Lediga jobb i Eskilstuna

Hitta lediga jobb i Eskilstuna. Utforska karriärmöjligheter inom din bransch. Sök, ansök och kickstarta din framtid i Eskilstuna idag!

Billackerare till APS AB

Auto Proffsen Sverige AB är ett nystartat företag i Strängnäs och specialiserat sig inom plåtslagning och lackering av krockskadade bilar. Med en passion för att återställa fordon till sitt tidigare skick erbjuder de högkvalitativa reparationstjänster för att hjälpa kunderna få tillbaka sina fordon på vägen igen.  Om tjänsten Som lackerare arbetar du med alla förekommande arbetsuppgifter inom billackering såsom förarbete, lackering och justering. Detta innebär att du bl.a. utför slipning, maskering, spackling och lackering. I arbetet ingår också färganalys och färgblandning samt plastreparationer med bl.a. limning och svetsning. Du arbetar självständig och med hög kvalité, men samverkar också med teamet på anläggningen. Du arbetar i enlighet med våra processer och standards med rätt hjälpmedel och verktyg.  Kvalifikationer • Du har fordonsteknisk utbildning med inriktning mot skadereparation.  Alternativt plåtslagarutbildning eller motsvarande • God fysik • Flexibel med arbetstider Vi erbjuder - En spännande och utmanande arbetsmiljö inom fordonsbranschen. - Möjligheten att vara en del av ett växande företag med en stark närvaro på marknaden. - Goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att växa inom organisationen.   Ansökan: Om du vill vara en del av Auto Proffsen Sverige AB och tror att du har de kvalifikationer som krävs för rollen som billackerare, ser vi fram emot att du kontaktar oss. Välkommen med din ansökan!

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024
Skadetekniker/Plåtslagare till APS AB

Auto Proffsen Sverige AB är ett nystartat företag i Strängnäs och specialiserat sig inom plåtslagning av krockskadade bilar. Med en passion för att återställa fordon till sitt tidigare skick erbjuder de högkvalitativa reparationstjänster för att hjälpa kunderna få tillbaka sina fordon på vägen igen.  Om tjänsten Som plåtslagare arbetar du med att reparera krockskadade bilar. Du kommer genomföra byten och rikta karossdetaljer, göra svets- och limarbeten i plåt, plast och glas samt demontera och montera teknisk och mekanisk utrustning. Du utför arbetet självständigt och tillsammans med andra. I arbetet jobbar du tillsammans utifrån planering med mekaniker och verkstadschefer.  Kvalifikationer • Du har fordonsteknisk utbildning med inriktning mot skadereparation.  Alternativt plåtslagarutbildning eller motsvarande • God fysik • Flexibel med arbetstider Vi erbjuder - En spännande och utmanande arbetsmiljö inom fordonsbranschen. - Möjligheten att vara en del av ett växande företag med en stark närvaro på marknaden. - Goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att växa inom organisationen.   Ansökan: Om du vill vara en del av Auto Proffsen Sverige AB och tror att du har de kvalifikationer som krävs för rollen som plåtslagare/skadetekniker, ser vi fram emot att du kontaktar oss. Välkommen med din ansökan!

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024
Enhetschef till marknad och försäljning

