Lediga jobb i Ängelholm

Sök totalt 274 lediga jobb i Ängelholm

Vi söker dig som är sjuksköterska och vill arbeta under sommaren!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vill du planera din sommar i god tid? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård & primärvård som kan arbeta under sommaren. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 juni - 31 augusti Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

26 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Aftersales Coordinator - Legend Division

Are you ready to be part of something extraordinary? We are on a trajectory of continuous growth, and we are currently in search of a Coordinator with a technical background to join our aftersales team, known as the Legend Division (because this is where we take care of our legendary creations!). Position Overview In this role, you will engage in daily collaboration with our global network of dealers, as well as our in-house workshop located in Ängelholm. Your responsibilities will encompass a diverse range of exciting tasks, placing you at the forefront of ensuring maximum customer satisfaction when challenges arise. Our primary aim is to proactively maintain a highly service-oriented approach, recognizing that we represent the department most closely aligned with our market, post-product delivery. Duties & Responsibilities Your primary responsibilities will include: - Coordinating the procurement and delivery of spare parts to our dealers - Provide technical support to dealer workshops and Koenigsegg Service Workshop - Organizing travel logistics for our technicians, primarily managed through our proprietary errand management system, KATS. - Generating and managing orders within our Business System, Monitor. - Compiling and maintaining data within our Service Site, where vehicle registrations and activity tracking are recorded. - Overseeing assignments to our dealers regarding warranty claims and repair work, ensuring optimal cost efficiency and customer satisfaction. As part of our continually evolving organization, you will have the opportunity to play an influential role in its development. You should be comfortable with change and thrive in a fast-paced entrepreneurial environment. We are in search of an individual who possesses a profound passion for service and technology, someone who is well-organized, dedicated, and exhibits a high degree of proactivity in delivering optimal results efficiently and cost-effectively. Technical acumen and prior experience within the automotive industry, auto repair facilities, or a similar technical field are prerequisites. Additionally, experience with administrative duties and planning is highly valued. Flexibility, strong interpersonal skills, and a solution-focused mindset are crucial attributes, as new responsibilities may emerge rapidly, necessitating effective prioritization. While competence and experience are essential, we are committed to providing continuous training for our personnel, especially with regard to our various vehicle models. The role will entail regular interactions with our dealers and occasional communications with customers to apprise them of our efforts in resolving their issues. Availability - Immediately / According to agreement - Full time, on-site - Normal working hours 40 h/week, overtime may occur. Koenigsegg is most known for building some of the fastest cars in the world; with almost all of our megacar technologies that are patented and made in-house by our almost 500 world-class technicians, engineers, sourcing experts, production craftsmen, and communicators. What we’ve created is a unique proving ground of engineering creativity that makes use of our breakthrough megacar development and legacy to push the boundaries of sustainable mobility technology. So, what’s next? We are on a universe-denting mission to develop the next generation of breakthrough tech and products. We are looking for outstanding, impactful, and authentic individuals to grow with us. Our ambitions are inspiring but will push the limits of what is possible – requiring one to work efficiently amid our cross-functional teams to execute at high-quality levels. The goal is clear: innovate and transform.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Verkstadschef till Bilprisma i Munka-Ljungby

Arbetsbeskrivning Drivs du av att arbeta med att koordinera, planera och genomföra verkstadsarbete? Har du gedigen erfarenhet av motorbranschen och elhybrider/elbilar? Då finns just nu möjligheten till att få arbeta med framtidens teknik på Bilprismas auktoriserade Toyota- och Lexusverkstad i Munka Ljungby. I din roll som verkstadschef kommer du att jobba tätt tillsammans med ditt verkstadsteam – leda och fördela arbetet samt vara en support i deras arbete. I arbetet ingår även administrativa arbetsuppgifter samt att driva flödet genom verkstaden för att garantera den tekniska kvalitén i enlighet med de verkstadsprocedurer och normer som har tagits fram av Toyota/Lexus. Då du även kommer att vara Bilprisma Servicecenters ansikte utåt, och tillgänglig för kontakt med kunden genom hela processen, är du är duktig socialt, har en god kommunikativ förmåga och lätt att skapa goda relationer. En viktig del är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt att säkerställa att vi tillgodoser kundens önskemål. - Kundmottagning - Planera och koordinera arbetsuppgifter i verkstaden - Säkerställa att rutiner och processer följs - Personalansvar för verkstaden Din Profil Vi söker dig som har en hög social förmåga och förmedlar en trygg och konsultativ rådgivning till våra kunder. Du har vana av kundmottagning, vilket innebär god kunskap inom data, administration, order och fakturering, samt känner en trygghet i din fordonstekniska kompetens. Du är en duktig teamledare och är van att arbeta även när tempot är lite högre. Det är viktigt att du har förståelse för branschen och förmågan att coacha och utveckla din personal. Du bör behärska svenska och engelska i tal och skrift. Om företaget Bilprisma Munka Ljungby är auktoriserad återförsäljare av Toyota och vägg i vägg ligger vår Lexus-anläggning, som säljer och marknadsför Lexus. Vår verksamhet är inom både ny och begagnad bilförsäljning, samt reservdelar och tillbehör tillsammans med service och andra bilrelaterade tjänster. Vår målsättning är att vi varje dag och i varje kundrelation ska våra kunder att uppleva att de blir väl omhändertagna både före, genom och efter sin bilaffär, samt att de känner att de kan höra av sig till oss oavsett vad de undrar över eller eventuellt behöver hjälp med. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Isak Jogre på [email protected]. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

