Fibio Nordic AB jobb

Lediga jobb hos Fibio Nordic AB

Junior customer retention account manager

Om oss:Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni tillbåde privatpersoner och företag. Fibioär unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga.Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera.I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person?Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil:-Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal ochskrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas.Vad erbjuder vi? Fast grundlön + bonus. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. Mycket fina ochnyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSONHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

16 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Junior customer retention account manager

Om oss:Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni tillbåde privatpersoner och företag. Fibioär unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga.Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera.I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person?Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil:-Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal ochskrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas.Vad erbjuder vi? Fast grundlön + bonus. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. Mycket fina ochnyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSONHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

10 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Junior customer retention account manager

Om oss:Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni tillbåde privatpersoner och företag. Fibioär unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga.Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera.I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person?Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil:-Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal ochskrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas.Vad erbjuder vi? Fast grundlön + bonus. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. Mycket fina ochnyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSONHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

5 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Customer Service Manager till Fibio

Customer Service Manager Vår nuvarandeCustomer Service Manager ska ta nästa steg i sin karriärinom bolaget och vi söker därför hennes ersättare! Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld. Om rollen Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar. Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö. Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: Bygga upp och leda kundcenterteamet Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare med stöttning av kontorschef Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön Vi söker dig som Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning Erfarenhet / kunskap av ledarskap Talar och skriver obehindrat på Svenska Det är meriterande om du har Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager Relevant eftergymnasial utbildning Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd. Vår rekryteringsprocessVi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Junior customer retention account manager

Om oss:Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni tillbåde privatpersoner och företag. Fibioär unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga.Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera.I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person?Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil:-Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal ochskrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas.Vad erbjuder vi? Fast grundlön + bonus. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. Mycket fina ochnyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSONHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

4 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Junior customer retention account manager

Om oss:Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni tillbåde privatpersoner och företag. Fibioär unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga.Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera.I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person?Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil:-Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal ochskrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas.Vad erbjuder vi? Fast grundlön + bonus. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. Mycket fina ochnyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSONHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

2 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Junior customer retention account manager

Om oss:Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni tillbåde privatpersoner och företag. Fibioär unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga.Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera.I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person?Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil:-Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal ochskrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas.Vad erbjuder vi? Fast grundlön + bonus. Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. Mycket fina ochnyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSONHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

28 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Customer Service Manager till Fibio

Customer Service Manager Vår nuvarandeCustomer Service Manager ska ta nästa steg i sin karriärinom bolaget och vi söker därför hennes ersättare! Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld. Om rollen Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar. Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö. Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: Bygga upp och leda kundcenterteamet Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare med stöttning av kontorschef Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön Vi söker dig som Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning Erfarenhet / kunskap av ledarskap Talar och skriver obehindrat på Svenska Det är meriterande om du har Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager Relevant eftergymnasial utbildning Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd. Vår rekryteringsprocessVi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Junior customer retention account manager

Om oss: Fibio Nordic AB är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi erbjuder telefoni till både privatpersoner och företag. Fibio är unika på svenska marknaden bland annat genom vår 100% nöjd kund garanti vilket innebär att vi ger våra kunder ett antal löften för att de ska bli nöjda kunder hos oss. Vi är stolta över vårt toppbetyg på Trustpilot och slår redan idag många av de större telefonoperatörerna på fingrarna. Men vi är inte nöjda och vill bli ännu bättre. Därför söker vi dig! Våra kundservicemedarbetare är vårt ansikte utåt och därför väldigt viktiga. Därför söker vi nu en driven, lyhörd och social medarbetare för att utöka vårt team i centrala Helsingborg. I din roll kommer du främst att hantera inkommande samtal där du besvarar frågor, löser eventuella problem och strävar efter kundnöjdhet. Även andra vanligt förekommande kundserviceuppgifter förekommer såsom att hantera inkommande mejl från våra kunder, packa och skicka iväg simkort med mera. I vår kundtjänst är uppgifterna varierande och vi försöker ofta anpassa arbetsuppgifterna utifrån dina styrkor. Är du en problemlösare som älskar att lösa problem? Är du strukturerad och ordningssam som person? Då är detta jobbet för dig. Din profil: För att vara aktuell för tjänsten skall du tala flytande svenska och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi arbetar i olika datasystem därför är det ett krav att du har god datorvana. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeten med mycket kundkontakt, dock är det inget krav så länge du har rätt vilja och driv till att lära dig. Kravprofil: - Har minst gymnasieutbildning. - God svenska i tal och skrift. - Mycket god kommunikationsförmåga. - En stark vilja att lära och utvecklas. Vad erbjuder vi? - Fast grundlön + bonus. - Bekväma arbetstider (mån-fredag 08:00-17:00). - Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. - Mycket fina och nyrenoverade lokaler, centralt beläget. KONTAKTPERSON Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Winter på [email protected], kontorschef Fibio Nordic AB Tjänsten tillsätts löpande. Sök därför tjänsten så snart som möjligt! I samband med våra rekryteringsprocesser begär vi alltid utdrag från belastningsregistret.

26 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024