Om företaget Vi på Asta Agency är ett av Sveriges snabbast växande rekrytering- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren, med fokus på tjänstemannasektorn. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen och har ett väletablerat nätverk i Sverige. Kulturen hos oss präglas av hög kvalitet, högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående - som vi ser ett värde av att bygga tillsammans på daglig basis på kontoret. Vi garanterar våra medarbetare en känsla av att ha roligt varje dag på jobbet, samtidigt som du får arbeta med spännande partners tillsammans med dina kollegor. Vi söker nu nya kollegor till vårt kontor i Stockholm med start under våren 2025. Hör av dig till [email protected] om du är intresserad av att veta mer. Om tjänstenVi söker en assistent med ett intresse för försäljning och rekrytering som söker ett kvalificerat och flexibelt arbete på deltid vid sidan av sina studier. I rollen som rekryteringsassistent arbetar du en till två dagar per vecka och fokuserar på att vara behjälplig i alla delar av rekryteringsprocessen. I tätt samarbete med två andra rekryterare levererar vi rekryteringar i världsklass där vi tillsammans fokuserar på att göra processen kvalitativ och professionell. Som rekryteringsassistent är du en nyckelspelare för oss på Asta i ett tidigt skede och vara med och forma vår framgång under resans gång. Det kommer bland annat finnas möjligheter att utvecklas, arbete i flera roller och ansvarsområden. Hur just din roll kommer att utvecklas över tid är du själv med och skapar med möjlighet till ett heltidsarbete efter dina studier – för rätt person. Arbetsuppgifter; Arbeta i rekryteringsprocessens alla delar i samarbete med två rekryterare, från start till mål Bygga och underhålla kandidatnätverk i vårt ATS samt på LinkedIn Genomföra urval och telefonintervjuer Administrativa delar, exempelvis boka telefonintervjuer, skriva annonser och kandidatpresentationer, ringa referenssamtal samt återkoppling till kandidater Andra administrativa delar kring vår konsultuppföljning och interna projekt kan förekomma Kvalifikationer och egenskaper Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1 år kvar av dina studier samt möjlighet att arbeta 1-2 vardagar per vecka Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift Erfarenhet av arbete inom service och/eller försäljning på heltid eller deltid Telefonvana är starkt meriterande Vi söker även dig som är; En framåtlutad person med ett intresse för människor och relationsskapande då du kommer vara i kontakt med våra kandidater på daglig basis, speciellt via telefon. Du är därtill en person som drivs av att vara kreativ och initiativtagande för att hitta nya sätt att komma framåt i ditt arbete på ett självständigt sätt. Du har ett intresse för affärer och rekrytering och är genom det orädd inför att lära dig nya saker och tillämpa det i praktiken på ett handlingskraftigt sätt. Vi söker dig som är ambitiös och vill utvecklas inom rekrytering och försäljning tillsammans med Asta på vår tillväxtresa. Övrig information Start: Våren 2025 Placering: Centrala Stockholm Lön: Timlön Urval sker löpande så ansök redan idag! Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta [email protected]
Om företaget Vi på Asta Agency är ett av Sveriges snabbast växande rekrytering- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren, med fokus på tjänstemannasektorn. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen och har ett väletablerat nätverk i Sverige. Kulturen hos oss präglas av hög kvalitet, högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående - som vi ser ett värde av att bygga tillsammans på daglig basis på kontoret. Vi garanterar våra medarbetare en känsla av att ha roligt varje dag på jobbet, samtidigt som du får arbeta med spännande partners tillsammans med dina kollegor. Vi söker nu nya kollegor till vårt kontor i Stockholm med start under våren 2025. Hör av dig till [email protected] om du är intresserad av att veta mer. Om tjänstenSom Recruitment Consultant Manager ansvarar du främst för vår konsultaffär genom att vara med och ta oss, samt våra kunder, närmare våra respektive visioner. Det innebär att du har ett arbetsgivaransvar för en växande andel konsulter genom att säkerställa och följa upp dem under uppdrag hos våra kunder/samarbetspartners. Dina arbetsuppgifter innebär därför uppföljning i det löpande arbetet, tidrapportering, säkerställa god arbetsmiljö och tillhörande administrativa uppgifter. Därtill är du en del av Astas leveransorganisation och driver samtidigt rekryteringsprocesser för Astas kunder. Du agerar expert mot kunder, kandidater och konsulter genom att vara insiktsdriven, rådgivande och utmanande. Du samarbetar nära tillsammans med kunder samt andra interna personer på Asta. Vi ställer höga krav på rollens båda delar och önskar att ditt arbete genomsyras av kvalitet och professionalism. I denna roll är du en nyckelspelare