Lediga jobb hos Recruit Partner Nordic AB
Beskrivning First Camp är Nordens största campingkoncern med över 70 destinationer i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu uppemot 1 400 MSEK ett normalår. Detta är en unik möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i en bransch med hög potential. Vi är ett stort team med över 400 helårsanställda och cirka 1500 säsongsanställda som med högt engagemang skapar moments of happines för våra gäster och samtidigt strävar efter att bygga världens ledande campingkedja. Vill du vara med och forma framtidens HR-arbete i ett växande och dynamiskt företag? Vi söker nu en engagerad och affärsnära HR Business Partner med placering i Göteborg eller Stockholm . Du kommer att ingå i vårt koncerngemensamma HR-team och arbeta brett över hela organisationen – med fokus på att bidra till förutsättningar att vara och utveckla ett starkt arbetsgivarskap i relation till verksamhetens behov. Läs mer om oss på : Camping i Sverige, Norge & Danmark 70+ campingplatser Arbetsuppgifter I rollen som HR Business Partner förväntas du ta ett stort ägandeskap i att utveckla och etablera effektiva HR-processer samtidigt som du är med och supporterar organisationen med operativa frågor. Du är ett strategiskt samt operativt stöd för våra chefer och du motiveras av att arbeta brett. Dina ansvarsområden innefattar bland annat att: Identifiera behov av, skapa, förbättra och implementera HR-processer och arbetssätt. Vara ett stöd till chefer i deras dagliga arbete – både i strategiska frågor och i det operativa ledarskapet, allt ifrån utbildningsinsatser till fackliga förhandlingar. Bidra till nära samarbete med kollegorna inom HR och lön samt övriga delar av organisationen inklusive våra destinationer – resor inom norra Europa, nu främst Norden, är en naturlig del av rollen. Som HR Business Partner bidrar du genom att analysera, driva och säkra aktiviteter för att möjliggöra starkt arbetsgivarskap samt utveckla organisation och ledarskap. Du ger chefer och verksamhet verktyg och förutsättningar för att på bästa möjliga sätt säkra hela medarbetarupplevelsen från rekrytering och engagemang till avslut. Kvalifikationer Vi ser att du har: 3–5 års erfarenhet av en roll som HR Business Partner eller motsvarande Relevant eftergymnasial utbildning inom HR Kunskap och erfarenhet av att bygga upp processer och strukturer inom hela HR-området Erfarenhet av att stötta chefer i både strategiska och operativa HR-frågor Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet av personalansvar eller annan ledarroll Erfarenhet av att arbeta med HR internationellt, främst Norden Kunskap om svensk arbetsrätt i relation till kollektivavtal, anställningsform, schemaläggning och förhandling Kunskaper i ytterligare nordiskt språk (t.ex. danska, norska eller finska) För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående, lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att göra skillnad i organisationen. Du är prestigelös, trivs med att arbeta i förändring och har lätt för att bygga förtroendefulla relationer i en dynamisk verksamhet. Du prioriterar insatser som gör störst skillnad, vågar testa nya arbetssätt och bidrar till att HR-funktionen utvecklas i takt med organisationens behov. Du drivs av mandat att agera men ber också om stöd och värdesätter samarbete. Du motiveras av att ge god service och levererar gärna det lilla extra. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling i ett starkt team med fokus på samarbete. Vi lär av varandra, delar vår kompetens, tar stort ansvar för våra arbetsuppgifter och ser teamet före jaget i allt vi gör - en förutsättning för att bygga världens ledande campingkedja. Dessutom har vi väldigt roligt tillsammans! Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar: We Care: Vi jobbar tillsammans med omtanke om gästen, medarbetaren och planeten. Vi skapar en öppen och stöttande miljö där vi utmanar varandra, lär oss av misstag och firar framgångar. We Have Fun: Genom att vara oss själva och ha roligt ihop skapar vi en välkomnande stämning för alla vi möter. Tillsammans skapar vi fina minnen för våra team, kollegor och gäster. We Simplify: Framåtanda, tillsammans med viljan att lära, gör att vi ständigt förbättrar och utvecklar hur vi arbetar. Vi gör det enkelt för varandra - det ska vara lätt att göra rätt för både kollegor och våra gäster. We Deliver Results: Vi fokuserar i allt vi gör på att skapa resultat för våra gäster, kollegor och hela företaget. Målen är högt satta och vi lyckas bäst när vi använder både hjärta och hjärna. Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du kommer att utgå från vårt supportkontor i centrala Göteborg alt Stockholm, och du förväntas resa i tjänsten. Då vi är ett starkt säsongsbetonat bolag är det viktigt att du har möjlighet att arbeta under vår sommarsäsong som sträcker sig från mitten av juni till mitten av augusti. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan via annonsen på recruitpartner.se omgående dock senast den 15 juni 2025. Om du har frågor gällande tjänsten hör du av dig till ansvarig rekryterare Martina Nordberg på 073-624 77 24 eller på [email protected]. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten.
