Delta Consulting AB jobb

Lediga jobb hos Delta Consulting AB

Insurance Administrators till företag i försäkringsbranschen
Delta Consulting AB
Backofficepersonal m.fl.

Vill du ta klivet in i försäkringsbranschen och arbeta på ett väletablerat bolag i Stockholm? Vi söker nu två noggranna och drivna kandidater som vill utvecklas i en administrativ roll med inslag av analys och kundkontakt. Du blir en viktig del av ett engagerat team och arbetar i en roll som både ger ansvar och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt, senast början av augusti Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Hybrid? Möjlighet att arbeta 2 dagar hemifrån Exempel på arbetsuppgifter: Samla in och analysera information samt granska och registrera försäkringsdata Stötta riskbedömare administrativt och tekniskt Övervaka e-postflöde och kommunicera med mäklare och kunder Förbereda rapporter, underlag och dokumentation Underhålla korrekta kund- och riskregister Vi söker dig som har: Minst gymnasieexamen (eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande) Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom försäkring eller finans God analytisk och organisatorisk förmåga Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vana av Officepaketet (särskilt Excel och Outlook) Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

Igår
Sista ansökan:
12 december 2025
Financial Operations Associate (Backoffice) till konsultuppdrag
Delta Consulting AB
Backofficepersonal m.fl.

Till ett finansbolag i Stockholm söker vi nu en Financial Operations Associate. I ett Backoffice-team blir du blir en viktig kugge i hanteringen av finansiella instrument och säkerställer att affärsflöden, rapportering och avstämningar sker korrekt och i tid.  Omfattning: Heltid Start: 1 september 2025 Längd: 6 månader (med möjlighet till förlängning) Placering: Stockholm Anställningsform: Konsultuppdrag via Delta Consulting Ditt uppdrag: Hantera settlement och bekräftelser av bl.a. ränteswappar, FX-swappar och räntebärande värdepapper Administrera collateral enligt CSA/ISDA Ansvara för delar av emissions- och transaktionsrapporteringen Utföra löpande bokföring och kontoavstämningar Arbeta i nära samarbete med frontoffice, controllers och externa motparter Vi söker dig som: Har arbetslivserfarenhet från bank eller finansiell administration Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller finans Är strukturerad, noggrann och effektiv Har god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska Har ett öga för siffror och är trygg i att arbeta under tidspress Har arbetat i system inom post-trade processing, treasury management eller kapitalmarknadsinfrastruktur – exempelvis för settlement, bekräftelsehantering, collateral eller emissionsadministration. Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Anna Modin på [email protected]  Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

Igår
Sista ansökan:
12 december 2025
Group Financial Controller till börsnoterat bolag!
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Redovisningsekonom/ Financial Controller som vill utvecklas i rollen som Group Financial Controller.  Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting alternativt konsultuppdrag Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har 5 - 8 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Group Financial Controller till börsnoterat bolag!
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Redovisningsekonom/ Financial Controller som vill utvecklas i rollen som Group Financial Controller.  Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting alternativt konsultuppdrag Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har 5 - 8 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Group Financial Controller till börsnoterat bolag!
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Redovisningsekonom/ Financial Controller som vill utvecklas i rollen som Group Financial Controller.  Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting alternativt konsultuppdrag Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har 5 - 8 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Group Financial Controller - Konsultuppdrag med möjlighet till anställning
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Group Financial Controller. Initialt som interimslösning men med möjlighet till fast anställning, så vi ser helst att du är öppen och intresserad av det. Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Konsultuppdrag alternativt Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har över 5 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har god förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Interim Löneadministratör (sommaruppdrag)
Delta Consulting AB
Löne- och personaladministratörer