för oss på Asta och får vara med i ett tidigt skede att forma vår framgång. Det kommer bland annat finnas möjligheter att utveckla rollen vilket vi vill göra tillsammans med dig. Arbetsuppgifter; Utveckla affärsområdet Consulting Arbetsgivaransvar för våra konsulter inklusive löpande uppföljningar Driva egna rekryteringsprocesser inom varierande affärsområden, från start till mål Samarbeten och insiktsdrivna dialoger tillsammans med kunder Bygga och underhålla kandidatnätverk, primärt via Linkedin Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till försäljningen Tillhörande administrativa arbetsuppgifter enligt processer Kvalifikationer och egenskaper Minst två års arbete inom rekrytering, HR eller med konsulter, med fördel inom rekryterings- och bemanningsbranschen Eftergymnasial utbildning, exempelvis inom beteendevetenskap Erfarenhet av arbete där du haft kundkontakt inom B2B Kompetens i arbetsrätt Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi söker även dig som är; En framåtlutad person med ett intresse för konsultbranschen som drivs av att arbeta med människor och relationsskapande. Du är därtill en person som drivs av att vara kreativ och initiativtagande för att hitta nya sätt att komma framåt i ditt arbete på ett självständigt sätt. Du är resultatorienterad och är genom det orädd inför att lära dig nya saker och tillämpa det i praktiken på ett handlingskraftigt sätt. Vi söker dig som är ambitiös och vill fortsätta utvecklas tillsammans med Asta på vår tillväxtresa. Övrig information Start: Våren 2025 Placering: Centrala Stockholm Lön: Månadslön enligt överenskommelse Incitament: Attraktiv provisionsmodell, utan tak och övriga förmåner enligt överenskommelse Urval sker löpande så ansök redan idag! Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta [email protected]
Om företaget Vi på Asta Agency är ett av Sveriges snabbast växande rekrytering- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren, med fokus på tjänstemannasektorn. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen och har ett väletablerat nätverk i Sverige. Kulturen hos oss präglas av hög kvalitet, högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående - som vi ser ett värde av att bygga tillsammans på daglig basis på kontoret. Vi garanterar våra medarbetare en känsla av att ha roligt varje dag på jobbet, samtidigt som du får arbeta med spännande partners tillsammans med dina kollegor. Vi söker nu nya kollegor till vårt kontor i Stockholm med start under våren 2025. Hör av dig till [email protected] om du är intresserad av att veta mer. Om tjänstenSom Recruitment Consultant ansvarar du för och driver rekryteringsprocesser för Astas kunder. Du agerar expert mot kunder och kandidater genom att vara insiktsdriven, rådgivande och utmanande i ditt arbete. Du samarbetar nära tillsammans med kunden samt andra interna personer på Asta. Vi ställer höga krav och önskar att rollen genomsyras av kvalitet och professionalism. I rollen som Recruitment Consultant är du en nyckelspelare för oss på Asta och får vara med i ett tidigt skede att forma vår framgång. Det kommer bland annat finnas möjligheter att specialiseras, skapa nya affärsområden och kliva in i ledarroller. Hur just din roll kommer att utvecklas över tid är du själv med och skapar tillsammans med oss. Arbetsuppgifter; Driva egna rekryteringsprocesser inom varierande affärsområden, från start till mål Samarbeten och insiktsdrivna dialoger tillsammans med kunder Bygga och underhålla kandidatnätverk, primärt via Linkedin Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till försäljningen Tillhörande administrativa arbetsuppgifter enligt processer Kvalifikationer och egenskaper Minst två års arbete inom rekrytering, med fördel inom rekryterings- och bemanningsbranschen Kunskap inom search och sourcingstrategi Erfarenhet av arbete där du haft kundkontakt inom B2B Eftergymnasial utbildning, exempelvis inom ekonomi, försäljning, marknad eller beteendevetenskap, det viktigaste är att du har ett intresse för rekrytering Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi söker även dig som är; En framåtlutad person med ett intresse för rekrytering som drivs av att arbeta med människor och relationsskapande. Du är därtill en person som drivs av att vara kreativ och initiativtagande för att hitta nya sätt att komma framåt i ditt arbete på ett självständigt sätt. Du har ett intresse för affärer, resultat och är genom det orädd inför att lära dig nya saker och tillämpa det i praktiken på ett handlingskraftigt sätt. Vi söker dig som är ambitiös och vill fortsätta utvecklas tillsammans med Asta på vår tillväxtresa. Övrig information Start: Våren 2025 Placering: Centrala Stockholm Lön: Månadslön enligt överenskommelse Incitament: Attraktiv provisionsmodell, utan tak och övriga förmåner enligt överenskommelse Urval sker löpande så ansök redan idag! Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta [email protected].
