Administratör sökes till vår kund i Marbella!

Dina arbetsuppgifter Vi letar efter en engagerad och utåtriktad administratör för vår kunds verksamhet i centrala Marbella, antingen på deltid eller heltid. Vår kund är en redovisningsbyrå och är en nära sammanhållen organisation med betoning på att prioritera sina kunder och medarbetare. Vi ser positivt på att du kan arbeta i grupp och samarbeta effektivt med dina kollegor. Arbetsuppgifter: I den här rollen kommer du att vara spindeln i nätet. Dina arbetsuppgifter består bland annat av följande: • Administrativa arbetsuppgifter såsom telefonsamtal, kundinteraktion, posthantering, notarie- och bankärenden • Ansvara för ordning och reda samt organisering på kontoret (städning ingår inte i rollen) • Utföra vissa assisterande arbetsuppgifter såsom att t.ex. agera som tolk mellan ekonomen och kunden vid språkbarriärer • Stödja kunden vid behov, t.ex. genom att korrekturläsa nyhetsbrev innan de skickas ut, skapa Excel-mallar eller listor Kunden kommer att ge dig en introduktion för att kunna utföra vissa uppgifter själv, såsom att t.ex. lära dig om hur man ansöker om NIE, residens, pension, olika deklarationer, osv. Vid heltidsarbete är kontorstiderna mellan kl. 8.00 – 16.00. Om du enbart kan jobba deltid kommer du att arbeta från kl. 10.00 – 14.00. Arbete sker på plats och inte på distans. Vi letar efter dig som: • Har erfarenhet av att använda Officepaketet och har goda datakunskaper • Är ordningsam, strukturerad och fokuserad på service • Tidigare har arbetat med kundkontakt • Älskar att ha ordning och effektivitet • Trivs i teamarbete • Har utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska, engelska och spanska • Du är bosatt i Marbella Meriterande: Det är ett plus om du har erfarenhet av liknande befattningar. Vad kunden erbjuder: • Konkurrenskraftig lön enligt spanskt kollektivavtal • Möjligheter till utveckling och karriärtillväxt • Extra ledighet vid vissa svenska högtider • Stödjande arbetsmiljö • Tjänsten kan vara deltid eller heltid med en provperiod Om detta låter intressant för dig, tveka inte att skicka ditt CV och personliga brev. Vi ser fram emot din ansökan! Tillträde och ansökan Startdatum: Omgående Omfattning: Deltid/Heltid Sista ansökningsdagen: snarast Ort: Marbella Kontaktperson: +46 790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Digital & IT Buyer - Gothenburg

