Redovisningschef

Redovisningschef till Custos Advokater Är du en erfaren redovisningsexpert med strategisk höjd och vill vara med och bygga upp något från grunden? Då kan detta vara rollen för dig! Kraftsam Rekrytering & Bemanning söker nu en redovisningschef till Custos Advokater. Om företaget: Custos Advokater är en advokatbyrå som specialiserar sig på ekobrott, obeståndsrätt och skatterätt. Byrån bistår klienter med kvalificerad juridisk rådgivning från sitt kontor i Stockholm. Om tjänsten: Det här är en strategiskt viktig roll där du ansvarar för hela redovisningsfunktionen och agerar rådgivare till både klienter och interna konsulter. Du förväntas arbeta självständigt, med en tydlig ledarroll och stort inflytande i hur strukturer, rutiner och processer ska byggas upp. I denna roll kommer du ansvara för: Löpande bokföring och rapportering Årsredovisningar enligt K3 Finansiell analys, resultatbudget och kassaflödesprognoser Rådgivning till klienter i ekonomiska frågor Bygga upp rutiner och struktur inom redovisningsfunktionen Leda och stötta andra konsulter i teamet Vi söker dig som: Du är en självgående och kommunikativ redovisningsexpert som gillar att både leda och ta ansvar. Du är trygg i dialogen med klienter och har en god analytisk förmåga. Krav: Minst 5 års erfarenhet av redovisning Erfarenhet av Fortnox och Visma Förståelse för K3-regelverket Goda kunskaper i Excel Civilekonomerfarenhet Förmåga att uttrycka dig på svenska, gärna även på engelska Meriterande: Erfarenhet av Björn Lundén Kunskap inom koncernredovisning och konsolidering Erfarenhet av likviditetsbudget och kassaflödesanalys Ledarerfarenhet Övrigt: Är du redo för nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos Custos Advokater. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Agnes Hedberg på [email protected] I denna bemanning samarbetar Custos Advokater med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Elektriker för tunga fordon

