HR Generalist till Lantz Järn & Metall AB
Asta Agency AB
Personal- och HR-specialister

Om företaget Lantz Järn & Metall är ett etablerat företag inom återvinning och hantering av metallskrot. Sedan starten har de arbetat med att ta tillvara på resurser och förse industriella verksamheter, såsom stål- och järnverk, med återvunna råvaror för produktion av nya produkter. Genom kontinuerlig utveckling och anpassning till ny teknik har de stärkt sitt miljöarbete och säkerställt att hela verksamheten präglas av hållbarhet och effektivitet. De arbetar aktivt för att minska miljöpåverkan och bidra till en mer cirkulär ekonomi, där återvinning spelar en nyckelroll. Vi på Asta Agency samarbetar med Lantz i denna rekrytering och söker nu en HR Generalist med placering i Sollentuna. Rollen kan innebära resor inom Sverige och är en nyckelposition för företaget. Du rapporterar direkt till VD. Om tjänstenSom HR-generalist får du en nyckelroll i att utveckla och etablera HR-processer från grunden. Rollen är ny hos Lantz, vilket innebär att du kommer att kartlägga nuvarande arbetssätt och därefter skapa strukturer och processer som stärker verksamheten. En central del av ditt arbete är att stödja chefer i olika medarbetarfrågor. Du fungerar som ett strategiskt och operativt chefsstöd i medarbetarärenden, uppföljningar och arbetsrättsliga frågor. Du ansvarar även för att utveckla och implementera en strukturerad uppföljningsmetodik för hela medarbetarresan, i nära samarbete med både chefer och medarbetare. Därtill finns du behjälplig i rekrytering av nya medarbetare och stöttar chefer anställningsprocessen. Du säkerställer att rekryteringsprocessen är smidig, professionell och bidrar till att attrahera rätt kompetens till företaget. Vidare arbetar du med att säkerställa att företaget följer arbetsrättsliga riktlinjer och hanterar HR-relaterade ärenden på ett juridiskt korrekt och affärsmässigt sätt. Dessutom driver du förbättrings- och kvalitetsarbete inom HR genom att ta fram strukturer, processer och rutiner som skapar långsiktig effektivitet och trygghet i organisationen. Detta är en nyckelroll för företaget då du bygger upp nya arbetssätt och arbetar nära chefer och medarbetare för att skapa en välfungerande HR-funktion. Du har därigenom stora möjligheter att påverka rollen framåt i samarbete med VDn. Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen som HR-generalist behöver du vara en samarbetsinriktad och kommunikativ person som skapar förtroende i organisationen. Du arbetar strukturerat och metodiskt, samtidigt som du är prestigelös och flexibel i ditt sätt att hantera både strategiska och operativa uppgifter. Du är självgående och ansvarstagande och genom det driver du ditt arbete framåt och tar initiativ där det behövs. Du har också en stark problemlösningsförmåga och ett analytiskt tänk, vilket hjälper dig att hantera HR-frågor på ett lösningsorienterat och pragmatiskt sätt. Minst 3-5 års erfarenhet av en bred roll inom HR, gärna från ett företag inom industri/teknisk bransch Kunskaper i svenska, flytande i tal och skrift Körkort och tillgång till egen bil Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Sollentuna - Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Rekryterare till NetNordic
Asta Agency AB
Personal- och HR-specialister

