Säljande projektledare till stort mediabolag!

OM FÖRETAGET Mediaplanet är en pionjär inom Content Marketing som har gått från två anställda i Stockholm till 350 anställda i 12 länder sedan starten 2002. Företaget är specialister på att nå ut till sina kunders målgrupper och distribuerar kampanjer i Sveriges största dagstidningar samt på Facebook, Instagram och LinkedIn. Årligen hjälper koncernen över 15,000 kunder att nå ut till rätt typ målgrupp och kan sedan noggrant analysera utfallet av varje kampanj för att skapa tydligt mätbara resultat. Mediaplanet är nu i en tillväxtfas och ska ta in flera Säljande Projektledare i Stockholm. OM ROLLEN I rollen som Sales Project Manager på Mediaplanet så ansvarar du för att sälja in och skapa content marketing-kampanjer som hjälper företag att nå sina målgrupper med riktigt vasst innehåll. Du bygger upp din egen kundportfölj och använder primärt telefonen eller videomöten som verktyg i syfte att stänga affärerna. Du har även ett produktionsteam på plats som tar fram allt innehåll som kunderna behöver, både i rörlig form och i text. I arbetsuppgifterna så ingår: Identifiera kundsegment och företag via research Kontakta och konsultera företags marknadsföringsbehov Skapa presentationsinnehåll för möten med företag Sälja in marknadsföringslösningar via telefon, mejl och Teams Representera Mediaplanets varumärke i kontakt med företag Finansiellt ansvara för egna kampanjer Uppnå uppsatta budgetmål Koordinera marknadsföringsinnehåll för företag Lansera kampanjer och följa upp företagens medverkan VEM SÖKER VI Vi söker dig med mycket energi och driv. Du är med fördel orädd och tycker om att jobba i ett högt tempo. Troligtvis är du relativt tidigt i karriären. Försäljning är kärnan i rollen och du måste tycka att det är kul att lösa kundernas utmaningar. Du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare inom B2B eller B2C området. Det är meriterande men inget krav om du har pluggat en relevant utbildning inom till exempel marknadsföring, kommunikation eller ekonomi. Har du jobbat i restaurang, callcenter, telefonförsäljning eller i butik är även det ett stort plus. Då du använder Officepaketet regelbundet i arbetet så får du gärna ha erfarenhet av det sedan tidigare. VAD ERBJUDER VI Du erbjuds en utvecklande säljroll på ett tillväxtbolag med ett positivt företagsklimat med centrala lokaler i Stockholms innerstad. Mediaplanet erbjuder en platt organisationsstruktur och lägger högsta vikt vid att personalen trivs och mår bra. Här hittar man på saker regelbundet för att personalen ska trivas. Allt från fester till tävlingar och After Works. Många på företaget är vänner privat och har jobbat ihop under lång tid. När det kommer till förmåner så erbjuds du en fast lön och ett generöst provisionssystem med möjlighet till en väldigt hög mållön. Du har hela fem veckors semester och ett av marknadens högsta friskvårdsbidrag. Då företaget tillhör en större koncern och rekryterar mycket internt så finns goda möjligheter att utvecklas inom koncernen och göra karriär på många spännande bolag. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Marknadsföring, Försäljning, Content Marketing, B2B, Hunter, Projektledare KOD: MPL

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Account Manager till SimpleSign!

OM FÖRETAGET Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön. Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument. I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit? OM ROLLEN Som Account Manager ansvarar du över försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya och tillsatta kunder. Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Du arbetar dagligen med att kontakta och konsultera företag. - Du bokar in digitala eller fysiska möten med beslutsfattare. - Du prospekterar, behovs analyserar, avslutar och följer upp. - Du arbetar mot tydligt uppsatta mål. - Du förskaffar dig en bra produktkunskap och håller dig ständigt uppdaterad med utbudet. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som brinner för komplexförsäljning och stimuleras av utveckling. Du har gärna ett tech intresse och ett starkt kundengagemang. Du räds inte för utmaningar och vill hjälpa människor och företag att utvecklas med hjälp av IT lösningar. Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år och har en god kommunikations förmåga. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning och teknik är roligt samt något du vill fortsätta att arbeta med i framtiden! - Du har en ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor. - En drivkraft som motiverar dig att vilja lyckas. - En stjärna på att skapa nya kontakter och förvalta relationer. - Laget före "jag-et" mentalitet. - Minst 1 års erfarenhet av försäljning är ett krav* (B2B är meriterande) - Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav * VAD ERBJUDER VI Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Kreativ och driven säljare till Bisevo