Dina arbetsuppgifter As a Digital & IT Buyer, your role involves overseeing daily procurement tasks within various Digital & IT purchasing sectors. These sectors include software/SaaS categories like ERP, Finance, HR, Sales and Marketing, and Purchasing solutions. You will operate strategically, tactically, and operationally to lead and execute planned activities, as well as address unforeseen tasks. In this position, you will collaborate closely with the Segment Leaders in the team to assist them in carrying out the Segment Business Plans (Category Strategies). Your main responsibility will involve overseeing sourcing tasks from beginning to completion, establishing and managing contractual and commercial partnerships with suppliers, and engaging in renewal activities. You will collaborate actively with your team and important individuals involved to comprehensively grasp your commodity, its market, distribution network, and possible advancements. This will help in identifying strategies to enhance the overall performance of the sector in terms of quality, timeliness, expenses, characteristics, technology, sustainability, and risk management. To succeed in this position, it is preferred that you a few years of experience as a Strategic Buyer, Sourcing Manager, or in a related role within Software and Software-as-a-Service sectors. The ideal candidate should be capable of managing the entire sourcing process, aligning stakeholder needs, and maintaining supplier relationships. You should possess a methodical and proactive approach to work, including effective planning, execution, and data-driven decision-making. Primary Duties: • Assisting stakeholders with sourcing and contracting services and products in the Commercial Solutions sectors • Ensuring business requirements are in line with the Segment Business Plan and questioning established practices when necessary to improve understanding and find shared solutions • Managing sourcing processes from start to finish • Conducting both contractual and commercial discussions • Managing and overseeing relationships with suppliers • Updating necessary digital tools such as Due Diligence, Source to Pay, and KPIs • Engaging with internal network of Commodity Buyers, Segment Leaders, and stakeholders to facilitate knowledge sharing and alignment regarding your segment and suppliers • Occasional regional business travel may be required, typically not exceeding 2-3 times per year. Requirements: • Bachelor's degree in Business, Economics, Management, Supply Chain, Engineering, or IT • Strong grasp of technology with a keen interest in new IT advancements • Prior experience in an international purchasing organization • Experience working with purchasing Software and Software-as-a-Service • Demonstrates high integrity and reliability • Good interpersonal skills • Quick at establishing trust with suppliers, stakeholders, and colleagues • Skilled at managing uncertainties and maintaining stability in challenging situations • Exceptional verbal and written communication proficiencies • Proficiency in English; knowledge of another language is advantageous • Capability to perform effectively in a global, diverse, and inclusive organizational structure • Demonstrating a high level of independence, yet recognizing the importance of escalating issues when necessary • Proficiency in building connections and overseeing collaborative efforts across multicultural teams What we offer: • Join a diverse global team, working alongside purchasing colleagues across various continents • Contribute to building a more sustainable world • Engage in a dynamic work environment with a lively culture and fast-paced atmosphere • Collaborate on developing inventive approaches to conducting business for the future Tillträde och ansökan Start Date: 2024-04-22 End Date: 2024-11-30 Deadline: ASAP Location: Gothenburg Contact person: +46 790 06 27 11 Selections and interviews are ongoing! Om oss Sway Sourcing is a modern company that recruits in several industries on the Swedish labor market. We match candidates’ skills and knowledge with the company’s needs. Sway Sourcing has a company management and staff with extensive experience in the recruitment industry, both as owners and employees. We have a large network within the industries we specialize in and can therefore find the candidates who quickly become an asset for the companies.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Rekryterare till Sway Sourcing, Fuengirola, Spanien

Dina arbetsuppgifter Är du genuint nyfiken på människor och tycker om att arbeta i högt tempo med varierande arbetsuppgifter – då ska du se hit! Sway Sourcing söker en ny kollega till teamet där du som Rekryterare har i uppgift att ansvara för processen att finna rätt kompetens och konsult till uppdraget. I denna rekrytering kommer vi att sätta stort värde på dina personliga egenskaper – vi söker helt enkelt en framtida rekryteringstalang! Sway Sourcing rekryterar framför allt till tjänster inom Administration, Ekonomi, Marknad och HR, främst till kunder i Sverige, men även till svenska företag på Solkusten, Spanien. Många gånger uppkommer behovet hos uppdragsgivaren hastigt, vilket gör att talangjakten på rätt person innebär en kortare process i tid och ställer därmed högre krav på en dynamisk process för att kvalitetssäkra kandidaten. Dina arbetsuppgifter • CV-search i olika databaser • Annonsskrivning • Screening och urval av ansökningar • Telefonavstämningar • Videointervjuer • Kandidatpresentation • Kundkontakt med uppdragsgivare • Refenstagning Vem du är För att trivas i rollen gillar du att arbeta mot mål, att ha fokus på resultat och att ha förmågan att kunna ändra riktning om målen ändrar sig. Du är en person som ser möjligheter, är duktig på att prioritera och flexibel i din personlighet. Rollen innebär mycket kontakt med människor, allt ifrån uppdragsgivare, kandidater och kollegor – som person får du energi av andra och har förmågan att samspela. Vi ser att du behöver ha ett inre eget driv och vara ansvarstagande. Eftersom du ansvarar för flera uppdrag som pågår samtidigt, ofta med korta deadlines, kräver rollen en god administratör och en strukturerad person. Du har god förmåga att kommunicera, att bygga relationer och att nätverka. Krav på kompetens/erfarenhet • Erfarenhet från rekrytering under 1-2 år • Tekniska kunskaper i MS Office • Svenska och engelska i tal och skrift Personlighet • God kommunikativ förmåga och relationsbyggare • Förmåga att arbeta självständigt • God administratör • Lösningsorienterad och flexibel Vad vi erbjuder Här erbjuds du att jobba i värmen på Solkusten i en arbetsmiljö som präglas av entreprenörskap, frihet under ansvar, glädje och högt i tak. Du får möjlighet att vara med att utveckla och forma på vägen och tillsammans når vi högt uppsatta mål. Sway sourcing söker en person som kommer vara med och forma företagets nya bas i Spanien. Du får en ledare som har erfarenhet av att bygga företag från grunden med hög tillväxt, lönsamhet och utmärkelser. En viktig del av Sway Sourcings företagskultur är att anställda ska leva ett gott liv med fokus på hälsa. Från kontoret i Fuengirola har du nära till den 7 km långa strandpromenaden vid havet och till olika träningsanläggningar. Enkla kommunikationsmedel tar dig snabbt och smidigt till andra städer och platser på Solkusten där du kan njuta av den spanska miljön, dess kultur och utbud av olika nöjen. Tillträde och ansökan Heltid, tillsvidare med provanställning, start enligt överenskommelse. Intervjuer kommer att påbörjas efter att annonstiden gått ut. Om oss Sway Sourcing är ett ungt och modernt rekrytering- och bemanningsföretag som främst arbetar mot tjänstesektorn. På uppdrag av företag kartlägger, kontaktar och finner vi de bästa kandidaterna på marknaden utifrån kundens kravprofil och övriga önskemål. De företag Sway Sourcing arbetar mot vet att rätt person, på rätt plats, är en investering i företaget. Vi har vår bas i Fuengirola, Spanien och jobbar på uppdrag för tjänster i Sverige och även på uppdrag av svenska företag på Solkusten.

