Asta Agency AB jobb

Lediga jobb hos Asta Agency AB

Affärsområdeschef inom Vattendistribution och Geoenergi till Debe Flow G...

Om företaget Debe Flow Group verkar för en renare värld. Därför är de en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem. Sedan år 1956 har de etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och i andra delar av Europa och trots att de har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktiga för dem. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck och totalt är de cirka 100 anställda i koncernen. Nu söker de en ny operativ affärsområdeschef inom området Vattendistribution och Geoenergitill huvudkontoret i Västberga, Stockholm. Den tidigare affärsområdeschefen arbetar vidare i organisationen i en annan roll. Området Borr är ett mycket viktigt affärsområde för koncernen med ett brett produktutbud, alltifrån geoenergiprodukter och borrprodukter till pumpar av olika slag. Om tjänstenI tjänsten som affärsområdeschef ingår du i ett team om fyra säljare som är stationerade i Stockholm, Växjö och Borås. Gruppen bearbetar kunder i hela Sverige och som affärsområdeschef kommer du dels att stötta säljarna i deras arbete och dels arbeta med din egen försäljning nationellt. Försäljningsarbetet är mycket relationsbaserat och några utav nyckelkunderna kommer du som affärsområdeschef att driva vidare. Det är viktigt i rollen att vara nära marknaden och spendera mycket tid på fält. Resor förekommer, omkring 10 övernattningar i månaden, både i syfte att göra sambesök med de andra säljarna och för egna kundbesök. Kunderna består av såväl grossistföretag som borrbolag och du säljer produkter från flera av Debes andra affärsområden och dotterbolag. Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker tjänsten som affärsområdeschef har ett stort tekniskt intresse och med fördel erfarenhet från branschen. Du har ledarerfarenhet från en roll som exempelvis försäljningschefoch trivs som bäst när du både får arbeta operativt med försäljning samt coacha och leda personal. Som person har du ett starkt driv och du tycker om att arbeta mot mål, både på gruppnivå och individuellt. Du har en lösningsorienterad inställning ochär mån om människor omkring dig. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt i rollen är du orädd att ta kontakt med nya människor och du fårenergi av sociala situationer. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Västberga, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

26 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Affärsområdeschef inom Vattendistribution och Geoenergi till Debe Flow G...

Om företaget Debe Flow Group verkar för en renare värld. Därför är de en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem. Sedan år 1956 har de etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och i andra delar av Europa och trots att de har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktiga för dem. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck och totalt är de cirka 100 anställda i koncernen. Nu söker de en ny operativ affärsområdeschef inom området Vattendistribution och Geoenergitill huvudkontoret i Västberga, Stockholm. Den tidigare affärsområdeschefen arbetar vidare i organisationen i en annan roll. Området Borr är ett mycket viktigt affärsområde för koncernen med ett brett produktutbud, alltifrån geoenergiprodukter och borrprodukter till pumpar av olika slag. Om tjänstenI tjänsten som affärsområdeschef ingår du i ett team om fyra säljare som är stationerade i Stockholm, Växjö och Borås. Gruppen bearbetar kunder i hela Sverige och som affärsområdeschef kommer du dels att stötta säljarna i deras arbete och dels arbeta med din egen försäljning nationellt. Försäljningsarbetet är mycket relationsbaserat och några utav nyckelkunderna kommer du som affärsområdeschef att driva vidare. Det är viktigt i rollen att vara nära marknaden och spendera mycket tid på fält. Resor förekommer, omkring 10 övernattningar i månaden, både i syfte att göra sambesök med de andra säljarna och för egna kundbesök. Kunderna består av såväl grossistföretag som borrbolag och du säljer produkter från flera av Debes andra affärsområden och dotterbolag. Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker tjänsten som affärsområdeschef har ett stort tekniskt intresse och med fördel erfarenhet från branschen. Du har ledarerfarenhet från en roll som exempelvis försäljningschefoch trivs som bäst när du både får arbeta operativt med försäljning samt coacha och leda personal. Som person har du ett starkt driv och du tycker om att arbeta mot mål, både på gruppnivå och individuellt. Du har en lösningsorienterad inställning ochär mån om människor omkring dig. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt i rollen är du orädd att ta kontakt med nya människor och du fårenergi av sociala situationer. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Västberga, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
IT-Support / Servicedesk Support Specialist till TietoEVRY