Vill du jobba som Finance Manager i en internationell koncern med tillväxt och stort framtidsfokus? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Om oss HydraSpecma är branschledande inom applikationsanpassade system och komponenter för hydraulik på den nordiska marknaden. HydraSpecma ingår i börsnoterade Schouw & Co i Danmark, har mer än 1500 medarbetare och omsätter över 4,6 miljarder. Verksamheten är övergripande uppdelad i tre divisioner, Global OEM, Renewables och Industry & Aftermarket. Vi skapar värde genom att tillhandahålla teknisk rådgivning om hydrauliska lösningar och produkter, snabba leveranser och har marknadens mest omfattande produktsortiment. På HydraSpecma är vi måna om att ta vårt företagsansvar såväl inom klimat-och miljöpåverkan som i arbetsvillkor och ledning och i arbetsmiljö. Divisionen Global OEM omsätter ca 1,6 miljarder och sysselsätter ca 700 personer. Divisionen/affärsområdet har verksamhet i Sverige med siter i Göteborg, Voxtorp, Örnsköldsvik samt Motala. Internationellt finns de i Polen, Brasilien, Kina, England och Holland. Läs mer på vår hemsida https://www.hydraspecma.com Om rollen En av HydraSpecmas tre affärsdivisioner, Global OEM, söker nu en Finance Manager som kan vara med och lyfta verksamheten ytterligare. Denna person håller ihop den övergripande strukturen för ekonomiska processer, analyser och rapporter. Personen kommer att ansvara för den finansiella controllingen av dotterbolagen och vara drivande i att utveckla dessa genom att exempelvis hitta synergier, möjlighet till att effektivisera, optimera och digitalisera samt säkerställa likartat arbetssätt i olika länder och siter. Arbetet ska leda till att säkerställa en hög rapporteringskvalitet, insiktsfulla analyser samt skapa effektiva processer/lösningar i divisionen. Personen kommer att utgöra en viktig kugge i att bidra till att divisionens strategiska mål uppnås. Tjänsten är placerad i Bårhult strax utanför Göteborg och du rapporterar till Executive Vice President Global OEM. HydraSpecma AB’s team i Bårhult består av Finance Manager i HSAB med ansvar för redovisningen, fyra Redovisningsekonomer, en Löneadministratör. I Bårhult återfinns vidare en Divisional Business controller och en controllerassistent. Därtill ha till sig streckat rapporteringsansvar från Finance Managers i dotterbolagen. Rollen innefattar: Leda, inspirera och utveckla ekonomiteamen och processerna i bolagen inom divisionen. Ansvarig för kvalitet och tidsramar gällande rapportering, prognos och budgetprocess. Främja hög effektivitet och ett ansvarsfullt beteende i nära samarbete med divisionens ledningsteam. Fokus på att skapa struktur som frigör potential, optimera verksamheten, hitta synergier samt skapa skalbara lösningar. Vara divisionens, VDs samt teamets sparringpartner och rådgivare. Avlasta både uppåt och nedåt. Tillsammans med Finance Manager i HSAB säkerställs att divisionens redovisning och rapportering håller ihop samt utvecklar detta område kontinuerligt. Tillsammans med Group CFO och Finance Managers i övriga divisioner utveckla koncerngemensamma processer och system. Fokus framåtlutad analys, scenarion, beslutsunderlag och framtagning av långsiktiga visioner med stöd av övrig ledningsgrupp. Löpande ta eget initiativ till analys med fokus att utveckla bolag/division. Stort fokus på affärer och lönsamhetsmaximering genom affärs- samt kundanalyser. Säkerställer att krav, regler och kontakt med externa stakeholders så som myndigheter sker enligt lag och förväntan. Aktivt medverka vid förvärv och eventuellt bolagsavyttring med god stöttning från moderbolaget. Lösa uppgifter ad hoc oavsett hur enkla. Hugga i när det behövs. Vi söker Vi söker dig med relevant Högskole-/Universitetsexamen samt tidigare erfarenhet av roller som CFO, Finance Manager eller motsvarande