We Quest AB jobb

Lediga jobb hos We Quest AB

B2B Säljare

Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Vi söker en passionerad och drivande individ som vill bli en nyckelspelare i vårt team som B2B Säljare för en av Sveriges största mobiloperatörer. Din roll: Som B2B Säljare kommer du att vara ansvarig för att skapa och bygga långsiktiga affärsrelationer med företagskunder. Du kommer att representera en marknadsledande mobiloperatör och arbeta nära våra kunder för att förstå deras unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Dina ansvarsområden: Proaktivt bearbeta och utveckla befintliga och nya affärsmöjligheter. Bygga starka relationer med företagskunder genom att förstå deras verksamhet och behov. Presentera och sälja mobiloperatörens tjänster på ett övertygande sätt. Uppnå och överträffa försäljningsmål genom att strategiskt hantera ditt säljpipeline. Vi letar efter dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning och är redo att ta klivet mot B2B-sälj. Är en självgående och resultatinriktad individ. Besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer. Har en passion för mobilteknologi och förstår fördelarna med digitala lösningar. Är redo att bli en del av ett dynamiskt team och bidra till vår fortsatta tillväxt. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö där din utveckling är i fokus. Attraktivt lönpaket med möjlighet till bonus baserat på prestation. Kontinuerlig träning och utveckling för att stödja din professionella tillväxt. Möjligheten att representera en av Sveriges mest framstående mobiloperatörer. Om du är redo att ta nästa kliv i din säljkarriär och arbeta med branschledande produkter, så är det här din chans! Skicka in din ansökan omgående med CV och ett personligt brev där du berättar varför du är den perfekta kandidaten för denna roll. Vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid/DeltidPlats: Stockholm SOLNALön: Fastlön + ProvisionKontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företagatt växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. KOD: LN

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Junior Account Manager

OM FÖRETAGET Merinfo.se är den ständigt växande söktjänsten som gör det enkelt att leta rätt på privatpersoner, företag och telefonnummer. Här pratar vi troligtvis Sveriges bästa och mest kompletta nummerupplysning. Företagets policy är att information ska vara tillgänglig för alla på ett enkelt sätt. Med över en halv miljard sidvisningar per år så är man en trogen följeslagare för många människor och inte minst för säljare. Det känns därför extra roligt att få möjligheten att rekrytera riktiga toppsäljare till denna populära och allmännyttiga arbetsgivare. OM ROLLEN Denna roll passar perfekt för dig som är i början av din säljkarriär och som söker efter en utvecklande kickstart på säljkarriären. Som säljare på Merinfo så jobbar du med hela säljcykeln. Du kommer att prospektera, ringa samtal mot nya kunder, sälja annonsutrymmen på företagets webbsidor och bygga din egen kundstock. Här tillåts du vara dig själv och ha kul på jobbet samtidigt som du firar dina segrar tillsammans med dina kollegor. Om du funderar på att ta steget in i säljbranschen eller söker efter en mer stimulerande arbetsplats att jobba med försäljning på så har du nu chansen att hoppa på tåget. VEM SÖKER VI Vi söker dig som har ett inre driv av att jobba och utvecklas inom försäljning och en vilja att tjäna pengar och ha kul på arbetsplatsen. Du förstår vikten av att hårt arbete och långsiktighet är vägen till att lyckas och ser nej som ett första steg till ett ja. Du tycker om att hitta på saker även utanför arbetet och att ha en stark företagskultur där alla stöttar varandra och har roligt. Låter det spännande? Sök nu! Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Göteborg Lön: Fastlön + Bonusar Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Försäljning, Account Manager, Telemarketing, Säljkarriär, Generositet KOD: MEIO

6 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare till världsberömt bolag

