Interim Senior Redovisningsekonom till internationellt bolag inom finans
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Vi söker omgående en erfaren Redovisningsekonom för ett spännande interimsuppdrag hos ett internationellt bolag inom finansbranschen. Här får du arbeta på en arbetsplats med högt tempo och ta stort ansvar för redovisning, rapportering och klientkontakt. Var? Stockholm När? Omgående Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Vi söker dig som har en stark redovisningsbakgrund och erfarenhet av klientkontakt, samt är bekväm med att arbeta i en komplex och snabbrörlig miljö. I denna roll kommer du att hantera redovisning och rapportering för fonder samt arbeta nära kunder och investerare. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande redovisning och bokslut Upprättande av årsredovisningar och deklarationer Hantering av klient- och investerarrapportering Analys och avstämning av finansiella rapporter Vi söker dig som: Har erfarenhet som Client Accountant, Fund Accountant eller Senior Redovisningskonsult med kunder inom finans eller liknande Har mycket god förståelse för redovisning Är självgående, lösningsorienterad och trygg i kundkontakt Behärskar svenska och engelska flytande Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Junior Redovisningsekonom till spännande bolag inom evenemangsbranschen!
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad junior Redovisningsekonom/-assistent som trivs i en händelserik miljö? Är du social och vill ha en roll där du får ha många kontaktytor? Då kan det här vara ett intressant konsultuppdrag för dig! Var? Stockholm eller Göteborg När? I vår Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen: I denna roll arbetar du nära ekonomichefen och teamet med ekonomi, administration och löpande bokföring. Du kommer ha kontakt med leverantörer och samarbetspartners, samt vid behov stötta vid evenemang. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande bokföring och avstämningar Fakturahantering och betalningar Stöd vid bokslut, revision och budgetering Kontakt med externa parter och leverantörer Administrativa uppgifter kopplade till evenemang Vi söker dig som: Har en utbildning inom ekonomi och minst ett par års erfarenhet av bokföring Är noggrann, strukturerad och trivs i en fartfylld miljö Är självständig men också en lagspelare Har goda kunskaper i Excel och erfarenhet av ekonomisystem (gärna Fortnox) Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Ekonomiassistent till en ledande aktör i Gävle (deltid 50 - 75%)
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person som vill arbeta i en kultur där samarbete och ansvar står i fokus? Vi söker nu dig som är Ekonomiassistent och är redo att ta dig an nästa möjlighet med start i vår! Var? Gävle, med möjlighet till visst distansarbete efter introduktion När? April/Maj Omfattning? 50–75 % Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta i nära samarbete med din arbetsledare och övriga i ekonomiteamet. Du kommer att hantera löpande ekonomiarbete såsom: Fakturahantering och bokföring Kund- och leverantörsreskontra Avstämningar och betalningar Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi Du kommer vara en viktig del av teamet och för rätt person finns det möjlighet att utvecklas inom rollen! Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du trivs i en supporterande roll där du får ta eget ansvar men samtidigt vara en del av ett tight team. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan hålla kontakt både internt och externt. Vi ser att du behöver ha: Erfarenhet av ekonomiassistentarbete, gärna inom bokföring och reskontra Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet inom ekonomi Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Interim Finance Manager till internationellt bolag (deltid)
Delta Consulting AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Är du trygg med helheten inom ekonomi och skulle vilja axla en roll där du formar och driver den finansiella strategin framåt? Vi söker nu dig som vill ta dig an rollen som Finance Manager på interimsbasis för ett deltidsuppdrag. Var? Stockholm (innanför tullarna) När? April 2025 Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Det här är en bred roll där du förväntas kunna hantera en mix av operativa och strategiska arbetsuppgifter tillsammans med ett team. I denna roll kommer du att vara en nyckelperson i samarbetet mellan bolagets Shared Service Center och den lokala verksamheten, där du agerar bollplank och har en rådgivande funktion. För att kunna axla rollen behöver du vara senior och trygg i helheten inom ekonomi. Det är meriterande ifall du arbetat i en internationell verksamhet tidigare och det är ett krav att du obehindrat kan tala och skriva på engelska. Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet inom redovisning och ekonomistyrning Är analytisk, proaktiv och har ett öga för detaljer Har mycket goda kunskaper i engelska och trivs med att samarbeta med internationella team Har god systemvana, kunskaper i Excel och är van att arbeta med BI-verktyg Som person ser vi att det är viktigt att du har en strategisk helhetssyn och är beslutsfattande, samtidigt som du är kommunikativ, öppen och har en positiv inställning. Vi ser att du behöver kunna ta dig an nya uppgifter och system med lätthet och att du arbetar både noggrant och effektivt. För att trivas i rollen tror vi att du är prestigelös, rådgivande, strukturerad och kan hantera både strategiska och operativa uppgifter. - Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Oscar Eksberg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

