Lediga jobb i Sandviken
Sök totalt 131 lediga jobb i Sandviken
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi ser gärna kvinnliga sökande för tjänsten, men stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en 23-årig tjej i Järbo har goda kunskaper i svenska har körkort och tillgång till egen bil kan arbeta i hushåll där det finns katt är rökfri har god fysik Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Vi söker två personliga assistenter till ett varsitt sommarvikariat. Tjänst 1: har en tjänstgöringsgrad på 80% och vikariatet är mellan den 08-07-2025 till och med den 10-08-2025. Arbetspassen kommer vara varierande mellan vardagar och helger och arbetstiderna är enbart under dagtid. Tjänst 2: har en tjänstgöringsgrad på 80% och vikariatet är mellan den 30-6-2025 till och med den 09-08-2025. Arbetspassen kommer vara varierande mellan vardagar och helger och arbetstiderna är främst under dagtid, men har enstaka nätter (aktiv tid) i schemat. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse, men du bör kunna vara tillgänglig innan vikariatets startdatum för introduktion. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Elin Hjerén [email protected]
På Sandvikens gymnasieskola gör vi varandra bättre! Vi arbetar med ett systematiskt kvalitetsarbete med höga förväntningar på alla. Du som medarbetare har en nyckelroll. Med kompetens och engagemang arbetar vi tillsammans för att varje elev ska nå sina mål och känna trygghet och glädje i skolan. Sandvikens kommun har en lång tradition av satsning på IT och varje elev har sin egen dator. Vi ser digital kompetens som ett redskap för skapande, kommunikation och samarbete. Hos oss får du som medarbetare tillgång till: - egen arbetsdator - digital lärplattform - digitala stödsystem för systematiskt kvalitetsarbete - möjlighet till semesterväxling till fler semesterdagar (vid semestertjänst) - friskvårdsbidrag - Pulsen, en av Sveriges bästa personalföreningar Dessutom får du ta del av ett strukturerat förvaltningsgemensamt värdegrundsarbete och du får arbeta i en lagom stor kommun där du är delaktig i besluten. Bessemerskolan har ca 1000 elever fördelade på 12 program. Skolan är ett riksidrottsgymnasium inom orientering och två nationellt godkända idrottsutbildningar inom innebandy och bandy. Våra utbildningar är samlade i fina och ändamålsenliga lokaler och det finns ett stort och modernt skolbibliotek. Du har nära till bussar och promenadavstånd till centrum. Vi söker dig som vill arbeta på en skola som är mitt i ett spännande utvecklingsarbete, där undervisningen är i fokus. ARBETSUPPGIFTER Vill du jobba på en av Sveriges bästa industriprogram? Vi söker nu en lärare i skärande bearbetning och CAD med goda yrkeskunskaper och ett starkt intresse att jobba med morgondagens medarbetare inom industrin. Vi förväntar oss att du tycker om att arbeta i team, är flexibel, lyhörd och har ett starkt driv och intresse för skärande bearbetning och CAD. Förutom din pedagogiska sida måste du vara strukturerad och noggrann gällande planering och undervisning, och helst förtrogen med digitala, relevanta plattformar. Utöver det ser vi gärna att du har en mångårig erfarenhet inom branschen och är väl förtrogen med regionens lokala företag som är relevanta för programmet. I tjänsten ingår ett lärlingsansvar för elever såväl som undervisning på plats i skolan. Vi förutsätter att du vill studera till yrkeslärare om du saknar yrkeslärarexamen. KVALIFIKATIONER Skärande bearbetning och CAD Flerårig branscherfarenhet. Meriterande: Erfarenhet från arbetsledande position. Goda kunskaper i svenska språket, både muntligt och skriftligt. Stort vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och din erfarenhet. Intervjuer sker fortlöpande under annonstiden. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Där hittar du även kontaktuppgifter till vår inflyttarlots som kan hjälpa dig med olika kontakter och ge dig tips inför ditt val av bostad. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb
Trivs du i en varierande arbetsroll där du får jobba både operativt och strategiskt? Brinner du för frågor inom ledarskap och medarbetarskap och får energi av att driva och koordinera aktiviteter för utveckling? Då kan vi ha jobbet för dig - Vi söker nu en HR-strateg inom ledarskap och medarbetarskap till vår personalenhet. Kom och bli en del av oss – Tillsammans gör vi varandra bättre! Personalenheten är en central HR-funktion inom Kommunstyrelseförvaltningen som har i uppdrag att samordna och driva utveckling inom kommunens alla HR-processer. Vi arbetar nära kommunens verksamheter och utgår alltid från helhetssyn, samverkan och dialog. Vårt uppdrag är brett från att vi arbetar för att skapa förutsättningar för