OM FÖRETAGET Elis är den ledande och innovativa aktören i textilbranschen med anor från 1800-talets Frankrike. 2017 etablerade man sig på svensk mark på allvar då man köpte upp Berendsen som sedermera bytte namn till just Elis. Bolaget har över 13,000 anställda i världen varav cirka 1400 personer i Sverige och finns etablerade i 29 länder. Man utvecklar innovativa, hållbara och kundanpassade lösningar för textilier, hygienutrymmen och logistik och erbjuder dessa som fullservicelösningar till bland annat hotell, industrier och detaljhandeln med flera. Nu söker man vassa säljare till hygienavdelningen som är en av de stabilast växande avdelningarna av Elis sex affärsben. OM ROLLEN Du kommer att ansvara för försäljning av fullservicelösningar till hygienavdelningen och utgå ifrån Göteborg. I arbetsuppgifterna ingår allt från leadsgenerering, bokning av dina egna kundbesök, offertskrivning, förhandling och avtalsskrivning. En stor del av de företag du kontaktar är redan kunder till något av Elis andra affärsben vilket underlättar mötesbokningen. Säljstyrkan präglas av en vinnarkultur där man pushar varandra framåt. VEM SÖKER VI Vi söker dig som har tidigare säljerfarenhet. Du vill utvecklas inom försäljning på ett välrenommerat och framgångsrikt bolag där du blir rikligt kompenserad för det hårda arbetet du lägger ner. I rollen är rätt personlighet och ett stort driv vägvinnande. Att besitta ett lugn och en starkt affärsfokus har också visat sig vara framgångsrika egenskaper. Vi ser att du är en person som inte är rädd att göra fel och som ser det som ett nödvändigt steg för att utvecklas - ”Hellre göra fel tre gånger än att inte göra något tre gånger”. Du förstår vad det innebär att jobba med försäljning och att det krävs hårt jobb för att lyckas. I gengäld så blir du generöst kompenserad. VAD ERBJUDER VI Detta är en riktig drömroll för dig som vill utvecklas inom försäljning samtidigt som du kan njuta av alla fördelar som kommer med rollen. Du åtnjuter en stabil fast lön, tjänstebil, en generös provisionsmodell. På Elis är du omgiven av trevliga och stöttande kollegor och ni jobbar tillsammans mot gemensamma mål som omsätts i resor och andra trevliga överraskningar. Det finns en anledning till att det är så hög trivsel och väldigt få som säger upp sig på företaget men nu finns en sällsynt möjlighet att vara med på Elis fortsatta resa. Frihet under ansvar gäller, något som säljchefen tror väldigt mycket på som metod och som fungerat väldigt bra. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Göteborg Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, hygien, bra stämning, frihet under ansvar, säljare, fullservicelösning, driv, möten, affärer

1 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Försäljningschef sökes till Stakater

OM FÖRETAGET Stakater är ett IT-konsultbolag som är ledande inom den revolutionerande Kubernetes-teknologin. Stakater det möjligt för företag att uppnå hela potentialen av Kubernetes och dess ekosystem genom att hjälpa dem i deras resa inom strategi, utveckling och drift. Kubernetes är nästa stora våg inom cloud computing och är väldigt efterfrågad på dagens marknad. Just nu är man ett team på runt 40 personer i bolaget. Stakater är ett lönsamt bolag som samarbetar med ett brett spektrum av klienter inom olika branscher. I Sverige hjälper man företag som exempelvis H&M, ICA och Coop m.fl. att bygga skalbara plattformar med infrastruktur som kod. Steg ett är att förstå kundernas verksamhetsnatur, de utmaningar de står inför och därefter tillämpa plattformen som en tjänst och som en del av lösningen. Bolaget grundades i Pakistan men har idag kontor i Indien, Tjeckien och Sverige (Stockholm). Nu söker man en försäljningschef i Stockholm för att ta bolagets försäljning i Sverige till nästa nivå samt att konkretisera och exekvera en tydlig säljstrategi. OM ROLLEN We Quest har alltså fått förtroendet att tillsätta den nya positionen som säljchef åt Stakater. I rollen som säljchef så kommer bl.a. följande arbetsuppgifter att ingå: - Utveckla och genomföra en försäljningsstrategi för att uppnå intäktsmål och öka marknadsandelar inom IT-konsultbranschen. - Skapa nya försäljningsmöjligheter genom kallsamtal, nätverkande och andra outreach-metoder. - Utveckla och upprätthålla relationer med nyckelkunder och partners. - Genomföra marknadsundersökningar för att förstå kundbehov, branschtrender och konkurrenssituationen. - Hantera hela försäljningscykeln, från att generera leads till kontraktsförhandlingar och avslutande av affärer. - Samverka nära med ledningsteamet för att utveckla prissättningsstrategier, förslag och försäljningsmaterial. - Fastställa försäljningsmål och rapportera regelbundet om försäljningsprestationen till högre ledning. - Kontinuerligt förbättra försäljningsprocesser och system för att maximera effektivitet och resultat. - Hålla sig uppdaterad om branschtrender, teknik och best practice. VEM SÖKER VI Denna roll är perfekt för dig med några års erfarenhet inom försäljning och ledande positioner inom IT-konsultbranschen, som vill ta nästa steg och jobba i ett marknadsledande bolag med fantastiska framtidsutsikter. Följande erfarenheter och kunskaper ses som meriterande för att passa in i rollen: - Kandidatexamen inom IT, företagsekonomi, marknadsföring eller relaterat område - Mer än 5 års erfarenhet inom försäljning, med bevisad framgång inom IT-konsultbranschen - Mer än 3 års erfarenhet av att leda försäljningsteam - Starka ledarskapsfärdigheter, med förmågan att motivera och inspirera team - Förmågan att bygga starka relationer med kunder, partners och teammedlemmar. - Starka analytiska och problemlösande färdigheter, med förmågan att identifiera och utnyttja försäljningsmöjligheter - Förmåga att arbeta självständigt såväl som i samarbete med andra avdelningar - Starka organisatoriska färdigheter med förmågan att hantera flera prioriteringar och deadlines - Kunskap om CRM-programvara, försäljningsanalysteknik och försäljningsmetodik - Goda kunskaper i svenska och engelska. VAD ERBJUDER VI Följande förmåner erbjuds i tjänsten: - En stabil fast lön med en generös provisionsmodell. - Arbetsrelaterade förmåner: Macbook, iPhone, Hörlurar (Sony/Bose), Smartwatch (vid behov) - Lärande: Böcker och onlinekurser, Konferenser - Friskvårdsbidrag på 5000 kr - Försäkringar: Pension, Sjukförsäkring, Grupplivförsäkring, Sjukförsäkring, Olycksfallsförsäkring - Mycket flexibilitet och frihet under ansvar. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Försäljningschef, IT-konsult, Kubernetes, Säljstrategi, Marknadspotential. KOD: Ser

