Lediga jobb i Eskilstuna

Hitta lediga jobb i Eskilstuna. Utforska karriärmöjligheter inom din bransch. Sök, ansök och kickstarta din framtid i Eskilstuna idag!

ST-läkare till medicinkliniken

Medicinkliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna Vill du bli en av medicinkliniken Mälarsjukhusets framtida överläkare? Sök ST i internmedicin och bli internmedicinare eller dubbelspecialist hos oss. Medicinkliniken söker tre ST-läkare engagerade och drivna inom internmedicin. Vi söker särskild kollegor med intresse för subspecialisering inom gastroenterologi, njurmedicin och endokrinologi men välkomnar även ansökningar från kandidater med andra intresseområden. Vi välkomnar också sökande med legitimation som är i behov av en bastjänstgöring som en del av sin ST. Om oss Medicinkliniken är länets största klinik med verksamhet inom allmän internmedicin inkl. akutsjukvård på akutmottagning, IMA och AVA, men också kardiologi, geriatrik, endokrinologi, njurmedicin, hematologi, gastroenterologi, SSIH och palliativ vård, neurologi och stroke. Vi är en ambitiös och trevlig arbetsgrupp med cirka 100 anställda läkare som gärna delar med oss av vår kunskap och vi söker nu dig som har teamkänsla och söker ett omväxlande arbete på en klinik och sjukhus som har det mellanstora sjukhusets alla fördelar av både bredd och spets. Vi vill förbättra och utveckla vår verksamhet och det sker en spännande förändring inom sjukvården och vi vill ta vara allt vi lärt oss i samband med pandemin. Som medarbetare erbjuder Region Sörmland dig en mängd förmåner och aktiviteter inkl. friskvårdsbidrag som du får ta del av. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifter som ST-läkare. Arbetet innefattar mottagning, slutenvård och jourtjänstgöring på akutmottagningen samt även som medicinklinikens husjour i och med ökad akutläkarverksamhet på akuten. Du arbetar som ST-läkare under handledning. Vi erbjuder en väl strukturerad ST-utbildning med möjlighet till forskning vid intresse. Din kompetens Vi söker en legitimerad läkare med intresse för internmedicin och gärna en av de aktuella subspecialiteterna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Kunskaper i svenska enligt EU självskattningsskala grad C1. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Biträdande läkarchef internmedicinsektion, Rasheed Khan, 016-10 55 28 [email protected] ST-studierektor Georgios Matthaiou, 016-10 54 77 [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinkliniken! Välkommen med din ansökan, senast 2025-05-12. Ansökning ska innehålla CV, personligt brev och två referenser. Sökande behöver ha svensk legitimation eller förväntas få en svensk läkare legitimation inom kort. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

Igår
Sista ansökan:
12 maj 2025
Familjehem & Jourhem sökes
Trygga familjehem i Sverige AB
Personliga assistenter

