person som är en bra säljare, utan vi har alla möjliga typer av människor som både arbetar och lyckas hos oss! Känner du dig redo för en trivsam arbetsplats och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet inom försäljning, marknadsföring, ledarskap och kommunikation? - Då är det här rätt arbete för dig! Du kommer vid anställning att genomgå säljutbildning och få full upplärning. Vi jobbar sedan aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning genom våra duktiga ledare och säljare. Som säljare hos oss på PEC blir du en del av ett engagerat team med stort driv. Här erbjuds du en speciell arbetsmöjlighet på en spännande arbetsplats där stor vikt läggs på dina personliga egenskaper och styrkor. Vi anser att med rätt driv och inställning kan man gå hur långt som helst. Sök jobbet som säljare hos oss på PEC! Vi lovar en givande, rolig och utvecklande arbetsplats! Omfattning: 35h/Vecka (08:30-16:30) Placering: Västervik Lön: Fast grundlön och generös provision Rekryteringsprocess: När vi fått in din ansökan tar rekryteringsansvarig kontakt med dig inom ett par dagar för att boka in dig till en informations och rekryteringsträff på plats på kontoret. Du får då en närmare presentation av företaget och möjlighet att kunna testa jobbet. Efter rekryteringsträffen pratar vi om eventuell anställning. Om oss PEC har alltid har arbetat åt de största företagen i sina respektive branscher, så du kommer att känna till flera av varumärkena du kommer att sälja. Några av de varumärken är tex, Fortum, Bonnier, Egmont, Allente och Bingolotto. Vi har även en avdelning för inkommande samtal för 1177 Vårdguiden. Oavsett tidigare erfarenhet eller inte inom branschen, så kommer vi se till att du kan allt och lite till om hur telefonförsäljning går till. Detta gör vi genom att erfarna säljledare på varje kontor har kontinuerliga säljutbildningar och gedigna produktutbildningar löpande med våra anställda under sin tid hos oss. Vi jobbar med en intern karriärstrappa. Där du börjar på ett uppdrag som passar din erfarenhet och som är tillräcklig i svårighetsgrad för både din utveckling och plånbok. Där du då börjar med att tex ringa ut till passiva kunder för en tidning, för att sedan utvecklas ännu mer som säljare och sälja tex TV abonnemang till nya kunder. PEC är Sveriges största care- & contactcenter med gott rykte i branschen. Vi jobbar med både inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Företaget har idag cirka 450 anställda och vi finns i Malmö, Kristinehamn, Karlstad och Västervik. Vi har även kontor i Dubai och på Cypern - alla som jobbar hos oss har möjligheten att arbeta även där!

1 december 2023
Sista ansökan:
15 december 2023
CE-Chaufförer inom distribution med släp - Heltid

Nu söker vi lastbilschaufförer med C och CE behörighet till vår kund i Bålsta. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och trivs bra på vägarna? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med god ersättning. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som CE-Chaufför åt ett transportföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du ska leverera med ett leende på läpparna och hålla ditt tidschema. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. ADR utbildning och CE körkort ses som mycket meriterande. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Arbetet är förlagt mån-fre. Du kommer att få möjligheten att arbeta både dag och kväll. Lön enligt kollektivavtal, god ersättning! Tjänsten startar omgående. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Arbetsledare

Ljungheden Construction är ett lokalt företag som jobbar med bygg/markservice och större projekt inom Västerviks kommun och angränsande kommuner. Vi erbjuder en intressant och spännande arbetsplats inom byggbranschen. På Ljungheden sätter vi anställda först och har stora ambitioner gällande Arbetsmiljön och våra åtagande. Nu söker vi dig som vill bidra till bolagets positiva utveckling genom att vara en drivande och ansvarstagande person. Vi söker en självgående, ambitiös och kommunikativ Arbetsledare som vill åka med på Ljunghedens resa i framtiden.. vi söker dig som har erfarenhet av större bygg projekt och gärna har jobbat i större organisation. Och gillar att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och är drivande på din arbetsplats. Bli en viktig del i vårt sammansvetsade gäng Du har en möjlighet att påverka din egen vardag och framtid En arbetsplats där vi tror på ett ömsesidigt förtroende, respekt och stöd. Våra anställda står i centrum En inspirerande och föränderlig miljö Kontinuerliga utbildningar. Marknadsmässig lön

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Byggnadsarbetare

Ljungheden Construction är ett lokalt företag som jobbar med bygg/markservice och större projekt inom Västerviks kommun och angränsande kommuner. Vi erbjuder en intressant och spännande arbetsplats inom byggbranschen. På Ljungheden sätter vi anställda först och har stora ambitioner gällande Arbetsmiljön och våra åtagande. Nu söker vi dig som vill bidra till bolagets positiva utveckling genom att vara en drivande och ansvarstagande person. Vi söker en självgående, ambitiös och kommunikativ Byggnadsarbetare/snickare som vill åka med på Ljunghedens resa i framtiden.. vi söker dig som har erfarenhet av större bygg projekt och gärna har jobbat i större organisation. Och gillar att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och är drivande på din arbetsplats. Bli en viktig del i vårt sammansvetsade gäng Du har en möjlighet att påverka din egen vardag och framtid En arbetsplats där vi tror på ett ömsesidigt förtroende, respekt och stöd. Våra anställda står i centrum En inspirerande och föränderlig miljö Kontinuerliga utbildningar. Marknadsmässig lön

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Lageransvarig

Lageransvarig Nu söker Fredrik K Snickeri & Bygg AB en duktig och driven lageransvarig. Som lageransvarig hos oss vill vi att du sköter företagets lager, inventarier som släpvagnar, bodar, arbetsmaskiner mm. Du ska vara till tjänst för arbetsledare och hjälpa till med att hämta och köra ut material till projekten. Du har även ansvar för material, allt från spik, sågblad & inventarier som handhållna maskiner mm. Här är du även ansvarig för att göra inköp. Du får gärna ha truckkort och finns körtillstånd som till hjullastare är det bara ett plus. Du kommer ha en del ansvar kring företagets Hiltimaskiner samt övriga maskiner. Vi ser dig som kunnig i att serva och laga våra inventarier, allt från släpkärror till våra maskiner. Goda kunskaper i att ”pilla och laga” är ett stort plus för oss. Du kommer ha ansvar över den löpande förvaltningen av våra fastigheter. Du ska ha ett gott bemötande och ett bestämt arbetssätt som gör att du kan planera och strukturera din arbetsdag självständigt men väven viss flexibilitet krävs. Ett krav är att du måste ha minst B-körkort, gärna BE-körkort är ett stort plus. Känner du att du har den kompetensen och erfarenheten som denna tjänst kräver vill vi att du ansöker redan idag till oss på Fredrik K Snickeri & Bygg AB. Vi är ett företag med runt 30 anställda. 3 projektledare. Vi arbetar i Västervik med omnejd. Anställningen är på heltid. Arbetstid: Dagtid Vi kommer ha löpande intervjuer så ansök redan idag. Skicka ansökan till [email protected]

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023