Lediga jobb i Sundsvall

Utforska våra senaste lediga jobb i Sundsvall inom en mängd olika branscher. Vi kopplar samman arbetsgivare och jobbsökande för att skapa meningsfulla karriärmöjligheter i den vackra staden Sundsvall.

Underhållschef

Sydkraft Hydropower AB söker Underhållschef till vår svenska vattenkraftsverksamhet. Hej! Det är vi som är Uniper, ett internationellt energiföretag som driver utvecklingen mot fossilfri elproduktion. Vår framgång bygger på en arbetsplats där människor med olika perspektiv, tankesätt, kompetenser och erfarenheter möts. Vi tror på en arbetsplats där varje människa kan bidra med något värdefullt. Där alla känner sig lika uppskattade och respekterade, oavsett om man arbetar vid våra produktionsanläggningar, kontoret eller hemma. Det är så vi utvecklas som företag och skapar en framtid tillsammans. Vi kallar det för Uniper Way, vår företagskultur. Vi tror att vägen till en hållbar framtid går genom att steg för steg utveckla och förändra, genom att sätta upp mätbara mål som vi uppnår tillsammans. Tror du också på en fossilfri framtid? Följ med oss på vår resa. Energy evolution starts with U! Din roll hos oss “We shape the future of Hydropower – better for People, Assets and our Planet”. I rollen som ledare inom Uniper Vattenkraft är du med och skapar förutsättningarna för att ta oss in i framtiden och mot vår vision. Vi behöver nu en ledare till vårt ledningsteam som drivs av att leda människor, leda verksamhet och leda förändring i nära anslutning till våra anläggningar. Vi har ambitionen att vara i framkant inom Drift och Underhåll, använda oss av arbetssätt och verktyg som ligger väl i tiden och som säkrar en långsiktig och hållbar vattenkraftsverksamhet – I denna rollen är du ansvarig för vår utförande personal samtt att implementera de arbetsätt och verktyg som säkerställer vårt underhåll i anläggningarna. Inom Uniper Sverige ansvarar Sydkraft Hydropower AB för storskalig och småskalig elproduktion från vattenkraft. Vi står för ca 25% av den totala vattenkraftsproduktionen i Sverige och har ett 70 tal anläggningar i hela landet, från Helgeå i Skåne till Lycksele i Västerbotten. Våra största anläggningar finner vi längst älvarna i norr, från Ljungan till Umeälv. Vi arbetar i nära samarbete med funktioner inom Uniper koncernen både inom Sverige och internationellt. Som ansvarig för vår det uförande underhållet vi gör med egen personal blir du del av ett engagerat och kompetent team som tillsammans svarar för utvecklingen av vår svenska vattenkraft. Inom Anläggning & Underhåll är vi idag ca 85 medarbetare, uppdelade på 5 verksamhetsområden, som jobbar med allt från Underhållsstrategier, Dammsäkerhet, Anläggningsutveckling och Anläggningsförvaltning. Vad kommer du arbeta med? Som ledare på Uniper får du möjlighet att skapa dig en hållbar karriär inom en framtidsbransch och samtidigt vara med att bidra till energiomställningen på ett väldigt påtagligt sätt. Vi ser olikheter som en styrka och värdesätter alltid olika perspektiv. Vi vill ha ett modernt ledarskap som ger individen och gruppen de förutsättningar som krävs för att skapa en hållbar verksamhet med högt engagemang. Du kommer att leda en avdelning bestående 6 stycken team/driftgrupper stationerade i Lycksele, Ramsele, Junsele, Sollefteå och Rätan, bestående av sammanlagt 46 personer, varje driftgruppering har en underhållsledare som ansvarar för gruppen och direktrapporterar till dig i din roll som övergripande ansvarig. Uppgiften är att utföra förutbestämt, förebyggande och avhjälpande underhåll enligt överenskomna planer och processer inom Hydro Operation, detta på de 30 anläggningar som underhållsorganisationen ansvarar för i Norr. I arbetsuppgifterna ingår främst ansvar för: - Resultat, budget och personal - Beredskapsverksamheten för anläggningarna - Samordningsansvar och brandskyddsansvar på fasta driftstället. - Aktivt delta och driva förbättringar, utveckling och förnyelse av organisation, underhållsinsatser samt implementera nya arbetsmetoder och stödjande system. Uniper är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och vår verksamhet omfattas bl.a. av regler kring säkerhetsskydd, exportkontroll och nukleär icke-spridning. Vi kommer därför att genomföra säkerhetsprövning av alla våra tjänster och komplettera med registerkontroll för säkerhetsklassade befattningar, i enlighet med Säkerhetsskyddslagen. Uniper är en del av samhällskritisk verksamhet i Sverige varför den här befattningen kan omfattas av krigsplacering. Eventuell hälsoundersökning inklusive drogtest kan också vara aktuellt innan anställning. Vem vi söker Vi söker en motiverad och inspirerad ledare som har lätt för att samarbeta och skapa engagemang, som person är du strukturerad och organiserad. Du är riskmedveten och säkerhetsorienterad i din natur och ser medarbetarna som det viktigaste för att skapa värde i en verksamhet. Som de flesta internationella koncerner behöver du goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, detsamma gäller svenskan. Resor i tjänsten förekommer och körkort är ett krav. Vi hanterar inkomna ansökningar fortlöpande. Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder lön, förmåner och kompetensutveckling Våra anställda är vår viktigaste tillgång. Därför erbjuder vi personalförmåner och arbetsvillkor för att du som anställd ska kunna göra ett bra jobb. Kontaktinformation Vid frågor är du välkommen att kontakta; Rekryterande chef Joakim Holfelt, [email protected] Fackliga kontaktpersoner Jonas Sandberg, Akademikerna: [email protected] Kent Hammarström , Unionen: [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Extra Jobb inom bärhjälp, flytthjälp och montering, Sundsvall