19 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Säljare till Sway Sourcing, Fuengirola, Spanien

Dina arbetsuppgifter Vi söker efter en ny kollega till vårt team på Solkusten, till rollen som säljare av våra rekrytering, bemanning och konsulttjänster mot företag i Sverige och svenska företag i Spanien. Vi söker en person som brinner för att skapa affärer och leverera resultat. Om du har erfarenhet inom försäljning, helst inom B2B och gärna inom bemanningsbranschen, är det starkt meriterande. Sway Sourcing vänder sig framför allt till bolag med tjänster inom Administration, Ekonomi, Marknad och HR. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att variera och du kommer att ha följande arbetsuppgifter: 1. Prospektering av potentiella kunder och kundsegment. 2. Kontakta potentiella kunder via telefon. 3. Utföra kundmöten och presentationer för att sälja in våra tjänster. 4. Förhandla och förbereda offerter eller kontrakt. 5. Upprätthålla goda relationer med befintliga kunder och följa upp på tidigare affärsmöjligheter. 6. Samarbeta med rekryterare och konsultchef i ingångna affärsrelationer. Personliga egenskaper Personliga egenskaper är avgörande för oss, så vi letar efter dig som är orädd, uthållig och har en stark egen motor. Du är positiv, lösningsorienterad och trivs i ett högt tempo, där målen är tydliga och drivkraften stark. Din passion för försäljning och affärer är vad som driver dig framåt varje dag. Vi söker en engagerad och snabbrörlig individ som kan hantera snabba förändringar och möta uppdragsgivarens behov med precision och effektivitet. I denna roll är det av yttersta vikt att kunna trivas i en högt tempo och besitta uthållighet för att navigera framgångsrikt i en konkurrensutsatt bransch. För att söka tjänsten som säljare krävs att du: • Erfarenhet att ha jobbat med B2B försäljning i minst 1-2 år • Har en god kommunikativ förmåga där du har lätt att bygga goda relationer både via skrift, telefon, videosamtal och personligen. • God administrativ förmåga • Har tekniska kunskaper i MS Office och lätt att sätta dig in och lära nya IT-system. • Har en god kommunikativ förmåga där du har lätt att bygga goda relationer både via skrift, telefon och videosamtal. • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Är lösningsfokuserad och flexibel. Vad vi erbjuder Här erbjuds du att jobba i värmen på Solkusten i en arbetsmiljö som präglas av entreprenörskap, frihet under ansvar, glädje och högt i tak. Du får möjlighet att vara med att utveckla och forma på vägen och tillsammans når vi högt uppsatta mål. Sway sourcing söker en person som kommer vara med och forma företagets nya bas i Spanien och vi erbjuder en trygg fast lön ihop med en provision. Du får en ledare som har erfarenhet av att bygga företag från grunden med hög tillväxt, lönsamhet och utmärkelser. En viktig del av Sway Sourcings företagskultur är att anställda ska leva ett gott liv med fokus på hälsa. Från kontoret i Fuengirola befinner du dig på den 7 km långa strandpromenaden vid havet med närhet till centrum, träningsanläggningar, restauranger med mera. Enkla kommunikationsmedel tar dig snabbt och smidigt till andra städer och platser på Solkusten där du kan njuta av den spanska miljön, dess kultur och utbud av olika nöjen. Tillträde och ansökan Heltid, tillsvidare med provanställning, start enligt överenskommelse. Intervjuer kommer att påbörjas efter att annonstiden gått ut. Om oss Sway Sourcing är ett ungt och modernt rekrytering- och bemanningsföretag som främst arbetar mot tjänstesektorn. På uppdrag av företag kartlägger, kontaktar och finner vi de bästa kandidaterna på marknaden utifrån kundens kravprofil och övriga önskemål. De företag Sway Sourcing arbetar mot vet att rätt person, på rätt plats, är en investering i företaget. Vi har vår bas i Fuengirola, Spanien och jobbar på uppdrag för tjänster i Sverige och även på uppdrag av svenska företag på Solkusten.

