Switch Game AB jobb

Lediga jobb hos Switch Game AB

Projektledare El till Carls Elektriska

Är du en självgående, strukturerad och lösningsorienterad person med tidigare erfarenhet av projektledning inom el? Har du en god förmåga att skapa förtroende och bygga relationer samt lockas av möjligheten att vara en del av ett dynamiskt team med högt i tak och korta beslutsvägar? Då kan rollen som Projektledare El till Carls Elektriska vara nästa steg för dig. Elfirman Carls Elektriska erbjuder alla slags helhetslösningar inom el-installationer samt har ett brett kunnande och specialistkompetens inom entreprenad och service. Bolaget ingår i i företagsgruppen Energivärden och har nära samarbete med andra dotterbolag i gruppen. På Energivärden brinner de för att skapa en inomhusmiljö som är hälsosam, komfortabel, praktisk och inspirerande. Samtidigt som de vill medverka till att minska energiförbrukningen i vårt samhälle och miljöpåverkan på vår natur genom smarta energilösningar, effektiv produktion, minimal materialförbrukning och kretsloppstänkande. Om rollenRollen som projektledare på Carls El är en bred roll som innefattar allt från löpande projektplanering och daglig kommunikation med kunder och leverantörer till att att arbeta med merförsäljning och leda samt engagera medarbetare. Du har cirka ett till tre projekt i gång parallellt, beroende på storlek och komplexitet, samt ansvarar för sex - sju montörer. De övergripande arbetsuppgifterna innebär att: Framgångsrikt driva entreprenadprojekt inom El-området. Planera upp och ansvara för att ta fram tidplan och följa upp den, samt prognos, budget och resultat för sina projekt. Göra prognoser, fakturera och hantera PM samt ÄTA. Bidra i projektering tillsammans med Konsult och byggföretag Hantera inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete Sköta daglig kommunikation med kund, medarbetare och leverantörer. Utveckla och bevara kundrelationer Arbeta aktivt med arbetsmiljö och riskanalyser Vara delaktig i förbättringsarbeten Som projektledare utgår du från kontoret i Liljeholmen och rapporterar till VD. Om dig Vi söker dig med tidigare tidigare erfarenhet av projektledning inom el. Du har god kunskap inomentreprenadjuridik och projektekonomi samt erfarenhet av att planera arbete för andra. En utbildning som montör och praktisk erfarenhet från tjänst som projektledare/ledande montör är meriterande. Som person är du positiv, lösningsorienterad och affärsfokuserad. Du har ett strukturerat arbetssätt och förmåga att vara flexibel och prioritera i en snabbt föränderlig miljö. Arbetet innebär mycket samverkan med externa och interna kontakter, det är därför viktigt att du har en god förmåga att skapa förtroende samt att bygga och bibehålla goda relationer. Dina kollegor skulle beskriva dig som en lagspelare som gärna ställer upp för dina kollegor och du drivs av att skapa goda samarbeten och uppnå höga mål tillsammans med ditt team. Ansökan Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] Om Switch GameSwitch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Recruitment Consultant till Switch Game

Är du en affärsmässig, kreativ och lösningsorienterad person med en bakgrund inom rekrytering och/eller Executive Search? Gillar du att arbeta i ett högt tempo, får saker att hända och lockas av möjligheten att få arbeta med likasinnade på en snabbväxande byrå inom rekrytering och interim? Då kan rollen som Recruitment Consultant på Switch Game vara nästa steg för dig. Om oss Switch Game är en rekryterings- och interimsbyrå som som drivs av ett team som själva har grundat, utvecklat och förvaltat bolag i olika branscher. Våra kunder finns i spannet från fåmanbolag till noterade bolag och vi arbetar inte branschspecifikt utan som en partner till våra kunder. Majoriteten av de kandidater vi presenterar för kund kommer via search i nätverk och andra kanaler. Med en god affärsförståelse och gedigen branschkunskap vägleder vi våra kunder genom hela rekryteringsprocessen och en väl genomarbetad kravprofil möjliggör en mer riktad search vilket resulterar i effektivare processer med högre träffsäkerhet. Sedan starten 2022 har vi med framgång fyllt positioner från ledande befattningar till specialkompetenser och önskar nu förstärka teamet med Recruitment Consultant som vill vara med på en spännande resa. Om rollenRollen som Recruitment Consultant på Switch Game är en bred roll med stort eget ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Du driver dina rekryteringar självständigt, med stöd från övriga teamet, och ansvarar för hela kedjan från första kontakt med kund till att rekrytera och stötta samt vägleda dina kunden genom rekryteringsprocessen. Hos oss blir du en del av ett fartfyllt team som älskar när det händer saker, vi arbetar i ett högt tempo mot högt uppsatta mål och drivs av utveckling och avancemang. Om dig Vi söker dig som är social, engagerad och lösningsorienterad. Du har en entreprenöriell ådra och triggas av att göra affärer och se verksamheten växa. Du har en bakgrund från rekryteringsbranschen och helst ett upparbetat nätverk. Du är van att arbeta under stort eget ansvar och självständigt driva arbetet framåt. Människor i din omgivning skulle beskriva dig som en people person som lämnar avtryck och har lätt för att knyta nya kontakter. AnsökanHoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected]