Nu söker vi en erfaren löneadministratör till ett sommaruppdrag i norra Stockholm. Uppdraget pågår över sommarmånaderna och konsulten önskas vara tillgänglig i så stor utsträckning som möjligt under perioden – eventuell ledighet kan dock diskuteras. Var? Norr om Stockholm När? Start så snart som möjligt, senast oktober inkluderat uppsägningstid Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om vår kund Du kommer att arbeta i ett kunnigt och trevligt team som består av både löneadministratörer och systemspecialister, och blir en del av redovisnings- och löneteam. Arbetsuppgifter: Rapportuttag och sammanställningar Utfärdande av intyg och hantering av förfrågningar från t.ex. myndigheter Daglig support i lönerelaterade frågor Registreringar av anställningsavtal Självständigt arbete i lönesystemet Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av löneadministration Har mycket god systemvana och kan arbeta självständigt i lönesystemet Heroma Har kunskap om kollektivavtalet Allmänna Bestämmelser Talar och skriver flytande svenska Är prestigelös, noggrann och serviceinriktad Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Kundsupport-medarbetare till bolag i finansbranschen!
Delta Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa goda kundupplevelser? Vi söker nu efter en Kundsupport-medarbetare till en av våra dynamiska och prestigelösa kunder inom finansbranschen!   Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering till vår kund Om tjänsten Som medarbetare på Kundsupport blir du företagets ansikte utåt! Du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande frågor från kunder och andra externa parter – alltid med fokus på att leverera en positiv och professionell upplevelse. Rollen kombinerar kundservice med administrativa uppgifter och kräver att du är både lösningsorienterad och noggrann. Du blir en del av ett mindre, sammansvetsat team där samarbete är lika viktigt som självständigt ansvar. Tillsammans arbetar ni mot gemensamma mål, samtidigt som du har tydliga individuella mål och ansvarsområden.  Arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och mejl Depå- och avtalshantering Ge support kring företagets tjänster och produkter Svara på frågor om depåer, rapporter och emissioner Stöd i administration och kontorsuppgifter Tjänsten är en heltidsroll (100%) med kontorstider 8-17 och du utgår från deras kontor i Stockholm city.  Vem är du? Ett genuint intresse för service är det som kommer gör att du lyckas i denna roll! Utöver det söker vi en person som är snabblärd, frågvis, strukturerad och flexibel. Du tar ett tydligt ägarskap för ditt arbete och driver dina uppgifter framåt med engagemang och ansvarskänsla. Samtidigt är du en lagspelare som bidrar till en positiv teamkänsla – du är lyhörd, prestigelös och lätt att samarbeta med.  Dina personliga egenskaper kommer att väga tyngst i denna roll, men för att vara aktuell behöver du även uppfylla följande:  Har minst en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande Har minst 1-2 års erfarenhet av arbeta med kundkontakt, gärna från kundsupport, butik, reception etc.  Är flytande i både svenska och engelska, tal och skrift Låter detta intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan! Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Delta Consulting, [email protected]. Ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025
Interim Finanschef till internationell koncern
Delta Consulting AB
Gruppledare för kontorspersonal

Vi söker nu en interim Finanschef till en internationell verksamhet. Bolaget befinner sig i en spännande fas och söker en trygg och erfaren ekonom som kan ta ett övergripande ansvar för koncernrapportering, konsolidering och IFRS.  Var? Sundsvall När? Omgående på 100%, minst till årsskiftet Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Du kommer att ha det övergripande ansvaret för koncernens finansiella rapportering och konsolidering samt arbeta nära både det lokala teamet och den internationella organisationen. Du leder förbättringsarbete inom system och processer och säkerställer att redovisning sker enligt IFRS. Du blir en nyckelperson i utvecklingen av koncernens finansiella struktur och rutiner. Exempel på arbetsuppgifter Ansvar för månads-, kvartals- och årsbokslut på koncernnivå Leda och implementera effektiva processer för konsoliderad rapportering Säkerställa regelefterlevnad (IFRS och andra regelverk) Förbättringsarbete inom finansiella system, interna kontroller och rapportering Stötta lokalt team med uppbyggnad och utveckling av rutiner Vi söker dig som har Erfarenhet från internationella bolag och koncernmiljö Erfarenhet från tillverkande bolag Djup förståelse för IFRS och konsolidering Tidigare arbetat med system som Cognos och ERP-verktyg Vana att leda team i olika länder/tidszoner God kommunikativ och analytisk förmåga Möjlighet att arbeta på plats i Sundsvall, eller som kan veckopendla dit Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Senior Redovisningsekonom till interimsuppdrag
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nu en erfaren och självgående redovisningsekonom till ett konsultuppdrag hos ett väletablerat företag med kontor strax norr om Stockholm. Har du flera års erfarenhet av redovisning från ax till limpa och är trygg i bokslutsarbetet? Då kan det här vara ditt nästa uppdrag!    Var? Strax norr om Stockholm, på plats på kundens kontor När? Omgående och på 100% Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om uppdraget Som senior redovisningsekonom kommer du att ansvara för den löpande redovisningen och arbeta brett med både operativa och mer kvalificerade arbetsuppgifter. Uppdraget är på heltid och med start omgående. Du kommer att ha en nyckelroll i ekonomifunktionen och du behöver kunna arbeta under sommaren för att täcka upp semestrar.  Arbetsuppgifter Löpande bokföring Månads-, kvartals- och årsbokslut Upprättande av årsredovisning och deklaration Kontoavstämningar Rapportering Vi söker dig som har Arbetat på mindre bolag  Flera års erfarenhet inom redovisning Goda kunskaper i Visma.net Goda språkkunskaper i svenska och engelska En strukturerad och lösningsorienterad inställning Mod att ta egna initiativ och ett logiskt arbetssätt   Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025