100 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Erfaren Löneadministratör med god kunskap i Agda
Delta Consulting AB
Löne- och personaladministratörer

Är du Löneadministratör med god erfarenhet av att arbeta i Agda? Trivs du i en snabbrörlig miljö där du får arbeta med hela löneprocessen? Då kan detta vara uppdraget för dig! Var? Stockholm City När? Omgående Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen: I denna roll ansvarar du tillsammans med kollegorna för hela lönehanteringen – från löneberedning till rapportering. Du blir en nyckelspelare i teamet och samarbetar tätt med övriga för att säkerställa smidiga processer. Arbetsuppgifter inkluderar exempelvis: Löpande lönehantering för både tjänstemän och arbetare, t.ex. löneberedning och hantering av skatter och avdrag. Hantering av AGI och lönetransparens Kontroller, utredningar och processförbättringar Arbete i lönesystemet Agda Ge stöd i lönefrågor och vägleda kollegor i organisationen Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av löneadministration Har gedigen erfarenhet av Agda (krav!) Är strukturerad, noggrann och trivs i en tempofylld miljö Är prestigelös och pedagogisk, med god förmåga att stötta kollegor Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

100 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Interim Senior Redovisningsekonom till internationellt bolag inom finans
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Vi söker omgående en erfaren Redovisningsekonom för ett spännande interimsuppdrag hos ett internationellt bolag inom finansbranschen. Här får du arbeta på en arbetsplats med högt tempo och ta stort ansvar för redovisning, rapportering och klientkontakt. Var? Stockholm När? Omgående Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Vi söker dig som har en stark redovisningsbakgrund och erfarenhet av klientkontakt, samt är bekväm med att arbeta i en komplex och snabbrörlig miljö. I denna roll kommer du att hantera redovisning och rapportering för fonder samt arbeta nära kunder och investerare. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande redovisning och bokslut Upprättande av årsredovisningar och deklarationer Hantering av klient- och investerarrapportering Analys och avstämning av finansiella rapporter Vi söker dig som: Har erfarenhet som Client Accountant, Fund Accountant eller Senior Redovisningskonsult med kunder inom finans eller liknande Har mycket god förståelse för redovisning Är självgående, lösningsorienterad och trygg i kundkontakt Behärskar svenska och engelska flytande Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

100 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Redovisningsansvarig till växande verksamhet i Västerort
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren redovisningsekonom som söker en bred roll där du får ta stort ansvar och bidra till utvecklingen av en ekonomifunktion? Vi söker nu en Redovisningsansvarig till ett etablerat och växande bolag i Stockholm som vill arbeta i ett härligt team! Var? Västerort, Stockholm När? Omgående Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om rollen I denna roll kommer du att avlasta företagets CFO, stödja juniora kollegor och vara en nyckelperson i teamet. Du ansvarar för hela redovisningsprocessen från "ax till limpa", inklusive årsredovisning och avstämningar. Du kommer också arbeta nära revisorer, effektivisera processer och stödja dina kollegor i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifter inkluderar: Löpande redovisning, bokningar och kontroller Årsredovisningar och årsbokslut Förbereda dokumentation och ge underlag till revisorer Effektivisera redovisningsprocesser och bidra med tekniska lösningar Stödja och komplettera kollegor Vi söker dig som har: Stark redovisningskompetens och erfarenhet av hela årshjulet Förmåga att driva årsbokslut och kommunicera med revisorer Erfarenhet av Excel, systemintresse och förmåga att effektivisera manuella processer En prestigelös inställning och förmåga att arbeta både självständigt och i team Erfarenhet av att arbeta i föränderlig miljö med snabba beslut, där du gärna själv gillar att ta egna initiativ! Ansök idag och bli en del av ett engagerat team med stark tillväxt! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