22 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Lönespecialist till svenskt industriföretag

Är du en självgående och lösningsorienterad person med ettnoggrant, kvalitetsmedvetet arbetssatt och flerårig erfarenhet av att arbeta med löner? Lockas du av möjligheten att få axla en roll med stort eget ansvar där dusjälvständigtorganiserar och strukturerar upp ditt arbete? Då kan rollen som lönespecialist på ProfilGruppen vara rollen för dig. ProfilGruppen är ett svenskt, noterat bolag som utvecklar och tillverkar kundanpassade komponenter och profiler i aluminium. Idag har koncernen drygt 500 medarbetare och verksamheten kännetecknas av personligt engagemang, snabbhet, lyhördhet och professionalitet. På ProfilGruppen strävar de alltid efter att förbättra processer och kompetens på ett hållbart sätt och önskar nu förstärka HR-teamet med en driven person som kan äga och utveckla lönefunktionen. OM ROLLENSom lönespecialist på ProfilGruppen tillhör du HR-avdelningen och arbetar i nära samarbete med HR och ekonomi samt stödjer och instruerar medarbetare, avdelningschefer ochskiftledare i frågor rörandelön. Det är en roll med stort ägandeskap där du kombinerar löpande arbete med proaktiv utveckling av lönefunktionen. Urval av arbetsuppgifter: Producera korrekta löneutbetalningsunderlag enligt företagets rutiner, med hänsyn till aktuella avtal, utifrån tillgängligt underlag rörande löner, övriga ersättningar, avdrag m.m. Ansvara för lönerelaterad administration såsom pensioner och försäkringar Ta frambokslutsunderlag samt underlag för redovisning av skatter och arbetsgivaravgifter Administration av scheman i tidrapporteringssystemet Beräkning och reglering av arbetstidsförkortning Framtagning av statistik till Svenskt Näringsliv, SCB, FORA m fl Säkerställa att korrekta inkomstuppgifter m m rapporteras till olika myndighetersåsom Collectum, försäkringskassan Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Åseda och för denna tjänst finns viss möjlighet att arbeta på distans (3 dagar/vecka). OM DIGVi söker dig medett noggrant, kvalitetsmedvetet arbetssatt och en stark kansla for integritet. Du är van vid att arbeta självständigt under stort eget ansvar och har lätt för att prioritera och strukturera upp ditt arbete. Du trivs i en roll med stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och värdesätter kombinationenav att arbeta självständigt samtidigt som du verkar i en social miljö och utgör en del av ett större team. Genom tidigare roller har dukunskap om tillämpning av kollektivavtal inom industrin och du har troligtvis en bakgrund i tillverkande företag. Kunskap i svenska och engelska är ett krav och erfarenhet avAgda PS är meriterande. ANSÖKANHoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] OM SWITCH GAMESwitch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Office Manager med ledningsstöd