Sörling söker nu en elektriker till tunga fordon för ett spännande uppdrag i Uppsala! Om företaget Sörling är en av Sveriges ledande tillverkare av påbyggnationer för tunga lastbilar. Med över 90 års erfarenhet i branschen kombinerar de gediget hantverk med modern teknik för att skapa robusta, funktionella och kundanpassade lösningar för yrkestrafiken. De är ett företag i ständig utveckling, med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbarhet. Deras verksamhet präglas av engagemang, stolthet och ett nära samarbete – både internt och med deras kunder. Hos de får du vara med och bidra till produkter som verkligen gör skillnad på vägarna. Om tjänsten Som fordonselektriker hos Sörling arbetar du med montering och installation av elsystem i specialanpassade lastbilspåbyggnader. Du kommer även att utföra felsökning, reparationer och nyinstallationer av elektriska komponenter. Tjänsten innebär ett nära samarbete med övriga kollegor i produktionsteamet, där du spelar en viktig roll för att säkerställa hög kvalitet, funktionalitet och säkerhet i deras produkter. Vi söker dig som har: Erfarenhet av fordonselektronik Förmåga att läsa och tolka elscheman Gymnasieutbildning inom el, fordonsteknik eller motsvarande (meriterande) Erfarenhet av arbete med tunga fordon eller påbyggnationer (meriterande) Förmåga att arbeta både självständigt och i team Personliga egenskaper Du är noggrann, lösningsorienterad och har ett starkt kvalitetstänk. Du uttrycker dig väl på svenska, både i tal och skrift. Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och som trivs i en dynamisk miljö där samarbete står i centrum. Övrigt I denna process samarbetar Sörling AB och Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elliot Sahlstrand på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Servicetekniker
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Är du mekaniskt lagd och vill jobba för ett etablerat företag? Nu har chansen till att bli Källhage Truck's nya servicetekniker! Om företaget  Källhage Truck är en helhetsleverantör inom truck och materialhantering som grundades 1998 i Göteborg och arbetar rikstäckande. Deras affärsidé är försäljning och uthyrning av ett komplett produktsortiment med nya och begagnade truckar och sop/skurmaskiner samt service, reparationer, reservdelar och tillbehör till de här. Källhage Truck innehar följande agenturer för truckar: Källhage Truck är STILL Partner, BAOLI Partner samt Generalagent för CLARK. Källhage Truck innehar följande agenturer för sop/skurmaskiner: Källhage Truck är Återförsäljare för DULEVO. Källhage truck är ett företag som värnar om sina anställda och erbjuder en positiv och trivsam arbetsplats med högt i tak i ett etablerat företag. De erbjuder en tillsvidareanställning med fast lön enl. Ö.K beroende på kompetensnivå, egen servicebil, utbildningar, gemensamma personalaktiviteter samt ett stort utrymme för rätt person att utvecklas och förbättras. För att skapa de bästa förutsättningarna inleds anställningen med introduktion och samåkning.  Om tjänsten Som verkstadsmekaniker på Källhage Truck är personen stationerad i företagets nya verkstad. I rollen har mekanikern daglig kontakt med servicechefen för att säkerställa att verkstaden hålls i gott skick och att kunderna får bästa möjliga service. Servicechefen fungerar som närmaste kollega och är den som mekanikern rapporterar direkt till. Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av reparationer, service och iordningställande av sålda eller uthyrda truckar. Mekanikern bistår även kunder med teknisk support gällande truckarna samt ansvarar för att beställa reservdelar till sina egna uppdrag. Arbetstiden rapporteras dagligen via en mobilapp efter avslutat arbete. Utföra reparationer, service och iordningställande av sålda och uthyrda truckar. Ge teknisk support till kunder gällande truckar. Beställa reservdelar till egna arbetsuppdrag. Daglig rapportering av arbetstid via mobilapp. Kommunicera och återkoppla till kunder för att säkerställa god service. Hantera större reparationer som inte kan utföras ute på fält. Informera servicechefen om inkommande truckar från chaufförer (inköpta eller återlämnade). Lasta och lossa truckar som säljs eller hyrs ut. Utföra tvätt, sanering, slipning, målning och lackering av truckar. Dokumentera kundskador och rapportera till servicechefen. Använda elkunskaper vid arbete med elektrifierade truckar. Vi söker dig som För att vara aktuell för tjänsten krävs erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt god kunskap inom el, felsökning, hydraulik och mekanik. Du behöver ha arbetat med truckar eller entreprenad- eller lantbruksmaskiner. Det är också nödvändigt att kunna slipa samt måla eller lackera. Du bör ha ett öga för ordning och reda och kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Datorvana är ett krav eftersom felsökning sker via datorer. B-körkort krävs då servicebil kan komma att användas i tjänsten. Det är meriterande om du kan tala och skriva på engelska, har kunskap inom svetsning, innehar truckkörkort samt har utbildning för gaffeltest och brandskydd. Det är ett krav att kunna slipa, måla/lackera. Det är ett krav att du har ett öga för ordning och reda. Det är ett krav att du behärskar svenska i tal och skrift. Datorvana är ett krav då vi felsöker via datorer. B-körkort är ett krav då servicebil kan komma att användas i tjänsten Dom erbjuder en positiv och trivsam arbetsplats med högt i tak i ett etablerat företag. De sitter i helt nybyggda lokaler på Aröds Industriväg 36A i Göteborg.. Man får enn tillsvidare anställning med fast lön enl. Ö.K som baseras utifrån kompetensnivå, ingen servicebil då du är stationerad deras verkstad, friskvård, hobbykväll varje torsdag, däckförvaring av privata däck på företaget, utbildningar, dag före röd dag så slutar vi alltid kl. 14.00 och på fredagar kl. 15.00. Dom erbjuder också ett stort utrymme för rätt person att utveckla och förbättra samt att vi gör trevliga aktiviteter ihop för att bygga en god samanhållning på företaget. Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Källhage Truck med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Advokat