Om MovingGO AB MovingGo är det första online service firma inom Bärhjälp, flytthjälp och montering som täcker hela Sverige, en banbrytande online plattform som levererar bärhjälp och monteringsservice på en helt ny nivå. Vi strävar efter att göra ditt liv enklare genom att erbjuda en bekväm, tillgänglig och pålitlig tjänst som täcker hela landet. MovingGo är inte bara en bärhjälp och monteringsservice, det är framtidens sätt att hantera dina behov. Vi är stolta över att vara de första online servicetjänsterna som omfattar hela landet, med över 4000 tillgängliga medarbetare inom en snar framtid. Vår digitala plattform gör det möjligt för oss att koppla samman kunder med erfarna och pålitliga proffs var de än befinner sig. Om Jobbet Vi söker personal över hela landet Som Bärhjälp, Flytthjälp och Monteringstekniker är ditt huvudsyfte att underlätta för kunder vid olika typer av förflyttningar och möbleringsbehov. Detta kan innefatta att hjälpa till med att bära och flytta möbler, montera och demontera möbler samt assistera vid olika installationer. Vi kommer att erbjuda på jobb över hela landet, och tanken är att efter du har registrerat dig hos oss att skicka de uppdragen som ligger närmast din adress via mejl så får du själv bestämma om du vill tacka ja eller nej till de uppdragen. Vem är du? -Vi söker dig som är ute efter extra timmer, så spelar ingen roll ifall du jobbar heltid, deltid, helt arbetssökande eller student, alla är välkomna att söka sig till oss. -Jobbet är fysiskkrävande. -Vi ser gärna att du har goda kommunikationsförmåga, meriterad med flera språk. Anställningsform Vid bjuder på behovsanställning/Timmer. Garanterat 2 timmer betalt för korta uppdrag. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Sjuksköterska sökes till Slutenvård Medicin och kirurgi

UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta, förmånliga villkor! Vi söker just nu Sjuksköterska för uppdrag inom slutenvård. Tidsperiod: Omgående - 2024-08-31 Omfattning: Heltid Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på vårdavdelning. KVALIFIKATIONER Sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare! Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget. Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön. Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra! Din profil Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga! För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning. Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet! Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Medicinsk sekreterare till Barn och ungdomsentrén - psykisk hälsa

Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling. Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Du får tillgång till regionens friskvårdsanläggningar i Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik samt Sollefteå. Genom din anställning hos oss har du flera anställningsförmåner som exempelvis tillägg till föräldraförsäkringen, extra semesterdagar när du fyllt 40 år, möjlighet att löneväxla till tjänstepension. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. Region Västernorrlands arbetsplatser är rökfria och vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Barn och ungdomsentrén är en länsövergripande verksamhet som vänder sig till barn och unga med lindrigare former av psykisk ohälsa. Verksamheten är under uppbyggnad fram till år 2026 utifrån det beslut som tagits att lyfta första linjen-uppdraget för barn och unga med lindrig till måttlig psykisk ohälsa som ett särskilt uppdrag inom primärvården. Vi söker nu en medicinsk sekreterare för ett vikariat på 50% i 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Mottagningarna finnas på två orter i länet, Sundsvall och Örnsköldsvik och placering kan ske på någon av dessa. ROLLEN SOM MEDICINSK SEKRETERARE I din roll som medicinsk sekreterare har du varierande arbetsuppgifter och du ger administrativt stöd till medarbetare och chef, och underlättar för de patienter som söker kontakt med oss. Inom verksamheten pågår arbetet med att utveckla den digitala vården varför det är önskvärt med ett intresse i att jobba med olika digitala verktyg och system. Erfarenhet av NCS cross är krav. Arbetet på mottagningen innefattar nära samarbete med behandlarna och viss patientkontakt. Arbetet medför bland annat att skriva journaler, administrera grupper, kalenderbokningar, utskrift av brev och intyg, hantering av 1177 e-tjänster samt mottagarservice både internt och externt. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som medicinsk sekreterare och ett intresse för att finnas med och utveckla vården för barn och unga i länet. Rollen ställer höga krav på serviceanda och flexibilitet. Du bör trivas i att vara en del av en verksamhet som är i rörelse och utveckling. Du ska vara utbildad medicinsk sekreterare med några års erfarenhet av yrket. Vidareutbildning och/eller erfarenhet att arbeta som administratör är meriterande. Kompetens och intresse kring psykisk ohälsa hos barn, verksamhetsutveckling och digitalisering är önskvärt. För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående och har en god samarbetsförmåga. Vidare planerar, organiserar och prioriterar du arbetet på ett effektivt sätt. Personliga egenskaper vi gärna ser är att du är positiv, noggrann och mån om att leverera med kvalitet. Du har goda kunskaper i det svenska språket och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift Välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024
Lärare i Svenska åk 4-6

Internationella Engelska Skolan i Sundsvall, Sverige rekryterar nu, till vår fantastiska arbetsplats, en behörig lärare i svenska. Internationella Engelska Skolan (IES) är en mycket framgångsrik skola i Sverige med en mångsidig och engagerad personal. Våra skolor är tvåspråkiga med 50% av undervisningen på engelska och 50% på svenska. Just nu söker vi en lärare i svenska för undervisning i årskurs 4-6 med start Augusti 2024. I tjänsten ingår mentorskap. Vi söker en lärare som har stor kunskap inom sitt ämnesområde och är en entusiastisk pedagog. Du ska vara positiv, ha en utvecklad känsla för lagarbete samt vara beredd att satsa lite extra. Välkommen till en skola som präglas av engagemang och arbetsglädje. IES erbjuder en internationell och stimulerande miljö där engagemang, yrkesstolthet och det engelska språket är de gemensamma nämnarna. Vi arbetar i en miljö där lärare kan undervisa och elever kan lära sig. Mer information om företaget och vår skola i Sundsvall finns på vår hemsida www.engelska.se. För att söka denna tjänst, vänligen mejla ditt CV, legitimation och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av att arbeta på Internationella Engelska Skolan Sundsvall till [email protected] Märk din ansökan med Svenska 4-6.

28 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarjobba som personlig assistent hos vår (manliga/kvinnliga) kund i xxxx

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistenthos vår kvinnliga kund i Bredsand, Sundsvall Vad innebär den härtjänsten? Du kommer arbeta själv med kunden under dina arbetspass. Det bygger på att du och kunden trivs med varandra och får ett bra samarbete. Du byter av dina arbetskamrater och behöver kunna arbeta bra självständigt och samtidigt få samarbetet med kund och assistent att fungera. bra. Du kommer arbeta med omvårdnadsarbetet, personlig hygien, hushållsarbete. Vi samarbetar med hemtjänsten, vilket innebär att ni hjälps åt en assistent och en hemtjänstpersonal vid överflyttningar med manuell lyft. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. En fördel är om du är noggrann och ansvarsfull. Vi ser gärna att du börjar skola in dig som vikarie snarast och finns tillgänglig under våren, men under sommaren finns semestervikariat c:a 70%. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). att du kan ta dig till och från arbetsplatsen som är i Bredsand utan problem. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: 70 % Arbetstider: 16.45 15.00 eller 15.00 - 23.15. Tillträde: Snarast, men semestervikariat från v 24-34. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-03-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Anna Johansson, verksamhetschef 0101303255 [email protected] Ansök direkt i annonsen så får du kontakt med oss. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Energisamordnare

