Lediga jobb i Örnsköldsvik

Sök totalt 327 lediga jobb i Örnsköldsvik

Avdelningschef Kultur och fritid
ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN
Förvaltnings- och planeringschefer

Samhällsbyggnadsförvaltningens uppdrag är att aktivt verka för att bygga en säker, trygg och hållbar kommun med en god miljö för alla som bor, verkar och besöker Örnsköldsvik. Ett strategiskt ledaruppdrag med samhällsnyttan i fokus Vill du vara en ledande kraft i utvecklingen av ett hållbart, inkluderande och engagerande kultur- och fritidsliv? Örnsköldsviks kommun söker en tydlig och modig ledare till rollen som chef för kultur- och fritidsavdelningen – en strategisk position inom Samhällsbyggnadsförvaltningen. Du har det övergripande verksamhets- och budgetansvaret för kultur- och fritidsavdelningen, som omfattar fem enheter med ansvar för bibliotek, museum, konsthall, kulturverksamhet, idrott, fritidsgårdar, friluftsliv, föreningsstöd samt bad- och idrottsanläggningar. Du leder avdelningens chefer, rapporterar till förvaltningschefen och ingår i ledningsgruppen. Som chef bidrar du till hela kommunens utveckling och driver samverkan med civilsamhälle, skola och socialtjänst för att främja trygghet och social hållbarhet genom meningsfull fritid. Ledarskapet vi söker Du har ett tillitsbaserat, tydligt och transparent ledarskap – och förmåga att: - skapa trygghet genom tydliga ramar och förväntningar - leda i förändring genom dialog och förankring - forma en ledningskultur där samverkan, delaktighet och resultat går hand i hand för invånarnas bästa - stå stadigt i komplexa miljöer och balansera det politiska uppdraget med invånarperspektivet samt föra fram kultur- och fritidsfrågor som en strategisk del i samhällsbygget  Aktuella fokusområden Utveckling av anläggningar och mötesplatser för rörelse, gemenskap och livskvalitet - Etablering av kultur- och evenemangscentrum för att stärka tillgången till kultur, kreativitet och publika aktiviteter - Långsiktig utveckling av stöd till föreningsliv och kulturaktörer, med fokus på hållbarhet, tillgänglighet och delaktighet - Förstärkt samverkan med skola, socialtjänst och civilsamhälle i ett brottsförebyggande och inkluderande perspektiv – där meningsfull fritid med idrott, friluftsliv och kultur ses som en skyddsfaktor och ett verktyg för social hållbarhet Din bakgrund För att lyckas i uppdraget ser vi att du har: - Relevant akademisk utbildning inom exempelvis områdena kultur, fritid, samhällsvetenskap, offentlig förvaltning och ledarskap - Gedigen erfarenhet av att leda på operativ och strategisk nivå, med ansvar som sträcker sig bortom den egna enheten – exempelvis som avdelningschef eller verksamhetschef, kombinerat med förmåga att kunna hantera operativa frågor - God förståelse för politiskt styrd verksamhet - Erfarenhet av verksamhetsutveckling i komplexa miljöer  - Ett tillitsbaserat, kommunikativt, närvarande och värderingsstyrt ledarskap Vi erbjuder Ett strategiskt och samhällsnyttigt chefsuppdrag i en kommun som vill mycket – och som förstår värdet av kultur och fritid som motorer för hållbar utveckling. Som chef för kultur- och fritidsavdelningen får du: - En strategisk roll i en organisation som värdesätter tillit och samverkan - Möjlighet att påverka riktning, struktur och prioriteringar  - Engagerade medarbetare och ett nätverk av kollegor - Ett starkt föreningsliv och ett rikt kulturliv att samarbeta med - En organisation med höga ambitioner och en vilja att göra skillnad – tillsammans Bifoga CV och personligt brev med din ansökan http://inspiration.ornskoldsvik.se/ Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

