Lediga jobb i Ängelholm

Sök totalt 203 lediga jobb i Ängelholm

Väggmontör söker till NP Nilsson
Tranpenad AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Är du händig, noggrann och gillar att jobba i ett högt tempo? Vi söker dig som trivs i en praktisk roll och vill vara en del av ett engagerat team inom byggbranschen. Om tjänsten  Som väggmontör kommer du att arbeta med montering av väggsektioner utifrån ritningar. Arbetet innebär daglig användning av handverktyg såsom såg, spikpistol och skruvdragare. Du blir en viktig del av ett team där kvalitet och samarbete står i fokus. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Montering av väggsektioner enligt ritningar Användning av handverktyg (såg, spikpistol, skruvdragare) Kontroll och säkerställande av måttnoggrannhet Aktivt samarbete med kollegor för ett smidigt arbetsflöde Vi söker dig som har: Erfarenhet av att arbeta med handverktyg Förmåga att läsa och tolka enklare ritningar Ett noggrant och självgående arbetssätt Tidigare erfarenhet från byggbranschen (meriterande) Vem är du? Du är praktiskt lagd, gillar att arbeta fysiskt och är inte rädd för att ta i. Du trivs i ett högt arbetstempo och är en lagspelare med öga för detaljer. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Övriga villkor Arbetstider: Dagtid. Måndag till fredag  Omfattning: Heltid. Lön: Enligt avtal. Start: Enligt överenskommelse.    Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.   Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

Idag
Sista ansökan:
18 december 2025
Norsk/Svensk talande Sales Development Representative
Protosell AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Jobba som Sales Development Representative – kvalificerad mötesbokare åt några av världens mest kända varumärken. Vi söker dig med kvalifikationerna: • Stor kommunikationsförmåga • Noggrann i skrift • Teknikkunnig, du ska vara bekväm med att hantera en dator och telefon • Strukturerad • Talar norska & svenska God erfarenhet inom kommunikation och sälj är givetvis meriterande Arbetsuppgifterna är: • Boka in möten med beslutsfattare för det företag du representerar, via telefon eller e-post • Genomföra intervjuer och kartläggningar • Bjuda in till webinar och evenemang • Informera om nya produkter och tjänster till utvalda målgrupper via telefon Arbetet görs på plats i Ängelholm Om Protosell: Vårt engagemang för att leverera exceptionella resultat är det som gör vårt team ledande inom branschen. Protosell AB är en sälj- och marknadsföringsbyrå i världsklass med säte i Sverige, med över 20 års erfarenhet av att hjälpa företag att lyckas på den nordiska marknaden. Skicka in ditt personliga brev och CV med 2 referenser till [email protected]