Om företaget NetNordic är en ledande nordisk systemintegratör och tjänsteleverantör som specialiserar sig på cybersäkerhet, moln, nätverk och samarbetslösningar. Med över 700 anställda och fler än 3000 kunder i Norden, hjälper de företag och organisationer att optimera sin digitala infrastruktur. De samarbetar med marknadsledande teknikleverantörer och erbjuder skräddarsydda lösningar, från design och implementering till support och drift. Deras vision är att vara kunders viktigaste "Best Companion" genom deras digitaliseringsresa. Vi på Asta Agency samarbetar med NetNordic i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos företaget. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos NetNordic. Om tjänstenSom rekryterare är du en nyckelperson för NetNordics rekryteringsfunktion. I rollen ansvarar du för rekrytering av IT-konsulter inom områden för systemutvecklare, IT-arkitekter och specialister inom cybersäkerhet och informationssäkerhet. Du har hela tiden ett nära samarbete med konsultchefer där ni tillsammans arbetar mot målet att anställa kompetenta konsulter till företaget. Dina arbetsuppgifter: Proaktivt söka efter och attrahera potentiella kandidater Boka och genomföra intervjuer med kandidater Samarbeta med konsultchefer för att säkerställa att rätt profiler anställs Utveckla och förbättra rekryteringsprocessen Skapa och publicera rekryteringsannonser i sociala kanaler Delta i onboarding-processen för nya medarbetare Driva rekryteringsarbetet framåt och säkerställa att NetNordic når sina mål Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är social, framåt och orädd. Du har erfarenhet av att arbeta med rekrytering, gärna inom tech eller IT, och är van vid att samarbeta med beställande chefer genom hela rekryteringsprocessen. Du har en god förståelse för intervjuteknik och trivs med att driva rekryteringsprocesser från start till mål. För detta krävs det att du är flexibel, självgående och är strukturerad. Därtill ser vi gärna att du har: Erfarenhet av en roll inom rekrytering, meriterande om du har arbetat inom IT-branschen Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God dator- och systemvana Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

119 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Sales Executive till Tribia
Asta Agency AB
Företagssäljare

Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning. De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lösningar används av över 100 000 användare och fler än 1 000 kunder i Norden. För att möta den ökade efterfrågan och etablera en starkare position på den svenska marknaden satsar Tribia nu på att förstärka sitt säljteam. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som inte bara möjliggör investeringar i innovation och utveckling, utan även erbjuder tillgång till ett starkt nätverk, finansiell stabilitet och synergier med andra ledande verksamheter inom digitalisering och teknik. På Tribia möter du en arbetsplats präglad av hjälpsamma kollegor, framåtanda och en ambition att skapa den bästa arbetsplatsen för sina anställda. Om tjänstenVi söker just nu flera engagerade Sales Executives som vill spela en avgörande roll i Tribias fortsatta expansion och etablering på den svenska marknaden. Rollen innebär att skapa affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och bidra till Tribias digitalisering av byggbranschen. Ansvarsområden: Generera nya affärer genom att identifiera, implementera och genomföra strategier mot potentiella kunder och utveckla befintliga kundrelationer. Identifiera affärsmöjligheter samt boka och genomföra kundmöten. Förstå kundens behov och föreslå lösningar som skapar värde för deras verksamhet. Skapa och förhandla framgångsrika försäljningsavtal samt följa upp för att säkerställa kundnöjdhet och långsiktiga affärsrelationer. Representera Tribia på mässor och event för att stärka varumärket och skapa nya kontakter. Leadsgenerering och kunduppföljning i verktyg som HubSpot, Byggfakta m.m. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar i din roll går du igenom en gedigen onboardingprocess. Du får lära känna Tribias produkter och tjänster på djupet och får även möjlighet att besöka huvudkontoret i Norge. Där träffar du produktägare, ledning och supportteam, vilket ger dig en stark grund för att lyckas i din nya roll. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill vara en del av en spännande resa i ett bolag som är ledande inom digitalisering av byggbranschen. Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du är en person som drivs av att skapa resultat, bygga relationer och arbeta i team. Ditt engagemang och nyfikenhet är minst lika viktiga som din erfarenhet. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen. Tidigare erfarenhet av försäljning inom SaaS, B2B eller närliggande områden. Förmåga att arbeta proaktivt och strukturerat samt en stark vilja att utvecklas. Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska. En hög grad av självmotivation och ambition, kombinerat med en vilja att bidra till gruppens framgångar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som driv, lösningsorientering, nyfikenhet och en vilja att lära. Samtidigt är vi öppna för kandidater med olika bakgrunder och erfarenhetsnivåer, där relevant erfarenhet självklart är en fördel. Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