troligtvis inom internationell industriell verksamhet. Du är affärsorienterad, analytisk samt drivs av utveckling med holistisk syn på ekonomi och verksamhet. Du har även intresse för digitalisering, system/ IT och därmed god förståelse kring logiken i större affärssystem, gärna IFS som Global OEM-divisionen i huvudsak använder. Som ledare har du erfarenhet av att leda ditt team i tillväxt/förändring samt har god förmåga att kommunicera. Du brinner för att utveckla både verksamhet, affär och människor. Rollen kräver strategisk höjd samt en prestigelös approach så du tvekar inte att avlasta andra oavsett arbetsuppgift. Rollen kräver även att du är flytande i både svenska och engelska i både tal och skrift. Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett större ansvar i en internationell koncern som är professionell, långsiktig och snabbrörlig med tillväxt och stort framtidsfokus. Vi jobbar med kundanpassade lösningar och har ett högt tekniskt fokus, vilket innebär hög kompetensnivå inom koncernen. Hos oss får du vara med på en spännande resa med fokus på utveckling, effektivisering, optimering och förbättringsprojekt. Du kommer även in i en prestigelös entreprenöriell kultur med utvecklingsfokus och högt engagemang. Ansvarig rekryterare Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Martina Nordberg på 073-624 77 24 eller sända ett mejl till [email protected]. Vid intresse är du varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev snarast då vi gör ett löpande urval dock senast 30 juni 2025.
Är du intresserad av kvalitetsarbete inom livsmedelsbranschen? Vill du bli en del av navet i vår organisation där du får ha många kontaktytor och möjlighet att påverka? Vill du jobba i ett bolag med familjär kultur som gör investeringar och satsar framåt? Då kan detta var rätt roll för dig! Om oss Engelhardt är ett svenskt livsmedelsföretag med kontor och fabrik i Göteborg och dotterbolag i Danmark. Vår kärnverksamhet är att blanda torra pulver, dvs. bagerimixer, nutritionsprodukter och anpassade premixer/lösningar som underlättar och förbättrar våra kunders livsmedelsproduktion. Varje år producerar vi omkring 350 olika kundanpassade blandningar och hanterar ungefär 800 olika ingredienser. Den totala mängden hanterade produkter, både färdiga blandningar och ingredienser, uppgår till cirka 12 000 ton. Vi har sammanlagt omkring 60 anställda och en årlig koncernomsättning på cirka 400 MSEK. Sedan januari 2025, när vi blev en del av Bang & Bonsomer Group Oy, ett finskt företag som specialiserar sig på smarta materialteknologier med en stark närvaro över hela Europa, har vi ytterligare stärkt vår verksamhet och marknadsnärvaro. Engelhardt har en stark förankring i höga kvalitets- och livsmedelssäkerhetsstandarder. Vi är certifierade inom flera områden. Våra certifieringar inkluderar FSSC2200, EKO, KRAV och Rainforest Alliance. För mer information, besök www.engelhardt.se Om rollen Just nu behöver vi förstärkning på vår kvalitetsavdelning där fem engagerade och kunniga personer arbetar idag. Brinner du för livsmedel samt har erfarenhet inom livsmedelsproduktion eller angränsade bransch, kan detta vara helt rätt! Vi ser dessutom gärna att du har erfarenhet av: Praktiskt kvalitetsarbete Livsmedelssäkerhet och kvalitetsstandards (t ex FSSC 22000, BRC, KRAV) Att hitta lösningar för kunder, hantera reklamationer och avvikelser Att jobba nära produktionen för gemensamma praktiska och säkra rutiner Städ- och hygienronder Arbeta i team kring internrevision och support till alla avdelningar Kontakt med skadedjursbolag Kemikaliehantering Eventuellt även erfarenhet av att arbeta med hållbarhetsfrågor. Vi söker dig med högskoleutbildning eller motsvarade arbetslivserfarenhet. Du har erfarenhet från livsmedelsproduktion eller närliggande bransch. I