Trygga Familjehem i Sverige AB Söker nu familjer/ ensamstående personer som vill vara med och hjälpa barn & ungdomar i åldern 0-20år. Vi söker både familjehem och jourhem, Att vara jourhem eller familjehem. Att vara familjehem är intressant, utmanande och framförallt belönande! Det handlar om att öppna dörrarna till sitt hem, sin familj, sin vardag och erbjuda trygghet, riktlinjer, regler och framförallt mycket glädje och hjärta samt en önskan att dela med sig av sitt liv. Detta innebär givetvis en stor utmaning och förutsätter en tydlig ambition att lyckas. Denna ambition måste delas av samtliga medlemmar i familjen och en samsyn om vad uppdraget omfattar är av stor vikt. Det är givetvis så att alla påverkas av att en ny individ flyttar in och blir en del av familjen. OBS att även en ensamstående person kan vara jour- eller familjehem. Det viktigaste är att ni har ett genuint intresse för att hjälpa ett barn/ ungdom till ett bättre liv. Ni måste också kunna samarbeta med samtliga aktörer runt det placerade barnet/ungdomen såsom skola, socialsekreterare, familjehemskonsulenter m.fl. För att klara en placering krävs att man har lite extra av allt; av utrymme, av tid och av förmåga! Våra krav på er för att påbörja en familjehemsutredning är bland andra: Att ni är 25 år eller äldre Att ni inte förekommer i polisens brott-och misstankeregister, försäkringskassans register avseende längre sjukperioder, kronofogdens register och sociala registret de senaste fem åren Att det finns ett ledigt sovrum som kan erbjudas det placerade barnet, utan att någon i familjen gör avkall på sitt sovrum. Observera att gemensamma utrymmen inte räknas som sovrum. Att ert boende är stadigvarande, det vill säga ni inte hyr i andra hand, är inneboende eller dylikt. Boendet är fullt möblerat och ombonat. Att ni är fullt friska och arbetsföra Att ni har stabil inkomst och försörjning Att minst en av er har tid för möten med socialtjänst och oss familjehemskonsulenter Att ni inte har några större kommande förändringar i livet, såsom flytt, längre resor, nya studier, graviditet eller dylikt Att ni behärskar det svenska språket Trygga Familjehem stödjer, handleder och utbildar Som familjehem får ni Trygga Familjehems grundutbildning för familjehem. Syftet är att göra placeringen så bra som möjligt för den placerade och för familjehemmet. Våra konsulenter finns alltid nära till hands för fortlöpande handledning och utbildning till familjen under placeringens gång. Er familjehemskonsulent besöker er löpande, ni har ett nära samarbete i allt som rör den placerade, t ex genomförandeplaner och myndighetskontakter. Till er hjälp har ni dygnet-runt-stöd per telefon i vilken fråga det än kan vara. Trygga familjehems arbets- och förhållningssätt är att vara tillgängliga, bistå med stöd, hjälp, idéer och motivation! God ekonomisk ersättning Att öppna upp sitt hem för ett barn, ungdom eller ung vuxen handlar inte om pengar, utan om att man hjälper någon som behöver en trygg och stabil tillvaro. Men man ska ändå ha en solid ersättning för det arbete man gör. Ersättningen betalas ut i två delar, dels en omkostnadsersättning på ca 5500kr/ mån som skall täcka mat, kläder, resor etc samt en arvodesdel för det arbete ni utför. Arvodet varierar från 20.000 kr/mån och uppåt beroende på placeringens komplexitet. Om Trygga Familjehem Trygga Familjehem erbjuder konsulentstödda jour och familjehemsplaceringar. Samtliga familjehemskonsultenter har egen erfarenhet av att vara jour - och familjehem, något som vi på Tryggafamiljehem i Sverige AB värderar högt. Är du intresserad av att bli jourhem eller familjehem? Rekrytering sker löpande. Klicka in på vår hemsida för mer information och Ansökan! Eller mejla oss på [email protected]

Igår
Sista ansökan:
26 maj 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna.  Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

Igår
Sista ansökan:
28 april 2025
Utbildare - Utbildningskoordinator Brandskydd och Första Hjälpen
Safeaid AB
Övriga handläggare