Hos oss blir du en del av Sveriges ledande fastighetsbolag när det gäller säkerhetsfastigheter. Flera av våra kunder bedriver verksamhet som är av betydelse för vårt lands säkerhet, vilket ställer speciella krav både på lokalerna och på oss. Just nu befinner vi oss i en kraftig tillväxtfas och vår projektvolym är större än någonsin tidigare – därför behöver vi bli fler! Välkommen till Specialfastigheter!Som energisamordnare arbetar du med analys och uppföljning för ökad driftsäkerhet, optimering av byggnadsprestanda och inomhusklimat, inte minst för reducerad negativ klimatpåverkan. Ett tydlig fokus ligger på ständig utveckling där du som energisamordnare söker och utreder nya tekniska möjligheter kontinuerligt. En stor del i tjänsten är att entusiasmera, stötta och utveckla driftteknikerna inom ditt expertisområde. Du har därför ett mycket nära samarbete med våra drifttekniker men jobbar också tillsammans med vår automationssamordnare, våra tekniska förvaltare och våra driftchefer i både stora och små förvaltningsfrågor samt i olika utvecklingsfrågor för att uppnå våra energi- och klimatmål. Ditt ansvarsområde omfattar samtliga våra fastigheter inom FO Norr. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att: • Genomföra mediadialoger och skapa energihandlingsplaner med sättande av energimål för respektive objekt. • Stämma av mediaförbrukning och mediafakturering samt göra budget, prognos- och bokslutsarbetet avseende media. • Godkänna inkommande och utgående mediafakturor. • Analysera mediaabonnemang för kontroll och eventuell justering av abonnemangseffekter. • Initiera och driva digital utveckling av diverse mediamätare och mätarstrukturer. • Bereda investeringsärenden för energiprojekt. • Agera expertstöd i olika bygg- och förvaltningsprojekt samt i den löpande förvaltningen. • Ansvara för energideklarationer. • Arbeta aktivt med analys/uppföljing av energiförbrukning tillsammans med driften. • Vara delaktig i att förbättra våra arbetsmetoder och rutiner i nära samarbete med våra kunder och våra interna och externa projektledare. Om dig Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot energi- och driftoptimering. Vi ser gärna att du har mångårig yrkeserfarenhet inom fastighetsteknik. Utöver detta vill vi att du har; • God övergripande teknisk kompetens och ett genuint intresse av att arbete med energioptimering och hållbarhetsfrågor. • Erfarenhet av att jobba med fastighetsspecifika program. • Erfarenhet av att arbete med säkerhetsfastigheter, energioptimering, hållbarhetsfrågor och miljöbyggnad är meriterande Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, ditt engagemang och din drivkraft. Du gillar utmaningar och samarbete med team och kollegor. Du är analytisk och strukturerad, dessutom har du ett helhetstänk, ser sammanhang och trivs i en roll med mycket ansvar. Du känner dig trygg i din kompetens och tycker om att dela den med andra. Vi förutsätter att du har ett serviceinriktat arbetssätt då du kommer ha mycket kontakter både internt och externt. Placering Din placeringsort kommer att vara Sundsvall men du ansvarar för fastigheter som är belägna i hela Norrland vilket innebär att resor ingår i tjänsten. Då vår verksamhet är rikstäckande kan även resor utanför ditt fastighetsområde förekomma.  Tillträde Enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen med din ansökan. Sista ansökningsdag är den 14 april. Vi genomför en särskild säkerhetsbedömning genom att genomföra ett säkerhetssamtal och ta del av lagakraftvunna domar från svenska domstolar. Vi genomför även drogtest genom vår företagshälsovård innan anställning. Utöver detta kräver en del av våra kunder i vissa fall inplacering i säkerhetsklass och efterföljande registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585 kap. 3). Fackliga företrädare Akademikerföreningen, Thony Eriksson, 010-788 62 37 Unionen, Patrik Svensson, 010-788 63 42 SEKO, Roger Törngren, tel. 010-788 62 78 Ledarna, Fredrik Persson, tel 010-788 62 28 Specialfastigheter är ett statligt ägt företag som äger, utvecklar och förvaltar bland annat kriminalvårdsanstalter, ungdomshem, domstolsbyggnader och polisfastigheter. Det är speciella verksamheter som ofta utgör viktiga samhällsfunktioner och som ställer höga krav – framför allt på säkerhet och hållbarhet. Vårt fastighetsinnehav har en lokalarea på cirka 1,1 miljoner kvadratmeter och ett marknadsvärde som uppgår till närmare 40 miljarder kronor. Fastigheterna finns i drygt 60 kommuner, från Ystad i söder till Haparanda i norr, och där finns också våra cirka 250 medarbetare.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Revisionskonsulter till EY, Sundsvall | Augusti 2024

