Lediga jobb i Sandviken

Sök totalt 145 lediga jobb i Sandviken

Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vill du arbeta som personlig assistent i Sandviken under sommaren?

Söker du världens roligaste sommarjobb? Vi på Humana söker just nu flera nya personliga assistenter i Gävle som vill jobba under sommaren 2024!  Om tjänsten  I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kunden med allt som uppstår i dennes vardag. Det är kundens individuella behov som styr arbetsdagen och arbetet kan till exempel vara hjälp vid förflyttning, personlig hygien, träning och kommunikation samt vardagssysslor och aktiviteter utanför hemmet.  För att trivas som personlig assistent är det viktigt att det finns bra personkemi mellan assistenten och kunden. Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut. Under rekryteringsprocessen kommer vi därför ta reda på mer om dig och vem du är för att ha möjlighet att hitta en ömsesidig matchning mellan dig och kund. Du kommer under rekryteringsprocessen bli informerad hos vilken/vilka kunder du kommer arbeta hos och hur arbetsrutinerna ser ut där.   Alla våra assistenter får introduktion i yrket och hos den kunden de ska jobba hos.   Vem är du?  Vi söker dig som är bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang, som är van vid att ta ett stort ansvar och anpassar dig efter nya situationer. Det är inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent, men har du erfarenhet inom vård eller assistans är det meriterande.    Arbetstid och tjänstgöringsgrad  Som sommarvikarie kommer du arbeta på schema hos någon eller några av våra kunder. Arbetstiderna varierar efter varje kunds behov, men det är ofta varierande dag, kväll, natt, vardag och helg. Vi matchar din tillgänglighet med kundens behov och sätter där efter upp ett schema. Beskriv gärna eventuella önskemål om arbetstider i din ansökan. Anställningsformen timanställning tillämpas.  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.  Vad händer nu?  Under rekryteringsprocessen informeras du om vilken/vilka kunder du är aktuell hos och hur arbetsrutinerna ser ut mer specifikt. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Din ansökan kommer läsas av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  Vikariepool  Är du intresserad av ett extrajobb redan nu så finns det stora möjligheter att vara anställd i vår vikariepool.  Att vara en del av vår vikariepool innebär att du är anställd som vikarie hos oss och kommer få möjlighet att arbeta hos våra kunder vid bemanningar, till exempel när ordinarie personal är sjuk eller ledig. Vi har alltid behov av bra vikarier så vill du även efter sommaren ha extrajobb så är vikariepoolen en bra möjlighet.    Att tänka på inför din ansökan  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.   Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning//  Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
CE-chaufförer sökes för sommaruppdrag

TopWork söker nu ansvarsfulla chaufförer till kund i Ockelbo!   Vi söker nu chaufförer som vill bredda sin kompetens under sommaren hos vår kund belägen i Ockelbo. Vi söker dig som är punktlig och trivs med att arbeta i ett högt tempo med god servicekänsla! Du kommer att arbeta med distribution inom Gästrikland och angränsande län. Arbetet kan vara förlagt under veckans alla dagar, vi ser därför att du som söker är flexibel när det kommer till arbetstider. Arbetet är ett sommarvikariat som kommer vara från vecka 21 till vecka 34. Vi ser att du är: Ansvarsfull Punktlig Intresserad av att utvecklas Formella krav: CE- behörighet Giltigt YKB Digitalt förarkort Behärska det svenska språket i tal och skrift Låter detta som din nästa möjlighet att utvecklas som chaufför? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden gått ut.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Produktionstekniker