rollen som Kvalitetsspecialist behöver du vara öppen, snabbfotad, orädd och vara en person som gillar att göra skillnad. Du är även ansvarstagande, noggrann, uthållig samt mån om att se kundperspektivet. Rollen kräver goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då vi ständigt är i dialog med kunder och leverantörer världen över. Rollen är en tillsvidareanställning och är placerad på vår sajt i Västra Frölunda. Du rapporterar till Kvalitetschef. Vi erbjuder Vi på Engelhardt skapar lönsamma samarbeten med kunden i fokus, vi vågar ta ansvar och hjälper varandra där det behövs. För att vara bäst på marknaden, då det kommer till livsmedelssäkerhet, så välkomnar vi förändring samt att ständigt utvecklas. Hos oss får du en bred roll med många kontaktytor och möjlighet att påverka. Vi har en familjär kultur där vi bryr oss om varandra och ser till att ha roligt på jobbet! Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan via annonsen på recruitpartner.se snarast, då vi gör ett löpande urval, dock senast 30 juni 2025. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på tel. 073-624 77 24 eller [email protected].
Vill du vara en del i att nya och befintliga byggnader i Sverige använder kvalitetsprodukter gällande brandskydd? Vi står inför en spännande tillväxtresa och söker en driven byggteknisk säljare som med fördel har god kunskap inom färg och lack. Vi söker någon som tillsammans med vår kunskap inom brandskydd vill vara med och utveckla vår affär, kundbas och verksamhet! Om oss Eld & Vatten levererar kvalitetsprodukter för passivt brandskydd över hela Sverige, främst till bygg- och måleribranschen. Våra produktsegment finns i huvudsak inom brandskyddsfärg, brandskyddsventiler, brandtätning och brandduk. Utöver det levererar vi även tjänster och utbildningar. Vi agerar kunskapspartner åt både små och stora kunder. Inga projekt är för små eller för stora för oss då alla byggnader bör vara säkra vid brand. Därmed eftersträvar vi snabba leveranser av de bästa produkterna för att brandtrygga byggnader. Vi omsätter idag ca 30 miljoner och är ca 8 anställda med huvudkontor i Stenungsund. Läs mer om oss på www.eldochvatten.se Vi har stora ambitioner om att växa och utvecklas, vilket gör att vi nu söker säljare med driv och ambitioner som vill vara med på den resan! Nu vill vi öka vår närvaro i Mälardalen och säker därmed en säljare med bostadsort någonstans inom det området. Om rollen Som säljare hos oss bearbetar du föreskrivande led, entreprenörer och brandskyddsinstallatörer vid främst större projekt så som byggnation av idrottshallar, simhallar, skolor, dagis, köpcentrum och nyproduktion av andra större fastigheter. Du håller i säljprocessen från ax till limpa och säkerställer hög aktivitet på marknaden. Vi jobbar exempelvis med Byggfakta och en partner som bjuder in till branschmöten med arkitekter, men du förväntas även i denna roll att ta egna initiativ att finna affärsmöjligheter och potential på marknaden. Du skapar dig en förståelse för projektet, gör en behovsanalys, agerar rådgivare, presenterar förslag och kommer till avslut. Som säljare har du fokus på kundnöjdhet och skapar goda relationer som möjliggör återkommande affärer. Då detta är en resande roll runt om i Mälardalen kommer du spendera uppskattningsvis fyra dagar på fältet där du besöker både befintliga och potentiella kunder samt sitter en dag i veckan hemifrån med administration. Ungefär en dag i månaden vill vi gärna se dig på vårt huvudkontor i Stenungssund så att vi kan utbyta erfarenheter, lära av varandra och bygga en stark teamkänsla. Rollen kräver körkort. Vi söker Vi söker en driven och resultatorienterad säljare där kunskaper inom brandskydd, färg och lack samt byggteknisk förståelse är meriterande. Vi ser gärna att du känner dig hemma inom byggbranschen och