Är du en social, prestigelös och lösningsorienterad person med ett öga för detaljer ochförmåga att prioritera och skapa struktur i en dynamisk miljö?Har du erfarenhetfrån assisterande och koordinerande roller samtlockas av möjligheten att vara med på en spännande tillväxtresa inom oberoende finansiell rådgivning? Då kan tjänsten som Office Managerhos Lyra vara nästa steg för dig. Lyra är ett företag i stark tillväxt som sedan starten 2006 har drivits av målet att hjälpa människor att nå ekonomisk frihet. Teamet består av femton engagerade medarbetare som alla delar en vision om att sätta en ny standard för finansiell rådgivning. Lyra är partnerägt företag som 2023 utnämndes till Gasellbolag av Dagens Industri OM ROLLEN:Rollen som Office Managerär en bred roll med många kontaktytor. Du har ett helhetsansvar för kontoret samt stöttar ledningsgrupp och rådgivaremed såväl övergripandeadministrativa uppgifter som löpande support i det dagliga arbetet. Du kommer att vara en viktig del i arbetet att se till att kontoret är presentabelt och välfungerande, se över beställningar och inköp samt vara ansvarig för att det finns en väl fungerande setup med leverantörer och samarbetspartners. Som Executive Assistantingår du i Opertations-teamet, durapporterar till COO samt arbetar i nära samarbete meden kontorsassistent som arbetar deltid. Operation teametsarbetsuppgifter utvecklas ständigt utefter verksamhetens behov och förrätt personfinns detgodamöjligheter attvara delaktig i utvecklingsprojekt som underlättar för Lyra att vara Sveriges bästa finansiella rådgivare. OM DIG:Vi söker dig med tidigare erfarenhet från assisterande och koordinerande roller, gärna i en dynamisk miljö med högt tempo. Du brinner för service och att skapa unika upplevelser och gör alltid det lilla extra i allt du tar dig för. Från tidigare roller är du van att ha ett ägandeskap för dina arbetsuppgifter, du ärtrygg med att fatta snabba beslut och en av dina styrkor är att alltid ligga steget före.Som person är du glad, engagerad och lösningsorienterad. Du sprider positiv energi kring dig och har lätt för att ta initiativ och hugga i där det behövs. Rollen kräver att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i Franska eller Spanska är meriterande. ANSÖKAN Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] OM SWITCH GAMESwitch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Executive Assistant to Global Investment Company

Are you a flexible, quick-thinking, and solution-oriented individual who thrives in a fast-paced environment and has the ability to prioritize and create structure in a dynamic setting? Do you have experience as an EA and are attracted to the opportunity to work hands-on in a delightful team at one of the leading investment companies? Then the role of Executive Assistant might be the next step for you! The role offers you a unique opportunity to work in an exciting organization with a global presence and a strong entrepreneurial spirit. The position is a permanent employment, and our client is located in fantastic premises in central Stockholm. ABOUT THE ROLE:As an Executive Assistant, you willprovide full support to Managers and Directors and manage key administrative functions and third-party interactions to facilitate efficient running of the office, including: Calendar management Travel management Events: responsible for planning and coordinating big and small corporate events from start to finish Office coordination: work closely with the office team to ensure efficient daily running of the office and back up when required Support other Executive Assistants in the Stockholm office and act as a supportive resource when required Support HR with planning new company initiatives and projects Maintain and update the internal intranet Basic accounting: invoice processing, approval of invoices, etc. In addition to the above, various ad hoc tasks may arise. ABOUT YOU: We are looking for someone with previous experience in assisting and coordinating roles, preferably in an international, fast-paced environment. You are passionate about service and always go the extra mile in everything you do. You are a confident and stable individual with good self-awareness who feels comfortable working under significant personal responsibility and has an easy time prioritizing and structuring your work. You will have significant ownership of your tasks and need to be confident in making quick decisions, with one of your strengths being to always stay one step ahead. As a person, you are cheerful, engaged, and solution-oriented. You spread positive energy around you and are quick to take initiative and pitch in where needed. The role requires you to communicate fluently in both Swedish and English, both verbally and in writing. APPLICATIONWe hope that we have sparked your interest and that you are curious to learn more about the role. We are recruiting continuously, so please submit your application as soon as possible. We do not accept applications via email, but if you have specific questions about the position, feel free to contact us at [email protected]

11 april 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Executive Assistant till Lyra Financial Wealth

