Lediga jobb i Uppvidinge

Sök totalt 57 lediga jobb i Uppvidinge

TopWork söker Fordonsmontörer

Vi söker fordonsmontörer till kund i Åseda!   Är du intresserad av fordon? Trivs du att arbeta i högt tempo med bra kvalité?  Då är du den vi söker!   Vi söker nu montörer för ombyggnad av fordon. För att trivas i rollen som montör bör du vara självgående, tålmodig och tycka om att jobba med dina händer som främsta verktyg. Du lägger stor vikt vid kvalité i ditt arbete och kan arbeta utifrån givna instruktioner och ritning. Erfarenhet av 12V el och tidigare byggt skåp, monterat lyftar eller flak på fordon är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan redan idag!   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

14 juni 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Fordonsmekaniker

TopWork söker en kvalitetsmedveten och noggrann fordonsmekaniker! Vi söker nu en erfaren fordonsmekaniker som vill skapa en stark bas för det dagliga service- och reparationsarbetet hos vår kund. Du ingår i ett team där du får utmanande och varierande arbetsuppgifter. Som fordonsmekaniker kommer du att utföra service och reparationer på olika typer och storlekar av fordon där du kommer att ha ansvar för att leverera högklassig kvalitet. Din arbetsdag kommer att präglas av service, felsökning, diagnos, reparationer och problemlösningar. Din bakgrund - Du har en fordonsutbildning och/eller har erfarenhet inom branschen. - Du känner dig bekväm i din roll som mekaniker och har en god erfarenhet av problemlösning och felsök. - Du är hungrig och sugen på att utvecklas inom yrket. Vi tror att du som person har god samarbetsförmåga, är noggrann, kvalitetsmedveten, serviceinriktad och har hög arbetsmoral. Du har även en utpräglad känsla för kundens behov och önskemål. Välkommen med din ansökan!   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

14 juni 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
TopWork söker B2B säljare!

Vi på TopWork söker en B2B-säljare till vår kund inom tillverkningsindustrin öster om Växjö! Om rollen Som B2B-säljare kommer du spela en viktig roll i att upprätthålla kontakten med både nya och befintliga kunder. Du ansvarar för att utveckla och underhålla långsiktiga affärsrelationer, från första kontakt till avslutad affär. Din huvudsakliga uppgift blir att identifiera nya affärsmöjligheter, förhandla avtal och säkerställa en stabil försäljningsvolym. Vi söker dig som Har starka förhandlings- och kommunikationsförmågor. Har erfarenhet inom tillverkningsindustrin. Har erfarenhet av ledarskap (meriterande). Dina egenskaper Resultatinriktad och affärsdriven. Självständig och intiativrik. En lagspelare som trivs med samarbete. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är engagerad, driven och gärna vill utvecklas. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Om det här låter intressant, tveka inte att skicka in din ansökan hos oss på TopWork. Vi ser fram emot att höra från dig! Tjänsten kan vara aktuell både i form av direktrekrytering och en anställning som inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

14 juni 2024
Sista ansökan:
2 juli 2024
Vi söker sjuksköterska med intresse för diabetes till Åseda vårdcentral!