inom måleri samt har lätt för att bygga relationer i den miljön. Vi söker även någon som vill jobba med rådgivande, förtroendeingivande konceptförsäljning i en självständig roll med frihet under ansvar. I rollen är du en produktexpert som kommer förberedd, påläst och som vägleder både nya och befintliga kunder. Rätt person drivs av att göra kundmöten och ha en hög närvaro på marknaden. Vi ser långsiktigt på våra anställda och våra kunder och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet och social kompetens. Vi erbjuder Eld & Vatten är ett bolag med stora ambitioner! Vi erbjuder en inspirerande och utvecklande säljroll i en kompetent grupp med god stämning och högt i tak. I takt med att du lär dig tjänstens möjligheter och kundernas behov kopplat till dessa, kommer du varva detta arbetssätt med kundbesök i egen regi. Vi vill satsa på våra anställda långsiktigt och söker någon som går in med samma inställning. Ansökan Är detta din nästa utmaning? Varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på www.recruitpartner.se snarast då vi gör löpande urval, dock senast 8 juni 2025. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Martina Nordberg på 073-624 77 24 eller sända ett mejl till [email protected].
Vill du vara en del i att nya och befintliga byggnader i Sverige använder kvalitetsprodukter gällande brandskydd? Vi står inför en spännande tillväxtresa och söker en driven byggteknisk säljare som med fördel har god kunskap inom färg och lack. Vi söker någon som tillsammans med vår kunskap inom brandskydd vill vara med och utveckla vår affär, kundbas och verksamhet! Om oss Eld & Vatten levererar kvalitetsprodukter för passivt brandskydd över hela Sverige, främst till bygg- och måleribranschen. Våra produktsegment finns i huvudsak inom brandskyddsfärg, brandskyddsventiler, brandtätning och brandduk. Utöver det levererar vi även tjänster och utbildningar. Vi agerar kunskapspartner åt både små och stora kunder. Inga projekt är för små eller för stora för oss då alla byggnader bör vara säkra vid brand. Därmed eftersträvar vi snabba leveranser av de bästa produkterna för att brandtrygga byggnader. Vi omsätter idag ca 30 miljoner och är ca 8 anställda med huvudkontor i Stenungsund. Läs mer om oss på www.eldochvatten.se Vi har stora ambitioner om att växa och utvecklas, vilket gör att vi nu söker säljare med driv och ambitioner som vill vara med på den resan! Nu vill vi öka vår närvaro i Mälardalen och säker därmed en säljare med bostadsort någonstans inom det området. Om rollen Som säljare hos oss bearbetar du föreskrivande led, entreprenörer och brandskyddsinstallatörer vid främst större projekt så som byggnation av idrottshallar, simhallar, skolor, dagis, köpcentrum och nyproduktion av andra större fastigheter. Du håller i säljprocessen från ax till limpa och säkerställer hög aktivitet på marknaden. Vi jobbar exempelvis med Byggfakta och en partner som bjuder in till branschmöten med arkitekter, men du förväntas även i denna roll att ta egna initiativ att finna affärsmöjligheter och potential på marknaden. Du skapar dig en förståelse för projektet, gör en behovsanalys, agerar rådgivare, presenterar förslag och kommer till avslut. Som säljare har du fokus på kundnöjdhet och skapar goda relationer som möjliggör återkommande affärer. Då detta är en resande roll runt om i Mälardalen kommer du spendera uppskattningsvis fyra dagar på fältet där du besöker både befintliga och potentiella kunder samt sitter en dag i veckan hemifrån med administration. Ungefär en dag i månaden vill vi gärna se dig på vårt huvudkontor i Stenungssund så att vi kan utbyta erfarenheter, lära av varandra och bygga en stark teamkänsla. Rollen kräver körkort. Vi söker Vi söker en driven och resultatorienterad säljare där kunskaper inom brandskydd, färg och lack