Alleima och PU Cold söker en driven medarbetare till vår tjänst som Produktionstekniker mot Line/midja. Som Produktionstekniker inom PU Cold kommer du vara en del av produktionen och flödeschefens förlängda arm ute i produktionen. Där vi vill att du ska säkerställa effektiva flöden och verksamhetsprocesser inom enheten. Är du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Tveka inte på att skicka in din ansökan! Din roll Som produktionstekniker inom Line/midja kommer du att vara en nyckelperson i vår produktionsprocess och ansvara för att säkerställa effektivitet, kvalitet och säkerhet. I denna breda roll kommer du vara ett operativt stöd till flödeschefen och se förbättringar på produktionen. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: · Utveckla och förbättra processernas flöde på Cold. · Identifiera nya arbetssätt samt skapa instruktioner för produktionen. · Driva förbättringar och ansvarar för mindre projekt för att förbättra våran maskinpark. · Vara kopplingen mellan operatörer och underhåll. Rollen är dagtid. Din Profil Vi söker dig som har en teknisk gymnasieexamen, med tidigare erfarenhet av att arbeta inom industrin och har förståelse om dess svårigheter. Du har god förmåga att analysera och hitta tekniska lösningar på problem. Du kan hantera Officepaketet och kommunicerar obehindrat i både svenska och engelska. Dina personliga egenskaper är avgörande för denna roll som kännetecknas av att du en är driven och utforskande person som kan dela dina idéer med gruppen för att komma fram med den bästa lösningen. Du vill driva förändringar som leder till förbättringar för hela organisationen och inte är rädd för att ställa frågor till de i din omgivning tillsammans med operatörerna. Vad du kan förvänta dig av oss På Alleima är vi övertygade om att mångfald och inkludering leder till en bättre arbetsplats för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Vi bryr oss: Vi är stolta över det vi gör. Vi bryr oss om våra kunder, våra medarbetare, miljön, de samhällen där vi verkar och den framtid vi delar. Vi levererar: Vi levererar på våra åtaganden, med ett lösningsorienterat tänkesätt gör vi det möjligt för våra kunder att vara deras allra bästa: effektivare, lönsammare och hållbarare Vi utvecklas: Vi utvecklas ständigt. Tillsammans tar vi ledningen för att främja material, ambitioner, industrier, oss själva – och samhällen till det bättre. Övrig information För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Christpher Lövdahl, rekryterande chef, +46 70 616 46 23 För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta: Sara Kühner, ansvarig rekryterare, +46 76 495 02 40 Fackliga kontaktpersoner: Linda Lindström, IF Metall, +46 70 273 44 14 Välkommen med din ansökan senast 2024-05-19 På Alleima är vårt uppdrag mycket mer än att leverera högkvalitativa produkter, teknologi och processer – genom samarbete utvecklar vi de bästa lösningarna efter våra kunders behov som gör att vi uppnår våra affärsmässiga mål genom vårt dagliga arbete. Med nyfikna medarbetare och säkerheten som vår första prioritet, skapar vi en arbetsmiljö där Du kan utvecklas både som person och i ditt arbete. Med en tydlig riktning för vår resa, där vi nyttjar vår position som teknologiledare, progressiv affärspartner och där vi är drivande vad gäller hållbarhet, syftar vi till att bli ett ännu starkare bolag inom vår industri. Är Du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Följ med på vår resa! www.alleima.com

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Personbilssäljare

Vill du skapa långsiktiga relationer och samtidigt leverera en kundupplevelse i världsklass hos Din Bil Sandviken? Missa inte möjligheten till en utvecklande roll hos Sveriges största återförsäljare av Volkswagen och Skoda! Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår  karriärsida . Din nästa utmaning Som personbilssäljare för Volkswagen kommer du proaktivt hantera både nya och befintliga kunder oavsett om det är i bilhallen, telefon eller digitala kanaler. Du kommer att arbeta självständigt utifrån vår försäljningsprocess, från första kontakt med kund till avslutad affär. Vi värdesätter din potential och erbjuder en personlig utbildningsplan och försäljningsmål under hela anställningen. Det här utmärker dig Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av försäljning och kan uppvisa goda resultat i dina tidigare säljroller. Du är driven, engagerad och har en stark känsla för affärer samt en förmåga att självständigt organisera ditt arbete. Du har lätt för att skapa goda relationer och förstå kundens behov. Gymnasieutbildning inom handel, ekonomi eller marknadsföring Minst ett par års arbetserfarenhet av relationsskapande försäljning Goda administrativa kunskaper, datorvana samt B-körkort Uttrycka dig obehindrat i tal och skrift Om oss Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Škoda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. Din Bil är en del av Porsche Holding Salzburg GmbH och är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG. Intresserad? Skicka gärna in din ansökan redan idag då vi går igenom ansökningarna fortlöpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag 2024-05-26. För frågor kontakta rekryterande chef, Christer Sjöblom. Din Bil Sverige eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Software Asset Manager