OM FÖRETAGET: Bisevo är en av de ledande aktörerna på marknaden när det kommer till att driva förändring och skapa goda vanor genom gamification. Användarna får belöningar i form av poäng och medaljer som sedan kan omvandlas till presentkort eller gåvor till välgörenhet. Bolaget har en bred kundgrupp där organisationers anställda använder plattformen för att utvecklas inom exempelvis försäljning, säkerhet, hållbarhet, ledarskap och andra delar av verksamheten. Idag har bolaget cirka 50 kunder och man jobbar med stora aktörer som Granitor, AFRY, GlobalConnect och Siemens. Sex personer jobbar idag på bolaget och man har precis tagit in extern kapital för att växa ytterligare på personalsidan. OM ROLLEN Bisevo söker nu en säljare som kan förstärka den interna säljorganisationen. I rollen så driver du självständigt hela säljprocessen från start till mål. Större delen av mötena sker digitalt men cirka en gång i veckan träffar du även kunder och potentiella kunder fysiskt. Du jobbar mestadels på distans men teamet träffas ca 1-2 gånger per vecka i Kista där företagets kontor ligger. Det finns ett stort intresse för gamification vilket gör det relativt enkelt att boka möten och produkten är väl beprövad och ger mätbara effekter för kunderna. Som säljare kommer du också att använda plattformen för eget bruk så att du kommer känna dig säker på vad du säljer. VEM SÖKER VI Vi söker en person som: Har dokumenterad framgång inom B2B försäljning Troligtvis jobbat med att sälja utbildning eller annan B2B programvara Gillar att boka och genomföra kundmöten med en hög aktivitetsnivå Är bra på att utveckla goda och långsiktiga kundrelationer Har ett starkt driv i kombination med kreativitet. Hanterar engelska flytande i tal och skrift Gillar att vara delaktig och jobba i en mindre organisation. VAD ERBJUDER VI Bisevo går in i en expansionsfas och du kommer in i ett tidigt skede i ett spännande bolag som verkar i en riktig framtidsbransch. För rätt person så finns här möjlighet att göra karriär och få en bra position i bolaget. Själva produkten är dokumenterat effektiv och det finns ett stort intresse för gamification idag. För dig som säljare är det frihet under ansvar som gäller. Du kan nästan helt och hållet styra din egen tid och du erbjuds en generös fast lön samt ett provisionssystem som möjliggör en hög mållön. Ordervärdena är i regel höga och kundsamarbetena långsiktiga. Friskvårdsbidrag tillämpas och vill du hänga med på företagets veckoliga padel så är det väldigt uppskattat och självklart en personalförmån. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Säljare, Account Manager, Kreativ, B2B, Gamification, Driv KOD: Bvo

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager till Spineband

OM FÖRETAGET: Spineband är ett svenskt företag som grundades i Mellerud av en tidigare svetsare som fått komplikationer med nacken efter flera års påfrestande fysiskt arbete. Efter samarbete med 3M, började företaget utveckla en produkt för att lindra nackspänningar och smärta. Spineband har sedan erhållit patenter i flera länder och har arbetat med stora klienter som Volvo, Saab, NCC och Siemens. Produkten är patenterad, CE-märkt och designad i Sverige. Den tillverkas i Estland och kan användas både på jobbet och efter jobbet för att förebygga nackproblem. Spineband har även flera modeller tillgängliga. Förutom att arbeta med forskare, har företaget evidensbaserade resultat och är i kontakt med olika intressenter för att samla in mer evidens. OM ROLLEN: Vi söker en säljare som ska ansluta till Spineband och hjälpa till att sprida budskapet om Spineband till industri- och byggföretag, handelsföretag och individer som arbetar inom dessa sektorer. Rollen innebär en traditionell säljprocess och möjligheten att ta över befintliga kunder. Den framgångsrike kandidaten kommer att utgå hemifrån och jobba mot Stockholm, Mälardalen (inklusive Västerås och Uppsala) och kommer att vara en del av ett team som värdesätter långsiktig planering och att bygga företaget. VEM SÖKER VI: Vi söker någon med erfarenhet av försäljning och som både kan få in nya kunder men också kan jobba långsiktigt med kunderna och förvalta relationerna. Du ska kunna jobba med frihet under ansvar och själv kunna planera din försäljning. Den ideala kandidaten har en passion för att hjälpa människor och förbättra deras livskvalitet genom vår produkt. Det är meriterande om du har eller har haft en bakgrund inom sjukvården (kiropraktik, fysioterapi etc). VAD ERBJUDER VI: Förutom en konkurrenskraftig lön erbjuder företaget bilförmån, bonusar samt stöd och resurser för att hjälpa dig att lyckas i denna roll. Vårt team är angeläget om att skapa en positiv och samarbetande arbetsmiljö. Det finns också möjlighet att växa inom företaget. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Remote Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: KOD: Företagsförkortning