samt byggteknisk förståelse är meriterande. Vi ser gärna att du känner dig hemma inom byggbranschen och inom måleri samt har lätt för att bygga relationer i den miljön. Vi söker även någon som vill jobba med rådgivande, förtroendeingivande konceptförsäljning i en självständig roll med frihet under ansvar. I rollen är du en produktexpert som kommer förberedd, påläst och som vägleder både nya och befintliga kunder. Rätt person drivs av att göra kundmöten och ha en hög närvaro på marknaden. Vi ser långsiktigt på våra anställda och våra kunder och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet och social kompetens. Vi erbjuder Eld & Vatten är ett bolag med stora ambitioner! Vi erbjuder en inspirerande och utvecklande säljroll i en kompetent grupp med god stämning och högt i tak. I takt med att du lär dig tjänstens möjligheter och kundernas behov kopplat till dessa, kommer du varva detta arbetssätt med kundbesök i egen regi. Vi vill satsa på våra anställda långsiktigt och söker någon som går in med samma inställning. Ansökan Är detta din nästa utmaning? Varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på www.recruitpartner.se snarast då vi gör löpande urval, dock senast 8 juni 2025. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Martina Nordberg på 073-624 77 24 eller sända ett mejl till [email protected].
Är du en erfaren ekonomiassistent som är redo att ta dig an nya möjligheter och bredda din kompetens? Vill du bli en nyckelperson i ett välkänt företag inom dagligvaruhandeln – där din expertis verkligen gör skillnad? Hos Polfärskt Bröd väntar ett engagerat team och en vardag fylld av driv, samarbete och utveckling. Om tjänsten Vi söker en ekonomiassistent med goda kunskaper och trygghet i sin yrkesroll. I tjänsten ingår bland annat hantering av kundpåminnelser, fakturering och vidarefakturering, samt avstämningar inför månadsbokslut avseende kund- och leverantörsreskontra. Du kommer även att arbeta löpande med leverantörsfakturor, inklusive kontering och matchning mot inköpsordrar, stängning av lager, samt ha regelbunden kontakt med både företagets kunder och leverantörer Hos oss får du chansen att verka i en viktig roll där dina färdigheter värderas högt och där du direkt bidrar till företagets fortsatta framgång. Du blir en del av vårt ekonomiteam på 11 medarbetare som hanterar ekonomin åt 24 bolag inom Polfärskt gruppen. Vi är inne i en expansiv fas och värderar därför din erfarenhet och förmåga att arbeta självständigt samt i grupp. Är du analytisk lagd eller gillar system ser vi det som meriterande. Vi söker Dig som är trygg i dina kompetenser och du trivs i en konsultativ roll. Utöver att du är en duktig ekonomiassistent som gillar att ha roligt på jobbet så värdesätter vi högt samarbetsförmåga, noggrannhet samt kundfokuserat förhållningssätt. Du är självgående, kommunikativ och har ett genuint intresse för ekonomi. Vi ser fram emot att välkomna en teammedlem som är redo att bidra med sin kunskap och sitt engagemang. Vi erbjuder Hos Polfärskt Bröd får du möjlighet att arbeta i en platt organisation som växer och satsar framåt! Polfärskt är känt för sin kultur och entreprenörsanda där de anställda uppmanas till initiativ och att ta plats. Alltid med fokus på gemenskap där man tar hand om och hjälper varandra. Dessutom kommer du in i ett bolag med kända varumärken och kvalitetsprodukter! Ansök Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se snarast, då vi gör ett löpande urval, dock senast 25 juni 2025. Vid eventuella frågor kontakta Martina Nordberg på Recruit Partner [email protected] alt 073-624 77 24. Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter över 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. Polfärskt Bröd AB ägs till 51 procent av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.