Are you experienced in working in an agile environment and motivated to take a driving role in developing the SAM (Software Asset Management) capabilities that’s needed to fit an agile and digital shift? Sandvik Group IT is now looking for an entry level Software Asset Manager to join us. We’re on an exciting journey where we’re strengthening our team and ways of working, in order to push further forward. Does this sound interesting? We welcome you to be a part of this journey! About your job In this position, you work as an operational Software Asset Manager, while at the same time having great opportunities to contribute to the development of our SAM function. You manage and maintain our software licenses and ensure that license terms are in order. Ensuring that software maintenance, support and upgrade protection renewals are managed, handled and ordered before they expire is also part of your job. This also includes: Identifying opportunities for cost savings by optimizing software licenses. Working closely with the IT and sourcing teams to ensure software license compliance and cost optimization. Managing software license renewals, registrations and reporting within our SNOW platform. Conducting regular internal software audits to ensure compliance with license agreements. Providing training and guidance to end-users on software license compliance. Monitoring and reporting on software usage to identify areas for improvement. Hands on experience within the SNOW Platform products. The location for this job is either in Sweden, Sandviken or Stockholm, or India, Bangalore. We offer you a hybrid work solution where you can work some days from another location. About you We’re looking for someone with a bachelor’s degree in computer science or information systems, and experience within the SAM area. You have a proven track record of working in complex software asset environments in large, global and decentralized organizations with many stakeholders. You also have experience with software asset management tools, in particular SNOW, and knowledge in license auditing. Furthermore, you have experience of working in an agile environment and you’re motivated to take a driving part in developing our SAM capabilities within our agile and digital shift. Operating both locally and worldwide calls for fluency in verbal and written English. We truly value your personality! You’re open-minded and have excellent communication skills. To effectively manage our software assets, a combination of technical knowledge, business acumen, and strong stakeholder management skills is key. With your experience, strong drive and can-do attitude you play a vital part in helping us build for the future. Our culture Our role is clear – through every action, every day, we make the shift and advance the world through engineering. We believe in an inclusive, equal and open-minded culture, and we nurture our diversities to form a solid foundation for achieving great results. Add fair and rewarding benefits, as well as many different career options. Are you intrigued? Visit our website, LinkedIn or Facebook page to get to know us further. Contact information For further information about this position, please contact Hans Trostek, recruiting manager, [email protected] We have already decided on which advertising channels and marketing campaigns we wish to use, and respectfully decline any additional contacts in that matter. Union contacts – Sweden Anders Rönnqvist, Unionen, +46 (0)70 616 41 21 Göran Norell, Akademikerföreningen, +46 (0)70 616 43 78 Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)70 222 48 55 Recruitment Specialist: Lotta Amnebjer Nordqvist How to apply Send your application no later than May 12th, 2024. Click apply and include your resume and cover letter in English. Please note that we don’t accept applications by e-mail. Job ID: R0065701. As we aim for a fair recruitment process, we utilize assessment tools to safeguard objectivity. When you apply for this job, you will therefore receive an invitation via email to a personality and logic ability test. Feedback comes immediately after the test has been completed and the selection process begins after the application deadline. To learn more about our recruitment process, please visit our career site or contact HR Services at [email protected].