Om företaget TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.Här erbjuds du en professionell tillväxt via coachande utvecklingssamtal, utvecklande och utmanande arbetsuppgifter, öppen kultur och en enastående balans mellan arbete och privatliv! Om tjänstenI rollen hos TietoEVRY erbjuds du en utmanande och varierande tjänst där du får du möjlighet att leverera support till en av Tietoevrys största kunder. Arbetsuppgifterna består primärt av support inom tjänster såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac. Ansvarsområden: Högkvalitativ support till kundens slutanvändare via telefon, mail och chatt. Lösa merparten av frågorna/tekniska utmaningarna vid första kontakten. Parallellt hantera incidenter i backlogg via ärendehanteringssystemet ServiceNow Felsökning och avhjälpning av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automationsverktyg. Deltagande i incident-, förändrings- och problamhanteringsprocesser. Kvalifikationer och egenskaperFör att trivas i rollen ser vi att du har ett stort kundfokus, service kommer naturligt för dig och du vill alltid ge det lilla extra till kunden. Vidare är du social och positiv samt brinner för teamwork och din fortsatta utveckling. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll, och du har enkelt för att snabbt växla fokus mellan olika uppgifter. Vidare har du ett starkt lösningsfokus, du är alltid nyfiken på att lära dig mer och kan hitta kreativa lösningar på problem. Du är även en person som drivs av att jobba i team och ser fördelarna med att dela kunskap och erfarenhet. Vidare ser vi gärna att du: har minst 12 månaders erfarenhet av teknisk support eller kundtjänstarbete. har en vilja och driv till att utvecklas inom IT och jobba med större kunder. har goda kommunikativa egenskaper, flytande språkkunskaper i svenska ochengelska Övrig information Plats: Solna, Stockholm Omfattning: 100% Start: Omgående Obs: Det här är ett konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Systemadministratör inom ServiceNow till kund!

Uppdragsbeskrivning Vi söker en systemadministratör som ska vara av en stöttande karaktär och lära upp och lämna över till kunds förvaltningsorganisation. Systemadministratören förväntas vara med och förvalta samt utveckla kunds ServiceNow plattform. Arbetsuppgifter:Rollen innebär att du kommer vara delaktig i den tekniska konfigurationen av plattformen, samt stötta förvaltningen av införda lösningar tillsammans med våra process- och systemförvaltare. I rollen som systemadministratör kommer du vara en del av ett team som du förväntas stödja i utvecklingen av hållbara lösningar. Du kommer ansvara för leverans av förvaltningsbara lösningar som ger en effektiv drift och som uppfyller verksamhetens krav på stabilitet, tillgänglighet och prestanda. Som systemadministratör kommer du att jobba med att stötta förändrings- och förvaltningsaktiviteter inom plattformen. Din roll består av att vara med och förstå verksamhetens krav och stötta förvaltningen av befintliga produkter enligt 'Best Practices' från ServiceNow. Din profil och kvalifikation:Du bör ha erfarenhet av drift och förvaltning av en Self-hosted ServiceNow-plattform liksom traditionell IT-infrastruktur. Vi förutsätter att du är strukturerad och van att arbeta med dokumentation och arbete kring konfiguration- och anpassning i plattformen. ITIL används som ramverk i kunds processer. Din profil och kvalifikation:Vi söker en resurs som har minst 2 års erfarenhet av förvaltning av ServiceNow plattformen. Vi ser gärna att du som person är noggrann, ansvarsfull och gillar att samarbeta med våra intressenter och övriga i gruppen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ITIL-processerna och hur de bäst implementeras och underhålls i plattformen. Vidare ser vi gärna att du kan/har/är: Erfarenhet inom processtödssystem inom ServiceNows förvaltning. Väl insatt i 'Best Practices' från ServiceNow Kunna avhjälpa incidenter för plattformen och dess applikationer Hantering av foundation data för plattformen Stöttning i dagligt arbete med att tillse att plattformen är stabil och användbar bär det gäller prestanda och tillgänglighet (Både produktion och icke-produktion) Ansvarig för att uppgraderingar och patchning av ServiceNow-plattformen hanteras korrekt Ansvarig för installation, uppgradering och patchning av applikationer inom ServiceNow-plattformen hanteras korrekt Hanterar säkerhet på plattformen Konfigurering av plattformen/applikationer Tillse att vi uppfyller licenskrav Skapar och upprätthåller driftdokumentation Övrig information Start: ASAP Plats: Stockholm Omfattning: 50% fram till sommaren, därefter 100% med goda möjligheter till förlängning Flytande svenska och svenskt medborgarskap krävs Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Fullstackutvecklare sökes till Genero Solutions