Idag
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Bilmekaniker & Försteman (administration & kundansvar)
Hirely AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu förstärker vi vårt team i Själevad med en ny kollega! Ta chansen och sök ett omväxlande arbete på Europas största däckkedja och bidra med att skapa en enkel tillvaro för alla på väg. Som Bilmekaniker och Försteman hos oss får du en central roll i vårt bilserviceområde. Dina huvudsakliga ansvarsområden innefattar kvalificerad service, reparationer och underhåll av personbilar. Utöver det tekniska arbetet kommer du att vara ett viktigt ansikte utåt mot våra kunder, hantera offertförfrågningar och säkerställa tydlig återkoppling efter utförda uppdrag. Detta innebär en unik möjlighet att bygga långsiktiga kundrelationer och aktivt bidra till en hög kundnöjdhet. I rollen som Försteman kommer du även att fungera som ett nära stöd till Platschefen i det dagliga arbetet. Detta innefattar ett utökat ansvar och möjligheten att vara delaktig i den lokala verksamhetens utveckling. Vår verksamhet är omväxlande och utövas både på verkstad samt med våra servicebilar hos kund ute på fält, vilket ger dig en varierad och spännande arbetsdag. Som anställd på Euromaster får du även möjlighet att ta del av många interna utbildningar för att utvecklas i din roll. Kvalifikationer och erfarenheter: Utbildning: Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet inom området. Arbetslivserfarenhet: Dokumenterad erfarenhet som fordonstekniker. (Tidigare erfarenhet av en arbetsledande funktion är meriterande) Teknisk kompetens: Erfarenhet av felsökning, service och reparation. Kundfokus: Förståelse för vikten av kundservice och vana att hantera kunder på ett professionellt sätt. Innehar: B-körkort. Administration: Har datorvana och erfarenhet av administration är meriterande. Personliga egenskaper: Initiativtagande: Tar ansvar för att driva förbättringar och lösa problem proaktivt. Lösningsorienterad: Har en analytisk förmåga och finner lösningar även vid komplexa tekniska utmaningar. Teamspelare: Bidrar till ett positivt arbetsklimat och samarbetar effektivt med kollegor och kunder. Flexibel: Anpassar sig snabbt till förändringar och är öppen för nya arbetssätt och teknologier. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi sätter säkerheten främst för såväl kund som för våra medarbetare, varför det är viktigt att du är en noggrann och ansvarsfull person.

Idag
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Däcktekniker till verkstad i Själevad
Hirely AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Nu förstärker vi vårt team i Själevad och söker dig som letar efter ett omväxlande arbete. Ta chansen att vara en del av Europas största däckkedja och bidra med att skapa en enkel tillvaro för alla på väg. Verkstaden i Själevad är en fullserviceanläggning och erbjuder hela Euromasters utbud med däckservice för både lastbilar, personbilar samt däckförvaring. I din roll kommer du att arbeta brett med både lätta men även den tunga sidan. Kan du fordonsmekanik är det ett plus. Arbetet är omväxlande då det sker såväl på verkstad som med våra servicebilar ute på fält hos kund vilket ger dig en varierad och spännande arbetsdag. Kvalifikationer Erfarenhet från arbete inom däck eller bilfackhandeln B-körkort. Tycker om att arbeta självständigt och är van att hugga i när det behövs Har kundfokus, driv och gillar en omväxlande arbetsdag Noggrann och ansvarsfullt förhållningssätt Meriterande erfarenheter: Kundkontakt och försäljning Fordonsmekanik Datorvana och administration C-körkort

Idag
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vikariat som personlig assistent till 20-årig tjej i Örnsköldsvik
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos levnadsglad 20-årig tjej i Örnsköldsvik. Vi erbjuder ett sommarvikariat på cirka 55% med start omgående. Vikariatet sträcker sig fram till oktober och därefter finns även möjlighet till fortsatt arbete varannan helg samt extra vid behov. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 07.00-15.00, 07.00-22.00, 15.00-22.00 vardag Kl. 09.00-22.00 helg Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en en positiv och sprallig tjej i 20-årsåldern. Hon bor i en egen lägenhet strax utanför centrala Örnsköldsvik. Som personlig assistent hjälper du henne med kommunikation, förflyttningar, personlig hygien, på- och avklädning, hushållssysslor och finns behjälplig på aktiviteter, exempelvis vid bad. Under dagtid är kunden på daglig verksamhet och på fritiden uppskattar hon att gå på konserter och roliga evenemang men hon tycker lika mycket att ta det lugnt hemma. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vår kund söker dig som är ansvarsfull,varm, omtänksam och har ett positivt synsätt. Vidare söker vi dig som är lyhörd när det kommer till att lyssna, kommunicera och känna av kundens signaler och önskemål. Erfarenhet inom området är inte det viktigaste, vi utgår främst i från personkemi och personlig lämplighet för uppdraget. Utifrån kundens önskemål ser vi positivt på kvinnliga sökanden. KRAV Ej allergisk mot pälsdjur Körkort och tillgång till egen bil är en fördel MERITER Ej allergisk mot klorerat vatten Sysselsättningsgrad: Vikariat samt extra vid behov Antall tjänster: 1 Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Idag
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Vi söker en produktionschef för kemikalieåtervinningen
Metsä Board Sverige AB
Produktionschefer inom tillverkning