Är du en social, prestigelös och lösningsorienterad person med ett öga för detaljer ochförmåga att prioritera och skapa struktur i en dynamisk miljö?Har du erfarenhetfrån assisterande och koordinerande roller samtlockas av möjligheten att vara med på en spännande tillväxtresa inom oberoende finansiell rådgivning? Då kan tjänsten somExecutive Assistant hos Lyra vara nästa steg för dig. Lyra är ett företag i stark tillväxt som sedan starten 2006 har drivits av målet att hjälpa människor att nå ekonomisk frihet. Teamet består av femton engagerade medarbetare som alla delar en vision om att sätta en ny standard för finansiell rådgivning. Lyra är partnerägt företag som 2023 utnämndes till Gasellbolag av Dagens Industri OM ROLLEN:Rollen som Executive Assistant är en bred roll med många kontaktytor. Du har ett helhetsansvar för kontoret samt stöttar ledningsgrupp och rådgivaremed såväl övergripandeadministrativa uppgifter som löpande support i det dagliga arbetet. Du kommer att vara en viktig del i arbetat att se till att kontoret är presentabelt och välfungerande, se över beställningar och inköp samt vara ansvarig för att det finns en väl fungerande setup med leverantörer och samarbetspartners. Som Executive Assistantingår du i Opertations-teamet, durapporterar till COO samt arbetar i nära samarbete meden kontorsassistent som arbetar deltid. Executive Assistant arbetsuppgifter utvecklas ständigt utefter verksamhetens behov och förrätt personfinns detgodamöjlighet attvara delaktig i utvecklingsprojekt som underlättar för Lyra att vara Sveriges bästa finansiella rådgivare. OM DIG:Vi söker dig med tidigare erfarenhet från assisterande och koordinerande roller, gärna i en dynamisk miljö med högt tempo. Du brinner för service och att skapa unika upplevelseoch gör alltid det lilla extra i allt du tar dig för. Från tidigare roller är du van att ha ett ägandeskap för dina arbetsuppgifter, du ärtrygg medfatta snabba beslut och en av dina styrkor är att alltid ligga steget före.Som person är du glad, engagerad och lösningsorienterad. Du sprider positiv energi kring dig och har lätt för att ta initiativ och hugga i där det behövs. Rollen kräver att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i Franska eller Spanska är meriterande. ANSÖKAN Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] OM SWITCH GAMESwitch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Marketing Manager till Lyra Financial Wealth

Är du en socialoch strategisk marknadsförare med god kommunikativ förmåga och en fallenhet för att skapa framgångsrika marknadsstrategier? Har du tidigare erfarenhet av att bygga varumärken och lockas av möjligheten attvara med på enspännande tillväxtresa inom oberoende finansiell rådgivning? Då kan tjänsten som Marketing Manager hos Lyra vara nästa steg för dig. Lyra är ett företag i stark tillväxt som sedan starten2006 har drivits av målet att hjälpa människor att nå ekonomisk frihet. Teamet består av femton engagerade medarbetare som alla delar en vision om att sätta en ny standard för finansiell rådgivning. Lyra är partnerägt företag som 2023 utnämndes till Gasellbolag av Dagens Industri OM ROLLENSom Marketing Manager är du en viktig del i arbetat att ta Lyras varumärke till nya höjder. Du agerar som en nyckelpersoni skärningspunkten mellan affärsutveckling och rådgivning, vilket spelar en avgörande roll för att utvecklingen av bolagets erbjudande. Urval av arbetsuppgifter: Ansvara för utvecklingen av Lyras varumärke som det främsta alternativet inom oberoende finansiell rådgivning Utveckla marknadsstrategi i tätt samarbete med VD Koordinera och planera event för kunder Samarbeta med interna och externa intressenter för att proaktivt säkerställa högkvalitativt kundmaterial Planera, skapa och optimera innehåll för digitala kanaler Som Marketing Manager ingår du iaffärsutvecklingsteamet, du rapporterar till VD och förrätt person finns det goda förutsättningar att fortsätta utvecklas tillsammans med bolaget. OM DIGVi sökerdig som är social ochkommunikativ med ett stort driv och en passion för attskapa unika kundupplevelser.Du ärvanatt arbeta i en hög takt med betydande eget ansvar och trivs i rollen som den som samordnar och håller ihop olika delar av verksamheten.Dina kollegor skulle beskriva dig som en kreativ och engagerad lagspelare med ett öga för detaljer och enfallenhet för att få saker att hända. Genom dina tidigare roller har du utvecklat en god projektledningsförmåga, du är duktig på att skriva och bekväm med att skapa material själv.Sannolikt har duen bakgrund inom kommunikation och/eller marknadsföringsamt enakademisk examen inom ekonomi eller marknadsföring. Erfarenhetav marknadsföring inom finanssektorn är meriterande. ANSÖKAN Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] OM SWITCH GAMESwitch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Löneansvarig till ProfilGruppen