106 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Financial Controller till innovativt och snabbväxande bolag!

Trivs du i en entreprenöriell och snabbrörlig miljö? Vill du utvecklas inom controlling och arbeta brett med redovisning och rapportering? Var? Stockholm City När? Start så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Vi söker en Financial Controller till ett innovativt bolag i framkant inom infrastruktur och digitalisering. Här får du arbeta i en entreprenöriell miljö med korta beslutsvägar och en kultur som präglas av öppenhet och samarbete. Teamet är kompetent och sammansvetsat, och du får goda möjligheter att utvecklas. Om rollen Som Financial Controller blir du en nyckelspelare i ekonomiteamet och får arbeta både operativt och strategiskt. Dina arbetsuppgifter inkluderar exempelvis: Budget och prognoser Redovisning och rapportering Effektivisering av processer och digitalisering Analysarbete Stöd i olika projekt Vi söker dig som har 1-3 års erfarenhet av revision (gärna Big 4) samt ekonomiarbete inhouse Goda kunskaper i Excel En flexibel och prestigelös personlighet som trivs i en snabbrörlig miljö Här finns stora möjligheter att växa i en stimulerande roll med engagerade kollegor! Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

106 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Financial Controller till innovativt och snabbväxande bolag!

Trivs du i en entreprenöriell och snabbrörlig miljö? Vill du utvecklas inom controlling och arbeta brett med redovisning och rapportering? Var? Stockholm City När? Start så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Vi söker en Financial Controller till ett innovativt bolag i framkant inom infrastruktur och digitalisering. Här får du arbeta i en entreprenöriell miljö med korta beslutsvägar och en kultur som präglas av öppenhet och samarbete. Teamet är kompetent och sammansvetsat, och du får goda möjligheter att utvecklas. Om rollen Som Financial Controller blir du en nyckelspelare i ekonomiteamet och får arbeta både operativt och strategiskt. Dina arbetsuppgifter inkluderar exempelvis: Löpande redovisning och rapportering Budget och prognoser Effektivisering av processer och digitalisering Stöd i olika projekt och analyser Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet av revision (gärna Big 4) samt ekonomiarbete inhouse Goda kunskaper i Excel En flexibel och prestigelös personlighet som trivs i en snabbrörlig miljö Här finns stora möjligheter att växa i en stimulerande roll med engagerade kollegor! Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Ekonomiassistent till en ledande aktör i Gävle
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person som vill arbeta i en kultur där samarbete och ansvar står i fokus? Vi söker nu dig som är Ekonomiassistent och är redo att ta dig an nästa möjlighet med start i vår! Var? Gävle, med möjlighet till visst distansarbete efter introduktion När? April/Maj Omfattning? 75–100 % Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta i nära samarbete med din arbetsledare och övriga i ekonomiteamet. Du kommer att hantera löpande ekonomiarbete såsom: Fakturahantering och bokföring Kund- och leverantörsreskontra Avstämningar och betalningar Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi Du kommer vara en viktig del av teamet och för rätt person finns det möjlighet att utvecklas inom rollen! Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du trivs i en supporterande roll där du får ta eget ansvar men samtidigt vara en del av ett tight team. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan hålla kontakt både internt och externt. Vi ser att du behöver ha: Erfarenhet av ekonomiassistentarbete, gärna inom bokföring och reskontra Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet inom ekonomi Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

121 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025