26 januari 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Nätverkskonsult till spännande uppdrag!

OM KUNDEN: Vår kund är ett teknikföretag i stark tillväxt som befinner sig mitt i den digitala transformationens framkant. Med en passion för innovation och en stark vilja att forma framtidens tekniklandskap, är de dedikerade till att leverera högkvalitativa nätverkslösningar och säkerhetsprodukter till sina kunder. Med en imponerande framgångshistoria och en visionär inställning är de en spännande aktör på marknaden och en idealisk plats för dig att utvecklas och utmana dig själv som nätverkskonsult. ARBETSUPPGIFTER: Dina uppgifter blir att använda din djupa tekniska kompetens inom Cisco, Fortinet, HP, Palo Alto, VMware och/eller Check Point-lösningar för att utvärdera och implementera nätverkslösningar som är skräddarsydda för kundernas behov. Du kommer att ta ansvar för att konfigurera och underhålla nätverkets vitala komponenter, inklusive routing, switching, brandväggar och WLAN-tjänster för att säkerställa en hög prestanda och säkerhet. Dessutom kommer du att vara en viktig länk i projektledningen, där du tar ledande roller i att planera och driva olika ärenden och projekt som rör nätverkets utveckling och förbättring. Din förmåga att kommunicera klart och tydligt, både skriftligt och muntligt på både svenska och engelska, kommer att vara avgörande när du förklarar tekniska koncept och lösningar för både kunder och kollegor. VEM ÄR DU? Din drivkraft är att påverka och du har en unik förmåga att inspirera inte bara dina kunder utan även dina kollegor. Ditt element är att omsätta idéer till praktiska lösningar med din starka förståelse för IT och verksamheten. Dessutom kommer du att vara en del av en snabbt växande organisation som aktivt stöder din egen utvecklingsresa. DINA ERFARENHETER Har du erfarenhet av lösningar från Cisco, Fortinet, HP, Palo Alto, VMware eller Check Point? Då är du precis rätt person! Har du certifieringar inom Cisco, Fortinet eller Check Point? Visa oss dina superkrafter! Kan du prata med datorer på deras egna språk? TCP/IP-stacken, Routing/Switching, Brandväggar och WLAN-tjänster är inte hemliga koder för dig. Kan du jonglera flera bollar samtidigt, samtidigt som du behåller ditt coola? Vi behöver någon som kan planera, driva och hantera ärenden och projekt som den professionella jonglör de är. Du är en mästare på att uttrycka dig både skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Om du kan prata med servrar på deras eget språk, är det ett plus! INTRESSERAD? Känner du igen dig själv ovan? Missa inte denna unika möjlighet att hoppa ombord ett fantastik bolag och möjlighet, ansök idag! Låt oss tillsammans skapa magi i den digitala världen! Slå oss med ditt CV och visa att du är den hjälte vi letar efter. Vi lovar en spännande resa och en arbetsmiljö där skratt är den bästa musiken. Keywords: Nätverkskonsult, network consultant, IT, rekrytering, tech, recruitment

