Account Manager till Joyweek Linköping
Joyweek AB
Företagssäljare

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna. Om rollen Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Din profil · Du har erfarenhet inom försäljning · Du innehar B-körkort · Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Vad kan vi erbjuda dig? · Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor · Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget · För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid · Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader · Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal. Om oss Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

136 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Receptionist/Administratör
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Vi söker en engagerad och serviceinriktad receptionist till en globalt ledande leverantör till bilindustrin. Här får du möjlighet att arbeta i en mångkulturell och dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter. Arbetsplatsen: Med cirka 200 anställda på Göteborgskontoret, erbjuds en kreativ och spännande miljö där man växer och utvecklas tillsammans med företaget. Företaget värdesätter sina anställda och strävar efter att skapa en positiv arbetsmiljö där varje individ kan bidra och växa. Det är mångfald och inkludering som driver företagets framgång. Om du är intresserad av att vara en del av ett innovativt och modernt företag, är detta helt klart rätt arbetsplats för dig! Huvudsakliga arbetsuppgifter i receptionen: Hantera besökare, allmänna receptionstjänster, säkerställa att receptionen är bemannad Hantera beställningar för catering, leverantörer, garage etc. Paket-/posthantering Hantera checklistor/uppdateringar av behörigheter Stötta vid frukost Hantering av poolbilar (reparationer, service, däck etc.) Administrativa uppgifter, kommer att läggas till allteftersom och hanteras beroende på belastningen i receptionen: Administrering av godsmottagning Stödja chefer med bokningar för evenemang och kundbesök Hantera administration av allmänna IT-förfrågningar och incidenter Administration av PC-utbyten Underhålla PC- och licensdatabaser Logga USB-enheter och andra åtkomstpunkter On-/offboarding och överföringsprocesser inklusive dokumentation, behörighetskonton, e-postlistor etc. Vi söker dig som: Har erfarenhet från likande roll Är kundfokuserad och serviceinriktad Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och generellt god datorvana att hantera diverse IT system Stark kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt Om du är redo att bli en del av vårt team och bidra till framgång, skicka in din ansökan idag! Praktisk information: Anställningsgrad: Heltid Arbetstider: Måndag- fredag 08.00-17.00 Arbetsplats: Göteborg. I denna roll krävs det att man är på kontoret samtliga arbetsdagar Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Rekrytering och annonsering: Joyweek AB Startdatum: Omgående Information om tjänsten: Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner, försäkringar, samt regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef. Om Joyweek: På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänster och inredning. Vi är cirka 175 medarbetare, som tillsammans med våra 2350 kunder i Norden arbetar för att skapa hållbara och attraktiva arbetsplatser där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Account Manager till Joyweek Linköping
Joyweek AB
Företagssäljare

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna. Om rollen Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Din profil · Du har erfarenhet inom försäljning · Du innehar B-körkort · Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Vad kan vi erbjuda dig? · Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor · Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget · För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid · Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader · Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal. Om oss Vårt namnVi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. MissionSkapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. VisionHållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Account Manager till Joyweek Linköping
Joyweek AB
Företagssäljare

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna. Om rollen Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Din profil · Du har erfarenhet inom försäljning · Du innehar B-körkort · Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Vad kan vi erbjuda dig? · Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor · Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget · För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid · Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader · Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal. Om oss Vårt namnVi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. MissionSkapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. VisionHållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

163 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Extrajobb i Stockholm
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Letar du efter ett extrajobb i Stockholm, kanske vid sidan av dina studier? Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är strukturerad och har ett öga för detaljer, med förmåga att hålla arbetsmiljön snygg och inbjudande Är ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd och kan hantera olika situationer på ett yrke Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmil Stötta med administrativa uppgifter vid behov Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande, men Praktisk information: Arbetstider: Varierar beroende på kundens behov, men arbetet är under kontorstider.• Arbetsplats: Joyweeks kunder i Stockholmsområdet• Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB• Startdatum: Omgående• Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult, vid behov, ute hos våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Account Manager till Joyweek Linköping
Joyweek AB
Företagssäljare

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna. Om rollen Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Din profil · Du har erfarenhet inom försäljning · Du innehar B-körkort · Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Vad kan vi erbjuda dig? · Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor · Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget · För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid · Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader · Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal. Om oss Vårt namnVi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. MissionSkapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. VisionHållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

169 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025