Idag
Sista ansökan:
30 september 2025
Ekonomiassistent till Peab, Ängelholm
Poolia Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker ännu en ekonomiassistent till Peab i Ängelholm. Vi söker passionerade individer som vill vara en del av en öppen, prestigelös arbetsplats med en härlig arbetsatmosfär. Som ekonomiassistent kommer du ingå i Peabs kund och leverantörsreskontraavdelning och arbeta med spännande och varierande uppgifter. Konsultuppdraget startar omgående med en längd på sex månader och för rätt person finns möjlighet till förlängning och eventuell övertag hos kund därefter. Om tjänsten Peab hanterar stora flöden och på denna avdelning arbetar de i många olika system, så du måste verkligen gilla affärssystem. Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Löpande redovisning - Kund och/eller Leverantöreskontra - Månads- och bankavstämningar - Påminnelser - Utbetalningar - Uppläggning av nya leverantörer - Momsfrågor - Allmän kontorsadministration/inköp/fakturahantering I ditt arbete ingår också att hjälpa, stötta dina kollegor i olika ekonomifrågor och även dela med dig av din kunskap. Vem är du? Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är trygg i dig själv, du har drivet, du är flexibel, social, strukturerad och prestigelös. Framförallt trivs du med att arbeta i ett team och att dela med dig av din kunskap är en självklarhet för dig. Du är van användare av ekonomisystem och har lätt för att sätta dig in i nya. Flytande svenska i tal och skrift samt förståelse för engelska är ett krav. Om verksamheten Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 60 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm. Det är viktigt för oss att du delar deras kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det Peab gör. Varmt välkommen med din ansökan men vänta inte med att skicka in din ansökan! Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Ta steget in i en stimulerande arbetsmiljö där ditt engagemang och din kompetens kommer att uppskattas och belönas. Peab ser fram emot att välkomna en ny stjärna till sitt team! Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Idag
Sista ansökan:
13 juli 2025
Managementkonsult inriktning EdTech
Centio Consulting Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker en managementkonsult inriktning EdTech till uppdrag hos Trafikverket, med stationering i Ängelholm. Detta är ett konsultuppdrag.  Tjänsten är på deltid, med en omfattning på 50 procent. Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget Trafikverksskolan i Ängelholm söker en (1) senior managementkonsult med lång erfarenhet av att utveckla och effektivisera utbildningsorganisationer, med särskild expertis inom EdTech och behörighetsgivande utbildning. Konsulten ska ha gedigen erfarenhet från såväl privat som offentlig sektor. Uppdraget består av följande: Projektledning Bedriva en förstudie Som specialist leda, stödja och rådgiva kring: • Utbildningsstyrning, processutveckling • Utbildning, träning, lärande och pedagogik • Digitalisering med fokus på utbildning, innehållsproduktion och förvaltning av utbildningsmaterial • Migrering och kvalitetshöjande åtgärder • Modul- och objektsbaserat lärande • Införande av ny lärplattform KravUtveckling och förvaltning av utbildningsmaterial Minst 10 års erfarenhet av att effektivisera och bygga upp organisationer för produktion och förvaltning av utbildningsinnehåll. Strategisk rådgivning och riskhantering Minst 10 års erfarenhet av strategiskt arbete inom: Utbildning (träning, lärande och pedagogik) EdTech-standarder Digitalisering med fokus på utbildning, innehållsproduktion och förvaltning av utbildningsmaterial Lärarkitektur och organisatoriska ramverk för utbildning Ekosystem för utbildning samt integration med exempelvis HR-system IT-verktyg för lärande/träning (LMS, LCMS, EPSS, författarverktyg) Migrering och kvalitetshöjande åtgärder av stora mängder utbildningsmaterial Djup kompetens inom modul- och objektbaserat lärande samt microlärande, med fokus på behörighetsgivande utbildning. Dokumenterad erfarenhet av att ta fram utbildningslösningar för träning baserad på myndighetskrav och lagstiftning. Minst 10 års erfarenhet av att identifiera behov, etablera, implementera och följa upp arbetssätt, processer, verktyg och styrdokument kopplade till utbildning inom stora utbildningsorganisationer. Erfarenhet av detta inom behörighetsgivande utbildningar i statlig myndighet med egen skolverksamhet. Erfaren projektledare för utbildning Meriterande Det är ett mervärde om konsulten har erfarenhet från förändringsledning inom både offentlig och privat sektor. Det är ett mervärde om konsulten har erfarenhet från arbete med säkerhetsklassade eller delvis säkerhetsklassade myndigheter. Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska. Vi ser fram emot din ansökan!

Idag
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Bli vår nästa Customer Retention agent!
Fibio Nordic AB
Kundtjänstpersonal

Customer Retention Specialist – Fibio Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi söker nu en engagerad Customer Retention Specialist som vill arbeta med våra befintliga kunder och hjälpa oss att skapa fler nöjda kunder. I rollen kommer du främst att: - Kontakta befintliga och varma kunder. - Hjälpa kunder att uppgradera sina abonnemang och ta del av nya erbjudanden. - Bidra till ökad kundnöjdhet och lojalitet genom god service och enkel försäljning. Om dig: - Du behärskar svenska flytande i tal och skrift (krav). - Du har god kommunikationsförmåga och trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. - Du är lösningsorienterad, positiv och förtroendeingivande. - Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och gillar att bygga relationer. - Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder dig: - Fast månadslön + provision. - Kontinuerlig coaching och stöd från erfarna ledare. - Löpande utbildning och goda möjligheter till vidareutveckling inom bolaget. Arbetstider: Heltid, måndag till fredag, 08:00–17:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning). Övrigt: Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att utdrag från belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Välkommen till Fibio – där kunden alltid är i fokus!