26 januari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Key Account Manager till tillväxtbolaget Adestia!

OM FÖRETAGET Adestia erbjuder lösningar inom mötesrumsteknik, videokonferens, videostudio och utskriftshantering. Bolagets fokus ligger på att ge den optimala kundupplevelsen och där är man framgångsrik från start till mål i kundresan. Från det första mötet till avtal, installation, leverans, service och support. Allt bara funkar och flyter på. Detta är en av nycklarna till den otroliga tillväxtutveckling som Adestia har och har haft under lång tid. Bolaget tappar ytterst sällan en kund och har mycket återkommande intäkter. Idag omsätter Adestia över 80 miljoner kronor i en konkurrenskraftig bransch och har vunnit gasellpriset i Dagens Industri fyra år på raken. Kunderna älskar bolagets höga kvalitet och service för att inte tala om avsaknaden av inlåsningseffekter och dolda kostnader som annars är vanligt förekommande inom branschen. OM ROLLEN Nu erbjuder Adestia en gyllene chans för rätt person att ta nästa steg i karriären. I rollen så arbetar du som strategisk säljare och storkundsansvarig samt även med att etablera nya samarbeten. Till din hjälp i nykundsarbetet så har du en prospektlista på prospektlista på cirka 3,000 företag samt ett kontinuerligt inflöde av leads. Då startsträckan är relativt lång så erbjuder Adestia en generös garantiprovision de första sex månaderna. Här är det inte flest samtal som gäller som motto utan fokus ligger hela tiden på kvalitet, kundbemötande och en hög service gentemot kunder och intressenter. VEM SÖKER VI Vi söker en person som har en gedigen erfarenhet av affärsutveckling och komplex försäljning. Då du träffar högt uppsatta chefer så är det viktigt att du är senior och förtroendeingivande samt ett bra affärssinne. Du kommer även vara med och bidra strategiskt till bolagets fortsatta utveckling. I rollen är rätt personlighet klart mer meriterande för dig än att ha de rätta tekniska kunskaperna. Vidare så är körkort ett krav. VAD ERBJUDER VI På Adestia så erbjuds du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas. Du erbjuds en konkurrenskraftig lön, garantiprovision de första sex månaderna samt en generös provisionsmodell. Vidare så erbjuds du förmånsbil samt självklart ett högt friskvårdsbidrag. En dag i veckan jobbar du hemifrån och resterande tid från kontoret. Här existerar inte detaljstyrning utan du förväntas kunna arbeta efter parollen ”frihet under ansvar”. Ta chansen att utvecklas och hänga med på Adestias tillväxtresa. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Solna Strand Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk, stärka sitt arbetsgivarvarumärke samt öka kandidatinflödet. Vi hjälper företag att ta kontroll över rekryteringsprocessen och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Säljare, Kontorsmaterial, Senioritet, Tillväxtbolag, Gasell, Ultimata kundupplevelsen. KOD: Adia

11 januari 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Account Manager - Media