122 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Junior BIM & Informationssamordnare till Zynka
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om företaget Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt. Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv! Om tjänstenI rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Vi tror att du uppskattar att få skapa och vårda kunddialoger med målsättningen att etablera långsiktiga relationer. Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är: Medverkande av BIM-samordningsuppdrag Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation Kvalifikationer och egenskaperVi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Ditt service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat. Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare: Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör) Minst 1-2 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen God datorvana Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering Du kan också uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska. Meriterande: Kunskaper inom system så som Revit, Solibri, Navisworks, Dalux, Autocad Architecture, MEP eller Archicad. Övrig informationZynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Servicechef till Torell Pump
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om företaget Torell Pump AB är en specialist inom flödesteknik med över 60 års erfarenhet i branschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa pumpar och vattenbehandlingsutrustning till industri och VA-verk i Sverige och Norge. Torell Pump samarbetar med ledande tillverkare och har sedan starten byggt upp en stark expertis inom sitt område. Förutom försäljning tillhandahåller de även service, reparationer och förebyggande underhåll av kunders utrustning. Sedan 2011 ingår företaget i den börsnoterade koncernen Indutrade. Vi på Asta Agency samarbetar med Torell Pump i denna rekrytering och söker nu en servicechef med placering i Stockholm. Rollen innebär resor inom Sverige och Norge och är en nyckelposition i företagets tillväxt. Du rapporterar direkt till VD. Om tjänstenTorell Pump befinner sig i en expansiv fas och söker en servicechef som ska driva och utveckla företagets serviceverksamhet. Rollen är ny och innebär både operativa och strategiska ansvarsområden, som du är med och formar. Serviceavdelningen består idag av två servicetekniker med bas på företagets servicecenter i Motala. Som servicechef har du personalansvar för teamet och deltar själv i serviceuppdrag som tekniker. Du arbetar nära säljavdelningen, både i försäljning av service och i större projekt. En viktig del av rollen är att, i nära samarbete med VD, forma en långsiktig plan för serviceverksamhetens tillväxt. Det innebär att utveckla processer, stärka organisationen och identifiera nya affärsmöjligheter. Eftersom Torell Pump har kunder i hela Sverige och Norge, ingår regelbundna resor i tjänsten. Ansvarsområden: Operativt arbete i serviceuppdrag hos kunder Försäljning av service samt samarbete med säljare vid försäljning av större projekt Personalansvar för servicetekniker Strategisk planering av serviceverksamhetens tillväxt tillsammans med VD Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som vill ta nästa steg i din karriär och vara med och forma företagets serviceverksamhet i deras tillväxtresa. Förutom en gedigen erfarenhet av pumpservice ställer vi höga krav på dina personliga egenskaper. Som person är du prestigelös och vill utvecklas i samarbete med andra, vilket är viktigt både för dig i din roll som ledare och för organisationen. Du har en god förmåga att arbeta strukturerat och är van att driva ditt arbete självständigt samt ta stort eget ansvar. Även om du inte haft en ledarroll tidigare, söker vi dig med ledaregenskaper som motiveras av att se andra personer växa och utvecklas där du inspirerar både genom handling och ord. Därtill söker vi dig som har: Gedigen erfarenhet av en roll inom pumpservice Elbehörighet AL, alternativt minst fyra års praktisk erfarenhet från elarbeten, exempelvis som elektriker Goda kunskaper i svenska och engelska Körkort God system- och datorvana Meriterande: Kunskaper i styr- och reglerteknik Kunskaper i tyska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Rekryterare till Zcelero
Asta Agency AB
Personal- och HR-specialister