Om företaget Genero Solutions AB är en framstående aktör som specialiserar sig på utveckling, marknadsföring och försäljning av ett mobilt säljstödsystem. Vårt system riktar sig till företag med fäljtsäljkårer som verkar inom dagligvaruhandel, storhushåll och fackhandel. Med över 80 kunder och 2000 användare är vi stolta över att vara branschens ledande säljstöd. Vårt produktubud inkluderar både webbaserade system och mobila klienter. Vi befinner oss i en tekniskt spännande fas där vi kontinuerligt utvecklingar vårt system för att maximalt dra nytta av de möjligheter och tjänster som Azure-plattformen erbjuder. Om tjänstenVi söker dig som är entusiastisk över utveckling och vill vara en viktig del av vårt agila team. Här får du möjligheten att arbeta med alla aspekter av teknik-stacken, från infrastruktur till UX-design. På Genero erbjuder vi en stabil arbetsmiljö där du har stora möjligheter att påverka och driva din egen professionella utveckling. Som utvecklare hos oss kommer du att arbeta nära slutanvändaren och ges utrymme för kreativitet när du löser tekniska utmaningar. Du kommer att ingå i ett tvärfunktionellt team om ca 10 personer som ansvarar för utveckling och drift av våra system. Vi utvecklar våra produkter främst med Microsoft-teknik. För närvarande är vi inne i en spännande fas då vi håller på att flytta vissa delar av vår infrastruktur till Azure. Kvalifikationer och egenskaperVi ser gärna att du som person är kommunikativ, driven och gärna tar egna initiativ. Du vågar testa nya tekniker och ifrågasätta processer och arbetssätt för att bidra till ständiga förbättringar inom hela verksamheten. Du bör ha ett stort teknikintresse och vilja att utvecklas och lära dig mer inom ditt område. Vidare ser vi gärna att du: Har goda erfarenheter och kunskaper inom backendutveckling i .Net/C# Har erfarenhet av frontendutveckling (styling, design, UI/UX) Gillar att jobba med våra användare gällande design och funktion. Flytande i både tal och skrift på engelska Din personlighet är avgörande för oss på Genero. Vi värdesätter att du ser lösningar snarare än problem i de utmaningar du ställs inför. Som en ambitiös och driven lagspelare visar du entusiasm och engagemang i allt du tar dig an. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår passion för innovativ utveckling och kvalitetsarbete. Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Mättekniker / Kvalitetstekniker till HSF Group

Om företaget Hallberg-Sekrom Fabriks AB ingår i HSF-gruppen, en företagsgrupp med kontraktstillverkare inom mekanisk bearbetning och montage. De är specialicerade på skärande bearbetning, plåtbearbetning och montering och kunderna är i stor utsträckning högteknologiska företag.En stor del av produktionen är lokaliserad i Baltikum, Estland. Deras svenska huvudenhet är belägen i Täby, en enhet som är helt inriktad mot svarvning meden stor och bred maskinpark.HSF-gruppen omsätter ca. 160 Mkr och har 80 anställda. Läs mer om HSF Group här:www.hsfgroup.com Om tjänstenNu söker de en mättekniker / kvalitetstekniker till enheten i Täby. I tjänsten är det ditt ansvar att mäta och kontrollera detaljer med såväl manuella mätdon som mätmaskiner. Du uppdaterar och skapar nya kontrollinstruktioner samt utför, beställer och kalibrerar mätutrustning och mätmaskiner. Därtill utför du ankomstkontroller på lego-operationer och utför leverantörsreklamationer.Det är ett tätt samarbete med övrig personal i produktionen och till en början arbetar du parallellt med en av deras erfarna mättekniker under en längre tid. Tanken är att du tar över den erfarna mätteknikerns roll efter upplärningsperioden då denne går i pension. Med andra ord får du en mycket god chans att lära dig både verksamheten och arbetet innan du axlar det fulla ansvaret som mättekniker. Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker tjänsten som mättekniker / kvalitetstekniker har arbetat inom industrin som mättekniker, operatör eller liknande med en god förmåga att läsa och förstå ritningar. Du är antingen en erfaren mättekniker redo för en ny arbetsplats alternativt en teknikintresserad mekaniker eller operatör som vill utvecklas i din karriär.Som person är du ansvarsfull, ordningssam och punktlig. I ditt arbete är du noggrann och mycket kvalitetsmedveten. Avslutad gymnasial eller eftergymnasial utbildning med industriteknisk inriktning. Är du utbildadmättekniker är det mycket meriterande Några års erfarenhet av arbete som mättekniker eller maskinoperatör/mekaniker med god ritningsvana Erfarenhet av att ta fram kontrollplaner och instruktioner är meriterande Erfarenhet och kunskap om CMM-mätmaskin och PC-DMIS är meriterande Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Täby Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Affärsutvecklare inom B2B till Aimo Share