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Yrkeslärare administration, handel och varuhantering, Anpassad gymnasieskol

I Sandvikens anpassad skola gör vi varandra bättre! Vi arbetar med ett systematiskt kvalitetsarbete med höga förväntningar på alla. Du som medarbetare har en nyckelroll. Med kompetens och engagemang arbetar vi tillsammans för att varje elev ska nå sina mål och känna trygghet och glädje i skolan. Sandvikens kommun har en lång tradition av satsning på IT och varje elev har sin egen dator. Vi ser digital kompetens som ett redskap för skapande, kommunikation och samarbete. Hos oss får du som medarbetare tillgång till: - egen arbetsdator - digital lärplattform . digitala stödsystem för systematiskt kvalitetsarbete - möjlighet till semesterväxling till fler semesterdagar (vid semestertjänst) - friskvårdsbidrag - Pulsen, en av Sveriges bästa personalföreningar Dessutom får du ta del av ett strukturerat förvaltningsgemensamt värdegrundsarbete och du får arbeta i en lagom stor kommun där du är delaktig i besluten. Anpassad gymnasieskolas verksamhet byggs utifrån ett praktiskt pedagogiskt arbetssätt, som syftar till att skapa en tydliggörande och förutsägbar miljö med utgångspunkt i gällande styrdokument. Varje pedagog förväntas ha en helhetssyn på eleverna med syfte att utveckla deras kunskaper och färdigheter för att skapa möjligheter till ett innehållsrikt och meningsfullt liv. ARBETSUPPGIFTER Anpassad gymnasieskola söker en Yrkeslärare till programmet för administration, handel och varuhantering. Som yrkeslärare på anpassad gymnasieskola kommer du arbeta med undervisning, ha klassansvar samt ansvar för planering, genomförande och utvärdering av lektioner. I arbetsuppgifterna ingår även mentorskap och att tillsammans med dina kollegor utforma en bra, lustfylld och varierad skoldag med elevernas bästa i fokus. Du utmanar och stödjer eleverna så att de når goda studieresultat. Arbetet utförs i samarbete med elevhälsa, vårdnadshavare samt med andra aktörer utanför skolan. Vidare arbetar du som yrkeslärare på anpassad gymnasieskola med att skapa APL-platser samt handleda elever under deras praktik på externa arbetsplatser. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med examen från yrkeslärarprogrammet. Du har erfarenhet från yrket samt har arbetat med elever med intellektuell funktionsnedsättning (IF) och neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Du har förmågan att se vad som behöver prioriteras, är effektiv och använder resurserna för att på bästa sätt nå resultat. Anpassar sig till att utföra olika arbeten eller funktioner. Har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter. Kan snabbt ändra sitt synsätt och förhållningssätt. Du anpassar dig till olika situationer, och har förmågan att ändra ditt syn- och förhållningssätt. Du ser möjligheter i förändringar. Tar aktivt initiativ i sociala sammanhang, kliver fram och har lätt för att skapa nya och förtroendefulla relationer. Goda kunskaper i svenska språket, både muntligt och skriftligt. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet och din erfarenhet. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
experienced bar staff required

We are looking for an enthusiastic Bartender to provide an excellent guest drinking experience. Good Bartenders will be able to create classic and innovative drinks exceeding customers' needs and expectations. Responsibilities Prepare alcohol or non-alcohol beverages for bar and restaurant patrons Interact with customers, take orders and serve snacks and drinks Assess customers' needs and preferences and make recommendations Check customers' identification and confirm it meets legal drinking age Stay guest focused and nurture an excellent guest experience Comply with all food and beverage regulations A good level of English both spoken and written is a requirement

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
experienced waiter / waitress wanted

To succeed in this role, you should have a friendly and outgoing demeanor, excellent communication skills, and the ability to work well under pressure. Prior experience in a similar position and knowledge of food safety regulations are preferred. Join our team and contribute to creating memorable dining experiences for our patrons while upholding the reputation of our establishment. Experiment s a Wait Staff member, you will be responsible for welcoming guests, taking orders accurately, delivering orders promptly and efficiently, and addressing any customer inquiries or concerns. You will also collaborate with the kitchen staff and management team to ensure smooth operations and maintain high standards of cleanliness and service. to succeed in this role, you should have a friendly and outgoing demeanor, excellent communication skills, and the ability to work well under pressure. Prior experience in a similar position and knowledge of food safety regulations are preferred. Join our team and contribute to creating memorable dining experiences for our patrons while upholding the reputation of our establishment. A good level of english both reading and speaking is required