Är du en självgående och lösningsorienterad person med ett noggrant, kvalitetsmedvetet arbetssätt och flerårig erfarenhet av löneadministration i tillverkande företag? Lockas du av möjligheten att få axla en roll med stort eget ansvar där du självständigt organiserar och strukturerar upp ditt arbete? Då kan rollen som löneansvarig på ProfilGruppen vara rollen för dig. ProfilGruppen är ett svenskt, noterat bolag som utvecklar och tillverkar kundanpassade komponenter och profiler i aluminium. Idag har koncernen drygt 500 medarbetare och verksamheten kännetecknas av personligt engagemang, snabbhet, lyhördhet och professionalitet. På ProfilGruppen strävar de alltid efter att förbättra processer och kompetens på ett hållbart sätt och önskar nu förstärka HR-teamet med en driven person som kan äga och utveckla lönefunktionen. OM ROLLEN Som löneansvarig på ProfilGruppen tillhör du HR-avdelningen och arbetar i nära samarbete med HR och ekonomi samt stödjer och instruerar medarbetare, avdelningschefer och skiftledare i frågor rörande lön. Urval av arbetsuppgifter: - Producera korrekta löneutbetalningsunderlag enligt företagets rutiner, med hänsyn till aktuella avtal, utifrån tillgängligt underlag rörande löner, övriga ersättningar, avdrag m.m. - Ansvara för lönerelaterad administration såsom pensioner och försäkringar - Ta fram bokslutsunderlag samt underlag för redovisning av skatter och arbetsgivaravgifter - Administration av scheman i tidrapporteringssystemet - Beräkning och reglering av arbetstidsförkortning - Framtagning av statistik till Svenskt Näringsliv, SCB, FORA m fl - Säkerställa att korrekta inkomstuppgifter m m rapporteras till olika myndigheter såsom Collectum, försäkringskassan Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Åseda och för denna tjänst finns viss möjlighet att arbeta på distans (3 dagar/vecka). OM DIG Vi söker dig med ett noggrant, kvalitetsmedvetet arbetssätt och en stark känsla för integritet. Du är van vid att arbeta självständigt under stort eget ansvar och har lätt för att prioritera och strukturera upp ditt arbete. Du trivs i en roll med stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och värdesätter kombinationen av att arbeta självständigt samtidigt som du verkar i en social miljö och utgör en del av ett större team. Genom tidigare roller har du kunskap om tillämpning av kollektivavtal inom industrin och du har troligtvis en bakgrund i tillverkande företag. Kunskap i svenska och engelska är ett krav och erfarenhet av Agda PS är meriterande. ANSÖKAN Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] OM SWITCH GAME Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

26 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Executive Assistant to Global Investment Company