OM FÖRETAGET Företaget är specialister på digital innehållsmarknadsföring och hjälper deras kunder få möjlighet att tala till punkt med just deras målgrupp. Bolager hjälper kunden stärka sitt varumärke, få konsumenterna att förstå värdet i deras produkt samt övertyga beslutsfattare om affärsnyttan med deras tjänster. Företaget arbetar mycket med storytelling och vet att bra innehåll är ett av de mest effektiva sätten för företag att kunna påverka och bygga relation med sin målgrupp. Företaget hjälper årligen tusentals nordiska bolag att både skapa och sprida intresseväckande innehåll och historier samt även hjälper de med att lägga upp en hållbar strategi för deras content marketingarbete. De formar idéer och producerar innehåll utifrån deras kunders mål. OM ROLLEN Säljaren kommer att ansvara för att bygga upp sina egna kundportfölj. Här ingår att prospektera, ringa , boka möten samt även stänga affären. Utöver kommer personen vara ansvarig för framtida kontakter som tas med kunden och ha en strategisk roll i arbetet med kunderna. Inom ramen för rollen krävs att man gör utförliga behovsanalyser för att verkligen förstå kunderna och se vad de potentiellt behöver uppbackning med för att sedan erbjuda lösningar. Företaget uppmärksammar bra resultat och rollen har fina utvecklingsmöjligheter för den som vill göra en långsiktig karriär. Företaget har en fin säljkultur med säljutbildning varje vecka, coaching samt aktiviteter som stärker kulturen på företaget. VEM SÖKER VI För att klara av rollen på bästa sätt tror vi att det är bra om man har en vilja att lyckas! Du måste vara en hunter som inte räds av att ringa och boka möten men du måste även vara en person som trivs i långsiktiga affärssamarbeten och vårdar kunderna. Företaget söker en driven och hungrig person som ser försäljning som en livsstil. En person som är villig att göra det lilla extra och gillar att jobba mot mål. Det är meriterande att ha en B2B-bakgrund men inte avgörande för denna roll. Kravet är minst 1 års säljerfarenhet inom antingen B2B/B2C eller Retail. Det är viktigt att du som person har en förståelse för B2B och vill ta klivet över till att jobba mot företag. VAD ERBJUDER VI Företaget erbjuder en mycket bra miljö för den som vill utvecklas inom försäljning. På detta innovativa mediabolag kommer du att vässa dina säljkunskaper och ta din försäljning till nästa nivå med nära stöttning från ledningen. Företaget satsar på sina säljare och erbjuder bra utvecklingsmöjligheter för den som visar framfötter. En mycket bra arbetsplats och miljö att utvecklas i! Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm, Stureplan Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, säljare , försäljning, B2B, media, marketing, sälj, sales KOD: STM

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager till Office Recycling

Vill du jobba som säljare på en familjär arbetsplats där du kombinerar roliga och stimulerande arbetsuppgifter med en att bli rikligt belönad för det jobbet du lägger ner? Har du alltid drömt om en arbetsplats där du får chansen att växa och kan vara dig själv? Där du har kul både på och utanför jobbet och kan utvecklas både i din yrkesroll och som människa? Om ja så ska du läsa vidare annonsen nedan. Om Office Recycling: Office Recycling är det moderna källsorteringsbolaget som gör det retfullt enkelt och attraktivt för sina kunder att källsortera. De är ett starkt växande tillväxtbolag och dessutom flerårigt gasellnominerade. På Office Recycling ges alltid möjligheterna till personalen att växa och utvecklas. Innovation ligger i företagets DNA precis som att leva som man lär. Office Recycling är nämligen hundra procent fossilfria och deras snyggt designade produkter kan göra den största miljöboven till en miljökämpe. Här trivs personalen och kunderna älskar servicen och enkelheten som Office Recyclings källsorteringslösning utgör. Kort sagt: Detta är ett bolag du vill jobba på! Om rollen som Junior Account Manager: Office Recycling söker dig som älskar försäljning och brinner för att jobba på ett familjärt bolag du har kul och utvecklas både på och utanför jobbet. Då säljcyklerna i regel är relativt korta så kan du räkna med att regelbundet se resultat av ditt säljarbete. Office Recycling är en platt arbetsplats där du har alla möjligheter i världen att växa och utvecklas i organisationen både i form av ökat ansvar och tyngre titlar. Du har inga gränser för hur mycket du kan tjäna. Här finns framgångshistorier av säljare som idag blivit rikligt belönade både i form av pengar och titlar. Du får vara beredd på hårt jobb men du blir samtidigt rikligt belönad för det jobbet du lägger ner. Här har du dessutom den bästa teamleadern som du kan ha för att utvecklas inom försäljning. På Office Recycling så har personalen roligt både på- och utanför jobbet. Varje fredag är det After Work om man önskar närvara och det anordnas aktiviteter, teambuildingdagar och resor. Arbetsuppgifter: I rollen som Junior Account Manager kommer du: - Prospektera nya kunder - Boka möten på telefon och ta möten både fysiskt och på distans - Utföra behovsanalyser och offerera kunderna - Stänga affärer både på telefon och på plats - Kontakta befintliga kunder och jobba med merkundsförsäljning - Visar du framfötterna så kommer du ha alla möjligheter att växa och gå vidare till andra roller efterhand. Vem är du? - Du har ett stort eget driv, och självdisciplin med en förmåga att driva igenom de du företar dig. - Du har en öppenhet att lära dig nya saker och söker ständigt efter att utvecklas. - Det är starkt meriterande om du tidigare jobbat mot B2B. - Du är bekväm att prata i telefon och kontakta nya människor - Du kommer att få ta över befintliga kunder men huvudfokuset kommer att vara att dra in nya kunder och bidra till företagets nykundsportfölj. - Det är meriterande om du har erfarenhet av Telemarketing. - Du drivs av att göra affärer. Vad erbjuds? - Grundlön och en generös provision. - Friskvårdsbidrag - Dator och telefon - Tjänstepension - Enorm utvecklingspotential och karriärutveckling - Ett gediget utbildningsprogram - AW:s och aktiviteter. - Kontor mitt i centrala Stockholm - Ett gäng nya kompisar - Mycket aktiviteter och möjlighet att resa till häftiga platser årligen. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fast lön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig förstklassig service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Källsortering, Sales, Försäljning, Kultur, Familjärt, Utveckling KOD: Orecyc