Är du i början av karriären med ett intresse för konstruktion, design, testning och produktanpassning? HydraSpecma växer i takt med sina kunder och söker nu en Design Engineer som vill vara med på den fortsatta resan. Om tjänsten I rollen som Design Engineer kommer du att få arbeta brett med varierande arbetsuppgifter med flertalet kontakter såväl internt som externt. Du ingår i vår Mobile OEM avdelning där såväl kommersiellt kundansvariga som tekniska experter ingår. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med fokus på samarbete, problemlösning och förståelse för kundens behov. Arbetsuppgifter Rollen innefattar ett nära samarbete med HydraSpecmas kunder. Här blir du ansvarig för framtagning av kundanpassade ritningar och konstruktioner vid offert- och orderberedning. Det krävs noggrannhet då det är viktigt att granska specifikationer, underlag och krav, så att de lever upp till kundernas önskemål och krav. Du blir också tekniskt sakkunnig gentemot kunder, leverantörer samt internt med avseende på egenkonstruerade produkter. Det ingår även administrativa uppgifter i form av att ritningar, specifikationer och dokument arkiveras och distribueras enligt interna samt externa rutiner. Produkttestning och utveckling av testmetoder i HydraSpecmas labb är också en naturlig del i ditt arbete. En del av arbetet i labbet kan även innebära praktiskt arbete såsom igångsättande av tester och att stötta med enklare underhåll. Vi söker dig som Är utbildad civil- eller högskoleingenjör inom maskinteknik eller likvärdigt Behärskar engelska och svenska obehindrat i tal och skrift Har goda kunskaper i CAD-verktyg. Hos HydraSpecma använder vi Inventor. Har goda kunskaper i Excel Grundkompetens inom hydraulik är fördelaktigt men inte nödvändigt då vi erbjuder intern utbildning efter behov. Utöver dessa erfarenhet och kunskaper ser vi att du har ett stort tekniskt intresse och trivs i en roll som kombinerar teori med praktik samt motiveras av en tjänst där du får arbeta brett i projektform. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i rollen tror vi att du är analytisk samt har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt. Du agerar på eget initiativ och får saker att hända. Vidare har du ett kundorienterat förhållningssätt, är relationsskapade och har en social kompetens. Du trivs i rollen som tekniskt sakkunnig och att föra resonemang och diskussioner framåt, såväl internt som med våra kunder. Du är trygg och pålitlig och har en ambition att utvecklas i din yrkesroll, för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. HydraSpecmas Göteborgskontor, tillika huvudkontor, ligger i vår helt nybyggda produktionsanläggning i Bårhult mellan Mölnlycke och Landvetter. Vi erbjuder Hos oss får du en roll med ansvar, vilket är en fin språngbräda in i vår organisation där det finns goda utvecklingsmöjligheter. I denna roll får du möjlighet att påverka, driva och bidra genom att lyfta och utveckla vår verksamhet. Vi erbjuder dig en tjänst i en koncern som är professionell, långsiktig och snabbrörlig med tillväxt och stort framtidsfokus. Du kommer även in i en prestigelös kultur med högt engagemang! Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval dock senast 12 april 2025. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på [email protected] eller via telefon 073-624 77 24. Om oss HydraSpecma är branschledande inom applikationsanpassade system och komponenter för hydraulik på den nordiska marknaden. HydraSpecma ingår i börsnoterade Schouw & Co i Danmark, har mer än 1500 medarbetare och omsätter över 4,6 miljarder. Verksamheten är övergripande uppdelad i tre divisioner, Global OEM, Renewables och Industry & Aftermarket. Vi skapar värde genom att tillhandahålla teknisk rådgivning om hydrauliska lösningar och produkter, snabba leveranser och har marknadens mest omfattande produktsortiment. På HydraSpecma är vi måna om att ta vårt företagsansvar såväl inom klimat-och miljöpåverkan som i arbetsvillkor och ledning och i arbetsmiljö. Läs mer på vår hemsida https://www.hydraspecma.com