Allmän kollektivtrafik, Eskilstuna Kom och skapa Sveriges friskaste län och Sveriges bästa kollektivtrafik, tillsammans med oss! Om oss Region Sörmland ansvarar för områden som är viktiga för alla som bor, lever och verkar i Sörmland. Verksamhetsområdet består av cirka 150 medarbetare och leds av den regionala utvecklingsdirektören. Sörmlandstrafiken är en del av hållbar regional utveckling Eskilstuna. Allmän kollektivtrafik är en av verksamheterna med uppdraget att utveckla en attraktiv, effektiv och tillgänglig kollektivtrafik i Sörmland. Verksamheten består av 26 medarbetare uppdelade på tre enheter: trafikutveckling, avtalsförvaltning och marknad och försäljning. Till detta kommer Mälartåg kundservice som bedrivs på uppdrag av Mälardalstrafik. Medarbetarna är placerade i Eskilstuna vilket är denna tjänsts arbetsplats. Tillsammans med regionens kommuner driver vi arbetet för en bättre kollektivtrafik med målsättning att få flera att välja att åka kollektivt. Vi ansvarar för den upphandlade busstrafiken och har en viktig uppgift i arbetet med den storregionala satsningen på regionaltågstrafik genom Mälardalstrafik. Dina arbetsuppgifter Som enhetschef för marknad och försäljning ansvarar du för arbetsgruppernas avtalade samverkan som Sörmlandstrafiken har med trafikföretag och kommuner. I enheten ingår kundservice för allmän kollektivtrafik som leds av en teamledare, marknadsansvarig och en affärsutvecklare. Enheten är ansvarig för alla marknadsinsatser och fokus ligger på vår tillgänglighet, miljötänk och kundens upplevelse av oss. I rollen ingår ett nära samarbete med verksamhetschefen där du agerar sakkunnig för din enhet och driver frågor med fokus på att utveckla kollektivtrafiken i regionen. I denna roll ansvarar du bland annat för: • Budget- och personalansvar. • Sörmlandstrafikens försäljningskanaler samt försäljnings- och marknadsstrategier. • Sörmlandstaxan samt Sörmlandstrafikens resevillkor. • Marknadskommunikation och resenärsinformation. • Avtal och upphandlingsfrågor. • Produkt- och verksamhetsutveckling. • Samverkan internt och externt. • Rapportering, planering och uppföljning. • NKI-mätningar. • Ärendehantering till politik och tjänstepersonsgrupperingar. Din kompetens Vi söker dig som är en dokumenterad erfaren chef och ledare. Vi tror att du har en bakgrund inom kundtjänst/försäljning eller marknadsområdet. Du har relevant högskoleutbildning/likvärdig förvärvad erfarenhet och har du dessutom gedigen erfarenhet från arbete med kollektivtrafik är det mycket meriterande. Du är en komplett ledare som är engagerad, har en ordning och tydlig struktur och prioriterar ledarskapet. Du står för en naturlig samverkan och du ser till att processerna går framåt och att förväntat resultat uppnås. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete i en politiskt styrd organisation. Du är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift och har en förmåga att anpassa din kommunikation efter olika målgrupper. Du känner dig bekväm med att representera verksamheten och dess uppdrag i så väl stora som små sammanhang. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav liksom goda kunskaper i svenska och engelska språket i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Tillförordnad verksamhetschef Sune Eriksson, 072-726 13 55. Rekryteringsspecialist Catrin Dagander, 070-290 09 36. Fackliga företrädare Vision Anna Stenberg, 072-141 40 90. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss inom hållbar regional utveckling! Välkommen med din ansökan senast den 2024-03-14. Intervjuer sker löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

23 februari 2024
Sista ansökan:
14 mars 2024
AnnSam söker Sjuksköterskor! Sommar🔆uppdrag inom Äldrevård i Köping.

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för Sommar🔆 uppdrag finns inom Hemsjukvård, Korttidsboende och SÄBO i Köping!   Perioden: 2024.06.17-2024.08.11 Arbetstid: Dagtid måndag-fredag Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt: Ref.nr: 240223 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

23 februari 2024
Sista ansökan:
29 februari 2024
CE-Chaufförer Strängnäs eller Eskilstuna start omgående (10 jobb)

Ditt nya jobb Vi söker nu CE chaufförer till vår kund i Strängnäs eller Eskilstuna. Detta är en väldigt attraktiv arbetsplats där det erbjuds en bra lön. Vi söker till detta uppdrag både hel-, och deltids chaufförer. Skynda dig att söka! Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast. Arbetsuppgifter Huvudsaklig arbetsuppgift är att köra CE-distribution. Arbetet består av lastning, lossning och distribution med lastbil och släp. Längre körningar förekommer också med spetsbyte. - Hantera leveranser digitalt via handdator - Kommunikation via telefon Schemaläggning: Heltid 40 h/veckan, alternativt deltidsanställningar. Arbetstid. Dag,Kväll,Natttid måndag-fredag, även helger kan förekomma. Företaget har kollektivavtal. Din bakgrund Du har yrkesrelaterad utbildning. Vi ser gärna att du arbetat med distribution tidigare, dock är det inget krav. Språkkunskaper i Svenska är ett krav då det förekommer mycket kundkontakt, och kommunikation internt mot transportledning. CE-körkort, YKB,Truckkort och Förarkort är ett krav. Du som person Att ta eget ansvar och planera ditt arbete är inte några problem för dig. Du ska vara hjälpsam, noggrann, driftsäker och seriös. Vi ser gärna att du gillar att ta eget ansvar och att lösa problem tillsammans med andra. Du är positiv och förstår vikten av nöjda kunder. Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom Transport. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och ett personligt engagemang. Jobba med oss! ansök nu och bli vår nästa medarbetare.