Are you a flexible, quick-thinking, and solution-oriented individual who thrives in a fast-paced environment and has the ability to prioritize and create structure in a dynamic setting? Do you have experience as an EA and are attracted to the opportunity to work hands-on in a delightful team at one of the leading investment companies? Then the role of Executive Assistant might be the next step for you! The role offers you a unique opportunity to work in an exciting organization with a global presence and a strong entrepreneurial spirit. The position is a permanent employment, and our client is located in fantastic premises in central Stockholm. ABOUT THE ROLE: As an Executive Assistant, you will provide full support to Managers and Directors and manage key administrative functions and third-party interactions to facilitate efficient running of the office, including: - Calendar management - Travel management - Events: responsible for planning and coordinating big and small corporate events from start to finish - Office coordination: work closely with the office team to ensure efficient daily running of the office and back up when required - Support other Executive Assistants in the Stockholm office and act as a supportive resource when required - Support HR with planning new company initiatives and projects - Maintain and update the internal intranet - Basic accounting: invoice processing, approval of invoices, etc. In addition to the above, various ad hoc tasks may arise. ABOUT YOU: We are looking for someone with previous experience in assisting and coordinating roles, preferably in an international, fast-paced environment. You are passionate about service and always go the extra mile in everything you do. You are a confident and stable individual with good self-awareness who feels comfortable working under significant personal responsibility and has an easy time prioritizing and structuring your work. You will have significant ownership of your tasks and need to be confident in making quick decisions, with one of your strengths being to always stay one step ahead. As a person, you are cheerful, engaged, and solution-oriented. You spread positive energy around you and are quick to take initiative and pitch in where needed. The role requires you to communicate fluently in both Swedish and English, both verbally and in writing. APPLICATION We hope that we have sparked your interest and that you are curious to learn more about the role. We are recruiting continuously, so please submit your application as soon as possible. We do not accept applications via email, but if you have specific questions about the position, feel free to contact us at [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Audit Associate till ägarledd kombobyrå

Drömmer du om att avancera som Audit Associate och är passionerad för ekonomi samt den ständiga utvecklingen inom branschen? Är du en ambitiös Audit Associate som söker en roll med möjlighet till personlig och professionell tillväxt? Då kan rollen som Audit Associate på en kombobyrå vara den perfekta utmaningen för dig! Vår kund är en framstående och självständig byrå som ingår i ett omfattande nätverk med över 800 anställda och kontor över hela landet. Byrån har etablerat sig som en betydande aktör med en stark global närvaro och är känd för sin familjära atmosfär. Belägen i centrala Stockholm, i nyligen renoverade och moderna lokaler, skapar byrån en inspirerande arbetsmiljö där högkvalitativ revision står i fokus. Denna kombination av lokal närvaro och global expertis ger företagets kunder en unik och professionell service. OM ROLLEN I din roll som Audit Associate arbetar du i team med erfarna revisorer och har nära kontakt med våra redovisningsekonomer. Du kommer i huvudsak att arbeta med revision av små till medelstora företag samt revisionsnära rådgivning. Arbetsuppgifterna omfattar, förutom revision och revisionsnära rådgivning, även att ta ansvar för att upprätta årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vid intresse finns även möjlighet att delta i arbete inom närliggande områden såsom transaktionsrådgivning vid företagsförsäljningar, internationell beskattning och företagsvärderingar. Genom en individuell utvecklingsplan och stöttning från erfarna kollegor kommer du att få möjlighet att bygga en solid grund för din framtida karriär. OM DIG Vi söker dig med minst 2-3 års erfarenhet som Audit Associate. Utöver dina erfarenheter och kunskaper ser vi att du har ett systematiskt och digitalt arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika klienter samt har god vana av system så som Fortnox, Visma Bokslut med fler. Som person är du social och villig att lära, trivs i en roll där du kan växa genom att samarbeta med dina kollegor och olika typer av klienter. Du utstrålar positivitet och är en prestigelös samt ambitiös individ. Du tar initiativ och är skicklig på självledarskap, vilket gör dig kapabel att komma med förbättringsförslag samt bidra till byråns fortsatta utveckling. VAD VÅR KUND ERBJUDER Byrån främjar ett positivt arbetsklimat genom att erbjuda friskvårdsaktiviteter och gemensamma evenemang. Du kommer att ha möjlighet att arbeta självständigt och strukturerat, med tillgång till en individuell karriärutvecklingsplan som stödjer din professionella tillväxt. Välmående och samhörighet är högt prioriterat i den positiva arbetsmiljön. Byråns engagemang för att upprätthålla högsta standard i arbetet och samtidigt skapa en trivsam arbetsmiljö bidrar till dess framstående rykte inom branschen. Om du är redo för en utmaning och vill bli en del av en affärsnära byrå med möjligheter till utveckling, är det här din chans. Ansök nu och ta nästa steg i din karriär som revisionsmedarbetare! ANSÖKAN Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected] OM SWITCH GAME Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024