en god arbetsgivarpolitik som stärker kommunens arbetsgivarvarumärke och som ger oss en möjlighet att attrahera, rekrytera, utveckla och behålla personal till att vi jobbar strategiskt med riktlinjer och rutiner, råd, stöd och omvärldsbevakning. Vi ansvarar även för att utarbeta former för samverkan och dialog med arbetstagarorganisationerna samt erbjuder chefs- och ledarskapsutbildningar. En del av Sandvikens kommuns vision är att göra varandra bättre - Vi tror på öppenhet, delaktighet och respekt. Hos oss är det viktigt att du får möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt, att det är balans mellan arbete och fritid och att vi har roligt tillsammans. Det ger i sin tur en framgångsrik och utvecklande kommun. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner • semesterväxling • årsarbetstid • friskvårdsbidrag • hälsofrämjande aktiviteter • extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år • personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Sandvikens kommun har beslutat om ett tydligt fokus på att vidareutveckla verksamheten ur ett ledarskaps- och medarbetarskapsperspektiv. Vi söker nu en HR-strateg som vill driva och koordinera aktiviteter som är kopplade främst till ledarskap, chefskap och medarbetarskap. Här kommer du att bli en viktig pusselbit för att få ihop alla delar och driva förändring mot vår kulturresa helhetssyn, samverkan och dialog. Som specialist inom ledarskap och medarbetarskap fungerar du som en kunskapsresurs mot övriga delar av kommunen. Du förväntas utveckla, administrera och i vissa fall även leda ledarskaps- och chefsutbildningar. Du intresserar dig av, och är kunnig inom, chefs-, ledar- och gärna grupputveckling. Personalenheten har flera åtaganden som vi ansvarar för tillsammans där du förväntas bidra i våra gemensamma arbetsuppgifter, så som kompetensförsörjning, arbetsmiljö eller arbetsrätt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en för tjänsten relevant akademisk utbildning inom exempelvis personalvetenskap eller beteendevetenskap med inriktning ledarskap alternativt annan utbildning och/eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har flera års aktuell erfarenhet av ledarutveckling på en strategisk nivå samt tillhörande erfarenhet av att utveckla, planera och genomföra ledarskapsprogram. Vi ser gärna att du har arbetat inom en politiskt styrd organisation och att du har ett genuint samhällsintresse. Hos oss kommer du att bli en viktig del i att coacha, inspirera och stötta organisationens ledare i sin individuella ledarutveckling. För att få bästa förutsättningar för att lyckas i ditt arbete så anser vi följande vara meriterande för tjänsten: • Certifierad coach • Förändringsledning • Erfarenhet av eget ledarskap/chefskap • Kompetensförsörjning chefer • Bred kunskap inom HR-området Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och för att lyckas i rollen krävs bland annat god kommunikationsförmåga, viljan att dela och bygga kunskap med andra samt förmåga att självgående ta ansvar för sina arbetsuppgifter. Då en stor del av rollen bygger på kontakter med såväl externa parter som interna funktioner så söker vi dig som är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du har en fallenhet för muntlig kommunikation där du talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten samt små och stora grupper. Vi söker dig som förstår din roll samtidigt som du ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Du förväntas erbjuda och engagera verksamheterna att vidareutvecklas genom ett dagligt ledarskapsfokusoch behöver därmed besitta förmågan att självgående strukturera ditt angreppssätt och driva dina processer vidare. Vidare så förutsätter vi att du är trygg, stabil, har god självinsikt och inger förtroende. Att du besitter förmågan att se relationer i sitt rätta perspektiv, skilja på det personliga och professionella och förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Som HR-strateg kommer du att fungera som en kunskapsresurs mot övriga delar i organisationen och behöver därav förstå de fackmässiga aspekterna av arbetet särskilt bra. Vi ser även att du är nyfiken och intresserad och underhåller din specialistkunskap kontinuerligt. Intervjuer för tjänsten är planerade under veckorna 20-22. Ansök nu och bli en del av vårt team! Tillsammans driver vi utveckling inom kommunens HR-processer. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Vill du veta hur det är att bo, leva och verka i Sandvikens kommun? Kanske du funderar på att flytta till Sandviken? Vi har samlat information speciellt för dig på våra sidor "Hello Sandviken" under sandviken.se. Där hittar du även kontaktuppgifter till vår inflyttarlots som kan hjälpa dig med olika kontakter och ge dig tips inför ditt val av bostad. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vi dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb
Hej alla hungriga säljare där ute! Vi söker efter dig med egen drivkraft och en positiv inställning för att ansluta till vårt vinnande team. Vårt företag har funnits sedan 1992 och har alltid varit en ledande kraft på marknaden. Vi utbildar våra säljare från grunden, så ingen tidigare erfarenhet behövs. Vi tror att viljan att lyckas är allt du behöver för att bli en toppsäljare, och vi kommer att förse dig med alla verktyg och resurser som krävs för att du ska nå ditt fulla potential. 🙌 Våra tävlingar är legendariska, med priser som sträcker sig från VIP-resor till extra bonusar. Vi drivs av att se våra säljare ta sig till nya höjder och vi belönar hårt arbete och framgång. 💰 Vi är också ett miljövänligt företag, och vi tar vår planet på allvar. Våra produkter är alla miljövänliga och vi strävar efter att minska vår påverkan på miljön. ♻️ Vi söker personer som brinner för försäljning och som har den självsäkerhet och beslutsamhet som krävs för att bli en toppsäljare. Om du har drivet att nå framgång och om du inte är rädd för en utmaning, så är du precis den typen av person som vi söker. 🧐 Så om du är redo att ta ditt säljande till nästa nivå och ansluta till vårt vinnande team, ansök nu! Vi letar efter dig. Lön, bonusar och förmåner Du har en garantilön på 24 500 kr i månaden när du jobbar heltid. Utöver detta har du provision på allt du säljer. Provisionen ökar hela tiden beroende på prestation och det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna på en månad, men du har alltid din grundtrygghet att falla tillbaka på. För att du som anställd ska känna extra trygghet omfattas du av både trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Du har körkort, tillgång till bil och kan börja omgående. Inom säljbranschen går ansökningsprocesserna snabbt. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Ett par röster om jobbet: "Jag har aldrig jobbat med försäljning tidigare och ändå har jag på bara några månader blivit företagets säljledare. Flexibiliteten i arbetstiderna gör att jag kan kombinera jobbet med mitt stora hästintresse.” – Minna, 21 år ”Det här är det bäst betalda jobb jag haft med mest fritid. Jag är inne på mitt femte år i företaget och trivs så bra att jag även rekryterat in min respektive. Jag har en mycket god lön och mitt enda fokus är att alltid vinna företagsresorna. – Robin, 44 år Om Produkten Produkten vi marknadsför tillverkas för hand i Tyskland med hög kvalitet och miljön i åtanke. Maskinen har lång livslängd, unika garantier, är 100% återvinningsbar och har en mängd olika funktioner och användningsområden. Produkten är designad av Christoph Böhler från B/F Design, Nürnberg, Tyskland. Mr Böhler är en berömd designer inom bilindustrin, där han bland annat designat för Audi och Bugatti. Han har även designat produkter åt Timberland, Zeiss, etc. Välkommen in med din ansökan! Säljare, flexibelt schema, garantilön, hög provision, tävlingar, miljövänligt
Vi på TopWork söker chaufförer för sommaruppdrag hos kund i Ockelbo! Vill du spendera sommaren bakom ratten och få värdefull erfarenhet inom transportbranschen? Vi söker nu CE- och C-chaufförer till vår kund i Ockelbo för sommarvikariat. Om jobbet Som lastbilschaufför kommer du att köra och hantera transporter enligt planerade rutter. Du ser till att godset levereras säkert och effektivt, samtidigt som du håller en hög servicenivå. Upplärning sker i slutet av maj, och vikariaten sträcker sig till augusti/september. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som vill samla mer erfarenhet inom yrket. Många som börjat som sommarvikarier har senare fått chansen att komma tillbaka vid behov, exempelvis för framtida vikariat eller anställningar. Vi söker dig som: Har C- eller CE-körkort Har giltigt YKB och digitalt färdskrivarkort Är serviceinriktad, noggrann och trivs med att arbeta självständigt Är flexibel och kan arbeta under sommarmånaderna Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss. Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten är ett sommarvikariat via oss på TopWork .Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Inom Alleima Tube finns Produktionsenheten Nuclear som utvecklar och tillverkar sömlösa rör och andra långa produkter av avancerat rostfritt stål och speciallegeringar som främst används inom kundsegmenten industri, kemisk och petrokemisk industri, olja och gas, gruv- och anläggning, kraftproduktion och transport. Erbjudandet omfattar även produkter och lösningar till det växande Vätgas och förnybar energi segmentet. Just nu söker vi en Operatör till Rörverk 2012 och vi är nyfikna på dig! Din roll Som operatör på Rörverk 2012 ingår du i ett team där du i huvudsak arbetar med bearbetning av rör i flödet bockning och packning. Skiftformen varierar och kan förändras vid behov men är i nuläget 2-skift kontinuerligt. Vi erbjuder dig såklart internutbildning för de specifika arbetsuppgifter som finns i vår verksamhet. Din Profil Vi söker dig som har en verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet. Viktigast av allt är viljan att lära sig och bli en i gänget. Traverskort och Heta Arbeten är meriterande. Då rollen kan vara fysiskt krävande ställer det krav på normalgod fysik. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet som karaktäriseras av en öppen och flexibel inställning med god samarbetsförmåga. Du tar gärna initiativ och har ett intresse för att identifiera och lösa problem. Då vi är ett team som strävar efter ständiga förbättringar som bidrar till att utveckla verksamheten, ser vi gärna att du som person är noggrann och ansvarstagande. Vad du kan förvänta dig av oss På Alleima är vi övertygade om att mångfald och inkludering leder till en bättre arbetsplats för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Vi bryr oss: Vi är stolta över det vi gör. Vi bryr oss om våra kunder, våra medarbetare, miljön, de samhällen där vi verkar och den framtid vi delar. Vi levererar: Vi levererar på våra åtaganden, med ett lösningsorienterat tankesätt gör vi det möjligt för våra kunder att vara deras allra bästa: Mer effektiva, lönsamma och hållbara. Vi utvecklas: Vi utvecklas ständigt. Tillsammans tar vi ledningen för att främja material, ambitioner, industrier, oss själva – och samhällen till det bättre. Övrig information För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta: Per Hammas, ansvarig rekryterare, +46 79-098 49 50 För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Mathias Sparring, rekryterande chef, 070-616 92 35 Fackliga kontaktpersoner: Tapio Hietala, IF Metall, 070-616 36 14 Välkommen med din ansökan senast 2025-05-04. På Alleima är vårt uppdrag mycket mer än att leverera högkvalitativa produkter, teknologi och processer – genom samarbete utvecklar vi de bästa lösningarna efter våra kunders behov och att det är så vi uppnår våra affärsmål är bästa sättet att beskriva vårt dagliga arbete. Med nyfikna medarbetare och säkerheten som vår första prioritet, skapar vi en arbetsmiljö där Du kan utvecklas både som person och i ditt arbete. Med en tydlig riktning för vår resa, där vi nyttjar vår position som teknologiledare, progressiv affärspartner och där vi är drivande vad gäller hållbarhet, syftar vi till att bli ett ännu starkare bolag inom vår industri. Är Du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Följ med på vår resa! www.alleima.com
Bli barn- och ungdomsinstruktör hos Nordic Wellness XX! Brinner du för att inspirera barn till rörelseglädje? Älskar du att leka, leda och skapa trygghet i grupp? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team av barn- och ungdomsinstruktörer i Sandviken! Om Nordic Wellness Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 350 klubbar och närmare 500 000 medlemmar. Hos oss möts människor i alla åldrar – för att träna, växa och må bra tillsammans. Vi tror på att träning ska vara kul, tillgänglig och något man längtar efter – även som barn. Därför har vi skapat ett inspirerande kursupplägg inom barngympa som bygger på våra värdeord: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som barn- och ungdomsinstruktör leder du rörelseklasser för barn i olika åldrar på helgerna. Du är den som sätter tonen i gruppen – med glädje, engagemang och trygghet. Klasserna hålls i kursformat under ca 14 veckor per termin (höst/vår), inklusive prova-på-tillfällen och avslutande show. Du håller vanligtvis i 1–3 klasser per helg, beroende på klubbens behov. Vi söker dig som: Har energi, inlevelse och ett stort hjärta för barn Kan leda en grupp med värme, fantasi och lekfullhet Förstår att rörelseglädje är viktigare än perfekt teknik Gärna har erfarenhet av att arbeta med barn (men det är inget krav) Är ansvarstagande, kommunikativ och trygg i dig själv Vi erbjuder: Utbildning inför kursstart – du behöver inte kunna allt från början Ett roligt och meningsfullt extrajobb med utrymme att utvecklas Ett team där vi lyfter varandra – både på och utanför golvet En arbetsmiljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER Plats: Nordic Wellness, XX Arbetstid: Helger, 1–3 klasser per helg Period: Ca 14 veckor per termin (höst/vår) Rekryteringsprocess: Bakgrundskontroll ingår enligt vår policy Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande – vänta inte! Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig in i vårt team!