Advokat inom obeståndsrätt till Custos Advokater Är du advokat med erfarenhet av konkurser och obeståndsrätt – och söker nästa steg i en snabbväxande byrå med stora ambitioner? Då kan detta vara rollen för dig! Kraftsam Rekrytering & Bemanning söker nu två advokater till Custos Advokater. Om företaget: Custos Advokater är en advokatbyrå som specialiserar sig på ekobrott, obeståndsrätt och skatterätt. Byrån bistår klienter med kvalificerad juridisk rådgivning från sitt kontor i Stockholm. Om tjänsten: I rollen som advokat kommer du arbeta med konkurs- och obeståndsmål. Du förväntas arbeta självständigt med uppdragen och vara en del av ett team som just nu etablerar verksamheten i nyrenoverade lokaler i Norra Djurgårdsstaden. I denna roll kommer du ansvara för: Självständig hantering av konkurs- och obeståndsärenden Juridisk rådgivning till klienter Bidra till att bygga upp verksamheten inom obestånd Eventuell möjlighet till arbete som rekonstruktör Vi söker dig som: Du är en erfaren jurist och dessutom advokat som trivs i en affärsnära roll med eget ansvar. Du är van vid att arbeta självständigt och har ett stort engagemang för klientens bästa. Krav: Advokat med erfarenhet av konkursförvaltning Medlem i Rekon God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Social, strukturerad och självgående Övrigt: Är du redo för nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare på Kraftsam Rekrytering & Bemanning via mail: [email protected] I denna rekrytering samarbetar Custos Advokater med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Norsktalande Kundsupport

Vi söker nu en kundservicestjärna som ska ge service i världsklass mot norska marknaden! Om Företaget Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Företaget tillhandahåller ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper andra företag att effektivisera sitt arbete och förenkla vardagen. För att lyckas med detta har FRONTDESK AB rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till kontoren i Göteborg, Stockholm och Oslo. Huvudkontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här finns bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan samt gratis frukost. Efter avslutad provanställning erbjuds även möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer som tillsammans skapar en god sammanhållning och en trivsam arbetsmiljö. Domerbjuder en flexibel och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Företagskulturen är informell, inkluderande och präglas av en tydlig entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och ständig utveckling, med en ambition att alltid bli ännu lite bättre. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare och administratör hos Frontdesk ansvarar personen i rollen för att ge förstklassig service till norska och svenska kunder via telefon och e-post. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundärenden i CRM-systemet, problemlösning och att säkerställa en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet är att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster samt att guida dem i systemen. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete med kollegor från andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid. Utöver kundkontakt ingår även administrativa uppgifter, såsom utskick av SIM-kort, skapande av rapporter och protokollskrivning. Rollen innebär också ett aktivt bidrag till förbättring av arbetsverktyg och processer genom insamling och analys av kundfeedback. Löpande registrering av avtal i affärssystemen Hantering av kundärenden via e-post och telefon Guidning av kunder i växellösningar, produkter och tjänster samt att ge support och hitta kundspecifika lösningar Vi söker dig som Är serviceinriktad, tycker om kundkontakt och har lätt för att bygga relationer. Personen bör kommunicera tydligt och pedagogiskt, vara självgående och kunna hantera stressiga perioder. Erfarenhet av CRM-system och Microsoft Office är ett krav, och det är meriterande med tidigare erfarenhet från telekomsupport. Erfarenhet från kundservice och administration Norska som modersmål eller andraspråk Erfarenhet av Microsoft Office Erfarenhet av CRM-system Erfarenhet från telekomsupport (meriterande) Gymnasiekompetens Övrigt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Frontdesk med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Servicetekniker
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du ha ett fritt och varierande jobb med mycket eget ansvar? Trivs du med att arbeta praktiskt, tekniskt – och gärna på vägarna? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om företaget Kardex är en global marknadsledare inom automatiserade lager lösningar. Deras system effektiviserar lagerhantering hos kunder över hela världen. I Sverige är dom ett erfaret serviceteam från Kristianstad i söder till Gävle i norr – och nu vill dom växa ytterligare. Deras produkter är utformade för att öka produktiviteten, optimera lagringsutrymme och förbättra effektiviteten hos deras kunder. Kardex erbjuder kunder alltifrån enskilda lagerautomater till stora system, integrerade mot t ex robotar och transportörer. Om tjänsten Kardex söker en servicetekniker till deras svenska serviceteam, med utgångspunkt från Linköping med omnejd. Du kommer att arbeta med service och support av deras lagerautomater ute hos kund, vilket innebär att du kommer att resa mycket inom Sverige – med hotellövernattningar som en naturlig del av tjänsten. Hos dom arbetar du både självständigt och i nära samarbete med kollegor över hela landet. Underhåll, felsökning och reparationer Nyinstallationer och flyttar av våra automatiserade lagerlösningar Kundkontakt och teknisk support Du utgår hemifrån och bör bo i eller runt Linköping för att snabbt kunna vara på plats hos kund vid behov. Du kommer vara på resande fot cirka 1 vecka per månad Vi söker dig som Du är tekniskt nyfiken, självgående och trivs med att ta ansvar. Det är meriterande om du har erfarenhet från industrin, särskilt inom hissar. Du har ett naturligt service tänk och uppskattar en roll där kundkontakt är en central del. Då tjänsten innebär en del fysiskt arbete ser vi gärna att du är i god fysisk form. Erfarenhet inom servicetekniker/ hisstekniker / hissmontör B-körkort God fysik (tunga lyft förekommer) God datavana och grundläggande förståelse för nätverkskommunikation Svenska och engelska i tal och skrift  Meriterande Truckkort / saxliftkort Erfarenhet av arbete på höjd Kunskap om PLC-styrningar Bakgrund inom industriservice Erfarenhet från kundnära tekniska roller Intresse för logistik och automation Övrigt Kardex erbjuder dig ett fritt och omväxlande arbete där du får stort eget ansvar och möjlighet att växa i din roll. Hos dom blir du en del av en global och växande organisation med goda utvecklingsmöjligheter. Du får tillgång till servicebil/förmånsbil, dator och telefon, och dom lägger stor vikt vid att skapa en trevlig, informell och stöttande arbetsmiljö där du trivs och kan göra skillnad. Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Kardex med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Lönespecialist - Stockholm
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Löne- och personaladministratörer