23 februari 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Hotell Tunapark söker hotellbiträde

Som hotellbiträde är dina arbetsuppgifter varierade och omväxlande. Främst är det arbetsuppgifter som städning av rum men även en del administrativa uppgifter samt stå i receptionen. Har du tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter är det meriterande. Vi ser gärna kvinnliga sökanden för att jämna ut vår könsfördelning på arbetsplatsen. Hotellet är ett helt nytt, fräscht familjeägt hotell som erbjuder ett bekvämt boende med personlig service i en lugn harmonisk miljö! Känns detta intressant? Välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev med foto till: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024
Handläggare till enheten för lokal och regional utveckling

Har du intresse för energi-, klimat- och hållbarhetsfrågor? Är du initiativtagande och duktig på att bygga nätverk med en god pedagogisk förmåga? Då kan detta vara en tjänst för dig! Energimyndigheten leder samhällets omställning till ett hållbart energisystem, och har en tydligt främjande och utåtriktad verksamhet. Vi söker nu en handläggare som vill arbeta för att accelerera energiomställningen i samhället genom att stärka kommuner och regioner i arbetet med trygg energiförsörjning och främja robusta städer och samhällen. Om verksamheten Tjänsten tillhör enheten för lokal och regional utveckling som arbetar med kapacitets- och kunskapsbyggande insatser för lokala och regionala aktörer. Genom dialog, stöd och samverkan kring hållbara städer och samhällen samt energi- och klimatrådgivning, tillsynsvägledning och civilt försvar verkar vi för att stärka strukturer för, och förmåga till energieffektivisering och trygg energiförsörjning. Vi arbetar tvärfunktionellt och med hög delaktighet, vilket innebär att alla medarbetare bidrar till att utveckla våra strategier och sätt att arbeta. Enheten är en del av avdelningen för resurseffektivt samhälle. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett team av engagerade och kompetenta medarbetare som tillsammans skapar förutsättningar för utveckling av samhällets förmåga att uppnå Sveriges nationella energi- och klimatmål. Du kommer övergripande ansvara för innehåll, utveckling, dialog och samverkan på de webbplatser som hör till enhetens program. Du kommer också ansvara för att utveckla, planera och genomföra utbildningar, konferenser och kampanjer inom ramen för enhetens program. Att driva kunskapsnätverk inom myndigheten för att aktivt samla myndighetens inspel i energi- och klimatrådgivningen samt andra program på enheten, samt stärka Energimyndighetens roll som expertmyndighet gentemot kommuner och regioner är också en viktig del av arbetet. Du kan även komma att arbeta i andra uppdrag och roller på myndigheten som att leda uppdrag, genomföra utredningar och analyser och driva samverkan mellan olika aktörer. Arbetet sker i nära samverkan med andra uppdrag inom enheten/avdelningen/myndigheten. Din profil Vi söker dig med driv, engagemang och intresse för energiomställningen i samhället med en högskole- eller universitetsexamen inom geografi/energi/miljö, gärna i kombination med pedagogik. Du har aktuell och relevant erfarenhet av arbete med frågor som på övergripande nivå rör energisystemet och trygg energiförsörjning i samhället, företrädesvis från offentlig sektor/utbildning/pedagogisk verksamhet. Vidare ser vi att du har flerårig aktuell och relevant erfarenhet av planering och genomförande av utbildningar, konferenser och kampanjer, arbete med informationsinnehåll, framtagande av utbildningsmaterial, hantering och utveckling av webbsidor samt riktad dialog och samverkan med olika målgrupper. Du har mycket goda kunskaper i tal och skrift både på svenska och engelska. Personliga egenskaper För att vara framgångsrik i den här rollen behöver du vara en driven lagspelare med god pedagogisk förmåga. Vidare är du initiativtagande och resultatinriktad med god förmåga att bygga nätverk med förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt till verksamhetens bästa. Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Tjänsten är placerad vid vårt moderna huvudkontor i centrala Eskilstuna med goda pendlingsmöjligheter till Stockholm, Västerås och andra närbelägna städer. Här arbetar vi aktivitetsbaserat med flexibla arbetstider som underlättar att förena arbetsliv och privatliv även med en stunds pendling till och från arbetet. Arbetet medger även goda möjligheter att delvis arbeta på distans. Energimyndigheten sätter värde på de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald kan tillföra verksamheten. Varaktighet/Arbetstid Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Energimyndigheten tillämpar 6 månaders provanställning. Kontaktpersoner För frågor om tjänsten, kontakta enhetschef Nina Waara, [email protected], 016-544 23 33. För upplysningar om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringskonsult Agneta Lund, [email protected], 070-378 94 02. Fackliga kontaktpersoner Mikaela Sahlin, SACO-S, 016- 5442097 Eva-Karin Magnusson, ST, 016- 542194. Välkommen med din ansökan senast 1 mars 2024. Om du skickar in din ansökan på annat sätt än genom vårt ansökningsformulär på vår hemsida – märk då ansökan med diarienummer: 2024–002317. I denna process ber vi dig att skicka in ditt CV samt en kort sammanfattning där du motiverar varför du är rätt person för tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