Idag
Sista ansökan:
7 juli 2025
Achima Care Roslunda vårdcentral söker en distriktssköterska!
Achima Care AB
Distriktssköterskor

Achima Care Roslunda vårdcentral söker en distriktssköterska! Hos oss möts du av en kompetent och trivsam arbetsgrupp där vi värdesätter samarbete, ansvar och ett gott bemötande. Som distriktssköterska med särskilt fokus på våra äldre patienter får du en nyckelroll i att samordna vårdinsatser, skapa struktur i patientens vårdkedja och bygga långsiktiga relationer – både med patienterna och med våra samarbetspartners i kommun och slutenvård. Du har nu möjlighet att bli en del av vår äldremottagning där vi jobbar aktivt med att utveckla trygg, individanpassad vård för äldre med komplexa behov. Det här är en roll för dig som vill ha både ansvar och inflytande, och som motiveras av att se verklig skillnad i människors vardag. Du kommer ha en nyckelroll i att samordna vårdinsatser, skapa struktur i patientens vårdkedja och bygga långsiktiga relationer – både med patienterna och med våra samarbetspartners i kommun och slutenvård. Roslunda vårdcentral är en del av Achima Care och är belägen i Ängelholm. Vi har cirka 9600 listade patienter och en engagerad personalgrupp på omkring 35 medarbetare med bred kompetens. Tillsammans erbjuder vi både planerad och akut vård. Utöver vår mottagningsverksamhet har vi ansvar för fem särskilda boenden (SÄBO) för äldre och samarbetar nära med kommunen samt våra interna enheter. Denna helhetsstruktur ger oss goda möjligheter att arbeta samordnat och långsiktigt – särskilt i vården av patienter med komplexa behov. Vi arbetar enligt principerna för nära vård, med patientens behov och sammanhang i fokus. Vad innebär rollen? Sedvanliga arbetsuppgifter på vårdcentral som: motttagningsbesök, telefonrådgivning och digital vårdkontakt via Achima Online Samordningsansvar för våra äldre patienter Samverka tätt med kommunens hälso- och sjukvård, sjukhus, anhöriga och andra vårdaktörer Driva förbättringsarbete inom äldrevården och bidra till utvecklingen av våra arbetssätt Vem är du? Vi söker dig som är legitimerad distriktssköterska med ett genuint engagemang för äldrevård. Du har ett professionellt och empatiskt patientbemötande, god samarbetsförmåga och trivs i en roll där du får ta initiativ och arbeta självständigt. Har du erfarenhet av primärvård eller samordnande roller är det meriterande. Vi ser också gärna att du är bekväm med digitala arbetssätt och journalsystem – hos oss jobbar vi i PMO. Men framför allt söker vi dig som vill vara med och utveckla vården för våra äldre – tillsammans med oss. Om Achima Achima grundades redan år 2004 och har sedan dess varit aktörer inom primärvården. Idag har vi 11 vårdcentraler runt om i Sverige och ett huvudkontor som är beläget i vackra Karlskrona. Som anställd hos oss kommer du snabbt märka att vi har en stark företagskultur. Företagskulturen kallar vi The Achima Way och präglas av en familjär känsla med mycket arbetsglädje och fokus på bemötande. Vill du lära känna oss bättre innan du söker tjänsten? Besök oss gärna på sociala medier: Linkedin, Facebook och Instagram. Missa inte heller att läsa om alla förmåner du får som anställd hos oss! För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef, Maja Gustafsson, på [email protected].

Idag
Sista ansökan:
1 september 2025
Säljare 70% Ängelholm
Direkt Optik AB
Butikssäljare, fackhandel

