Lediga jobb hos Gruffman Recruitment & Consulting AB
HydSupply söker en Key Account Manager (KAM) till Norr! Är du en erfaren KAM med en passion för försäljning och relationer? Har du erfarenhet av försäljning till industrier som tex stål, sågverk, gruvbranschen och pappersindustrin? Då kan du vara den vi söker! I din roll som Key Account Manager utgår du förslagsvis ifrån Luleå, Piteå eller Skellefteå. Du kommer bearbeta våra kunder i norr, från Skellefteå och upp till Kiruna. Du kommer att ingå i ett team med andra KAM i Sverige och tjänsten innebär resor i norra Sverige. Därför ska du välja HydSupply Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett företag i utveckling där din insats kommer att göra stor skillnad. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du får påverka, ta ansvar och vara en viktig del i vår fortsatta framgång. Vi erbjuder dig: Som KAM på HydSupply kommer du att ansvara för företagets kunder i norr. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder har rätt lösningar för deras verksamhet och att de får den support och hjälp de behöver. Internt samarbetar du med vår tekniska säljsupport, tekniska projektedare och ordermottagning. Du är vår kundansvariga som ser till att allt fungerar smidigt och effektivt internt och externt. Några exempel på arbetsuppgiter: Ansvara för att utveckla och vårda befintliga kundrelationer genom strukturerad säljbearbetning. Identifiera och driva försäljningsmöjligheter. Arbeta nära våra kunder för att förstå deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Bygga starka relationer med kundens kontaktpersoner på alla nivåer. Samarbeta med kollegor för att kunna hjälpa kund på bästa sätt. Involvera kollegor i kundens behov. Vi söker dig som: Vi ser att du har en teknisk utbildning och ett tekniskt intresse. Vidare har du dokumenterad erfarenhet av KAM/säljarbete till tex tillverkande industri, gruvindustrin, pappers- och massaindustrin, sågverk och bygg- och anläggningsindustrin. Som person är du lyhörd, drivande, ansvarstagande och har lätt för att bygga förtroende. Du har ett strategiskt tankesätt och ser till hela företagets bästa. Vidare är du en person som tycker om att vara en lagspelare som har lätt för att samarbeta med kollegor. Anställningen Tjänsten som KAM är en tillsvidareanställning på heltid med placering i norra Sverige. Tillträde sker snarast möjligt enligt överenskommelse. Så här rekryterar vi I den här rekryteringen samarbetar vi med Gruffman Recruitment & Consulting. Din ansökan lämnar du via hemsidan www.gruffman.nu senast 22 april . Har du frågor, tveka inte att kontakta Ulrika Gruffman, ansvarig rekryteringskonsult, på [email protected] eller 0733-434189. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan till oss idag och bli en del av HydSupply-teamet! Vi ser fram emot att höra från dig! Om HydSupply HydSupply grundades 2011, men vår resa började långt tidigare. Med över 35 års erfarenhet har vi gått från att vara specialister inom hydraulik och pneumatik till en ledande aktör inom industriautomation. Med närvaro på över 10 orter i Sverige, och som en del av Volitogruppen, kombinerar vi den lokala närhetens flexibilitet med den stora koncernens resurser. Här möts teknik, människor och idéer för att driva industrin framåt och stärka våra kunders konkurrenskraft, varje dag. Vi levererar inte bara komponenter och system, utan skapar lösningar som håller industrin i rörelse och bygger framtidens möjligheter. We supply solutions.. Läs mer på vår hemsida www.hydsupply.se Vi ar ett fristaende bolag inom Volitogruppen med sju systerbolag i Norden.
Drömjobbet för dig som älskar SAP och finans! Vill du ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett innovativt och engagerat team? Repona söker nu en SAP Finance & Controlling-konsult som är redo att göra skillnad hos våra kunder och bidra till deras framgång. Om du är passionerad, kunnig och sugen på nya utmaningar – läs vidare! Om rollen Som SAP Finance & Controlling-konsult på Repona blir du en nyckelperson i vårt arbete med att optimera kunders ekonomiprocesser och SAP-implementationer. Du kommer att: Analysera och förbättra kunders ekonomiprocesser och skapa skräddarsydda SAP-lösningar. Konfigurera och anpassa SAP:s finansmoduler (SAP FI/CO) enligt kundernas specifika behov. Vara rådgivare och expert inom bästa praxis för SAP Finance & Controlling. Samarbeta tätt med projektteam och kunder för att säkerställa smidiga integrationer och framgångsrika implementationer. Utbilda och stötta slutanvändare för att garantera en smidig övergång till nya SAP-lösningar. Vad vi söker För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har kandidatexamen eller master inom finans, redovisning eller närliggande område och du har arbetat med SAP S4 HANA Finance och Controlling. Du har erfarenhet att konfigurera och anpassa SAP S/4 HANA Finance-lösningar och du är en problemlösare som kan förmedla komplexa idéer på ett tydligt och effektivt sätt. Vidare kan du hantera flera parallella projekt och trivs med att arbeta i tvärfunktionella team. Det är meriterande om du har erfarenhet av produktkalkylering. Varför Repona? Vi är en ledande SAP-partner med expertis och hjärta! Hos oss får du frihet att påverka, utvecklas och ta egna initiativ Möjlighet att arbeta med spännande kunder och den senaste tekniken En arbetsmiljö med högt engagemang, flexibelt arbete och en kultur som uppmuntrar initiativtagande samtidigt som vi värderar en sund balans mellan arbete och fritid Attraktiva förmåner som konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner som främjar din trivsel och utveckling Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt team! Redo att ta nästa steg? Ansök I den här rekryteringen samarbetar vi med Gruffman Recruitment & Consulting. Din ansökan lämnar du via hemsidan Varmt välkommen! - Gruffman Ansök snarast då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor, tveka inte att kontakta Ulrika Gruffman, ansvarig rekryteringskonsult, på [email protected] eller 0733-434189. Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av Reponas framgångsresa.