23 februari 2024
Sista ansökan:
1 mars 2024
Sommarjobbare sökes till lager och logistik!

Har du erfarenhet av logistik och vill ta steget vidare i din karriär? Nu söker vi på Lernia sommarjobbare inom lager och logistik hos vår kund i Eskilstuna. Välkommen med din ansökan redan idag! Huvudsakliga arbetsuppgifter Att arbeta på varuterminalen i Eskilstuna innebär att du är en viktig del i det löpande logistikflödet. Rollen är bred och det finns många olika arbetsmoment och processer att arbeta med. Några exempel på arbetsområden är varumottagning, utlastning, avpalletering samt olika typer av processövervakning i det automatiserade logistikflödet. I ansvarsområdet ingår bland annat att: • Nå uppsatta mål, personliga likväl som gruppens • Följa de processer som finns samt även bidra till förbättring av dessa processer • Skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen • Dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer • Vara noggrann och serviceinriktad • Följa de regler, policys och rutiner som gäller på arbetsplatsen • Värna om din egen hälsa och ha god fysik Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare med högt säkerhets- och kvalitetstänk. Du har tidigare erfarenhet från arbete inom lager eller produktion. Då den största delen av verksamheten är automatiserad ser vi att du har ett tekniskt intresse och lätt för att lära dig system och processer. Extra meriterande är god datorvana och kunskap i relevanta system. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och ser att du är en lagspelare som motiveras av tydliga mål. Du presterar väl och motiveras av att få feedback. Krav för tjänsten: • Du är minst 18 år gammal. • Du är tillgänglig hela perioden v. 20 - 35. • Du kan arbeta skift. • Du bidrar med arbetsglädje och trivsel på den gemensamma arbetsplatsen. • Dina språkkunskaper i svenska är goda såväl muntligt som skriftligt, engelska är meriterande. Övrigt Uppdragslängd: Säsongsjobb Placeringsort: Eskilstuna Typ av anställning: Säsongsanställning via Lernia Att vara konsult Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Erbjudande: En anställning som konsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Lernia men arbetar som ambulerande konsult hos någon av våra kunder. Som konsult får du självklart friskvårdsbidrag. Såhär beskriver våra nuvarande konsulter jobbet: • Bra kollegor och sammanhållning • Varierande arbetsuppgifter • Man är aktiv hela tiden, det finns alltid något att göra • Gemenskap • Bra lagledare • Bra utvecklingsmöjligheter och möjlighet att göra karriär även om man är ung och inte har någon speciell utbildning. Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

23 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vi söker terminalarbetare!