Välkommen till Region Kronoberg och vår primärvårdsverksamhet! Primärvården omfattar 21 offentligt drivna vårdcentraler, 1177 Vårdguiden, primärvårdsrehab, primärvårdens hälsoenhet, familjehälsan och En väg in för barn och ungdomar med psykisk ohälsa. Vårt uppdrag är att skapa goda förutsättningar för våra patienter så att Kronobergarna får rätt vård och behandling av bästa möjliga kompetens i rätt tid och på rätt vårdnivå. I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län". Vårdcentralen Åseda ligger i Uppvidinge kommun och har cirka 3800 listade patienter. Här får patienterna vård och behandling genom hela livet, med särskilda mottagningar för barnavård/familjecentral, äldreomsorg och diabetes. Hos oss finner du ett öppet arbetsklimat med en familjär anda. Vi söker nu efter en ny kollega som vill stärka vårt team! Varmt välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som distriktssköterska på vårdcentral innebär att följa patienter genom hela livet. Du möter patienter i alla åldrar och livssituationer, från de som vi träffar sällan till de vi ser regelbundet. Vi arbetar både hälsofrämjande och sjukdomsförebyggande, men hanterar även akuta symtom. Arbetet på vårdcentral är omväxlande, givande och utvecklande. Som diabetessköterska har du en egen mottagning där du gör bedömningar och planering, både självständigt och i samarbete med teamet. Dina arbetsuppgifter inkluderar också konsultation och triagering via telefon, tidsbokning och mottagningsarbete. Som distriktssköterska/sjuksköterska inom primärvården bidrar du även med din kompetens på vår jourläkarcentral. Där finns vi till för våra medborgare, helger och vardagar efter kl. 17. Vi är många som delar på uppdraget och vi erbjuder dig en särskild introduktion för jourläkarcentralen, allt för att du ska känna dig trygg och kunna utvecklas i ditt uppdrag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad distriktssköterska eller sjuksköterska med intresse för diabetes. Om du som sjuksköterska saknar diabeteskompetens, erbjuder vi möjligheten till vidareutbildning hos oss! Vi ser att det är meriterande om du har erfarenhet av primärvårdsarbete, samt erfarenhet av att arbeta med egen mottagning. Du bör trivas med att arbeta självständigt, men också uppskatta samarbetet i ett tvärprofessionellt team. ÖVRIGT Bifoga endast betyg, intyg och eventuell legitimation som är relevanta för aktuell tjänst. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

13 juni 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Underhållstekniker till Spaljisten i Åseda

Dina arbetsuppgifter Hos vår uppdragsgivare Spaljisten är ingen dag den andra lik! Som underhållstekniker är du en av våra nyckelspelare för vår verksamhet där flera arbetsmoment ingår. Ditt huvudansvar på daglig basis är att säkerställa att maskiner och utrustning fungerar med fokus på säkerhet och tillgänglighet. Du kommer vara ansvarig för någon av våra maskiner eller en maskingrupp samt vara vår specialist inom något område såsom mekanik, automation, infrastruktur, grundorsaksanalys eller processer. I dina arbetsuppgifter ingår diverse olika underhållsaktiviteter, bereda underhållsarbete samt genomföra kompetensinventering och reservdelsoptimering. Utöver ditt ansvarsområde agerar du support till övriga avdelningar. Viss del av din tid innebär att du arbetar med löpande dokumentation såsom upprättande och löpande revidering av underhållsinstruktioner, maskindokumentation och ritningar samt jobbar med objektstrukturer i vårt UH-system. Därmed behöver du ha god administrativ förmåga och eftersom du också är kontaktperson mot externa leverantörer och servicetekniker behöver du inneha en god kommunikativ förmåga. Ditt jobb är självständigt och ansvarsfullt men du jobbar tätt tillsammans med dina övriga kollegor på underhållsavdelningen samt våra maskinoperatörer. Du ingår i ett underhållsteam där även automationselektriker, mekaniker, inköpare och planerare ingår. Din profil Vi söker dig som har en teknisk utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning industri, el eller automation eller annan utbildning som företaget anser likvärdig. Vi ser gärna att du har några års relevant arbetslivserfarenhet från liknande befattning samt erfarenhet att jobba i underhållstyrningssystem. Du har ett brinnande intresse för teknik och god förståelse för maskinell utrustning och industriell tillverkning. Du vill utvecklas på vår avdelning inom underhållsteknik och analys och förbättringsarbete är en motivationsfaktor för dig. Tjänsten kräver att du har en god administrativ förmåga och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Utöver detta är du strukturerad och analytisk, tålmodig och har förmågan att hålla i och jobba långsiktig. Om oss GV Stars Bemanning är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som startades Augusti år 2021. Vi erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering & bemannings tjänster. På GV Stars bemanning är våra medarbetare vår viktigaste tillgång som vi leds av. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på så kort tid lyckats införa samarbeten med över 80 nöjda kunder. Vi har inriktat oss mot Industri, Lager, Logistik & Entreprenad. Vill du veta mer om tjänsten? För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta UH-chef John Einvall, tfn 0474-547 23 Ansvarig rekryterare GV Stars Bemanning & Rekrytering, Hassan Nqila, tfn 0729-717 434 Facklig företrädare för GS, Pia Flystam, tfn 0474-547 94 Vad GV stars erbjuder Spaljisten som arbetsgivare: Vi utlovar en spännande roll i ett bolag med hög automationsgrad samt stark framtidstro. För din trygghets skull har vi kollektivavtal och goda villkor, friskvårdsbidrag, tjänstepension och anpassad kompetensutveckling. Medarbetare som trivs och visar ett stort engagemang är avgörande för vår framgång och utgör kärnan i vår verksamhet. Spaljistens kärnvärden: Hållbarhet, Engagemang och Respekt bär vi på Spaljisten med oss i allt vi gör och vägleder oss i vårt agerande mellan varandra som kollegor, ledare och aktörer på marknaden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, dagtid med placering Åseda. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning antingen via GV Stars Bemanning & Rekrytering eller hos Spaljisten där ambition är att uppdragsgivaren tar över anställning småningom. Om företaget Tillsammans med och till vår kund Spaljisten söker vi nu en underhållstekniker. Spaljisten - Förstavalet av folierade fronter där flexibilitet, kvalitet och hållbarhet skapar kundvärde. I decennier har vi legat i framkant i produktionen av folierade produkter. Det hade inte varit möjligt utan engagemanget från alla fantastiska medarbetare. Hos oss är alla viktiga. Varje enskild medarbetares unika egenskaper är vår viktigaste resurs i vår strävan att fortsatt skapa perfektion för våra kunder. Tillsammans gör vi det möjligt! Spaljisten AB ingår i koncernen Surewood Industries AB. Läs mer på vår hemsida www.spaljisten.se Är du en teknisk person som alltid ser lösningar i stället för problem och besitter stor kunskap av underhållsarbete? Vill du vara med och utveckla verksamheten framåt där ditt engagemang har betydelse? Då vill vi gärna lära känna dig bättre!