Tycker du om att utbilda och har god planeringsförmåga? Vi söker en duktig instruktör / utbildningskoordinator för våra Första Hjälpen- och brandutbildningar. Erfarenhet från ambulans eller räddningstjänst är meriterande. SafeAid AB hjälper kunder med första hjälpen, brandskydd och med utbildningar inom första hjälpen, brandskydd och krishantering. Våra kunder är företag över hela landet och vi söker nu en utbildningskoordinator till vårt huvudkontor i Eskilstuna. Övergripande ansvar Utbildningskoordinatorn ansvarar för att säkerställa att SafeAid:s utbildningar planeras, bokas och genomförs med hög kvalitet. Rollen innebär både operativt och strategiskt ansvar för utbildningsverksamheten, inklusive schemaläggning av instruktörer, samordning av kundbokningar, samt utveckling och kvalitetssäkring av utbildningsmaterial och instruktörer. Du arbetar även själv som instruktör med brand- och Första Hjälpen-utbildningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter Utbildningskoordinator Planera, boka och se till att utbildningar genomförs med högsta kvalitet hos kund Kvalitetssäkra alla utbildningsinsatser genom uppföljning, rutiner och kontinuerlig utveckling Samordna utbildningsinsatser, stötta instruktörer och säkerställa rätt kompetens Utbildning Planera och genomföra utbildningar inom första hjälpen, brandskydd och utrymning. Anpassa utbildningens innehåll efter kundens specifika behov och säkerställa hög kvalitet. Samarbete och teamarbete I denna roll arbetar du nära övriga teammedlemmar, inklusive Kundansvariga, Brandsäkerhetstekniker och Instruktörer. Vi strävar efter att skapa ett samarbetsklimat där vi stöttar varandra för att säkerställa bästa möjliga kundnöjdhet och uppnå våra gemensamma mål. Rollen innebär också flexibilitet, där du vid behov kan hjälpa kollegor med deras arbetsuppgifter och ta del i andra delar av verksamheten. Kompetens och kvalifikationer Erfarenhet av att utbilda inom brand och Första Hjälpen God planerings- och dokumentationsförmåga. · Erfarenhet från Räddningstjänst/Ambulansverksamhet är meriterande · Erfarenhet inom brandskydd/brandskyddsarbete är meriterande B-körkort krävs Egenskaper Ansvarstagande och självgående God social förmåga Älskar att utbilda och är duktig på det Duktig på att planera och strukturera ditt arbete. Teamorienterad lagspelare Arbetsförhållanden Arbetet utgår från kontoret i Eskilstuna och utförs till största delen hos kunder i Mälardalen. Längre resor till annan ort förekommer med övernattning vid behov. Vi ger dig: · En självständig arbetsroll med befogenheter och eget ansvarsområde · Möjlighet att utvecklas inom olika utbildningsområden · En ambitiös, progressiv och pålitlig arbetsgivare · Omväxlande arbete hos kunder i Mälardalen samt ibland i övriga delar av landet · Trevliga kollegor både på kontoret och runt om i landet Välkommen med din ansökan till [email protected] Då vi kallar till intervjuer löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information vänligen kontakta HRM P-O Olsson via mejl på [email protected]

2 dagar sedan
Sista ansökan:
25 maj 2025
Allmän verkstadsarbetare
Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Letar du efter en mångsidig och dynamisk arbetsmiljö där du kan få använda dina praktiska färdigheter och tekniska förståelse? Vi söker nu en Allmän verkstadsarbetare till en av våra kunder i Eskilstuna. Med en stark vilja att ta ansvar och arbeta både självständigt samt i team, är du den vi letar efter! Arbetsuppgifter och AnsvarsområdenSom Allmän verkstadsarbetare kommer du att bidra till vår produktionsprocess genom att utföra en rad olika uppgifter. Dessa kan inkludera: Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hantera fräsning, gradning och borrning. Arbeta noggrant utifrån ritningar och tekniska specifikationer. Tolka och följa arbetsinstruktioner på svenska. Aktivt delta i förbättringsarbeten. Samarbeta med kollegor för en effektiv produktion. Hantera excenterpressar Vi söker dig som har: Minst 1 års erfarenhet av verkstadsarbete God kunskap om manuellt verkstadsarbete. En stark vilja att ta ansvar och arbeta självständigt. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av moderna affärssystem. Truckkort. En gedigen verkstadsbakgrund. Erfarenhet av att ställa in pressmaskiner. Vi värdesätter initiativförmåga, noggrannhet och en positiv inställning. Tjänsten är på heltid med placering i Eskilstuna. Arbetstiderna är främst dagtid. Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan omgående då rekrytering sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
18 maj 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Receptarier