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sales Executives till FHR Parts

OM FÖRETAGET FHR Parts är en av Nordens största återförsäljare av elektroniska reservdelar och tillbehör samt begagnad elektronik. I dag har FHR omkring 6 000 produkter i sitt sortiment och förser regelbundet hundratals kunder runtom i världen med produkter från sitt sortiment. FHR Parts står för kvalité, expertis, snabbhet och nära relationer till kunderna. Detta grundar sig bland annat i en fantastisk service och att man ser till att kunderna får bästa möjliga support och trygghet vid sina köp. Bolaget tillhör en större bolagskoncern. OM ROLLEN Som säljare på FHR Parts så kommer du att börja med en onboarding på cirka 2-3 veckor där du lär dig så mycket som möjligt om produkterna samt lyssnar på samtal och testar att ringa potentiella kunder. I säljarbetet så tar du kontakt med primärt företag som på något sätt har visat intresse för FHR:s produkter. Med andra ord i regel varma leads. Du använder omväxlande telefon, mail, samt LinkedIn m.fl. som kanaler för att nå ut till kunderna. Ledtiderna för affärerna är i regel korta och du blir rikligt belönad för det arbete du lägger ner. VEM SÖKER VI Vi söker en person som förslagsvis har jobbat på kundservice ett år, med merförsäljning ett år och nu vill ta nästa steg. Du är självgående och gillar affärer samt har ett naturligt inre driv. Som person är du positiv, trevlig, punktlig samt har ett naturligt sinne för siffror. Du bör bo i nära anslutning till Uppsala eftersom tjänsten utgår därifrån. Pratar du ett annat nordiskt språk än svenska så är det väldigt meriterande. Om du känner att du att alltid har haft ett driv att jobba med sälj och en naturlig fallenhet för yrket så är du också varmt välkommen att skicka in din ansökan. Personliga egenskaper värderas högt i rekryteringsprocessen. VAD ERBJUDER VI Du erbjuds här ett roligt och utvecklande och potentiellt väldigt välavlönat säljjobb. Du har en chef som ger dig bra stöttning och ser till att du utvecklas i din roll för varje dag som går. FHR Parts är ett bolag som är måna om sina medarbetare och hittar regelbundet på saker som AW, semesterresor m.m. för att skapa en bra personalkultur. Högt till tak är viktigt här och du erbjuds ett generöst friskvårdsbidrag och matkuponger efter du har blivit fast anställd. Möjligheten att jobba mer flexibelt finns även det på sikt. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Uppsala Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Säljare, Elektronik, Reservdelar, Account manager, Roligt, Utvecklande, Högt i tak KOD: FHR

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Senior PHP developer - Team Lead