26 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Vi söker en gatuingenjör med brinnande intresse för drift och underhåll

Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Läs mer om hur det är att arbeta i Ängelholms kommun på jobb.engelholm.se. Huvuduppdrag Samhälle har som syfte att öka invånarnas livskvalitet och möjlighet att påverka sina levnadsförhållanden. Gemensamt skapar huvuduppdragets verksamheter förutsättningar för god hälsa, en attraktiv, tillgänglig och levande stadsmiljö, landsbygd och natur, en trygg och hälsosam inomhus- och utomhusmiljö, ett rikt utbud av kultur, idrott, fritid samt en god infrastruktur. ARBETSUPPGIFTER Stadsmiljö är en beställarenhet inom Huvuduppdrag Samhälle, som är ett av tre huvuduppdrag i Ängelholms kommun. Enheten omsätter 75 miljoner årligen i drift- och underhållsarbeten, samt 100-150 miljoner i investeringar och ansvarar för planering, nyanläggning och drift av Ängelholms 31 mil gator och gc-vägar, 30 brokonstruktioner och totalt 350 ha parker, grönområden, lekplatser, skogar och stränder. Tillsammans utvecklar vi ett attraktivt och hållbart Ängelholm. Vi söker en gatuingenjör som gillar ett flexibelt arbete med många kontaktytor. I tjänsten ingår ansvar för drift- och underhållsarbetet av kommunens vägar och gator, dagvattenhantering, renhållning, broar/konstbyggnader samt är kommunens kontaktperson gällande hushållsnära avfall. Det innebär att du planerar och beställer arbetena av interna och externa utförare. Nära samarbete sker med gatuingenjör som ansvarar för beläggningsarbete och ni täcker upp för varandra vid behov. Du kommer också samarbeta med parkingenjör som har motsvarande driftstjänst inom parkskötsel. Ett samarbete och fördelning av ansvarsområden är naturligt för att ha en effektiv drift inom kommunen. I arbetet ingår också att hålla driftkartor uppdaterade inom ansvarsområdet samt teknikansvarig i gatuprojekt. I uppdraget ingår att skriva tjänsteutlåtande, vara föredragande i nämnd, samt att hantera felanmälningar och Åsikter. Tjänsten innebär att du måste ha en helhetssyn och tänka långsiktigt för att effektivisera och utveckla. Tjänsten kräver ett mycket nära samarbete inom kommunen, både internt och externa. Du arbetar utifrån en budget för ditt ansvarsområde och rapporterar direkt till enhetschef. Vi ser att arbetet utförs resultatorienterat, långsiktigt och strategiskt för att på så sätt skapa mervärde för Ängelholm. Arbetet ska alltid genomsyras av kommunens ledord: Öppenhet, Omtanke och Handlingskraft. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har flerårig vana av drift- och underhållsarbetet av gator, gc-vägar, torg i offentlig verksamhet. Det gäller renhållning, dagvattenhantering, vinterväghållning och gatusopning, framtagning av drift- och underhållsinstruktioner samt budgetuppföljning. Rollen kräver att du är driven och kan arbeta både självständigt och i team. Du är utvecklingsinriktad och gillar att jobba mot långsiktiga mål, samtidigt som du är flexibel och öppen för olika vägar fram till målen. Du drivs av att skapa nya lösningar och ser en stor potential inom den digitala utvecklingen. Du har relevant högskoleutbildning eller annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har god kommunikationsförmåga i svenska både i tal och skrift. Meriterande är erfarenhet av att ha arbetat med gatudrift, parkdrift, TA-planer och grävtillstånd. Du har mycket god datorvana och god kunskap i att arbeta med Officepaketet. B-körkort är ett krav. Utbildning och erfarenhet i LOU, AMA och GIS är meriterande. Du har erfarenhet av att arbeta i offentlig verksamhet men vi ser också stora kvaliteter i nya perspektiv från näringslivet. Har du utöver detta ett brett samhällsintresse och en nyfikenhet att testa nya lösningar för att driva på samhällsutvecklingen mot en smartare och mer hållbar stad? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig! ÖVRIGT Ängelholms kommun ska vara en organisation där medarbetarna trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Vi strävar efter att erbjuda heltid för ökad jämställdhet och attraktiva arbeten. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och kunna kommunicera snabbt och enkelt med dig som sökande, ber vi dig ansöka via länk i annonsen. Vi har inför denna rekrytering tagit ställning till vilka rekryteringskanaler vi önskar använda. Därför undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Senior Ekonomiassistent - omgående Ängelholm