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Green Tech Account Manager till Office Recycling

Vill du jobba som säljare på en familjär arbetsplats där du kombinerar roliga och stimulerande arbetsuppgifter med en att bli rikligt belönad för det jobbet du lägger ner? Har du alltid drömt om en arbetsplats där du får chansen att växa och kan vara dig själv? Där du inte bara jobbar med dina kollegor utan även dina kompisar och där möjligheten att gå på AW och hitta på aktiviteter finns varje helg? Då ska du läsa vidare annonsen. Om Office Recycling: Office Recycling är det moderna källsorteringsbolaget som gör det retfullt enkelt och attraktivt för sina kunder att källsortera. De är ett starkt växande tillväxtbolag och dessutom flerårigt gasellnominerade. På Office Recycling ges alltid möjligheterna till personalen att växa och utvecklas. Innovation ligger i företagets DNA precis som att leva som man lär. Office Recycling är nämligen hundra procent fossilfria och deras snyggt designade produkter kan göra den största miljöboven till en miljökämpe. Här trivs personalen och kunderna älskar servicen och enkelheten som Office Recyclings källsorteringslösning utgör. Kort sagt: Detta är ett bolag du vill jobba på! Om rollen som Green Tech Account Manager: Office Recycling söker dig som älskar försäljning och brinner för att jobba på ett familjärt bolag du har kul och utvecklas både på och utanför jobbet. Office Recycling är ett innovativt bolag och som Green Tech Account Manager så kommer du att sälja in deras digitala kompostmaskin som nyligen lanserats på marknaden. En snygg uppfinning som gör att företag kan omvandla matrester till jord. I rollen kommer du dessutom kunna vara med och bidra till framtida innovationer i Office Recyclings produktsortiment. Office Recycling är en platt arbetsplats där du har alla möjligheter i världen att växa och utvecklas i organisationen både i form av ökat ansvar och tyngre titlar. Du har inga gränser för hur mycket du kan tjäna. Här finns framgångshistorier av säljare som idag blivit rikligt belönade både i form av pengar och titlar. Du får vara beredd på hårt jobb men du blir samtidigt rikligt belönad för det jobbet du lägger ner. Här har du dessutom den bästa teamleadern som du kan ha för att utvecklas inom försäljning. På Office Recycling så har personalen roligt både på- och utanför jobbet. Varje fredag är det After Work om man önskar närvara och det anordnas aktiviteter, teambuildingdagar och resor. Arbetsuppgifter: I rollen som Junior Account Manager kommer du: - Prospektera nya kunder - Boka möten på telefon och ta möten både fysiskt och på distans - Utföra behovsanalyser och offerera kunderna - Stänga affärer både på telefon och på plats - Kontakta befintliga kunder och jobba med merkundsförsäljning Visar du framfötterna så kommer du ha alla möjligheter att växa och gå vidare till andra roller efterhand. Vem är du? - Du har ett stort eget driv, och självdisciplin med en förmåga att driva igenom de du företar dig. - Du har en öppenhet att lära dig nya saker och söker ständigt efter att utvecklas. - Du har tidigare jobbat mot B2B. - Du är bekväm att prata i telefon och kontakta nya människor - Du kommer att få ta över befintliga kunder men huvudfokuset kommer att vara att dra in nya kunder och bidra till företagets nykundsportfölj. - Du är innovativ och tycker om affärsutveckling och att vara med och utveckla nya produkter - Du drivs av att göra affärer. Vad erbjuds? - Grundlön och en generös provision. - Friskvårdsbidrag - Dator och telefon - Tjänstepension - Enorm utvecklingspotential och karriärutveckling - Ett gediget utbildningsprogram - AW:s och aktiviteter. - Kontor mitt i centrala Stockholm - Ett gäng nya kompisar - Mycket aktiviteter och möjlighet att resa till häftiga platser årligen. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid/Deltid Plats: STAD Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Källsortering, Sales, Försäljning, Kultur, Familjärt, Utveckling, Green Tech KOD: Orecyc