Om företaget Zcelero AB är ett svenskt IT-konsultföretag baserat i Göteborg och Stockholm, specialiserat på att leverera innovativa digitala lösningar som skapar affärsnytta och konkurrensfördelar för företag i framkant av digital transformation. Med expertis inom molnteknologier, mjukvaruutveckling och strategisk IT-ledning hjälper de sina kunder att förverkliga sina visioner genom intelligenta lösningar med affären i fokus. Deras passion för människor och teknik driver dem att ständigt sträva efter excellens och att skapa en inkluderande kultur byggd på integritet, förtroende och öppenhet. Tillsammans med kunder och deras team av talangfulla medarbetare formar de framtidens digitala landskap. Vi på Asta Agency samarbetar med Zcelero i denna rekryteringsprocess. Vi söker en rekryterare till deras tillväxtresa i Stockholm, kontoret ligger på Södermalm i närheten av medborgarplatsen. Om tjänstenSom rekryterare på Zcelero får du en unik möjlighet att forma och etablera rekryteringsprocessen från grunden. De befinner sig i en expansiv fas och söker en person som vill vara med och bygga deras team framåt. I rollen ansvarar du därför för hela rekryteringsflödet, från talent sourcing till anställning, och arbetar för att identifiera och attrahera de bästa IT-konsulterna tillsammans med företaget. För rätt person finns möjligheter att växa inom bolaget. Dina arbetsuppgifter; Bygga och implementera rekryteringsstrategier och processer för att attrahera IT-konsulter. Aktivt söka upp och kontakta potentiella kandidater via LinkedIn, nätverk och andra kanaler. Genomföra screening, intervjuer och kandidatbedömningar. Skapa och underhålla relationer med kandidater och bygga ett starkt nätverk. Samarbeta med affärsansvariga för att förstå kundens behov och matcha rätt kompetens. Driva förbättringar och utveckla innovativa metoder för att effektivisera rekryteringsprocessen. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är hungrig och driven, med en stark vilja att göra karriär och se möjligheten i att vara en del i ett tillväxtbolag. Du motiveras av utmaningar och trivs i en roll där du får ta stort eget ansvar. Du har hög energi och uthållighet – du älskar jakten på rätt kandidater och att proaktivt söka upp, engagera och attrahera svårfångade talanger. Du förstår värdet av förtroende och är skicklig på att sälja in möjligheter på ett kreativt, lösningsorienterat och övertygande sätt. Slutligen drivs du av att nå resultat och trivs i en prestationsbaserad miljö där du belönas utifrån dina insatser med en av branschens bästa provisioner. Därtill söker vi dig som har; Erfarenhet av rekrytering med fullt ansvar för rekryteringsprocessen Vana av att aktivt söka upp och attrahera kandidater, gärna inom IT-branschen Grundläggande förståelse för IT-roller & kompetenser Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande erfarenheter; Tidigare erfarenhet av IT-rekrytering Etablerat nätverk inom IT-branschen Bakgrund inom försäljning, affärsutveckling eller liknande Erfarenhet av search-verktyg & LinkedIn Recruiter God förståelse för employer branding & kandidatattraktion Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Södermalm, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Fast lön samt förmånspaket med bl.a provisionsmodell, friskvård och försäkring Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Serviceingenjör till Servus
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Aktiebolaget Servus, grundat 1921 och baserat i Solna, marknadsför och säljer avancerade lasermärkssystem för produktmärkning för industrin, samt hjulsvarvar, ultraljudsprovutrustningar och elektriska dragkrokar för järnvägsindustrin. De erbjuder ett brett sortiment vilket även omfattar service och utbildning med egen personal, vilket säkerställer hög kvalitet och kundnöjdhet. Aktiebolaget Servus ingår i en företagsgrupp med 9 anställda och en omsättning på drygt 60 miljoner. Asta Agency samarbetar med Servus i denna rekryteringsprocess där vi söker Serviceingenjörer med utgångspunkt - Stockholm, Solna. Om tjänstenSom Serviceingenjör består ditt arbete av service, förebyggande underhåll, installationer och utbildning av Servus produkter hos företagets kunder. Du ansvarar för problemlösning, specificering och kontakt med leverantörer. Företagets kunder är såväl storkunder som underleverantörer till dem, i både Sverige och Norden. Tjänsten innebär resor med övernattningar ca 1-2 dagar per vecka. Du blir en del av ett stabilt familjeföretag med styrka och långsiktiga ägare där du får stor frihet i att själv planera din vardag. Servus är en värdestyrd organisation som jobbar aktivt och målinriktat för att behålla sin starka position som en attraktiv arbetsgivare. Därför får du intern och extern utbildning samt handledning både på Servus och hos deras leverantörer, samtidigt som du blir en del av ett skönt gäng. Arbetsuppgifter; Akut- & förebyggande service på hjulsvarvar, draglok och märksystem Reparation och renovering av märksystem Installation av nya maskiner Handhavandeutbildning Programmering Support till kunder Kvalifikationer och egenskaperFör att passa in hos Servus är du en person som har ett positivt tänkande, är strukturerad, en förmåga att arbeta effektivt och håller ett gott humör även under tidspress. Det är en stor fördel att du trivs i en varierande vardag som inkluderar resor, då detta är en förutsättning för att utföra arbetet på ett bra sätt. Därtill söker vi dig som har; Teknisk gymnasieutbildning Mekanisk reparationserfarenhet Kunskaper inom elteknik Produktionsteknisk erfarenhet Kunskaper inom styrsystem & PLC Språkkunskaper i engelska Datorvana Körkort Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Solna, Stockholm. Resor i tjänsten förekommer på veckobasis Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Frontend Developer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionAre you a Frontend Developer passionate about building beautiful, fast, and user-friendly applications? We are looking for someone to take ownership of our frontend and be involved from the start in developing a premium product. Your key responsibilities: Develop and optimize mobile applications for both iOS and Android. Build a scalable and efficient frontend system that delivers a premium experience. Work closely with UI designers and backend developers. Ensure the applications load quickly, are bug-free, and provide a top-tier user experience. Contribute to decisions on frameworks and technical solutions. Qualifications and Characteristics The ideal candidate has experience developing frontend solutions for mobile and web apps, with a strong focus on systematization and performance. You are skilled in cross-platform development for Android and Apple, understand animations and complex performance optimizations, and take pride in delivering high-quality, efficient, and well-structured applications. We are looking for someone who: Has at least 5 years of frontend development experience, preferably focused on mobile apps. Has a university degree in Computer Science or equivalent. Has experience developing apps for both iOS and Android. Has a strong quality mindset and experience working with high UI/UX standards. Has experience with animations, caching, and performance optimization. Has experience with Bluetooth communication, preferably Bluetooth to an embedded product. Good to have experience with developing web-based applications. Thrives in a team environment and enjoys working with attention to detail. Meritorious to be familiar with software development according to regulatory frameworks for medical devices, for example, IEC 62304. Additional InformationWe apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out at [email protected]