Om tjänsten Vår kund i Ängelholm söker nu en erfaren ekonomiassistent för konsultuppdrag under några månader (eventuellt längre). De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med utmärkta möjligheter till utveckling. Arbetet innebär snabba puckar och man kommer få ta ett stort eget ansvar. Tillsammans med 2st kollegor kommer man att bilda ett engagerat ekonomiteam med laganda. Är du en erfaren ekonomiassistent som är självgående, kan börja omgående och sprider glädje på jobbet? Då kan det vara dig vi söker! Huvudsakliga arbetsuppgifter *Momshantering *Kund- och leverantörsreskontra *Lägga in betalningar *Bankavstämningar *Fakturering *Behjälplig vid månadsbokslut Lämplig bakgrund För att bli lyckosam i rollen som ekonomiassistent hos vår kund i Ängelholm är ett krav att du har minst 2 års erfarenhet och gärna en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är kunnig inom system. Personliga egenskaper Vi ser att du är driven, engagerad, och tänker på teamets bästa. Du är snabblärd, har en positiv inställning. och ser lösningar istället för problem. Nogrannhet är en självklarhet för dig, likaså att leverea med hög kvalité. Om företaget Kunden vill att man ska kunna börja omgående. De arbetar hybrid, vilket innebär 2-3 dagar i veckan hemifrån och öppnar upp även för dig om har en liten bit att pendla. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på [email protected]. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-05-25. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
CNC-operatör för uppdrag hos kund!

TopWork söker nu CNC-operatörer för uppdrag hos kunder i Ängelholm med omnejd! Vi söker CNC-operatörer med erfarenhet av svarv och fräs. Du behöver inte kunna båda metoderna men det är självklart ett plus i kanten om så är fallet! Vi söker dig som är utbildad CNC-operatör och har hunnit samla på dig arbetslivserfarenhet inom yrket. Vidare ser vi att du är van vid att ställa in och köra CNC-svarvar/fräsar då detta är en förutsättning för att bli en nyckel hos våra kunder!   Som person ser vi att du är samarbetsvillig, ansvarstagande och en problemlösare! Arbetet sker nära övriga kollegor men med mycket eget ansvar.   Dina arbetsuppgifter: Ställa in CNC- svarvar/fräsar Köra CNC- svarvar/fräsar Dagligt underhåll av maskinerna Ritningsläsning Måttkontrollera Kan du programmera och/eller har truckkort/traverskort är det meriterande.  Arbetstiderna kan vara under dagen såväl som på kvällen. Vi ser gärna att du som söker har B-körkort och tillgång till bil för att smidigt kunna ta dig till ditt framtida arbete! Vid fler frågor är du välkommen att ringa till mig så pratar vi om det!   Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lärare i slöjd, trä och metall 50% Tillsvidare

Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Läs mer om hur det är att arbeta i Ängelholms kommun på jobb.engelholm.se. Om skolområdet. Nyhemsskolan är en grundskola för åk. 7-9. Vi flyttade in på den nya skolan i april 2017. Slöjdsalen är fullutrustad och har separat maskinrum, målarrum och rum för heta arbeten. Skolan har 6 -7 paralleller i varje årskurs och ca 480 elever. På skolan finns även Anpassad Grundskola för åk 6-9, med ca 30 elever. Nyhemsskolan arbetar med tre övergripande mål: • Bra trivsel • Hög skolnärvaro • Hög måluppfyllelse ARBETSUPPGIFTER Du kommer att undervisa grundskolans åk. 7-9. Ni är två lärare som undervisar i trä- och metallslöjd och två i textilslöjd. Ni kommer att ha ett tätt samarbete. I uppdraget ingår även att vara mentor för en klass i grundskolan tillsammans med annan mentorskollega. KVALIFIKATIONER Behörig/legitimation som slöjdlärare. Du har god insikt och kunskap i skolas styrdokument och tillämpar dem i det dagliga arbetet. Du har förmågan att leda, motivera och inspirera andra och får dem att utvecklas och må bra. Du är bra på att skapa en öppen dialog och anpassar ditt agerande utifrån situationen. Du skapar tillitsfulla relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare samt får andra att känna sig trygga. Du har förmågan att arbeta med andra människor; att lyssna, visa empati och respekt. Du samarbetar väl med personer i olika sammanhang och funktioner. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du har lätt för att sätta upp mål, organisera resurser, följa upp och avsluta aktiviteter. Det är även önskvärt att du har god digital vana. Vi använder lärplattformen itslearning i Ängelholms kommun. Som person är du flexibel, utvecklingsinriktad och har god samarbetsförmåga och har ett professionellt förhållningssätt. Du har förmåga att uttrycka dig väl i det svenska språket i såväl tal som skrift. Du ska kunna uppvisa ett belastningsregister från polisen för arbete inom skola eller förskola. Stort vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att bli aktuell för tjänsten måste du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Har du erhållit företrädesrätt i Ängelholms Kommun, ska du ange detta i din ansökan. Tjänsten tillsätts under förutsättning av erforderliga beslut. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Ängelholms kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

26 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Platschef inom ventilationstillverkning

Crenna Plåt AB är Sveriges största tillverkare av rektangulära ventilationskanaler och har marknadens bredaste sortiment av ljuddämpare. Vi har idag tillverkning i Enköping, Stockholm och Göteborg och är totalt ca 120 medarbetare. Crenna är sedan 2020 en del av Lindab koncernen som ett helägt dotterbolag till Lindab Sverige AB. Under sommaren 2024 öppnar vi upp ännu en produktionsenhet i Ängelholm och söker nu efter en platschef som vill vara med på resan! Om rollen Som Platschef ansvarar du för att produktionsenheten i Ängelholm arbetar enligt Crennas policys, processer och rutiner. I rollen ingår också att bevaka och utveckla produktiviteten genom att systematiskt arbeta med kvalité, produktionsmetoder och effektiva flöden. Du har personalansvar för ca 8 personer och en viktig del i ditt arbete är att coacha och utveckla medarbetarna och skapa en arbetsmiljö som kännetecknas av samarbete, kreativitet och ömsesidig respekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Planera, leda och fördela arbetet inom enheten Personal-, budget- och resultatansvar för den egna enheten Säkerställa och utveckla fungerande produktionsprocesser Säkerställa att leveranstider hålls Systematiskt arbetsmiljö-, brandskydds- och miljöarbete Säkerställa kvalitén i leveranser och underlag för fakturering Ansvara för det lokala lagret Säkerställa avrop och inköp av material samt upprätthålla goda kontakter med leverantörer Ansvara för förebyggande och avhjälpande underhåll på maskiner och utrustning Ansvara för lokala fastighetsfrågor Arbeta med och utveckla lokala kundrelationer Medverka i offertarbete Hålla dig uppdaterad på den lokala marknadens utveckling och befintliga kunders kommande projekt Om dig Du har tidigare erfarenhet av en ledande roll inom tillverkande produktion, gärna inom ventilation, samt personalledning och systematiskt arbetsmiljöarbete. Din IT-vana är god och du är van användare av både affärssystem och Officepaketet. För denna roll krävs att du behärskar svenska i tal och skrift. Rollen är bred och för att lyckas ser vi att du har god förmåga att planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter. Ett tydligt kundfokus och ett affärsmässigt tänk genomsyrar ditt arbete och då du kommer att ha många kontaktytor så är viktigt att du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt knyta hållbara relationer. Vad vi erbjuder Detta är en möjlighet att utvecklas tillsammans med oss och våra engagerade och kunniga medarbetare. Du erbjuds en trygg anställning med kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Anställningen är på heltid och vi tillämpar 6 månaders prövotid. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Vid frågor kontakta HR-chef Kamilla Söderquist på [email protected]. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista anställningsdag som är 2024-05-31.