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Säljare till världsberömt bolag

OM FÖRETAGET Elis är den ledande och innovativa aktören i textilbranschen med anor från 1800-talets Frankrike. 2017 etablerade man sig på svensk mark på allvar då man köpte upp Berendsen som sedermera bytte namn till just Elis. Bolaget har över 13,000 anställda i världen varav cirka 1400 personer i Sverige och finns etablerade i 29 länder. Man utvecklar innovativa, hållbara och kundanpassade lösningar för textilier, hygienutrymmen och logistik och erbjuder dessa som fullservicelösningar till bland annat hotell, industrier och detaljhandeln med flera. Nu söker man vassa säljare till hygienavdelningen som är en av de stabilast växande avdelningarna av Elis sex affärsben. OM ROLLEN Du kommer att ansvara för försäljning av fullservicelösningar till hygienavdelningen och utgå ifrån Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår allt från leadsgenerering, bokning av dina egna kundbesök, offertskrivning, förhandling och avtalsskrivning. En stor del av de företag du kontaktar är redan kunder till något av Elis andra affärsben vilket underlättar mötesbokningen. Frihet under ansvar tillämpas och du har möjlighet att jobba hemifrån upp till fyra dagar per vecka, men minst en dag i veckan ska du befinna dig på plats på anläggningen i Järfälla. Säljstyrkan präglas av en vinnarkultur där man pushar varandra framåt. Första halvåret får du tillgång till en hyrbil men efter sex månader så kan du plocka ut en tjänstebil som du även kan använda privat efter eget bevåg. VEM SÖKER VI Vi söker dig som har tidigare säljerfarenhet. Du vill utvecklas inom försäljning på ett välrenommerat och framgångsrikt bolag där du blir rikligt kompenserad för det hårda arbetet du lägger ner. I rollen är rätt personlighet och ett stort driv vägvinnande. Att besitta ett lugn och en starkt affärsfokus har också visat sig vara framgångsrika egenskaper. Vi ser att du är en person som inte är rädd att göra fel och som ser det som ett nödvändigt steg för att utvecklas - ”Hellre göra fel tre gånger än att inte göra något tre gånger”. Du förstår vad det innebär att jobba med försäljning och att det krävs hårt jobb för att lyckas. I gengäld så blir du generöst kompenserad. Har du idrottsbakgrund så är det ett plus men inget krav. VAD ERBJUDER VI Detta är en riktig drömroll för dig som vill utvecklas inom försäljning samtidigt som du kan njuta av alla fördelar som kommer med rollen. Du åtnjuter en stabil fast lön, tjänstebil, en generös provisionsmodell. På Elis är du omgiven av trevliga och stöttande kollegor och ni jobbar tillsammans mot gemensamma mål som omsätts i resor och andra trevliga överraskningar. Det finns en anledning till att det är så hög trivsel och väldigt få som säger upp sig på företaget men nu finns en sällsynt möjlighet att vara med på Elis fortsatta resa. Frihet under ansvar gäller, något som säljchefen tror väldigt mycket på som metod och som fungerat väldigt bra. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, hygien, bra stämning, frihet under ansvar, säljare, fullservicelösning, driv, möten, affärer KOD: Elis

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024