19 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Junior redovisningskonsult - Stockholm

Dina arbetsuppgifter Är du ute efter en ny utmaning som redovisningskonsult och vill du utvecklas inom ditt yrke? Då kan det vara just dig vi söker! För vår kund inom bank/finans letar vi efter en redovisningskonsult på junior nivå. Arbetsuppgifter De primära arbetsuppgifterna inkluderar att registrera inkommande fakturor och bokföra dem samt att kommunicera med leverantörer vid behov. Du kommer även att hjälpa organisationen med frågor, registervård och andra administrativa uppgifter i ekonomisystemet. Övriga vanliga arbetsuppgifter på en redovisningsavdelning ingår också i rollen. Krav • Utbildning inom ekonomi/ redovisning • Erfarenhet av användning av ekonomisystem • Erfarenhet av att hantera leverantörsfakturor Tillträde och ansökan Startdatum: Juni Längd på uppdraget: 1,5 månad Omfattning: 80-100% Sista ansökningsdagen: snarast Ort: Stockholm Kontaktperson: +46 790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

19 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
En teknisk säljare sökes till en kund i Stockholm

Dina arbetsuppgifter I den här tjänsten kommer du jobba med att bygga upp en ny kundstock och förvalta den befintliga kundstocken som kunden har med syfte att sälja in kundens tjänster. Du kommer arbeta självständigt och arbeta med ett team som fokuserar på att erbjuda luftbehandling till fastigheter. I teamet samarbetar ni med varandra. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att värva nya kunder, uppfölja affären, identifiera kunders behov samt besöka kunder. Administrativa uppgifter kommer tillkomma som t.ex. dokumentation i kundens CRM system samt offertskrivning. Det ingår även att resa utanför samt inom Sverige. Krav Kunden vill gärna att du som söker tjänsten har följande egenskaper och kompetenser: • Du är en doer samt en problemlösare. • Du tar ansvar samt ställer gärna frågor. • Du har tekniskt intresse samt kunskaper i hur man arbetar i digitala verktyg. • Du drivs av personlig utveckling på arbetsplatsen och tycker om att lära dig nya saker. Du bör uppfylla dessa kvalifikationer: • Du har en universitetsexamen inom teknik eller ett annat relevant område. • Du har erfarenhet av säljorienterat arbete. • Du har B-körkort. • Du är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Meriterande Det är meriterande med erfarenhet inom följande områden: • Det är ett plus med erfarenhet/ insikt inom ventilation, byggprojektledning eller drift samt teknik. • Du har gärna erfarenhet av att arbeta i CRM-system. • Erfarenhet av teknisk rapportskrivning. Tillträde och ansökan Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsform: 6 månaders provanställning som sedan går över till en tillsvidareanställning Sista ansökningsdatum: snarast Ort: Stockholm Löneform: fast samt bonusbaserad lön Kontaktperson: +46 790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