Integrationsspecialist SAP – Bli en del av Repona! Är du en driven och lösningsorienterad specialist inom SAP-integration? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utveckla våra kunders framtida integrationslösningar? Då har vi jobbet för dig! Om rollen Som Integrationsspecialist SAP hos Repona kommer du att spela en nyckelroll i att designa, utveckla och optimera integrationslösningar för våra kunder. Du kommer arbeta i spetsen av SAP-teknologi, där innovation och kvalitet står i fokus. I rollen kommer du samarbeta med andra IT-specialister, SAP-konsulter och affärsanvändare och som konsult hos oss är du placerad på vårt kontor i Lund eller ute hos kund. Dina främsta ansvarsområden Designa och implementera integrationslösningar i SAP-miljöer Arbeta med SAP Integration Suite, PI/PO och API-hantering Samarbeta nära våra kunder för att förstå deras affärsbehov och optimera deras processer Vara en del av ett erfaret och engagerat team som brinner för innovation och kvalitet Vad vi söker Vi letar efter en specialist inom SAP Integration Suite som har erfarenhet av att arbeta med integrationer i en hybrid- och molnbaserad miljö. För att lyckas i rollen bör du ha: God kunskap om SAP-system, arkitektur och processer för att designa och implementera effektiva integrationsstrategier Teknisk expertis inom SAP Cloud Integration (CPI), SAP Process Integration (PI) och SAP Process Orchestation (PO) och andra relevanta teknologier Kunskap om API-hantering och erfarenhet av SAP API Management Som person har du lätt för att kommunicera och kan förklara komplexa tekniska frågor för icke-tekniska teammedlemmar och intressenter. Vidare är du noggrann och har en förmåga att analysera och tolka komplexa data. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP Open Connectors för integration av tredjepartsapplikationer. Varför Repona? Vi är en ledande SAP-partner med expertis och hjärta! Hos oss får du frihet att påverka, utvecklas och ta egna initiativ Möjlighet att arbeta med spännande kunder och den senaste tekniken En arbetsmiljö med högt engagemang, flexibelt arbete och en kultur som uppmuntrar initiativtagande samtidigt som vi värderar en sund balans mellan arbete och fritid Attraktiva förmåner som konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner som främjar din trivsel och utveckling Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt team! Ansök I den här rekryteringen samarbetar vi med Gruffman Recruitment & Consulting. Din ansökan lämnar du via hemsidan Varmt välkommen! - Gruffman Ansök snarast då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor, tveka inte att kontakta Ulrika Gruffman, ansvarig rekryteringskonsult, på [email protected] eller 0733-434189.
If you are driven by process excellence, business system alignment and stakeholder engagement this job is for you. Dont miss this opportunity to drive business improvements globally within Rosti Group! About the Role As Business Systems Director, you will be at the forefront of standardizing, automating, and improving business processes across the Rosti Group. In this position you report to Group CFO Hans Månsson Rantzow and the Rosti Business Systems Governance Board (BSGB), you will play a key role in shaping the future of our business processes, Bi Tool and ERP Systems. Location for this position is at our Head Quarter in Malmö and as this is a global role, some travel will be required. Key Responsibilities Establish and enhance consistent business processes across the organization. Oversee the management of business systems, ensuring compliance and mitigating risks. Build strong relationships with key stakeholders across the organization, ensuring alignment and engagement at all levels. Lead the D365 SME team and BI Champions to ensure system excellence. Plan and execute business system transformation projects, sharing best practices and driving innovation. Develop business cases for the governance board and provide regular progress updates. What You Bring To succeed in this role, you have a strong background in business operations, business intelligence tools and ERP systems, with hands-on expertise in driving improvements, making system changes, and optimizing ERP solutions. You have experience of identify and implement business process improvements and ensuring efficiency. Experience in manufacturing industries is highly beneficial, giving you a deep understanding of industry-specific challenges and opportunities. Additionally, you are comfortable developing and presenting strategic business cases. Its beneficial if you have knowledge of Microsoft D365 or IQMS but it is not a requirement. Why Join Rosti? Come and work in a global, innovative organization with a great people culture! You will lead transformational projects that impact the entire company and its rewarding to be part of a collaborative, forward-thinking team where your ideas drive real change. Interested? We would love to know more about you and your motivation for this job! Please send us your application, CV and cover letter, in English. In this role we are cooperating with Gruffman Recruitment & Consulting. For more information about this job opening, please contact Ulrika Gruffman [email protected]. Apply at www.gruffman.nu and the last day for applying is 3rd of March. About Rosti Rosti is a global contract manufacturer specializing in plastic injection molding with over 80 years of industry experience. The company partners with its customers throughout the entire value chain, focusing on developing sustainable, customer-specific solutions that range from development, design, and innovation to the finished product - "from concept to reality." Rosti offers complete integrated solutions, technically challenging industrial components, and products for the medical market. Rosti has 12 manufacturing plants worldwide, employs over 2500 and is fully owned by Nordstjernan.
HydSupply erbjuder service och support, förebyggande underhåll och optimering av din produktion med noga utvalda originalkomponenter från marknadens mest välrenommerade leverantörer. Våra tekniker och utvecklare tillhör Nordens bästa inom hydraulik och pneumatik med tillhörande elektronik samt övrig industriautomation. Vi finns över hela Sverige och Finland – alltid nära dig – och är snabbt på plats, oavsett var du har din verksamhet. Läs mer på vår hemsidawww.hydsupply.com Vi ar ett fristaende bolag inom Volitogruppen med sju systerbolag i Norden. Vill du arbeta som Supply Chain Manager i ett trevligt och personligt företag? Här får du möjlighet att driva och påverka supply chain kedjan i hela företaget! Därför ska du välja HydSupply Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett företag i utveckling där din insats kommer att göra stor skillnad. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du får påverka, ta ansvar och vara en viktig del i vår fortsatta framgång. Vi erbjuder dig Som Supply Chain Manager på HydSupply kommer du att ansvara för och leda företagets flöden inom logistik, inköp, e-handel och kundsupport. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa att våra processer fungerar smidigt och effektivt, samtidigt som du driver förbättringsarbete och utvecklar våra logistik- och inköpsfunktioner. Vi arbetar kund fokuserat, vilket innebär att du behöver ha en stark vilja att uppfylla kundernas behov av snabba leveranser. Du måste klara av att växla mellan det kortsiktiga och långsiktiga, dvs dagens orderstock och dess utmaningar för att sedan jobba strategiskt med förbättringsarbete, coaching av personal och vidareutveckling av verksamheten. Du rapporterar direkt till VD och ingår i ledningsgruppen, där du bidrar med analyser, insikter och strategiska beslut för hela företagets utveckling. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och samordna supply chain funktionerna genom dina medarbetare för att säkerställa att ni arbetar mot gemensamma mål Utveckla och optimera processer och logistikflöden för att förbättra effektivitet, minska miljöpåverkan och säkerställa materialkvaliteten Driva samarbete mellan supply chain och andra avdelningar, såsom tex marknad och kund, hållbarhet, kvalitet och ekonomi, för att skapa och utveckla lösningar och materialflöden som är resurseffektiva och hållbara. Ansvara för det strategiska inköpet dvs leverantörsavtal och förhandlingar Vem är du Vi söker dig med högskole-/universitetsexamen inom logistik, supply chain, industriell ekonomi eller liknande område. Du har några års erfarenhet av ledarskap inom strategiskt inköp inom processindustrin och har en stark analytisk förmåga och är van att hantera stora mängder data. Du har goda ledaregenskaper och erfarenhet av att leda team på distans och som person är du trygg i dig själv, strukturerad, förtroendeingivande och trivs i en dynamisk miljö och motiveras av att arbeta med förbättringar. Du har körkort, utmärkta kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift och är van användare av Officepaketet och affärssystem. Kunskaper inom hydraulik och automation är meriterande. Anställningen Tjänsten som Supply Chain Manager är en tillsvidareanställning på heltid med flexibel placeringsort på någon av våra siter. Tillträde sker snarast möjligt enligt överenskommelse. Så här rekryterar vi I den här rekryteringen samarbetar vi med Gruffman Recruitment & Consulting. Din ansökan lämnar du via hemsidan Varmt välkommen! - Gruffman senast den 4 februari. Har du frågor, tveka inte att kontakta Ulrika Gruffman, ansvarig rekryteringskonsult, på [email protected] eller 0733-434189. Urvalet baseras på dina tidigare erfarenheter samt dina personliga förutsättningar (personlighetsprofil och logisk slutledningsförmåga). Vi arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering, vilket innebär att vi kommer genomföra arbetspsykologiska tester samt djupintervjuer för att identifiera de kompetenser vi ser som viktigast för rollen. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 5 av 5 jobb