Har du erfarenhet av logistik och vill ta steget vidare i din karriär? Nu söker vi på Lernia terminalarbetare till vår kund i Eskilstuna. Välkommen med din ansökan redan idag! Huvudsakliga arbetsuppgifter Att arbeta på varuterminalen i Eskilstuna innebär att du är en viktig del i det löpande logistikflödet. Rollen är bred och det finns många olika arbetsmoment och processer att arbeta med. Några exempel på arbetsområden är varumottagning, utlastning, avpalletering samt olika typer av processövervakning i det automatiserade logistikflödet. I ansvarsområdet ingår bland annat att: • Nå uppsatta mål, personliga likväl som gruppens • Följa de processer som finns samt även bidra till förbättring av dessa processer • Skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen • Dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer • Vara noggrann och serviceinriktad • Följa de regler, policys och rutiner som gäller på arbetsplatsen • Värna om din egen hälsa och ha god fysik Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare med högt säkerhets- och kvalitetstänk. Du har tidigare erfarenhet från arbete inom lager eller produktion. Då den största delen av verksamheten är automatiserad ser vi att du har ett tekniskt intresse och lätt för att lära dig system och processer. Extra meriterande är god datorvana och kunskap i relevanta system. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och ser att du är en lagspelare som motiveras av tydliga mål. Du presterar väl och motiveras av att få feedback. Krav för tjänsten: • Du är tillgänglig fr.o.m. v. 15. • Du kan arbeta skift. • Du bidrar med arbetsglädje och trivsel på den gemensamma arbetsplatsen. • Dina språkkunskaper i svenska är goda såväl muntligt som skriftligt, engelska är meriterande. Övrigt Placeringsort: Eskilstuna Typ av anställning: konsultuppdrag 6 månader med god chans till förlängning Anställningsform: Heltid, skift Att vara konsult Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Erbjudande: En anställning som konsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Lernia men arbetar som ambulerande konsult hos någon av våra kunder. Som konsult får du självklart friskvårdsbidrag. Såhär beskriver våra nuvarande konsulter jobbet: • Bra kollegor och sammanhållning • Varierande arbetsuppgifter • Man är aktiv hela tiden, det finns alltid något att göra • Gemenskap • Bra lagledare • Bra utvecklingsmöjligheter och möjlighet att göra karriär även om man är ung och inte har någon speciell utbildning. Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

23 februari 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Sjukhusfysikerstuderande - semestervikarie

Mälarsjukhuset Eskilstuna Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss I enheten Sjukhusfysik Sörmland arbetar sjukhusfysiker och dosplanerare som bidrar med expertstöd och deltar i strålbehandlingsverksamheten i Region Sörmland. Ambitionen är att med högsta kompetens och kvalitet ge förutsättningar för att kunna bota och behandla de patienter som drabbats av tumörsjukdomar. Vi arbetar med moderna system och verksamheten är under ständig utveckling. För dosplanering används dosplaneringssystemet RayStation och vi använder delvis automatiserade arbetsflöden, vilket möjliggör optimal användning av samtliga professioners kompetens. Vi har ett gott socialt klimat i arbetsgruppen och på arbetsplatsen. Viktiga hörnstenar är samarbete och öppenhet i kommunikation. Hos oss får du goda möjligheter att få bidra till verksamhetsnytta samtidigt som du får insyn i ett framtida yrke. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som dosplanerare inom strålbehandlingsverksamheten – ett ansvarsfullt och viktigt arbete som syftar till att optimera behandlingen individuellt för varje patient. Du kommer att ingå i ett team på 6 personer som är dosplanerare och sjukhusfysiker. Arbetet utförs vardagar på dagtid. Din kompetens Vi söker dig som har fullföljt minst 6 terminer inom sjukhusfysikerprogrammet. Meriterande om du fullföljt fler terminer. Du har grundläggande kunskaper om strålningsfysik och anatomi och har intresse för ett datorbundet arbete där du tar fram individuellt anpassade dosplaner. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du behöver kunna arbeta strukturerat och noggrant, kunna hålla uppsatta tidsramar och gilla problemlösning. Eftersom du kommer att ingå i ett team är det viktigt att du kan arbeta bra med andra människor och bidra till en positiv stämning i arbetsgruppen. Du behöver kunna förstå och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Anställningsform Visstidsanställning på heltid eller deltid efter ditt önskemål. Anställningstiden kan anpassas efter dina möjligheter, men som längst mellan 20 maj och 31 augusti 2024. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef Ylva Lindgren, 070-386 60 80. Fackliga företrädare Christian Göransson, 070-271 60 12. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Medicinsk Fysik och Teknik i Region Sörmland! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-03-24. Intervjuer kan komma att ske löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024