2 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Automation Engineer sökes till en kund i Stockholm

Dina arbetsuppgifter I den här rollen kommer du arbeta självständigt och som en del av kundens utvecklingsorganisation. Arbetet sker till mestadels i kundens R&D-avdelning i Stockholm men även delvis från andra kontor samt hos kunder för driftsättningar, installationer och felsökning. Kunden vill gärna att du som söker uppdraget har följande egenskaper och kompetenser: • God samarbets- och kommunikationsförmåga. •Du är målinriktad och strukturerad samt har vana av att rapportera och dokumentera ditt arbete. • Du är en doer samt en problemlösare. • Du tar ansvar samt ställer gärna frågor. • Du har tekniskt intresse samt kunskaper i hur man arbetar i digitala verktyg. • Du drivs av personlig utveckling på arbetsplatsen och tycker om att lära dig nya saker. Krav • Du har en akademisk examen, inom el- automationsteknik eller motsvarande. • Du räknar med dokumenterad erfarenhet/kunskaper inom elsystem, styrteknik och automation. • Erfarenhet av industriautomation. • Erfarenhet av processautomation och relevant teknik. • Du har goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). • B-körkort. • Svenska och engelska, flytande i både tal och skrift. Meriterande Det är meriterande med erfarenhet inom följande områden: • Programmering av Omron samt Mitsubishi system. • Produktutvecklingsprojekt. • Praktisk erfarenhet som elektriker/instrumenttekniker. • Elektriker med AL auktorisation eller högre. • Elektrisk schematisk design. • CE-märkning och regulatoriska krav (MD, PED, LVD, EMS). Tillträde och ansökan Startdatum: enligt överenskommelse Anställningsform: 6 månaders provanställning som sedan går över till en tillsvidareanställning Sista ansökningsdag: snarast Ort: Stockholm Kontaktperson: +46 790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

2 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Processingenjör sökes till vår kund i Stockholm

Dina arbetsuppgifter Vi söker en senior processingenjör till vår kund som arbetar med behandlingsprocesser för att rena luft och vatten. I den här rollen är du tekniskt ansvarig för kundens leveranser av reningsteknik. Du kommer arbeta inom olika faser av kundens projekt. I det här uppdraget har du chans att omsätta dina tekniska kunskaper i praktiken för att leverera den bästa kvaliteten till kunderna. I ditt team ingår det Key Account Managers, designers och projektledare som arbetar tillsammans för att leverera miljövänlig reningsteknik i ett växande bolag. Arbetet sker på plats. Krav - Du har en BSc eller MSc inom maskinteknik, kemi, miljövetenskap eller motsvarande tekniskt område. - Runt 5 års erfarenhet som processingenjör. - Du har erfarenhet av arbete med teknisk dokumentation. - Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. - B-körkort. Egenskaper - Som person är du noggrann samt strukturerad. - Du är en doer samt en problemlösare. - Du tar ansvar samt ställer gärna frågor. - Du har tekniskt intresse samt kunskaper i hur man arbetar i digitala verktyg. - Du drivs av personlig utveckling på arbetsplatsen och tycker om att lära dig nya saker. Meriterande - Det är ett plus om du tidigare har arbetat i ett snabbväxande företag. - Erfarenhet av arbete inom tillverkningsindustrin, processindustrin, CAD-design, automation samt kemisk analys. Tillträde och ansökan Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsform: 6 månaders provanställning som sedan går över till en tillsvidareanställning Sista ansökningsdag: snarast Ort: Stockholm Kontaktperson: +46 790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

2 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024