13 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Material Coordinator/ Stockkeeper (54081)

Do you have warehouse experience and wants to be a part of a global company? Are you good at communicating and are a detail-oriented person who also can see the bigger picture? Then we have the position for you! Vestas is looking for a Stockkeper to our team in Åseda! Region NCE > Service Sweden > Stock Keepers South Vestas North and Central Europe is a sales business unit responsible for the Sales function, Project, Installation and Service of wind farms throughout these regions. We aim to be the No. 1 performing business unit within Vestas, and we aim to make Vestas North and Central Europe the best place to work. Åseda Warehouse is part of Vestas Service Sweden South and the primary responsibility of the warehouse is to store materials and tools to the crews of technicians working in the area. As a stock keeper you have a central role in focusing on LEAN improvements as well as keeping control of the daily material handling. Moreover, there is a high focus on delivering good service and not least to always prioritize safety and quality. Responsibilities Inventories, regular and yearly Order tools/make replacements, keeping track of calibration of tools and transfer tools/parts in collaboration with the Dispatcher team Pick Pack Ship (PPS) of materials, tools, and create returns of defect material and surplus material Adjust and optimize Fill-up for workcenters (Van Stock) as well as move material between workcenters within the system Find material that do not show up within the system - investigate material issues First point of contact for subcontractors Handle non-conformities and transport damaged deliveries Qualifications SAP MM experience (warehouse transactions) is a merit Previous experience with warehousing Fluent in English and Swedish, written and spoken Microsoft Office package (such as Outlook and Excel) Competencies A flexible approach Good communication skills A structured and independent working approach A service and customer-oriented mindset Good problem-solving skills Furthermore, it is necessary that you are a great collaborator that doesn't mind repetitive and varying workload What we offer We offer an exciting job with great opportunities for professional and personal development in an inspiring, hard-working, and international work environment in the renewable energy sector. We highly value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will have good opportunities to build your career in Vestas, when demonstrating aspiration, capacity, and potential. Additional information Your primary work location will be Åseda, Sweden. The working hours are 7:00 - 15:30. With a schedule from Monday to Friday. You should expect some travel activity, approximately 15 days per year. If the above match your skills and qualifications, please apply no later than 12.07.2024. Please note: We do amend or withdraw our jobs and reserve the right to do so at any time, including prior to the advertised closing date. For additional information about the position, please contact: Team leader Begum Demirtas at +46(0)76132 3664 or Recruiter Rebecka Thorell at [email protected]

13 juni 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Få Sveriges högsta lön som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen!