OM FÖRETAGET Företaget är specialister på mjukvaruutveckling med fokus på att hjälpa kunderna digitalisera sina verksamheter, bland annat genom att hjälpa kunderna bygga interna system för en rad olika områden. Här undersöker man vart kunden har sina smärtor för att sedan erbjuda en specialanpassad lösning. Genom ett stark team på cirka 20 seniora mjukvaruutvecklare och bred erfarenhet av att bygga komplexa lösningar kan vår kund skapa system för personalhantering, ekonomi såväl som logistik och robotik. Ovannämnda områden är enbart exempel företaget har kompetens att ta sig an alla möjliga komplexa utmaningar som olika företag kan ha. Man skapar användarvänliga programvaror och tar helhetsansvar över processen så att kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet. Detta snabbväxande tech-bolag har nästintill tredubblat omsättningen 2022 och man har ambitioner att växa ytterligare. Man behöver nu därför en Senior PHP-utvecklare som ska vara med på resan. OM ROLLEN I denna roll kommer du total översyn över företagets olika projekt och arbeta nära med kunderna samt även agera som Team Lead över företagets utvecklare i utlandet. Då rollen kommer kräva en relation med kunderna är det viktigt att man är bekväm med kundkontakt. Personen ska kunna förstå kunderna och kunna utföra samt även delegera arbetet. Man jobbar mycket agilt i rollen med kontinuerlig problemlösning. Personen kommer vara en “höger hand” VD på bolaget och rapportera samt jobba nära med honom. I denna roll så är uppdelningen cirka 70% kodning samt 30% hjälpa till med arkitektur och problemlösning. Denna roll kommer med fantastiska möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med bolag. Företaget söker en senior person som ska ta mycket ansvar och på lång sikt har möjlighet att kliva upp i en vice CTO position samt andra möjligheter. VEM SÖKER VI Vi söker dig som har minst 5-10 års erfarenhet av programmering och datautveckling. Du ska ha goda kunskaper i PHP och laravel. Det är även väldigt meriterande om du kan utveckla i Java och i C#. Du ska vara en problemlösare med en bred kompetens inom specifikt PHP. I denna roll ser vi gärna att du har erfarenhet av antingen finanssektorn eller WMS. Vi ser även gärna att du har en högskoleutbildning inom relevant område. Du ska vilja ta nästa kliv i karriären och ta dig an en roll med bredare ansvarsområden där du kommer ha ett övergripande ansvar gentemot kund. Det är därför även viktigt att du trivs i att ha kontakt och nära relation med kunderna samt kunna kommunicera minst på engelska och svenska. Utöver så söker vi även dig som vill utvecklas i ditt ledarskap då rollen kommer innebära befogenhet över andra utvecklare. VAD ERBJUDER VI Du erbjuds enorma utvecklingsmöjligheter i en platt organisation med en öppen och välkomnande kultur. Här har du möjligheter att växa inom organisationen och vara en viktig spelare i den stora resan framåt. Du ges möjlighet att arbeta fritt med en stöttande VD som litar på dig. Utöver erbjuds du självklart en väldigt generös lön med andra förmåner. Du kommer även i denna roll få din röst hörd, din åsikt är viktig och du ges stora möjligheter att vara med och påverka. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Programmering , utveckling , datautveckling , PHP, Java, IT, rekrytering

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Teknisk Backoffice Agent sökes

OM FÖRETAGET We Quest söker nu en teknisk backoffice agent till Amtele Communication i Kungens Kurva. Bolaget är generalagent inom RF & Mikrovåg samt testlösningar för tele och datanät. Amtele har funnits sedan 1960-talet och är leverantör till företag inom telekommunikation, försvar, rymd samt flygindustrin. Deras leverantörer utmärker sig genom att vara teknikledare inom sitt område och finns representerade världen över. Bolaget har haft en årlig tillväxt på 10-15 % årligen och tillhör den stora och framgångsrika företagsgruppen KAMIC. OM ROLLEN I rollen som teknisk backoffice agent så kommer du vara navet på Amtele och supporta säljarna med kontakt mot leverantörer, göra offerter, lägga upp artiklar och hjälpa till med tekniska frågor m.m. Här får du chansen att komma in i ett tryggt och starkt växande bolag där du kan växa in och utvecklas på sikt. Din roll kommer vara varierande och du kommer att vara organisationens fäste som får allt att fungera. VEM SÖKER VI I denna roll så letar vi efter en noggrann, strukturerad och gärna utåtriktad person. Att du har ett tekniskt intresse är en förutsättning för rollen och på sikt så finns möjlighet att växa in i bolaget och övergå till andra roller. Har du erfarenhet av fiberinstallation så är det ett plus. Språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Det är även meriterande om du har någon typ av teknisk utbildning i bagaget på gymnasial- eller högskolenivå. Har du erfarenhet av CRM-systemet Pyramid så är det ett plus. VAD ERBJUDER VI Du kliver in i ett familjärt företag med en positiv attityd som värnar om en bra företagskultur med gemensamma lunchpromenader, fredagsfrukostar och roliga kick-offs. Ledord för Amtele är engagemang, hälsa, kompetens, samarbete och leverans. Här har du stora möjligheter att utvecklas inom bolaget och gå vidare till andra roller. Vidare så erbjuds du ett generöst friskvårdsbidrag och möjlighet till årsbonus som innefattar hela bolaget. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Möjligt årsbonus Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Teknik, Backoffice, Noggrannhet, Struktur, RF & Mikrovåg, Utvecklingsmöjligheter. KOD: AMT