Är du intresserad av en unik möjlighet att starta din karriär inom revision? Våra konsulter får möjligheten att snabbt skapa en bred revisionsexpertis inom många olika kund- och branschområden. Vi söker nu en revisionskonsult till vårt kontor i Sundsvall och riktar oss mot dig som är examinerad ekonom eller motsvarande från universitet/högskola och även dig med ett eller ett par års relevant arbetslivserfarenhet. På EY får du chansen att bygga en karriär som är lika unik som du. Vi stödjer din resa mot att bli ditt bästa professionella jag. Vi erbjuder globala möjligheter, ny teknik och en inkluderande kultur. Och vi räknar med din röst och ditt perspektiv för att hjälpa oss att bli ännu bättre. Bli en del av EY och bygg en unik upplevelse för dig själv och en bättre affärsvärld för alla. Möjligheten På EY sätter vi medarbetarna i centrum och genom vår tydliga och väl genomarbetade utbildningsplan får du möjlighet till ständig utveckling. Du kommer snabbt få växa in i en ansvarsfull roll med utmanande och utvecklande uppdrag inom olika företag och branscher. Du får en spännande inblick i väletablerade företag med fokus på hur de producerar och hanterar sina finansiella rapporter och verksamheter i stort. Då vi är ett internationellt företag med många globala kunder finns det även möjligheter till arbete utomlands och i internationella projekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som revisionskonsult inom Assurance kommer du att tillbringa mycket av din tid på plats ute hos våra kunder vilket innebär mycket praktisk erfarenhet från en mängd olika branscher. Din uppgift består av att identifiera och lösa komplexa revisionsfrågor och du kommer att ges möjlighet att arbeta över olika områden, vilket kommer att ge dig bred och branschspecifik kunskap om risker och nyckelfaktorer för framgång. Är du vår nya kollega? Vi är intresserade av personer som är naturligt nyfikna och redo att samarbeta med andra och bygga relationer, såväl med kollegor som med kunder. För att passa hos oss på EY ser vi att du har en stark målorientering med ambition att utvecklas och du gillar att ge professionell service. I gengäld kan du förvänta dig stöd och coachning av erfarna kollegor, samt den professionella utbildning som du behöver för att växa i din karriär. Kvalifikationer för tjänsten Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande Kritiskt tänkande och analytiska färdigheter för att identifiera och lösa problem Ett genuint intresse för att skydda de finansiella marknaderna via granskningsåtgärder inom revision Vi ser även gärna att du har Goda akademiska meriter Relevant arbetslivserfarenhet Engagemang eller aktiviteter utanför studierna, särskilt sådana som kan främja din förmåga att samarbeta som en del av ett mångsidigt team eller har en positiv inverkan på dina ekonomiska kunskaper.   Vad EY erbjuder dig Som revisionskonsult hos EY får du arbeta med inspirerande och meningsfulla projekt med stort inflytande över din arbetsdag. Du kommer att vara en del av vårt globala nätverk av specialister i ett internationellt serviceområde. Från dag ett kommer du att få utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. EY är ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord. Vid sidan av våra medarbetares engagemang och kompetens är det våra gemensamma värderingar som skapar vår framgång på marknaden. Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden. Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt. Transformativt ledarskap: Vi ger dig insikter, coachning och självförtroende för att bli den ledare som världen behöver. Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin. Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på Karriär på EY | EY Sverige, i sociala medier och på Karriärbloggen | EY Sverige. Ansökan Sök senast den 28 april 2024. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så sök gärna så snart som möjligt. För frågor kring rekryteringsprocessen vänligen kontakta Julia Frejd på [email protected]. I din ansökan vill vi att du skickar med dessa tre filer: CV Betyg från högskola/universitet Personligt brev; här vill vi att du får med följande:  - Varför vill du jobba inom revision på EY? När vi tagit emot din ansökan kommer du inom några dagar att motta en inbjudan till vårt rekryteringstest, att genomföra testet är första delen i processen. Vi ser fram emot din ansökan! EY | Building a better working world På EY arbetar vi varje dag för att uppfylla vårt syfte "Building a better working world" och skapa långsiktigt värde för våra kunder, medarbetare och samhället i stort. Med stöd av data och teknik bygger vi förtroende på finansmarknader och hjälper våra kunder att växa och utvecklas. Vi samarbetar inom våra tjänsteområden revision, redovisning, affärsrådgivning, skatt, strategi och transaktioner, så att vi kan ställa bättre frågor för att hitta nya svar på de komplexa utmaningar som världen står inför i dag. The exceptional EY experience. It’s yours to build. At EY we celebrate differences and support it. Our employees bring their authentic selves to work every day. We promote diversity of thought, culture and background, and are committed to creating an inclusive EY environment for all employees. EY is an equal opportunity employer for employees and applicants. EY encourages applications from all backgrounds related to gender, age, ethnicity, culture, race, religion and belief, nationality, disability, sexual orientation and gender identity. If you need assistance or an accommodation due to a disability in your recruitment process, you may contact us through the Talent Attraction and Acquisition specialist in this advert.