Hjärtligt välkommen att arbeta som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är vårdbiträde och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för vårdbiträden! Vi tror på att ha Sveriges bästa vårdbiträden anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra vårdbiträden och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Gruppledare Produktionsteknik

Spaljisten - Förstavalet av folierade fronter där flexibilitet, kvalitet och hållbarhet skapar kundvärde. I decennier har vi legat i framkant i produktionen av folierade produkter. Det hade inte varit möjligt utan engagemanget från alla fantastiska medarbetare. Hos oss är alla viktiga. Varje enskild medarbetares unika egenskaper är vår viktigaste resurs i vår strävan att fortsatt skapa perfektion för våra kunder. Tillsammans gör vi det möjligt! Spaljisten AB ingår i koncernen Surewood Industries AB. Läs mer på vår hemsida http://www.spaljisten.se Spaljisten befinner sig på en framtidsresa där mycket av vårt fokus ligger på att förbättra och utveckla både vår teknik och våra arbetssätt. Därför stärker vi nu upp med ytterligare en lagspelare till vår avdelning för Produktionsteknik.   Ansvar och arbetsuppgifter Vi har idag en modern maskinpark med hög automationsgrad och strävar efter en fortsatt utveckling i den riktningen. Som gruppledare för avdelningen Produktionsteknik har du ett övergripande ansvar för att säkerställa framdriften i vårt förbättringsarbete kopplat till produktion. I din roll kommer du leda och stötta våra produktionstekniker i deras dagliga arbete både teoretiskt och praktiskt. Det kan t.ex. handla om att ta fram eller utveckla arbetsmetoder och arbetsinstruktioner genomföra rotorsaksanalyser och säkerställa standardiserade arbetssätt. Vid behov kommer du även agera teknisk support samt utbilda övriga medarbetare i organisationen inom ditt ansvarsområde. Du har ett samordnade ansvar för din avdelning och ser till att ni jobba tvärfunktionellt i tätt samarbete mellan produktion, kvalitet och processteknik. Kvalifikationer Vi söker dig med eftergymnasial utbildning med inriktning Teknik, Produktionsteknik eller Industriteknik alternativt har du motsvarande arbetslivserfarenhet inom området. För att trivas i tjänsten behöver du ha ett stort intresse samt kompetens inom produktionsteknik och erfarenhet av automatiserade produktionssystem. Du är väl insatt i produktionsteknisk styrning såsom Lean Production och van att driva förbättringsarbeten. Du besitter god vana av Officepaketet och du känner dig bekväm att skriva tekniska dokument. Svenska och engelska behärskar du obehindrat i både tal och skrift. Meriterande om du även har kunskap eller erfarenhet av relevanta ISO standarder inom området. Som individ är du trygg i dig själv och har förmåga att jobba systematisk, strukturerad och fatta egna beslut. Vidare är du kommunikativ och engagerad i ditt arbete och har en personlighet som lätt skapar förtroende hos andra. Du ser också värdet av att tillbringa stor del av tiden ute i verksamheten. Spaljisten som arbetsgivare Som medarbetare på Spaljisten kan du förvänta dig en säker och god arbetsmiljö. Vi utlovar en spännande roll i ett bolag med hög automationsgrad samt stark framtidstro. För din trygghets skull har vi kollektivavtal och goda villkor, Friskvårdsbidrag, tjänstepension och anpassad kompetensutveckling. Medarbetare som trivs och visar ett stort engagemang är avgörande för vår framgång och utgör kärnan i vår verksamhet. Våra kärnvärden Hållbarhet, Engagemang och Respekt bär vi på Spaljisten med oss i allt vi gör och vägleder oss i vårt agerande mellan varandra som kollegor, ledare och aktörer på marknaden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, dagtid med placering Åseda. Tillträde sker enligt överenskommelse. Du ingår i avdelningen för Produktion och rapporterar till Produktionschefen. Vill du veta mer? För ytterligare frågor om tjänsten alternativt verksamheten är du välkommen att kontakta Produktionschef Johan Löfstedt, tfn: 0474-547 47. Facklig företrädare Unionen, Benny Karlsson 0474-547 55. (Mellan v 29-32 är möjligheten att nå oss på telefon begränsad). Sista ansökningsdag: 2024-08-05. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag. Vår långsiktiga strävan är att Spaljistens anställda ska spegla den mångfald som finns i samhället. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrunder och ursprung.  Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