Om företaget Tutus drivs av att göra bättre samt skapa säkrare produkter. En majoritet av deras medarbetare arbetar i tekniska roller och de har en marknadsledande position med många starka kunder. Tutus är stolta över vad de levererar för samhällsnytta, deras tjänst är viktig för Sveriges säkerhet! De ser också till att ha roligt ihop i en kultur med högt i tak där engagemanget är stort. Är du en person som gillar utveckling, häftig teknik och samhällsviktiga insatser kommer du att trivas hos Tutus! Om tjänstenSom Senior Linuxtekniker hos Tutus blir du en del av ett erfaret team med bred kompetens. Du arbetar projektbaserat med ansvar att utveckla, designa och installera systemlösningar, samt att sätta upp och felsöka system för Tutus produkter och tjänster inom säker kommunikation och informationshantering hos kunder. Rollen kräver djup teknisk kunskap inom Linux och att du har ett intresse av att fördjupa dig inom nätverk. Du får möjlighet att fördjupa dig i att lösa komplexa problem. Det finns stora möjligheter att utvecklas hos Tutus. Du får arbeta med projekt som är avgörande för Sveriges försvar, polis och andra säkerhetskritiska organisationer. Teamet erbjuder en vänskaplig och lärande arbetsmiljö, där de delar kunskap och stöttar varandra för att tillsammans bygga framtidens säkra IT-lösningar. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som trivs att samarbeta och utvecklas tillsammans med ditt team. Du är ödmjuk, kommunikativ och pedagogisk med stort intresse för IT och IT-säkerhet. Du gillar problemlösning och vill hitta kärnan i de problem du möter. Tutus är ett mindre bolag och därför är det viktigt att du har en bred teknisk kompetens, är flexibel, initiativtagande och förmågan att vara självgående i ditt arbete. Akademisk examen inom IT, exempelvis datavetenskap alternativt motsvarande kompetens från arbetslivet Mycket goda kunskaper och minst 5 års erfarenhet av arbete i Linux Goda kunskaper och erfarenhet inom scripting (ex. Bash, Python) Meriterande: Erfarenhet inom IT-säkerhetsbranschen Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Danderyd, Stockholm Omfattning: Heltid, 100% kontorsarbete Lön: Enligt överenskommelse En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585). Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget Tutus drivs av att göra bättre samt skapa säkrare produkter. En majoritet av deras medarbetare arbetar i tekniska roller och de har en marknadsledande position med många starka kunder. Tutus är stolta över vad de levererar för samhällsnytta, deras tjänst är viktig för Sveriges säkerhet! De ser också till att ha roligt ihop i en kultur med högt i tak där engagemanget är stort. Är du en person som gillar utveckling, häftig teknik och samhällsviktiga insatser kommer du att trivas hos Tutus! Om tjänstenSom senior nätverkstekniker hos Tutus blir du en del av ett erfaret team med bred kompetens. Du arbetar projektbaserat med ansvar att utveckla, designa och installera systemlösningar, samt att sätta upp och felsöka system för Tutus produkter och tjänster inom säker kommunikation och informationshantering hos kunder. Rollen kräver djup teknisk kunskap inom nätverk och att du har ett intresse av att fördjupa dig inom Linux. Du får möjlighet att fördjupa dig i att lösa komplexa problem. Det finns stora möjligheter att utvecklas hos Tutus. Du får arbeta med projekt som är avgörande för Sveriges försvar, polis och andra säkerhetskritiska organisationer. Teamet erbjuder en vänskaplig och lärande arbetsmiljö, där de delar kunskap och stöttar varandra för att tillsammans bygga framtidens säkra IT-lösningar. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som trivs att samarbeta och utvecklas tillsammans med ditt team. Du är ödmjuk, kommunikativ och pedagogisk med stort intresse för IT och IT-säkerhet. Du gillar problemlösning och vill hitta kärnan i de problem du möter. Tutus är ett mindre bolag och därför är det viktigt att du har en bred teknisk kompetens, är flexibel, initiativtagande och förmågan att vara självgående i ditt arbete. Akademisk examen inom IT, exempelvis datavetenskap alternativt motsvarande kompetens från arbetslivet Mycket goda kunskaper och minst 5 års erfarenhet av arbete med nätverk (routing, switching, tcp/ip, brandväggar, VPN) Meriterande: Erfarenhet inom IT-säkerhetsbranschen Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Danderyd, Stockholm Omfattning: Heltid, 100% kontorsarbete Lön: Enligt överenskommelse En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585). Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget Tutus drivs av att göra bättre samt skapa säkrare produkter. En majoritet av deras medarbetare arbetar i tekniska roller och de har en marknadsledande position med många starka kunder. Tutus är stolta över vad de levererar för samhällsnytta, deras tjänst är viktig för Sveriges säkerhet! De ser också till att ha roligt ihop i en kultur med högt i tak där engagemanget är stort. Är du en person som gillar utveckling, häftig teknik och samhällsviktiga insatser kommer du att trivas hos Tutus! Om tjänstenSom junior systemintegratör hos Tutus blir du en del av ett erfaret team med bredkompetens. Du arbetar projektbaserat med ansvar att utveckla, designa och installera systemlösningar, samt att sätta upp och felsöka system för Tutus produkter och tjänster inom säker kommunikation och informationshantering hos kunder. Rollen kräver teknisk kunskap och att du harett intresse av att fördjupa dig inomnätverk och Linux. Du får möjlighet att utvecklas ochfördjupa dig ikomplexa problem och problemlösning. Det finns stora möjligheter att utvecklas hos Tutus. Du får arbeta med projekt som är avgörande för Sveriges försvar, polis och andra säkerhetskritiska organisationer. Teamet erbjuder en vänskaplig och lärande arbetsmiljö, där de delar kunskap och stöttar varandra för att tillsammans bygga framtidens säkra IT-lösningar. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig somtrivs att samarbetaoch utvecklas tillsammans med ditt team. Du är ödmjuk, kommunikativ och pedagogisk med stort intresse för IT och IT-säkerhet. Du gillar problemlösning och vill hitta kärnan i de problem du möter. Tutus är ett mindre bolag och därför är det viktigt att du har en bred teknisk kompetens, är flexibel, initiativtagande och förmågan att vara självgående i ditt arbete. Akademisk examen inom IT, exempelvisdatavetenskap eller liknande område Ca 1-2 års erfarenhet av en roll inom IT Goda kunskaper och erfarenheter i Linux Goda nätverkskunskaper (Routing, switch, TCP/IP) Intresse för IT-säkerhet Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Danderyd, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585). Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget TQI grundades hösten 1994 och vi firade 30-årsjubileum 2024. Idag är de cirka 50 medarbetare med en gedigen branscherfarenhet som de använder för att skapa lösningar som ger ett rationellt hus under lång tid framöver. De har två kontor, ett i Sickla Köpkvarter (Stockholm) och ett i Varberg.TQI står för Teknik - Qvalité - Idé Om tjänsten I rollen som VVS-/energiingenjör hos ossarbetar du ett engagerat team iföretagets olika projekt. Du arbetar i nära samarbete med den uppdragsansvarige för projektet och får egna ansvarsområden. I ditt dagliga arbete ingår bland annat; Projektering av ventilation, värme, kyla och vatten Energi-, inneklimat- och transmissionberäkningar Ventilation, klimat och rörsystem Materialval Skapande av VVS-tekniska handlingar Samordning av installationer Hos oss får du möjlighet att arbeta med flera spännande projekt samtidigt – både stora och små, korta och långsiktiga. Till en början har du alltid stöd nära till hands, men i takt med att du blir trygg i din roll, får du mer ansvar och frihet att utvecklas. Vi tror på din potential och erbjuder en tydlig utvecklingsväg där du steg för steg kan ta dig vidare i din karriär och utveckling. Kvalifikationer och egenskaperVi vill att du har; • Eftergymnasial utbildning inom byggnadsfysik, installationsteknik, miljö eller liknande• Kännedomom AutoCad och MagiCAD• Goda kunskaper i Microsoft Officepaketet• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad och noggrann person som gillar att ta ansvar och driva ditt egna arbete framåt. Eftersom du arbetar i flera projekt samtidigt och samarbetar med olika team, är din kommunikativa förmåga och samarbetsvilja viktig. Vi ser också gärna att du har ett stort intresse för miljö och hållbarhet. Dessutom trivs du med att arbeta självständigt och tar gärna egna initiativ för att hitta de bästa lösningarna. Känner du igen dig? Då kan du vara den vi söker! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: SICKLA Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar,tveka inte att höra av dig till [email protected].