Lönespecialist – Projektintensiv miljö med utvecklingsmöjligheter Vill du arbeta i en föränderlig och dynamisk miljö där du får ta stort eget ansvar och bidra med din kompetens inom lön och ekonomi? Vi söker nu en erfaren och självständig Lönespecialist till ett växande bolag inom samhällsutveckling och infrastruktur. Tjänsten är placerad i Stockholm (Hägersten), med möjlighet till visst arbete ute i projektmiljö. Om rollen Som Lönespecialist kommer du att ansvara för hela löneprocessen från ax till limpa i en projektstyrd verksamhet. Du arbetar självständigt med löneberedning, rapportering och hantering av både manuella och automatiserade löner. Rollen innebär även ett nära samarbete med ekonomi- och HR-funktioner, samt extern rapportering till olika myndigheter och aktörer. Du får en nyckelroll i att säkerställa att lönehanteringen håller hög kvalitet och följer gällande lagar, avtal och praxis – samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i ett bolag där det händer mycket. Arbetsuppgifter inkluderar Lönekörning i AGDA PS, inklusive hantering av manuella löner Rapportering till: FORA, AGI, Bygglösen, Kronofogden, Collectum, fackförbund Statistikrapportering till: SCB och Svenskt Näringsliv Administration kring AFA, Försäkringskassan, arbetsgivarintyg, förmånsbilar (Autoplan), samt löneutbetalningar till utlandet Aktivt deltagande i förbättringsarbete kring rutiner och system Kvalifikationer Krav Ekonomisk utbildning eller motsvarande lång erfarenhet inom lön/ekonomi Goda kunskaper i AGDA PS Tidigare erfarenhet av att arbeta i en projektstyrd organisation God förståelse för ekonomiska samband kopplat till lön Meriterande Erfarenhet av tidredovisningssystemet NEXT Systemintresse och vilja att arbeta med digitalisering och förbättring av löneprocesser Personliga egenskaper Vi söker dig som är nyfiken, drivande och trivs med att ta ansvar. Du har en stark egen motor, är självgående och tycker om att jobba mot deadlines. Rollen passar dig som är flexibel, social och tycker om att arbeta i en verksamhet i förändring. Du gillar struktur men är inte rädd för att tänka nytt. Övrig information: Placering: Stockholm (Hägersten), med möjlighet att arbeta en dag i veckan på plats i projekt. Startdatum snarast! Är du redo för nästa steg i din karriär inom lön? Välkommen med din ansökan!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Elektriker för tunga fordon