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Backend Developer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionWe are looking for a Backend Developer who enjoys developing robust systems and working with high security and performance requirements. Your key responsibilities: Contribute to the backend architecture and take part in the development from day one. Develop and optimize backend systems for high security and performance. Manage user authentication, data storage, and integrations. Collaborate with frontend developers and other technical teams. Ensure system security and compliance with regulatory requirements. Contribute to documentation efforts, including modeling with SysML and UML. Qualifications and Characteristics The ideal candidate is a skilled Backend Developer who thrives in building secure, high-performance systems from the ground up. You will contribute to the backend architecture, ensuring robust authentication, data management, and seamless integrations while meeting strict security and regulatory standards. We are looking for someone who: Has a university degree in Computer Science, Software Engineering, or a related field. Has backend development experience, preferably in Go, C, or C++. Has experience with databases and cloud solutions (GCP is a plus). Has knowledge of system security and IT security. Has experience working with ISO/medical technology regulations or is interested in learning. Has experience with modeling using SysML and UML. Is analytical, solution-oriented, and passionate about building stable and efficient systems. Sees opportunities for growth and is motivated by the possibility of taking on greater responsibilities as the project progresses. Additional Information We apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out to [email protected]

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
UI Designer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionWe are looking for a creative and solution-oriented designer who can transform user flows into elegant and functional interfaces. Your key responsibilities: Design user flows and interfaces that meet both functional and aesthetic requirements. Ensure the design aligns with brand identity and design guidelines. Collaborate with developers to translate designs into code. Conduct user testing and work iteratively to improve the design. Help create a premium feel for the product. Qualifications and Characteristics The ideal candidate is self-motivated, autonomous, and eager to tackle challenges from design to testing while continuously innovating and problem-solving. We are looking for someone who: Has previous experience in UI design, preferably within premium brands. Is skilled in user flows, interaction design, and prototyping tools. Understands regulatory requirements or is open to working in such an environment. Has experience working closely with developers. Is solution-oriented and flexible, with a passion for intuitive user experiences. Has experience designing UI for software applications. Experience with medical technology products is a plus. Additional Information We apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out at [email protected]

133 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025