Söker du en tjänst där du är en viktig del av ett lag? En tjänst där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och där din insats är avgörande för att vi ska lyckas tillsammans? Vill du hamna i ett spännande sammanhang med starka varumärken och kvalitetsprodukter som satsar stort framöver? Då kan detta var en tjänst för dig! Om tjänsten Tjänsten innebär att du ansvarar för våra brödprodukter i butiken, vilket innebär ansvar för att beställa nya produkter, fylla på, placera rätt i hyllan, kontrollera färskheten etc. Allt i samråd med den person som är brödansvarig i butiken. Du bygger även relation i butik och finns till hands om frågor dyker upp. Tjänsten är på ca 10 timmar tre dagar i veckan. Detta är en rörlig roll där du besöker olika butiker under en dag. Vem är du? Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare. Lämplig bostadsort är Jokkmokk med omnejd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör! Låter detta som din nästa utmaning? Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan bestående av CV via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval, dock senast 2025-02-05. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att mejla oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter över 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. Polfärskt Bröd AB ägs till 51 procent av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.
Söker du en tjänst där du är en viktig del av ett lag? En tjänst där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och där din insats är avgörande för att vi ska lyckas tillsammans? Vill du hamna i ett spännande sammanhang med starka varumärken och kvalitetsprodukter som satsar stort framöver? Då kan detta var en tjänst för dig! Om tjänsten Tjänsten innebär att du ansvarar för våra brödprodukter i butiken, vilket innebär ansvar för att beställa nya produkter, fylla på, placera rätt i hyllan, kontrollera färskheten etc. Allt i samråd med den person som är brödansvarig i butiken. Du bygger även relation i butik och finns till hands om frågor dyker upp. Tjänsten är på ca 10 timmar tre dagar i veckan. Detta är en rörlig roll där du besöker olika butiker under en dag. Vem är du? Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare. Lämplig bostadsort är Jokkmokk med omnejd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör! Låter detta som din nästa utmaning? Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan bestående av CV via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval, dock senast 2025-02-05. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att mejla oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter över 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. Polfärskt Bröd AB ägs till 51 procent av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.
Söker du en tjänst där du är en viktig del av ett lag? En tjänst där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och där din insats är avgörande för att vi ska lyckas tillsammans? Vill du hamna i ett spännande sammanhang med starka varumärken och kvalitetsprodukter som satsar stort framöver? Då kan detta var en tjänst för dig! Om tjänsten Tjänsten innebär att du ansvarar för våra brödprodukter i butiken, vilket innebär ansvar för att beställa nya produkter, fylla på, placera rätt i hyllan, kontrollera färskheten etc. Allt i samråd med den person som är brödansvarig i butiken. Du bygger även relation i butik och finns till hands om frågor dyker upp. Tjänsten är på ca 10 timmar tre dagar i veckan. Detta är en rörlig roll där du besöker olika butiker under en dag. Vem är du? Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare. Lämplig bostadsort är Jokkmokk med omnejd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör! Låter detta som din nästa utmaning? Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan bestående av CV via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval, dock senast 2025-02-05. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att mejla oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter över 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. Polfärskt Bröd AB ägs till 51 procent av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 14 jobb