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Tuna Park. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Tuna Park i Eskilstuna kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Tuna Park ligger i ett populärt shoppingcentrum med många butiker och restauranger i närheten, vilket innebär många snabba och smidiga kundmöten. Här blir du en del av ett engagerat team med 3 tekniker och 4–5 farmaceuter som tillsammans skapar en positiv arbetsmiljö och bästa möjliga service. Vi har en stor egenvårdsavdelning och en kundkrets som uppskattar vår kompetens. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10-20, helger 10-18. Välkommen till Apoteket!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
25 maj 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Receptarier

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Svanen i Torshälla. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Svanen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Svanen ligger centralt vid torget i Torshälla, nära ån och med bra bussförbindelser. Vi har en lojal kundkrets av både stamkunder och sommargäster, vilket skapar en dynamisk och uppskattad arbetsmiljö. Vårt team består idag av två apotekstekniker och tre farmaceuter som tillsammans skapar en familjär och stöttande arbetsplats. Apoteket ingår i Apoteksgruppen Kungsör-Köping, där vi värdesätter både kompetens och arbetsglädje. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 9-18 samt lördagar 10-14. Välkommen till Apoteket!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
25 maj 2025
Fysioterapeutstudent på ortopedavdelningen (semestervikariat)
REGION SÖRMLAND
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Fysioterapimottagning 2 Mälarsjukhuset, Eskilstuna Om oss Fysioterapimottagningen på Mälarsjukhuset bedriver rehabilitering i både öppen- och slutenvården. Nu söker vi dig som till sommaren avslutat T5 som fysioterapeutstudent och vill jobba mot Mälarsjukhusets ortopediska avdelning under sommaren. Arbetet inom slutenvården är givande men stundtals också krävande då vi är en viktig pusselbit i utskrivningsprocessen. Fysioterapeutgruppen utgår från gemensamma lokaler som vi delar med arbetsterapeuter och rehabundersköterskor. Det gör att det alltid finns kollegor nära tillhands för att ställa frågor, reflektera med, få hjälp av eller hjälpa i det dagliga arbetet. Du erbjuds: Friskvårdpeng. Flextidsavtal. Trevliga och erfarna kollegor och chefer. Dina arbetsuppgifter I samma stund som en patient skrivs in på vårdavdelning påbörjas utskrivningsprocessen. Ibland är det bara medicinska behov som behöver tillgodoses, men ofta behövs även en fysioterapeutisk bedömning och åtgärd. Här kommer du som fysioterapeutstudent att tillsammans med dina legitimerade kollegor att ta ansvar för bedömningar och åtgärder i syfte att säkerställa säkra utskrivningar på avdelningen. Du utgår från våra lokaler där arbetsterapeuter, fysioterapeuter och rehabundersköterskor i slutenvård sitter samlat. Du arbetar självständigt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Samtidigt har du ett nära samarbete med fysioterapeut, arbetsterapeut, rehabundersköterska, avdelningsteamet, patienter och dess anhöriga samt andra vårdgivare. Din kompetens Du har avslutad och godkänd T5 på fysioterapeutprogrammet till sommaren. Då hembesök kan förekomma är körkort B önskvärt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställningsform Vikariatsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef Mattias Karlsson arbetsterapi- och fysioterapimottagning 2, 070-556 01 57. Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på paramedicin Sörmland! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-05-13. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
13 maj 2025
Beredare till Vattenfall i Eskilstuna!
Professionals Nord Rekrytering AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Har du ett starkt tekniskt intresse, drivs av en kommunikativ och koordinerande roll, redo att ta nästa steg i karriären? I rollen som beredare ges du möjligheten att vara med och bidra till framtidens elnät. Du arbetar för det mesta administrativt, men kommer även ha mycket kontakt med både interna och externa parter. Låter det som något för dig? Ansök redan idag - vi arbetar med löpande urval. Information om tjänsten Som beredare arbetar du nära projektledare, underhållsledare och andra beredare med administrativa uppgifter. Du kommer även dagligen föra dialog med markägare och kommuner, där rollen ger dig mixen av att både arbeta framför datorn samt vara ute på fältet! Tjänsten passar dig som drivs av att skapa relationer med dina samarbetspartners, då du dagligen för kontakt med dessa! Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Vattenfall. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Vattenfalls önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter • Arbeta med dokumenthantering och tillståndshantering • Ta fram materiallistor och konstruktioner samt avtal och kalkyler • Ta kontakt med allt ifrån markägare till myndigheter Rollen är perfekt för dig som är orädd vad gäller att anta nya arbetsuppgifter, där du får möjligheten att utvecklas inom de områden som intresserar och motiverar dig! Vi söker dig som: • Har ett starkt intresse/erfarenhet inom teknik, redo att utvecklas inom elkraft • Har erfarenhet inom EBR • Har god datorvana (Office-paketet) samt administrativ förmåga då du kommer arbeta i olika data- och ärendehanteringssystem • Goda kunskaper i svenska språket Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom elkraft, men det är inget krav för tjänsten. I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Här får du en möjlighet att utvecklas inom rollen som beredare. Som person är du ordningsam, ansvarstagande och en do-er, det vill säga att du tar tag i saker på en gång! Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Eskilstuna Urval: Sker löpande Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]  #beredare #vattenfall #teknik #kommunikation #koordinering #elkraft #administration #office #kalkyl #dokumenthantering