Arbetsbeskrivning Är du en strukturerad, analytisk och lösningsorienterad person som älskar att jobba med data och processer? Då har vi den perfekta utmaningen för dig! Vi söker nu till förmån för vår kund, en driven Administratör i Masterdata till teamet inom Indirekt Inköp. I rollen som Administratör i Masterdata kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa kvalitet och effektivitet i vår kunds masterdatahantering. Du kommer att ansvara för att sätta standarder, optimera processer och utveckla IT-lösningar som driver verksamheten framåt. Du kommer att arbeta både självständigt och i team, och din förmåga att samarbeta och ta initiativ kommer att vara avgörande. Vi söker dig som har god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Du är lösningsorienterad, analytisk och har ett intresse för att förstå hur processer hänger ihop. Du är en god kommunikatör i både tal och skrift på svenska och engelska, och du har mycket goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av ERP-system och masterdatahantering inom tillverkningsindustrin är meriterande. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Du ansöker på www.randstad.se senast 2025-05-09. Ansök gärna redan idag då vi tillsätter löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Amanda Lindström [email protected] / 070 32 81 977. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Sätta och upprätthålla standarder för masterdataparametrar i systemen Säkerställa korrekt masterdata för befintligt och nytt material Utveckla och implementera effektiva processer och rutiner Synkronisera masterdata mellan olika system Utveckla IT-lösningar för att effektivisera arbetet Ge support och instruktioner till kollegor Deltaga i projekt och problemlösning Kvalifikationer Som minst en avslutad gymnasieexamen Mycket goda kunskaper inom excell Erfarenhet av ERP-system och masterdatahantering inom tillverkningsindustrin är meriterande Tala och skriva obehindrat på både svenska och engelska Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vill du hjälpa till att serva våra industrikunder i sommar? Ett sommarjobb hos oss är en möjlighet för dig som vill få bra erfarenheter och samtidigt bidra till att stärka svensk industri. Vi söker dig som är en lagspelare, gillar högt tempo och som vill vara en del av ett spännande och växande bolag. Efter sommaren finns chanser att fortsätta din utveckling hos oss på Enerco! Enerco har vuxit stadigt sedan starten 2015. Idag är vi närmare 1000 medarbetare på 24 orter med verksamhet inom affärsområdena industriell utveckling, mekaniskt underhåll, verkstäder, industrirengöring och industriella projekt. Nu söker vi sommarjobbare till vår saneringsverksamhet i Sandviken. Arbetsuppgifter Som industrisanerare blir du en viktig del av vårt team som servar industrin under sommarens industristopp. Arbetet handlar om att hålla maskiner och utrustning i toppskick för att produktionen ska rulla smidigt. Du får möjlighet att prova på flera olika uppgifter, exempelvis: Sanering av maskiner och lokaler för att säkerställa ren och effektiv drift. Hantering av farligt avfall, där du samarbetar med sugbilschaufförer som transporterar avfallet på ett säkert sätt. Arbete på hög höjd och i slutna utrymmen, med rätt utrustning och säkerhet i fokus. Kvalifikationer och egenskaper Vi letar nu efter dig med rätt attityd och inställning. Som sanerare behöver du uppskatta att jobba i en verksamhet som har ett högt tempo och är fysiskt krävande. Vi söker dig som är i god fysisk kondition, är positiv och trivs med ett varierande arbete. B körkort är meriterande. Vi har behov inom fler olika områden: Chaufförer med C-kort och YKB Saneringstekniker Värderingar På Enerco är säkerhet, kvalitet, innovation och samverkan våra ledord. Vi arbetar aktivt för att skapa en trygg och inkluderande arbetsmiljö där vi ständigt utvecklas tillsammans. Mångfald är en styrka, och vi välkomnar sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Arbetsperiod – industristopp Vår största bemanning behövs under veckorna 29-32 men det kan även finnas möjlighet att börja arbeta tidigare. Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Observera att vi endast tar emot ansökningar via länken i annonsen. Ansökningar via e-post eller brev behandlas ej. Välkommen till Enerco – där du får chansen att bidra till svensk industri och utveckla både dig själv och din kompetens! Ansökan I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Så sök tjänsten redan idag! Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontaktar du ansvarig HR Business Partner, Rebecca Granath, [email protected]. Välkommen med din ansökan! Viktigt! Se till att kontrollera dina spaminställningar så att våra svarsmail inte hamnar i skräpposten och i vissa fall inte kan levereras. Vi kommer att kommunicera via mail under rekryteringsprocessen, och vi vill vara säkra på att våra meddelanden når dig i tid.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidat. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 131 jobb