Direkt Optik är en del av nexeye och har 38 butiker i Sverige. Nexeye består utöver Direkt Optik av märkena Hans Anders i Nederländerna och Belgien (400 butiker) samt Eyes+More med inte mindre än 170 butiker i Tyskland, Nederländerna, Belgien och Österrike. Nexeye-gruppen står för tillväxt och expansion och har ambitionen att öppna ännu fler nya butiker i Europa. Vi främjar en inkluderande arbetsmiljö där alla respekteras och har lika möjligheter att växa, oavsett bakgrund. Vi minskar vår miljöpåverkan genom hållbara produkter och effektiva lösningar, för en bättre framtid för både människor och planeten. Exempel på ansvarsområden Utföra den dagliga driften i butiken Vara lyhörd inför kundens behov och önskemål. Föreslå förbättringsåtgärder. Arbeta enligt de rutiner som finns framtagna för butiken Montera glasögon och utföra lättare reparationer Ordning och reda Kvalifikationer Erfarenhet från arbete inom butik är meriterande Du har en god kommunikationsförmåga och tycker om försäljning Du har ett estetiskt öga där du på ett proffessionellt sätt kan sälja in bågar för alla tillfällen. Du har tidigare arbetat inom retail Erfarenhet från optikbranschen är meriterande Personliga egenskaper Du är en ordningsam, positiv person som gillar att ge råd, sälja och arbeta med människor. Du drivs av försäljning och av att skapa god lönsamhet. Att sprida energi och god stämning omkring dig tycker du om. Du har mycket stor social kompetens och är lyhörd för kundernas behov . Vad erbjuder vi? Som butiksmedarbetare har du lön enligt Handels avtal. Dessutom får du: Bonussystem baserat på teamets resultat Personalrabatt på glasögon eller solglasögon; Friskvårdsbidrag Fantastiska kollegor Tjänsten är en deltidstjänst på ca 27 tim/v, med fasta schematider. Flytt av arbetspass eller inhopp vid sjukdom kan förekomma. Intervjuer kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Idag
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Junior retention agent (heltidstjänst) sökes till kontor i Helsingborg
Fibio Nordic AB
Telefonförsäljare m.fl.

Customer Retention Specialist – Fibio Fibio är en av Sveriges snabbast växande mobiloperatörer. Vi söker nu en engagerad Customer Retention Specialist som vill arbeta med våra befintliga kunder och hjälpa oss att skapa fler nöjda kunder. I rollen kommer du främst att: - Kontakta befintliga och varma kunder. - Hjälpa kunder att uppgradera sina abonnemang och ta del av nya erbjudanden. - Bidra till ökad kundnöjdhet och lojalitet genom god service och enkel försäljning. Om dig: - Du behärskar svenska flytande i tal och skrift (krav). - Du har god kommunikationsförmåga och trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. - Du är lösningsorienterad, positiv och förtroendeingivande. - Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och gillar att bygga relationer. - Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder dig: - Fast månadslön + provision. - Kontinuerlig coaching och stöd från erfarna ledare. - Löpande utbildning och goda möjligheter till vidareutveckling inom bolaget. Arbetstider: Heltid, måndag till fredag, 08:00–17:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning). Övrigt: Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att utdrag från belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Välkommen till Fibio – där kunden alltid är i fokus!