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 maj 2025
Account Manager – B2B säljare sökes!

Vill du arbeta med B2B-försäljning och hjälpa företag att nå ut till studenter? Nu har du chansen att bli en del av vårt team och arbeta med två starka annonsplattformar riktade mot Sveriges studenter! Genom våra digitala skärmar på universitet och högskolor når företag studenter direkt i deras dagliga miljö, medan våra tryckta Studieblock ger långvarig och pålitlig synlighet. Som säljare hos oss får du arbeta med en av dessa kanaler och hjälpa företag att stärka sin närvaro bland morgondagens talanger. Om oss StudentDisplay och Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner, som har över 17 års erfarenhet av nischad annonsförsäljning. Vi hjälper företag att kommunicera med Sveriges studenter genom digitala skärmar och tryckta medier. Vår vision är att vara den självklara länken mellan studenter och näringslivet. Om rollen Som Account Manager kommer du att arbeta med uppsökande försäljning och förvalta din egen kundstock över tid. Ditt uppdrag innebär att: Kontakta och etablera relationer med små och medelstora företag som vill synas mot Sveriges studenter. Ansvara för hela säljprocessen, från prospektering och försäljning till uppföljning och långsiktiga samarbeten. Med telefonen som redskap säljer du annonsplatser på en av våra plattformar, antingen på digitala skärmar på universitet och högskolor eller på tryckta Studieblock. Utvecklas kontinuerligt genom coachning och säljutbildning för att maximera din prestation och nå dina mål. Vad vi erbjuder · Attraktiv provisionsmodell – din prestation styr din inkomst. · Gedigen introduktion och kontinuerlig coachning för att du ska lyckas i din roll. · Utvecklingsmöjligheter inom en ständigt växande mediekoncern. · Social och stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor. · Säljtävlingar och incitament som ger extra motivation i vardagen. Vem söker vi? Vi letar efter dig som har: Erfarenhet av B2B-försäljning eller en stark vilja att utvecklas inom sälj. Driv och uthållighet – du ser möjligheter och ger inte upp vid motgångar. Förmåga att bygga och förvalta kundrelationer. Vanan att arbeta självständigt och resultatinriktat. Ett intresse för marknadsföring och kommunikation. Praktisk information Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Arbetstid: Heltid, måndag-torsdag 08.00–17.00, fredag 07.30–16.30. Lön: Provisionsbaserad lön, med garantimånadslön. Arbetsplats: Eskilstuna eller Norrköping. Tillträde enligt överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningar löpande.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
18 maj 2025