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Grönytearbete i Ängelholm

Som grönytearbetare arbetar du utomhus med fokus att sköta om utemiljöer, där du i huvudsak kommer arbeta med ogräsrensning. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är skötsel av planteringar, gräsmattor och häckar. Du kommer vara med och bidra samt ansvara för att skapa trivsamma utemiljöer och vårda dessa. Tjänsten innefattar arbetsuppgifter inom skötsel samt underhåll av utemiljö; ogräsrensning, gräsklippning, renhållning, häckklippning, beskärning av buskar och träd med mera. Arbetet är förlagt dagtid, måndag-fredag. Om kunden Vår kundskapar och sköter utomhusmiljöer, samt utför anläggningsarbete. Detta gör dem med fokus på att skapa en trivsam och välvårdad utemiljö. Med deras erfarenhet och breda kompetens kan dem erbjuda lösningar på det mesta inom markskötsel utifrån kundens behov och önskemål. Krav för tjänsten: B-körkort (Manuell) Behärskar svenska i tal och skrift. Mediterande: Erfarenhet av maskinen Egholm. Om ansökan:Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kommer tillsättas till våren med start någon gång under april och maj månad. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Yrkestitel

Om oss Capio Vårdcentral i Ängelholm är en medelstor vårdcentral belägen i nya ljusa och fräscha lokaler centralt i Ängelholm med utsikt över Nya Torg. I huset finns också barnmorskemottagning och stor BVC, samt Familjecentral. Vi är en personlig vårdcentral med ca 30 anställda som har ansvar för våra 10 000 listade patienter. Vår ambition är att erbjuda vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet och service för alla åldrar. Din roll Vi söker en engagerad receptionist som tycker om att arbeta med människor och vill vara ansiktet utåt för vår vårdcentral. I rollen som receptionist krävs det god serviceförmåga och att du är empatisk och lyhörd för våra patienters behov. Du har en central roll på vårdcentralen och har ett nära samarbete med övriga på arbetsplatsen. Dina arbetsuppgifter är varierande och innebär en kombination av receptionsarbete samt administrativt arbete. I ditt arbete ingår att ta emot patienter, registrera och ta betalt, hänvisa vidare samt svara på frågor när det behövs. Du kommer även att arbeta med skanning av dokument, kassaredovisning, hantering av e-tjänster, post och remisshantering med mera. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en arbetsplats med lojal personal som arbetat på vårdcentralen i många år, familjär stämning, trogna patienter och en nära ledning. Här får du en intressant variation av arbetsuppgifter med stora möjligheter att växa i din roll som receptionist. Vi ser varje person som unik och eftersträvar att ta tillvara på personens unika kompetens. Du erbjuds en arbetsplats med högt i tak, mycket humor och hjälpsamma kollegor. Vi värdesätter att träffas på våra pauser varje dag. Vidare erbjuds du en trygg organisation och andra förmåner som ex. kollektivavtal och förmånligt friskvårdstillägg. Om dig Vi söker dig med godkänd gymnasieutbildning, meriterande med vidareutbildning som medicinsk sekreterare.Du har god datorvana och gärna erfarenhet av att arbeta i olika system som exempelvis PMO och Pasis. Har du erfarenhet av liknande arbete inom vården eller inom service ser vi det som en fördel. Du har goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Vidare är du lösningsfokuserad och har en hög känsla för service. Ditt engagemang och din positiva inställning bidrar till ett gott arbetsklimat och du värdesätter ett gott samarbete med övriga på vårdcentralen. Ditt arbete präglas av egenansvar, noggrannhet och delaktighet. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Är du nyfiken på att höra mer är du varmt välkommen att kontakta oss! Anställningsform: TillsvidareanställningAnställningens omfattning: 80 %Tillträde: Enligt överenskommelseLöneform: Månadslön Publicerat: 2024-04-26 Sista ansökningsdag: 2024-05-10 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser! Om Capio Nordens största privata vårdgivare Capios vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: kvalitet, samhällsansvar, innovation och empowerment. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Tillsammans förbättrar vi folkhälsan – en individ i taget! Capio erbjuder ett brett och högkvalitativt vårdutbud genom våra sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler i Sverige, Norge och Danmark. Våra patienter kan även få hjälp via våra digitala tjänster. Capio är sedan 2018 en del av Ramsay Santé - en ledande vårdgivare med 36 000 medarbetare i fem länder. För mer information, besök https://capio.se/.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024