Vår nuvarande produktionschef för återvinningen går vidare internt till andra uppdrag och vi behöver därför hitta hans ersättare. Vad blir din roll hos oss? Som produktionschef för kemikalieåtervinningen får du en central roll i att leda och utveckla en viktig del av massabrukets verksamhet. Du ansvarar för att samordna arbetet inom återvinningsavdelningen och säkerställa att processerna drivs effektivt, säkert och i enlighet med gällande miljökrav. En viktig del av uppdraget är att identifiera förbättringsområden och driva initiativ som stärker både driftssäkerhet och resurseffektivitet. I rollen arbetar du proaktivt med att utveckla processer, teknik och arbetssätt – alltid med fokus på hållbarhet och långsiktig lönsamhet. Du har det övergripande ansvaret för att upprätta och följa upp avdelningens driftsbudget och samarbetar nära andra delar av organisationen för att säkerställa att resurser används på bästa sätt. Rollen innebär personalansvar för våra driftsingenjörer och tekniker. Du leder, coachar och stöttar teamet i det dagliga arbetet och skapar en arbetsmiljö präglad av engagemang, delaktighet och utveckling. Tjänsten rapporterar till Massabrukets produktionsdirektör. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en strategiskt viktig och utvecklande chefsroll med stort handlingsutrymme i en dynamisk och framtidsinriktad organisation. Du blir en del av ett engagerat team där samarbete, ansvar och resultat går hand i hand. Vi investerar aktivt i ledarskapsutveckling – både genom interna program och externa nätverk – för att du ska kunna växa i takt med verksamheten och bidra till vår långsiktiga framgång. Vem söker vi? Vi söker en trygg och engagerad ledare med starkt intresse för både människor och processer. Du kommunicerar tydligt, är lyhörd och lösningsorienterad med lätt för att bygga goda relationer. Med ett professionellt förhållningssätt hanterar du såväl vardagliga som mer komplexa utmaningar. Som ledare är du närvarande och motiverande. Du skapar delaktighet, driver arbetet framåt och fungerar som en naturlig referenspunkt för ditt team. Med god helhetssyn förstår du kemikalieåtervinningens betydelse för hela massabruket och bidrar till verksamhetens långsiktiga utveckling. Du arbetar strukturerat, planerar och prioriterar effektivt samt håller uppsatta mål och deadlines. Säkerhet, kvalitet och ständiga förbättringar är en självklar del av ditt arbetssätt. Krav: Universitetsexamen inom relevant område eller arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig God förmåga att kommunicera, skriftligt och muntligt, på både svenska och engelska Meriterande: Arbetslivserfarenhet från industri och massatillverkning Tidigare erfarenhet av ledande positioner Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Sysselsättningsgrad är 100 % och arbetstiden är förlagd till dagtid. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag – skicka därför in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 24/8 2025. Som en del i att säkerställa en trygg arbetsmiljö har vi nolltolerans mot alkohol- och drogpåverkan. Drogtester genomförs i samband med rekrytering, och slumpmässiga tester förekommer även under anställningen. Metsä Board Husum Drömmer du om att arbeta med modern teknik och bidra till hållbara produkter i framtiden? Då kan Metsä Board i Husum vara rätt plats för dig. Hos oss arbetar cirka 720 medarbetare, och vi är belägna i Husum – cirka 20 minuter från centrala Örnsköldsvik. Vi producerar kartong och massa till kunder över hela världen. Vår kartong finns bland annat i taxfree-butiker och snabbmatskedjor världen över. Fabriken erbjuder en mängd olika yrkesroller och utvecklingsmöjligheter. – Growth, with a future! Anonym rekrytering Som en del av Metsä Groups jämställdhetsprogram och vår vision ”Metsä för alla” tillämpar vi anonym rekrytering. Syftet är att minska effekten av omedvetna fördomar och eventuell diskriminering. I ansökningsformuläret efterfrågas inte kön eller födelsedatum. Namn, modersmål, utbildningsinstitutioner och kontaktuppgifter är dolda fram till intervjufasen. Bilagor som CV är också dolda. Rekryterare får tillgång till kontaktuppgifterna först när kandidater har kallats till intervju. Systemet vägleder dig genom ansökningsprocessen, och frågorna hjälper dig att anonymt presentera dina färdigheter och erfarenheter. Om du går vidare till intervju kommer ditt CV att visas som stöd för rekryteraren. Läs mer och se video om anonym rekrytering: http://www.metsagroup.com/anonymousrecruitment

Igår
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Personlig assistent till kvinna i Husum för timvikariat
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta extra som personlig assistent hos vår kund i Husum. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 08-22  Måndagar - Lördagar Kl. 09-22  Söndagar Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Vår kund är en kvinna i 60-årsåldern som tidigare haft stroke och har Afasi. Då kunden har diabetes så kommer du som assistent att ge insulin, du kommer som assistent att få utbildning inom medicindelegering. Som personlig assistent stöttar du henne i kommunikation, förflyttningar, träningsprogram samt vanligt förekommande hushållsarbete. Då hon gärna är delaktig efter förmåga bör du som arbetar med henne vara lyhörd för hennes vilja och önskemål. Hon vill ha en aktiv vardag som gärna får innefatta matlagning, bakning, promenader och aktiviteter med Afasiföreningen. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor m.m. Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Följa med på planerade aktiviteter ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lugn,pratglad och social. Det är även viktigt att du kan arbeta självständigt och att du kan komma med förslag på aktiviteter att utföra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. KRAV Körkort Tillgång till bil MERITER Vårderfarenhet eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig Sysselsättning: Timvikariat Antal tjänster: 2 Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Igår
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Manpower söker montörer till DeltaNordic i Örnsköldsvik
Manpower AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Manpower söker montörer till DeltaNordic i Örnsköldsvik Har du ett intresse för teknik och vill arbeta praktiskt i en modern och välordnad industrimiljö? Då kan det här vara jobbet för dig. Manpower söker nu flera montörer till DeltaNordic i Örnsköldsvik - en stabil och långsiktig arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas tillsammans med engagerade kollegor och högteknologiska produkter. Om tjänsten Som montör hos DeltaNordic arbetar du med tillverkning och montering av elektriska och elektroniska system. Beroende på avdelning kan arbetsuppgifterna variera, men vanligt förekommande uppgifter är: * Finmontering av elektronikkomponenter * Lödning och enklare felsökning * Montering av kablage och komponenter i apparatskåp * Följa ritningar, instruktioner och monteringsanvisningar * Kvalitetssäkring och dokumentation Du får en gedigen introduktion och blir en del av ett team där samarbete, noggrannhet och ordning är viktiga delar av vardagen. Arbetet sker i ESD-skyddade lokaler med hög teknisk standard och tydliga rutiner. Vem är du? Vi söker dig som vill arbeta praktiskt och trivs i en miljö där kvalitet, teknik och struktur står i fokus. Du behöver inte ha lång erfarenhet - det viktigaste är att du har ett tekniskt intresse, vilja att lära och en positiv inställning. Som person är du metodisk, noggrann och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är en problemlösare som gärna tar ansvar och ser till att jobbet blir rätt gjort. Du behöver kunna läsa och förstå instruktioner på svenska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du: * Har ett intresse för teknik och praktiskt arbete * Är kvalitetsmedveten och noggrann * Gillar struktur, instruktioner och att följa rutiner * Har samarbetsförmåga men arbetar också bra självständigt * Har viss datorvana * Behärskar svenska i tal och skrift Har du utbildning eller erfarenhet inom el, elektronik eller automation är det meriterande - men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och engagemang. Om DeltaNordic DeltaNordic, med huvudkontor i Örnsköldsvik, är en total systemleverantör av elektriska och elektroniska system. Företaget grundades 1981 och har lång erfarenhet av produktion inom områden som fordonsindustri, industriell automation och energiteknik. Produktionen sker i ESD-skyddade lokaler av utbildad och erfaren personal med stöd av modern bearbetningsutrustning - vilket garanterar hög kvalitet i hela produktionsprocessen. Förutom enheten i Örnsköldsvik finns verksamhet även i Kungsängen och i Nanjing (Kina). 👉 Läs gärna mer på www.deltanordicgroup.se Om anställningen * Du blir anställd av Manpower och arbetar som konsult hos DeltaNordic * Tjänsten är på heltid och arbetet sker på plats i Örnsköldsvik Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Petter Östergren via e-post: Petter.Ö[email protected]. Vi vill göra dig uppmärksam på att vi börjar hantera ansökningar från vecka 31. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan redan nu - vi ser fram emot att återkomma till dig så snart vi är tillbaka. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Igår
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Sjuksköterska i Örnsköldsvik
Ofelia Vård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group.   Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus.   Uppdraget gäller från 6 sep 2025 till 19 sep 2025Relevant kompetens: Kardiologi (krav)   &nbsp

Igår
Sista ansökan:
14 juli 2025
Sjuksköterska i Örnsköldsvik
Ofelia Vård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group.   Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus.   Uppdraget gäller från 3 jul 2025 till 31 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav)   &nbsp

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Sjuksköterska i Örnsköldsvik
Ofelia Vård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group.   Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus.   Uppdraget gäller från 1 sep 2025 till 26 sep 2025Relevant kompetens: Telemetri (krav) Kardiologi (krav)   &nbsp

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025