Idag
Sista ansökan:
6 juli 2025
Servicetekniker till Staffare AB
Stegra Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Staffare AB är i en expansiv fas och utökar sin verksamhet. Vill du vara med på deras spännande resa i ett företag med över 40 års erfarenhet? Staffare AB, en pålitlig partner inom maskinbranschen, söker nu en driven ny kollega till sin växande filial i Ängelholm! Om Staffare Staffare AB grundades 1982 och har utvecklats från ett litet försäljningskontor till en stor aktör med cirka 120 anställda och anläggningar på elva orter. Staffare är kända för att erbjuda produkter och tjänster av högsta kvalitet, alltid med kunden och medarbetaren i fokus. Hos Staffare hittar du några av de största varumärkena inom sina segment: Huddig, Hyundai, Weidemann, Manitou, Massey Ferguson m.fl. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du är med och påverkar din egen arbetsdag. Företagskulturen präglas av långsiktighet och kundfokus, och tjänsten passar dig som vill ha mycket eget ansvar och möjlighet att arbeta med problemlösning. Om rollen Som servicetekniker hos Staffare kommer du ha en viktig roll i att förstärka filialen i Ängelholm. Du får möjligheten att vara med och utveckla verksamheten, där fokus ligger på service, underhåll och reparation av grävmaskiner. Du har ett lösningsorienterat och serviceinriktat arbetssätt och trivs i roller där nära kundkontakt är en naturlig del av vardagen. Genom ditt arbete säkerställer du att kundernas maskiner och redskap fungerar som de ska. På Staffare AB kan du räkna med ett omväxlande och engagerande arbete där du får jobba med olika märken. Arbetsuppgifterna varierar och innefattar allt från serviceärenden och avancerad felsökning inom el och hydraulik till både mindre och mer omfattande reparationer. Tjänsten utgår från verkstaden i Ängelholm och innebär arbete ute på fält. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att serva och underhålla grävmaskiner och som har byggt upp en gedigen mekanisk kompetens. Du är van att arbeta självständigt, har en god förmåga att felsöka och lösa problem på ett effektivt sätt. Du tar ansvar, arbetar noggrant och ser värdet i att bygga och vårda goda kundrelationer. När du är på plats i verkstaden visar du driv och engagemang genom att ta tag i uppgifter och stötta teamet där det behövs. Krav för tjänsten • B-körkort • Erfarenhet av service och underhåll av grävmaskiner • God datorvana • Flytande svenska i tal och skrift • Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Meriterande • Fordonsteknisk utbildning Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos Staffare AB. Ort: Ängelholm Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Engholm via 076 022 49 82 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Arbetsledare VA/Gata
Ängelholms kommun
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Huvuduppdrag Samhälle har som syfte att öka invånarnas livskvalitet och möjlighet att påverka sina levnadsförhållanden. Gemensamt skapar huvuduppdragets verksamheter förutsättningar för god hälsa, en attraktiv, tillgänglig och levande stadsmiljö, landsbygd och natur, en trygg och hälsosam inomhus- och utomhusmiljö, ett rikt utbud av kultur, idrott, fritid samt en god infrastruktur. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en Arbetsledare med erfarenhet av att driva egna drift-och anläggningsprojekt inom VA och Gata. De huvudsakliga arbetsuppgifterna blir arbetsledning och planering av de egna projekten. Men det kommer även innebära en del administrativa uppgifter såsom fakturagranskning, dokumentationer, arbetsberedningar, framtagning och uppföljning av tidplaner, deltagande i teknik- och byggmöten med beställare mm. Arbetet sker i ett nära samarbete både inom och utanför den egna enheten. Jag lägger stor vikt vid det systematiska arbetsmiljöarbetet och förutsätter att du som arbetsledare prioriterar säkerhet och arbetsmiljö. Jag förväntar mig även att du stöttar dina kollegor i dessa delar. Vi jobbar teambaserat men delar på personal och gemensamma resurser i ett nära samarbetet inom arbetsgruppen. Förutom den dagliga verksamheten har vi beredskap dygnet runt alla dagar på året. Här förväntas du vara delaktig i någon form. På enheten arbetar i dag 23 personer plus inhyrda maskiner. Befattningen är underställd enhetschef. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen som arbetsledare hos oss bör du vara strukturerad, ansvarstagande och serviceinriktad som person och förstå vikten av att planera och organisera det dagliga arbetet. Du har intresse och förmåga att leda och utveckla både dig själv och medarbetarna i en positiv anda. Du har lätt för att få med dig andra och drivs av att motivera och engagera människor i din omgivning. Du har dokumenterad erfarenhet av arbetsuppgifterna och förstår vikten av att hålla budget och utlovade tider. Hela tiden med en god servicenivå gentemot medborgare och beställare. Du behärskar svenska i tal och skrift, har goda IT-kunskaper och är van användare av Office-programmen. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. B-körkort för manuell växel är ett krav. Följande är meriterande: Tidigare arbete i offentlig verksamhet med liknande arbetsuppgifter. Ledarskaps- och arbetsmiljöutbildning, BAS-U Erfarenhet och förståelse för LOU, AMA, MER Säkerhet på väg /Arbete på väg. schakta säkert. Erfarenhet av kalkylarbete. ÖVRIGT Ängelholms kommun ska vara en organisation där medarbetarna trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Vi strävar efter att erbjuda heltid för ökad jämställdhet och attraktiva arbeten. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och kunna kommunicera snabbt och enkelt med dig som sökande, ber vi dig ansöka via länk i annonsen. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi har inför denna rekrytering tagit ställning till vilka rekryteringskanaler vi önskar använda. Därför undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025