12 juni 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Rektor till Lenhovdaskolan F-6

Genom våra värdeord mod, tolerans och kreativitet arbetar vi i Uppvidinge kommun för att ge god service och utveckla samhällsviktiga funktioner till våra invånare, besökare och företag. Uppvidinge kommun är kommunens största arbetsgivare med cirka 800 anställda. Hos oss vill vi att våra medarbetare ska känna stor delaktighet och det ska finnas utrymme för flexibilitet och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt arbete där vi tillsammans har möjlighet att verkligen göra skillnad för kommunens invånare. Välkommen med din ansökan och välkommen till en kommun med ett blomstrande näringsliv, ett rikt föreningsliv och närhet till naturen! I Lenhovda finns en av kommunens fyra F-6 skolor. Skolan har cirka 160 elever samt ett fritidshem. Skolan har två förstelärare som har olika uppdrag som är kopplade till skolans utvecklingsområden. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten omfattar ansvar för verksamhet och verksamhetsutveckling, ekonomi och medarbetare samt arbetsmiljöfrågor för medarbetare och elever. Du är van vid att jobba självständigt och ser samtidigt ett värde i att arbeta tillsammans med ett lärarkollegium, skolledare på andra skolor, fackliga organisationer, utbildningsförvaltning och politik. Vi fäster särskild vikt vid din dynamiska förmåga att leda skolan och möta framtidens utmaningar. Dessutom sätter vi stort värde på ditt engagemang, din flexibilitet och att upprätthålla en god struktur. Du är en synlig, närvarande och tydlig ledare som sprider energi och har lätt för att skapa engagemang och bygga kultur med fokus på alla elevers rätt och förmåga att lyckas. Du stödjer och driver arbetet för en god lärmiljö. Kommunens rektorer utgör tillsammans med förvaltningschefen en ledningsgrupp, där man hjälps åt att leda det systematiska kvalitetsarbetet som utgör stommen i vårt utvecklingsarbete med kommunens skolor. KVALIFIKATIONER Din teoretiska bakgrund är en lärarutbildning eller motsvarande pedagogisk utbildning. Du har erfarenhet av arbete i pedagogisk verksamhet och är väl insatt i lärprocesser och förutsättningar för lärandet. Rektorsutbildning samt erfarenhet av att ha arbetat som rektor kommer att bedömas som meriterande vid rekryteringen. ÖVRIGT Intervjuer kan komma att genomföras under rekryteringsperioden samt under vecka 28, så sök gärna idag om det låter som något för dig. Om du blir aktuell för anställning kommer arbetsgivaren att begära utdrag från belastningsregistret. Kommunstyrelsen har tagit ett beslut om att samtliga nyanställningar ska uppvisa belastningsregister innan anställning. Det utdrag som ska visas upp är utdraget för arbete inom skola eller förskola. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Uppvidinge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har Uppvidinge kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 juni 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
TopWork söker B2B säljare!

Vi på TopWork söker en B2B-säljare till vår kund inom tillverkningsindustrin öster om Växjö! Om rollen Som B2B-säljare kommer du spela en viktig roll i att upprätthålla kontakten med både nya och befintliga kunder. Du ansvarar för att utveckla och underhålla långsiktiga affärsrelationer, från första kontakt till avslutad affär. Din huvudsakliga uppgift blir att identifiera nya affärsmöjligheter, förhandla avtal och säkerställa en stabil försäljningsvolym. Vi söker dig som Har starka förhandlings- och kommunikationsförmågor. Har erfarenhet inom tillverkningsindustrin. Har erfarenhet av ledarskap (meriterande). Dina egenskaper Resultatinriktad och affärsdriven. Självständig och intiativrik. En lagspelare som trivs med samarbete. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är engagerad, driven och gärna vill utvecklas. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Om det här låter intressant, tveka inte att skicka in din ansökan hos oss på TopWork. Vi ser fram emot att höra från dig! Tjänsten kan vara aktuell både i form av direktrekrytering och en anställning som inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

11 juni 2024
Sista ansökan:
2 juli 2024