26 april 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Tandsköterska/receptionist till Folktandvården Sandviken

Hos Folktandvården Gävleborg hittar du en härlig känsla av att bidra till något större - här blir du en del av ett stort team med mycket stolthet och engagemang i sitt arbete! Våra medarbetare är viktiga för oss och vi strävar efter en kontinuerlig kompetensutveckling samt en bra arbetsmiljö där alla trivs. Är du utbildad tandsköterska eller i slutet av din utbildning och brinner för patientarbete? Eller har du erfarenhet av reception och administration? Skulle du beskriva dig som en engagerad och servicemedveten person? Se då hit - vi söker nu tandsköterskor till vår klinik i Sandviken varav en av tjänsterna i huvudsak kommer vara förlagd till receptionen. Folktandvården i Sandviken är centralt placerad med goda kommunikationer runt om i länet och vidare ut i landet. Vi har fina omgivningar som inbjuder till ett rikt kultur- och naturliv; med närhet till både längdskidåkning, slalom, golf, vatten mm. Vi är en stor klinik med bred kompetens och det finns goda möjligheter till egen utveckling. Vi ser gärna att du har en vilja att fördjupa din kompetens inom kliniska såväl som administrativa uppgifter. Här jobbar ett team tillsammans mot gemensamma mål - Kom och bli en del av vårt härliga gäng! ARBETSUPPGIFTER Som tandsköterska hos oss har du varierande arbetsuppgifter, både receptions och patientarbete förekommer. Du arbetar i team med andra yrkeskategorier med patientens bästa i fokus. Vidare har du ett driv i att utvecklas utifrån egen förmåga och intresse, samt för verksamhetens behov. I ditt arbete ger du ett professionellt bemötande till våra patienter, både i reception och behandlingsrum. Som receptionist arbetar du med patientkontakt, telefonhantering, tidbokning, att kalla patienter samt andra arbetsuppgifter som hör till receptionen. Eftersom receptionen är klinikens nav, kommer du jobba mycket med kundbemötande och administration. Du ger service till våra patienter både på klinik och via telefon och är en hjälpsam resurs på kliniken. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är examinerad tandsköterska eller i slutet av din utbildning. Meriterande är om du har erfarenhet av att jobba i reception. Du har goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Vi ser gärna att du vill arbeta i team där delaktighet i patientarbetet präglar ditt arbetssätt. Som person är du ansvarstagande och lösningsfokuserad, med ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du är servicemedveten och flexibel, vilket gör det lätt för dig att samarbeta med kollegor och möta patienter. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Välkommen till en trevlig klinik med ett varierat patientklientel. ÖVRIGT Folktandvården Gävleborg är ett bolag, helägt av Regionen och det fjärde största tandvårdsföretaget i Sverige. Här jobbar ca 450 medarbetare på 13 orter med 19 allmäntandvårdskliniker. Hos oss finns specialister i protetik, parodontologi, käkkirurgi, ortodonti, pedodonti, bettfysiologi, endodonti samt odontologisk radiologi. Drygt 50% av länets vuxna invånare och 95% av barnen och ungdomarna väljer att komma till våra kliniker. Vi har en stark värdegrund som vi är stolta över och som tydligt präglar vår kultur och värderingar. Den ska vara en självklarhet för hur vi agerar i Folktandvården Gävleborg och lyder som följer: • Professionalism och ansvar • Respekt och ödmjukhet • Öppenhet och ärlighet För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Folktandvården Gävleborg AB samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken i annonsen och inte via e-post eller pappersformat.

25 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024