Om Aimo:Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag. Om Rollen:I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet. Vem är du? För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget.Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt. Kvalifikationer och erfarenheter: • Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning• Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder• Vana vid att använda CRM-system• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift• Körkort • Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är starkt meriterande. För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlings benägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Affärsområdeschef inom OEM till Debe Flow Group

Har du ett tekniskt intresse, ledarerfarenhet och är grym på internationellt försäljningsarbete? Om företagetDebe Flow Group verkar för en renare värld. Därför är de en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem. Dessutom växer deras segment med cirkulationspumpar, ett affärsområde som expanderar där de ser många möjligheter för nya lösningar och en breddad portfölj. Sedan år 1956 har de etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och i andra delar av Europa och trots att de har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktiga för dem. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck och totalt är de cirka 100 anställda i koncernen. Nu söker de en ny operativ affärsområdeschef inom OEM till kontoret i Växjö, nuvarande går vidare i ny roll inom koncernen. Om tjänstenI tjänsten som affärsområdeschef för OEM-segmentet är ditt huvudsakliga ansvar att, tillsammans med teamet,bearbeta befintliga samt utforska nya marknader för deras välrenommerade och högkvalitativa industripumpar. I dagsläget består kunderna främst av företag inom tillverkningsindustrin av bland annat desinfektionsmaskiner, diskmaskiner för storhushåll och tyngre fordon. Många utav kunderna är internationella bolag och det mesta som produceras i Växjö exporteras till företag i Asien och Europa. Som affärsområdeschef kommer du att identifiera såväl nya geografiska marknader som ytterligare branscher där pumparna kan tillföra värde.Du initierar, driver och följer upp utvecklingen av säljprocessen och kunddialoger i samarbete med två säljare. Du har personalansvar för teamet,budgetansvar för intäktersamt är ansvarig för relevant affärsutvecklingsarbete.Affärsmodellen kännetecknas av komplex försäljning med bearbetning på flera olika nivåer hos kund, såväl ledning som beslutspåverkare. Som affärsområdeschef har du även ett tätt samarbete med produktutvecklingsenheten samt produktionsenheten för att kundanpassningarna och erbjudandena ska bli så bra som möjligt. I tjänsten utgår du från företagets Växjökontor och du rapporterar till Debe Flow Groups försäljningschef. Säljarna i ditt team utgår också från detta kontor och all produktion sker i Växjö. Senare i år flyttar verksamheten till deras nybyggda lokaler. Kvalifikationer och egenskaperVi önskar att du har följande med dig sedan tidigare: Erfarenhet av en roll som försäljningschef Erfarenhet av internationellt försäljningsarbete, gärna inom industrisektorn B-körkort Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, talar du ytterligare språk är det meriterande För att lyckas och trivas i rollen som affärsområdeschef inom OEM ser vi att du är en vinnarskalle med erfarenhet av internationellt försäljningsarbete. Du har tidigare ledarerfarenhet och får som mest energi när teamet lyckas nå och överträffagemensamma mål. Eftersom försäljningsprocesserna ibland är långa och kan vara utmanande har du en förmåga att vara entusiastiskoch ha en positiv inställning. Rollen är bred och innebär både strategiskt och operativt arbete vilket ställer krav på prioriteringsförmåga. Inom Debe Flow Group finns det tydliga, högt uppsatta mål och vi ser därför att det är något som motiverar dig. Vidare är du en kreativ och lösningsorienterad person som inte räds att ta kontakt med nya människor. Idenna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Hos Debe Flow Group erbjuds du en gedigen introduktion och produktutbildning. Du erhåller tjänstebil och övriga verktyg som krävs i tjänsten. Resor i tjänst förekommer frekvent, både inom Sverige och till andra länder. Självklart känner du igen dig i Debes värdeord;Dedication, Expertise, Bravery och Efficiency. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Växjö Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Senior Account Manager till MedHelp

Om företaget MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats. Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk. Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil. Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål. Vi ser också att du har/är: Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. B-Körkort Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Om företaget Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar. Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har deblivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking häroch Debe Flow Group här. Om tjänstenVermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån. Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor. Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat. Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Skåne Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024