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sales consultant sökes till SaaS-bolag

OM FÖRETAGET Nu söker vi flera SaaS-säljare som vill följa med på en spännande företagsresa i en av de snabbast växande branscherna på marknaden. Vår kund tillhandahåller en marknadsledande plattform för kommunikationslösningar och onlinevideo. De erbjuder teknologier och mjukvaruprodukter för att revolutionera företags arbetssätt. Idag har man världsledande företag som kunder inom flertalet olika sektorer och har utvecklat en egen cloudlösning för att ge en säkrare upplevelse till användarna. Bolaget grundades i Finland och har idag 150 anställda i åtta länder. I Sverige är planen nu att växa rejält på säljsidan och samtidigt ta ytterligare marknadsandelar. Marknadspotentialen på den svenska marknaden är väldigt stor och för rätt person finns här möjlighet att växa tillsammans med bolaget på lång sikt. Värt att lyfta är att bolaget har en företagskultur som bygger på sunda värderingar och driver flera projekt kopplade till mental hälsa. Man värnar om att medarbetarna ska må bra både på och utanför arbetsplatsen. OM ROLLEN I denna roll så är du ansiktet utåt för företaget och förmedlar ett lugnt och tryggt inlägg till potentiella kunder och intressenter. I rollen ingår att: - Kontakta potentiella kunder, boka och delta i säljmöten - Du kommer att få fullt ansvar för hela försäljningsprocessen hela vägen från prospektering till att avsluta affärerna med kundens högsta beslutsfattare - Stötta och utbilda nya kunder genom implementeringsfasen - Tillhandahålla rådgivande värdebaserad lösningsförsäljning till en mängd olika branscher, både från privat och offentlig sektor VEM SÖKER VI Bolaget söker personer med driv, passion och med hjärtat på rätt plats. Utstrålar du dessutom trygghet och lugn så har du nytta av det i rollen. Som person är du med fördel en lagspelare som är mån om att skapa en bra arbetsplats för dig och dina kollegor. Du har någon typ av säljbakgrund med dig i bagaget. Det är meriterande om du till exempel jobbat i butik och kan visa att du har jobbat långsiktigt på en och samma plats. Har du till exempel säljbakgrund och kan visa upp ett bra trackrecord från tidigare arbetsplatser så är detta meriterande också. Likaså om du har slutfört någon typ av businessutbildning. VAD ERBJUDER VI Företagets kontor ligger i fräscha lokaler i centrala Stockholm. Här erbjuds du en stabil grundlön samt ytterligare bonus och komission på lönen baserat på dina mål och säljresultat. Vidare är du en del av ett bolag som premierar trivsel för sina medarbetare och vill investera i din utveckling. Här finns stora möjligheter att växa och även få mer ansvar och ledarroller om du eftersträvar det i framtiden. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Bonus + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Sales Consultant, SaaS, Kommunikation, Mjukvaruplattform, Hjärta, Driv KOD: KaVa

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Account Executive sökes till SaaS-bolag