About DanAds DanAds is one of the fastest-growing ad tech companies, revolutionizing the way publishers manage their ad sales. Their self-serve advertising platforms enable advertisers—big and small—to launch campaigns effortlessly across multiple channels, including display, native, video, radio, and print. By simplifying and automating the process, they help their clients maximize efficiency and drive results. At DanAds, you’ll be part of a cutting-edge company at the forefront of ad tech innovation. You’ll work in an international and fast-growing environment where your contributions truly make a difference. About the positionWe are looking for an experienced Project Manager to join DanAds team and lead exciting projects for some of the biggest brands in the world. In this role, you will be responsible for overseeing projects from start to finish, ensuring smooth execution and successful delivery. You will work closely with cross-functional teams, assembling the right resources, setting up project structures, and managing scope, timelines, and budgets. Your ability to navigate challenges, communicate effectively with stakeholders, and drive progress will be key to your success. QualificationsWe are looking for someone who thrives in a dynamic environment, enjoys problem-solving, and takes ownership of projects with a proactive mindset. You should be adaptable, able to navigate challenges with confidence, and comfortable working with remote teams across different time zones. Strong communication skills are essential, as you will be working closely with stakeholders at various levels. We also value a structured approach to project management while maintaining the flexibility to handle unexpected changes effectively. To summarize, we believe you have: Experience in project management, preferably within IT and software development. Strong organizational skills and problem-solving abilities. Excellent communication skills and ability to collaborate with remote, multicultural teams across different time zones. Ability to manage multiple projects simultaneously and adapt to a fast-paced, dynamic environment. Familiarity with project management methodologies and tools—especially Jira—is a plus. Övrig information We apply continuous selection in this process, which means the position may be filled before the final application deadline. Therefore, we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions or concerns regarding Asta Agency's recruitment process, do not hesitate to contact us at [email protected].
Om Greenled På uppdrag av Greenled söker vi på Asta Agency nu en driven och kommunikativ projektledare som vill vara med och forma framtidens belysningslösningar. Greenled är den ledande totalleverantören av belysningslösningar i Finland och har framgångsrikt etablerat sitt unika affärskoncept i Sverige. Med ett starkt fokus på smarta och energieffektiva lösningar hjälper Greenled företag och offentlig sektor att spara energi, pengar och miljö – samtidigt som säkerhet, trivsel och effektivitet ökar. Med kontor i Stockholm och Göteborg och projekt i hela södra Sverige söker de nu en nyckelperson till sitt team som vill leda projekt från idé till verklighet och bidra till företagets fortsatta tillväxt. Om tjänstenI rollen som projektledare hos Greenled har du en central position där du driver och utvecklar belysningsprojekt med fokus på södra Sverige. Du arbetar nära såväl säljteamet som installationsteamet och har en nyckelroll i att säkerställa att kundernas behov möts med hög kvalitet och precision. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för hela projektets livscykel, från planering och installation till slutförande och uppföljning. Kommunicera med kunder och interna team för att säkerställa att alla parter är informerade och nöjda. Upprätta och följa upp installationsplaner samt koordinera resurser och tidsplaner. Representera Greenled som företagets ansikte utåt mot kunder och samarbetspartners. Säkerställa att projekt utförs enligt budget, tidplan och avtalade kvalitetskrav. Du utgår från Göteborg och arbetar främst inom södra Sverige. Rollen inkluderar resor, med dagsturer och enstaka övernattningar. Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du har en bakgrund som projektledare, gärna inom teknik, bygg eller installation. Du trivs med att arbeta i en varierad vardag och har lätt för att kommunicera och samarbeta med både kunder och kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att leda projekt från start till mål och säkerställa kundnöjdhet. Är en naturlig problemlösare med en lösningsorienterad och flexibel inställning. Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper i finska är meriterande. Har grundläggande förståelse för el och teknik. Som person är du ansvarstagande och kommunikativ, med ett starkt driv att leverera hög kvalitet och bygga långsiktiga relationer. Varför Greenled?Greenled erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt och växande företag som ligger i framkant inom belysningslösningar. Här får du: En utvecklande roll där du gör skillnad för både kunder och miljö. Möjlighet att arbeta i en flexibel miljö, där du kan utgå från kontoret, hemmet eller projektplatsen. Förmåner som tjänstebil och konkurrenskraftig lön. Delaktighet i internationella projekt med möjlighet att växa inom organisationen. Hos Greenled får du arbeta i ett företag som satsar på innovation och hållbarhet och där varje medarbetare ges frihet under ansvar. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem.Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda. Om tjänstenRollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac Ansvarsområden: Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund. Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem. Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg. Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering. Kvalifikationer och egenskaperVi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa. Vidare ser vi gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst. Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder. Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska Övrig information Plats: Solna, Stockholm Omfattning: 100% Obs: Det här är ett konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer