Lediga jobb i Örnsköldsvik

Sök totalt 363 lediga jobb i Örnsköldsvik

Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Medicinsk sekreterare till barn och ungdomsmedicin, Region Västernorrland

Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling. Länssjukvård somatik samordnar länssjukvården för den specialiserade somatiska vården i Region Västernorrland. Området somatik består av elva länssjukvårdsverksamheter. Länssjukvårdsverksamheterna bedrivs vid tre sjukhus, Sundsvall, Sollefteå och Örnsköldsvik och ett antal mottagningar förlagda till flera orter i länet. Området har cirka 2 400 anställda. Område Barn och ungdomsmedicin (BUM) ingår i länssjukvård somatik och har ca 200 anställda. Barn och ungdomsmedicin består av slutenvård och mottagningsverksamhet, dagsjukvård, lekterapi och SSIH barn och unga. Verksamheten bedriver medicinsk vård för barn och unga mellan 0 och 18 år. I Sundsvall finns två vårdavdelningar, en allmänpediatrisk och en neonatalavdelning samt en öppenvårdsmottagning inklusive barnakutmottagning. Nu söker vi en medicinsk sekreterare till barn och ungdomsmedicinmottagningen i Sundsvall. För denna tjänst finns möjlighet att välja Sundsvall, Örnsköldsvik eller Sollefteå som placeringsort. Tjänsten avser en vikariatanställning till och med 2025-01-31 med möjlighet till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. ROLLEN SOM MEDICINSK SEKRETERARE Vi erbjuder dig ett varierat arbete där du möter de flesta områden inom barnmedicin. Du kommer att arbeta med journalskrivning med tillhörande administrativa arbetsuppgifter. Hos oss arbetar du dagtid och inskolning sker enligt överenskommelse. Möjlighet till friskvård finns. Du som söker är utbildad medicinsk sekreterare eller vårdadministratör. Du får gärna ha erfarenhet av diagnoskodning, NCS Cross, Medspeech och grundläggande datorvana. Vi förutsätter att du trivs och är trygg med journalskrivning. Har du några års arbetserfarenhet som medicinsk sekreterare ser vi det som meriterande för tjänsten. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, meriterande är språkkunskaper i engelska i tal och skrift. Även du som är nyutbildad är välkommen att söka tjänsten. Som person är du lugn och stabil och har ett tillmötesgående bemötande. Vi ser också att du har ett strukturerat arbetssätt genom att du planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt. I rollen ingår ett nära samarbete med kollegor varpå vi ser att det är en förutsättning att du kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt och uttrycker en positiv attityd till ditt arbete. Stor vikt läggs vi personlig lämplighet. Vill du bli en del av en trevlig arbetsplats med härliga kollegor, där ingen dag är den andra lik? Välkommen med din ansökan! Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Du får tillgång till regionens friskvårdsanläggningar i Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik samt Sollefteå. Genom din anställning hos oss har du flera anställningsförmåner som exempelvis tillägg till föräldraförsäkringen, extra semesterdagar när du fyllt 40 år, möjlighet att löneväxla till tjänstepension. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. Region Västernorrlands arbetsplatser är rökfria och vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

26 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Elektronikmontör till Deltanordic

Adecco söker ett antal elmontörer för uthyrning till en av våra kunder. Har du en relevant elutbildning, sugen på ett uppdrag hos ett stabilt företag med bra arbetsmiljö? Då är det just dig vi vill träffa och förhoppningsvis även anställa! Om tjänsten Arbetet innebär montering av kablage och komponenter i bl.a. apparatskåp. Till din hjälp har du noggrant framtagna instruktioner, men även montering utifrån elschema förekommer. När du börjar får du en noggrann introduktion och du har alltid hjälpsamma kollegor runt dig. Om dig Vi söker dig som har arbetat som elmontör i minst ett år, alternativt har du elutbildning på gymnasienivå och vill lära dig ett nytt yrke. Elutbildning är generellt ett stort plus, men inget krav om du har erfarenhet från branschen. Har du arbetat som elskåpsmontör,automationstekniker eller elektriker är det starkt meriterande. Då jobbet sker i team är samarbetsförmåga en stor framgångsfaktor. Vi tror att du är noggrann och kan jobba både i grupp och enskilt. Du kan göra dig förstådd och läser svenska obehindrat så du lätt kan följa instruktioner. Om anställningen Inledningsvis erbjuder vi dig en visstidsanställning genom Adecco Sweden under 6 månader. Därefter övergår anställningen till en tillsvidaretjänst. För rätt person finns stora möjligheter att anställningen tas över av kund. Anställningen är på heltid och arbetstiden hos DeltaNordic är 7.00 - 15.30. Du får lön enligt kollektivavtal och möjlighet till friskvårdsbidrag när du varit anställd i minst 3 månader. Om DeltaNordic DeltaNordic (HQ) i Örnsköldsvik grundades 1981 och är en total systemleverantör av elektriska och elektroniska system. Produktionen av kretskortsaggregat (PCBA) och elektroniska enheter är koncentrerad till DeltaNordic i Örnsköldsvik och utförs i ESD-skyddade lokaler. Utbildad, erfaren personal i kombination med modern bearbetningsutrustning garanterar hög kvalitet i produktionsprocessen. Huvudkontoret finns i Övik. DeltaNordic har enheter även i Kungsängen och i Nanjing (Kina). Läs mer om DeltaNordic på deras hemsida. Låter jobbet intressant? Skicka in din ansökan snarast! Vi vill att du ansöker via länken i anslutning till annonsen. Intervjuer kommer ske löpande. Har du frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Oskar Gardeström på [email protected] Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Ekonomiassistent till Thermion

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i 22 städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpeople.se. Om företaget Thermions vision och strävan är att ”utveckla och förädla vårt erbjudande efter våra kunders behov och intressen”. Thermion är ett ledande service- och entreprenadföretag som inom energi-, industri- och byggsektorn bidrar till mervärde för våra kunder. Detta görs genom att leverera konkurrenskraftiga totallösningar som både reducerar energiförbrukningen och minskar den globala uppvärmningen. Vi är verksamma inom teknisk isolering, vi utför även rör- och ventilmärkning samt ljud- och brandtätningar. Thermion har cirka 160 medarbetare som är fördelade på ca 15 olika kontor från Kiruna i norr till Malmö i söder. Nu söker vi en serviceinriktad och ansvarstagande ekonomiassistent till vårt team i Örnsköldsvik, är detta du? Varmt välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en ekonomiassistent till Thermion. Uppdraget är på heltid och sträcker sig sex månader med start omgående och för rätt person finns goda chanser till förlängning. I rollen som ekonomiassistent ansvarar du för vår löpande redovisning när det gäller både kund- och leverantörsreskontra. Du kommer arbeta med projektadministration och framtagande av bokföringsunderlag, vara behjälplig vid bokslutsarbete samt hantera inläsningar och registrering av fakturor. I rollen ingår även andra sedvanliga administrativa arbetsuppgifter så som t.ex. ta fram och sammanställa underlag till CFO, kundfakturering och påminnelsehantering. Din profil I denna tjänst är viktigt att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Vi ser att du har minst en KY-utbildning inom bokföring eller förvärvat erfarenheten på annat sätt. Vi ser gärna att du arbetat självgående med bokföring av leverantörsfakturor. Du har alltså något års erfarenhet av likartat ekonomiarbete och du gillar att arbeta brett. Har du dessutom erfarenhet av projektadministration är detta ett plus. Eftersom arbetet innebär mycket användning av olika datasystem är det viktigt att du har goda IT kunskaper och god kunskap i Office paketet. Som person ser vi att du är noggrann samt har förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge god service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot såväl externa som interna kontakter. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir annorlunda än du planerat och där många arbetsuppgifter behöver lösas samtidigt. Du är kommunikativ och samarbetsorienterad men också strukturerad och tydlig. För oss är det viktigt att du ser dig själv som en lagspelare. Du trivs att arbeta med andra och har viljan att tillsammans arbeta för att utveckla verksamheten. Ansökan I denna process samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hilli på tfn: 0733 - 51 27 13. Vi arbetar löpande med processen så ansök därför så fort som möjligt men senast 2024-05-10 via https://clockworkpeople.se/.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Hemmakväll Örnsköldsvik söker en ny Butikschef

Ända sedan starten 1994 har vi på Hemmakväll gjort allt för att du skall kunna njuta både de små och stora stunderna som hör till livets goda sida. På Hemmakväll tar vi godis riktigt och roligt allvar.  Hos oss skall du alltid kunna njuta av det fräschaste och mest spännande godiset. Hitta de senaste inom snacks och dryck eller varför inte i kombination. Vi vill alltid vara först med det senaste och vår ambition är att alltid bjuda på upplevelser, alltid bjuda på överraskningar och alltid bjuda på oss själva.  Hemmakväll är Sveriges största nöjeskedja, med ca 60 butiker utspridda över hela landet, och närmare 600 medarbetare. Vi söker ny Butikschef till vår butik i Örnsköldsvik. Tjänsten kommer att tillsättas under maj månad. Vill du ta steget upp till en spännande och utmanande roll som butikschef? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig att ta ansvar för den dagliga driften av vår butik och leda vårt fantastiska team till ännu större framgångar. Som vår nya butikschef kommer du att ha en avgörande roll i att maximera försäljningen, upprätthålla hög driftsnivå och säkerställa att vår personal alltid levererar en förstklassig kundservice. Du kommer att ansvara för att leda, motivera och utveckla vårt team av säljare och se till att de når våra gemensamma mål.  Hemmakväll söker en driven och resultatinriktad ledare med starka kunskaper inom ledarskap och personalansvar. Som person är du engagerad och har förmågan att hantera höga arbetsbelastningar med lätthet. Du är också strukturerad och en skicklig administratör som kan hålla koll på detaljerna samtidigt som du har öga för det stora perspektivet.  Hemmakväll värdesätter mångfald och söker en person med en bred kulturell bakgrund och olika erfarenheter. Om du har tidigare erfarenhet av ledarskap i butik är det en stor fördel. Men framför allt är det viktigt för oss att du är en positiv, ödmjuk och motiverande ledare som kan ta vårt team till nya höjder.  Så om du söker en utmanande och givande karriär inom detaljhandeln, tveka inte att ansöka till vår butikschefstjänst idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Din passion för kundrelationer och service kommer att vara en nyckelkomponent i ditt arbete som butikschef. Vi söker någon som brinner för att hjälpa kunderna och som alltid sätter deras behov och önskemål i första hand. Din erfarenhet av servicehandeln och butiksarbete kommer att vara en viktig tillgång för oss. Har du frågor om tjänsten kontakta Patrik Gotthardsson, [email protected] OBS! Inga ansökningar till denna mailadress. Sista ansökningsdag är 2024-05-19. Välkommen med din ansökan! HEMMAKVÄLL

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Tekniker / Industrielektriker med inriktning elkraft

Nu söker vi dig som är tekniskt intresserad och söker en roll med varierande arbetsuppgifter! Har du studerat eller arbetat med el eller elkraft? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som tekniker inom elkraft kommer du tillsammans med en kollega att vara ansvarig för att utföra underhålls- och kontrollarbete på olika ställverk. Detta inkluderar att ronda stationer, kontrollera gas- och oljetryck, samt utföra funktionstester och service på brytare. Du kommer också att arbeta med riskanalyser, systematiskt säkerhetsarbete och återrapportering av ärenden. Uppdragen innebär att du kommer jobba både inomhus och utomhus och att du reser dagligen i närområdet, men längre resor kan förekomma ca var tredje vecka. Beredskap förekommer normalt i tjänsten efter ett par år när du har mycket goda kunskaper och du arbetar självständigt. Din profil Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och trivs med att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du har en eftergymnasial utbildning inom elkraft eller så kanske du är industrielektriker eller har arbetat med el eller elkraft tidigare. Du gillar att arbeta i samarbete med andra och att ta ansvar för både din tid och dina arbetsuppgifter. Då tjänsten innebär att du med bil tar dig till dina uppdrag är det krav att du har körkort B. Bil i tjänsten tillhandahålls av arbetsgivaren. Krav för tjänsten Eftergymnasial utbildning inom elkraft eller arbetslivserfarenhet inom el eller elkraft Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Körkort B Meriterande för tjänsten BE-kort eller CE-kort Tidigare erfarenhet av arbete i ställverksmiljö ESA-utbildning Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Ort: Örnsköldsvik med omnejd Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sommaruppdrag för Intensivvårdssjuksköterskor!

Är du en legitimerad Specialistsjuksköterska som vill ha en trygg anställning med bra villkor? Perfekt! Då har du kommit helt rätt. Just nu söker vi Magnifiqa Intensivvårdssjuksköterskor till spännande uppdrag i bland annat Sollefteå, Sundsvall, Växjö och Örnsköldsvik! Vi har välbetalda och flexibla uppdrag som väntar på dig. Sommaruppdragen pågår från Juni till och med Augusti, med möjlighet till förlängning. Du som läser detta hoppas vi ar legitimerad Intensivvårdssjuksköterska och har några års erfarenhet från yrket. Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute pa uppdrag hos våra kunder. Magnifiq – det Familjära vårdbemanningsbolaget Magnifiq ar ingen vårdjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Idag har vi avtal med Sveriges samtliga regioner samt ett stort antal kommuner och privata vårdgivare. Vår ambition har alltid varit att kunna erbjuda våra konsulter bästa tänkbara uppdrag, trygga villkor och höga ersättningar oavsett var i landet du önskar arbeta. - En personlig kontakt som alltid finns tillgänglig för dig - En konkurrenskraftig lön - Försäkringar, ITP tjänstepension och sjuklön - Reseersättning och boende utanför hemorten Vi tillhandahåller intern HLR-utbildning med våra egna instruktörer och samarbetar även med externa partners. Skicka in din intresseanmälan idag, så återkommer en av våra bemanningsansvariga med uppdrag som passar dig. Varmt välkommen!

26 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Undersköterska/Vårdare till Hemtjänsten Björnen

I välfärdsförvaltningen arbetar cirka 2500 medarbetare. Förvaltningen styrs av Välfärdsnämnden med utgångspunkt i förvaltningens verksamhetsidé - ”Tillsammans underlättar vi människors möjlighet att leva ett meningsfullt liv” - arbetar vi för att uppnå kommunens vision: Vi bygger bäst tillsammans. Hemtjänsten Björnen i Gullänget är en arbetsgrupp på cirka 20 personer, där vi i första hand går och cyklar till våra brukare, bilkörning förekommer också. Vår hemtjänstgrupp har funnits i snart 4 år och vi arbetar i nuläget mot cirka 80 brukare. Det är ett självständigt arbete, som alltid utförs i grupp. Punktlighet, ansvarstagande och god kommunikation är viktigt i vår grupp. Vi arbetar med "Heltid som Norm". Välkommen in med din ansökan! https://www.ornskoldsvik.se/marknad/jobba-med-oss/jobba-med-oss/team-valfard---med-och-for-manniskor Arbetsuppgifter Som medarbetare är din främsta uppgift att ge stöd, motivation och omsorg till våra boende. Vi arbetar hälsofrämjande med syftet att stärka individens egna förmågor och att alla som bor hos oss ska ha möjlighet att få leva livet, hela livet. Delaktighet, utveckling och gemenskap är nyckelord hos oss där ständiga förbättringar ger förutsättningar för att skapa god kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat personlig omvårdnad, kontaktmannaskapsuppgifter samt sociala och fysiska aktiviteter tillsammans med våra boende. Vi arbetar teambaserat vilket innebär att många olika yrkesgrupper har som gemensamt mål att skapa en god livskvalitet och en bra miljö för våra boende. Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som tillräcklig. Vi ser gärna att du har vidareutbildning mot äldre och/eller demens eller har en utbildningsinriktning mot psykiatri. Erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg är meriterande. Det är viktigt att du tycker om och trivs med att arbeta med människor samt att du är flexibel och lyhörd för nya idéer och arbetssätt. Du bör behärska svenska i tal, skrift och läsförståelse då du har kontakt med anhöriga, för dokumentation och läser information som berör arbetet. Giltigt körkort, behörighet B är ett krav, har du tillgång till egen bil är det meriterande. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Uppdragschef med chefs- och personalansvar inom personlig assistans i Ör...

Vi vill bli fler hos oss på Kura Omsorg och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg. I rollen som uppdragschef har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl. Du är också chef och ledare för våra personliga assistenter där du är en motiverande, trygg och tydlig ledare med våra medarbetare i fokus. I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till: Kvalitetsarbetet och dokumentation Ekonomi och budget Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter Arbetsmiljöfrågor Vi söker dig som: Trivs i en ansvarsfull ledarroll Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer Är serviceminded och en pedagogisk kommunikatör Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad Har grundläggande förståelse kring ekonomi och budget Kvalifikationer: Relevant utbildning inom vård-och omsorg, beteendevetenskap, HR, ekonomi eller annan utbildning som vi anser är likvärdig Har tidigare chefs och/eller ledarerfarenhet, gärna från personalintensiv verksamhet Van att jobba arbeta administrativt i olika system Har B-körkort Gärna har erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsvariationer, det ser vi som meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss. Mer om tjänsten: Tjänsten utgår från vårt kontor i Örnsköldsvik. Tjänsten är heltid och tillsvidare, vi tillämpar provanställning. Arbetstiden är måndag till fredag, där det även kan tillkomma arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter. Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Tillträde: juni 2024, enligt överenskommelse. Vid frågor och mer om rekryteringen Sista ansökningsdag den 19 maj2024. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Ida Husa; [email protected] eller vår rekryterare Regina Lindstedt; [email protected] Personlighetstester under rekryteringenUnder rekryteringen kan vi genomföra personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Om du går vidare till detta steg får du länkar skickade till dig, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester. Om oss Kura Omsorg har fyra lokala assistanskontor i Örebro, Trollhättan, Örnsköldsvik och Lidköping. På våra kontor arbetar kundansvariga, jurister, ekonomi- och löneansvariga, administratörer samt chefer. De tillsammans med våra personliga assistenter, ca 1100 anställda som finns utspridda över hela landet, verkar varje dag för ett värdefullt och intressant liv utifrån varje enskild persons specifika förutsättningar för våra 250 kunder. Läs mer om oss här:www.kuraomsorg.se En del av Team Olivia Vi ingår i koncernen Team Olivia som har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med etablerade bolag under lokala varumärken. Vi har verksamheter i Sverige, Norge och Danmark. Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella. Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024