OM FÖRETAGET Nu söker vi flera Account Executives som vill följa med på en spännande företagsresa i en av de snabbast växande branscherna på marknaden. Vår kund är ett SaaS-bolag som tillhandahåller en marknadsledande plattform för kommunikationslösningar och onlinevideo. De erbjuder teknologier och mjukvaruprodukter för att revolutionera företags arbetssätt. Idag har man världsledande företag som kunder inom flertalet olika sektorer och har utvecklat en egen cloudlösning för att ge en säkrare upplevelse till användarna. Bolaget grundades i Finland och har idag 150 anställda i åtta länder. I Sverige är planen nu att växa rejält på säljsidan och samtidigt ta ytterligare marknadsandelar. Marknadspotentialen på den svenska marknaden är väldigt stor och för rätt person finns här möjlighet att växa tillsammans med bolaget på lång sikt. Värt att lyfta är att bolaget har en företagskultur som bygger på sunda värderingar och driver flera projekt kopplade till mental hälsa. Man värnar om att medarbetarna ska må bra både på och utanför arbetsplatsen. OM ROLLEN I denna roll söker vi flera Account Executives med fokus på att utöka den nuvarande kundportföljen och bygga långsiktiga relationer. I rollen ingår: - Kontakt med befintliga kunder, bokning och deltagande i säljmöten - Planera och strukturera din kunds videostrategi - Att hålla kurser på plats och online - Konsultera kunder i att vidareutveckla och identifiera nya värdefulla användningsområden för videokommunikation - Holistisk långsiktig utveckling av den egna kundportföljen VEM SÖKER VI Bolaget söker personer med driv, passion och med hjärtat på rätt plats. Utstrålar du dessutom trygghet och lugn så har du nytta av det i rollen. Som person är du med fördel en lagspelare som är mån om att skapa en bra arbetsplats för dig och dina kollegor. Du har någon typ av säljbakgrund med dig i bagaget. Det är meriterande om du till exempel jobbat i butik och kan visa att du har jobbat långsiktigt på en och samma plats. Har du till exempel säljbakgrund och kan visa upp ett bra trackrecord från tidigare arbetsplatser så är detta meriterande också. Likaså om du har slutfört någon typ av businessutbildning. Du behärskar både engelska och svenska på ett bra sätt. VAD ERBJUDER VI Företagets kontor ligger i fräscha lokaler i centrala Stockholm. Här erbjuds du en stabil grundlön samt ytterligare bonus och komission på lönen baserat på dina mål och säljresultat. Vidare är du en del av ett bolag som premierar trivsel för sina medarbetare och vill investera i din utveckling. Här finns stora möjligheter att växa och även få mer ansvar och ledarroller om du eftersträvar det i framtiden. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Bonus + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Executives, SaaS, Kommunikation, Mjukvaruplattform, Hjärta, Driv KOD: KaVa

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Senior Account Manager sökes till Spandex

OM FÖRETAGET Spandex Sverige AB är en ledande leverantörer av material, skyltsystem, displaylösningar och utrustning för skylttillverkning, grafisk design och fordonsfoliering. Bolaget är verksamt i 20 länder och tillhör en koncern med stora ekonomiska muskler. I Sverige har man två enheter med lager och kontor, ett i Laholm och ett i Spånga. Nu siktar bolaget på att ta nästa steg och växa i Stockholm. Detta genom att i första hand förstärka personalstyrkan med en Senior Executive Account Manager. För rätt person finns en enorm marknad att erövra. Du arbetar i ett familjärt bolag där man tar hand om varandra och har roligt på jobbet. Faktum är att väldigt få personer slutar på Spandex så detta är alltså en unik chans att komma in i företaget och dessutom på en marknad med väldigt stor potential. OM ROLLEN I denna roll så kommer du både ha ansvar för befintliga kunder samt jobba med nykundsförsäljning. I säljprocessen så ingår bland annat att: - Boka in Kundbesök. Dessa kan antingen vara fysiska möten, teamsmöten eller telefonmöten. - Sälja in produkterna till nya och befintliga kunder. - Ansvara för prissättningen - Agerar rådgivare gentemot kunderna. - Använda ditt redan upparbetade nätverk inom branschen för att rekrytera nya kunder till Spandex. VEM SÖKER VI I denna roll så söker vi en lite mer senior person. Här är några av de egenskaper och erfarenheter som du behöver för att passa in och trivas i denna roll: - Du har mycket god kompetens och lång erfarenhet av försäljning inom samma eller en likartad bransch. - Du sitter på ett stort nätverk inom branschen som du kan plocka med dig in i tjänsten. - Du har ett stort affärssinne och är lyhörd mot kundernas behov - Du är kommunikativ och uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska - Du har en säljhunger och ett starkt inre driv. VAD ERBJUDER VI Här erbjuds du en nyckelroll som säljare på Stockholmsmarknaden. Du kommer till ett bolag som verkligen satsar på sin personal och vill att de ska trivas. Detta gäller i allt från personalkultur till kompensationsmodell och förmåner. Kulturen är hjärtlig samtidigt som det är högt i tak och personalen trivs verkligen på Spandex - väldigt få slutar frivilligt. Denna rollen är också en del av en större satsning som Spandex gör mot marknaden i Stockholm så du kommer in i ett tidigt skede. Du backas upp av en trygghet i form av att jobba i en stor och stabil koncern. Framöver så finns möjlighet för dig att växa och ta en större ledarroll om det är något du eftersträvar i takt med att säljstyrkan växer i Stockholm. Varmt välkommen att söka tjänsten och vi på We Quest och på Spandex önskar dig lycka till. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm (Spånga) Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Senior Account Manager, Nätverk, Branschvana, Säljare KOD: Sdex

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024