Vi söker nu en elektriker för tunga fordon till spännande uppdrag i Uppsala! Om tjänsten Du kommer att arbeta med montering och installation av elsystem i specialanpassade lastbilspåbyggnader. I rollen ingår även felsökning, reparation och nyinstallation av elektriska komponenter. Du blir en viktig del av produktionsteamet och bidrar till att säkerställa hög standard i både funktion och säkerhet. Vi söker dig som har: Erfarenhet av fordonselektronik och felsökning Förmåga att läsa och tolka elscheman Gymnasieutbildning inom el, fordonsteknik eller motsvarande (meriterande) Erfarenhet av arbete med tunga fordon eller påbyggnationer (meriterande) Förmåga att arbeta både självständigt och i team Personliga egenskaper Du är noggrann, lösningsorienterad och har ett starkt kvalitetstänk. Du kommunicerar väl på svenska, både muntligt och skriftligt. Som person är du driven, ansvarstagande och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete med kollegor är en central del av arbetet. Övrigt I denna process samarbetar företaget i fråga och Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elliot Sahlstrand på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Kundsupport inom mat!

Sälj orienterad sericestjärna till spännande bolag inom matbranchen! Brinner du för att hjälpa kunder och leverera förstklassig service? Vi söker nu en engagerad kundsupport till vårt team, där du får arbeta med support och handläggning i nära kontakt med våra kunder. Fokus kommer att ligga på merförsäljning! Om tjänsten:  Vi söker för kunds räkning en kundsupportmedarbetare. Du kommer du att ingå i ett dynamiskt team på cirka tio personer där vi arbetar tillsammans för att ge bästa möjliga upplevelse till våra svenska kunder. Du kommer att ringa ut till befintliga kunder och jobba aktivt med merförsäljning. Arbetsplatsen genomsyras av unga, positiva samt drivna personer och ni kommer att sitta i ett gemensamt öppet landskap. Dina arbetsuppgifter består av att hantera inkommande samtal samt ringa ut till befintliga kunder. Utöver kundservicedelen genomför du olika administrativa uppgifter. Du kommer arbeta med att ge service och vara ansiktet utåt till våra kunder. Du kommer att jobba måndag -fredag 08-17 med kontor i Sundbyberg! Vi söker dig som:  Talar och skriver svenska flytande.  Har erfarenhet av något serviceyrke.  Eftergymnasial är meriterande men inte ett krav.  Erfarenhet från sälj/kundtjänst är ett plus, men inget krav.  Är positiv, engagerad och har ett naturligt sinne för service.  Allmänt kontorsarbete och stöd till övrig administration Övrigt:  Vi går igenom ansökningar löpande så vi ser gärna att ni skickar in er ansökan omgående. Du söker med CV och ett kort personligt brev om varför du passar för tjänsten. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir på [email protected]

21 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Mötesbokare inom SEO

Vi söker mötesbokare inom SEO! Om tjänsten: Som Mötesbokare hos vår kund kommer du att spela en central roll i att skapa nya affärsmöjligheter genom att boka kvalificerade möten för säljteamet. Dina kunder kommer att vara små och medelstora företag, allt från juristbyråer och mäklare till rekryteringsföretag och hantverksfirmor. Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att identifiera och kontakta potentiella kunder, presentera våra tjänster och boka möten för Account Managers. Du arbetar med färdiga listor med kvalificerade leads och använder CRM-system och andra digitala verktyg för att effektivisera ditt arbete. Ett exempel på en kund kan vara en advokatbyrå som vill ranka högt på Google när deras potentiella kunder söker efter ”advokatbyrå Lund”, eller en rörmokare som vill synas vid sökningar som ”rörmokare Borås”. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med proaktiv och uppsökande kontakt, exempelvis i en roll som mötesbokare eller telefonförsäljare. Har god kommunikationsförmåga och kan anpassa dig efter olika typer av kunder. Är strukturerad och har vana att arbeta med CRM-system eller liknande verktyg. Har en positiv och målmedveten inställning och drivs av att uppnå resultat. Är tävlingsinriktad och har en förmåga att hålla uppe tempot i ditt arbete. Vi erbjuder dig: En viktig roll i ett snabbt växande affärsområde. Möjligheten att utvecklas och ta steget vidare till andra roller inom företaget. Stöd och verktyg för att lyckas i din roll. En arbetsmiljö där dina insatser uppmärksammas och belönas. Frihet under ansvar och möjlighet att påverka din egen utveckling. Övrigt: Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]

21 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025