28 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Billackerare till Berners

Billackerare till Berners Det är stor efterfrågan på Berners tjänster och de behöver nya kollegor till deras billackering i Sundsvall! Berners erbjuder ett utvecklande jobb där du kommer att bli del av ett nytt och modernt skadecenter i deras nya lokaler! Tjänsten som billackerare Som lackerare kommer du att arbeta med förberedelse för lackering, slipning, lackering, efterjustering och plastreparationer. Du kommer att ingå i ett team som har ett tätt samarbete i hela arbetsprocessen och levererar med hög kvalitet. Vi söker dig som: • Har erfarenhet och/eller utbildning inom billackering • Är händig och har känsla för vad ett gott hantverk är Som person kan du arbeta självgående, strukturerat och är noggrann samtidigt som du klarar tidsfrister med bibehållen kvalitet. Du har en positiv attityd och ser till helheten och värdesätter samarbetet i teamet. Du har också lätt för att ta till dig information och följa rutiner och processer för att alltid kunna leverera en hög kvalitet på dina lackarbeten. Arbetsbelastningen kan ibland vara hög så det är viktigt att du kan hantera tidspressade situationer. Om teamet på lackverkstaden Lackverkstaden arbetar tätt tillsammans med skadeverkstaden i ett helt nytt skadecenter - Norrlands största och modernaste i sitt slag med lokaler helt anpassade efter skadeprocessen. Du kommer att arbeta i en arbetsmiljö där du har tillgång till bra material, ventilation, belysning och utför lackering i lackboxar. Läs mer om Berners nya skadecenter här. Berners erbjuder: Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners, där de vill att du ska växa tillsammans med dem! Förutom kontinuerliga utbildningar genom Volkswagen group så får även du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med erfarna kollegor. Berners erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av deras värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang. Förmåner: • Månadslön enligt kollektivavtal och bonus på avdelningsnivå • Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar • Friskvårdsbidrag och tillgång till Feelgood plus • Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening • Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp • Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE • Rabatter på boende i Skistars anläggningar Arbetstiderna är förlagda dagtid: 7:00 - 16:00. Uppdraget är en direktrekrytering vilken innebär att rekryteringsprocessen sker genom T.O.R Partner och att du anställs direkt av Berners. T.O.R Partner är stationerade i Sundsvall men utför rekryteringar och personaluthyrningar i hela landet. Hos T.O.R Partner möter ni engagerade, lyhörda och lösningsfokuserade rekryterare med flera års erfarenhet av branschen. T.O.R Partner brinner extra för att hjälpa idrottare att nå sin fulla potential på arbetsmarknaden och verkar för social hållbarhet och tillväxt i regionen. Vi arbetar med löpande urval - varmt välkommen med din ansökan redan idag! START: Omgående, eller enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid PLACERINGSORT: Sundsvall URVAL: Sker löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag. ANSVARIG REKRYTERARE: Emma Hallin, [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 mars 2024