Vi på Future People söker en assistent till ledningsgrupp till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag. Arbetsuppgifter: I rollen som ledningsstöd kommer du att arbeta nära avdelningschefer och andra ledande roller inom verksamhetens IT-organisation. Du stöttar i administrativa, koordinerande och kommunikativa uppgifter och blir en central del i att skapa struktur, planering och effektivitet. Du bygger successivt upp en god förståelse för interna processer och agerar både stödjande och operativt. Stöd vid upphandling och introduktion av konsulter Rekryteringsadministration och onboarding av nya medarbetare Produktion och samordning av internkommunikation – t.ex. intranätsartiklar och interna nyhetsbrev Planering och genomförande av möten, workshops och konferenser Koordinering av budget- och prognosarbete Koordinering av verksamhetsrapportering och stöd till projekt och IT-förvaltning Krav för tjänsten: Avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete Minst 5 års erfarenhet av MS Office (Excel, Word, PowerPoint) Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Meriterande för tjänsten: Arbete eller utbildning inom intern/extern kommunikation Erfarenhet eller utbildning inom ekonomisk redovisning Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: juni Sista ansökningsdagen: 21/5 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en kundsupportmedarbetare till vår kund i centrala Umeå. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har du erfarenhet av att ge service, gillar att lösa problem och trivs i en roll med mycket kommunikation och samarbete? Då kan detta vara ditt nästa uppdrag. Vår kund söker nu en administratör kundsupport till ett uppdrag där du arbetar i ett team som hanterar ärenden via telefon, mejl och chatt och ser till att leveranser till butik fungerar som de ska. Har minst 2 års erfarenhet av kundsupport över telefon Du har erfarenhet av kundservice och administrativa uppgifter Du har god förståelse för dagligvaruhandeln Du är en teamspelare som också tar eget ansvar Uppdraget är förlagt hos en välkänd aktör inom dagligvaruhandeln och uppdraget startar omgående och är under hela sommaren. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Omgående Sista ansökningsdagen: 10/5 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en Talent Acquisition till vår kund i Södertälje. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vi söker en Talent Acquisition Specialist till vår kund inom R&D. Är du en erfaren rekryterare som trivs med att arbeta nära verksamheten och har ett särskilt intresse för tech-profiler? Då kan detta vara nästa utmaning för dig! Uppdraget I rollen som Talent Acquisition Specialist ansvarar du för att driva flera parallella rekryteringsprocesser i nära samarbete med rekryterande chefer, främst inom R&D. Du arbetar konsultativt och coachande gentemot chefer och andra intressenter i bolagets interna talent supply chain. Utöver operativ rekrytering kommer du även bidra i teamets förbättringsarbete, särskilt inom R&D. Avdelningen befinner sig i en förändringsfas och är under omorganisering i samband med en övergång. Därför behöver du vara flexibel, snabbt kunna ta till dig ny information och känna dig trygg i att navigera i förändring. Krav Ha minst 2–3 års erfarenhet av rekrytering/Talent Acquisition, inom tech eller R&D Vara trygg i att driva hela rekryteringsprocessen självständigt Ha god förmåga att bygga relationer och kommunicera tydligt – både med kandidater, chefer och kollegor Trivas i ett högt tempo och vara lösningsorienterad Vara van vid förändringsarbete eller organisationsförändringar Meriterande : Kandidatexamen inom HR eller motsvarande. Har du inte examen, ser vi gärna längre erfarenhet inom TA-området. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% (distansarbete cirka 2-3 dagar på plats i södertälje) Start: Maj Sista ansökningsdagen: 29/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en självgående aktivitetsledare med ett starkt engagemang för barn och idrott. Hos oss får du möjligheten att arbeta som konsult hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Vi söker en ansvarsfull person som vill hjälpa barn till sina fritidsaktiviteter! Älskar du att arbeta med barn och har ett gott sinne för ordning och punktlighet? Vi söker en engagerad person som kan hämta upp en grupp elever och följa dem till sina fritidsaktiviteter. Du kommer ej att delta i själva aktiviteten utan se till att barnen tar sig dit på ett tryggt och säkert sätt. Om rollen:Som aktivitetsledare kommer du att: Hämta upp barnen och följa dem till deras aktiviteter Hjälpa dem att komma i tid och ha med sig rätt utrustning Skapa trygghet och struktur under bussresan/promenaden Se till att alla barn kommer fram säkert Vi söker dig som: Är pålitlig och punktlig Trivs med barn och kan hålla ordning på en grupp Har en annan sysselsättning, är pensionär eller vill ha ett flexibelt extrajobb Tidigare erfarenhet av att jobba med barn är ett stort plus! Arbetspass: Cirka 3 timmar per tillfälle mellan cirka 14.30-17.30 på onsdagar . Vill du bli en del av vårt team och göra skillnad för barn och deras fritidsaktiviteter? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en affärsförvaltare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Arbetsuppgifter: Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för uppdrag hos vår kund. Uppdraget innebär att intäktsförvalta kommersiella hyresavtal och arbeta med hyresgästrelationer, villkorsförändringar samt affärsutveckling kopplat till SL:s fastighetsbestånd. Intäktsförvaltning av kommersiella hyresavtal för kunden Hantering av hyresavtalsfrågor, villkorsändringar och ekonomisk uppföljning Aktivt arbete i fastighetssystemet PM, inklusive dokumentation enligt gällande rutiner Uthyrnings- och etableringsarbete med fokus på kommersiell utveckling Deltagande i projekt med hyresgästpåverkan Juridisk hantering kopplat till Hyreslagen Bidra i framtagandet av affärsplaner Krav för tjänsten: Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, ingenjör eller liknande. Minst 9 års erfarenhet inom Fastighetsbranschen i roller som fastighetschef, affärsförvaltare, konsult eller liknande. Minst 2 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler i kollektivtrafik, trafikal eller inom infrastruktur i en publik resenärsmiljö. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av fastighetsutveckling inom fastighetsbranschen Minst 1 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler inom offentlig organisation. Minst 1 uppdrag som har innehållit uppförande och genomförande av affärsplan för kommersiellt lokalbestånd. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: April Sista ansökningsdagen: 14/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en affärsförvaltare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Arbetsuppgifter: Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för uppdrag hos vår kund. Uppdraget innebär att intäktsförvalta kommersiella hyresavtal och arbeta med hyresgästrelationer, villkorsförändringar samt affärsutveckling kopplat till SL:s fastighetsbestånd. Intäktsförvaltning av kommersiella hyresavtal för kunden Hantering av hyresavtalsfrågor, villkorsändringar och ekonomisk uppföljning Aktivt arbete i fastighetssystemet PM, inklusive dokumentation enligt gällande rutiner Uthyrnings- och etableringsarbete med fokus på kommersiell utveckling Deltagande i projekt med hyresgästpåverkan Juridisk hantering kopplat till Hyreslagen Bidra i framtagandet av affärsplaner Krav för tjänsten: Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, ingenjör eller liknande. Minst 9 års erfarenhet inom Fastighetsbranschen i roller som fastighetschef, affärsförvaltare, konsult eller liknande. Minst 2 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler i kollektivtrafik, trafikal eller inom infrastruktur i en publik resenärsmiljö. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av fastighetsutveckling inom fastighetsbranschen Minst 1 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler inom offentlig organisation. Minst 1 uppdrag som har innehållit uppförande och genomförande av affärsplan för kommersiellt lokalbestånd. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: April Sista ansökningsdagen: 14/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker två Sharepoint experter till vår kund i Solna. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Är du vass på SharePoint, Teams och Viva? Har du erfarenhet av att skapa smarta lösningar i Microsoft 365 och vill vara med och bygga moderna, användarvänliga arbetsmiljöer? Vi söker nu två drivna SharePoint-konsulter till ett uppdrag där du får arbeta med att utveckla och optimera lösningar i nära samarbete med team och intressenter. Om uppdraget Som konsult kommer du att arbeta med att skapa och anpassa Microsoft 365-lösningar för att stödja verksamhetens behov. Du får en central roll i att designa Teams-mallar, integrera nyhetsflöden och implementera Viva-dashboards – alltid med fokus på användarvänlighet, säkerhet och kvalitet. Arbetsuppgifter: Skapa och konfigurera Teams-mallar Koppla nyhetsflöden från SharePoint till Teams Utveckla och implementera dashboards i Viva Skapa startsidor för produktion i Teams Hantera MFA (multifaktorautentisering) och dynamiska grupper Konfigurera och hantera behörigheter i Microsoft 365 Testa och kvalitetssäkra lösningar innan leverans Dokumentera lösningar och processer för smidig överlämning Kommunicera tekniska lösningar tydligt till team och intressenter Vi söker dig som har: Djupgående kunskap inom Microsoft 365, särskilt SharePoint, Teams och Viva Erfarenhet av adminportaler i Microsoft 365 Förmåga att skapa Teams-mallar och koppla externa flöden God kännedom om MFA, dynamiska grupper och alternativa lösningar Starka färdigheter inom test och kvalitetssäkring Förmåga att dokumentera tekniskt arbete på ett strukturerat sätt God kommunikationsförmåga – både muntligt och skriftligt Ett prestigelöst och samarbetsinriktat arbetssätt Meriterande: Erfarenhet av att implementera Microsoft 365-verktyg och förändringsledning för både administrativ och operativ personal. Erfarenhet av att arbeta i en agil miljö. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Omgående Sista ansökningsdagen: 7/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en fastighetsutvecklare till vår kund i norrort. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vår kund har erhållit en markanvisning för bostadsrätter i Tensta, ett projekt som avviker från bolagets ordinarie inriktning på hyresrätter. För att säkerställa ett professionellt och affärsmässigt genomförande av detta unika uppdrag söker vi nu en erfaren konsult med expertis inom bostadsutveckling och bostadsrättsaffärer. Uppdraget omfattar: Rådgivning vid utformning av byggrätten med hänsyn till bostadsrättsupplåtelse Framtagande av investeringskalkyler kopplade till bostadsrättsprojekt Analysarbete inom följande områden: Bostadsrättslägenheter: målgrupp, lägenhetsstorlekar, fördelning, insatser, föreningsekonomi Radhus Parkering Aktiva bottenvåningar Identifiera affärskritiska moment i såväl planerings- som genomförandeskede Definiera projektutvecklarens affärsmodell och investeringskalkyl Föreslå organisationsstruktur för en effektiv hantering av en bostadsrättsaffär Löpande rådgivning genom hela projektets gång Profil: Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att driva projekt med bostadsrättsupplåtelse, gärna från både kommunal och privat sektor. Du är analytisk, affärsdriven och har vana att arbeta nära både projektutveckling och ledning. Krav: Universitet-/Högskoleutbildning inom fastighetsutveckling/bygg/ekonomi eller annan för uppdraget relevant utbildning Erfarenhet av Investeringskalkyler för bostadsrätter Erfarenhet av affärsstrategier för nyproduktion av bostadsrätter God kunskap inom byggrätter kopplat till upplåtelseform Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: cirka 200 h totalt Start: 7/4 Sista ansökningsdagen: Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en IT-infrastrukturarkitekt till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag. Arbetsuppgifter: Projektet har i uppdrag att ta fram, implementera och ersätta befintlig teleteknik för data- och telekommunikation mellan transmissionsnätets cirka 250 stationer, datacenter och driftcentraler, därtill kommunikationsteknik för skyddsfunktioner inom transmissionsnätet I uppdraget ansvarar du för kravställning, design och planering av DWDM-nät, samt för att granska de lösningar som utarbetas. Detta uppdrag innefattar deltagande i ett nationellt IT-infrastrukturprojekt på myndigheten. Vi ser behov av en erfaren DWDM-arkitekt som tidigare deltagit i större projekt. Arkitekt- och designansvar för rikstäckande nätverk Kravställa och initiera utvecklingsinitiativ mot leverantörer Utarbeta, sammanställa och beskriva teknisk färdplan Utarbeta, sammanställa och beskriva målarkitektur Säkerställa framtagande av designen samt att den realiseras i enlighet med krav och i förhållande till identifierad målbild Ansvara för att hålla ihop designen genom projektet i nära dialog med projektledaren Utvärdering av resultat från prototyper Medverka i informationsklassning, systemklassning samt risk- och sårbarhetsanalys Dokumentera arkitekturbeskrivningar i både text och grafiska beskrivningar Redovisa arkitekturbeskrivningar i IT-arkitektforum Krav för tjänsten: Minst 5 års arbetslivserfarenhet av strategi- och arkitekturarbete i egenskap som arkitekt för stora DWDM- och OTN-nät inom de senaste 20 åren Dokumenterad erfarenhet, om minst 2 år, av att segmentera nät enligt zonmodeller, multipla utrustningar. Meriterande för tjänsten: Dokumenterad erfarenhet av kommunikationsfunktioner för kraftbranschrelaterade applikationer. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Maj Sista ansökningsdagen: 7/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en program manager till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker en erfaren Program Manager för att stärka vår kunds arbete med att säkerställa tillförlitliga och regelverksefterlevande betalningslösningar i deras butiker. Du kommer att spela en nyckelroll i att driva initiativ inom betalningsområdet och samordna tvärfunktionella projekt inom compliance, funktionalitet och förbättringsarbete. Ansvarsområden Säkerställa att butikernas betalningslösningar är tillförlitliga och uppfyller krav i prioriterade länder Samordna och övervaka projekt inom betalningsområdet Driva projekt som möter regulatoriska krav och förbättrar funktionaliteten i betalningssystem Samla in data från tidigare incidenter och facilitera diskussioner för att identifiera återkommande problem Stötta en gemensam förståelse för processer och krav bland alla intressenter Följa upp förbättringar av processer genom teamfeedback, reducerad hanteringstid och identifiering av ineffektivitet Koordinera problemhantering med interna intressenter och leverantörer Krav: 5–7 års erfarenhet av program- eller projektledning Erfarenhet av projektmetodiker såsom Six Sigma eller Agile Goda ledaregenskaper och stark kommunikationsförmåga Kunskap och erfarenhet inom betalningslösningar (POS, terminaler, backoffice) Tidigare samarbete med leverantörer av betalningssystem Vana vid verktyg som Jira och Confluence Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: April Sista ansökningsdagen: 14/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Välj ett jobb för att visa detaljer