Jobba som försäkringssäljare hos Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu dig som vill fortsätta jobba med försäljning och utvecklas inom försäkringar. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att genom utgående samtal kontakta befintliga kunder för att förmedla Lendos försäkringsprodukter.  Om tjänsten I rollen som försäkringssäljare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med försäkringsskydd. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du behöver förstå varje kunds unika behov och lyfta fram försäkringarnas värde på ett tryggt och tydligt sätt. Optimera konverteringsgraden genom att matcha rätt produkt och rätt behov. Som försäkringssäljare kommer du driva utgående samtal för att identifiera och maximera affärsmöjligheter.  Din profil:   Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Customer Services Representative på deltid till HoistSpar
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående!  Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare! Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.  Dina arbetsuppgifter Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning  Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen Samarbeta med andra funktioner internt Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.   Din profil Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen  Är serviceminded, positiv och noggrann Du är intresserad av data och system Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera  Du har erfarenhet av kundservice  Flytande i tal och skrift på svenska och engelska  Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt.  Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

59 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem. Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider. Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral Är social och vill arbeta med kundbemötande Trivs med att arbeta i team Har en fullständig gymnasieexamen Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter Bli en del av ett stort sammansvetsat team Heltidsanställning måndag till fredag Anställningen är hos Teleperformance PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass.  Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

63 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Teknisk supportmedarbetare till Verifone
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor? I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan!  Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifones tekniska supportteam och hjälper deras kunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i deras ärendesystem (JIRA). Din profil  Det här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifones system och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifone kontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice  Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher med höga kundvolymer och transaktioner  Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig  Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfte Verifone erbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Dom är ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att variera mellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad.  Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Säljande lånehandläggare till Lendo - varma kunder
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo.  Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidare erbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning.  Din profil:   Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Säljande Handläggare till Team Retain på Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder. Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunder att få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för bo, privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett team på 4 personer och rapportera till avdelningens teamleader.  Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa privatlånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil:   För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare, vi vill att du bidrar med din härliga energi.  Gymnasieexamen  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Erfarenhet av arbete via telefon  God dator- och systemvana  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans  Hybridarbete  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm med möjlighet till hybrid-arbete 2-3 dagar i veckan. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem. Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider. Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral Är social och vill arbeta med kundbemötande Trivs med att arbeta i team Har en fullständig gymnasieexamen Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter Bli en del av ett stort sammansvetsat team Heltidsanställning måndag till fredag Anställningen är hos Teleperformance PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass.  Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

73 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Säljande Handläggare till Team Retain på Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder. Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunder att få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för bo, privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett team på 4 personer och rapportera till avdelningens teamleader.  Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa privatlånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil:   För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare, vi vill att du bidrar med din härliga energi.  Gymnasieexamen  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Erfarenhet av arbete via telefon  God dator- och systemvana  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans  Hybridarbete  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm med möjlighet till hybrid-arbete 2-3 dagar i veckan. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025